Tékozló Homár

Buknak a boltosok az olcsó kártyás vásárlással

2013.11.29. 10:32 | jackyll | 120 komment

Kinga nem érti, mi viszont nem csodálkozunk, hogy a tranzakciós védelmi pénz óta miért nem szeretik a boltban, ha párszáz forintot kártyával akarnak fizetni. Legalábbis a IX. kerületben hosszas küzdelem árán sikerült csak:

Egy IX. kerületi Non Stopban (PADU Kereskedelmi Kft. Tűzoltó utca és Márton utca sarkán) 500 Ft alatt vásároltam volna, de megtagadták a bankkártyás fizetést, arra hivatkozva, hogy a bankkártya terminál gazdája (Budapest Bank) szabta meg ezt a minimumot. Jeleztem, hogy ezt kétlem, ez nem szabályos, és az árut sem voltam hajlandó így megvenni.

Ezt követően panaszt tettem a Budapest Banknál, ami az én bankom is egyben. Azt a választ kaptam, hogy "tájékoztatjuk a kereskedőinket, hogy bankunk nem határoz meg minimum limitet (...) és  ennek megfelelően biztosítsa a fizetési lehetőséget összegtől függetlenül (...)"

Ezen felbuzdulva, bementem vásárolni és 275 Ft-ot akartam kártyával fizetni. Megtagadták és felszólítottak, hogy csak készpénzzel tudok fizetni, és most már az eladóhölgy a bolt tulajdonosára hivatkozott, hogy az 500 Ft minimumot ő szabta meg.

Ragaszkodtam a bankkártyás fizetéshez és az üzlet tulaját vagy az üzletvezetőt kértem. Jött és szóváltás közepette engedélyezték a bankkártyás fizetést. Láthatóan túl akartak lenni már ezen a konfrontáción, hiszen kellemetlen lehetett a feltorlódott sor a kasszánál.

Ezt követően jeleztem a bank fele, hogy a kereskedő tájékoztatása láthatóan mégse érte el hatását. Két héten belül jött egy levél, amiben az állt, hogy a kereskedőt felhívták telefonon és ezt a tájékoztatást kapták: (idézet a levélből) "a kis összegre való tekintettel a boltban megkérték Önt, hogy lehetőség szerint fizessen készpénzzel, de mivel Ön a bankkártyás fizetést választotta, a tranzakciót végrehajtották."

Őszintén szólva nem tartom elegendőnek ezt a fajta kivizsgálást, hiszen az üzlet vezetője nyilván nem fogja bevallani egy telefonos megkeresésre, hogy nem megfelelően járt el. Igazából ötleteket is várok, hogy kihez tudnék fordulni az ügyben.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

simon says: 2013.11.29. 11:17:09

poszternek kéne egy kiadós dugás, egy munkahely, 2 gyerek és akkor nem érne rá ilyen faszságokkal foglalkozni

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.29. 11:17:49

gyöngykalárissal köll fizetni vagy színes kagylóval!

Faus to 2013.11.29. 11:18:16

@amsz: Kingának hívják és borotválja a nunusát!

Mostly Harmless 2013.11.29. 11:20:24

Ha kis összeg miatt meg akarják tagadni a kártyás fizetést, általában előveszek egy tíz- vagy húszezrest, aztán oldják meg.

Faus to 2013.11.29. 11:24:23

@Cicmen: én is utálom az ilyen sorfeltartó, szájbab.szott vásárlókat, akik nem képesek összeguberálni 300 Ft-ot és még a sort azzal is feltartják, hogy baszakodnak az elpakolásnál is, DE a boltos is b@ssza ki úgy az árait, hogy a 200 Ft-os bankkártyás fizetőkön elszenvedett hiánya kompenzálva legyen. Gyanítom, hogy ez a kompenzáció bele van építve az árakba, illetve az 1 Ft-os ingyenzacskó is a két zsemléhez.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 11:25:27

amugy a benzinnek is 2 ara van
van a kp-s, meg a kartyas

duddva 2013.11.29. 11:26:06

Rendszerint viszek magammal a boltba annyi kp-t is, mint amennyirért vásárolni szeretnék, ha bármi gáz lenne a kártyával.. persze tudom, ez itt most elvi kérdés volt.

Rathelor 2013.11.29. 11:26:35

@Cicmen: és amint hátba rúgod emiatt, azzal a lendülettel kapod tőlem a te adagodat. Ha nincs kiírva a bejáratra méteres betűkkel, hogy x összeg alatt nincs kártyás fizetés, akkor egy 20 Ft-os kártyás fizetésnél se rinyáljon az eladó.

Faus to 2013.11.29. 11:27:18

Amúgy meg Kingusnak lehetett volna annyi esze még dafke, hogy hozzátesz egy Tibi csokit és 501 Ft-ra kihozza az összeget. Inkább, mint visszamegy keménykedni 275 Ft-tal.

samcro 2013.11.29. 11:28:54

@hagyma: egyszer megjátssza ezt a boltos, utána mindig odajárna 275 Ft-ért vásárolni.

Jártam már amúgy én is így, ékszerbolt, valami 1.200 Ft-os dolog, nem volt bunkó az eladó (asszem ő volt a tulaj), megkért, hogy vegyek ki inkább pénzt, de ez akkor is nonszensz.
El van ez kúrva rendesen, mert ki nem írhatják, hogy csak x összeg alatt lehet így fizetni.

Faus to 2013.11.29. 11:30:18

@Rathelor: Kingus mellett szólva, sokan bérből és fizetésből élnek, amit átutalva kapnak. Nem úgy, mint sok menő válalkozó (direkt egy l betűvel), aki kiránt egy köteg húszezrest, amikor vesz két karton ásványvizet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 11:32:12

@samcro: nem hiszem
hat ez direkt szorakozni ment vissza
elegge megalazo lett volna, hogy vidd el ingyen

hat arra sosem kernek meg, hogy vegyek ki kp-t,szinte mindent kartyaval fizetek, bar az is igaz, hogy 1 dollaros cuccert meg sem allok egy boltnal

napalm 2013.11.29. 11:33:13

@NEMZETI fuckanal:
tibi csokit nem veszünk....mert nem idehaza gyártják!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 11:34:07

de amugy teljsen egyertelmu, ha 1 dollarert akarom lehuzni a kartyat, akkor annyiert fogom

kicscsávók 2013.11.29. 11:34:42

A poszter forduljon a jó édes anyjához baszki.

Faus to 2013.11.29. 11:35:07

@napalm: akkor valami nemzeti csokit.

kicscsávók 2013.11.29. 11:37:45

@Cicmen: Biztosan le volt árazva a palizer, 80 dekát tudott venni 275-ért...

ember a holdon? 2013.11.29. 11:43:01

azért megértem a kereskedőt...
Hozzátenném, ha wizzair-el utazol pl, akkor bankkártyás fizetés esetén többet fizetsz.

A másik része, magyarországon valahogy ez is drágább.
Mastercard esetén, ha ugyanezt a 275ft-ot fizetnéd, akkor a német kereskedőnek 15.66Ft-ba kerülne, mig magyarországon 26.2Ft-ba kerül - vagyis kb 10%-ot bukik, többet, mint ami a nyereség.
(német jutalék: 0.24%+0.05EUR, magyar: 0.8%+24ft)
szóval mégegyszer, megértem a kereskedőt. (ebben az esetben:))

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.29. 11:47:47

@McZozo: Orbán/Matolcsi ott is összezavarta volna a nyelveket?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.29. 11:49:24

@hagyma: Ott is a FIDESZ sanyargatja a zembereket a rezsicsökkentéssel? Csak amiatt lehetnek ilyenek...

Destroyah2 2013.11.29. 11:51:12

"ötleteket is várok, hogy kihez tudnék fordulni az ügyben"

én amondó vagyok, ekkora horderejű ügy nem tűr halasztást, szerintem személyesen Matolcsyhoz kellene fordulni...

puszt 2013.11.29. 12:03:41

Te egy ménkű nagy tapló vagy, ha meg figyeled egyébként szép hazánk híreit, akkor meg kimondottan rosszindulatú, fusztrált barom vagy!

hpapagaj 2013.11.29. 12:04:27

Bazdmeg ne legyél ennyire hülye, házhoz jösz a pofonért?

Azt hiszed a boltosnak ingyen van az a kibaszott terminál? A terminálért is fizet, van egy alapösszeg+pár %/tranzakció.

