Színes-szagos olvasói levél hétvégére, amit szó- és képszerint, pdf-hűen közlünk. Reméljük megírása közben nem tört össze semmi nagyon drága vagy pótolhatatlan, nagy érzelmi értékkel bíró tárgy, levélírónknak pedig őszintén aggódva ajánlunk egy kis autogréntréninget vagy jógát. Azért az Ipont is megkérdezzük az esetről.
Ipon garancia – avagy a
Tisztelt Tékozló Homár,
Részben végső elkeseredésből, részben „én megmondtam” virtusból írok önöknek, mert úgy látszik magyarisztánban már mindent szabad...
Elég keményen meggyűlik a bajom ugyanis az IPON Computer ktf. szervizével, akik számomra eddig ismeretlen, új szintre emelik a pofátlanság, és a vevő leszarásának fogalmát.
A történetem ez év május közepén kezdődött, amikor is rendeltem tőlük egy Genius SW-HF 5200-as 5.1-es hangfal szettet, hogy többek közt az esküvőnkön erről szóljon majd a zene...
Magára a webshop-ukra egy rossz szavam nem lehet, mert pár napon belül szállítanak, és kézhezvételkor a csomagolás sem úgy néz ki, mint amit Bear Grylls hozott a Grizzly rezervátumon keresztül, és általában működnek is a tőlük vett termékek.
...Általában.
Most nem. 
Ugyanis mint Murphy szerint lenni szokott, 1 nappal a lagzi előtt értünk vissza Magyarországra – doboz kibont, összedug, katt – semmi.
Se kép se hang.
Többszöri próbálkozás után (más konnektorok, más audioforrás stb) feladtuk, és jött a „Z” terv – sebaj, hála ennek, majd mindenkit megkérünk a násznépből, hogy lesz’ szíves fütyörészni a bevonulós zenét, mert nincs hangszóró...
Aztán persze lett másik, máshonnan, krízis megoldva.
De ettől függetlenül a hiba észrevételét még aznap jelentettük – és hogy könnyítsük/ gyorsítsuk a szerviz dolgát – tényleg normálisan:
Rendelés dátuma, rendelésszám, rövid hibaleírás + az alap ellenőrzések eredménye:
„igen wazze, be van dugva”,
„igen, a tengerimalac már fekete, ezért tuti hogy van áram a konnektorban”
„igen, tudom mi az a hangerőszabályzó és azt is hogy a tisztes neve Mr. Potméter”
+ a naiv kérdés (mivel a szállítás után kb 2 héttel lett csak kibontva): „megoldható-e a CSERE 3 napon belül.?Jön a válasz: „A ... garanciális ügyintézés ... átfutási ideje általában 15 munkanap, ezen időtartamon belül igyekszünk lehetőségeinkhez képest a leggyorsabban lebonyolítani a termék javítását/cseréjét.”
Most már tudom, hogy ez otthon annyit jelent: „hahahahahaha,... hápersze öcsi... majd jól rájössz....!”
Nem.
Nem volt megoldható 3 napon belül. Sőt....
20 napon belül sem.
Júni 19.-én már gondoltam rákérdezek, hogy „hol tart a hangfal szettem bevizsgálása” és hogy 3 hét után esetleg át tudom-e venni?
A válasz mindössze 2 sor: „Sajnos még nem kaptuk meg a terméket, ahogy megjött mindenképpen értesítjük Önt. Köszönjük Türelmét.”
Berágtam.
Ez mégis csak 5 nyamvadt mágnes, réztekerccsel, 2nm furnérlemezben, meg némi vezeték, MI A SZART LEHET EZEN 3 HÉTIG VIZSGÁLNI?
Utánanéztem szépen mik is a lehetőségeim, PTK, BTK, ...SZTK ....
Csere!
a PTK 306 cikkejének A pontja szerint kérném a termék cseréjét.”
Iiiilletve: Mivel a korábban leírtaknak megfelelően ebben a hónapban csak 06.19-22 között tartózkodom az országban,amennyiben 06.20.-án nem tudják átadni a csereterméket, kérném a kiszállítását az osztrák lakcímemre 5211 Lengau, ......
Tudniillik, a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 6. cikkelyének 2. pontja kimondja, hogy "Ha a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a forgalmazó gondoskodik." Mivel a terméket ÉN rendeltem meg, és hivatalos osztrák lakcímbejelentő lappal igazolni tudom, hogy életvitel szerűen OTT élek, ezért AZ az üzemeltetés helye, ezért lesznek szívesek a CSERÉLT terméket ODA eljuttatni.
Na itt jött a válaszban IPONéktól a „leszarom – level 1” némi tört magyarsággal: Külföldi címre nem tudjuk kiküldeni a termék. Amennyiben a következő héten nem érkezik meg a termék van lehetőség a termék árának visszatérítésére vagy másik termékre való cserére értékegyeztetéssel. Köszönjük Türelmét.”
Egy hétig vártam. ...
Csak jelentkeznek...
Aha...
Hát nem.
06.27.-én még mindig tárgyilagos hangnemben közöltem velük, hogy mivel:
- a termék javítását az önök által írt 15 munkanapon belül nem tudták megoldani,
- illetve a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet 5. pontjával ellentétben az átviteli elismervényen nem rögzítették az időpontot, amikor a javított terméket átvehetem,
- tájékoztatást többszöri írásos kérdésre sem tudnak adni sem arról, hogy mikor vehetem át a javított terméket... - telefonon nem lehet önöknél garanciális ügyekről érdeklődni
- képtelenek még a saját maguk által megadott ill, meghosszabbított garanciális ügyintézési határidők betartására.
- amennyiben önhibájukon kívül nem tudják tartani a saját maguk által írásba adott határidőket, NEM értesítik sem ennek tényéről, SEM a várható új határidőkről a vevőt
- vevői kérésre SEM képesek felvenni a saját központi szervizükkel, ill. adott esetben a beszállítói szervizekkel felvenni a kapcsolatot és TÁJÉKOZTATÁST ADNI a garanciális bevizsgálás állapotáról SEM a várható befejezésének határidejéről
- amikor személyesen bevittem a szervizükbe a hibás készüléket, a kolléga PTK .... ellenében azt nyilatkozta, hogy mivel nem 3 napon belül vittem be a terméket, ezért nem kérhetek cserét, csak javítást.".... stb stb... ezért kérném a termék árának visszautalását a számlaszámomra."
