Anna feladott csomagját visszaküldték, mert elfelejtették értesíteni a címzettet az eseményről. De a visszaküldésről sem értesítették, csak néhány órával azelőtt, hogy tovább vitték volna az át nem vett csomagok temetőjébe.
A vecsési, 1. sz. postával keveredtem aprócska kis konfliktusba. Történt ugyanis, hogy március 7-én feladtam egy csomagot Sajószentpéterre, 2 napos, postán maradó kézbesítéssel, utánvéttel, a csomag értéke 1800 Ft volt, postaköltség 1480, melyet átvételkor a vevő kifizet, de előre nekem kell. A feladáshoz szükséges űrlapot most már a posta tölti ki. Feladtam a csomagot, de 1 hét alatt nem történt semmi, nem érkezett pénz.
Felhívtam a posta központi számát, utánanéztek, a csomag Sajószentpéteren figyel a postán. Szóltam a címzettnek, elmondta, hogy ő semmilyen tájékoztatást nem kapott arról, hogy a csomag megérkezett. Másnap bement érte, de addigra a csomagot visszaküldték a feladónak, vagyis nekem. Történt ez március 19-én.
Vártam, hogy akkor most hozzák, vagy szólnak h megjött Vecsésre a csomag, de semmi. Ma fél 5 után készültem bemenni megérdeklődni, hogy mi újság, de megelőztek. 2-kor felhívtak telefonon, hogy ha ma délután nem megyek be a csomagért, akkor elküldik a központi "nemtudomhova", ahol az át nem vett csomagokat tárolják.
Na itt már kezdtem mérges lenni, kérdeztem, hogy hogy lehet h se én, se a címzett nem kaptunk semmilyen értesítést semmiről, és hogy gondolom hogy ezek után nem kapom vissza a postázás árát. Na és itt robbant a bomba, közölte velem a nő, hogy még nekem kell 900 Ft-ot kifizetnem, mert a visszaszállítás annyiba került.Összegezve: feladtam egy csomagot, a címzettnek nem szóltak, hogy megjött, mikor visszaküldték, nekem nem szóltak hogy itt van, és ezek után még én fizessek 900 ft-ot pluszban.
Bementem ma délután személyesen, a "miért nem kaptam értesítést" kérdésre vállrángatás volt a válasz, a miért nem kapott a címzett értesítéstre pedig az, hogy én nem adtam meg a telefonszámát. A POSTÁNAK. Meg hogy a címét sem. Mondom ez nem igaz, mert én megadtam, max maguk nem írták le, mert hogy ugyebár ők töltik ki azt a remek űrlapot.
Hát ha átvettem volna a csomagot, 2400 Ft-nál tartana a postaköltség, a csomag értéke pedig még mindig csak 1800 Ft, így inkább otthagytam nekik, elkértem a panaszkönyvet és írok a fogyasztóvédelemnek. Egyelőre azt hiszem mást nagyon tenni az ügyben nem tudok.
UPDATE 04/04: Hepiend. Csak megtalálták végül a feladót:
Miután írtam a Postának a panaszkönyvbe, és interneten az ügyfélszolgálatnak is, megtörtént a csoda: válaszoltak. Rendkívül kedvesek voltak levélben, így sajnálják, úgy sajnálják, kivizsgálják. Legyintettem is, ígérgetés, aztán nem lesz semmi, mire tegnap eljött hozzánk egy ügyintéző hölgy, aki mindenképpen szerette volna tisztázni a félreértést. Nem voltam otthon, édesanyám mondta neki, hogy telefonon elér, személyesen már nem, mert csak későn érek haza. Fel is hívott a hölgy, hogy tisztázzuk a félreértést, elmondtam hogy mi hogyan történt, sajnálkozott hogy csalódnom kellett, majd másnap reggel ismét csörgött a telefonom, hogy akkor ő most személyesen elhozza nekem a csomagot, csak mondjam meg hová. A munkahelyem 10 percre van a lakhelyemtől, így kértem hogy ha megoldható, akkor oda legyen kedves, és valóban, 2 óra múlva ott volt a hölgy a csomaggal. Nagyon kellemeset csalódtam, sosem gondoltam volna, hogy ilyen korrektül is képesek egy ügyet kezelni.
Az utolsó 100 komment: