Tékozló Homár

Parkol-6, terézvárosi kalandok

2014.07.01. 10:11 | Homár Hilda | komment

centrum.jpg

Gonosz Kecskének volt egy autója. Eladta. Egy Lakatos nevű egyénnek. Ebből a sztoriból meglepő módon mégsem adás-vételi, hanem parkolós sztori kerekedik, mert az egyén parkol, de nem fizet. Kecske pedig felveszi a kesztyűt vagy mit, és megkezdi szélmalomharcát a parkolócéggel. Íme a minden valószínűleg szerint folytatásos eset első felvonása. Vigyázat, a végefelé - gondolom Kecske érzelmi belehevülésének köszönhetően- a nyugalom megzavarására alkalmas kifejezések találhatók.

Szia Tékozló!

Azon okból írok neked, mert te már sok mindent megéltél ahogy látom. És belekeveredtem egy helyzetbe ami elég érdekes.

Történt egy szép napon, március 8-án 17 órakor,hogy eladtam az én első autómat egy Lakatos nevű egyénnek. Sajnos az illető a mai napig nem íratta át az autót. A probléma akkor kezdődött, mikor majdnem minden nap kaptam egy szép csekket. Lakatos úr nagyon szeret parkolni, fizető övezetben többnyire. Közel 200 ezer forintnyi csekkem van.

Természetesen az adásvételt időbe lejelentettem és már csak az ördögtől nincs igazolásom az eladás miatt. 3 parkolócégből 2 azonnal elfogadta az adásvételit. Terézváros viszont nem hajlandó erre, választ indokot vagy valami normális reakciót , nem kaptam csupán egy levelet, miszerint megtanácskozták panaszom és elutasították, és nekem kell fizetnem.

Felhívtam őket telefonon: ó ők nem akarnak velem fizettetni semmit ne foglalkozzak az emailel. Válaszoltam nekik az emailre hogy akkor a mai telefonos egyeztetésünk alapján a felszólításukat tárgytalannak veszem. Ekkor jött a hideg zuhany egy újabb email kíséretében. Ők nem tudják miről beszélek ,nekem kell fizetnem. Ismét telefont ragadtam és felhívtam őket ahol megint azt mondták nem tudják mi van pedig nem nekem kell fizetni.

Na,ekkor lett elegem lévén,hogy ha jól tudom, azáltal hogy az adásvételt lejelentem, és ha minden jó rajta és rányomja kis kezével az önkormányzat a pecsétet, ez hivatalos magánokiratnak számít, és onnantól nem én leszek a jogi alany akár át íratja az új tulajdonos akár nem, nekem csak mindig be kell mutatnom az adásvételi szerződésemet. Persze megértem a parkolócéget is, hátha hülye vagyok fizetek én is utána, meg fizet majd az uj tulaj is, és lesz habzsidörzsi.

Úgy döntöttem az én faszom a torkukon akad és feljelentettem őket. Minden hivatalos szerv azt mondja el kellene fogadni, persze miután jeleztem a parkolócégnek, hogy feljelentettem őket zaklatás, megtévesztés miatt és csatoltam ismét az adásvételi szerződésem egy ORFK által kiadott igazolással együtt miszerint lejelentettem az adásvételit, és el kellene fogadniuk, nem jelentkezik a kedves Terézvárosi huligán cég :)

Kíváncsi vagyok mi lesz az ügy vége, ha gondolod meg írom neked azt is hogy utána jelezhesd a többi autósnak ha szeretnéd hogy senki ne hagyja magát, mert ezek ott basznak át ahol csak tudnak ha nem figyelünk.

Üdv : Gonosz Kecske
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 12:21:29

@igi1: De, értem. Inkább lökjél egy ájpedes-traktoros-mellyes sztorit, hogy kellően autentikus legyél!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.01. 12:25:33

@sugargiraffusplumps.: nagyon halkan jegyzem meg, hogy amerikaban is sokkal tobb afroamerikai van bortonben, mint feher, ha az aranyokat nezzuk
es otthon is szerintem cigany aranyaiban tobbet bunozik
ez nem borszin kerdese, abban egyetertunk, hanem elethelyzete, tehat hogy es hol nevelkedtel, szocializacio stb.
osszetett a dolog
es akkor az arabok... hat tobb koztuk a fanatikus, meg ha pl az a,erikai egyetemeken lovoldozok altalaban feherek
szoval sok az osszetevo
en azt ,omdom a nevelkedes helyzete es korulmenyei, nem a borszin donto, csak eppen a nem feherborueknel ezek a korulmenyek nagy altalanossagban rosszabak

igi1 2014.07.01. 12:27:19

@Troppauer_Hümér: majd szóljál, ha túl leszel rajta

Manyecska 2014.07.01. 12:29:28

@Troppauer_Hümér: fehércigány van, az oláhcigányok azok asszem.

