Tékozló Homár

Pikkel a Digi a gazdaságos előfizetőkre

2013.10.15. 15:47 | jackyll | Szólj hozzá!

Zoltán fapados előfizetőnek minősült a Diginél, mert nem bérel tőlük beltéri egységet. Az ügyfélszolgálat közölte vele, hogy így olyan, mintha nem is fizetne elő a digitális szolgáltatásra, úgyhogy javításra se számítson.

A Digi egyszercsak úgy döntött, hogy innentől nem szereti a saját settopboxokat használó ügyfeleket és ezért elkezdték zsarolni őket. Eddig semmilyen problémát nem tapasztaltam a Digi műszaki támogatásában. Több évig korrekten segítettek adatokkal, értékekkel, hogy minden digitális csatornát probléma nélkül fogjak saját tévémmel (nem is hallottam eddig tőlük soha olyat, hogy ne tartanának a digitális adásuk felhasználójának), ezért is maradtam eddig náluk.

---

Tisztelt Digi tv! 2013. 10. 12.-én 15.27-kor telefonos ügyfélszolgálatukon azt a meglepő információt kaptam (meglehetősen fura hangnemben), hogy mivel saját (LG tévémbe épített) digitális tunert használok, nem hajlandóak egy digitális adásban keletkező hibát kijavítani. Az ügyfélszolgálatos hölgy ezt azzal indokolta, hogy mivel nem fizetek ki X összeget egy plusz tunerért, ezért én gyakorlatilag nem is fizettem elő digitális szolgáltatásra, így nem jogosulok digitális szolgáltatással kapcsolatban se hibabejelentésre, se javításra.

Ezzel több gondom is van (a hibajelenség mellett, miszerint rendszeres időközönként az előfizetett tévéadókból körülbelül a fele eltűnik, majd véletlenszerű idő utána visszajön)

- Amikor előfizettem önöknél a szolgáltatásra, kiemelten, többször is rákérdeztem, hogy nézhetem-e a saját, erre alkalmas tévékészülékkel (aminek megadtam a pontos márkáját és típusát) a digitális adást. Mivel erre az ügyfélszolgálatuk és XY üzletkötő is azt a választ adta, hogy gond nélkül megtehetem, ezért választottam a Digi szolgáltatását a T-home helyett.

- Eddig mindig korrekten és udvariasan segítettek, ha bármilyen beállítási kérdésem volt. Ilyenkor soha említették, hogy másodrangú ügyfél vagyok, mivel nincs tunerem.

- A szerződésemben nincs szó az ügyfélszolgálatos hölgy által említett digitális vagy analóg előfizetésről, ezért arról se, hogy ha nem igénylem az önök tuneregységét, akkor automatikusan analóg előfizetőnek degradálódom vissza.

Kérem a kissé fáradt és rosszkedvű kolleginájuk helyett, adjanak korrekt választ arra a kérdésre, hogy a szerződésemben hol van szó erről a analóg visszaminősítésről. Eszerint fogom majd eldönteni, hogy igénylem-e a továbbiakban önöktől a kábeltévé szolgáltatását, vagy keresek-e egy másik céget.

* * *

2013. október 15. 9:42

Köszönettel vettük Társaságunkhoz érkezett megkeresését. Amennyiben nem rendelkezik a szolgáltató által biztosított digitális Box-al, az ellenőrzésre térítés ellenében van lehetőség. A kiszállás és a helyszíni javítás díja az Általános Szerződési Feltételek A-D. mellékletében kerül meghatározásra.

Amennyiben azonban a hibabejelentést követő vizsgálat megállapításai szerint a hiba nem a Szolgáltató által használatba adott műszaki berendezésből adódott, úgy az átvizsgálással és a kiszállással kapcsolatos, jelen ÁSZF A.-D. Mellékleteiben meghatározott költségeket a Szolgáltató által kiadott számla alapján az Előfizető köteles a Szolgáltató számára megfizetni. Különösen vonatkozik ezen rendelkezés az analóg kábeltelevíziós szolgáltatást igénybe vevő előfizetőkre; esetükben ugyanis a Szolgáltató digitális szolgáltatással összefüggő hibaelhárítást kizárólag az A mellékletben meghatározott kiszállási díj megfizetése esetén vállal.

Kiszállási díj - 2.500 Ft

Amennyiben a fentiek alapján szeretné kérni a kiszállást, kérjük jelezze részünkre a hiba pontos leírásával.

* * *

Látom látványosan nem akarják érteni a problémámat, miszerint a szolgáltatás megrendelésekor  - szépen fogalmazva - valótlanul állították, hogy saját berendezéssel is teljes értékű ügyfélként használhatom a digitális szolgáltatásukat. Korrektebben fogalmazva: hazudtak azért, hogy a Digi szolgáltatására váltsak. Erre több tanúm van, akik a szerződéskötéskor is jelen voltak, illetve a telefonos ügyfélszolgálatuk azonos nyilatkozatát is bizonyítani tudják másodkézből. Állításomat az is fényesen bizonyítja, hogy a szerződésemben se én, se önök nem találtak arra utalást, hogy a digis settopbox nélkül a digitális adásra nem vagyok jogosult.

Nem kértem Önöktől, hogy az általam használt végberendezést kijavítsák, hiszen számomra jelenleg egyértelmű, hogy nem az én berendezésem romlott el, vagy változott. (programozóként is dolgozva van képem arról, hogy egy meghibásodott készülék milyen hibákat mutathat és milyen hibákat nem). Ennek ellenére, mivel csak annyit kértem (volna, ha meghallgattak volna), hogy ellenőrizzék az Önök által biztosított digitális adás minőségét és ha azt a választ kapom, hogy ebben nem találtak semmilyen problémát, akkor minden további nélkül az én egységemben folytattam volna a hibakeresést.

Sőt, valószínűleg könnyen meggyőzhettek volna, hogy a szolgáltatásuk problémamentes vételéhez a továbbiakban önöktől béreljem a végberendezést. Ehelyett Önök az ultimátum fegyverét választották, amit én nem tartok korrektnek. Igazából hatékonynak se tartom, de mivel nem én vagyok az Önök stratégia tanácsadója, ez irreleváns.

Ezt a levelet elküldöm az Önök által kedvesen megadott fórumokra is (plusz tékozló homár), hogy árnyalják a Digi üzleti, erkölcsi hozzáállását a ügyfeleihez.

Természetesen én csak egy vagyok a sok elégedetlen ügyfelük közül, gondolom az én valószínűsíthető szolgáltatás lemondásom által vesztett bevételüket belekalkulálták a költségvetésükbe, de arra felhívnám a figyelmüket, hogy kis figyelemmel és hozzáértő kapcsolattartó szakemberekkel ezen bevételkiesést megspórolhatnák maguknak.

Csodálkozó pillanatnyi ügyfelük:
Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.