Tékozló Homár

Shiraz: "fájó szívvel, de azt javasoljuk, hogy a jövőben válasszanak másik szállodát"

2013.12.12. 14:10 | jackyll | komment

PTS-ék csapata különböző hiányosságokat észlelt a Shiraz szálloda személyzetének reakcióidejében és reakcióiban. A hotel nagyon szívélyesen azt válaszolta, hogy ők nem találják kifogásolhatónak, ha ragtapaszt nem tudnak adni a recepción, vagy ha nem veszi észre a vendégeit a pincér, úgyhogy lehet menni máshova:

Ott tartózkodásunk után egy hosszabb e-mail visszajelzést küldtem a szállodának, volt benne pozitív és negatív is bőségesen. Most csak a súlyos hiányosságokat részletező részt másolom be, mert a szálloda erre adott válasza igen tanulságos.

Súlyos hiányosságok:

  • A reggeli során a kenyérvágó késsel egyikünk megvágta az ujját. A vérzés csillapítására a recepcióstól kértünk ragtapaszt, aki kereste egy fél percig a gyógyszeres szekrényben, majd széttárta a karját, hogy sajnos nincs, és ezzel elintézettnek tekintette az ügyet. Kérdésünkre felvilágosítást nyújtott, hogy hol van a legközelebbi gyógyszertár. Ezt rendkívül súlyos vétségnek tekintjük, és egyben jogszabályellenes is, mert minden intézmény minden emeletén kell teljesen felszerelt egészségügyi dobozt tartani. Azt tartottunk volna elfogadhatónak, ha a recepciós elintézi, hogy a ragtapasz nagyon hamar (maximum 3 perc) megérkezzen, addig is ellát (pl. leültet) minket, és biztosít minket arról, hogy rövidesen érkezik a segítség. Ehelyett csak a kézszéttárást kaptuk a recepcióstól.

  • A vacsorához a felszolgáló nem tudott nekünk egy kancsó csapvizet hozni, csak pohár vizeket egyenként, és a poharat nem töltötte teli, hanem csak háromnegyedig. Megalázó volt újra és újra, egyenként kérnünk a következő pohár vizet (melyet ismét csak háromnegyedig töltött). Pedig rendeltünk koktélokat is bőven, érdekes módon a koktélos poharat tele tudták tölteni. Az, hogy a vizet kötelező a pincértől rendelni, elrontja az egész svédasztalos vacsora hangulatát, és elveszi a vendégtől azt a lehetőséget, hogy teljes szolgáltatást kapjon pusztán az alapár kifizetésével. Javasoljuk, hogy rakjanak ki ballonos vizet a vacsorához. Alternatív javaslatunk, hogy a felszolgáló a vacsoravendég köszöntése után mondja el, hogy a csapvíz és az ásványvíz ingyenes, és kérdezze meg, hogy melyikből hozhat egy kancsóval.

  • A második este 5 percnél is többet kellett várnunk a felszolgálóra, addig ránk se hederített. Inni nem tudtunk (mert ital nem volt a svédasztalon, azt a felszolgálótól tudtunk volna kérni) és enni sem, mert se az asztalunkon, se a svédasztalon, se a vacsorateremben bárhol máshol, látható helyen nem volt kitéve kés, villa és kanál. (A kanál épp akkor fogyott el a svédasztalról, egyet még sikerült szereznünk, de nyilván nem kezdi el az egyikünk enni a levest, amíg a másik várakozni kényszerül.) Javasoljuk, hogy bőségesen rakjanak ki evőeszközt a svédasztalra és még egy tálalóasztalra is, és még erősebben javasoljuk, hogy jóval több és figyelmesebb felszolgálót alkalmazzanak, hogy bármely pillanatban legyen két tétlen felszolgáló, akiknek tud a vendég jelezni.

  • A mosdókagyló sekélysége miatt véletlenül összetörtük az egyik IKEA SVEPA típusú fogmosópoharat. (A kárt kérésre örömmel megtérítjük.) A takarító a törött poharat elvitte, de nem hozott helyette újat.

