Sajnos a könnyebb olvashatóság érdekében muszáj voltam tagolni Dániel levelét, pedig egy tömbből faragott csodálatos iromány a döbbenetről, amikor a logikus világban élő fogyasztó találkozik a mamutrendszerek irracionalitásával. Csak annyit mondok: "a telefonos ügyfélszolgálat nincs összekötve a személyes ügyfélszolgálattal, ŐK MÁS rendszert használnak." Muhaha.
Kedves Homár,
Nem kifejezetten türelmes, de átlagpolgár vagyok. Nálam most szakadt el a cérna, mellékelem a T-Home facebook oldalára kirakott posztomat, mert van egy pont, ahol a tehetetlen düh már nem elnyomható az emberben. Ha kiteszik a blogjukra, megköszönöm, szerintem sok sorstársam van. Üdvözlettel, Dániel
Kedves T-Home!
Egy szóval lehet Önöket és a szolgáltatásaikat jellemezni: katasztrófa. Kb. 1,5-2 hónapja lemondtuk a kábeltv és internet szolgáltatásukat. (a szolgáltatás színvonalát hagyjuk, arról volt egy korábbi posztom itt, persze az is csak falra hányt borsó volt) Visszavittük az Allee-ba személyesen a settop-boxokat, direkt azért, mert RÉMHÍREK-et hallottunk arról, hogy folyamatosan zaklatják a szolgáltatást lemondókat ezekkel az eszközökkel azt állítva, hogy nem kerülnek vissza Önökhöz. Leadtuk, kifizettük az utolsó számlánkat, kaptunk papírt és elköszöntünk egymástól.
Kb. 1 hete napi szinten elkezdtek zaklatni telefonon és SMS-ben, hogy azonnal vigyük vissza (a már leadott) eszközöket, mert különben nagy baj lesz. Telefonon elmondtam, már leadtuk, hümmögés, hát jó, elnézést, viszlát. Erre megint SMS-t küldenek, hogy vigyük vissza. Mégis mit?! Na, itt elszakadt a cérna, irány az ügyfélszolgálatuk. Hölgy kioktat, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nincs összekötve a személyes ügyfélszolgálattal, ŐK MÁS rendszert használnak. (wtf?!) (Egyébként by the way ez nem az én gondom, hogy a 21. században egy ekkora cég nem tudja összekötni 2 olyan rendszerét, ami elvileg ugyanazon ügyféladatbázison kellene, hogy dolgozzon.) Szóval hölgy felvilágosít, hogy fáradjak be személyesen, húzzak szépen sorszámot, és mutassam be a papírt a SZEMÉLYES ügyfélszolgálaton, hogy én leadtam.
Itt álljunk meg egy pillanatra. Szóval mutassam be ott, ahol adták, azoknak, akik nincsenek összekötve - ugyebár az Ön elmondása alapján - Önökkel. Akkor Önök hogyan is fognak tudomást szerezni arról, hogy leadtam? A telefon túloldalán HALLGATÁS, majd gyenge kísérlet, hogy mondjak MT ügyfél-azonosítót. Mit akar rajtam azonosítani, ha lemondtam?! Ha meg mégis tudna, akkor kérdem én, milyen jogon kezelik még az adataimat?!
Tisztelt T-Home! Innentől kezdve életem végéig ezt fogjuk havonta eljátszani? Leadom, ők elrakják, a másik nem tud róla, felhív, megkér, SMS-zik, fenyeget, én bemegyek. Leadom, aztán kövi hónapban mint a régi Terminátor flipperen shoot again, jöhet a bónusz kör. Várom megtisztelő válaszukat!
Üdvözlettel,
Gy. Dániel
UPDATE 11.02. 13:20
Az poszttal kapcsolatban az alábbi hivatalos választ küldte a Telekom:
„Tisztelt Ügyfelünk,
Köszönjük jelzését és észrevételét, amelyet kivizsgáltunk. Amint arról Önt időközben már közvetlenül részletesen tájékoztattuk, megállapítottuk, hogy Ön az IPTV igénybevételéhez szükséges vevőegységet személyes ügyfélszolgálatunkon rendben leadta. Az ügyintézés során fellépett hiba miatt az eszközátvétel regisztrációja nem történt meg rendszereinkben, így azt a továbbiakban sem telefonos, sem személyes ügyfélkapcsolati munkatársaink nem láthatták. Az emiatt a későbbiekben adott téves tájékoztatás és sms üzenetek miatt ezúton is szíves elnézését kérjük.
Ügyfeleink tapasztalatai rendkívül fontosak számunkra, hiszen ezeknek köszönhetően szembesülhetünk azokkal a pontokkal is, ahol még javítanunk kell szolgáltatásaink, ügyintézésünk minőségét. Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy már több éve társaságunk szolgáltatásait veszi igénybe. A továbbiakban is arra törekszünk, hogy ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki.
Üdvözlettel: Telekom
töpörtő 2014.10.31. 09:18:00
töpörtő 2014.10.31. 09:25:38
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.31. 09:30:44
Van papír a leadásról, és hogy elszámoltatok.
