Tékozló Homár

Hányszor számláznak egy hónapot a Vodafone-nál?

2014.02.13. 14:26 | jackyll | 21 komment

Tünde előfizetésénél  először nem sikerült a Vodafone alkalmazottainak aktiválni a havi előfizetési díj lebeszélhetőségét, aztán újra kiszámlázták az első két kifizetett hónapját is, aztán pedig újra aktiváltatni kellett a lebeszélhetőséget:

2013. november 20-án kötöttem egy előfizetői szerződést. A szerződésben szerepel a havi előfizetési díj lebeszélhetősége Vodafone hálózaton belül és a havi ingyenesen felhasználható 40 db sms küldés. Ezt így korrektnek tartottam. Az első számla tartalmazta a november 20-tól december 19-ig és december 20-tól január 19-ig terjedő előfizetői díjat. Mondván bebiztosítják magukat....

Meglepődve tapasztaltam, hogy a lebeszélhetőség nagy kamu, kiszámlázták a hálózaton belüli beszélgetés díját. Telefonáltam Vodafone ügyfélszolgálatra, elnézést kértek, elfelejtették ezt az opciót aktiválni, de most aktiválták.

Megérkezett a 2. számlám, amiben 3 db előfizetési díj szerepel. Az már nem is érdekel, hogy az első fizetésnél kifizettem a december 20-tól január 19-ig terjedő díjat is...

Dátumra lebontva:
01.20-02.19.
12.20-01.19.
01.20-02.19.

Plusz Vodafone hálózaton belüli beszélgetés ismét kiszámlázva. Nem értettem miért kaptam kétszer !!! is 01.20-tól 02.19-ig terjedő havi díjat. Ismét telefon Vodafone ügyfélszolgálat... Ismét elnézést kértek a kétszeri kiszámlázásra és a hálózaton belüli beszélgetés díjának felszámolására.

Röhejesnek tartom, hogy így akarják átvágni az embereket.

Kíváncsi vagyok a következő számlámra, talán a márciusi vagy áprilisi díjat is ki kell fizetnem februárban?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.13. 14:32:01

Harmaccorra már háromszor is kiszámlázza!

Atörökk 2014.02.13. 14:32:07

A nőknek kéccer!4!!

AtiSnatch 2014.02.13. 14:33:55

nem a vodkafonnal szerződtél? mert akkor még érthető lenne. :)

AtiSnatch 2014.02.13. 14:39:55

@dr. phil. Sün‼ ツ: momentán kínait(nem úgy) ettem. :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.13. 14:42:53

@atörökk:
Annyi pízem nincs!

@AtiSnatch:
És ez mennyiben korlátozó tényező?

Mákony Béla 2014.02.13. 14:47:56

Az már rég leesett, hogy a lakosság jelentős hányada nem érti a havidíj előre számlázását, gyanítom itt is ilyesmi történt.

Nem nehéz kikövetkeztetni, hogy ügyfélke számlazárási napja a 19.

Ha november 20-án köt új szerződést, akkor az első számlazárás dec 19.
A havidíjat főszabályként előre számlázzák dec20-jan19 időszakra, és szerintem nem egy agysebészet kifundálni, hogy a nov20-dec19 időszakra is be kell terhelni azt a nyomorult havidíjat, mert aktív volt az előfizetés.

A lebeszélhetőséges rinyáról több részlet kéne, ez így túl ködös.

AtiSnatch 2014.02.13. 15:08:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: te kérdezted, hogy mire iszunk...

CID 2014.02.13. 16:47:47

@Mákony Béla: Persze, hogy furcsálják, mert előfizetéses szolgáltatás (postpaid), s nem előre fizetett (prepaid) :)

Black Hole 2014.02.13. 19:38:41

Sunáznám (ha szabad itt ilyet).

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.02.13. 19:57:38

Ez most könnyedén tűnhet ismét úgy, hogy csak egy posztolófikázás, de komolyan, jóemberek, gondolkodó állampolgárok: MI A SZENT GENNYES SZARÉRT MEGY VALAKI A VODAFONE-hoZ! MiÉrT! hM?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.13. 20:18:02

@Kellemes Zérókomponista: 3000 Ft = 14 hónap + 50 perc lebeszélhető. Tudod mit, az az 50 perc elég is nekem. A többit vonalasról bonyolítom, földit ingyen, mobilt 3,50 Ft/perc.

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2014.02.13. 21:43:38

Vodkafon. Váltsál, aztán majd a Telekomot, vagy a Telenort szidod.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.02.13. 22:49:36

@atpijkamo: biztosan jó ez a számok tükrében. A gyakorlati minőségében már annyira nem (nagyon nem). Bármikor vodáztam, mindig tré volt. Lehet, hogy átok ül rajtam. Na meg a lehúzás, mentalitás. Többinél is vannak hát, nevezzük furfangoknak, de a Vodáról íródik a legtöbb gennyesség. Na, e kettő egyike is elég lenne, hogy örökre eltávolítson, de így duplánsoha.

joska61 2014.02.14. 09:22:16

Szerintem nem szándékos szroti ez a vodafontól. Ezek a számlázó rendszerek nem szeretik, ha variálás van (lebeszélhetőség későbbi aktiválása, új számla kiállítása emiatt). Attól összezavarodnak.

speedytibi 2014.02.15. 00:03:24

velem hasonló történt, nem írták jóvá a vásárláskor kért lebeszélhető bónusz perceket. írtam panasz e-mailt nekik és 30 nap múlva hívtak, hogy igazam van, és 9 rugót jóváírtak.mondjuk én online vásároltam, így tudtam bizonyítani, hogy kértem a bónuszt.

Mocsár 2014.02.28. 13:18:07

Ó, ez a csíra. Ha tényleg 19.-ei a számlazárásod, mint ahogy fent kikövetkeztették, és a dec. 19.-es számlád miatt esetleg január 19 után reklamáltál, akkor mégis hogy vártad, hogy a január 19.-én zárt számlád már jó lesz?
süti beállítások módosítása