Sándor és családja Opatijában próbált nyaralni a Szállás.hu-n keresztül talál szuper apartmanban. A kicsit fellengzős nevű Apartments Chestnut Castle Opatija helyett azonban egy nem ott, nem úgy, nem akkora, nem olyan és egyáltalán típusú szállásba sikerült belefutniuk. Az eset külön érdekessége, hogy nemcsak Sándor, hanem a felesége is elküldte nekünk a sztorit az illetékesekkel folytatott levelezés melléklésével, így aztán csodálatos páros poszt születhetett a női és a férfi megközelítés szemléltetésére. A feleség beszámolójával kezdünk:
Tisztelt Szállás.hu Vezetősége és minden segítőkész Dolgozója!
Hosszas keresgélést követően az Önök oldalán lefoglaltunk egy minden szempontból 4 tagú családunk részére megfelelő felszereltségű, 2 hálószobás, légkondicionálós, tengerre néző csodálatos kilátással rendelkező apartmant Opatija-ban. Neve: Apartments Chestnut Castle Opatija
Kivettük a szabadságot, összepakoltuk a családot, leutaztunk, aztán megérkezéskor ért az oltári pofára esés: a horvátországi háztulajdonos elszállásolt bennünket egy teljesen másik, több utcával odébb levő, rosszabb paraméterekkel rendelkező apartmanban, s azonnal elkérte az apartman árának másik felét!!! A röhej az, hogy ilyen pocsék apartmant olcsóbban és sokkal közelebb is találtunk volna a tengerhez, nem pedig a hegytetőn, 1,5 km-re a strandtól!!!!!!!!!
S meg is történt az, hogy légkondicionáló hiányában a tetőtéri apartmanban a szívbeteg férjem nagyon, de nagyon rosszul volt!!!!!!!!!!! Teljesen hiába foglaltuk az opatijai apartmant pont a légkondicionáló, a tengerre való kilátás, ill. a 2 hálószoba miatt...... Óriási elvárások, igaz???
Köszönjük szépen, hogy a 6 nap nyaralásunk első 3 napja azzal telt, hogy 7 fő ügyintézőjük + 1 fő horvátországi partnerük is csak lerázott bennünket azzal, hogy segítenek rajtunk, de senki sem vette a fáradságot, hogy valójában segítsen rajtunk!
Aztán amikor végre a 3. napon egyedül a horvátországi partnerük komolyan vett bennünket, s megkereste a tulajdonost telefonon vagy e-mailben, azt a választ kaptuk, hogy őt úgy tájékoztatta a tulajdonos, hogy egy sokkal jobb apartmant kaptunk, 400 m-re a tengerhez!!!!!!!!!!!!!!!! S ezt Önök be is kajálták!!!! A horvátországi partnernek megírtuk válaszul, hogy nézzék meg a felvételeket, melyeket becsatoltunk, illetve a kocsink kilométer órája szerint 1,5 km-re vagyunk a strandtól a hegytetőn!!!! A felvételek alapján csak a vak nem látja!!!! De nem is akarta.....
A tulajdonos soha fel nem vette a telefont, nem válaszolgatott az üzeneteinkre sem, csak egyetlen egyszer: tud adni 1 db (!) ventillátort (!)....Hűha, ezzel sokra mentünk volna.....vajon tényleg helyettesít egy légkondis apartmant? Szerintem csak a 28,5 fokot keringeti, nem lehűti 25 fokra.......
Ő egyáltalán nem is itt lakott, nem is érdekelte semmilyen problémánk, panaszunk, teljesen magunkra voltunk hagyva!!! Hát miféle ügyintézés az ilyen?Nekünk nem adta ki a lefoglalt apartmant, de mindeközben cím alapján odamentünk a házhoz, ahol látszott, hogy minden erkély és terasz tele volt törölközőkkel....vagyis telt ház volt nála....de akkor vajon miért is fogadta el a mi foglalásunkat?????
De kérdem én, miért is hirdette végig a mi nyaralásunk ideje alatt ugyanazt az apartmant az Önök oldalán, ha már számunkra se volt hely?????????? Nem érzik azt, hogy ez pofátlanul becsapás Valószínűleg nem, csak ha a saját bőrükön, a saját családjuk szenvedte volna el ugyanezt.....akkor azt hiszem, hogy átéreznék!!!!!!!!!!!!!