  • A szobánkból hiányzott a fontos információkat tartalmazó szobamappa.

  • A csaptelepre és a tükörre rakódott szappan- és fogkrémcseppeket a takarító nem távolította el.

  • Távozáskor a recepciós nem adta magától a hűségmatricát, hanem nekünk kellett kérnünk. Ezt nagyon súlyos hibának tartjuk, mert azt sugallja, hogy a szálloda trükkös módon meg akar minket károsítani. A kár értéke 8000 Ft lett volna, ha elfelejtjük kérni a matricát.

  • A kinti szaunából hiányzott a homokóra, és nem volt semmilyen időmérő eszköz, amely a bent töltött időt mutatta volna.

  • A fürdőben használatos drapp törülközőt nem cserélte ki a takarító, és nem is száradt meg: másnap vizes törülközővel kellett mennünk a fürdőbe. Tudjuk, hogy a recepción van lehetőség napi egy cserére, de ez túl körülményes. Egy négycsillagos szállodától elvárjuk, hogy akárhány új törülközőt adjanak a fürdőben, akármilyen gyakran kérünk. Nem tartjuk elfogatható kifogásnak, hogy a szállodában nem működik mosoda. Oldják meg.


A szálloda válasza, 10 nappal később:

Köszönjük ismételt visszajelzését , korábban a Bambrara Hotelben eltöltött pihenésük után már megosztott velünk. Különösnek találjuk, hogy több ezer elégedett vendég visszajelzés után Önnek súlyos hiányosságokat talált szállodánkban. Nem szeretnénk felvetéseire egyenként reagálni, ugyanakkor örömmel tapasztaljuk, hogy a szállodával kollégáinkkal nem volt különösebb problémája. Azokat a "hiányosságokat", amit Ön jelzett, nem találjuk egyáltalán kifogásolhatónak.

Sajnáljuk, hogy nem volt teljes mértékben elégedett, ezért, fájó szívvel, de azt javasoljuk, hogy jövőben válasszanak másik szállodát, bízunk benne, hogy ott semmi hasonló problémával nem fogja szembetalálni magát.

Utólag teszem hozzá, hogy összességében jól éreztük magunkat, nem maradt tüske bennük. A tanulságot leszűrtük, a jövőbeli fogyasztói döntéseinkhez hasznos információt szereztünk.

A Homáron minden kommentnek örülök, a kíméletleneknek főleg. Elsősorban az érdekel, hogy ti (kommentelők) elfogadhatónak tartjátok-e a fenti hiányosságokat egy négycsillagos wellness-szállodában, és mennétek-e egy olyan szállodába, melynek vezetése nem kíván változtatni a fenti a gyakorlaton.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Valóraváltógép 2013.12.13. 12:59:28

@atpijkamo: "Pepino elismerte azt, hogy a francia pincérek néha nagyon udvariatlanok tudnak lenni,"

Mert ugye az teljesen természetes, de a vendég, az pitizzen már. :) Egyeseknek agyára ment a jólét.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:00:33

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: azt meg hogy?

@atpijkamo: régi már:D és a némáknak meg 20000 egy kávé, mi? gghhnmmhhööömmmhhkköööggggffm????

AtiSnatch 2013.12.13. 13:02:21

@Valóraváltógép: ez nem pitizés, hanem neveltetés kérdése...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:04:26

@bukszindeksz: ez egy csodásan kegyetlen húzás lenne, de legyen 100% és adjanak a baromnak költőpénzt is. sajnos ezután az összes barom hozzájukjárna, szal mégsejó.