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 12:30:11

@igi1: Sokáig tart, például a turbánoson sem látom a gyógyulás jeleit, mert mindig kapja a dózist.

Menj inkább, árulgassál:

www.napiszar.com/uploads/2014/06/29/35ff1190fd9459abb076dfd9e51f4658_thumb.jpg

igi1 2014.07.01. 12:31:37

Naszóval, mostan meginn begyűjtöttem +2 skalpot magamnak.

igi1 2014.07.01. 12:33:11

Leszögezem:

A POSZTER KEZDTE A LÁKÁTOS - TÉMÁVAL!!!

Nem én vótam, én csak bővebben kifejtettem. :D

igi1 2014.07.01. 12:34:20

Mostan mindjá cigányfelkelés lesz ellenem, oszt csatlakozni fog hozzá pár Oláh - árja is.

:)

Mindig hálás poszt az autóeladás!

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 12:36:15

@igi1: Lóeladásos poszt nem lesz úgyse, köszönhetően a románoknak.

Manyecska 2014.07.01. 12:37:06

@Troppauer_Hümér: :DDDD pedig biztos érdekes lenne.@igi1: részemről szieszta!!:P

igazságos 2014.07.01. 12:39:53

@Troppauer_Hümér: ellenem csak a nyilvános mellnagyobbítás hat

Amúgy hiába linkelgetsz mer nem nézek meg semmit

De csak erőlködj

igazságos 2014.07.01. 12:43:24

Már elloptak tőlem is 2 bálát idén kisrakodóbusszal gyuittek

Manyecska 2014.07.01. 12:43:55

@igazságos: ne is nézd meg énse tudtam bezárni a képernyőt azt itt majdnem jönnek. Azt itt virít teljes nagyságban:((:DD

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 12:47:19

@Manyecska: :D

Küldhetnél Csöcsingónak pár raklap elemet, hátha helyrerázódik az agya a megfelelő rezgésszámtól!

Állítólag feléjük hiánycikk.

Atörökk 2014.07.01. 12:49:31

@Troppauer_Hümér:
Haggyad, agynagyobbítás kéne. Állítólag könnyeebb nulláról felépíteni valamit, mint meglévőt hekkelni, de szerintem most a szabályt erősítő kivétellel állunk szemben.

igazságos 2014.07.01. 12:49:38

@Troppauer_Hümér: csitulhatnál már de tébleg

Kezelhetnéd a szokásaid

igazságos 2014.07.01. 12:50:51

@atörökk: már nagyon hiányoztál

Szórakoztatóbb vagy a hümérnél

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 12:59:17

@igazságos: Tébleg?

Mik a szokásaim, amit kezelnem kéne?
Ja és nem csitulok, mivel teljesen hangtalanul gépelek.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 12:59:48

@Troppauer_Hümér: szerintem csak simán ilyen. A háttérben hogy olvadoznak önmegfeledkezve a csiklóhordozó gazdatestek.

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 13:00:55

@atörökk: Amatőr nőgyógyász vagyok, a lobotómia sajnos nem a szakterületem.

Pedig őt ingyen is vállalnám, a közjó érdekében.

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 13:02:23

@Kellemes Zérókomponista: Először aszittem, hogy Mundruczó filmjének promózik.

A gazdatestek biztos kíváncsiak a varázspálcára.

Atörökk 2014.07.01. 13:02:53

@igazságos:
Melyik részét nem érted? Bocs, hülye kérdés volt, egyiket se.
Inkább mondd a címed, postázok néhány elemet.

Atörökk 2014.07.01. 13:04:57

@Troppauer_Hümér:
Egy sírköves ismerősöm is ezt mondta ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 13:17:59

na drágáim, ne baszogassátok egymást folyton, agyat nem lehet adni senkinek, punktum.

inkább aggyatok nekem tanácsot, hogy térdigérő füvet van-e esélyem levágni valamiféle fűnyíróval vagy muszáj kaszálni? ha igen mér igen ha nem akkor mér igen. dánkesőn.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 13:19:30

@atörökk: akkor az az ismerős Másolta Mr. Hümért!!

