Anita szerette volna kideríteni, hogy visszacserélik-e a Budaörsön az egy hónappal ezelőtt vásárolt, akkor 6 napja lejárt sajtot, de hiába nyomozta ki az ügyfélszolgálat titkos telefonszámát, mert elég hamar kinyomták:
Körülbelül egy hónapja nagybevásároltam a budaörsi Tescoban, de csak mikor hazaértem vettem észre, hogy a sajt amit vettem már 6 napja lejárt. Ezen annyira nem is húztam fel magam, legyünk jóhiszeműek, elfelejtették bevenni a pultokról előfordul az ilyesmi. Ráadásul a nyugta is megvolt a vásárlásról. Gondoltam felhívom a budaörsi Tesco ügyfélszolgálatát, hogy hogyan tudom becserélni majd egy nem lejárt szavatosságúra a terméket. Amiatt is beszélni akartam velük, hogy egy hónap múlva is be tudják-e cserélni a terméket, mert nem járok mindennap arra és kb. havonta szoktam egy nagyobb bevásárlást csinálni ott és akkor egybekötném azzal. Csak egy 700 Ft-os sajt miatt pedig nem akarok 10 km-t oda 10 km-t vissza leautózni, mert a benzinköltségem több lesz mint az egész probléma. Ezért ahogy korábban írtam úgy döntöttem felhívom az ügyfélszolgálatot.
Azaz felhívtam volna... A budaörsi Tesco honlapján egyszerűen nem elérhető egy telefonszám sem. Ha Google-be beírom, hogy budaörsi Tesco, akkor kidob egy telszámot: (20) 827 0000. Nosza, akkor ez biztos jó lesz, hívom egyből, majd a 4-es melléket kell választani vásárlói panasz esetén. Aztán kicseng... kicseng... és senki nem veszi fel. Legalább tízszer próbáltam különböző időpontokban: délelőtt, kora délután, késő délután, de semmi... (Itt jegyezném meg, hogy a budaörsi Tesco 0-24 órás, de vásárlói panaszkezelés csak négyig van, azaz inkább lenne). Ekkor már kezdett kicsit elszállni az agyam és most már csak azért sem hagytam annyiban a dolgot. Vissza a Tesco budaörsi honlapjára, ahol legalább egy e-mail címet kerestem, de nincs. Utána a Tesco főoldalán nagy nehezen megtaláltam a vevőszolgálatot (csak üzenetet lehet írni!), ahol leírtam a panaszomat.
Másnap e-mail-ben válaszoltak, hogy minden valószínűség szerint kezelni fogják a problémámat a lejárt termék és a nyugta ellenében (de nem mondták biztosra!) és, hogy máskor egyből a Vevőszolgálati pultnál reklamáljak. Kösz szépen és ha esetleg otthon veszem észre, hogy valami lejárt szavatosságú vagy nem stimmel vele valami (mint az esetek 90 százalékában)?!?! Kértem egy közvetlen telefonszámot a vevőszolgálati pulthoz a fentebb említett helyzet miatt (egy 700 Ft-os sajt miatt nem akarok 10 km-t oda 10 km-t vissza leautózni, hogy később is becserélhetem-e a sajtot stb.), amit megkaptam. Másnap hívom a számot: (20) 827 4173. Sokáig semmi, majd a harmadik-negyedik próbálkozásra felveszi egy nem túl kedves középkorú női hang a telefont. Elkezdem neki ecsetelni a fenti problémát és a mondandóm közben rámteszi a telefont!!! Na ezen nagyon felhúztam magam és ekkor döntöttem el, hogy írok Önöknek és a Fogyasztóvédelmi Felügyelőségnek is.
Utána még próbáltam elérni őket, de akkor már egyáltalán nem vették fel. Egy 700Ft-os veszteségért pedig nem fogok 1000 Ft-ot még benzinre költeni, hogy csak úgy érje meg ha megint nagybevásárolok náluk, mert akkor megint az ő bevételüket növelném, én pedig azt nem fogom azok után, hogy így állnak a vásárlókhoz. Tesconál az a panasz"kezelés", hogy ne tudj panaszt tenni, reklamálni... alternatív, de rendkívül hatásos módszer. Vagy talán hosszú távon mégse, mert én többet nem fogok vásárolni a Tescoban! Van egy francia Auchan nevezetű áruház 1 km-re tőlük, azt hallottam ott remekül kezelik a vásárlói panaszokat! Felveszik a telefont... Aztán majd a Tesco elgondolkodhat, hogy megérte-e...meg hogy hány hozzám hasonló vásárlót vesztettek már el amiatt, hogy nem veszik fel a telefont. Az is vicces, hogy a Tesco vevőszolgálati központja, ahonnan e-mail-ben válaszoltak nekem, pont a budaörsi Tescoban van... úgy tűnik még a "saját áruházukban" sem túl olajozott a panaszkezelés, akkor milyen lehet a többiben?!