*brute force always helps smiley*

2013.12.13. 13:09:39

@zsiráfffff: szerintem egy szimpla mezei rendőr az amúgy, csak telibeszélte a manyi fejét. khhmm :)

Biztonsági őr az aldiba és azt hazudja hogy titkos küldetésben van a hírszerzéstől!:)

Manyecska 2013.12.13. 13:10:39

@Cicmen: :DDD! Ja, azt hittem az te vagy.
@zsiráfffff: há vannak akik még saját kútfőből intézik a diplomát hálisten, ebben az országban:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:11:44

@Cicmen: vagy póstás netán bakter, csak varrt pár csillagot az uniformisra!!!

AtiSnatch 2013.12.13. 13:13:34

@Valóraváltógép: néha pattannak ki az én fejemből is gondolatok, ha hiszed, ha nem :) egyébként kiskoromban anyukám mondta,hogy ha bemegyek valahova köszönjek és ha valamit szeretnék akkor kérjem szépen. nálatok nem így müködik?

Manyecska 2013.12.13. 13:14:30

@zsiráfffff: sárgát:P Sose felejtem el amikor itt tárgyaltak/beszélgettek páran.., én meg aznap felvettem a zebracsíkos pamutharisnyámat: értsd: a vádlinál mint a zebra hátán még össze is futnak a csíkok. Szegényke megakadt láttam..egy-két mp-re.De szerintem csak röhögni nem akart.:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:14:46

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/:

szerintem téged átbactak a palánkon! nézzed megfele: ha kalapács lóg a derékszíjján, akkor bakter, ha laposüveg akkor meg póstás. még esetleg jelmezárus lehet a jugó piacon, de ez már nagyon durva lenne :D

2013.12.13. 13:16:42

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/:

-Maga rendőr?
-Titkosrendőr!
-Akkor miért van egyenruhában?
-Mert szabadnapos vagyok!

tiduj 2013.12.13. 13:18:26

A hotel ennél jobb választ nem adhatott.

Valóraváltógép 2013.12.13. 13:19:43

@AtiSnatch:" néha pattannak ki az én fejemből is gondolatok, ha hiszed, ha nem :)"

Nem nagyon. Anyukád miket mondott még?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.13. 13:20:08

@Cicmen: "Biztonsági őr az aldiba és azt hazudja hogy titkos küldetésben van a hírszerzéstől"

:))

Manyecska 2013.12.13. 13:20:13

@zsiráfffff: dehogy, aznap vagy négyszer elsétáltam az asztal mellett mer álati:P szexi voltam szó szerint, na, annyi kávét még nem ittam életemben mer az volt a fedő-mozzanat:P:P :DDD

Manyecska 2013.12.13. 13:23:13

@zsiráfffff: nemtudtam én kiféle, miféle,:P, kérdeztem a kollégákat ki ez a jóképű ember. Mert szép magas és bukom a magas pasikra de nagyon. Nemtom mért.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:25:45

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/:

nem akarok már nagyon vindisgréc lenni, de dugnak téged rendesen? úgyértem: rendesen? :D :D

Manyecska 2013.12.13. 13:30:12

@zsiráfffff: há most mit mondjak, ne röhögjenek még többet már:D!

Manyecska 2013.12.13. 13:31:59

@atörökk: Hát most éppen! nem !:DD

Valóraváltógép 2013.12.13. 13:32:19

@zsiráfffff: @Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Megbeszélitek azt is, hogy kinek milyen színű a hüvelyi folyása? Mert akkor kicsit kivonulok hányni.

Manyecska 2013.12.13. 13:33:25

@Valóraváltógép: Miért, milyennek kéne lenni??:D:DDD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:35:02

@Valóraváltógép: menjél gyorsan, futás! ha belefulladsz, nem fogunk keresni :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.13. 13:35:53

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "@Valóraváltógép: Miért, milyennek kéne lenni?"

Kéknek?

A kilencvenes években a japán kismamák tömegesen rohantak az orvoshoz, mert a tévéreklámokban azt látták, hogy a kisbabák pisije kék nyomot hagy a penenkán.

igi1 2013.12.13. 13:38:46

@zsiráfffff: mostanába kicsit feszkós

Nem mondja mi a baj

Manyecska 2013.12.13. 13:39:06

Milyen színűt hányt vajon?