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 13:23:25

@sugargiraffusplumps.: Lehet, de nem érdemes. Egyszer kényszerből megcsinátam, soha többet. Esetleg fűnyíró traktorral.
Kaszából meg csak minőségit, mert a többi szopás, meg férfymunka.

Igazi megoldás a biofűnyíró, azaz két darab kecske. Adnak tejet is, mondjuk a nőstényé iható is.

Atörökk 2014.07.01. 13:25:18

@sugargiraffusplumps.:
Szerintem kérd meg a szomszédot, hogy két üveg borér' kaszájja le. Fűnyíró nem fogja vinni.

VIC20 2014.07.01. 13:26:57

,,azáltal hogy az adásvételt lejelentem, és ha minden jó rajta és rányomja kis kezével az önkormányzat a pecsétet, ez hivatalos magánokiratnak számít, és onnantól nem én leszek a jogi alany"

Ez fájt.

Troppauer_Hümér 2014.07.01. 13:28:44

@atörökk: Viszi az, négy lóerő felett, hátsó kerékre állítva, háromszor áttolva minden négyzetméter felett, de nem érdemes.

Uraaam egy üveg cefréért szálanlént beretválja le.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 13:28:45

@Kellemes Zérókomponista:
@dr. phil. Sün‼ ツ: @Troppauer_Hümér:

traktor nincs, damilos bizbaszom sincs. ellenbe kasza az van, de akkor meg esetleg le tanálom csapni a lábam. lesz móka!

@atörökk: nem futamodok meg én egy kis kaszálástul, csak ha nem muszáj akkor nem bacognék vele. majd gyakorlok egy lézerkarddal mielőtt élesbe menne! :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.01. 13:31:43

@sugargiraffusplumps.: az én kölykömnek nem akadály. rá mászik a fűnyíróval, a fű meg elfekszik, mint juliska a szénaboglyába. a kölyök átgázol rajta, és szerinte már is le van nyírva a fű. A fű később életre kell, és ugyan olyan 30 centis, de azt mondja a kölyök, hogy rossza fűnyíró, lásd, nem nyírta le a füvet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 13:36:12

@batgirl: nagyon ravasz az a gyerek! :D

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem akarok olyat mer abbul motoros kéne az meg hangos. én meg szeretem a csöndet. meg csak eccer kellene amíg rendbehozom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.01. 13:36:19

@batgirl: nekem, mikor floridaban eltem, es hazat bereltunk, akkor a szomszed gyerek nyirta 5 dollarert
most benne van a rentben
jonnek a funyirok hetente, keddenkent

Manyecska 2014.07.01. 13:44:50

@sugargiraffusplumps.: szerintem égesd fel, tökegyszerű, gyors:P nagybátyám enyhén bepálinkázva eccer le akarta vágni a telken kaszával a füvet hárman fogták le:D

Atörökk 2014.07.01. 13:45:50

@Troppauer_Hümér:
:DDD

@sugargiraffusplumps.:
Ne igyál előtte sokat, akkor nem a lábadat kaszálod le, amúgy télleg nem akkora ördöngősség.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.01. 13:47:52

basszameg es ma kedd van
ebben a pillanatban kezdtek brummogtetni, pedig aludnek meg egy kortyot

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 13:50:35

@dr. phil. Sün‼ ツ: ez is igaz.

@Manyecska: ááááh, nem vagyunk mink barbárok!! :)

@atörökk: az menni fog. bár mostanában rászoktam a rádlerre! :P

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 13:57:14

Pörögjönk, HILDA, jöhet az új poszt. Most már új idők vannak, ne kelljen könyörögni.
@batgirl: az nem lehet, hogy te vagy rossz anya?
http://kritikustomeg.org/film/41945/Mindwarp_Agyvadászok_1992
Ez a komoly film, nem a makkomról készült film a komoly film.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.01. 13:59:42

@hagyma: óóóó..amikor én bora-borán éltem a benszülöttek összevesztek, mert mindenki az én füvemet akarta nyírni. Most hetente ide utazik valamelyik és lenyírja. Csak múlt héten kitört náluk a vulkán és nem járt a repcsi, de ezen a héten ketten is fognak gyünni.