Az is elgondolkodtató, hogy egy idősebb vásárló, mondjuk egy kisnyugdíjas, akinek nincsen internete, hogyan tud panaszt tenni, ha a telefont soha senki nem veszi fel?! Persze ha egyáltalán eljut odáig, hogy kinyomozza a hívandó számot... Felháborító, hogy egy ekkora multinál a vásárló tulajdonképpen csak egy zavaró tényező!
helianthus 2013.11.27. 15:06:42
bekbórd! 2013.11.27. 15:06:43
helianthus 2013.11.27. 15:07:45
Faus to 2013.11.27. 15:14:12
metal · http://electric.blog.hu 2013.11.27. 15:17:45
"an egy francia Auchan nevezetű áruház 1 km-re tőlük, azt hallottam ott remekül kezelik a vásárlói panaszokat! Felveszik a telefont... "
Amúgy a posztoló tipikus hisztis nő (más, p-vel kezdődő szót akartam használni, de meggondoltam magam), sajnálom a férjét! A 6 napja lejárt sajtnak pedig semmi baja nem volt még, gyorsan meg kellett volna enni, és nem hisztizni!
a kisvakond 2013.11.27. 15:18:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:19:32
A levegő, amit beszívok évmilliárdokkal korábbi, pármillió molekulája megjárta már Arisztotelész és Napóleon tüdejét is, mégse panaszkodom. 6 nap, piha!
helianthus 2013.11.27. 15:21:13
@metal: "A 6 napja lejárt sajtnak pedig semmi baja nem volt még"
Köhömm. Soxor még két hét múlva is eszem a sajtot. Levágom a szélét, ami esetleg kicsit megkeményedett és úgy. Nem is értem honnan jött az, hogy az egyik nap becsomagolt sajt két nap múlva lejár? Régen nem volt ilyen.
Tisztviselőtelep 2013.11.27. 15:27:20
szemi90 2013.11.27. 15:27:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:28:11
Semminek se nézem. Ha nézném, a lejáratot, árat, gyártó országot, adalékanyagokat, mindent, tényleg meglenne egy élet alatt a 3000 könyvnyi olvasás. Attól, hogy még nem járt le, rámpenészedik, és attól, hogy lejárt, többnyire semmi baja sincs. Nem látok összefüggést, úgyhogy leszarom. Meg nem tárolni kell, hanem megenni. Kaviár még sose penészedett rám.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:30:09
A kemény sajtok. A camembert addigra saját lábán kisétál a lakásból.
jézushka 2013.11.27. 15:30:38
napisajt.blog.hu/2010/05/11/cantal
szemi90 2013.11.27. 15:31:41
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:34:04
Párommal szépen kiegészítjük egymást. Amíg neki ehető a camembert, addig nekem még nyers, mikor már olyan, hogy nem eszi meg, nekem pont akkor jó.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:35:14
Párommal szépen kiegészítjük egymást. Amíg neki ehető a camembert, addig nekem még nyers, mikor már olyan, hogy nem eszi meg, nekem pont akkor jó.
opati666 2013.11.27. 15:36:34
De telefonra elköltöttél legalább ennyit...
"Van egy francia Auchan nevezetű áruház 1 km-re tőlük"
Akkor meg mi a f..szért mentél eddig is a tecskóba?
Bonus: Nézz szét jobban. Ötszáz méterre biztosan van egy Aldi is. Azt meg tudjuk, hogy sajtot csakis az Aldiban érdemes vásárolni!
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:39:25
Neela _ t 2013.11.27. 15:39:31
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 15:50:17
Akkor meg mi a f..szért mentél eddig is a tecskóba?"