Itt már 3 nap telt el, mire két sims házibuli leszervezés után, a csökkentett sávszélességű központi processzoruk kidobta az „ERROR”-t a sok PTK-s szám láttán, és a sokbubis traubiszóda mámorban megjött a Leszarom – level 2 – a hülyének néző:
A termék átvételekor mondottakat FÉLREÉRTETTE, tehát 3 napon belüli meghibásodás esetén, a termék javítására nincs lehetőség, ezen túl kérhet javítást vagy cserét. ... Az ügyintézés 1-2 munkanapon belül le fog zárulni, melyről rendszerünk által küldött email- ben fog értesülni.
Köszönjük türelmét!
Persze miután közöltem velük, hogy „....egy hónap várakozás után most már inkább megvárom a fogyasztóvédelem válaszát is” elég gyorsan jött a következő válasz gondolom két World or Warcraft-os rotyogós puki között:
„Az Ön által óhajtott termék csere a javítással szemben aránytalanul nagy költséggel járt volna ezért jelen esetben ez nem lehetséges. Köszönjük türelmét!”
NNNNNINCS TÖBB TÜRELMEM B+!!!!!
Na jó.... szuuuuuuszaaaaa.....
Hogy is kéne elmagyarázni egy Da Vinci kódos, albínó IT-snek, hogy „A***ddal szórakozzzz b+?!?!?!?”
Megvan!
...Kódokkal!:
„Tisztelt Ipon szerviz: Az hogy önök egy hónap után az ügyintézést lezárták, az nemcsak hogy részemről de véleményem szerint törvényileg is irreleváns, tekintve, hogy mint említettem: A 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelettel ellentétben:
- 5. cikkely: Az átvételi elismervényemen nincs meghatározva, hogy mikor vehetem át a terméket
- 3. cikkely 2-es pont: ha a dátumot, akkor nem is tudták, 3 napon belül kötelesek lettek volna megadni
- 4. cikkely 2-es pont: Május 30.-tól bőven kicsúsztak a 15 naptári (és nem munkanapos!) határidőből, és a cserét amúgy is a 20.napon kértem, amit mellesleg szintén nem teljesítettek.
Azok után pedig hogy a javított terméket, egy hónap után akkor bocsájtanák újra rendelkezésemre, amikor sokadszorra fordulok írásos és törvényi paragrafusokkal alátámasztott kéréssel önökhöz, amit a válaszokat tekintve semmibe vesznek, még úgy is, hogy ezen levelezés másolata a fogyasztóvédelemhez is eljut, egyszerre nevetséges és elrettentő.”
Július 2.-án jött a Leszarom level 3 – a PTK-t és a Kormányrendeleteket leszaró.... bocsánat... MÁSKÉNT ÉRTELMEZŐ válasz:
„A termék javíttatását elvégeztük, az ügyintézést a jogszabályoknak megfelelően és azok határidejét betartva folytattuk le. Amennyiben bármilyen panasza van, az alábbi elérhetőségen tudja kivizsgáltatni az esetet....”
Jól van „Napirajz Tibor” gondolkozz....: nem lehet, hogy imperialista nyugaton élőként túlreagáltad a dolgot?
Vegyél szépen egy nagy levegőt oszt felejtsd el szépen. Ok, eltelt 1-2 hónap egy káposztagyalu egyszerűségű elektronikai termék Bevizsgálásával, amivel még egy bekötött szemű levelibéka is 10 perc alatt végezne, de naééééés?
Vedd át a termékedet szépen, oszt’ maradj nyugton.
Csak jó lesz most már’ hogy megcsinálták...
Murphy: „Haha.... kis hülye: majd jól rájössz megint”:
JÚLIUS 22:
„Tisztelt Ipon, Az önök által javít(tat)ott készüléket - tartós külföldön tartózkodás miatt - 07.21.-én tudtam csak kipróbálni. A termék kb 2 óra használat után kikapcsolt és azóta sem kapcsol be. Mivel (ismét) még a kijelző sem világít valószínűsíthető, hogy ugyanaz az alkatrésze ment tönkre, mint korábban. Önökhöz visszajuttatni csak 08.04.-e után áll módomban, addig kérem, egyeztessenek a feletteseikkel, hogy a termék kézhezvételét követően mikorra tudják visszautalni a vételárat.”
Válasz – leszarom Level 4 – a minden eddigit elfelejtő: „Nagyon sajnáljuk, hogy problémája akadt a készülékkel. A terméket kérem, juttassa vissza és természetesen megteszünk mindent, hogy a lehető leggyorsabban megoldódjon az ügyintézése. Amennyiben a termék hibás van lehetőség a termék vételárának visszautalására az ügyintézés végén.”
Óóóóó, köszi.... Így más sokkal jobban érzem magam.
De azért 4 kib***tt hónap után (09.25.!!! ) csak fúrja az oldalam, hogy mi a retek f**t lehet csinálni egy fakéknél 2 xp ponttal bonyolultabb hangszóróval, ezért 2 hónap shakespeare-i szünet után, ezért Csak rákérdezek: „Héééé paraszt... melyik út megyen Budáááára???”.... izé.... akarom mondani:
„Tisztelt Ipon, Mivel a nagyjából
- másfél hónapja újra visszaküldött
- még mindig használhatatlan hangfal szettemről
- semmi információt nem kaptam az önök részéről,
- sem a javítás várható idejéről,
- sem a talált hibákról, sem a bevizsgálás státuszáról,
Ismét, és utoljára szeretném nyomatékosan kérni a termék árának visszautalását 2014.10.30.-ig.Mint ismeretes, (ill. a csatolt levelezésben látható) a termék május végétől minimális kihagyással önöknél van immár a második javítási próbán, ugyanazzal a hibával, és egy hét múlva októbert írunk. Ez lassan fél év, ami alatt majd ́40 000Ft-om pihen önöknél ellenszolgáltatás nélkül.”