(S vannak itt még érdekességek, hiányosságok:
Kezdve azzal, hogy az oldalon az apartman Opatija-ban van hirdetve, a valóságban Lovran-ban volt!!!!! A 2 szobás apartman helyett a lányaink a konyhában voltak elszállásolva egy kihúzható ágyon, nulla szekrénnyel egész hétre! S a mi szekrényünkben is csak egyetlen polc volt.... négyünknek!!!!! Röhej!!!!! Az ágyunk olyan kényelmetlen volt, hogy 1 napot nem aludtunk a férjemmel!!!Minden egyes nap, naponta többször elhagytuk az apartmant, csak mások kiteregetett alsóneműin keresztül tudtuk azt megtenni, ugyanis a járda, mely a mi apartmanunkhoz vezetett, egy másik apartmannal volt összeköttetésben, ahol mások előszeretettel szárítgatták éjjel-nappal a temérdek bugyit!!!! Igen, ez még viccnek is rossz.....de sajnos ez maga a büdös valóság!!!!)
A hab a tortán:
Amikor 1 nappal korábban hazajöttünk, akkor a drága tulajdonos telefonon közölte velünk, hogy hát sajnos ő nem tehet arról, hogy nem tudta kiadni azt az apartmant, amit kértünk......hát kérdezem én, akkor ki a búbánat tehet róla??? A szomszédja???????Köszönjük szépen, hogy az Önök jóvoltából felejthetetlen nyaralásban részesülhettünk, melyet garantáltan egész életünkben emlegetni fogunk....de én garantálom, hogy egyetlenegy ismerősünk sem fog az Önök jóvoltából Horvátországban nyaralni!!!
Köszönjük szépen a szállás.hu minden egyes csodálatosan segítőkész, lelkiismeretes ügyintézőjének a célravezető segítséget!!!
CSAK ÍGY TOVÁBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
És akkor a kinti kapcsolattartónak címzett levéllel ugyanez a családfő prezentálásában számok, adatok, tények, amúgy férfiasan:
Kedves Isabella,
Ígéretem szerint küldöm a képeket, hogy tényleg nem azon címen vagyunk, amit foglaltunk, illetve olyan képek is csatolásra kerültek, ahol én is szereplek, nehogy az az válasz legyen, hogy máshol készítettük a képeket. Chestnut Apartman Opatija(!!) helyett a Put Brace 31, Opric(!!) címen vagyunk, még légvonalban is több, mint 1,5 km, s ez még nem a strand!!!
Kép csatolmányok:
Telefonhívások és üzenetek időpontjai és tartalma:
- 2014.08.08. 11:04 : Telefon beszélgetés, ahol Marko megerősíti, hogy vár minket és minden rendben a foglalással (szó sem esett róla, hogy nincs hely a szálláson)
- 2014.08.08. 11:47 : SMS Markonak, hogy minden rendben volt az utalással is.
- 2014. 08.10. 14:21 és 21:52: SMS üzenetek, hogy az Apartman délután 2:30 és 3 között lesz kész.
- 2014.08.11. 14:32 SMS üzenet, hogy az apartman vár minketIsmételten jelzem, hogy felháborítónak tartom, hogy hosszas keresgélés után találtunk egy minden szempontból 4 tagú családunk számára megfelelő apartmant, két különálló hálószobával és légkondival, csodálatos panorámával, lefoglaltuk, átutaltuk az apartman árának felét, kivettük a szabadságot, ideutaztunk, s jött a "pofára esés"...
A szállás adó elvezetett bennünket egy teljesen másik házhoz, mely még csak külsőre sem hasonlít a miénkhez, illetve teljesen más címen van. Elkérte az apartman árának másik felét, átadta a kulcsokat és azóta szinte elérhetetlen, egyáltalán nem segítőkész. A megkapott apartman pedig meg sem közelíti azt, amiért mi ide jöttünk, ami miatt őket választottuk. A tulajdonos hosszas próbálkozásunkat követően csak annyit reagált, hogy egy ventillátort tud biztosítani, amivel sokra nem megyek, hisz az ugyanúgy csak a meleg levegőt keringeti, nem pedig lehűti az apartmant.