Trianon.
helianthus 2013.11.27. 16:00:42
Nana! Vettem már decemberben áprilisban lejárt ropit, ami avas volt! Rosszízű! Meg vettem savanyú tejterméket és zöld felvágottat. Tanultam a hibáimból és nézem a lejáratot. Annyira nem nagy vaszisztdasz, és mégsem dobálok ki feleslegesen párszáz forintokat, arról nem is beszélve, hogy mekkora csalódás, ha megveszel valamit és nem eheted meg. A 3000 ezer könyvnyi olvasás még nem jött össze így, de szépen haladok! :)
Ádám 2013.11.27. 16:01:46
Utána érdeklődtem s kiderült, hogy a Mi fáj gyere mesélj-t. Koós Janibá énekli...
szereztél egy nagy fekete foltot!
2013.11.27. 16:02:58
egyes sajtokat évekig érlelnek !!!
azért kicsit meredek, hogy egy hónap múlva akar visszavinni egy lejárt terméket.. addig otthon penészelteti ??
vagy akkor már nem baj, hogy lejárt... esemmegáll..
hát komolyan megérdemli a posztoló a f***korbácsot.
elwood 2013.11.27. 16:03:23
helianthus 2013.11.27. 16:09:13
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 16:09:52
Nagy kaland! Előtte is. Valszeg nem hord magánál naptárat.
Egyébként nem lenne probléma ha megsavanyodna, innék aluttejet. De konkrétan megrohad.
@helianthus: :)) Nyuszifül, te rossz boltba jársz.
@Kulics: "egy hónap múlva akar visszavinni egy lejárt terméket"
Arra meg nem gondol, hogy hogan teszik vissza a mászó sajtot a többi közé, hogy egy másik balek megvegye.
helianthus 2013.11.27. 16:10:10
helianthus 2013.11.27. 16:11:17
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 16:11:19
Én még beszéltem Koós Janibával.
Mária 2013.11.27. 16:29:55
Ádám 2013.11.27. 16:45:54
Ádám 2013.11.27. 16:47:07
helianthus 2013.11.27. 17:20:31
Aureliano Buendía 2013.11.27. 17:29:30
Drágám, akkor kellett volna megnézni, nem nagy kunszt. Szerintem rád férne egy kiadós dugás.
Ádám 2013.11.27. 17:36:36
Destroyah2 2013.11.27. 18:05:49
azt hittem az az alja mindennek, de tévedtem, ez az...
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.27. 18:08:57
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.27. 18:11:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 18:56:09
Na, hozzád se szólok többet.
"ez a nő soha, semmilyen körülmények között nem kéne."
Mert? Az Anitákat az eszükért szereted?
Ádám 2013.11.27. 19:21:09
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.27. 19:25:50
M. Péter 2013.11.27. 19:58:13
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.27. 20:23:25
@vén szivar: azt Zoran enekli Te seggfej
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.27. 20:26:03
Putyur 2013.11.27. 20:28:54
"... A camembert addigra saját lábán kisétál a lakásból. ..."
Be kell csukni az ajtót. Amúgy akkor a legfinomabb.
Caine hadnagy 2013.11.27. 20:41:39
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 20:47:53
Miaz, megjelent két új Hahota szám? Vagy csak újraolvastál kettőt? Gondolom, tele volt a hátizsákod, mikor szeren... sajnos kivándoroltál. Nem rongyolódtak még el?
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 20:49:07
Azért a camembert-nél is van egy határ, amíg ehető.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.27. 20:53:53
az uton
de mar emlitettem, vannak akik 40 eves koruk elott mar tudnak olvasni
es teszik is
amugy meg fogsz lepodni
legalabb 100 magyar nyelvu konyvem mar itt is
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 20:57:23
Álmodtam, hogy fehérebb az orgonánál,
Igen, jött, és szépen játszotta a
Zöld meg kék rapszódiát.
