Tékozló Homár

A "Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot" több mint 40 napot jelentett a Hello HD-nél

2014.09.10. 09:48 | Homár Hilda | 67 komment

4f4e7176c08cc.pngTamás meglévő tévés előfizetését szerette volna netes előfizetéssel felturbózni a Hello HD-nél. Ehhez képest egy jólfejlett öntudatosvevő-levél született az esetből, méghozzá példamutatóan higgadt hangnemben. Ami igencsak dícséretes, tekintve a több mint 3 hónapja húzódó ügyet és az olyan apró finomságokat, mint a "közel 45 napig nem hívtak vissza ".

Hello HD
M. Ágnes, vevőkapcsolati igazgató részére

Tisztelt Ágnes,

Közel 6 éve vagyok előfizetője a korábbi Antenna Digital szolgáltatásnak. Idén tavasszal szerettem volna meglévő előfizetésem bővíteni Duo csomagra. A weblapon május 13-án megrendeltem a szolgáltatást, amiről aznap automatikus visszaigazolást is kaptam. A levél egy megrendelés visszaigazolás volt. A benne szereplő módon vártam, hogy megkeresnek, nagyjából egy hónapig; én közben kétszer is kerestem Önöket. Valamikor június közepén hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot, és ha nincs telefonelőfizetésem, akkor nem tudnak szolgáltatást nyújtani.

Akkor hosszasan elbeszélgettünk, a beszélgetésből kiemelnék néhány témát: 

  • Mivel én is majdnem Telekom alkalmazott vagyok, nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy milyen kötelezettségei vannak egy szolgáltatónak ilyen téren, és nem tudom elfogadni, hogy ez ellen Önök tehetetlenek. Vagy amennyiben igen, akkor a Duo szolgáltatás elérhető területei között miért vannak Invitel által lefedett területek? Illetve ha a form rákérdez, hogy van-e telefonvonalam vagy sem, akkor nemleges válasz esetén miért igazolják vissza a megrendelést?
  • Nem értettem, és most sem értek egyet M. Úr válaszával, de elfogadtam. Cserébe kértem, hogy a beszélgetésünktől számított 2 héten belül vegyék le a weblapról a megtévesztő információkat, különben szándékos megtévesztésként és nem tévedésként tudom kezelni az esetet. Illetve, ha ez nem történik meg, akkor az újbóli megrendelésem akárhogyan is, de biztosítsa a Szolgáltató. Erre ő (igaz, félig viccesen, de hát nem haragban beszéltünk) szóban rá is bólintott.

Mivel nem hagyott nyugodni a dolog (és alapvetően a szolgáltatásukkal elégedett vagyok!), július elsején ismét próbáltam feladni egy megrendelést ugyanarra a szolgáltatásra. Változatlanul sikerült.

A visszaigazoló levéltől számított közel 45 napig nem hívtak vissza sem. Akkor is én kerestem Önöket telefonon. Markovics Úr a mai napon hívott, és jelezte, hogy továbbra sem tudják megoldani az internetelérést telefonelőfizetés nélkül, illetve hogy ő tehetetlen a továbbiakban.

Ahogy 2 hónapja is írtam, sajnos nem tudom nem szándékos megtévesztésként értékelni a hozzáállásukat. A május 13-a óta eltelt 3,5 hónap azt hiszem elég idő arra, hogy türelmesnek legyen nevezhető a viselkedésem. A 30-45 napos telefonos visszahívás szerintem manapság egész egyszerűen nonszensz, ennél a híresen bürokratikus állami szervek is jobb válaszidővel dolgoznak. (Nem olvastam utána az ÁSZF-jükben, biztos vagyok benne, hogy ott is ennél rövidebb idők szerepelnek.)

A csatolt levelekben egyetlen utalás nincs, hogy ez tájékoztató információ lenne, amit M. Úr az imént próbálta ezt bizonygatni. A weblapon a „megrendelés” gomb megnyomásával jön ki az űrlap, a levélben pedig „megkaptuk megrendelését”, „köszönjük megrendelését” mondatok szerepelnek, ezek egyértelműen mutatják a szándékot.