Kurva értetlen vagy kedves posztoló. Panaszt tevő pondró.

ámbátor 2013.11.29. 12:19:45

@ember a holdon?: ha wizzair-el utazol pl akkor még hogy a mákba tudsz fizetni, mint kártyával?

vape 2013.11.29. 12:40:45

Szerintem meg teljesen igaza van a poszternek. Ha lehet kártyával fizetni, akkor 275 Ft-os végösszeget is lehessen azzal fizetni.
Ha meg a boltos feltételekhez köti a kártyás fizetést, akkor legalább írja ki jól olvashatóan a pénztár előtt.
A vevő ne legyen már szociális intézmény, hogy készpénzzel fizessen, mert a kereskedőnek most veszteséges lesz a kártyás vásárlás. Mert a vevőnek meg a kp. felvétel veszteséges.

Martinicske 2013.11.29. 12:49:05

Szerintem járkálj minden nap vegyél egy kiflit aztán fizetgesd kártyával.

Így kell jó kapcsolatot kiépíteni.

Kártyás fizetésnél ilyen kis összegnél nincs nyereség, vagy vesztesége van a kereskedőnek. A posztoló ezt nem akarja megérteni és elvárja, hogy őt ingyen (haszon nélkül), vagy veszteséggel szolgálják ki, csak mert húzogatni akarja a kártyáját.

Sajnos ez van. Itt ez az át nem hárított tranzakciós adó, aztán az emberek egy része kártyás vásárlással próbálja lementeni a pénzét a számlájáról, hogy ne kelljen fizetni a készpénz felvételért.

Szerintem a bolt abban hibáztatható, hogy nem írta ki hogy X összeg alatt csak kp -ben lehet fizetni, vagy X összeg alatt a kártyaelfogadásnak díja van.

Azt meg külön parasztságnak tartom, hogy valaki 275 Ft -os kártyás fizetésért képes feltartani több embert a sorban, főleg ha már korábban megmondták neki, hogy nem lehet.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 12:53:03

@Martinicske: mondjuk azt jeleznem, hogy fejlettebb orszagokban a leggyorsabb fizetesi mod, a kartyas fizetes
abbol is a debit
creditnel ala kell irni, de aki ilyen elelmiszerboltban credittel vasarol. az nem lehet sikeres

Martinicske 2013.11.29. 12:59:12

@hagyma: Én ezt elhiszem neked, mert már sokszor láttam, hogy írtál a homáron :)

Itt szerintem nem gyorsabb a kártyás fizetés, valószínűleg azzal lehet összefüggésben, hogy milyen adatkapcsolat van a terminálhoz. Gondolom a kisboltok nem veszik meg a legdrágábbat.

Olyankor meg végképp nem gyorsabb, ha valaki jól tudja - mert már megmondták neki - hogy nem fogadnak el 500 Ft alatt kártyát és elkezd vitatkozni, odahívatja a boltvezetőt azzal is vitatkozik, aztán lehúzzák neki, csak hogy szabaduljanak tőle.

Szerintem egy kisboltban gyorsabb odaadni 300 Ft -ot :)

Én amikor Angliában voltam még a kocsmákban is lehetett kártyával fizetni. De ki volt írva (pedig ott akkor még nem is hallottak Matolcsyról!!! és ez a nagy szó), hogy csak 5 font felett lehet.

biorobot (gyönyörű fosbarna) 2013.11.29. 13:01:19

Teljesen érthető, hogy nem akar veszteséget termelni a bolt. Viszont miért mondjátok, hogy nem lehet minimum összeget kiírni a kártyás fizetéshez? tudtommal lehet.

ember a holdon? 2013.11.29. 13:02:32

@ámbátor: banki átutalás, citibank fiókban készpénzes befizetés..

mildi 2013.11.29. 13:02:49

nanebasszamármeg, hogy még a poszter a szarrágó, mert kártyával akart fizetni olyan helyen, ahol lehet kártyával fizetni....:( komolyan megáll az eszem.
nem volt nála pénz? oszt, pont erre találták ki azt a kurva kártyát meg a kártyás vásárlást, hogy ne kelljen az embernek magával pénzt cígőlnie.
tessék valami díjat rárakni kisösszegű vásárlás esetén, hogy kompenzáljon, és tessék szépen kiírni, hogy itten pl. 1000 ft alatt 0,1% kompenzáció fizetendő.
komolyan nem érzitek, mennyire gáz a posztert lekapni? helló XIX. sz., helló eutrópa, mo. én így szeretlek.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 13:07:49