...De most komolyan
.... Napirajz Tibor
..... mégis
.... 4 hónap ROCCO-s szo*****s után
.... MMMMMI a F***-RA SZÁMÍTOTTÁL????Voil’a: LE-SZA-ROM ..... level 5 – a hárító: „Amennyiben a hangfal membránja nem lenne benyomva, nem tartana eddig az ügyintézés, hanem normál garanciába kezelnék. Ahogy megkapjuk a terméket a gyártó által biztosított szakszerviztől természetesen értesítjük Önt. Amennyiben a terméket cserélik, van lehetőség a vételár visszatérítésre a kértek szerint.”
Nnna itt kezdett el tickezni a szemem:
AKKKKKUUUU*******VA ÉLETBEMÁÁÁÁÁ’..... azaz:
„Elnézést hogy ezt kell írnom, de amit válaszként kaptam arra egyszerűen elnézést, hogy ezt kell írnom, de amit válaszként kaptam arra egyszerűen nem tudok más mondani, minthogy
alaptalan
nettó
hülyeség. 
1. - Amikor az első alkalommal vissza lett juttatva önökhöz a hangfal szett MÀJUSBAN, egy szösz sem volt rajta, és akkor is 2 hónapba és fél tucat e-mailembe került, hogy nagy nehezen visszakapjak egy nyilvánvalóan kókányolt szart.
2. - Az hogy a membrán fél év után be van-e nyomva vagy sem, az a hiba szempontjából tökmindegy. Az lett reklamálva, hogy a termék teljesen működésképtelen, mert nem kap áramot.
Minden normális beszállító, ill. albeszállító, ilyenkor ugyanúgy javítja a terméket és a jegyzőkönyvben jegyzett szépséghibás állapotban visszajuttatja. HA viszont az EREDETI hiba miatt javíthatatlan akkor cseréli, függetlenül attól, hogy van-e rajta hajszálkarc vagy sem.
De MINDEZEKTÖL FÜGGETLENÜL, ne mondják már nekem, hogy egy k*rva hangszóró bevizsgálása Több, mint egy hónap!!!!????
Ha meg mégis, akármilyen lehetetlen indokból is... Nem gondolják, hogy 3 hét után illene értesíteni a vevőt, hogy héé ember, ez meg ez a gond, még x hét a vizsgálat???
Az, hogy maguk között a gyártóval cserélik, visszaküldik a terméket, NEKEM, MINT VEVÖNEK K*RVÀRA MINDEGY!!!!
Ha nem hiszik, az alábbi linken a fogyasztóvédelem honlapján az 5. pontban utánanézhetnek: NFH - Változások szavatosság, jótállás témakörében (2014)
Mint mondtam, 4 hónap alatt lett volna idejük - ahogy önök fogalmaztak "normál garanciába" intézni a dolgokat, de már k*rvára betelt a pohár.
Mint mondtam, 09.30.-ig utalják vissza a k*rva pénzem!!!
Az hogy ezt maguk hogy papírozzák le utána belsőleg, nem érdekel! Mivel azt, hogy a teljes levelezést a fogyasztóvédelem is megkapja láthatóan leszarják, ezért ha továbbra is szarakodnak, 09.30.-án a rendőrségen teszek feljelentést hűtlen kezelésért és a komplett levelezés a személyes véleményemmel együtt megy az Index-nek meg egy fél tucat másik hírportálnak!!
6 napjuk van!
ezek után milyen meglepő – a szerviz zárása előtt 20 perccel és mindössze 3 órával a „rendőrség/feljelentés” említése után megjött a: Mortal Combat – Finish him – LE-SZA- ROOOOOOOOM – Level 6 ULTIMATE - a’la „Bazsi” válasz =
„...leszarom a leszart szart is...”: A mai napon délután a beszállító megküldte a javított terméket, amit ellenőriztünk, és ahogy Ön is leírta a hibát javították a készülék bekapcsol, de a membránok továbbra is benyomódva vannak. A termék át tudja már venni a leadás helyén az átvételi lap ellenében. A termék vételárát így nem áll módunkban visszatéríteni. Köszönjük megértését.”
MMMMMiiii? 
Elnézést, inkább idézek a ponyvaregényből:
Bazzz+
Bazzz+
Bazzz+
A kkkkkkuuurrrv* a***d b+!!!!! .
...Na jó....
...a fogyasztóvédeli bejelentés lehetőségét láthatóan leszarják...
... 4 hónapja lenyelték 40 rongyom....
... az e-mailekre pofánröhögnek...
és küldenek 4 órára rá egy ezzel egyenértékű választ:...mi marad...?....
....”Hűtlen kezelés” –
...Megyünk a rendőrségre.... .
..ja és a magyar (nép)mesék tanulsága:máshol járj – tovább élsz:
avagy – papírzsebkendőt kivéve ne vásárolj az IPON-tól ha kedves a garanciád... :-P
UPDATE 09. 29. 19:20
Az Ipon az alábbiakban reagált posztunkra:
Tisztelt Homár,
Rövide(bbe)n reagálunk a cikkre:
Cégünk webshop formában üzemel, raktárkészletet nem tart, az általuk korábban megrendelt terméket tudják tehát megvásárolni, a beszállítóink raktárkészletét tartalmazó listából. Ügyfelünk a terméket külföldi raktárból rendelte, erről a weboldalon tájékoztattuk, valamint a rendelés idején is látszik, mivel több a többi terméknél szokásos 1-2 napos átvételi lehetőségnél.
A terméket ügyfelünk 2014. 05. 30-án juttatta vissza személyesen, 15 nappal a vásárlást követően, csereigénnyel. A szállítással kapcsolatban lehetősége lett volna egyébként a GaranciaFutár szolgálatunk ingyenes igénybevételére. A hivatkozott ügyintézési határidő megadását, a termék javítási igénye esetén szabja meg a jogszabály, a kijavított termék átvétele kapcsán.
A terméket a beszállítóhoz rövid időn belül visszajuttattuk, ügyintézés céljából. Az ügyintézés 20 munkanapot vett igénybe, (a termék garanciaideje a szervizben töltött idővel meghosszabbodik), a termék javítása általában 15 munkanapot vesz igénybe - erről ügyfelünket tájékoztattuk, itt még hozzájött külföldi szállítási idő miatt néhány nap.