Amennyiben lehetséges, én maradnék előfizetőjük, (természetesen internet előfizetéssel együtt…), de főleg az, hogy a legközelebb „naív ügyfél” ne járjon így, mint én. (Elégedettségem első lépése lenne, hogy amíg így vagy úgy nem zárjuk az ügyünket, oldják fel a számlatartozás miatti korlátozást – jogosnak, ám nonszensznek érzem az Önök 3,5 hónapos „ügyintézése” közben az én elmaradásomról beszélni.)

Kérem, hogy 5 munkanapon belül szíveskedjen visszajelezni. Ennek hiányában – a számlatartozások egyidejű megfizetése mellett – hivatalosan is felmondom a szolgáltatást, jelen levelet pedig továbbítom a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blog számára.

Tisztelettel,
M. Tamás

 

From: Hello HD [mailto:internet@hellohd.tv
Sent: Tuesday, May 13, 2014 7:09 PM
To: M. Tamás
Subject: Hello HD megrendelés

Tiszelt M. Tamás!

Megkaptuk megrendelését, melyben az alábbi adatok szerepelnek:

Név: M. Tamás
Telefon: XXXXXXXXXX

Postai cím: XXXXXXXXXX
Előfizetés: Hello Digital
Szerződésszám: 1008248

Egyéb adatok
• Ön igényel e-mail címet: nem
• Ön igényel modemet (6.875 Ft): nem
• Ön igényel fix IP címet: nem
• Ön albérlő: nem
• Ön rendelkezik ADSL előfizetéssel: nem
• Ön rendelkezik telefon előfizetéssel: nem

Megrendelt csomagok
Hello Duo - 1 év hűségidővel

HD Alap TV csomag
Hello Web Alap internetes csomag
7.690 Ft

Kiegészítő csomag
Film

520 Ft

Összes havidíj: 8.210 Ft

Köszönjük megrendelését!
Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.09.10. 09:56:34

A kis faszom, az várt volna ennyi ideig.

AtiSnatch 2014.09.10. 10:01:03

@atörökk: natyon szép, releváns hozzászólás :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.09.10. 10:01:51

Tuti otthagytam volna őket a fenébe..

killerkaller 2014.09.10. 10:10:01

Hogy jön ide a számlatartozás?
Ki az igazi M. úr?

killerkaller 2014.09.10. 10:11:55

+ kérdés: Milyen a majdnem alkalmazott státusz?

2014.09.10. 10:12:47

@killerkaller: Ki az igazi M. úr?

Gondolom a neve Mirm úr!

Höhöhö!

killerkaller 2014.09.10. 10:18:13

@killerkaller: Most esik le Ágnes is M. Összeesküvést sejtek.

káposzta 2014.09.10. 10:19:16

"majdnem Telekom alkalmazott"? :D
"Szóban rábólintott"? :D

killerkaller 2014.09.10. 10:19:51

@dailyvicodin: Nem talált. Az B.(lack) úr lenne

2014.09.10. 10:20:44

@killerkaller: Kezd alakulni

Ja! de ne nagyon offoljunk mert a "kollégák" hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot!

Atörökk 2014.09.10. 10:21:38

@Cicmen:
Ha nem vigyázol, letörlik az internetedet!

2014.09.10. 10:21:48

@killerkaller: Ágnes is M.

Mágnes! Szerintem kamu!

ptspts 2014.09.10. 10:21:54

Köszönjük a posztot. A levél alapján mindenki eldöntheti, akar-e egy ilyen szolgáltatóval szerződést kötni. (Lakóhelytől, élethelyzettől és a konkurencia ajánlatától függően lehet, hogy megéri. De ekkor az ügyfél vállalja a kockázatot, hogy ha problémája lesz, azzal ilyen hatékonysággal fog foglalkozni a szolgáltató.)

A posztoló döntéseiről, ügyintézési módjáról és a posztról csak pozitív véleményt tudok mondani, nincs olyan tanácsom, amivel a posztoló ne lenne tisztában.

2014.09.10. 10:27:10

@atörökk: Ha nem vigyázol, letörlik az internetedet!

Az tejjesen lyogtalan lenne! Első hozzászólásom a posztló nevéhöz vót, asztán meg mindenki fityelmesztettem hoty ne offoljék mer az csúnya dolog! :)))

2014.09.10. 10:31:21

@killerkaller: Milyen a majdnem alkalmazott státusz?