Gyöngyhajú lány, akit úgy szerettem,
Igaz talán, hogy soha nem feledtem,
Kék hegy mögött voltam, mint egy kisdiák.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.27. 21:12:23
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.27. 21:13:46
SarahConnor 2013.11.27. 21:15:06
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.27. 21:15:25
2013.11.27. 23:11:37
Az ügyfélszolgálatról meg annyit, ha valami problémád van, ne hőbörögj, legyél udvarias, igy többet fogsz elérni. Az ügyfélszolgálatis is ember, és valszeg nem túl sok pénzért dolgozik.
tamasz 2013.11.27. 23:14:39
tamasz 2013.11.27. 23:28:07
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.27. 23:47:59
www.origo.hu/utazas/azsiaesausztralia/20131125-elmenybeszamolo-egy-olcso-ausztraliabol-2-resz.html
pettyes 2013.11.28. 02:26:14
El se tudta érni az ügyfélszolgálatot te szerencsétlen. Amikor meg huszadik próbálkozásra elérte rábaszták a telefont, mielőtt még elmondhatta volna, hogy mi van.
Amúgy az a lényeg, hogy a Tesco ügyfélszolgálata egy fos nem pedig az a ku*va sajt!
pettyes 2013.11.28. 02:33:17
- telefonálni ingyen is lehet (munkahely, vannak olyan csomagok ahol bizonyos idősávban ingyenes vagy fix díj van stb.)
- talán, mert eddig nem volt gondja a Tecskóval...
Bónusz: dugd át a két combod között a fejedet. na ott van a segged. oda dugd be a kis fejedet, szűklátókörűbb már úgyse leszel viszont jó meleg lesz :)
2013.11.28. 02:34:31
pettyes 2013.11.28. 02:44:04
A hozzászólásom színvonala és stílusa csak a tiédhez, az ittlévőkéhez és a jelenlegi Magyarországéhoz idomul. Csak ugye szar ha valaki ilyen stílusban kapja és nem adja a kritikát...
2013.11.28. 02:51:20
Arra sincs bizonyiték, hogy normálisan mondta el a problémáját. Nem, az ügyfélszolgálatnak nem kötelessége fröcsögő emberekkel beszélgetni, mert ők is emberek. De végül is egyikünk sem tudja hogy mi történt.
Én is bosszankodnék ha igy járnék. De át tudnék lépni rajta. Remélhetőleg tanult ebből és legközelebb lecsekkolja a szavatosságot.
Peace
2013.11.28. 02:53:51
Tamas Szelig 2013.11.28. 03:06:45
2013.11.28. 03:13:40
Egyébként rosszul tudod, még az USA-ban se kötelesek személyeskedéseket végighallgatni, bár azzal egyetértek hogy ott az ügyfélszolgálat magas szinvonalú.
Tamas Szelig 2013.11.28. 03:20:57
2013.11.28. 03:28:03
Persze, elképzelni mindent lehet, én is azt tettem. :)
2013.11.28. 03:30:23
opati666 2013.11.28. 07:16:57
Benoke2 2013.11.28. 07:59:04
Benoke2 2013.11.28. 07:59:04
CID 2013.11.28. 08:12:20
Panelproli 2013.11.28. 09:07:15
Ennek kezelésére van egy olyan, hogy "ügyfélszolgálat".
Sajnos a neve szerint sokszor csak félszolgálat és nem egy teljes valami.
Ide a Homárra nem írnék le ilyen történetet, mert minimum fillérbaszó figyelmetlen hülyefasz titulust kapnék.
De attól, hogy lehisztispicsázok valakit, nekem nem lesz jobb.
Szerintem mindenkinek joga van tévedésből megvásárolt lejárt szavatosságú termék miatt reklamálni az ügyfészolgálaton.
Ott pedig aki rámteszi a telefont, na az a hisztispicsa!
2013.11.28. 09:21:44
istenem, milyen emberek vannak ! :-)
2013.11.28. 09:23:21
hol szabad ?
a helyi kisboltban aki a tesco/auchan/metro-ban vásárol be, megszorozza kettővel az árakat és te meg dalolva kifizeted hogy milyen jól jártál ???
NA de tényleg, mesélj, taníts kérlek.
2013.11.28. 09:25:08
Ő nem sima eset.
♔batyu♔ 2013.11.28. 18:12:26
Én is visszavinnék fél liter tejet, 2 zsömlét és húsz deka parizert, zacskóban, csak 2 napos, tegnap szartam.
2013.11.28. 20:16:45
pettyes 2013.11.28. 23:10:23
Amit műveltél az szimpla mocskolódás volt, nem irónia! De én vagyok a postoló! Ezért regisztráltam már öt éve ide, hogy rákészüljek! (na ez az irónia!)