A bevizsgálás folyamata nemcsak a hiba meglétének ellenőrzését, hanem a hiba okának feltárását, illetve a javítás megkísérlését is tartalmazhatja, továbbá annak mérlegelését, hogy a választott ügyintézési mód jelentős többletköltséggel jár-e a másik lehetséges ügyintézési módhoz képest (javítás, vagy csere). A bevizsgálás tehát nem annyiból áll nálunk általában, hogy "bekapcsolom-nem megy-csere", illetve a javításra sem jogosult az eladó szerv, amennyiben a garanciát nem szeretné elveszteni a beszállító/gyártó felé.
Az ügyintézéssel kapcsolatban alapesetben akkor kap értesítést, ha annak állapotában változás áll be, de külön kérhető tájékoztatás ettől eltérően is. A termékeket visszaérkezéskor általában csak az ügyfelek külön kérése esetén bontjuk ki, vizsgáljuk be. Ilyen kérés nem érkezett. A terméket a beszállító a mellékelt dokumentumok szerint javítva küldte vissza, az ügyfél csereigényre jelentős többletköltségre hivatkozással reagáltunk.
Ügyfelünk levelezése, igényei a cikkből láthatóak, azokra a terjedelem miatt nem térek ki külön, kivéve egy a cikkből kimaradt momentumot: ügyfelünk az első ügyintézés végén a Fogyasztóvédelemhez fordult - természetesen nem zárkóztunk el álláspontunk megvitatásától - akik azonban nem találtak jogszerűtlenséget.
A terméket 2014.08.08-án ismét személyesen visszajuttatta ügyfelünk (az ingyenes szállításra továbbra is jogosult lett volna). Az átvétel során tapasztaltuk, hogy két hangszóró esetében a membrán be van nyomódva. Ez nem a rendeltetésszerű használatból eredő kopásnak minősül nálunk, az elbírálást a beszállítóra/gyártóra bíztuk. Ez abban nyilvánul meg, hogy a terméket visszaküldjük a beszállítónak, aki esetleg továbbküldi, tájékozódik a gyártónál, stb, az ügyintézést nem zárjuk le, amíg a beszállító nem rendezi felénk, tehát ennél korábban cserére, vételár visszafizetésre nincs mód, arra is a beszállító ügyintézésének módjától függően.
A sérülés miatt az ügyintézés több időt vett igénybe a korábbinál, a terméket a külföldi szerviz feladta, az éppen az ügyfelünk 09.30-ig határidőt adó, majd rendőrséggel, internetes fórumokra történő kiposztolással fenyegető email megírásának napjára (09.25, ez jó eséllyel a termék csomagolásán ellenőrizheti egyébként) érkezett vissza, az ügyintézést lezártuk a termék javításával. Ügyfelünk elképzelése szerint a sérülés figyelmen kívül hagyása mellett a terméket normál ügyintézés keretében kellett volna javítanunk, ezzel nem értettünk egyet. Ezzel az álláspontunkkal tisztában kellett lennie egyébként, mivel egy alaplappal kapcsolatos, a jelenlegihez hasonló (ott rögzítőpöcök tört le, de az ügyfél szerint, mivel a hibával nem függ össze, normál ügyintézésre jogosult, ráadásul a vételárat szerette volna visszakapni) ügyintézése volt kb 2 éve.
Véleményem szerint lett volna megoldás az igényei kielégítésére, ha utánanéz vásárlás előtt. Emlékeim szerint pl. a Logitech termékek garanciáját el tudja intézni külföldön is (és az nem annyira az egyik kommentelő által említett, inkább felső kategóriás Onkyo, de nem is a cikkben szereplő, inkább belépő szintű, és annak megfelelő árú - a méretéhez képest - termék.
Tisztelettel:
iPon Computer Kft.
SKY 2014.09.26. 14:15:03
SKY 2014.09.26. 14:18:39
Manyecska 2014.09.26. 14:20:22
movhu 2014.09.26. 14:23:01
Akkor legalább rendeltél volna egy ghetto blastert :)
Atörökk 2014.09.26. 14:28:08
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.26. 14:31:43
Hasztamannyana!!44
hobbitroll 2014.09.26. 14:33:28
mellesleg gúd lákk, a hűtlen kezelés IMHO nem fog megállni :(
NFH -nál kéne felnyomni őket, bár az is csak egy kitt1lett :(
hobbitroll 2014.09.26. 14:35:16
@blogmoci ... 2 komment között szeresd anyádukád, tettleg, tövig, csurig. néhány perc alatt
Serivor 2014.09.26. 14:37:36
Eltelt egy hét, mire elindítottam a cuccot. Kicsit kapkodva megírtam, hogy bocsi, az egyik csatorna nem megy, de nem állnék neki garanciázni, előbb kapjak egy hibátlan terméket.
Három nap múlva jött a gyorsposta, elvitte a rosszat, otthagyott egy jót.
Jól kitoltak velem, már tervezgettem egy jó kis Homár-posztot, erre még annál is normálisabbak voltak, mint amit elvártam volna tőlük...
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.26. 14:42:26
Hát otthon bisztos jó, nade esküvőn?
AtiSnatch 2014.09.26. 14:51:30
Komojtalan 2014.09.26. 14:59:20
Martinicske 2014.09.26. 15:01:16
Ha már elkölt X összeget egy cég marketingre, hogy vegyé, vegyé, vegyé akkor elkölthetne X/100 összeget arra, hogy rugalmasabban lehessen kezelni ezeket az ügyeket, még ha sérül is az érdeke, de azért abból a vevőből is lehet még vevő akinek egyszer gondja akadt.
Ha viszont azt megoldják, úgy hogy a vevő számára nem jár véráldozatokkal akkor úgy fog visszaütni Serivor esetében kettővel fentebb, hogy leírja még x helyen és elmondja még x embernek milyen jól elintézték a garanciális ügyét
Amusing 2014.09.26. 15:51:15
Az élet igazságot osztott :)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.26. 15:55:12
Az megvan, hogy egy ilyen dolgot nem úgy intézünk, hogy majd pikk-pakk minden menni fog? Az ilyenek szoktak utolsó pillanatban hatalmas dolgokat kérni, és te vagy a bunkó, ha nem tudsz segíteni.