Atörökk 2013.12.13. 13:40:57

Igénytelen bunkó trollok vagytok! Hányni se hagyjátok szegényt nyugton!44!!

Valóraváltógép 2013.12.13. 13:41:53

Sebaj, jó reklám ez a Shiraznak. :D

@atörökk: Ugye? :)

AtiSnatch 2013.12.13. 13:42:19

@Valóraváltógép: azt is mondta még, hogy ne álljak szóba idiótákkal... de mint láthatod, nem mindig fogadtam szót neki...sajnos :)

Atörökk 2013.12.13. 13:42:43

@Valóraváltógép:
Te is az vagy. Bunkóság bejelenteni, hogy hányni mész.

igi1 2013.12.13. 13:42:53

Ez legyen már karácsonyig jackyll

Olyan jó rágcsálódzni a poszton

H ki mit lát bele a leírásba :)

AtiSnatch 2013.12.13. 13:44:30

@Valóraváltógép: próbálom, csak nehéz megállni :)

igi1 2013.12.13. 13:46:20

@AtiSnatch: néha jó lemenni a hülyék szintjére

AtiSnatch 2013.12.13. 13:48:22

@igi1: nem jó, mert legyőznek a rutinjukkal :D

2013.12.13. 13:48:46

@atörökk: Bunkóság bejelenteni, hogy hányni mész.

Buliban nem! Nehogy megkérjenek hogy hozz még sört a hűtőből!

helianthus 2013.12.13. 13:49:18

Na! Elvettétek a trollomat. :(
el fogjátok üldözni. :`(
@AtiSnatch: ismerős az érzés. :)

igi1 2013.12.13. 13:49:34

NEM ÉRDEKEL MI TÖRTÉNT 1 ÉVVEL KORÁBBAN. Köszi.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:50:46

@Valóraváltógép: mér, te soha nem pisálsz bele a tusolóba? érthetetlen.

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: szerintem zöldet. az az epe :)

Valóraváltógép 2013.12.13. 13:51:04

@helianthus: El, de előtte még párszor szarráégetitek magatokat. És mellé a falusufnit is. :)
Már csak ezért is megérte. :D

Manyecska 2013.12.13. 13:51:46

@zsiráfffff: te, tényleg nő ez..!:D Mer pasi sosem mondaná nőre hogy pitsa. Valszeg neki sokat mondhatták:DD:D

Ádám 2013.12.13. 13:51:49

@Valóraváltógép: Fejezd be az itteni csajok, nők baszogatását...!

Itten szinte mindnek van itteni hapsija! szerencséd, hogy tegnap óta mindegyik elfoglalt ill. a szállodában vannak. (tivadarral, józsival, karcsival, bélával v. laccival) :)

Manyecska 2013.12.13. 13:52:48

@igi1: mér mi történt egy évvel korábban??:OOO

helianthus 2013.12.13. 13:53:14

@Valóraváltógép: mondogasd csak, hátha valóraválik. Te már el is hitted, fogadjunk!
Ejj, annyira nem érek rá, pakolnom kell.
Maradj sokáig, pár nap múlva visszajövök!

AtiSnatch 2013.12.13. 13:53:58

@Valóraváltógép: "Már csak ezért is megérte"

micsoda kámingaút :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 13:54:23

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: szerintem meg csak szimplán elfogyott a xanaxja :) vagy kihányta. brojáf.

Valóraváltógép 2013.12.13. 13:57:29

@vén szivar: Gondolom, hogy van. Azok is olyan "itteniek", ugye? :)

helianthus 2013.12.13. 13:57:41

@vén szivar: én a Tündér Dömével vagyok.

Manyecska 2013.12.13. 13:59:03

@igi1: legalább tisztességesen végigmentek volna rajtad, egyszer.
Boccs:DDD!