@Martinicske: nem kerdes
itt van olyan kocsma is, hogy csak kp
ha 1 millio sort iszol meg akkor is
ki van irva csak cash
ennyi
mondjuk itt tenyleg gyors, legyen az kisebb bolt vagy nagyobb

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 13:10:00

@mildi: normalis embernek nem kell kiirni, hogy nem vagyunk boldogok, ha egy doboz gyufaert kartyat hasznalsz..
ettol megteheti es meg is tette
otthon meg a XIX szazad van?
torokok mar kimentek?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.29. 13:33:10

@hagyma: A törökök? Most jönnek vissza. Németországból.

Steckdose 2013.11.29. 13:50:40

Utálom, amikor előttem bankkártyával vásárolnak, mert lassú.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 13:55:28

@Steckdose: utalom, ha elottem cashel vasarolnak, mert kurva lassu

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.29. 13:56:01

@hagyma: Nem hiszem. Ébred még Eger lakossága a müezzin hívó szavára (CD-ről/tolltárról kierősítve, mint pl. Debrecenben a Bolyai utcai református templom "harangja").

Manci néni, a szomszéd 2013.11.29. 13:56:17

Na drágáim, elmondom nektek, hogy én hogyan csinálom ezt:

Van nekem bankszámlám, de csak azért, mert én vidéken lakok és a cég, akinek dolgozok, az meg pesti és macerás lenne minden hónapban kivennem egy nap szabadságot, hogy felmenjek pestre és felvegyem a fizetésemet a cég pénztárában.

Drágáim, a fizetésem maximum fél órát tölt a bankban, amint megjött, Manci nénétek azonnal rohan a bankba az automatához, és beírja a nyerő kombinációt, azaz kiveszi kp-ben az egész fizetését. Elkerülve ezzel azt, hogy esetleg a leendő királyunk egyetlen aláírással lenyúlja azt.

Aztán egész hónapban papírpénzzel fizetek, akármilyen hihetetlen is ez. Nekem megéri azt az ezer forintot, amit a bank (helyett az állam) lenyúz rólam ezért, de legalább nem érzem magam bizonytalanságban.

Az eladott házunk ára pedig nem itthon van, arra a lányunk vigyáz, és egy kicsivel jobban jövedelmez, mint az itthoni bankbetétek. Merthogy leszünk mi még nyugdíjasok is, csak ne feledjétek, hogy addigra már nem lesz nyugdíj. Manci nénétek szólt előre...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 14:01:10

@Kitalátor = másként_gondolkodó: en meg voltam fent a minaretben
a csigalepcson
@Manci néni, a szomszéd: az en penzemet meg minden masodik penteken utaljak a szamlamra es kizarolag kartyat hasznalok
az teny, Mary szereti ha van nala kp
O szokott kivenni ATM-bol de az ingyenes

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.29. 14:18:28

Valaki sámfázza már ki ezt a hülye picsát, oszt hátha akkor +nyuxik.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.29. 14:22:22

@mildi: Semmi ilyet nem írhatsz ki, mert jön a NAV, oszt hátbarúg. Csókollak.
Magyarország jobban teljesít.

elwood 2013.11.29. 14:30:15

"ötleteket is várok, hogy kihez tudnék fordulni az ügyben."

a szavazócéduládhoz jövő áprilisban.
tetszettek volna nem forradalmat csinálni.

elwood 2013.11.29. 14:34:57

amúgy a paypass baromi gyors és kényelmes.
kivéve a spart, ahol valami betárcsázós terminálhoz kötötték és sokkal lassabb.

cobre 2013.11.29. 14:44:41

Tessék megérteni, a bankkártyás fizetés nem ekkora tételekhez van kitalálva. Mindenki ráfarag a bankon kívül. A naccerű erőszakos akciód után megnézted már a bankszámlakivonatodat, NEKED mennyibe került ez a baromság?