Üdvözlettel:
D. Sándor
UPDATE 08.29. 12:37
A Szállás.hu eléggé rendben lévő válasza (bár az Apartments Chestnut Castle Opatijába 5 perce még tudtam volna foglalni, meglátjuk mikor kerül le.)
Kedves Homár Hilda!
Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket, és reagálási lehetőséget biztosított számunkra.
A Szallas.hu képviseletében az alábbiakban szeretnénk reagálni a panaszra, illetve a felmerült kérdésekre. Elöljáróban annyit szeretnénk elmondani, hogy habár az eset alapos és részletes megvizsgálását követően a hibát egyértelműen a horvát szállásadó partner követte el, elismerjük, hogy a probléma jelentkezése után mi is ejtettünk ügyfélkezelési hibát, ezért a vendég számára a teljes nyaralásra vonatkozó kártalanítást ajánlottunk fel.
1. Az adatbázisukba való bekerüléskor milyen módon ellenőrzik partnereiket?
Vizsgáljuk magát a szálláshelyet, az előtörténetét, azt, hogy megfelel-e a leírtaknak a kínált helyszín és szolgáltatási kör, ezen kívül a pénzügyi stabilitást, illetve az interneten egyéb forrásokból fellelhető vendégvéleményeket is felmérjük.2. Egy ilyen típusú panasz után mit tud/szokott tenni a szallas.hu?
Áttekintjük a rendelkezésre álló ügyfélszolgálati beszélgetéseket, levelezéseket, valamint a vendég és a szállásadó között folytatott kommunikációt (pl.: SMS, e-mail). Mivel jelen esetben egyértelműen bebizonyosodott, hogy a horvát partner hibázott, ezért törölni fogjuk rendszerünkből, valamint kártalanítási igénnyel élünk vele szemben.3. Ebben a konkrét esetben történt-e már valami kivizsgálás?
Igen, a fent leírt módon ma 11 óráig megtörtént a teljes körű kivizsgálás, a vendég és a horvát szállásadó partner közötti SMS-ből egyértelműen kiderült, hogy a vendég elutazása előtt sem tájékoztatta az utazókat arról, hogy a szálláshely betelt, miközben már tudta, hogy egy másik, a foglalásnak nem megfelelő paraméterekkel rendelkező apartmanban fogja elhelyezni őket. Vizsgáltuk a vendég és a közöttünk zajló kommunikációt is, s ennek kapcsán elismerjük, hogy magunk is követtünk el hibát, így működési folyamataink javítására vonatkozóan is megtettük a szükséges lépéseket. Egyébiránt hozzá kell tennem, hogy a teljes transzparencia jegyében a szállásfoglaló oldalak gyakorlatával ellentétben nálunk a kezdetek óta még a tulajdonosok, illetve ügyvezetők mobilszámra is elérhető weboldalunkon.4. Milyen kárpótlást várhat a panaszos?
A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel.Amennyiben bármilyen kérdése lenne kérem keressen bizalommal.
Köszönettel
Szigetvári József | ügyvezető
Szallas.hu
UPDATE2 08. 29.13:12
Az ügyvezető kiegészítő válasza arra kérdésre, hogy mikor veszik le várhatóan a Chestnutot, mert fél 1-kor még tudtunk volna foglalni oda:
Kedves Hilda!
A szálláshellyel egyeztetünk, hogy vele is a meglévő szerződés szerint járjunk el, és ez alapján inaktiváltuk. Ez az inaktiválás pár perc után frissül amelyet a nagy látogatószám tesz szükségessé. A jelen pillanatban már a szálláshely nem foglalható.
A szálláshelyre érkezett egyéb foglalásokat ilyen esetben máshol helyezzük el egyeztetve a vendégekkel.
Köszönettel
Szigetvári József | ügyvezető
És valóban eltűnt a rendszerből!
diszkriminans (törölt) 2014.08.28. 09:13:39
diszkriminans (törölt) 2014.08.28. 09:15:34
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 09:19:25
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 09:28:49
Áttelepűt Horvátországba?
Hüttő vót-e?
Kis üvegasztal?
Monnyuk, nekem a fúrdő nyerte meg a teccésemet.
Az ottan a falból kilógó izé, az amolyan elektronyos vibromasszázs?