Szerencsétlen max az anyád, hogy kijöttél belőle!
pettyes 2013.11.28. 23:23:49
Kívánom, hogy egyél meg minél több romlott sajtot, sonkát, parizert és halj meg minél korábban, hogy ne az én adómból és járulékaimból finanszírozzák a későbbi egészségügyi kezelésedet!
opati666 2013.11.29. 08:37:36
Szerintem sehol. Ellenben a nekem címzett válaszodban már valóban van mocskolódás (mármint hogy hová is helyezzem a fejem), pedig téged egyáltalán nem bántottalak (mert hogy nem te vagy a posztoló).
Ezért történt, hogy a fenti válaszodra adott reakciómban meg kellett emlékezzek az IQ-ról is...
Ezt persze te kifogásolod és anyázol. Én nem vettem a szádra a te anyukád nevét, talán neked sem kellett volna. Sajnos azonban az ilyen súlyos orvosi esetek mint te ezt úgysem értik meg. Érvelésed kimerül abban, hogy támadsz, anyázni kezdesz.
Ezért a "beszélgetést" itt én befejezettnek tekintem.
2013.11.29. 09:22:31
ÍGY EGYSZERŰEN.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.29. 09:57:10
kicscsávók 2013.11.29. 12:05:14
Egyszer-kétszer én is futottam már bele olyanba, hogy otthon vettem észre a lejárt szavatosságot. Nem írom le a tutit az ilyen esetekre mert a magyar az egy olyan fajta, hogy nem él, hanem visszaél a lehetőségeivel. A megoldás pofon egyszerű, a következő bevásárláskor már két korrekt cuccal érek haza, amiből az egyiket az ügyfélszolgálatos ad oda a kezembe miután a lejártat átadom neki, és még hálás is, hogy szóltam...
2013.11.29. 14:21:47
Ha már otthon van nálad a romlott sajt, akkor a zsebedben legközelebb visszacsempészed a boltba ?
ÉS utána ?
Leveszed a polcról a lejárt vackodat és újra kifizeted a kasszánál ?
Másképp nem jutsz az ügyfélszolgálatra.
Vagy veszel egy jó sajtot és kinn meg visszacseréled a romlottat, a most vásárolt jó sajt blokkjával ?
Na de ehhoz még egyszer 700 Ft-ot be kell ruháznod, továbbá korántsem biztos hogy pont 700 ft lesz agy hónap múlva is az ára... stb stb
Tamas Szelig 2013.11.29. 16:10:07
Tamas Szelig 2013.11.29. 16:17:22
2013.11.29. 17:24:29
Milyen irigységről beszélsz? Nálam ilyen eset elő nem fordulna mert olyan országban élek, ahol a ló másik oldala van, nézd meg fentebb belinkelt cikket.
Gondolkozz el egy kicsit. Ha van egy jogos problémád (amire speciel ez a poszt nem példa), akkor te azt a Homár blogra küldöd be?? Menjen a Tescohoz vagy valami érdekvédelmi szervezethez ha van, és ott intézze el. Persze nem tudja, mert hülyeség az egész. 700 forintos sajtról van szó amit 30 kerek napig tartogatott, és utána elvárta hogy visszavegyék. Semmi irigység és unalom nincs abban ha azt mondom, ez butaság. Még csak semmi rosszindulat.
Arról nem beszélve, hogy te hol látod itt reprezentálva a másik fél véleményét? Mert ugye igy lenne kerek a történet. Ide beirkálnak emberek, erős felindulásból,túlfütött érzelmekkel, bizarr sztorikkal. Talán jó, mert igy levezetik a feszültséget. Na de ennél többet elvárni egy nyilvános blogon ahol minden második kommentben irónia és hülyéskedés megy?
Az is röhej hogy visszajöttél fikázni és loserezni, amikor egyszerüen arról van szó, hogy nem egyezik a véleményünk és te ezt nem vagy képes elfogadni.
Ezek után szerintem te is a Tesconak panaszkodj, ne nekem. Köszi.
tamasz 2013.11.29. 22:05:32
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.29. 22:40:34
tamasz 2013.11.29. 23:21:34
bibok 2013.11.30. 16:09:12
jó példa arra, hogy hol érdemes vásárolni... Én amúgy tescot kerülöm...