Ádám 2013.12.13. 14:00:15

@helianthus: NA! hirtelen rájöttél, hogy kire, kikre céloztam reggel 6-kor ?!:)

Atörökk 2013.12.13. 14:00:58

@zsiráfffff:
Mer a bunkó városi népek azt hiszik, a legyek horgyák össze!

helianthus 2013.12.13. 14:02:02

@vén szivar: ja, hogy a többiekre? De látod milyenek, elvették, pedig èn láttam meg először.
LÉPEM kéne :)

Manyecska 2013.12.13. 14:03:19

@helianthus: szerintem morcos mer neki csak a Csillámfaszláma jutott már a szállcsiban:XD

Ádám 2013.12.13. 14:03:25

@zsiráfffff: Tegnapról maradt túrós! nem az amit a séf a szállodában keverve kavart...

Már eszem is!:) Kérsz?:)

Ádám 2013.12.13. 14:05:49

@helianthus: HOVÁ? KIVEL? MIÉRT? MEDDIG?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 14:06:17

@helianthus: vigyed ha akarod, de csúnya is meg buta is. en gumikesztyűben se merném megpiszkálni!

@atörökk: vagy mekis burgerból csavarják ki :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.13. 14:08:10

@vén szivar: biotejszín van-e benne? mer akkor nem kérek, Köszönöm :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.13. 14:10:59

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "legalább tisztességesen végigmentek volna rajtad, egyszer"

:)) Hülye.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.13. 14:14:34

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "elhoztam Hajdúszoboszlóról a Bibliát a hotelszobából"

Legalább beleolvasnál! Azánlom azt a részt, hogy "ne paráználkodj".

Valóraváltógép 2013.12.13. 14:17:59

@atpijkamo: Hát nem voltak eléggé előrelátóak szegény zsidók. Olyan részt nem írtak bele, hogy "a picsád vegetatív folyamatait ne tárgyald ki nyilvánosan, a hasonszőrű csőcselék nagy örömére".

Ez súlyos hiba volt a részükről.

helianthus 2013.12.13. 14:34:45

@vén szivar: wellneszbe, barinővel, vasárnapig.
Mert ezt írta fel az orvosom.

Manyecska 2013.12.13. 14:38:12

@atpijkamo: már késő:DD már azért szégyenlem magamat előre amit fogok tenni:PD:P..

Ádám 2013.12.13. 14:40:43

@helianthus: Érezzétek jól magatokat.

helianthus 2013.12.13. 14:59:11

@vén szivar: kedves tőled, köszönöm!

Valóraváltógép 2013.12.13. 15:40:19

@atpijkamo: Igen, ebben biztos vagyok. Különben szembe kellene köpnötök magatokat, amikor a történtek ellenére, holnap is leálltok jópofizni a tőgykoszorúval. :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.13. 15:57:11

@Valóraváltógép: Ne sértegesd őket, különleges mindegyik, Manyecska... akarom mondani Rocco meg különösen vicces.

Neked még sokat kell fejlődnöd, de én látom benned a pontenciát... potenciált.

igi1 2013.12.13. 16:18:49

@Valóraváltógép: meg mindig nem tudtam nyugodtan aludni

Hogy is volt az a kenyérszeletes!?

Ádám 2013.12.13. 17:20:08

@atpijkamo: Mint éppen ma kettőtök közt elhangzott, hogy ki, milyen....

nos szerintem az az asszony állat majdnem olyan, mint az ááámerikás, csak ő magyarban s picsásban!

ez a véleményem, mint fentebb az is elhangzott, hogy lehet más, mint a Tied!

dene 2013.12.13. 20:12:22

A ragtapasz kérdés egyszerű:
A vonatkozó előírások értelmében feltöltött EÜ ládával kell rendelkezni a recepción.

Ami pedig a vendég reklamációit illeti:
15 év szállodázás után is kikerekedett a szemem egy-két panaszukon. :)

DE egy szálloda vendégreklamációt ilyen módon nem reagálhat le.