Fáintos!!!4
andand 2014.08.28. 09:40:49
uns97 2014.08.28. 09:43:50
Aureliano Buendía 2014.08.28. 09:50:19
tlantos 2014.08.28. 09:50:27
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.08.28. 09:58:46
Minek foglalkozni ilyen szallas.hu, meg egyebekkel, soha nem értettem.
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:00:22
A kedves feleség túlzottan dramatizáló leírása borzalmas, míg Sándor leírása korrekt, a lényegre szorítkozik.
Az első hiba a szállás pont hú volt szerintem. Ajánlom figyelmetekbe a booking.com-ot, ők egy kicsit komolyabban veszik a dolgokat.
A második hiba az volt, hogy nem kezdtétek el rögtön verni a tamtamot, hanem átvettétek a másik szállást. Markó gyerek onnantól kezdve csak röhögött a markában. Ha a kedves feleség ott helyben előadja azt, amit nekünk a poszton keresztül, akkor talán nem is lett volna poszt.
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:01:45
A szallas.hu-t legfeljebb, taláűn, esetleg belföldi szállásra használnám, ha már nem lenne búkingos regem.
Manyecska 2014.08.28. 10:05:22
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.08.28. 10:11:32
Manyecska 2014.08.28. 10:14:30
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:16:18
@Jani haverja: hát ez az, amit én sem értek. Látja, hogy átbasszák, nem szól egy szót sem, és még a pénzt is odaadja? Nooormális?
Martinicske 2014.08.28. 10:16:58
Manyecska 2014.08.28. 10:16:58
Olyan gyönyörű képeim vannak besz.rtok, még régi papíralapú, Kodakkal..
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:17:40
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:19:10
Ami nem jogos, hogy miért most, miért nem a helyszínen? Akkor most nem lenne panasz, hanem lett volna mögöttük egy szarul induló, de jól befejezett nyaralás. Így van egy végig rossz szájízű nyaralás.
Manyecska 2014.08.28. 10:20:46
Manyecska 2014.08.28. 10:21:47
Homár Hilda 2014.08.28. 10:22:26
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:35:49
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:39:32
Mert utólag mi lesz? Esetleg elnézést kér a szállásponthú. Ad esetleg 10e ft kártérítést. Vagy 15% engedményt a következő foglalás díjából. De ez nem szépíti meg az emlékeket, azt gondolom.
Azért remélem, hogy a posztoló jól lehúzza a szállás oldalán az apartman értékelését. Kezdetnek.
Manyecska 2014.08.28. 10:40:50
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:41:34
conclusio: booking.com
helianthus 2014.08.28. 10:43:23
chloe queen 2014.08.28. 10:43:43
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:44:34
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:47:02
chloe queen 2014.08.28. 10:51:44
a klan 2014.08.28. 10:56:22
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.28. 10:56:51
Kinek mi a jobb ugye.
"A szállás adó elvezetett bennünket egy teljesen másik házhoz, mely még csak külsőre sem hasonlít a miénkhez, illetve teljesen más címen van."
Korrekt 2014-es ügyintézés...
A csávónál nem volt kék szalag? Nem valami Ede volt?
Mondjuk a fogyvédnél, vagy ki illetékes nyaralásilag, felnyomták már a csávókat? Mert legalább az egyik írhatott volna oda is, nem a Homárra :9
Aureliano Buendía 2014.08.28. 10:58:10
Ellenben a posztoló oda is leírta azt, amit ide. Legalább ennyi.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.28. 10:58:14
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 11:02:28
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:04:12
És még így is 8,4 az értékelése, hogy a posztoló 1,3-at adott nekik, mindenki kilencesre nyomta fel. Ők valszeg megkapták a szobát.
Nézted a képeket? A poszter fotói alapján én biztos, hogy ott helyben kivertem volna a hisztit.
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 11:04:39
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:06:30
@Rosszindulatú Vászka: ebben is van valami. Horvátországot én eddig messze elkerültem. Plitvice még talán, majd egyszer. De beljebb?!