AMúgy persze ez nem menti az Ipon hozzáállását, mert a törvények a postolótól függetlenül vonatkoznak rájuk.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.26. 15:56:36
@Amusing: Ennyi...
@Serivor: Ez tuti fotosop :)
uns97 2014.09.26. 15:58:41
hpapagaj 2014.09.26. 16:40:50
laposelemer 2014.09.26. 16:49:40
empatiat itt mikroszkoppal sem lehetne talalni. nem igy van ez a frappans szahasznalatokat imitalo,temahoz nem kotodo, egymas kozotti fecsegessel,amivel Dunat lehetne rekeszteni
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.26. 16:51:49
Én a bla-ig jutottam!
Esküvőn ilyen cuccal zenélni?
Nóóóórmális, Maaaaaargit?
EDISON 2014.09.26. 16:56:42
Aureliano Buendía 2014.09.26. 17:16:19
Szerintem nem kéne Algopyrinre pálinkát innod, mert annak beláthatatlan következményei vannak/lesznek.
Manyecska 2014.09.26. 17:18:43
Aureliano Buendía 2014.09.26. 17:18:55
Manyecska 2014.09.26. 17:19:43
Manyecska 2014.09.26. 17:20:54
Aureliano Buendía 2014.09.26. 17:23:55
1: ha csak „5 nyamvadt mágnes, réztekerccsel, 2nm furnérlemezben, meg némi vezeték”, akkor ráérő idejében miért nem dobta otthon össze esküvő előtt? Ha ilyen hosszú posztra van ideje, akkor szerintem barkácsolni is lett volna.
2: miért is nem az átvétel során próbálta ki egyből a cuccot? Az ilyeneket nem esküvő előtt egy nappal kell intézni. Most elképzelem magamban, hogy a gyűrűt sem próbálja fel esküvő előtt, és csak a pap/anyakönyvvezető előtt derül ki, hogy kicsi. Akkor mi lett volna? Azt is megírja?
Az engem azért érdekelne, hogy a csomag átvétele, valamint felbontása (esküvő mínusz egy nap) közt pontosan hány nap is telt el? Az kiderült?
Manyecska 2014.09.26. 17:24:52
Aureliano Buendía 2014.09.26. 17:24:54
Manyecska 2014.09.26. 17:26:23
Manyecska 2014.09.26. 17:30:59
Manyecska 2014.09.26. 17:33:23
Manyecska 2014.09.26. 17:45:34
ez nem vicces az enyém is beleállt az elosztóba múltkor, és most hosszú is a karma, sza lehet simán leföldelne.:D
Manyecska 2014.09.26. 17:53:23
OFF ne olvasd el 2014.09.26. 18:10:41
Odaát má nem kommencsűsz?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.26. 18:29:00
Kisit olvass Homárt, LOL, egyből :D
P1sty 2014.09.26. 18:31:06
Manyecska 2014.09.26. 18:41:07
Atörökk 2014.09.26. 19:16:05
És azt mondtad neki, hogy PINA!!! ? :D
Manyecska 2014.09.26. 19:51:53
ancsika 2014.09.26. 20:05:26
gabors 2014.09.26. 20:07:28
itt van egy nem luzer miniszter !!!
baz+ ez most Orbanisztan Kulugyminisztere !!!
Megdobbent 2014.09.26. 20:11:57
Manyecska 2014.09.26. 20:17:25
igazságos 2014.09.26. 20:29:08
Én xóltam.
Amúgy meg mit gondol a postzer, hogy elteleportálják a szervizes cuccát 3 nap alatt, vagy mi!?
Nagyok az igények, nagyok...
igazságos 2014.09.26. 20:34:43
OFF ne olvasd el 2014.09.26. 20:37:30
Letelt a bünti?
igazságos 2014.09.26. 20:40:20
Azért nem leszek itt sokáig, csak beugrottam látogatóba. Még mindig sokkhatásba vagyok az új rendszertől, és a törökköt is fegyelmeznem kell.
venszivar 2014.09.26. 20:41:22
@igazságos: előkerültél!!! RINYAGÉP!
OFF ne olvasd el 2014.09.26. 20:44:27
Jóvanakkó!
Válaszútá is?
igazságos 2014.09.26. 20:45:14
Amúgy vótam ám a tévébe meginn.
igazságos 2014.09.26. 20:48:16
A poszternak igaza van ám, azt el kell ismerni.
A poszternak:
EGYBŐL VISSZA KELL KÉRNI A LÓVÉT, nem szórakozni a garanciával!
Aztán máshol megvenni ugyanazt a termékt.
venszivar 2014.09.26. 20:54:54
Oszt miért tűntél el s VAJON MIÉRT ÉPPEN A BULI ELŐTT, buli alatt ??? mint ANNO a randink elől! :) NEM vagy te igazságos.
venszivar 2014.09.26. 20:56:01
OFF ne olvasd el 2014.09.26. 20:56:37
Jóvanakkó.
Szakércsed meg a posztot, mer itt most nem szabad offolni, mer kibasz...bannolnak.!
igazságos 2014.09.26. 20:57:59
amúgy meg lagziztam egyet, az volt a buli
igazságos 2014.09.26. 20:59:53
Nem hagyni magad lebeszélni, átverni, más termékre rábeszélni, nem pénzben fizetni vissza a termék árát.
Ilyenkor mindig a harmadik félre fogják a dolgot.
AZONNAL PÉNZVISSZAKÉRÉS, UTALÁS MINDENÁRON.
igazságos 2014.09.26. 21:02:58
Ahol egyszer sz@r terméket tukmáltak ránk valahonnan, ott másodszor is azt fognak a pofánkba vágni.
igazságos 2014.09.26. 21:06:31
Más kérdés, ha jófej lenne a szerviz, / ugye jófejségből nem lehet megélni / akkor cserélné a terméket, szó nélkül, azonnal, külföldi címre is.
Ki a hibás?
Az, aki eleve sz@r terméket adott el, kurvadrágán.
Oké, hogy a poszter nem azonnal bontotta fel, ő jóhiszeműen bízott abban, hogy jó terméket vásárol, jó cégtől.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.26. 21:07:55
venszivar 2014.09.26. 21:08:08
Ellenben, EKKORA HALOM BAROMSÁG JELENIK +, MERT "HIBA TÖRTÉNT AZ ELKÜLDÉSBEN, KÖZBEN ABBA NINCS "HIBA".
na ÉN ERRE NEM VAGYOK VEVŐ !!! LÉPEM!