Manyecska 2014.07.01. 13:59:51

@Kellemes Zérókomponista: :DDD hülye. a Nyilas Misi makkot kapott..volt a címe vagy mi??:P:DDD@sugargiraffusplumps.: nayó de praktikus, nemde:D volt egy ismim aki alsógatyában szedte a pitypangot hajnalonta mer allergiás volt a neje a darazsakra.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.01. 13:59:52

@sugargiraffusplumps.:
Akkó má csak aszt köll megvárnunk, hogy kihagyd belülle a citromot!447

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.01. 14:01:03

@Kellemes Zérókomponista: dehogynem, csak ezt nem meri mondani, mert fejbe kólintom a gereblyével, és bezárom a lépcső alá.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 14:01:27

@Manyecska: a füvet vagy a Nagy bátyádat?
@sugargiraffusplumps.: mondok egy játékot, ha van laptopot. Egérrel tarts ellen a trackpointnak és randomívű mozgásokat írj le mind a kettővel. Egy ideig elleszel. Megunhatatlan, konstruktív. Nagyon.
Csak Stadlerre n szokj rá. Amúgy neki is volt sörje. Erre az információra vágytál ki tudja mióta. Hát ma eljött, nem bújkál többé! Ha barbár nem akarsz lenni, akkor gondolom tatár se. Asz szeretném kérdzeni, hogy hát milyn ősmagyar vagy akkor te. Egyáltalán: mi vagy.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.07.01. 14:04:17

@batgirl: nem jol ertelmezted, de nem baj, megszoktam
en is lenyirhattam volna, de....
neki kellett a penz, en meg nem sajnaltam ra 5 dollart
mindenki boldog volt
kicsi volt az udvar:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 14:04:40

@Manyecska: és haja dongókra allergiás, akkor szálfaszban szedi a kedveslágyítót?
@batgirl: ez a lépcső alá nagyon dramaturgdrámai. Jó. Majd megkereslek a megfilmesítés jogtalanságai miatt - utólag.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 14:46:35

@dr. phil. Sün‼ ツ: biztosan valami csemegét kapunk, azért tart olyan sokáig.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.01. 14:48:27

@sugargiraffusplumps.:
Rétinégerek kitárgyalva, most át köll állni a tuggyukkikre, oszt akkó lesz talán!44

Manyecska 2014.07.01. 14:55:28

@Kellemes Zérókomponista: a nagy bátyámat. Isten nyugosztalja elütötte részegen a buszt..:P

igi1 2014.07.01. 14:55:44

Na, a nemhiábaszületettek kifulladtak.

@atörökk: szóval van nálad, aham. ELárultad magad.

@dr. phil. Sün‼ ツ: az uraam meg a törökk után a hümér meg valami yóga is beállt a sorba

igi1 2014.07.01. 14:57:42

@sugargiraffusplumps.: ha egyszer csak az az egyetlen szórakozásuk az életben, hogy engem b@szogatnak, ha már más örömük nincs a nyomorúságos életükben

mer szerintem a pályinkázást se csinálják rendesen, vagy kamuznak róla

/a pasik szeretnek nagyzolni piázás terén is/

:D

Én meg építgetem a hárememet szépen.

Manyecska 2014.07.01. 14:57:47

@igi1: Yoda, a baltával elválasztott hajú?:DD

Atörökk 2014.07.01. 14:58:03

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Arra gondúsz, zsidózni köll?

@igi1:
Mi van nálam, agyminimál? :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.01. 15:00:49

@atörökk: így nem beszélhetsz egy hölggyel, te buta!

igi1 2014.07.01. 15:02:32

@batgirl: ő beszélhet, ha már pályinkázni se tud rendesen

@Manyecska: Yoda Y-vonallal. :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.07.01. 15:02:53

@atörökk:
Régen működött a dolog!44!
Nem tudni, hogy a jelenlegi adminnal is megy-é!!6

@igi1:
Milyen sorba?