Ha még próbálkoznak belengetni egy rendőrségi feljelentést zaklatás miatt.
Hamar abba fogják hagyni.
Zajonc 2014.10.31. 10:18:28
Bluemotion 2014.10.31. 10:48:50
Egyébként ezek milyen szép magyar mondatok már a mai panaszosunktól:
"Egyébként by the way ez nem az én gondom..."
"Leadom, aztán kövi hónapban mint a régi Terminátor flipperen shoot again..."
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.31. 10:53:51
Össze vannak, csak szarul.
Szard őket le.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.31. 10:54:52
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.10.31. 11:04:35
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.31. 11:36:17
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.10.31. 11:44:33
Azsonta az asztal megett tespedő tonna donna, hogy nem tudják a számlakezelést szétbontani. Hiába emeltem az asztalt.
Azóta minden hűséges terminust újra, kedvezőbbre kötök ha lejár az idejük.
Sokat spóroltam, árakat így nem tekerik fel hülye újabb telefonos rábólogatós "ajánlataikkal"!
Arculatervin 2014.10.31. 12:02:32
Martinicske 2014.10.31. 12:08:52
Viszont lemondani rohadtul körülményes, nyilván ők addig is számlázgatnak amíg tehetetlenkednek.
Manyecska 2014.10.31. 12:25:19
CsakMintTe 2014.10.31. 12:47:59
Esetleg poszter visszavihetné :D
Atörökk 2014.10.31. 13:36:39
Atörökk 2014.10.31. 13:38:19
Mármint a mammut, a végén a nélkül. Én is bazmeg.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.10.31. 13:52:48
Manyecska 2014.10.31. 14:26:19
Atörökk 2014.10.31. 14:28:02
A Mammutban nagyon jó cippőboltok vannak!
ergerberger 2014.10.31. 15:06:22
Érdekes, mert nekem például a jobb kezem, amivel poszt kommentet tolok, tudja, hogy a bal kezemmel közben bőrözöm az ezredes urat!
Manyecska 2014.10.31. 15:21:28
Ellenben eltűnt a következő poszt.:O /?/
amint a vadiúj márványvázánk az óbudai temetőből a sírról. :( Annak rohadjon le a két keze aki leszedte. Levélváltás után Homár.. :(
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.10.31. 16:06:20
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.10.31. 16:18:48
Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.10.31. 16:21:39
nyünyüge 2014.10.31. 17:33:58
Manyecska 2014.10.31. 17:57:42
Csimpi csumpi 2014.10.31. 18:01:24
Manyecska 2014.10.31. 18:08:31
Manyecska 2014.10.31. 18:10:36
Csimpi csumpi 2014.10.31. 18:16:07
Aureliano Buendía 2014.10.31. 18:29:57
2: scan, és naponta elküldöd a központi emailcímükre. Meg minden egyéb telekomos címre, amit megtudsz szerezni:)
Péter 2 2014.10.31. 18:56:27
Egyébként az állat egy m, de a bevásárlóközpont két m, mert csak. Ez a neve. Ne kérd rajta számon a helyesírást, mert ezen nem lehet és nem is kell.
CsakMintTe 2014.10.31. 18:56:45
CsakMintTe 2014.10.31. 18:58:12
shushu2 2014.10.31. 21:52:08
2014.10.31. 22:26:55
djangyu 2014.10.31. 22:39:24
A hulye T cimvaltasnal hulye meg. Ugyhogy aki fizetes nelkul akar toluk tavozni, az lemondas utan koltozzon, tuti nem fogjak utolerni :D. (kiprobalt, bejott modszer) strategiai partner ide, multi oda, a legidiotabbak, akar nemet, akar magyar a seggfejuk.
Galla Miklós 2014.11.01. 00:06:53
(Ezt most vontatott orrhangon írom ide, olvassák lassan!)
- Mit mond a megözvegyült férfi?
- Eddig a feleségem volt a jobbkezem,
mostantól a jobb kezem lesz a feleségem!
Ééééééértik, ugye? ???? Hogy a jobb kezem!!! ????????? ??????? ?????????????????? ????? ??????????? ????? ???????????????????? ?????
JOBB KEZEM, ez szenzációs!
Ééééééértíííík???????
FDToth 2014.11.01. 17:20:10
Masik h jon szerelo, kerdezem h elviszi-e a regi modemet. Mondja h aaaa, minek, itt hagyja, csinaljak vele amit akarok. Erre ket het mulva szamla meg level h nem adtam vissza, fizessek es vigyem be szemelyesen. Levele a t-home-nak h a szerelojuk miatt tuti nem
Fizetek meg nem is viszem be nekik, ha nagyon kell, jojjenek ki erte. Ezt mar haromszor eljatszottak, de sikertelenul. Aki fizet nekik az hulye, ki kell allni magadert es bedolni minden hulyesegnek, amit ez a szerencsetlen kaosz-banda mond...
Manyecska 2014.11.02. 09:58:36
Leone_510 2014.11.02. 14:43:48
FDToth 2014.11.02. 19:55:27
joska61 2014.11.03. 09:33:13