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 11:12:00
Manyecska 2014.08.28. 11:15:10
itt a kedvencetek. :) Óbuda veszélyes hely engem is megbüntettek már öt perc alatt csesszék meg. Sőt, egyszer a bicikliúton álltam meg /khmmm/ de a járdán /:DD/, ne kérdezzétek hogy kerültem oda, még ki sem szálltam ott termettek. Pedig a tükröt is behajtottam direkt.. :P Na mindegy.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 11:17:13
De ha nem óvasod el, akkó honnan tudod meg, hogy van-e benne hiba?
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:17:15
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:19:30
Ha meg bringaúton álltál meg, akkor örülj, hogy nem én értem oda elsőnek;)
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.08.28. 11:20:44
hát igen, egyébként hihetetlen - valójába nem lepődünk meg, MI nem - hogy milyen szinten meg lehet venni az embereket a magyarításokkal. Hozzáadott érték mivoltában is nagyobb esszenciális mannaéertéket képvsel, mint az eredetiérték maga. Szoftverkeresők közül is: csak a maggyar a jó! Akkor is, ha egy playlejátszóról van szó és egész kis gyíkéletében nem nyom rajta mást play/stop/pause/playlistadd gombokon kívül, amiket meg ugye képolvasással amúgy is letud. De neki a magyar kell, ő nem bír mejegyezni 5, elméjétől eredendően elidegenített élienszót, mer' ő nem. Ő nem ért hozzá. Akkor se, ha ennek megvitatása vagy a bármiből a magyarverzió felkutatása pontosan 74.32x annyi energiát emészt fel, mintha letudta volna már rég, ésszerűen. Az ilyen fordítottbüszkeség-dolog. Erény hülyének lenni. Amibe persze nem gondol bele, hogy ez hülyének levés, de azért erősködik, hogy ő aztán elérte képességjei abszolút limitjeit. Persze a megmérhetetlenül nagy ostobaságifaktorral operáló domének azok kelnek, azok mennek.
@helianthus: most pedig üljünk egymás mellé, s dalolászva, lassan-ütemre dülöngéljünk jobbra-balra. Meglehet, hogy balról jobbra kellene. Ezt még ki kell dolgozni. A dalszöveg ez: mindannyian...csirkék vagyunk. Talán ez egy megoldás lehet. De lehet, hogy nem jól érzem.
Prien-u47 2014.08.28. 11:22:45
Manyecska 2014.08.28. 11:24:01
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:25:18
Nem rossz, de szerintem úgy lenne az igazi, ha a mindannyian csirkék vagyunk németül hangozna el. Akkor már lenne benne olyan kis pikáns müntyeni sörfesztivál érzés is.
Manyecska 2014.08.28. 11:25:38
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:26:25
Manyecska 2014.08.28. 11:26:42
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:27:23
Manyecska 2014.08.28. 11:27:55
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:28:25
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2014.08.28. 11:29:40
1. Szállás.hu-n küffődi szállást foglalni? Muhahaha... Booking.com-on érdemesebb, mert ilyen eseteben kivágnák őket a rendszerükből. Azt meg azért megérezné Marko (Ede?), a Szállás.hu-tól meg nem fossa össze a bokáját.
2. Belföldön sem érdemes Szállás.hu-t és a klónjait használni. Igazából csak arra jó, hogy az ember kinézzen magának egy hotelt, vagy panziót.
Utána ki kell guglizni, írni egy mailt nekik és egyből adnak olyan árat, ami kedvezőbb a Szállás.hu-nál.
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:30:16
Közben verjük a korsókkal az asztalt. Vagy ilyesmi. Esetleg Markó fejét...
Manyecska 2014.08.28. 11:30:23
Manyecska 2014.08.28. 11:32:05
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:32:56
Manyecska 2014.08.28. 11:33:16
Manyecska 2014.08.28. 11:34:24
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:35:11
eztet meg a piréz kisfiú mondogatta, miközben a tömeg áramlott felfelé a csíksomlyói búcsúba. Vajon úgy gondolhatták, hogy a plüssmajom egy piaci rés akkor és ott öt lejért?
Aureliano Buendía 2014.08.28. 11:36:21
helianthus 2014.08.28. 11:38:44
Manyecska 2014.08.28. 11:43:00
Manyecska 2014.08.28. 11:56:12
Manyecska 2014.08.28. 12:01:34
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:05:14
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 12:06:20
Manyecska 2014.08.28. 12:08:31
Manyecska 2014.08.28. 12:09:42
Jóétvágyat az ebédhez!!:)
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.08.28. 12:16:39
@Manyecska: te milyen álat lennél?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:18:22
Van rá esély!!4!
