Tékozló Homár

A UPC is kiadja a saját hibájából keletkező fantomtartozást az Intrumnak (frissült)

2014.03.17. 09:23 | jackyll | komment

Hogyan lehetne komolyan venni ezeket a cégeket, amikor a saját adminisztrációs hibáikból (khm, automatikusan feldrágított előfizetéssel) keletkező fantomtartozásokat csont nélkül, szinte azonnal kiadják a jóságos behajtónak, akinek csak agyatlanul zaklatnia kell az ügyfelet egy ideig, hogy kiköhögje a pénzt. A UPC miért nem fizet késedelmi kamatot, amikor 2 hónapig ült az ügyfél pénzén? Az Intrum miért nem húz már el az anyjába?

2013.06.01 UPC ügyfél lettem (1. hiba), előfizettem  a Trió M csomagra, többre nem is volt szükségem. Az első 3 hónapban ajándékba kaptam a Trió L csomag csatornáit és netjét. Nem baj, szuper, úgyis csak 3 hónapig leszek ügyfél.

2013.08.11. UPC számla érkezett (9.356,-forint), mivel a 3 hónap lejár hóvégén ezért a számla már Trió L csomag tételeket is tartalmaz (jelzem nem arra fizettem elő). Semmi gond, számlát megnéztem, 09.01-től szerepel benne az emelt díj, akkor már úgysem leszek ügyfelük, nem rendezem most, hanem majd mikor megjön a lemondás utáni különbözeti számla (2. hiba)


2013.08.30 UPC ügyfélszolgálatra be, set-top-box és router leadás, egyeztetés, “Persze, ne fizesse most ki, majd érkezik egy lezáró számla.” – tájékoztat az ügyintéző. Szuper, könnyen ment.

2013.09.11. Érkezik egy számla, az előző számla összege + havidíjak ismét (összesen: 11.342,-forint) Kicsit meglepődtem, de gondoltam még nem dolgozták fel a lemondásomat, hisz alig telt el 2 hét. Várok, hátha nemsokára megjön a végleges számla, melyet kiszámoltam (3. hiba), 4.424,- forint lenne a helyes összeg, melyet szó nélkül be is fizetnék.

2013.10.10. Megérkezik a következő számla, meglepetésre mínuszos összeggel, -4.017,- forint. Számolok, sehogy nem jön ki a helyes összeg. Adok még egy esélyt nekik, nem telefonálok, nem megyek be pultot borogatni, talán megy majd a matek nekik is 3x-ra (4. hiba)

2013.11.25. Kora reggel egy SMS fogad, “Tisztelt Ügyfelünk! Tartozásának rendezése ügyében kérem haladéktalanul vegye fel velünk a kapcsolatot! Irat:********* INTRUM”. Nagy meglepődés, hisz sosem tartozom senkinek, mindent időben fizetek. Eszembe jut a UPC. Csak nem kiadták a tartozásom az INTRUM-nak? Se egy telefon vagy egy levél, hogy “tartozol te barom, fizess!”. Fel is hívtam a megadott számot és DE, tényleg UPC-s tartozás. Az anyja szemit. Itt kell megjegyeznem, hogy az ügyintéző hölgy roppant kedves és segítőkész, tájékoztat, hogy elindítja nekem a reklamációt, ha nem értek egyet a követelés jogosságával, reméli, hogy mihamarabb átfut és majd keresni fog.

2013.11.26. Ismét SMS. A hangmen fenyegetőbb: “Tisztelt Ügyfelünk! Amennyiben 3 napon belül nem rendezi tartozását, megtesszük a szükséges jogi lépéseket!” Ennek fele sem tréfa, ismét telefonálok, ismét a kedves ügyintéző: “Igen, sajnos mindennap kapok SMS-t amíg nem fizetek.” Megbeszéljük, hogy utaljam el a pénzt és ha a reklamációm tényleg jogos, akkor majd visszakapom a különbözetet.

2013.11.27. Megérkezik az SMS, melyben megkapom a pontos összeget és a számlaszámot. Az összeg: 11.131,-forint, mely 7.325,-forint tartozás + 3.806,-forint kezelési költség és késedelmi kamat.

2013.11.28. Az összeget délben elutaltam. Délután hív a kedves intrumos hölgy, hogy panaszomat a UPC jogosnak találta, a számla valóban tévesen 2.901,-forinttal nagyobb összeget tartalmazott. Sajnos az utaláson már túlvagyok. Nagyon sajnálja, menjek be a UPC ügyfélszolgálatra és ott majd segítenek nekem, hogyan kaphatom vissza az összeget.

2013.december eleje. UPC ügyfélszolgálaton tájékoztatnak, hogy legalább 3-4 hét az átfutási idő az Intrum és UPC között, majd December végén fáradjak vissza, akkorra már pontosabb tájékoztatást tudnak adni.

2014.január Ismét befáradok, ügyintéző közli, hogy február 9-e a fordulónapom, akkor fogom megkapni a végleges számlát (ezt már többször hallottam, de reménykedek). Ügyintézőt megkérdezem, hogy a kezelési költséget is visszakapom? Hisz egy olyan számláért számolták fel, ami nem jogos. Megnyugtat, persze, minden rendben lesz, naív vagyok, elhiszem.

2014.február 9. után A számla megérkezett, -2.901,-forint, melyre felszámoltak 55,-forint késedelmi kamatot 1 napra!!!! Akkor vajon én hány nap késedelmi kamatot számolhatok fel nekik 2013.november 28-tól most február 9-ig, amióta ülnek a 2.901,-forintomon? Tudom, szolgáltató bármit megtehet, ügyfél kussoljon.

2014.február Ügyfélszolgálatra befáradok, szerereném megkapni végre a pénzem, nem is kell késedelmi kamat, csak hagyjuk egymást végre békén. Ügyfélszolgálatos srác mondja, hogy akkor most oda tudja adni a pénzt vagy átutalják. Szeretném inkább most megkapni. Akkor 2.846,- forint, tessék. Mi van?? És a kezelési költség? Az nem az ő gondja, intézzem a behajtó céggel. Legutóbb mikor itt jártam a kollégája mást mondott. Nem állok a behajtó céggel kapcsolatban, UPC hibázott, UPC adja oda a pénzt, írja le veszteségnek vagy rendezze a behajtóval – mondom neki. Hát ő ebben nem tud segíteni, de felvesz egy panaszt (szóval semmi értelme).

Másnap hívom a behajtó céget, mondom egy próbát megér. Behajtó tájékoztat, hogy a kezelési költség jogos, mondván a számla jogos részét sem fizettem be időben!! Na itt már nevetek, kérdezem tőle, hogy ha kapok egy 1.000.000,-forintos számlát azt is gyorsan fizessem be, nehogy kezelési költségem legyen még akkor is, ha nem jogos? Mondjon nekem egy ilyen hülyét aki így tesz! Hát sajnos ő nem tud segíteni, menjek a szoláltatóhoz.

Közben megjött a levél a UPC-től, melyben természetesen sablon üzenet formájában panaszomat elutasították. Meg sem lepődöm.

Most itt tartok, jogtalan számlára befizetett, behajtó szerint jogos kezelési költség összege nélkül, a két cég egymásra mutogat. Szerintem a UPC a hunyó.

Remélem megért a UPC-nek egy kis negatív reklámot a 3.806,-forint.

UPDATE 03/18 18:44: A UPC elnézést kért a kaotikus helyzetért, és minden tévesen kiszámlázott összeget/behajtási díjat visszautalt naiv ügyfélnek:

Kedves Ügyfelünk, kedves Homár!
 
Először elnézést kérünk a kellemetlenségekért.

A részletes leírásnak köszönhetően sikerült beazonosítanunk és megvizsgálnunk a konkrét ügyet. Az eset számunkra is tanulságos volt, ugyanis valóban az egyik ügyintézőnk hibázott a szerződés lezárásakor, és emiatt indult tévesen az a folyamat, ami által a tartozás átkerült a követeléskezelőhöz.