Olyan mint a díszdoktor!

AtiSnatch 2014.09.10. 10:43:01

@Cicmen: a díszdoktor vegye ki a manduládat.

killerkaller 2014.09.10. 10:43:23

@Cicmen: Kell egy kis felvezetés, gondolatösszeterelés céljából. Rá kell hangolódni a posztra.
Szóval milyen szolgáltató az, aki nem képes komplett szolgáltatást nyújtani. Ha a Hello HD és az Invitel nem tud megegyezni, idézem: "....hívott végül M. Úr és jelezte, hogy az Invitel nem adja át a helyi hurkot,..." miért az ügyfelet szívatják?

A szolgáltató honlapjáról:

"Mi a Hello HD?

A M70 Group Kft. folyamatosan bővülő szolgáltatásaival a magas színvonalú kikapcsolódás számos lehetőséget teremti meg: csúcsminőségű televíziózás, nagy felbontású kép, térhatású hang, prémium csatornák, internet, telefon, mobilinternet és exkluzív kényelmi szolgáltatások egész arzenálja egy helyen: ez a Hello HD!"

A poszter levele alapján valóban megtévesztésről van szó.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.09.10. 10:44:14

@killerkaller: Aki a pult másik feléről próbál okoskodni :)

Azért szépen pofátlan a poszer. Számlatartozása van de még ő pofázik amikor a szolgáltató hibázik.

Kedves poszer:
Szerencséd hogy számlatartozással egyáltalán tudsz új rendelést leadni. Komolyabb cégek 10mp-en belül küldenek egy válasz levelet, hogy elmész az anyádba az új rendeléseddel, amíg a tartozásodat nem fizetted ki.

killerkaller 2014.09.10. 10:44:46

@AtiSnatch: Vagy a levegőből a zokszigént

FDToth 2014.09.10. 10:58:27

a Telekom kb. 365 napra intézi az ügyeket, úh ez a 30-45 nap ajándék :)

killerkaller 2014.09.10. 10:58:33

Itt komoly konfliktus kezd kirajzolódni.
1. Az Invitel nem adja át a hurkot.
2. A Hello HD tájékoztatója, ügyfélkezelése nem korrekt.
3. Az ügyfélnek számlatartozása van.

Itt mindenki sáros. Menjenek majd ki a Duna jegére, küzdjenek meg. A fagyok beélltáig töltsék az időt lasszóvetéssel. Már ha az Invitel adja a hurkot.

Martinicske 2014.09.10. 11:01:56

Azt az egyet áruljátok el nekem ebből mi haszna van a szolgáltatónak? Mi értelme van, hogy hagynak megrendelni olyan szolgáltatást amit úgysem tudnak biztosítani?

Abban bíznak, hogy hátha majd egyszer mégis és akkor megvan az ügyfél?

killerkaller 2014.09.10. 11:05:59

@atpijkamo: A kalamajkát pont az okozza, hogy nincs telefon előfizetése.

killerkaller 2014.09.10. 11:10:21

@atpijkamo: Úgy tudom, hogy a Hello HD, korábban Antenna Digital mikrohullámon sugároz, nincs saját vezetékes hálózata.
Így lehet a képben az Invitel, akitől bérli a kábelt, az meg valami oknél fogva nem adja. Ügyfélkör szív.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:14:50

@killerkaller: "Menjenek majd ki a Duna jegére, küzdjenek meg."

:))

"nincs telefon előfizetése."

Ha van rajta előfizetés, ha nincs, a telefondróton (ezt hívják előfizetői huroknak) akar tévézni.

Műholdról jön a tévé, csak ki kell szögelni a falra egy tányért.

Koax kábelen jön a tévé. Ez is okés, ha valamelyik szolgáltató behúzta a kábelét a házba.