Manyecska 2014.08.28. 12:19:26
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 12:24:02
Monnyuk ez parádés poszt ebből a szempontból, mert az első öt sor már nyelvtan egyes.
kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:27:18
hazaerve,kicsit aluszva...
hol a kvm???
Manyecska 2014.08.28. 12:28:02
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 12:29:36
Van akinek nem jön be, nekem szerencsém volt.
chloe queen 2014.08.28. 12:29:47
@Aureliano Buendía: ha ennyiért egy ilyen szállást kapok én is adok nekik 9 csillagot. :D
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:30:37
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:31:44
kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:31:51
:)
@Aureliano Buendía: leveled van,lajf...vagy mi...
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:32:51
kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:33:02
chloe queen 2014.08.28. 12:33:41
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:37:58
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:40:50
Annyiból jó, hogy a poszter beírta oda is a véleményét, nagyon érdekelne, hogy a szállásosok lépnek-e bármit is. A Búkingnál tuti lenne retorzió, ha minden úgy volt, ahogy a panaszos írta.
Ahol voltunk, beszélgettem a szállásadóval, és ő mondta, hogy nem kicsit más a bekerülés módja a szállás-ra, mint a booking-hoz. Szerintem sejted, melyik helyen több a feltétel.
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:41:59
Mellesleg Prágának is megvan a maga Horváth Ingyentömegközlekedés Csabája.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:45:02
Hát a.minden szempontból 4 tagú család, az elég ütős nyitás a maga műfalyába!!4
Aureliano Buendía 2014.08.28. 12:47:23
Lehet, hogy valami nyereményt kéne kisorsolni a helyes megfejtőnek.
Manyecska 2014.08.28. 12:48:42
kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 12:50:55
:D
2014.08.28. 12:51:49
chloe queen 2014.08.28. 12:52:56
Egyébként az eléggé régóta ismert hogy a szallas.hu-ra nem lehet számítani, ha gebasz van a hellyel. Legalábbis úgy rémlik, hogy nem ez az első szállás-os panasz.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 12:59:49
Szerintem valami olyasmi akart lenni, hogy:
Hosszas keresgélést követően az önök oldalán 4 tagú családunk részére lefoglaltunk egy minden szempontból megfelelő felszereltségű...
Vagy valami hasonló.
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 13:06:18
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 13:11:26
kézműves étcsokimikulás 2014.08.28. 13:13:00
pa all...
Rosszindulatú Vászka 2014.08.28. 13:35:46
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.08.28. 13:41:23
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.08.28. 13:43:22
Oh, az bágátel, kéhrlek alássan!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.08.28. 13:51:36
kurva jo volt otthon, de utana 1 hetet kellett pihennem itthon
herk 2014.08.28. 14:36:38
Én az utóbbit tettem volna..
Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:32:06
Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:33:39
Szerintem az a baj az emberekkel, hogy mindent felülértékelnek. Talán azért is, mert nem merik bevallani, hogy ez-vagy az nem olyan volt, mint gondolták.
Aureliano Buendía 2014.08.28. 15:36:21
Atörökk 2014.08.28. 17:30:45
Manyecska 2014.08.28. 17:57:58
Amúgy a 100tagú cigányzenekart kellett volna odaküldeni:D
mikka 2014.08.28. 22:05:33
Mikor jönnek rá az emberek hogy a horvátok épp olyan görények és vendégszeretőek ha magyarokról van szó mint mondjuk a románok..
Menjetek csak Horvátországba továbbra is...
Leone_510 2014.08.28. 23:44:48
Orszag 2014.08.29. 01:11:46
sdani 2014.08.29. 06:23:33
zsoltix 2014.08.29. 07:59:14
avan 2014.08.29. 08:01:38
Homár Hilda 2014.08.29. 09:29:22
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.29. 09:34:11
Aureliano Buendía 2014.08.29. 10:39:15
Más: állítólag én vagyok a főszervező (ne dőlj be nekik), ezért akkor hivatalosan is meginvitállak a szeptember közepi blogtalálkozóra. A részleteket majd privátice elküldjük neked, amint kezd körvonalazódni.