Atörökk 2014.07.01. 15:03:14

@batgirl:
Még nem bizonyosodott be, hogy egy hölggyel beszélek. Én kérek elnézést :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.07.01. 15:11:50

@atörökk: visszakozom. neked megengedte, hoyg így beszélj vele. Az előző megállapításodban lehet valami. Én kérek elnézést:)

igi1 2014.07.01. 15:12:45

@dr. phil. Sün‼ ツ: az élvezkedjünk igin sorba

ja, kompit kihagytam

Egyébként a poszthoz szólva, a Lakatosok védelmében adok nekik más elnevezéseket is:

Nemhiábaszületett,rejtetterőforrás,jövőbajnokai,roppantleleményeserőforrás, bevásárlókiscsalád,tinédzser,mentőtámadónemzetisportoló,többszörösenbüntetettelőéletű,ózdiretkek, a magyarökölvívásreménységek,16évesfiú,csínytevők,szomjasék,fémgyűjtők,legszorgalmasabbak,kormánykedvencek,népescsaládúak,eltérőkulturájúak,névtelenfiatal,kártékonyelemek, vadkacsazabálók

legközelebb válogasson a kedves poszter ezekből, ha nem akar rászsístá lenni

igi1 2014.07.01. 15:17:13

Aszongya, akkor tisztázzuk a rajtam élvezkedő sort is:

1. a törökk
2. az uraam
3. Kompi
4. Hümér
5. Yoda

-1 Colt, aki ugye nem számít, mer ő meg nem ÚR. :)

Könnybe is lábadt a szemem erre a listára tekintve. De most már 10-ig el kell jutnom.

igi1 2014.07.01. 15:24:26

@atpijkamo: látod, máma is a törökknek kedveznek :)

helianthus 2014.07.01. 15:39:08

@sugargiraffusplumps.: "térdigérő füvet van-e esélyem levágni valamiféle fűnyíróval "
Teljesen szar, gyenge több éves fűnyíróm van és az első fűnyírásra általában térdig ér a fű. Durván ám. Simán levágja, annyi titka van, hogy lassabban kell tolni, többször áthúzni egy helyen (ezt nekem mondjuk azért, mert már nem vág rendesen) és sokat kell űríteni a fűgyűjtőt. Az általában 1,5 órás fűnyírásom magas fűnél szokott 3,5 óra lenni (pihenővel). Ha nagyon nem akarja vinni a füvet (lefullad), emeld meg és úgy told rá.
Ennyi.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.07.01. 16:28:08

@igi1: Ja. Aszittem bonyolultabb.

Ha penészessajtos, akkor meg Batgirlnek.

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:19:01

Rászistá!!!

Majd jön a TASZ, és jól seggbekúr.

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:20:08

@atörökk: és pontosan ez a tényálladék.

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:23:07

@sugargiraffusplumps.: ha Lákátoszt ver, akkor csak rászistá lehet. Ez itt a főszabály ungárnban. Ben.

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:25:32

@atörökk: ez csak a te előítéleted miatt lehet. Tarts önvizsgálatot.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 17:27:29

@helianthus: köszi, akkor mégse lehetetlen talán. hát két opció van, vagy kézi tologatós fűnyíró vagy kasza. de valahogy legyilkolom majd őket bisztosan!

@uraaam: hmm. oszt ha sötétbe veri el? :D

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:31:30

@sugargiraffusplumps.: hogy találja meg sötétbe? A bidámbidám akkor terepszínű.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 17:34:12

@uraaam: hát ponn errül van szó. ha sötétbe veri el akkor nem lehet rasszista mer logikusan nézve nem lehet bebizonyítani, hogy tutta kit (millen színűt) ver. hogy én mérnem ügyvéd lettem, betegre keresném magam.

Aureliano Buendía 2014.07.01. 17:48:44

@sugargiraffusplumps.: háponthogyde
a magyar láccódna a sötétbe
megbukott az érvelésed

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 17:50:25

@uraaam: az fals. mer a sötétbe minden tehén fekete! :D

helianthus 2014.07.01. 18:20:42

@sugargiraffusplumps.: tologasd csak le, ne legyél papírzsiráf!
Tőlem kaszálhatsz is amúgy, de csak annyit, hogy a mi fűkaszánkkal én egyszer próbáltam meg dolgozni és nem jutottam messzire. Arra mondtam azt, hogy meghagyom a férfiaknak. Dulva nehéz és nem könnyű vele dolgozni. :( Mondjuk ez olyan 12-15 kg között van, ha kisebb fűkaszátok van, belefér az is.