Természetesen a tévesen kiszámlázott összeget és a késedelmi kamatokat visszautaltuk volt ügyfelünknek, az esetből pedig levontuk a megfelelő konzekvenciákat: folyamatainkat felülvizsgáltuk, illetve tréning keretében is tájékoztatjuk kollégáinkat, hogy a későbbiekben ne fordulhasson elő hasonló eset.

Az ügy feltárásában nyújtott segítségét ezúton is köszönjük a poszt írójának és a blog szerkesztőjének.
 
Üdvözlettel:
upc on-line

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.03.17. 09:24:48

micsoda első kérem szépen!

Manyecska 2014.03.17. 09:27:19

Ja!! továbbra is eladó Csillaghegyen egy 340m2-es ház /bevakolva, hegyekre néző/ 55 milkáért továbbá kertlakó border-collie is gazdit keres!! Bár szerintem miénk lesz szokás szerint:((:P sztem kurva jó vétel tekintettel hogy 100milláért indult:((!:) Érd: nálam.

dr. Aullah 2014.03.17. 09:29:02

Nekem a Szigetvári bank miatt keletkezett 8000ft hátralékom. Viszont mentségükre mondhatom, hogy utána sikerült rendeznem a fiókvezetővel, aki nagyon segítőkész volt. Innen is üdvözlöm.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2014.03.17. 09:32:55

Poszt toló óvatos együttlétbe bonyolódhat a 3806 Ft-tal (=baszhatja).

Jogtalan számlát sohasem szabad kifizetni.

Klágenfurt Jenő 2014.03.17. 09:32:58

Az nem úgy volt régen, hogy igazolható fizetési felszólítás után adhatták csak ki a követelést fucktoringra?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.03.17. 09:33:03

Nehéz ez nekem így hétfőre. MIja büdösbúbánatért kell tv-re előfizetni? Főleg 3 hónapra. Nem értem.

kézműves étcsokimikulás 2014.03.17. 09:39:44

nem elso...

de nem is torekedtem ra,igy nincs vihar rozsaszin lelkemben...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.17. 09:45:26

@Szőkenő Szarvas: ha már ennyit esett az ára akkor nem vacakolnék az eladással, oda köll adni a hajlékonyoknak ingyen! :D

kézműves étcsokimikulás 2014.03.17. 09:47:35

@sugargiraffusplumps.: monnyuk igy elso olvasatra 55 tabla milkat meger,ha tobbet nem is...
a hajlekonyok meg mennyenek haza...
:p

kézműves étcsokimikulás 2014.03.17. 09:49:01

@Szőkenő Szarvas: az a border koli mit tud,hogy 100 millioert kezdtek el arulni???
erdekelne,csak mert kivancsi vatyog...

AtiSnatch 2014.03.17. 09:51:31

@kézműves étcsokinyuszi: annyiért indult, de már bisztos olcsóbb az is... :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.17. 09:58:57

A lehúzás még mindig jó üzlet...

"Legutóbb mikor itt jártam a kollégája mást mondott."
Miért nincs erre process? (A T-nél sincs.) Panaszkezelés miért egyenlő minden szolgáltatónál a nullával?

ArnoldBácsi 2014.03.17. 10:00:15

en nem ertem, hogy van az, hogy az ugyfel csak 3 honapra fizet elo... miert jo ez neki?

