Tékozló Homár

Vannak még boltok, ahol nem tojnak a vevőkre

2014.03.07. 14:11 | jackyll | 35 komment

Z teljesen belelkesült, hogy talált Szegeden olyan boltot, ahol ténylegesen eladással foglalkoznak: költözés közben is megnézték, hogy van-e náluk raktáron headset, aztán még telefonáltak is egy másik üzletbe, és szóltak, hogy várják meg. Elképesztő vásárlóorientáltság!

Meg szeretnék beszúrni egy pozitív élményt a sok negatív közé, amiket mostanában olvastam. Történt ugyanis, hogy elhalálozott a headsetem és bevittem a nagy piros "Nem Hülye" boltba, itt Szegeden, ahol elküldték szervizbe (ez lehet egy külön történetté fogja magát kinőni). Lényeg, hogy hazaérve éreztem a szükségességét, hogy kellene egy másik (igen tudom, ott is vehettem volna, de olcsójános vagyok).

Felkutattam a leggagyibb legolcsóbb headsetet amit Szeged valaha látott. Hozzám legközelebbi IT boltban - Pici Pc. 6723 Szeged, Debreceni utca 32 - érdeklődtem, nagyon jó van 990 (azaz: kilencszázkilencven) magyar pengőért, de náluk sajnos nincs most, meg amúgy is most költöztek, de a eladó fiatalember felajánlotta, hogy rákérdez a másik boltban, de előtte még elég erős dobozbontogatási hangokat hallottam, "még megnézi még egyszer itt is" - "hívjam vissza egy 5 perc múlva".... Végül ő hívott vissza, hogy a másikban van ebben az árban, vagy elbattyogok oda, fél 6-ig nyitva van (történt ez 5 órakor) vagy másnapra áthozatja. Célpont: 6721 Szeged, Szent István tér 8/B - Ebox-pc

"Elbattyogok..." - "Akkor odaszólok, hogy megy a termékért, megvárja a kollega." (csak pislogtam) Elbattyogtam, odaértem még zárás előtt, termék elő, kisebb szakmai eszmecsere után fizetek, és további jó éjszakát kívánt a másik kedves eladó.

Kedves komment-huszároknak:

- Olcsójános vagyok tudom, nem az a lényeg, hanem, hogy 1000 Ft-ért körbe lett telefonálva, meg lett nézve a még ki nem bontott dobozokban, meg kollegáknál is érdeklődve....
- Ezt hívom én tökéletes magatartásnak, úgyis kerestem már rég egy helyet, ahonnan beszerezhetem a cuccaim itthonra, vagy munkához (rendszergazda) nyertek +1 vásárlót, úgyis terveztem fejlesztéseket.

Köszönöm nekik, még egyszer, ha esetleg olvassák, ha nem akkor is!

Szép napot mindenkinek!

Z

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.03.07. 14:13:27

akkor első a köbön

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.07. 14:19:05

Olcsó Jánosnak nem e terhes a neje? Mert ez valahogy hiányzik a történetből.

CBF 2014.03.07. 14:20:01

Boldog ügyfeles napot tart a homár?

kakukk11 2014.03.07. 14:30:55

Ilyen amikor az eladónak van annyi esze, hogy felfogja az ő érdeke is, hogy jól menjen a bolt, mert a főnöke csak akkor fogja tudni a fizetés neki odaadni, ha profitot termel a vállalkozás. Az eladók nagy része ezt képtelen felfogni.

helianthus 2014.03.07. 14:48:10

Kifia olcsójános rendszergizda és nem mellesleg Z is.
Z, a hangya?
Én az életével mit kezdeni nem tudó komment-troll vagyok.
Örülök, hogy megismerhettelek!
xxx

Atörökk 2014.03.07. 14:48:19

"talált Szegeden olyan boltot, ahol ténylegesen eladással foglalkoznak"
aziránt érdeklődök, mi mással szoktak még egy boltban foglalkozni?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.07. 15:28:50

@atörökk: tökvakarás, fészbukkozás, ebédelés, kávézás, mancikával flörtölés. pl.

FDToth 2014.03.07. 15:45:04

Kb ez a normal felfogas a bolt reszerol. Ez hianyzik itthon meg a kereskedok 95%-anal. Ezen nem kell csodalkozni, mert siman, barki csinalhat webshopoz stb. Semmilyen jogi alapismeret nem kovetelmeny hozza... Még...

Atörökk 2014.03.07. 15:45:33

@sugargiraffusplumps.:
Mármint úgy főfoglalkozásice, vagyis aminek annak kéne lenni, arra gondoltam. No meg Megamen úgyis minnyár mongya, még mire :D

Atörökk 2014.03.07. 16:00:49

@sugargiraffusplumps.:
Ennél péntekebb nem is lehetne :D

Aureliano Buendía 2014.03.07. 16:27:34

Azt hiszem, Z-ről már a telefonálás előtt kiderülhetett, hogy a Homár beépítet ügynöke, ám a Picipécé, vagy mi nem dőlt be a cselnek.