gabors 2014.07.01. 18:46:15

@hagyma: csak szolok a rendszam az allam-e neked csak "kolcsonbe evente X osszegert" adja es ha nem veszel uj autot regisztralod hozza a "Te" rendszamodat, X-napon belul (errefele azt hiszem 90 nap) akkor bizony vissza kell vinni mert a jogsit is felfuggeszthetik. amugy erdekes modon az allam azt is tudja hogy ha nem fizetsz biztositast (kotelezot) akkor is leveleznek

de nagyon rendesen kuldozgetik a felhivasokat felesegem jatszotta ezt el de megkegyelmeztek Neki pedig le is lohettek volna mert egy fel evig talan nem vitte be a rendszamot...

amugy en is baromsagnak tartom hogy a rendszam a kocsihoz tartozik !! a kocsinak van sajat VIN ami minden fodarabon is rajta kell legyen !! evtizekkel ezelott meg lehetett volna ezt oldani sok helyen igy van ...

valakinek ez jol johet .. lehet ugyeskedni... pedig a burokracia nem lenne se tobb se kevesebb, csak mindig biztos lenne ki a mukodteto/tulaj

azert jobb mert automatikusan csokkenti a visszaeleseket (mert ha mindenki betartana a szabalyokat nyilvan a MO-rendszer is mukodne de hat tudjuk hogy van)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 19:28:03

@helianthus: annyira jellemző, hogy a defautl azt a motoros fűkasza, ahogy az is annyira jellemző, hogy a súlya miatt megy a rinya, nem pedig a hangja miatt, pedig lazán az őrület határára lehet kergetni vele még a nemközvetlen környezetet is a 3. perc után, arról nem is beszélve, hogy halláskárosodást is okoz (igen, akkor is, ha nincs ráírva b+). Szóval nem értem én az embereket, az analóg, kézzel hajtott kasza az úgy nem, nincs, nem játszik egylátalába'? Na várjál, visszaolvasok, kinek másnak miket írhatok még? Az oda-vissza (többször) áthúzást a munkaterület felett azzal egyértek. Nincs kiábrándítóbb annál, mint amikor a frissen nyírt gyepből megtépázott jómadark (le nem kaszabolt nagyfűszálak) trottyadoznak az ég felé rozogán. Nincs lelohasztóbb, soha nem vertem ki még ilyen, fentemlített gyepre. Egy minőségileg megnyírt pázsié (pázsit, illik érteni!:P), na az kérem más, az mindjárt nagyon más.
@sugargiraffusplumps.: így meg csak úgy vagy beteg, hogy számottevő péz nélkül, áhhá. Varázslatos csel, majd eltanulom tőled, könnyű bizonyára.

helianthus 2014.07.01. 19:33:04

@Kellemes Zérókomponista: 'analóg, kézzel hajtott kasza az úgy nem, nincs, nem játszik egylátalába'? '
Azt is megpróbáltam. Azzal konkrétan nem tudok dolgozni. Valamiért nekem csúszik a füvön, nem vágja. Ha nagyon sokat gyakorolnék, lehet meg tudnám tanulni, bár idős parasztbácsi szinten sose, az biztos. De nincs sok időm gyakorolni. A motorossal meg nem a hangja a baj, hanem, hogy kiba nehéz és beszakad a hátam tőle.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 19:46:43

@Kellemes Zérókomponista: nagyon könnyű! többet köll elkölteni mint amennyit mekkeresel!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.07.01. 19:53:58

@sugargiraffusplumps.: felírtam! Egyéb?
@helianthus: aha, sikerült elismételned azt, ami már előszörre is felbaszott. Szerintem elveszlek. Bocs, zsiráf, helimelit veszem el
!
4
!
5
%
6
/
=
HHRRR. Mit szívtam.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.07.01. 20:54:47

@Kellemes Zérókomponista: az nem baj, fő a boldokkság! majd én tartom nektek a gyertyát, jó lesz-e úgy? :D

VT Man 2014.07.02. 08:39:27

"Na,ekkor lett elegem lévén,hogy ha jól tudom, azáltal hogy az adásvételt lejelentem, és ha minden jó rajta és rányomja kis kezével az önkormányzat a pecsétet, ez hivatalos magánokiratnak számít, és onnantól nem én leszek a jogi alany akár át íratja az új tulajdonos akár nem, nekem csak mindig be kell mutatnom az adásvételi szerződésemet."

Ezt itt a lényeg!
süti beállítások módosítása