Felhasználó:
venszivar [Profil] [Kilépés] [Radar]
Komment szövege:
5000 karaktert írhatsz még.
Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!
Összekötés
Követem a kommenteket a Radaron [?]
Felveszem a Radarra ezt a bejegyzést [?]
A bejegyzés hozzászólásainak rss feedje
Hirdetés
Írjon a Homárnak!
Facebookon is lehet:
Homár Power
Emberkísérletet folytat a Telekom valahol Budapesten FRISSÜLT
"Kedves elhunyt" - kezdi levelét az Elmű FRISSÜLT 2x
Ugyismegveszel -ugysemkapodmeg FRISSÜLT
Kérés nélkül aktivált mobilnet-csomag a T-nél HELYREIGAZÍTÁSSAL FRISSÜLT!
4 napig nem lehet vonattal Pest és Hatvan közt utazni? FRISSÜLT!
Nem segített a Sárga Angyal FRISSÍTVE!
Egy karakter az élet a Samsungnál FRISSÜLT!
Méghogy minden Meki egyforma! FRISSÍTVE
Opatija helyett Opric, Gesztenyés Kastély helyett Miko Apartman, de majdnem sikerült! FRISSÜLT! 2x!
A fizetésükért sztrájkoltak Ferihegyen, hoppon maradt a Vodafone VIP-ügyfél FRISSÍTVE!
Homár Off Közösség
Ráncfelvarrás, cicaharc II.: Itt a Homár Offoló Indul az új élet, ez a Homár Közösségi Izéje, az Offoló esetleg Dühöngő. Kéretik ezentúl itt megbeszélni a vacsora és az élet nagy kérdéseit, hogy a posztok alatt a...
adatgyűjtés (43) adó (32) ajánló (69) akció (53) állat (140) apple (41) árverseny (44) auchan (30) autó (367) backdoor kommunikáció (187) bank (467) benzinkút (69) biztonsági őr (30) biztosító (145) bkk (33) bkv (103) boldog ügyfél (188) bűncselekmény (152) bútor (53) cimke (39) cipő (32) csalás (156) egészségügy (73) elmű (46) erőszak (108) fordítógép (45) gyerek (139) harc (90) házhozszállítás (145) háztáji (665) hipermarket (552) hitel (49) hülye szöveg (651) ingatlan (73) internet (531) játék (95) junkfood (174) kaja (649) kiskarácsony (158) közlekedés (252) kupon (46) kütyü (361) lopás (84) magyarságteljesítmény (112) máv (119) mobilnet (42) mozi (46) művészet (47) naiv ügyfél (5256) offtopik (37) oktatás (35) önkormányzat (30) online vásárlás (31) országimázs (47) otp (33) parkolás (281) pénzbehajtás (139) pia (212) pláza (44) politika (40) posta (114) reklám (1033) rendőrség (133) repülés (78) ruha (224) spam (58) sport (52) szájon át (654) számítógép (107) szerviz (250) szex (122) szolgálati közlemény (59) telefon (440) telekom (39) telenor (69) tesco (67) torkonakadt csütörtök (30) turizmus (172) tv (126) ügyfélszolgálat (428) upc (46) utazás (353) vendéglátás (223) video (207) vodafone (46) webshop (31) wizzair (33) zene (44) Címkefelhő
1. Hallott már a BUBOR-ról? Akkor van hitele, úgyhogy mindenképp olvassa ezt el! 5
2. "Beforgatta" a Vodafone a szervizbe leadott készülékeket 5
3. Abcúg szerda, dupla vasárnap - ez a BKK titkos vágya 5
4. A Nap már szolgáltat, az Elmű még nem enged 5
5. Figyeljünk, különben nagyot szívunk a mobilparkolással! 5
6. Akasztják a hóhért: posztol a multis ügyfeles 5
7. Ejnye, cserecipőre nem adnak számlát a Foot Lockernél 5
8. Csak az alattvaló-típusú vásárlókat bírja az RS Bútor 5
9. Döcög a NemzMobFiz Szentendrén 5
10. Visszaadjuk a selejtes ülőgarnitúra árát, ha visszaszállítod a gyárba. Igen, jól hallottad, te! 5
BKV-figyelő
Cink
autózz!
Új MÁV blog
The Consumerist
Fogyasztóvédő Alapítvány
Archívum
2014 szeptember (43)
2014 augusztus (44)
2014 július (47)
2014 június (14)
2014 május (53)
2014 április (103)
2014 március (95)
2014 február (63)
2014 január (79)
2013 december (86)
2013 november (91)
Tovább...
RSS 2.0
bejegyzések, kommentek
Atom
bejegyzések, kommentek
XML
honnan jött ide ez a sz.r? szép új homár. NA ERRE NEM VAOK KÍVÁNCSI! LÉPEM!
igazságos 2014.09.26. 21:10:39
=>
KÜLFÖLDÖN SE LEHET SIKERES EMBER.
Sz@r terméket meg nem kell árulni.
igazságos 2014.09.26. 21:12:36
Pedig jártam már sokan, és ahol esetleg volt hasonló, ott a vőlegény zenekara szolgáltatta a bulit, de annak volt felszerelése, meg akkor se vettek új hangfalat.
!?
OFF ne olvasd el 2014.09.26. 21:39:38
Hát lehet, hogy ő illyen hangfalbuzi.
Ki vesz hangfalat az esüjére?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.26. 22:12:45
Manyecska 2014.09.26. 22:19:22
Aureliano Buendía 2014.09.26. 23:09:48
Nektek sem megy a radar?