Atörökk 2014.03.07. 16:52:23

Z. ismerte Dániel Zoltánt?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.07. 20:33:03

Kedves olcsójános!
Csapasd ki a savat az ötcombú barátnőddel örömödben!

Üdv: (1 komment huszár)

heidt 2014.03.07. 23:32:19

Tanulság: Szegeden kell olcsó headsetet venni és a nyereséget el lehet dorbézolni a helyi Pizza Futárnál. Néhány tollas püspökfalat biztosan kitelik belőle.
Különben találtam olcsóbbat is: bruttó 146,- Ft skyphone.hu/hama-37840-mono-headset-fekete-25mm

Ugyandehogy (törölt) 2014.03.08. 09:43:51

a történet másik oldalát meg a másik bolt eladója fogja megírni a munkahelyi terrorra, hogy szinte minden nap odaszólogatnak neki, hogy túlórázzon 990 forintos vevők miatt, és a túlóráját nem fizetik ki, esetleg a fizetését is késve kapja, mert az egyik bolt eladója előre eltelefonálja a 990 forintos termék hasznát.

akira1 2014.03.08. 10:59:56

Javaslom, hogy írd meg Nekik is, ha elégedett voltál velük, hogy "vérszemet kapjanak", bárki más is megtapasztalhassa amit Te is. Sőt, kérdezd meg, van-e honlapjuk, ahová beírhatod az ügyfél-elégedettségi véleményedet.

Egyébként valóban tök igazad van, hogy ilyen tipusú hozzáállást csak hosszas keresést követően találsz Magyarországon, tőlünk nyugatra viszont ez az általános.

Néhány éve jártam Firenzében egy magyar barátomnál (már elég régen kint lakik), és elmentünk csavarogni, sétáltunk az üzletek előtt. Az egyik üzletben megláttunk két fiatal csajt, akik épp hajtogatták a pulton a ruhákat, és úgy mosolyogtak ránk az előre köszönés közben, hogy azt találtam kérdezni a barátomtól, hogy Te minden jó csajt ismersz itt Firenzében? Erre Ő, hogy á dehogy, hisz' feleségem és családom van, de itt minden kereskedő, eladó és pincér előre köszön még azelőtt, hogy bementél volna a boltjába, kávézójába, éttermébe...

rejtett kamera · http://rejtett-kamera.eu 2014.03.08. 11:21:41

Sajnos egy ilyen történet már hír értékű lett. Sok boltban a nyitva tartás elött 10 percel már be sem lehet menni.

guszti 2014.03.08. 12:37:16

Mi a fene, Bástyaelvtársat már meg se akarják ölni?

answ 2014.03.08. 12:38:14

@atörökk: Z 1942-ben ismerte meg Dániel Zoltánt. Akkor még nem sejtette, hogy békaemberekkel fog találkozni.

dr Smittpálelnökúr 2014.03.08. 13:46:31

A posztolót összekeverték a tulaj egyik cimborájával, akiről hallották, hogy ellenőrizni fogja boltot.

Miután a hibára fény derült, a következő bevásárlás alkalmával a posztoló a szokásos kereskedelmi hozzáállást fogja tapasztalni.

Répázó 2014.03.09. 12:29:41

Mi ebben a szenzáció? Ez az alap. Most komolyan, szerinted a te érdeked vagy a bolt érdeke, hogy oda menj vásárolni? Természetesen a boltté. Nem ők tettek valami különlegeset, hanem a többi bolt életképtelen a hozzáállásával.

Arnold Major 2014.03.09. 19:55:10

@dr Smittpálelnökúr: Szia, a posztolót nem ismertük és a tulaj szolgálta ki, azaz én :)
A kiszolgálás pedig minden esetben ilyen lesz, ha nem hiszed próbáld ki!
Üdv.: A Tulaj

Arnold Major 2014.03.09. 19:58:05

@akira1: Szia, milyen "vérszemre" gondolsz? Arra, hogy Nálunk alap a normális kiszolgálás? Üdv.: A Tulaj

Arnold Major 2014.03.09. 20:00:41

@Babette_: Szia, miért kell egyből negatívat is posztolni? Én túlóráztam ;) NEM AZ ALKALMAZOTT!!! A Tulaj

EeZ 2014.03.10. 08:18:22

@helianthus: A bolt az tiszta sor.... de amikor bemegy az ember az étterembe, és a pincértől még neked kell elnézést kérned, hogy zavarod a "munkavégzésben" akkor már más a helyzet...

heidt 2014.03.10. 12:22:11

A Tulajnak: Lehet, hogy a posztban minden igaz és nem csak egy hirdetés akart lenni, de az Ön sértődött reakcióiból nem ez derül ki.
Ha valaki valóban olyan jó üzletember mint amilyet Önről írtak, akkor nem így reagál a kommentekre, ráadásul szövegértési gondokkal is küzd.
süti beállítások módosítása