Manyecska 2014.03.17. 10:02:09

@kézműves étcsokinyuszi: az egyik legokosabb kutyafajta!..! Amúgy kitűnően focizik, imádja, szoktam vele néha: profin véd!!!:D.. beáll szembe és elkapja, bár múltkor hanyatt döntött jókedvében-igazi pasi. Ezek meg röhögtek a házban jellemzően mért fekszem a földön:DD volt már hogy egyik csimóta hirtelen felindulásból belerohant a medencébe lásd: vízen járt..:D

szamaritánus 2014.03.17. 10:04:11

nem egészen értem. 3 hónapra kötött hűségszerződést, hogy kihasználhassa az L-t az M áráért? :DDDDDD

Manyecska 2014.03.17. 10:06:07

@AtiSnatch: annyiért mert most lett bevakolva ami azért lássuk be megdobta az értékét. Eddig csak tégla volt..már a ház. Van medence a tetején is-egy kisebb:)

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.03.17. 10:10:06

Ha bement leadni a routert stb.. akkor ott miért nem rendezte egyből?? A szolgáltatóknál erre van lehetőség. Ők is örülnek ha hamarabb jutnak a pénzükhöz.

kézműves étcsokimikulás 2014.03.17. 10:11:23

@Szőkenő Szarvas: szoval teged uton-utfelen feldonthet egy pasi,meg ha kutya is...
jo tudni...
:)))))
amugy az volt mar,hogy perverz diszno???
kutyaval hemperegni...pfejjj...

:D

Manyecska 2014.03.17. 10:15:28

@kézműves étcsokinyuszi: inkább mint egy vén farok férj, mondjuk!!:P,..hát nézd mindenki magából indul ki-egy kezemen meg tudom számolni hányan döntöttek meg..nincs hat ujjam!:D Na, köll vagy nem..?? basszus már engem idegesít soha nem viszik el..

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.17. 10:23:37

@batgirl: Orvos mondta neki: - Marinéni, tartóstejet már ne vegyen!

AtiSnatch 2014.03.17. 10:25:03

téglakutya, na, amán valami... :)

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.03.17. 10:31:25

Egy hónapot várt anélkül hogy reklamált, vagy fizetett volna. Addigra mar tehat kb 60 napja volt lejart a szamlaja. Nem ertem mi a problema. Ettol meg a hibazo UPC is osszeszedheti magat, de nem ertem azert, divat huzni a befizetest reklanaciot, utana meg otszor annyi energiat fektetni a puffogasba.

Mindezek mellett az Intrum visszataszító módon kommunikál!!

Répázó 2014.03.17. 10:38:20

Tehát előfizetsz, majd 2-3 hónap után lemondod, nem rendezel semmit, vársz csak vársz, közben okoskodsz, de nem telefonálsz, nem kérdezel, majd amikor megfingatnak a baromságod miatt, fel vagy háborodva. Meg is érdemled! A UPC nagyon helyesen járt el.

Black Hole 2014.03.17. 11:33:41

Bazmeg befáradt! Kétszer is. Ettől kapok hülyét. Azt, hogy milyen valahova bemenni, azt tudom. Na de milyen befáradni? Elcsigázva vonszolja magát, miközben vért hány az erőlködéstől?
De meg miért szerződik 3 hónapra? Mert 3 hónapig tart az ajándék csomag? Meg mire várt? De mondjuk ezeket a dolgokat már más is kérdezte. Ha nekem valami nem stimmel, azonnal elintézem. Minden épeszű tudja, hogy a halogatásnak ez lehet a vége.

FDToth 2014.03.17. 11:43:02

ez a panaszkezelés itthon kb. a béka segge alatt van. T:

jön a rossz számla, azonnal jelzem nekik írásban (nem fizetem ki), jön a visszaigazolás h elolvasták, hamarosan válaszolnak.
1-2 hét múlva fizetési felszólítás már meg is érkezik. (hiába jelezted, küldik)
Írsz nekik újból, kéred azt, hogy dolgozzanak gyorsabban és NE számlázzák a fizetési felszólítás díját.
Jön a következő havi számla, benne természetesen ott a fizetési felszólítás díja. Ezt se fizeted be, jelzed is írásban azonnal.
30+ nap múlva (ami általában 40-42 nap) jön az első jelzésre a válaszuk. De ebben nincs ám benne a fizetési felszólításra vonatkozó kérés, azt másik ügyintéző, majd kb. 15-20 nap múlva küldi.
Közben jönnek továbbra is a fizetési felszólítások és hibás számlák...

A fő gond a lassúság és a nemtörődömség. kb. 4-5 perc egy hibás számla helyesbítése. (ilyenkor jön az, hogy automata rendszer nem lehet belenyúlni, ezt egy másik osztály teheti meg, nekik továbbítják, megint 30+ nap)
És egy ügyet nem egy ügyintéző visz végig, hanem kb. 4-5 emberen átmegy.

Az ügyfél meg csak szív, idegeskedik és ha akarna sem tud fizetni, jó ha kb. 6-7 hónap múlva kijön belőle veszteség nélkül...

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.17. 11:43:44

Rózsaszín mini hálóing. Ezen ma nem teszem túl magamat. :D

Manyecska 2014.03.17. 11:50:12

@Tanácstalan: tkp mályvaszínű de azt nem értenétek!:P:DD vagy most mi a baj??

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.17. 12:10:36

@Szőkenő Szarvas: A mályva csak női hölgyeknek szín. :D

Baj semmi, csak hát ugye férfiből lennék, vagy mi a szösz, érted. :P

Manyecska 2014.03.17. 12:13:42

@Tanácstalan: jó most azon filózom milyen színnel rendezzem be a szobát. Narancs-barna volt eddig. Ilyen fehér-gránitszürke az menő ugye??:P

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.17. 12:31:29

@Szőkenő Szarvas: Hát ilyesmihez nem értek. Csak a mini hálóingekhez, színtől függetlenül.

Amúgy azt tudom mondani, amit a sparheltsárkánynak: férfiből vagyok, nekem nem tudja venni az agyam, hogy ez milyen színű legyen, az milyen csiccsával, a függönyön meg hány rojt legyen. :D

soibegin 2014.03.17. 12:31:34

"2013.11.27. Megérkezik az SMS, melyben megkapom a pontos összeget és a számlaszámot. Az összeg: 11.131,-forint, mely 7.325,-forint tartozás + 3.806,-forint kezelési költség és késedelmi kamat."

Nem az Intrum-nak kellett volna utalnod, hanem a UPC-nek... én is így csináltam, aztán amikor reklamáltak a kezelési költség miatt, elhajtottam őket!!! :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.17. 13:45:25

hat ezt meg en sem ertem ,pedig en mar sok mindent nem ertettem
kimegy 3 rossz szamla es nem reklamal, aszongya ad nekik eselyt....
amugy@Black Hole: a "faradjon be" egy letezo kifejezes, mint behivo szo
akkor magamra is alkalmazhatom
OK befaradok

megamenn 2014.03.17. 13:54:09

@Szőkenő Szarvas: Narancs-barna: Kevesebb az esetleges nyom, ha a pasid a Pharbathos :)

Black Hole 2014.03.17. 14:20:23

@hagyma: kösz, most már nem fogok hülyén meghalni.
Ugye Te egy UFO-t is műszaki dokumentációk nélkül meg tudnál javítani?

Zirowe 2014.03.17. 15:28:24

Nem úgy volt, hogy már hivatalosan is lekúrták az intrumot azért, mert smsben kommunikál, amit nem lehetne?

Egyebek iránt pedig sms és bármilyen olyan levélre, ami nem tértivevényes, szarni magasról.

Aureliano Buendía 2014.03.17. 15:58:47

@Szőkenő Szarvas: ok, adok 55 Milka csokit. Milyen ízesítésüeket kérsz?

Aureliano Buendía 2014.03.17. 16:00:19

@Black Hole: én is elfáradtam, mire ezt a sok fáradozást elolvastam.

@poszter,. mi a kócos faszért vártál ennyit?

Black Hole 2014.03.17. 16:14:23

@uraaam: ha valamit elcsesznek és nekem az nem jó, akkor elintézem azonnal, nem pedig ülök és várok. Kimondottan ideges vagyok, míg nincs lerendezve. Pont azért, hogy ha számomra nem kedvező a végkifejlet, akkor még tudjak időben korrigálni.

