"Reptéren elveszett bőrönd, megrongálódott csomagok? Mit tehet? - így kezdődött a Nemzeti Fogyvédő Hatóság múlt pénteki hírlevele, amire csakis isten pajkosan integerő ujjaként tudtam tekinteni, mivel épp akkor csuktam be a beszámolót, ami Noémi durván megalázott és megkínzott bőröndjéről szólt. A vonatkozó okosságok a linken olvashatók.
Tisztelt Homár!
Férjem brazíliai céges útját követően Sao Paoló Guarulhos nemzetközi repteréről a TAM Linhas Areas légitársasággal repült Frankfurtig, onnan Budapestre pedig a Lufthansával. A bőröndje nem érkezett meg vele egy időben (09.16.) Budapestre.
Érkezése másnapján érkezett meg a csomag, kiszállították a munkahelyére. Lefóliázott bőröndünk füle (nagyon erős műanyag!!!) letépve köszönt vissza ránk. A bőröndöt feladásakor becsomagoltatta, s természetesen volt még füle. Rajta volt egy papír, hogy sérült a bőrönd....de sajnos azt nem kapta kézhez, elvitte magával az illető, aki kiszállította.
A szállító cég a Celebi Kft. volt. Természetesen férjem azonnal reklamált, kapott egy e-mail címet, melyre már 09.18-án elküldte a fotókat és a reklamációt. Ezt követően csak vártunk és vártunk. Azóta semmi, csak a folyamatos idegeskedés és hiábavaló megkereséseink. Egy darabig hívogatta őket a férjem, de mivel Ő nagyon elfoglalt, én vettem kezembe az ügyet, s írtam nekik, többször, mindhiába.
Ezen a héten 2x kerestem meg a mélyen tisztelt csomag reklamációs osztályt, hogy nemcsak arról van szó, hogy a márkás (KAPPA) bőröndünk fülét pályafutása 3. útján (1 éves sincs) használhatatlanná tették, hanem ez a nászajándékba kapott bőröndünk volt... A dolognak itt eszmei értéke is van számunkra, s ez fáj a legjobban, s az a közöny, amivel válaszra sem méltatják a megkárosított utast....
Kérdezem én, ha mindenhol azt olvasom, hogy a sérült bőröndökért kártalanítás jár, akkor miért nem veszi a fáradtságot a monitor mögött bárki is a csomag reklamációnál a kárigényünkkel kapcsolatosan??? A mai napig nincs válasz tőlük, pedig nemcsak írásban, telefonon is megkereste őket a férjem. De úgy gondolom, nem a megkárosított utasnak lenne dolga a csomagja után 3 héten keresztül hiába reklamálnia.
Kérném szépen az Önök megkeresését feléjük, s a kártalanításunkkal kapcsolatosan az ügy nyilvánosságra hozatalát.
Köszönettel:
D-T. Noémi
AtiSnatch 2014.10.16. 09:27:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.16. 09:29:15
A bőrönd eszmei értéke, nyehehe! Faszé utazik vele. Tenné ki inkább a vitrinbe.
Nagyon sajnálom a posztolót!
AtiSnatch 2014.10.16. 09:34:43
Der Sün!! 2014.10.16. 09:41:53
VIC20 2014.10.16. 09:42:26
A fenti szövegkörnyezetben az Isten szó nagy kezdőbetűvel írandó. (Gy.k. ez nem világnézeti, hanem helyesírási kérdés.)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.16. 09:44:06
Egy dolog kiírni, egy dolog kifizetni :D Sztem nyomósabb eszközökhoz kellene nyúlni.
Rosszindulatú Vászka 2014.10.16. 09:44:58
AtiSnatch 2014.10.16. 09:50:33
AtiSnatch 2014.10.16. 09:52:19
Darth Revan 2014.10.16. 09:52:33
Megerkeztem Dublinba, felvettem a borondot es eszrevettem, hogy a foganyuja menten a varras felrepedt.