élhetetlen 2014.08.29. 10:57:05
Atörökk 2014.08.29. 11:25:16
Már a sokadik vagy, aki beszedte a fogalmazásgátlót, és kerékbe töri a magyar nyelvet.
Ui.: nyolcvanhét felkiáltójelet meg kérdőjelet használni kifejezett debil szokás.
Homár Hilda 2014.08.29. 11:27:42
Homár Hilda 2014.08.29. 11:32:28
Aureliano Buendía 2014.08.29. 11:38:15
A másik az, hogy megtiszteled azzal olvasóidat, hogy érthetően, és helyesírási hibák nélkül írod le a leveled.
Ahogy vászka írta az elején: az első 5 sor már nyelvtan egyes (általános iskolában).
Írhatsz máshogy is, csak akkor jelezd, hogy ez egy dadaista vers, úgy kezeljük.
élhetetlen 2014.08.29. 11:45:02
Atörökk 2014.08.29. 11:48:16
Ha nagyanyámnak kéménye és hajócsavarja lett volna, akkor gőzhajó lett volna.
Ja, és ma már a hyperfelkiáltójelózis állítólag gyógyítható.
élhetetlen 2014.08.29. 12:03:37
élhetetlen 2014.08.29. 12:12:18
Ps. A Száz év magány zseniális.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 12:26:48
horvátország szép és jó, csak nem szopóálarccal felszerelkezve kell elindulni hanem józan paraszti ésszel. nomeg a balfaszokat ott sem szeretik, decens embereket viszont a világon mindenütt szívesen látnak, ez van.
Homár Hilda 2014.08.29. 13:20:20
BernadettSzaboo 2014.08.29. 13:23:32
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 14:05:29
pufey 2014.08.29. 14:10:03
Nekünk 2 éve volt egy elb....szott fonyódi nyaralásunk, amikor az egyik szálloda pofátlanul bababarátnak hazudta magát, közben még egy babakádjuk sem volt. Mi meg szívtunk 1 hétig, aztán a panaszainkat meg nagy ívben leszarták. Írtam a szallas.hu-nak, hogy ugyan legalább a bababarát minősítést vegyék már ki a hirdetésből, más ne szívjon úgy, mint mi, erre ők is leszartak, mindössze továbbították levelemet a hotelnek, amit én már előzőleg ugye megtettem. Szóval ez a nagy magyar valóság... Ha fizettél, onnantól kezdve már senki sem akar megismerni, szóba állni veled, segíteni neked...
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.08.29. 14:11:58
(Ööö... ne vedd magadra. :-) )
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.08.29. 14:15:05
Szallas.hu 2014.08.29. 14:52:31
Az érintett vendéggel már megtörtént a közvetlen kapcsolatfelvétel, illetve részünkről a nyaralásra vonatkozó teljes kártalanítás felajánlása.
A Szallas.hu mindig törekedett, törekedni is fog és ebben az esetben is törekedett arra, hogy az okozott károkért kárpótolja a vendégeket.
Ebben az esetben a szállásadó is hibázott, hogy nem adott teljeskörű tájékoztatást a vendég számára még elutazása előtti nappal sem, illetve mi is megvizsgáltuk a részünkről elkövetett hibát és elvégeztük a szükséges intézkedéseket.
Üdv,
A Szallas.hu csapata
Szallas.hu 2014.08.29. 15:01:47
Több mint 14 ezer szálláshely döntött úgy partnerünk szeretne lenni és foglalkozni velünk, ahogy közel 400 ezer ember követi oldalunkat mindennap és ad tanúbizonyságot az általunk közvetített szolgáltatások elkötelezettsége ügyében.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
Szallas.hu 2014.08.29. 15:14:35
Amikor új szállás kerül a rendszerünkbe, minden esetben vizsgáljuk magát a szálláshelyet, azt, hogy létezik-e, valós helyen van-e, ellenőrizzük, hogy megfelelően adta-e meg a szálláshely típusát és besorolását, valamint adategyeztetést végzünk. Szerződésben komoly szankciók megfogalmazásával kötelezzük arra, hogy az általa megadott információk a valóságnak megfeleljenek. Jelen esetben a szálláshely a közvetített adatok ellenére más szolgáltatást biztosított a vendégek számára, vagyis nem a valóságot tükrözte, így rendszerünkből inaktiváltuk a szálláshelyet.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
Aureliano Buendía 2014.08.29. 16:19:20
Aureliano Buendía 2014.08.29. 16:29:28
Köszönöm megtisztelő válaszát. Őszintén bízom benne, hogy ugyanez megtörtént volna akkor is, ha nincs a Homár-poszt.