Aureliano Buendía 2014.03.17. 16:27:01

@Black Hole: hasonlóan én is. Tavaly év elején belementem olcsóbb díjért egy szerződésmódosításba. Mancika a telefonban azt mondta, majd küldik a stornó és az új csekket. Nem küldték, helyette csal egy felszólítót.
Aztán volt pár kedves levélváltásunk, ahol a végére eljutottunk odáig, hogy közölték, hogy 2500 forintot nem utalnak vissza belső szabályozás alapján (addigra a korábbi befizetésemből már használtak fel). Még egy levélváltás (ott már eldurrant az agyam), és jött vissza a 2500 zsé. Nehogymáne:D
Mellesleg 2x kétféle egyenlegkimutatást küldtek a fogalmatlan jóskapisták.

Szalai Nándorné Edit 2014.03.17. 16:28:12

Minden forint számít a cégnek hisz ök is pénzböl élnek
wtf?

Black Hole 2014.03.17. 16:45:45

@uraaam: hát ez az. Te sem arra vártál, hogy mi lesz, hanem kézbe vetted. Amúgy miért érzem úgy, hogy pont addig akarta az egészet, amíg az olcsó csomag áráért a drágábbat kapja? Szerintem tudott az akcióról, és gondolta potyázik egy jót. 3 hónapra nem kötök szerződést.

Aureliano Buendía 2014.03.17. 16:49:29

@Black Hole: valami ilyesmi lehetett a háttérben. Ügyeskedett, csak lassú és nemtörődöm volt.
Én azt mondom, ha le tudja venni a júpíszít, hajrá. De ha a saját hibájából hajtja csapágyasra a szopórollert, akkor ne sírjon.

Black Hole 2014.03.17. 17:08:04

@uraaam: nálunk itt egyszer olyan volt, hogy elköltözött a szomszéd, ezt szépen bejelentette az ntl-nél (itteni upc), majd arra mentem haza, hogy de tv, se net. A marhák az enyémet vitték át neki. Utána meg nem azt kaptam vissza, amiről szólt a szerződés. Aztán valami olyan vége lett, hogy két hónapig kaptam valami csomagot szinte ingyen a kellemetlenség miatt, én meg megígértem, hogy amikor elköltözök (mert mi is költözni akartunk), akkor megint velük fogok szerződni. Ja, azt kihagytam, hogy akkor cseszték el, mikor durván 2 hónap volt vissza a 12 hónapos szerződésből.

Aureliano Buendía 2014.03.17. 17:26:55

@Black Hole: itt sajnos ezek előtt anyázni kell kicsit. De ez egy másik dimenzió.

CID 2014.03.17. 19:23:33

@FDToth: Oszt azt apuci kicsi fia beleírta e a reklamációba, hogy kéri a jó számlát, vagy csak szokás szerint jóváírást kért?

Megoldó 2014.03.17. 22:13:57

Véleményem szerint az írek meg a baszkok csinálják jól. A terror mindig megoldás, ha nem is ismerik be...

FDToth 2014.03.17. 23:15:03

@CID: nem ertem. Ha tudod a valaszt, akkor miert kerdezel? ;)

Tiborfalvi Tibor 2014.03.18. 01:46:02

@amsz: Lett volna belőle úgy homár poszt?

Ugye?

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.18. 08:03:51

X év X hó 16-án lejárt a hűségem, visszavittem a szarjait a Duna-plázai zarándok helyükre!
Na és ez a tetves bagázs adott hó 31-ével számolt le velem!
Vissza semmi, nuku, pedig 13/hó felett csengettem már nekik!
Nyomja fel annnyának a kaktuszt a tulaj!
Ezektől??? SOHA SEMMIT!
Aki velük kezd megérdemli!