cobre 2013.11.29. 14:48:05

@biorobot (gyönyörű fosbarna):
Fogyasztóvédelem úgy meg..., hogy csak fütyül. A kártyaterminál szerződésében meg emlékeim szerint van egy olyan sor, hogy nem kötheted más orrára, mennyiért használhatod az üzletedben. Egyébként havi díj + tranzakciónként x%, ami minimum y összeg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 14:59:39

@elwood: miert
ha libas nyer a boltos vigyorogva fuszokmyas lanyok kisereteben fogadja el a kartyat?

mildi 2013.11.29. 15:16:56

@hagyma: :D bazeg hagyma :D te érvelsz a kp mellett, én a kártya mellett, és te jössz nekem a xix. sz-dal meg a törökökkel. :D :d :d

mildi 2013.11.29. 15:20:49

@agresszív kismalac: háthelló, nyilván nem ártana kp-i szabályozás, de ezért a boltosoknak kellene verni a palávert.
Megeszlek. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 15:22:44

@mildi: hat te irtal XIX szazadot, nem en
amugy ha valakinel sosincs kp az en vagyok:)
talan van egy dollar a kocsiban
max
az mas kerdes, hogy nem vasarolok ilyen tetelekben
275 ft
kb egy dollar
minek szallnek ki a kocsibol is?
nem veletlenul itt nyomul a kartya
masok a vasarlasi szokasok
nem mondom, hogy meg sosem ugrottam be egy benzinkutra egy adag sorert, de az is 15 dollar

McZozo 2013.11.29. 15:23:14

@Manci néni, a szomszéd:
Hmm otthon van a haz ara? Merre is laksz? :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 15:28:49

@McZozo: es a lanya vigyaz ra, ami tobb kamatot ad mint a bank
erdekes

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 15:32:04

raadasul a lanya bepasizik, aki kaszinos
oszt volt zseton, nincs zseton

borso 2013.11.29. 15:39:44

na az ilyen szarzsákok miatt nincs terminál az én boltomban. Bejönne a paraszt fizetne 2-500.-Ft-ot a szaros kártyával, én meg várom a naktól a pénzemet, amin 3 jobb esteben 2 hetet ül mire megkapom és vonja belőle a tranzakciós meg kutyafasza adókat. na kisbarátom ezért nincs nálunk terminál, ide a suskát aztán takarodj. a mutsimultik meg ráérnek a pénzükre várni a kártyás vásárlás után, mert a kp-s vásárlások 90%-át a rendszergazda egyszerűen kiüti hetente egyszer a szerverről. így nincs adózás, nincs befizetés az állami tarhakalapba. na kisbarátom, ezért baszd meg a kártyádat egy kisboltban!

elwood 2013.11.29. 15:45:22

@hagyma: minden bankkal kapcsolatos költség romlott a forradalom után, visszafelé megyünk az időben amint bölcsen megfigyelted.

amit kevésbe bölcsen figyletél meg az az, hogy libás és orbán közül kell majd választani.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 15:50:33

@elwood:
visszajon Pozsgay?
\meg a szocik is Bajnait akarjak
mester ki van zarva
gyurcsanyi is
kire gondolsz?

Amusing 2013.11.29. 15:54:49

Viktor király kitalálta
fizetsz 300 Ft-ért kártyával, boltos meg 350-et, amiért kártyával fizetsz, nagy biznis, persze ez téged, mert paraszt vagy! De bolt bezár majd, aztán meg azért írsz a homárra, mert egy doboz gyufáért a tecsóba kell sorban állnod 30 percet!
kicsit megértőbbnek kéne lenni, nem köcsögösködni és lökni a jogaidat.

elwood 2013.11.29. 15:58:42

@hagyma: pozsgay komcsi fideszes. de akinek nem tetszik se orbán, se bajnai, se mesterházy, annak ott van a dk, lmp, jobbik, és ez még csak a jelenlegi kínálat. lesznek még mások is.

csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy a világ nem bináris.

elwood 2013.11.29. 15:59:53

@borso: "Bejönne a paraszt fizetne 2-500.-Ft-ot a szaros kártyával"

van ahol azt a terminológiát használják, hogy VEVŐ! .