"Levelét köszönettel vettük. Az Ön által jelzett problémák vizsgálatát és lehetőség szerinti orvoslását megkezdtük, észrevételeit köszönjük bla bla, reméljük, a jövőben bla bla bla akármi"

De megkérni, hogy szálljon meg máshol...
Erősen unortodox üzletpolitika.
A fogalmazásról, szóhasználatról nem is beszélve. :D

igazságos 2013.12.13. 20:22:42

@dene: ezé mondom, hogy ennek a szállodának nem a kedves vendég a legfontosabb.

Azé akármibe fogadok, hogy a poszter is megpróbálta visszaszerezni a hotelbe fektetett lóvéját.

Black Hole 2013.12.13. 20:41:47

@dene: erről az jutott eszembe, mikor a henteseknél udvariassági verseny van, és az öreg nyanya, miután nagyon kiakasztotta az egyik eladót, megkérdezte, hogy "ugye azért nem haragszik fiatalember?" Erre a hentes:"ááá, dehogy kezitcsókolom! Sőt, az én jókurvaanyámat!"

Mr. Alkohol 2013.12.13. 21:40:37

Az én válaszaim a felvetett problémákra:

1. Nálam mindig van egy egész levél ragtapasz, akkorát vágok belőle, amekkorát csak akarok - ha kell! Másokat is szívesen megkínálok. :)

2. A magyar éttermekben az ételek mellé úgy látszik, nem jár ingyen a víz. Ezért: vagy ásványvizet rendelek és kifizetem VAGY műanyag kisüveg a táskámban, kint majd iszom.

3. Fogmosó pohár, szállodai törölköző (+ szappan, papucs, stb.): SOHA nem használok mást a sajátomon kívül. Nekem aztán tök mindegy, hogy cserélik-e vagy sem. Azt sem értem, aki az ilyeneket ellopkodja.

4. A csapot otthon/munkahelyen is én tisztítom le magam után. Az ecet csodákra képes! :D

Szerintem egy szállodában inkább azt lehet elvárni, hogy legyen kényelmes az ágy (aludtam - volna! - már süppedt matracú, minden mozdulatra recsegő ágyban...), tiszta az ágynemű, tiszta a szállodai szoba padlója, szőnyege. Legyenek tiszták a szekrények, ahová a holminkat pakoljuk, ne legyenek leszakadt polcok, és ne csak 3 db vállfa fityegjen a szekrényben. Ne legyen még csak vízkő-lerakódásos se a vécékagyló, működjön a csap és a zuhany. Legyen jól nyitható és zárható az ablak, ajtó. TV, hűtőgép, egyéb berendezések működjenek és ne legyenek zajosak. Nyaralásnál fontos, hogy legyen erkély, ahová ki lehet ülni, fürdőcuccot, törölközőt ki lehet teregetni.
A személyzet segítőkészsége, udvariassága is csak akkor jogos elvárás, ha a vendég nem kötözködő, szemtelenkedő.

Tiborfalvi Tibor 2013.12.13. 22:48:15

A vizes felvetésre annyit írnék, hogy poszter említette a svédasztalt. Nekem ez annyit jelent, hogy ki van pakolva a tonna kaja, aztán hajrá, egyetek, igyatok. Nyilván vizet is igazán tegyünk már ki, körülbelül olyan alap dolog, mint a tea, a vaj vagy a kenyér. Szőrszálhasogatónak az a poszter, de nem fillérbaszó, négy csillaggal legyen már modoros, gondolom nem volt olcsó a dolog.