Csavart érpáron hát nagynehezen lehet internetelni. Ez az idétlen ADSL technológia. Jó kábelen elzakatol 5 megabittel. Most a tévének eleve 8 megabit kell. Szakadozik a kép, csak fájdalom lesz belőle, minek egy fasságot erőltetni, mikor szuper alternatívák vannak. Lehetne 5 percenként indított postgalambbal is, hozná a MicroSD kártyákat a jóbarátokközttel.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:16:50

@killerkaller: Ja igen, kihagytam a legegyszerűbbet, a levegőből is jön a földi műsorszórás. Szóval nagyon nemértem.

2014.09.10. 11:31:12

A "Kollégánk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot" több mint 40 napot jelentett a Hello HD-nél

Nem biztos hogy rosszat akartak, ha olyanok mint én, akkor meg akarják azonnal csinálni csak mindig közbejön valami!

killerkaller 2014.09.10. 11:36:35

@atpijkamo: "Lehetne 5 percenként indított postgalambbal is, hozná a MicroSD kártyákat a jóbarátokközttel."

Ez lenne az igazi Nosztalgia TV. Megismerné a "Z" generáció milyen is volt amikor a motoros futár rohangált a filmtekercsekkel a mozik között. Ha késett a "segédgépész" a tisztelt közönség bámulhatta a fehér vásznat. Alternatívaként újra vetítették a már látott tekercset.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 11:38:06

@killerkaller: :))

Én sokat moziztam, nagyon jól meg volt szervezve, ritkán volt fönnakadás.

killerkaller 2014.09.10. 11:38:46

@atpijkamo: Tuti, hogy a szolgáltatók konfliktusa van a dologban.

2014.09.10. 11:41:51

@atpijkamo: Én sokat moziztam, nagyon jól meg volt szervezve, ritkán volt fönnakadás.

Sötét moziban a fiú a lányhoz.
-Megcsókolhatlak?
-Engem??? Most szoptalak le!
-Engem???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.10. 11:55:50

Mire várt 45 napig? Elég türelmes volt.
Gondolom a szolgáltató és az Invitel között elhúzódott a meccs, és erről nem nagyon értesítették. Szokásos szolgáltatós sünszarós.

min 2014.09.10. 12:57:18

@atpijkamo: én is telefondróton tv-zek és minő csoda, nem akad a kép HD adásnál sem, a lakásban vigan netezek mellette és nem kell ezért plusz koax , meg tányérral macera....

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.10. 13:01:41

@min: "nem akad a kép HD adásnál sem"

Örüjjé neki akkor, vazzeg. Nem mindenki lakik ilyen közel a telefonközponthoz, meg van akinek régi szar rozsdás a kábele, valamikor a kádárkorban kihúzták, és baszik a szolgáltató felújítani. Oroszruletteztél, és nyertél. Legyél büszke magadra, ügyes vagy.

"nem kell ezért plusz koax"

Csak egy telefondrót. Sajnálom, hogy tőlem tudod meg, de arra is fizeted a havidíjat.

killerkaller 2014.09.10. 13:38:44

Hiányolom poszter fátyollebbentő kommentjeit

Atörökk 2014.09.10. 13:47:47

Releváljatok csetelés helyett.

benőjenő 2014.09.10. 14:05:49

Nálam is Hello HD van, eddig nekem nincs rossz tapasztalatom velük. Bármi problémám volt, neten jeleztem, és volt hogy még aznap, de legkésőbb másnap már hívtak és sikerült is rendezni. Remélem inkább ez jellemző rájuk a továbbiakban is, nem a posztban leírtak..

Agyalap 2014.09.10. 15:35:24

Telefon előfizetés, vagy telefon kábel bekötés nélkül?
Mert előfizetés nélkül lehessen már bekötni 2014-ben...
Nekem majdnem fordítottja állt elő ennek az esetnek, az Invitel szolgáltatott a Telekom kábelein keresztül. Az internet szakadozását folyamatosan a az infrastruktúra hibájára fogták, mikor végül a Telekom kijött, lemért és megállapította a modem hibáját, egy büdös szó nélkül kicserélték. Hogy miért kellett egy hónapig erősködnöm velük? Csak...

Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:06:17

@atörökk: azt hiszem, ezzel sikerült is összefoglalnod a lényeget, le is lehet zárni a témát.

Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:07:19

@killerkaller: majdnem Telekomos. Tehát vodás.

Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:08:22

@atörökk: én épp ezt óvatosságból kinyomtattam az internetet, és szépen lefűztem.

Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:11:59

@poszter: azzal járnál a legjobban, ha ezt az egészet megírnád az NMHH részére is.

Vagy válts szolgáltatót.

Aureliano Buendía 2014.09.10. 17:13:15

M úr és M vitája. Vajon rokonok? Biztos valami régi családi sérelem állhat a háttérben.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.10. 19:04:13

@atpijkamo: Lehet, hogy a postagalambnak nagyobb a sávszélessége, mint egyes DSL-eknek, nade mekkora a pingje!!! :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2014.09.10. 19:18:24

@atpijkamo: De akkor butul a komm. simplex-re. És nincs ACK csomag sem, szóval lehet, hogy újra küldik a BK 3067. epizódját...

Dezsike 2014.09.10. 19:34:20

Mi 1997 nyarán rendeltünk kábeltévét egy monopol szolgáltatótól, 2003 október végén hívtak, hogy jönnének bekötni, mikor vagyunk otthon. Megmondtuk, jöttek, bekötötték, mintha az 5 év várakozás lenne a normális. Ehhez képest a 45 nap semmi.

Disznó Úr 2014.09.10. 19:43:41

Teljesen off és ne értse félre a posztoló, nem akarom én bántani őtet. De: csak nekem furcsa ebben a mai világban, hogy vadidegeneket keresztnéven szólítanak meg?

Biztos egy begyepesedett vén segg vagyok, de nekem ez bizalmaskodó. Ez független attól, hogy őriztünk-e együtt disznókat, tehát nem arról van szó, hogy nekem derogálna a pórnéppel ilyen nexusba kerülni.

Ja, ráadásul a keresztnév + magázás egy olyan káros hibrid, amitől kiráz a hideg. Tegyük fel, hogy mérnöki, adótanácsadói stb. irodám van, gyakran előfordul, hogy becsönget egy húszéves gyerek és úgy indít, hogy "jónapot kedves Kázmér, nem érdekli a lószarszagtalanító gép?"

Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy a "bameg Kazi, hogyityeg" jobb lenne, de az a vicc, hogy a keresztnév + magázással azt hiszik, hogy milyen udvariasak. Pedig ha férfi mondja, még buzis is.

Ma már tényleg az a helyzet, hogy ha valakinek azt mondom, hogy Kovács úr, hülyének (időutazónak, hibernációból felébredtnek) néznek.

killerkaller 2014.09.10. 21:54:32

@Aureliano Buendía: Vagy vízlágyító gépkezelő Markotabödögén.

A nyomorultak 2014.09.11. 03:31:16

Bocsánat hogy későn érkeztem, ez az M az a James Bond filmes M?

joska61 2014.09.11. 09:23:26

Invitelnél is van "Visszahívást kérek" gomb. Meg "Online chat". Rányomtam egyszer a telósra, másnap a chatesre. Mire felhívtak, a kívánt helyre már be volt kötve a szolgáltatás :)

min 2014.09.11. 12:27:34

@atpijkamo: Elnézésedet kérem, hogy nálam működik és igen, természetesen fizetek havidíjat a csomagért.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.11. 12:29:46

@min: "Elnézésedet kérem, hogy nálam működik"

Megbocsátom. Csak máskor ne próbáld úgy beállítani, mintha az a te személyes érdemed lenne.

"fizetek havidíjat"

Akkor jó, megnyugtattál.

min 2014.09.12. 17:44:59

@atpijkamo: nem állítottam be , te általánosítottál hogy szar az egész én meg cáfoltam, hogy ez így nem igaz mert nálunk teljesen jól működik.

ahanem01 2014.10.13. 12:57:45

@atpijkamo: Alternatíva csak 1 lehet...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.13. 13:11:17

@ahanem01: :)) Khm... már az eredeti latin jelentése alapján is két lehetőség között választhatsz. De a mai magyar jelentése nem ad korlátot.

Tudod, hogy kell a kákán is csomót keresni? - Úgy, hogy olcsón veszed, és drágán adod.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.13. 13:17:57

@min: Azzal, hogy egy helyen véletlenül jól működik, nem cáfoltál semmit. Gondolkozz!
süti beállítások módosítása