Azonnal mentem a pogyaszreklamaciohoz, ahol a ficko szemrevetelezte a hibat es adott egy vadonat uj American Tourister borondot! Wow. Meg a szakadtad sem kellett otthagynom (az is uj volt)
A szakadt borondot visszavittem a boltba, ahol kicsereltek igy hat eleg jol jartam :)
Der Sün!! 2014.10.16. 09:55:28
Akkor köll lennie Nagyharrangnak is!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.10.16. 10:07:40
Komojtalan 2014.10.16. 10:10:58
venszivar 2014.10.16. 10:14:15
Áááá,ha le is húzta, ott nem lopnak a népek. A bőröndöt valszeg a németek lopták el.:)
Rosszindulatú Vászka 2014.10.16. 10:21:09
jézushka 2014.10.16. 10:23:44
Manyecska 2014.10.16. 10:26:02
Csigorin 2014.10.16. 10:28:08
A kiszallito fickotol meg, ha mar lusta volt maga menni erte, nem veszem at serult allapotban, vagy iratok vele ott helyben pocsetes hivatalos jegyzokonyvet (amit persze nem tud o csak a fonoke).
Itt a kiszallito ugyes volt, atvert azzal hogy majd a legitarsasag terit, ja, teritene, de csak a helyszini jegyzokonyv alapjan, amit itt basztak felvenni, szoval szoporoller.
Manyecska 2014.10.16. 10:28:30
Manyecska 2014.10.16. 10:30:41
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.16. 10:32:06
Manyecska 2014.10.16. 10:37:40
Manyecska 2014.10.16. 10:38:57
Der Sün!! 2014.10.16. 10:41:56
Vegyé körömcsipeszt, az nem tűnik el!4!
Manyecska 2014.10.16. 10:44:53
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.16. 10:51:26
"nekem a kisollóm eltűnt a manikűrkészletből de a reszelőt benne hagyták, meg a többit, nórmális?? "
Persze. A reszelőt mire lehet használni? Körömreszelésre. Ki akar körmöt reszelni?
A kisollóval viszont mindenfélét lehet kisollózni. Kicsit felszakad oldalt az ember körme - jó, hogy van kisollója: levágja.
Atörökk 2014.10.16. 10:53:15
Der Sün!! 2014.10.16. 10:58:16
Mer oda tudod láncóni a kulcskarikáhó!
AtiSnatch 2014.10.16. 10:58:32
Atörökk 2014.10.16. 10:59:52
Baromira elképeszejtően nagyon sajnálom a baszatlan picsát. Ígymájó?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.16. 11:01:23
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.10.16. 11:01:38
Manyecska 2014.10.16. 11:03:17
Rosszindulatú Vászka 2014.10.16. 11:03:43
Atörökk 2014.10.16. 11:03:54
Akkor minek hívjuk a baszatlan picsát, ha nem baszatlan picsának?
Manyecska 2014.10.16. 11:05:22
:D!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.16. 11:06:10
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.16. 11:07:18
Manyecska 2014.10.16. 11:08:01
Atörökk 2014.10.16. 11:12:03
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.10.16. 11:12:17
Rosszindulatú Vászka 2014.10.16. 11:17:05
A kisolló az nem körömvágó olló, hanem hejesen bőrvágó olló. Példul a patacipő okozta vízhójagok és bőrkeményedések provizórikus gyógyítására, illetve a cirok és orrszőrzet hirtelen megrendszabájozására való. No meg műkörömmel még egy DVD-tokról sem leeht leszajtani a fóliát, ahhoz is jól jön a kisolló.
VAn még kérdés?
Manyecska 2014.10.16. 11:20:19
AtiSnatch 2014.10.16. 11:22:43
Der Sün!! 2014.10.16. 11:22:52
Te megfogod a vizet?
AtiSnatch 2014.10.16. 11:24:37
Manyecska 2014.10.16. 11:24:44
AtiSnatch 2014.10.16. 11:25:53
Rosszindulatú Vászka 2014.10.16. 11:26:15
2014.10.16. 11:30:39
Pár Kommentelő !
elmennyeteka picsába !!