Atörökk 2014.09.27. 00:02:44
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2014.09.27. 01:09:15
natyraqete.com/
palmanovaresort.com/
Mindkettő 5 km-es sugarú körön belül van, meg még számtalan másik.
petibaba68 2014.09.27. 06:47:54
Homár Hilda 2014.09.27. 07:25:58
venszivar 2014.09.27. 07:53:05
leszarom_009_filozofia.jpg
LÉPEM!:):D
Manyecska 2014.09.27. 08:53:21
Manyecska 2014.09.27. 08:54:45
Manyecska 2014.09.27. 08:56:55
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.27. 09:15:24
MEDVE1978 2014.09.27. 09:43:01
Szóval sajnos az a tapasztalatom, hogy a webshopok döntő része hazudik a honlapján a szállítási időpontokról, aztán pedig hiteget. Ez azt jelenti konkrétan, hogy fogalma sincs mikor jön meg a termék, de neked ad egy közeli időpontot (egy hét).
azallamenvagyok 2014.09.27. 10:00:29
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.27. 10:06:35
tisztapista 2014.09.27. 10:46:35
Tipikus kisgyerek magatartás.
A másik a hatásvadász posztcímről a Homárnak: megoldotta máshogyan az esküvőt, innentől kezdve a garancia-ügynek semmi köze az esküvőhöz.
Javaslom a további hatásvadász címeket:
- Gyermeke születése után (5 évvel) büntette meg a gonosz parkolótársaság.
- Anyósa temetése után vegzálták a gonosz rendőrök (mert gyorshajtott)
igi1 2014.09.27. 11:03:28
bunkó · http://bunko.blog.hu 2014.09.27. 11:21:51
Tehát a posztoló nem igazán az esküvőjén akart zenélni, hanem mindenekelőtt saját butaságát bizonyítva jósok szart keverni magának.
Sikerült.
igi1 2014.09.27. 11:47:17
cenzuratroll bosszanto 2014.09.27. 12:59:16
diszkriminans (törölt) 2014.09.27. 13:02:44
Mondjuk nem tudhatjuk milyen esküvőt és hová szervezte, lehet oka annak, hogy saját maga akarta megoldani a hangosítást. Ráadásul ez teljesen off. Ami hibát elkövetett, az az, hogy utolsó napra hagyta. Egyébként meg nem ez a lényege a sztorinak.
diszkriminans (törölt) 2014.09.27. 13:08:07
"A történetem ez év május közepén kezdődött, amikor is rendeltem tőlük egy Genius SW-HF 5200-as 5.1-es hangfal szettet, hogy TÖBBEK KÖZT az esküvőnkön erről szóljon majd a zene... "
Aureliano Buendía 2014.09.27. 13:10:07
Számomra nem derült ki egyértelműen, hogy az esküvő előtt hány nappal vette át a cuccot a futártól. Valaki segítene?
eßemfaßom meg áll 2014.09.27. 13:19:25
Elvárni mindent el lehet, de a 10millás autó is bekerül időnként a szervizbe, pedig ugye hát elvárható lenne annyiért, hogy soha meg ne hibásodjon.
Aureliano Buendía 2014.09.27. 13:22:17
Black Hole 2014.09.27. 13:33:17
diszkriminans (törölt) 2014.09.27. 13:54:33
Nekem az jön le, hogy nem ő vette át, és aki átvette, az ki se bontotta, amíg ő külföldön tartózkodott. Hogy mindent az utolsó pillanatra hagyott vagy nem, azt nem tudhatjuk, egy dolgot biztosan.
Aureliano Buendía 2014.09.27. 14:13:55
Engem konkrétan az érdekel, hogy az esküvő előtt hány nappal vette át akárki is a cuccot? Ehhez képest hány nappal reklamált a posztoló az iponnál?
A véleményem abban semmit sem változott, hogy ezeket a dolgokat, ha az ember így tervezi, nem egy nappal az esküvő előtt kell kipróbálni. Ezen kívül persze mindig kell bé terv is.
outatime 2014.09.27. 14:35:36
Heh?
Azonnal pénzvissza!
Emilben is lehet káromkodni tisztességgel, de mégsem ugyanaz. Szeretem látni az arcokat miközben az elhangzottakon elborzadnak, a közeljövőben még elhangzóktól pediglen be vannak szarva, miközben mindenkinek borzasztóan kínos a szitu, csak én szarom le de nagyon.
Egyszer huszonhét percig káromkodtam egy barkácsüzletben és a szekus sem mert a közelembe jönni. Szóismétlés nélkül! :D:D:D
igazságos 2014.09.27. 17:42:43
Nemhogy vett vóna egy zenekart magának, aki vitt volna normális felszerelést, a polgárit meg valami olyan hivatalban, ahol akad egy rendes házimozirendszer is.
jóhogynem az arát is kölcsönkérte mástól, 40 rugóért
behr 2014.09.27. 22:21:05
Homár Hilda 2014.09.27. 23:57:14
2014.09.28. 01:00:42
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 01:07:47
Engedd meg, hogy gratuláljak az első törlésedhez!
Szerintem sixx-el konzultálj még ezügybe!
2014.09.28. 02:33:24
Hartmy 2014.09.28. 08:46:34
igazságos 2014.09.28. 08:49:58
Ezek szerint már belátja, hogy a törökk nem is olyan jó parti, mint amilyennek eladja magát itt. :D
Csimpi csumpi 2014.09.28. 10:00:30
Atörökk 2014.09.28. 10:06:50
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.28. 11:24:02
homar.blog.hu/2014/09/26/iponos_garancias_szerviz_makkantotta_meg_a_frissen_nosult_ugyfelet/full_commentlist/1#c24575095
Releváns hozzászólásnak elmegy?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.28. 11:32:54
Black Hole 2014.09.28. 11:49:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.28. 12:37:10
Anomalocaris (törölt) 2014.09.28. 12:43:18
ecx.images-amazon.com/images/I/51xb4BUO1EL._SY300_.jpg
Ez egy jó lemez!
igazságos 2014.09.28. 12:47:12
szervizt meg csak őstermelőtől, na annál lehet ám reklamálni
igazságos 2014.09.28. 12:48:47
lehet, saját magára értette
Black Hole 2014.09.28. 14:07:39
igazságos 2014.09.28. 16:34:12
venszivar 2014.09.28. 17:27:23
megütne tégedete a gutta csimpi!
venszivar 2014.09.28. 17:34:03
Csimpi csumpi 2014.09.28. 18:14:38
Aureliano Buendía 2014.09.28. 18:40:34
venszivar 2014.09.28. 18:53:14
igazságos 2014.09.28. 19:04:57
Aurélió meg lenne a törökk helyettese, sün meg a reklámarc. Hagyma meg a fullajtár lenne.