Amúgy itt a poszter sem azért írt, mert ezek akkora patkány hiányosságok, hanem azért, mert ilyen tetű módon tudtak csak válaszolni. Nekem ez egy konstruktív kritikának tűnik, az ő, (helyütt túlságosan is) igényes szempontjából. Erre kap egy olyan választ, hogy jól van kisköcsög, majd mész máshová legközelebb - nekem is elfüstölne az agyvizem, a levele alapján különben sem azt látom, hogy most ingyen kaja/velneszelés/utalvány legyen kibumlizva, hiszen akkor már ott helyben hőbörgött volna

Ha annyit írt volna a hotel, hogy igen, bocsi, köszönjük az észrevételt, köszönjük a pozitív visszajelzéseket is, igyekszünk változtatni legközelebbi látogatásakor, várjuk vissza, szépnapotszevasz - még annyi karakterbe sem került volna, mint a fent idézett lekezelő okoskodás. Vendéglátás, még csak nem is kellett senkinek se a szemébe nézni és jópofizni, hanem egy e-mailben kellett volna írni néhány sort, akár konkrét név nélkül is.

dene 2013.12.14. 01:49:47

@Black Hole:
Jó a poén, de a szállodaiparra ez igaz is.
Képzeld el, ha ezt a levelet olvassa egy tipikus önérzetes emberke, akinek az a feladata, hogy a cég 300 fős konferenciájához helyszínt találjon.

Lehet, sőt sanszos, hogy ez a vendég agyatlan kötekedő bunkó volt, de ezzel a válaszlevéllel sokkal nagyobb kárt okoz, mint a hülye panaszaival...

Egy olyan világban, ahol 5 csillagos szállodák levernek egy csillagot önként,
nehogy "túl nívós-túl drága" alapon kimaradjanak a spórolós cégek kereséséből, ez nem a legjobb marketing.

A szállodaiparban bírni kell a gyűrődést, és az embereket is. Márpedig emberből sokféle van...

És ahogy homofób emberek nem valók melegbárba pultosnak, úgy ilyen "na majd én elküldelek a sunyiba" emberek pdig szállodába nem. :)

Viktória Virágos 2013.12.14. 09:26:46

"Azt tartottunk volna elfogadhatónak, ha a recepciós elintézi, hogy a ragtapasz nagyon hamar (maximum 3 perc) megérkezzen, addig is ellát (pl. leültet) minket, és biztosít minket arról, hogy rövidesen érkezik a segítség. Ehelyett csak a kézszéttárást kaptuk a recepcióstól." MINKET..Nagyon ronda egy seb lehetett ha mind a kettejüket le kellett volna ültetni:)))

♔bаtyu♔ 2013.12.14. 09:56:49

Függetlenül a vendégtől és a szállodától, érdekes, hogy nincs ragtapaszuk, ez ugyanis az alap eü. felszerelés része, márpedig ide eleve kibővített kell, tehát fájdalomcsillapító, stb. (is).

Én nem mennék oda, mert ha ebben szarrágók, akkor másban is, pld. törölközőkben, reggeliben, stb. Ez tapasztalat.

NagyGenyoo 2013.12.15. 13:06:30

Egy vicc jut eszembe:
Lusta szakács ajánlata: A szemeben lévő étterem.
De tényleg, és ilyen megveszekedett bunkók irányítanak szállodákat, és még ott kell elköltened az állam által rádtukmált üdülési utalványokat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.15. 18:50:51

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Azért egy néCCSillagosba' már adhatnának ragtapaszt meg kedvességet is...

@Cicmen: Mindenki úgy hülye, ahogy akar :D

Thou 2013.12.17. 08:43:35

A postolónak bejött az élet, ha már csak ilyen problémái vannak!

biancaneve1 2014.10.06. 14:14:15

A ragtapaszos ügy valóban sajnâlatos, de az összes többi kommenttel nem 3 hogy értek egyet. Évek óta a Shiraz vendégei vagyunk párommal és soha nem tapasztaltunk hasonló hiânyosságokat. Egy 4 csillagos szállodában az ember nem fogyaszt csapvizet, az àsvànyvíz pedig pénzbe kerül.
Ha megkeressük a megfelelő személyzetet mindig mindenben készséggel segítenek.
Az ön által elvárt dolgokėrt egy 5 csillagos szállodába kell menni
süti beállítások módosítása