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.10.16. 11:37:37
AtiSnatch 2014.10.16. 11:38:27
Manyecska 2014.10.16. 11:39:26
Der Sün!! 2014.10.16. 11:42:45
Én még sose tudtam megfogni.
Mindig kicsúszott a markombú!
@AtiSnatch:
Lehet, hogy kétéltű!
Atörökk 2014.10.16. 12:19:15
Nem vagyok részrehajló.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.16. 12:20:30
AtiSnatch 2014.10.16. 12:34:08
Manyecska 2014.10.16. 12:55:18
Aureliano Buendía 2014.10.16. 13:11:30
Aureliano Buendía 2014.10.16. 13:14:03
A posztolónak bele kéne állítani a cselebisek hátába a kappát.
Aureliano Buendía 2014.10.16. 13:16:56
Manyecska 2014.10.16. 13:18:27
Manyecska 2014.10.16. 13:32:46
török cég nnnnna..:D
ptspts 2014.10.16. 13:40:09
Azt viszont tudom tanácsolni, hogy a posztoló nézzen utána, mennyiért tudna venni egy új bőröndöt. Vaterán 8000 és 15000 Ft között már vannak bőröndök, bár nem tudom, hogy olyan is van-e, amit a posztoló szeretne. Miután tudja, hogy mennyibe kerül, gondoljon úgy a kártérítés eredményére, hogy kb. ennyi pénzt fog kapni. Ezután azt gondolja át, hogy ennyi pénzért mennyi idegeskedést, levelezgetést, telefonálgatást, időpontegyeztetést, utazást hajlandó ő és a férje elviselni, és mennyire éri meg nekik a szabadidejüket és az érzelmi energiájukat erre áldozni (pl. ,,eszmei érték'', ,,a közöny fáj a legjobban'').
A felszabaduló időben rengeteget lazíthatnának, kikapcsolódhatnának vagy egyéb élményeket is szerezhetnének együtt, ha a bőrönd témát el tudnák engedni érzelmileg. Ekkor még a kártérítési igény érvényesítése (ha megéri nekik) is jobban menne, mert megtalálnák a hatékony módját, és türelmesen végigvinnék.
Szoktam írni, hogy minden utazó kockázatot vállal, és egy káresemény során még akkor is érheti veszteség (pl. időveszteség, zaklatottság), ha a biztosító és a szolgáltató utólag megtéríti az anyagi kárt.
leonito77 2014.10.16. 15:32:14
Csimpi csumpi 2014.10.16. 16:56:07
gabors 2014.10.16. 18:14:41
HA HA HA
de sajnalom az ilyeneket fogadujunk hogy az "ugyesben megsporolt" napidijbol ket ilyen borond is kijon !!!!
Fantomász 2014.10.16. 18:18:53
M. Péter 2014.10.16. 18:24:40
Black Hole 2014.10.17. 01:44:53
joska61 2014.10.17. 09:31:29
Hedley Lamarr 2014.10.18. 00:17:28
"hogy nemcsak arról van szó, hogy a márkás (KAPPA) bőröndünk fülét pályafutása 3. útján (1 éves sincs) használhatatlanná tették, hanem ez a nászajándékba kapott bőröndünk volt... A dolognak itt eszmei értéke is van számunkra"
- márkátlan bőröndöt elbaszni nem lehet? vagy akkor nem ér reklamációt a dolog?
- fogó nélkül használhatatlan? nem csak egy fogója szokott bőröndöknek lenni és csomagtartóban még mindig jó drogtartónak ha Johnny Deppel kocsiznál a sivatagban!
- azért egy bőrönd ajándék vagy sem, sok eszmei értéke nem lehet szerintem, nem egy Fabergé tojás :D
Hedley Lamarr 2014.10.18. 00:19:13
minden amin jelzés van márka, de ha valaki így említi, biztos MÁRKAboltban vette, feláron :D
Atörökk 2014.10.18. 10:05:49
panic_button 2014.10.18. 17:50:11
Gombperec hídlakó 2014.10.20. 10:11:37
Navarone 2015.08.10. 10:37:29
Három éve repülök a Samsonite bőröndjeimmel rendszeresen, és mindene megvan!