Aurélió meg
Manyecska 2014.09.28. 19:17:46
venszivar 2014.09.28. 19:23:13
de csókáról!?! ezért hal ki a nemzet...:)
Enikő meg a Varnyú 2014.09.28. 19:34:16
Anomalocaris (törölt) 2014.09.28. 19:37:32
Aureliano Buendía 2014.09.28. 19:43:57
Manyecska 2014.09.28. 19:49:47
Atörökk 2014.09.28. 20:00:43
venszivar 2014.09.28. 20:12:25
szerintem nagyjából elég lenne tudni, hogy bundát, gyémántot, netán kocsit tud-e venni a csaj...azt osztjuk 25 000-el.:)
Enikő meg a Varnyú 2014.09.28. 20:12:55
igazságos 2014.09.28. 20:12:58
igaz is, helit is kihagytam, ő meg lehetne kirakatbaba
@Manyecska: felőlem jöhet, majd szőkére festetem magam. :D
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.28. 20:22:44
@venszivar: "radaron. no nem azon, amelyikbe majdnem belefutottam az imént"
:))
@igazságos: :))
venszivar 2014.09.28. 20:26:39
Manyecska 2014.09.28. 20:55:11
igi1 2014.09.28. 21:05:49
igi1 2014.09.28. 21:07:03
igi1 2014.09.28. 21:10:00
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 22:14:33
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 22:24:31
Szivem, hogy állunk?
Válaszútá má a mélemre?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 22:57:37
Várgyá, úgyis takarítanak, de most előásom:
www.youtube.com/watch?v=oHh978yizqQ
Aureliano Buendía 2014.09.28. 23:06:50
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 23:53:51
Apám emlékére szoktam hallgatni....
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.09.28. 23:56:20
Remélem, az én emlékemre is ezt hallgatják majd!4!!!
Hartmy 2014.09.29. 02:04:23
Manyecska 2014.09.29. 03:05:32
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.09.29. 06:48:58
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.09.29. 07:43:44
AtiSnatch 2014.09.29. 07:45:43
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2014.09.29. 07:48:04
Ezt meg döntsünk mán el, akko':
"cikkejének" v. "cikkelyének"
venszivar 2014.09.29. 08:39:14
Van pár hangfalam! db./ 17 371FT/nap :):D
AtiSnatch 2014.09.29. 08:42:08
Manyecska 2014.09.29. 09:20:45
AtiSnatch 2014.09.29. 09:30:04
venszivar 2014.09.29. 09:46:33
EZT ŰBERELJÉTEK....
joska61 2014.09.29. 09:55:51
Manyecska 2014.09.29. 09:59:26
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.09.29. 10:13:49
Manyecska 2014.09.29. 10:36:01
ON bocsibocsi az offért!
2014.09.29. 11:43:14
2014.09.29. 11:46:09
A kávéautomatát már megjavították a földszinten ? Jöttök ebédre a kishalászba ?
Manyecska 2014.09.29. 11:54:35
Aureliano Buendía 2014.09.29. 16:48:12
(amúgy nem tudtam, na)
FDToth 2014.09.29. 21:10:47
2014.09.29. 22:55:01
Ha a forgalmazó el akarja utasítani a szavatossági/jótállási igényt, akkor a forgalmazónak kell bizonyítania, hogy a hiba a teljesítés után keletkezett. Tehát ha pl. a teljesítés utáni nem rendeltetészerű használatra hivatkozik, akkor ezt bizonyítania kell, azt is, hogy a rendeltetésszerű használatra vonatkozó információkat a teljesítéskor a fogyasztóval magyar nyelven közölte (enélkül – pl. megfelelően részletes magyar nyelvű használati útmutató - nem is szabadna értékesítenie fogyasztó felé).
(Természetesen mindez nem jogosítja fel a fogyasztót a visszaélésszerű joggyakorlásra.)
Amennyiben ez nem bizonyítható, vagy nem akar ezzel foglalkozni a forgalmazó (pl. független szakértőt vagy akkreditált minőségvizsgáló intézetet keresni), akkor a jótállási kötelezettsége fennáll, ezt egyoldalúan nem tagadhatja meg. Lényegtelen tehát, hogy a saját beszállítójával szemben tudja-e érvényesíteni a saját igényeit, ettől szerintem nem teheti függővé a szavatosság/jótállás érvényesítését.
Jótállás esetén speciális eset a teljesítést követő 3 munkanap, mert ott a forgalmazó a meghibásodott terméket előzetes vizsgálat nélkül köteles cserélni.
Azt meg jó lenne egyszer és mindenkorra elfelejteni, hogy „garancia(vesztés)”. Nincs olyan, hogy garancia, hanem kellékszavatosság, termékszavatosság, és jótállás van.
Egy régebbi, tanulságos eset, ahol a user nem hagyta lerázni magát:
homar.blog.hu/2013/06/21/4_honap_alatt_cserelte_a_hibas_alaplapot_az_a4team
(Bocs, ha hosszú lett, de talán érdekel valakit. :) )
Meridian74 2014.09.30. 16:42:15
Második faszság, hogy az osztrák címéra kívánja szállíttatni az árut. Baromság, mert a magyar címére rendelte, oda is fogják ISMÉT szállítani, mivel az eredeti rendelés is oda szólt (az osztrák címre eleve nem vetek volna fel rendelést, hülyegyerek, ezen mit nem lehet érteni?!).
A jogszabályok folyamatos listázása és azokkal való fenyegetőzések helyett előbb azokat értelmezni is kellene, után a a megfelelőre hivatkozni, baromarc...
Nem csoda hogy le sem szarnak, te nem ügyfél vagy, hanem egy gyík.
Aureliano Buendía 2014.09.30. 16:50:17
De az Ipon válasza alapján legalább megértettem, miről van szó.
Meridian74 2014.09.30. 16:50:54
A fenti eset így ilyen szempontból nem nagyon értem hoyg mi történt az iponnál... Talán a "nagyarcú-ügyfél- pattog-akkor-OK,-kicsit-belassítunk" esete állhat fenn...
Gastroger 2014.10.01. 20:02:53