Ha elfogad egy aprócska észrevételt (és nem csipkelődésnek szánom): azt gondolom, hogy ha az Önök horvátországi partnere egyből komolyan vette volna az ügyet, akkor a szóban forgó család talán nem jön haza keserű szájízzel. Ez kicsivel több szerintem mint az Önök által is ejtett ügyfélkezelési hiba.
Mindezek ellenére örülök, hogy ilyen formában utólag rendeződik a dolog.
További sikeres működét kívánok!
Tisztelettel:
Aureliano Buendía
ezredes
Macondo
élhetetlen 2014.08.29. 17:01:24
Le Orme 2 2014.08.29. 17:02:08
Le Orme 2 2014.08.29. 17:15:44
Értem.
élhetetlen 2014.08.29. 17:15:51
Aureliano Buendía 2014.08.29. 17:55:17
A másik, hogy én neked írok, és nem a nyilvánosságnak. Nem ment fel, de más a lépték):
Aureliano Buendía 2014.08.29. 17:56:59
15 évvel és 10 kilóval vagyok több, mint fénykoromban:(
Fejesrob 2014.08.29. 18:16:04
Fejesrob 2014.08.29. 18:27:16
Nálam az volt, hogy a vendég nem mondta le a szállás.hu-nál, hiába könyörögtem neki, hogy mondja le, mert olyan mintha jönne.
Végül a szallas.hu rendes volt, mert elfogadta a vendég nekem küldött mail-jét, tehát egészen biztos, hogy nem szarrágó csapat.
Utózönge, hogy a vendég pedig felhívott 2 hét múlva (már nem a szallas.hu-n keresztül), hogy újból meggondolta magát, 3 hét múlva (ez egy másik időpont jönne).
Mondtam neki, hogy jöhet. Majd 1 nappal mielőtt jött volna, mondtam, neki, hogy bocs, de már nem aktuális. Aztán amikor pampogott, felhívtam a figyelmét, hogy ha a netes rendszereken eljátssza a becsületét, más is meg fogja ezt vele csinálni.
Szallas.hu 2014.08.29. 21:20:51
A Szallas.hu-nál mindig azon dolgozunk, hogy ilyen csalódás soha ne érje foglalóinkat. Az idei évben több mint 200 000 foglalás esetében ezt sikeresen meg is tudtuk tenni. A számosság persze nem mentség, hiszen egyetlen ilyen esetnek sem szabadna bekövetkezni, ezért tekintettel a rendkívüli helyzetre, a vendég számára a nyaralásra vonatkozóan teljes kártalanítást, illetve egy belföldi nyaralást kínáltunk fel. Minden hozzánk beérkező panaszt, valótlanságot, kiemelt figyelemmel kezelünk, hiszen a több éves felénk tanúsított bizalmat soha nem kockáztattuk, hogy egy-egy foglalás nyerő Joker legyen, majd a következményekkel nem számolva, bezárjuk az ajtót.
A gyermekes családoknak különösen nagy figyelmet szentelünk, amiről tanúbizonyságot ad az is, hogy visszatérő vendégeink között meglehetősen nagy számban vannak családosok, akik körültekintő ügyintézésünk miatt választanak bennünket.
Az fenti ügyet illetően, ahogy a korábbi, szerencsénkre mondható nem sok esetben, de vállaltuk a felelősséget amennyiben hibáztunk és törekedtünk mindig a megfelelő megoldást megtalálni.
Üdvözlettel,
A Szallas.hu csapata
pufey 2014.09.05. 13:13:19
Az említett jelzésre/kérésre 2012.09.04-én, 11:29-kor kaptam Önöktől a semmitmondó választ. Ügyintéző monogrammja K.A. Ha kíváncsiak ez alapján vissza tudják keresni a rendszerükben.
Üdvözlettel: K.K. alias Pufey