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 16:02:19

@elwood: OK
en messze vagyok
hogy ki mas lehet meg 4 honap alatt
na egyszo mint szaz
nagyobb osszeget tennek Orbanra
persze, ha nem 1.04=re adjak

elwood 2013.11.29. 16:05:06

@hagyma: sajnos ő az esélyes, bár 2002-ben is ő volt esélyesnek mérve az utolsó pillanatig, és egy beszédhibás senki verte meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 16:11:47

@elwood: ez igaz
de 10 ev alatt sok szoci meghalt
ez van

borso 2013.11.29. 16:11:57

@elwood: kedves elwood! Jól tudod, alapvetően kedves vevőkről beszélünk, kivéve az ilyeneket.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.11.29. 16:15:35

meg megyonak volt egy karizmaja
mint antallnak
a nyugodt szakerto, aki mar Kadar alatt is szolgalt
ezt nem lehet meg egyszer elsutni
es ebben van igaza gyurcsanyinak
ha nem allitanak szembe valami vezerurut orbannal
az esely zero
nekem voszem, de remelem marad orban
Obamat meg meg ki kell huzni 3 evig

na politizalast abbfejezetm

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.11.29. 16:37:27

a közértes szerződésében is benne van, ha panaszt érkezik, akkor visszavonhatják a terminál használati jogát... ezt sajnos be kell nyelni, hogy vannak ennyire fillérbaszók is...

elwood 2013.11.29. 17:06:26

@RosszQtya: speciel a paypasst arra találták ki, hogy bármilyen kis összeget kifizess gyorsan. újság, csoki, szendvics ...
beep, és kész.
tényleg.

A Homár egy gané 2013.11.29. 17:06:26

" Igazából ötleteket is várok, hogy kihez tudnék fordulni az ügyben."
A nemzet géniuszaihoz, sorrendben, de nem prioritásban:
*Orbán V.
*Matolcsy "Szemes" Gyuri
*Járai "Anál" Zsiga
*Selmeczi"Senator" Gabi
*Homlok Peti
*stb....

bubbii 2013.11.29. 17:14:18

@RosszQtya: Szörnyűek vagytok.

Van joga 200 Ft-os cuccot kártyával fizetni? Van.

Van joga a boltosnak határt megszabni? Nincs.

Van joga az árkalkulációnál figyelembe venni azokat a vásárlásokat, amik -pl. emiatt - veszteségesek? Van.

Van joga visszaadni a terminált és átállni kp-re? Van.

Működhetne ez szabályosan és gazdaságosan is? Igen.

Van köze ahhoz bárkinek, hogy a poszt toló mennyit fizet rá erre a boltra? Nincs.

Én a sarki cukiban a 200 Ft-os reggelimet is kártyával fizetem, kedvesen mosolyogva megköszönik, mert a cégem hetenkénti 20 ezer Ft-os, süti/torta stb bevásárlását is ott fizetem, kártyával. Nyilván megéri nekik.

Mért nem működhetnek ebben az országban a dolgok szabályosan? Nem tiltani kéne a vevőt, hanem felhívni a figyelmét arra, hogy ő x Ft-ot fizet ezután... Vagy 'jó útra' tér magától, vagy Te változtatsz, és tolerálod a csendes őrülteket. Vagy visszaadod a terminált:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.29. 18:00:10

@simon says:: "poszternek kéne egy kiadós dugás, egy munkahely, 2 gyerek és akkor nem érne rá ilyen faszságokkal foglalkozni"

:))

@Manci néni, a szomszéd: "addigra már nem lesz nyugdíj"

Nincs az olyan messze, remélem, nekem még lesz.

@agresszív kismalac: "Valaki sámfázza már ki ezt a hülye picsát, oszt hátha akkor +nyuxik."

:))

@atörökk: "Ídesjóistenem..."

:))

Agyalap 2013.11.29. 18:26:38

@A Kisvakond: "Kisebb összeget kártyával kifizetni taplóság."
Persze - direkt kiveszem az automatából, hogy tudjak kp-vel fizetni.
Ha ráfizetéses a kártyás fizetés, ne tartsanak terminált.
Egyébként meg a világ gáza, hogy a bankok a kihelyezett terminálok után nyerges vontatóval talicskázzák a díjakat a kasszájukba...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.11.29. 18:42:50

@McZozo: Csak arra, hogy olyan az írásod, mint egy skizofrén alvállalkozónak a Bábel-torony projekt vége felé. Lásd Biblia!

bekbórd! 2013.11.29. 19:21:50

Jelentsd föl a boltot a bankkártyavédelmi államtitkárnál!