LGLuke 2014.03.18. 09:24:18

Olvasom a sok értelmes kommentelőt, egyik sem azzal foglalkozik, hogy mi történt, hanem azon értetlenkedik, hogy az előfizető miért csak 3 hónapra kötött szerződést! LOL
Pl. albérletben lakik valaki pár hónapig, és szüksége van az internetre.
Na most, ha nem akar hűségidőt aláírni, akkor amennyiben csak internetet rendel meg kb. 10 ezer a szerelési költség és havi 10 ezer a net. Ha viszont Trió csomagot kér, akkor nincs szerelési költség és 6200 a TV, telefon és 30 Mbit/s-os net. Amennyiben 1 vagy 2 év hűséget is vállal, akkor még lejjebb mehet az ár! "Teccccikérteni" vagy magyarázzam még??? Viszont ennek semmi köze a számlázási procedurához!
A bejegyzéshez:
Valóban nagyon kedves a szolgáltatótól, hogy egy olyan céghez irányítják az ügyfelüket, akivel semmilyen szerződéses kapcsolatban nem áll, és még az ügyfélnek kelljen informálódni és különböző panaszokat benyújtania!

egy atlag 2014.03.18. 09:36:12

ez a upc semmit nem javult. minden kábeltársaság ilyen gyökér?

karmon manna 2014.03.18. 09:40:52

Tehát a tanulság: ha tudom, hogy meddig van szükségem az előfizetésre, jó előre fel kell mondani, hogy ne készülhessen olyan számla, amely már előre fizetendő tételeket is tartalmaz. Jól látom a lényeget???

XasaYasa 2014.03.18. 10:05:58

Egyszer nekem is jött egy számla a havidíj 3x-ról . Akkor kb 5000ft fizettem. Nem értettem s dolgot, de ki se akartam fizetni. Aznap amikor jött be is mentem az irodába hogy:"Ez meg mi? !"
Hebeg-habog aztán ők nem is tudják meg így úgy. Ne is fizessem be mert nem kell. Akkor nem lesz belőle semmi, csak dobjam ki. ...
Mondom neki adjon akkor egy papírt arról hogy tényleg nem kell kifizetni.
Az már annyira nem tetszett a fontoskodó ügyintézőnek.
Szolgáltató cégnél mindig érdemes utána járni mindennek és arról papírt kérni.

Baaah 2014.03.18. 10:33:39

Egyszer kikötötték még két lakással ezelőtt nálunk a TV-t (szerintük nem fizetés miatt), de a net is ment vele, hívtam őket, oké hogy szerintük nem fizettem be egy havi számlát a tv-re, de a netet fizettem szerintük is, úgyhogy ez így most hogy? :)
Visszakötöttek mindent és a tv-ért nem fizettem többé :D

upc on-line · http://www.upc.hu 2014.03.18. 18:07:12

Kedves Ügyfelünk, kedves Homár!

Először elnézést kérünk a kellemetlenségekért.
A részletes leírásnak köszönhetően sikerült beazonosítanunk és megvizsgálnunk a konkrét ügyet. Az eset számunkra is tanulságos volt, ugyanis valóban az egyik ügyintézőnk hibázott a szerződés lezárásakor, és emiatt indult tévesen az a folyamat, ami által a tartozás átkerült a követeléskezelőhöz.
Természetesen a tévesen kiszámlázott összeget és a késedelmi kamatokat visszautaltuk volt ügyfelünknek, az esetből pedig levontuk a megfelelő konzekvenciákat: folyamatainkat felülvizsgáltuk, illetve tréning keretében is tájékoztatjuk kollégáinkat, hogy a későbbiekben ne fordulhasson elő hasonló eset.
Az ügy feltárásában nyújtott segítségét ezúton is köszönjük a poszt írójának és a blog szerkesztőjének.

ahanem01 2014.05.14. 13:06:10

De, kedves posztoló, a fele is tréfa. Csak fenyegetnek.

ahanem01 2014.05.14. 13:07:40

@upc on-line: Velünk is hasonlót játszottatok el, parasztok. Véletlenül 2 havit számláztatok lemondás után és kiadtatok hasonlóképpen. Véletlen tévedés, ugye?