2013.12.02. 15:03:23
Nyilvánvaló. hogy a te helyzeted teljesen más volt a csomagtartóval, mint a posztoló sajtja. Ha nem tudod a kettő közti különbséget meglátni, hanem elvekre hivatkozol, akkor nálam rossz helyen kopogtatsz.
Én nem vagyok ilyen "elvi síkon" kőmerev.
Simán kidobom a héccáz forintos sajtot és nem idegeskedek rajta.
Ellenben a két és fél éves ötezer forintos dekopírfűrészt visszavittem, mert három éves garanciája volt. És simán visszakaptam a pénzem mindenfajta vita nélkül.
Ellenben nem hívtam fel a boltot, hogy elromlott a fűrész de csak a jövő évben járok arrafele és majd akkor cseréljél ki nekem.
Ugye érted a különbséget ?
é̶̸͜͠r̀͜͡d̷̸͟͠e̴̢͠͏k̨͘͢͠e̶̕͞s̵̷̛ 2013.12.02. 18:02:14
Tamas Szelig 2013.12.02. 19:52:51
Te egy nagyon sérült emberke lehetsz! Én teljesen nyugodtan, általánosságban fogalmaztam te pedig mindent magadra vettél egy az egyben...
És továbbra is feltételezgetsz ráadásul úgy, hogy nem olvastad el rendesen a postot! NEM egy hónap múlva jutott eszébe visszavinni, hanem akkor jár majd újból arra, mert amúgy messze lakik onnan... Az is kiderült, hogy egyből reklamált és az is, hogy írt a fogyasztóvédelemnek is. Innentől irreleváns, hogy mit gondolsz az esetről, mert nem is vagy tisztában azzal.
Aki nem tudja elfogadni a másik véleményét az pont te vagy! Aki állandóan "visszajön" pont te vagy! Aki mindent magára vesz, pont te vagy! Aki úgy oktat ki másokat, hogy el se olvasta rendesen vagy fel se fogta a postot te vagy! Aki "fikáz" az te vagy! Az ne jártassa a száját, akinek fingja nincs az esetről! Innentől abszolút nem érdekel mit írsz a posttal kapcsolatban, mert egy 14 éves hülyegyerek színvonalát ütöd meg!
2013.12.02. 20:13:20
Egyébként kösz, tudtam hogy vissza fogsz jönni, és ezzel be is bizonyitottad, hogy mi történt a posztiróval. Értetlenkedés, butaság és kötekedés után rábaszták a telefont. Te is ugyanigy járnál és igy is fogsz járni, ezzel a viselkedéssel.
Te még panaszkodsz hogy reagálok az engem ért sértegetésekre? Valami szociopata lehetsz, jóember. Külön kreáltál egy fikanicket és azóta is engem baszogatsz.
Ha nem akarsz tőlem választ akkor ne irj nekem, baszdmeg, ez ilyen egyszerü.
Tamas Szelig 2013.12.02. 20:23:12
Tamas Szelig 2013.12.02. 20:38:17
Én teljesen nyugodt vagyok, idegesnek te tűnsz inkább... :) És mindenki magából indul ki :)
A posttal kapcsolatban írtakra nem reagálok, mert ahogy írtam irreleváns a véleményed, mert nem vagy tisztában az alap helyzettel és most is csacskaságokat írtál és érdemben nem reagáltál az előző kommentemre, ahol a korábbi hülyeségeidet írtam le.
Fikázást, mocskolódást, baszdmegolást te kezded és észre sem veszed! Ezért vagy kezelésre szoruló!
Kérj egy beutalót a ZÁRTOSZTÁLYRA hülyegyerek, hogy lecsillapodj BASZD MEG! ;)
2013.12.02. 20:43:47
pettyes 2013.12.03. 18:03:14
pettyes 2013.12.03. 18:05:31
pettyes 2013.12.03. 18:08:48
opati666 2013.12.03. 18:27:29
2013.12.04. 09:20:00
Te viszont a kommenthjeiddel elárultad milyen lelki romlást és személyiség problémákat takar az agressziód.
Nem lennék a helyedben.
tamasz 2013.12.04. 23:15:25
Tamas Szelig 2013.12.05. 15:59:30
Tamas Szelig 2013.12.05. 16:03:51
pettyes 2013.12.10. 15:21:00
pettyes 2013.12.10. 15:22:56