Manyecska 2013.11.29. 19:23:39

Nálunk a kínai kajáldában is van már terminál..:)

hobbitroll 2013.11.29. 19:34:25

"...Igazából ötleteket is várok, hogy kihez tudnék fordulni az ügyben."
fel? a sóhivatalhoz? I. Viktorhoz? vagy próbálkozz a banknál, hogy kevesebb jutalékot akarjanak a tranzakció után. Örülj, hogy tudsz még kártyával fizetni.

Manyecska 2013.11.29. 21:02:13

Makk ásszal sem lehet fizetni?
Amúgy ne savazzátok a posztert tökigaza van, legközelebb a pénzszállítás kőcségét is ránkverik??:DP

2013.11.29. 22:10:17

@Rathelor: azzal a lendülettel kapod tőlem a te adagodat.

Ha bele verem a fejed a seggedbe akkor meg csodálkozol hogy nincs szerencséd! Ugyanolyan lápaagyú tapló vagy mint Kinga! Kérd el a címét Zsekilltől és együtt ruppótlankodhattok majd a kártyátokkal aztán este megbeszélitek hogy a szaros sivár kis életetekben ismét fontosnak tudtatok tűnni egy pillanatra!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.29. 22:48:18

@Cicmen: "a szaros sivár kis életetekben ismét fontosnak tudtatok tűnni egy pillanatra"

:))

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.11.29. 22:49:31

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "a pénzszállítás kőcségét is ránkverik?"

Ha a gyökerek elkezdik a húszezer forintos bevásárlást ötforintosokkal fizetni, akkor bisztos.

romesz 2013.11.30. 04:05:16

Kivancsi lennek, hogy egy 275forintos termeken mennyi lehet a haszna a kereskedonek.
Az szinte 100%, hogy erre az egy tranzakciora az egesz rament es plusz rafizetett valamennyit. Az ilyen vevok mindig csak a sajat jogaikat tudjak kiabalni, de ha a kereskedo bezarja az uzletet mert nem tud megelni belole az ilyen vasarlok csak elviszik a hasznot. Akkor csodalkoznak a legjobban.

Barnaky Miklós 2013.11.30. 08:01:34

@borso: Velem biztos nem lesz ilyen gondod, mert egyszerűen kihagyom az életemből az "ide a suskát aztán takarodj" mentalitású kisboltokat és megyek vásárolni a multikhoz. Kisebb és nagyobb összegekkel egyaránt.

Manyecska 2013.11.30. 08:22:12

@atpijkamo: mér ki megy kisbótba húszezerér bevásárolni??? Ha egy kisbót ennyit nem bír ki akkor megérdemli hogy legyalulják. A Miklósnak igaza van, eccerűen átmegy máshová pedig jobb a sűrű fillér mint a ritka forint, hogy én is okosat mondjak:D@Cicmen: majd ha a nyilvános vécén ott szar be helyben mert nem fogadják el a kártyád és nincs nálad apró -mer eccerűen elfogy, elkávézod..- akkor te leszel a következő aki itt fog rinyálni mert nem engedték felszállni a HÉV-re szaros gatyával!:DDDD

Manyecska 2013.11.30. 08:23:28

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: jav: első mondat: "szarsz be"már a röhögéstől nem bírtam írni:D
Nem én vagyok a poszter.

Manyecska 2013.11.30. 08:52:27

Az ilyen kommentelőktől mega Homár szarik be teljesen már, mer normális ember normális posztot már nem mer ideírni!!!! Hogy a macska rúgja meg az bezzeg nem érdekel titeket csak a szaros egótoknak yót tesz hogy ideírtok! :D Telenor, elmü, etc. @Cicmen: beleverem egybeírandó helló!!
Most addig itt fogok kommentelni amíg fel nem szabadul a fürdőkádam:( :DDD

bibok 2013.11.30. 15:51:08

Kicsit meglepő, hogy ilyen súlyú problémával foglalkoznak egyesek... lényegesen nagyobb gondok vannak Magyarországon....