Surányi Attila 2014.10.09. 10:36:11

Sajnos a UPC-nek vannak igencsak különös szokásai.Ugyebár előre fizetős szolgáltatás. Tegyük fel 10-én befizeted a szolgáltatás havidíját(legyen 5e-ft)Másnap meggondolod magad, és átmész másik szolgáltatóhoz.A döglött kutya nem fog téged fölhívni, meg levelezgetni,hogy ugyan járna neked vissza egy kicsike az ötezredből.Ha viszont száz forinttal adós maradsz telefon, felszólítólevél, stb..
Egyébként nagyon kevés kivételtől eltekintve, bármilyen telekommunikációs cégtől meg lehet szabadulni még hűségidő alatt is, legyen az határozott, vagy határozatlan idejű szerződés. Csak meg kell találni a módját.Csináltam nem egy ilyet. Üdv.

Surányi Attila 2014.10.09. 19:53:03

2.
Amúgy meg senki ne várjon el semmit egy olyan cégtől,ahol sem az "országos értékesítési igazgató" , sem az "országos marketing igazgató" nem tudja, hogy mit ír alá(sajnos magyarul sem tud nagyon). pl. egy "Kereskedelmi ügynöki szerződés" -t. Bocsánat , kifelejtettem az értékesítési csoportvezető"-t. Üdv.

Aniko Szabó (törölt) 2014.11.24. 13:05:36

Oké látom itt a válaszokat
Nekem az Invi nél volt elofizetesem egy évre aztán a szerződés lejárta előtt egy héttel fel kerestek hogy akarok e újat vagy felbontjak majd. Hát otthon megbesz nem kell új de ha lejárt a szerződés akkor felmondom a szolgáltatás. Vissza hívtak azt mondtam hogy nem kell új csomag de szeretném lemondatni a szerződés lejartaval a szolgáltatás. Válasz oké csak a routert vigyem vissza. (tudomásom szerint két csekk volt elmaradva és úgy tudtam hogy le is mondták a szolgáltatás) kétszer ötezer forint meg egy egyszeri visszakapcsolas 3800
Az 14000 Ft max. Mama hív mondja küldtek egy újabb havidíjas csekket Erre nov 20 körül felhivom őket. Ha nem gond a routert csak dec Ben tudom vissza vinni (október közepe óta nincs használva) . És meg kérdem miért kaptam újabb havidíjat? Azt mondják él a szerződésem és mivel van elmaradott ism 3800 Ft. Mondom akkor most mit is fizetek? Egy havidíjat amit nem használtam kettő visszakapcsolasi díjat mert állítólag a nyáron visszakapcsolt díj az egy okt számában jelent meg?!
Összesen közel húsz ezerrel mehetek be az Invi hez pedig semmit nem húztam halasztottam sőt volt olyan hónap mikor "előre" fizettem magam ilyenkor azt hova teszik? Ja és most mit. Lehet tenni egy havidijjal amit nem is használtunk?

Aniko Szabó (törölt) 2014.11.24. 13:22:13

A párom dettó. Albérlet miatt tíz ezer Ft ért át vitte egyikből a másikba. (Inv) az első havidíjat az akkor új címre küldték de lett még egy költözés. Újabb tíz és azt mondták itt csak a drágábbat tudja bekottetni 8000 Ft. Oké belement. Aztán szeptember végén se okt közepén nem jött csekk. Majd okt végén egyszerre hármat küldtek ki. Egy kilenc. Egy 12 és egy 19 ezer Ft-tal. Most megegyeztünk rrszletfizetesben (mer most ki tudja ebből mi jogos és mi nem) de szerintem nyolcszor négy az 32000 és helyette fizetünk részletében 46000 Ft-ot pedig a 10 ezer Ft is oda lett adva a költöztetésert. Ja és mellette kötelezőnek tartják a korlátozott netert járó 7900 fotós havidíjat fizetni. Holott se tv és a net is enyhén szólva korlátozás alattvan akkor miért fizetek rendes havidíjat ha a szolgáltatás kb kétharmada? És ez mellett az említett részletfizetés
Segítsetek válaszoljatok hogy e tekintetben mi jogos és mi nem. Előre is köszönöm!
süti beállítások módosítása