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2013.11.30. 21:05:11

Szerintem a bótos akkor rángatózzon a kárán, ha majd nem tolja át a hegymagasra pakolt drótos kocsikban az akciósan olcsón vett szarokat a Tekkóból a szutyok kispiszkosába méregdrágáért!
A szupermarkecbe majd mindig kifogok a kasszánál előttem sasszézó, akció zizegő tornyos kufárt!

Vladimir Harkonnen 2013.11.30. 21:28:33

@Komojtalan: Azért ezt a 100 Ft-ot ne terjeszd!

Kereskedőinkkel egyedi megállapodás alapján szerződünk. Jelenleg az aktuális Hirdetményben meghatározott szerződéskötési díjat, havi díjat és kereskedői jutalékot számítunk fel.
Díj megállapítás: POS terminálra vonatkozó standard díjak a következők:
Havi díj 0 - 4 990,- Ft
Szerződéskötési díj 0 - 20 000,- Ft
Szolgáltatás üzemeltetési díj Díjmentes
Oktatási díj: Díjmentes
Kereskedői jutalék: 1 - 2%

www.budapestbank.hu/szolgaltatas/kisvallalat/bankkartya-pos-elfogadas.php

2013.12.01. 03:29:33

@Manci néni, a szomszéd: Köszi Manci néni, mindig kiváncsian olvasom a tanácsaidat. :))

Bevallom én rossz vagyok és csak kártyákat használok, sosincs nálam készpénz. Viszont itt a kereskedő vesztesége az alacsony összegü vásárlásokon már eleve be van árazva. Arra is vigyázok hogy egy bizonyos összegnél ne költsek kevesebbet, ha úgy adódik, akkor árukapcsolok egy tábla csokival és összekötöm a kellemeset a hasznossal. :)

Der Beste 2013.12.01. 06:25:22

Aki 275 forintot kártyával akar fizetni, és erre még veri is magát a Homáron, az egy utálatos, ócska niemand.

VT Man 2013.12.01. 15:52:35

@samcro:
Mert a posztolonal szerinterek.ingyen van a kp felvet?

Sok banknal 1000 ft felvetele atm-bol 200-300 ft-ba kerul.

Inkabb fizessen ra a posztolo?

VT Man 2013.12.01. 15:54:39

@elwood:
Pontosan, a paypass 5 ezer alatt muzsikal a legszebben..

gyedmaróz 2013.12.01. 17:34:04

Nekem még soha semmilyen problémám nem volt a kártyás vásárlással, igaz, hogy nincs is semmilyen kártyám!

Manyecska 2013.12.01. 19:47:39

Most akkor még az van, hogy nálunk a kisbótba rángatóznak ha ötezressel akarx fizetni mer aggyá aprót. anyádnak kéregess:XD! Mostmá döntsétek el mi a jobb?

Bilok 2013.12.02. 10:28:11

De miért a bankot cseszteti Kinga, mikor egyértelmű, hogy a boltos akarja valamilyen kitalált indokkal elsunnyogni a kártyás fizetést? És ha legközelebb lejárt tejet adnak el neki, akkor is szalad a bankba, hogy b*sszák le a boltost?

Farkasbab 2013.12.05. 17:55:30

kereskedő vagyok elég régóta. ez állandó probléma tudtommal hivatalos szabályzás nincs, el kell fogadnom a kártyát 200 ft esetén is. én 1000 ft alattinál tisztességesen megkérdezem a vevőtől, tudja-e kp-ben rendezni. ha nem vagy nem akarja, joga van így tenni. ha belemegy, azt megköszönöm. ha megkérdi miért, akkor megmondom, hogy a hasznom egy részét a banki költség elviszi, igenis minden fillér számít. vannak költségek, rezsi, árrés, bérek, vevőnek is adok kedvezményt - ez igazán érthető.
ez minden egyes ilyen vásárlásnál érdekes, ha nem muszáj, egyet sem szeretni bukni. akinek üzlete van, az megértheti. nem szociális intézmény vagyunk, bármennyire is ezt gondolják sokan. aztán majd ha a bolt megszűnik, akkor csodálkoznak, hogy miért is nem bírt megélni vajon. másrészt az emberek tudhatnák, hogy mo-on még nem bevett gyakorlat több okból sem az egy csomag rágógumi kártyával való megvétele. bár külföldön ilyen is van. ezért a dologért meg nem a kereskedő a felelős.
süti beállítások módosítása