Tékozló Homár

Nem tudja a T-Home bal keze, mit csinál a másik bal FRISSÜLT

2014.10.31. 09:07 | Homár Hilda | 44 komment

5203.w.jpg

Sajnos a könnyebb olvashatóság érdekében muszáj voltam tagolni Dániel levelét, pedig egy tömbből faragott csodálatos iromány a döbbenetről, amikor a logikus világban élő fogyasztó találkozik a mamutrendszerek irracionalitásával. Csak annyit mondok: "a telefonos ügyfélszolgálat nincs összekötve a személyes ügyfélszolgálattal, ŐK MÁS rendszert használnak." Muhaha.

Kedves Homár,

Nem kifejezetten türelmes, de átlagpolgár vagyok. Nálam most szakadt el a cérna, mellékelem a T-Home facebook oldalára kirakott posztomat, mert van egy pont, ahol a tehetetlen düh már nem elnyomható az emberben. Ha kiteszik a blogjukra, megköszönöm, szerintem sok sorstársam van. Üdvözlettel, Dániel

Kedves T-Home!

Egy szóval lehet Önöket és a szolgáltatásaikat jellemezni: katasztrófa. Kb. 1,5-2 hónapja lemondtuk a kábeltv és internet szolgáltatásukat. (a szolgáltatás színvonalát hagyjuk, arról volt egy korábbi posztom itt, persze az is csak falra hányt borsó volt) Visszavittük az Allee-ba személyesen a settop-boxokat, direkt azért, mert RÉMHÍREK-et hallottunk arról, hogy folyamatosan zaklatják a szolgáltatást lemondókat ezekkel az eszközökkel azt állítva, hogy nem  kerülnek vissza Önökhöz. Leadtuk, kifizettük az utolsó számlánkat, kaptunk papírt és elköszöntünk egymástól.

Kb. 1 hete napi szinten elkezdtek zaklatni telefonon és SMS-ben, hogy azonnal vigyük vissza (a már leadott) eszközöket, mert különben nagy baj lesz. Telefonon elmondtam, már leadtuk, hümmögés, hát jó, elnézést, viszlát. Erre megint SMS-t küldenek, hogy vigyük vissza. Mégis mit?! Na, itt elszakadt a cérna, irány az ügyfélszolgálatuk. Hölgy kioktat, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nincs összekötve a személyes ügyfélszolgálattal, ŐK MÁS rendszert használnak. (wtf?!) (Egyébként by the way ez nem az én gondom, hogy a 21. században egy ekkora cég nem tudja összekötni 2 olyan rendszerét, ami elvileg ugyanazon ügyféladatbázison kellene, hogy dolgozzon.) Szóval hölgy felvilágosít, hogy fáradjak be személyesen, húzzak szépen sorszámot, és mutassam be a papírt a SZEMÉLYES ügyfélszolgálaton, hogy én leadtam.

Itt álljunk meg egy pillanatra. Szóval mutassam be ott, ahol adták, azoknak, akik nincsenek összekötve - ugyebár az Ön elmondása alapján - Önökkel. Akkor Önök hogyan is fognak tudomást szerezni arról, hogy leadtam? A telefon túloldalán HALLGATÁS, majd gyenge kísérlet, hogy mondjak MT ügyfél-azonosítót. Mit akar rajtam azonosítani, ha lemondtam?! Ha meg mégis tudna, akkor kérdem én, milyen jogon kezelik még az adataimat?! 

Tisztelt T-Home! Innentől kezdve életem végéig ezt fogjuk havonta eljátszani? Leadom, ők elrakják, a másik nem tud róla, felhív, megkér, SMS-zik, fenyeget, én bemegyek. Leadom, aztán kövi hónapban mint a régi Terminátor flipperen shoot again, jöhet a bónusz kör. Várom megtisztelő válaszukat!

Üdvözlettel,

Gy. Dániel

UPDATE 11.02. 13:20

Az poszttal kapcsolatban az alábbi hivatalos választ küldte a Telekom:

„Tisztelt Ügyfelünk,

Köszönjük jelzését és észrevételét, amelyet kivizsgáltunk. Amint arról Önt időközben már közvetlenül részletesen tájékoztattuk, megállapítottuk, hogy Ön az IPTV igénybevételéhez szükséges vevőegységet személyes ügyfélszolgálatunkon rendben leadta. Az ügyintézés során fellépett hiba miatt az eszközátvétel regisztrációja nem történt meg rendszereinkben, így azt a továbbiakban sem telefonos, sem személyes ügyfélkapcsolati munkatársaink nem láthatták. Az emiatt a későbbiekben adott téves tájékoztatás és sms üzenetek miatt ezúton is szíves elnézését kérjük.

Ügyfeleink tapasztalatai rendkívül fontosak számunkra, hiszen ezeknek köszönhetően szembesülhetünk azokkal a pontokkal is, ahol még javítanunk kell szolgáltatásaink, ügyintézésünk minőségét. Köszönjük megtisztelő bizalmát, hogy már több éve társaságunk szolgáltatásait veszi igénybe. A továbbiakban is arra törekszünk, hogy ügyfeleinket a lehető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki.

Üdvözlettel: Telekom

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

töpörtő 2014.10.31. 09:25:38

mit értelmeset lehet irni?Ahogy Hilda irta T balkeze nem tudja mit csinàl a màsik bal fa.z.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.10.31. 09:30:44

Le kell szarni.
Van papír a leadásról, és hogy elszámoltatok.
Ha még próbálkoznak belengetni egy rendőrségi feljelentést zaklatás miatt.
Hamar abba fogják hagyni.

Zajonc 2014.10.31. 10:18:28

Nem megoldás, hogy bescanneled az igazolást és minden emailjükre 10-20 példányban elküldöd?

Bluemotion 2014.10.31. 10:48:50

Én régebben adtam le, de ott úgy látszik egybe volt kötve a két rendszer :)

Egyébként ezek milyen szép magyar mondatok már a mai panaszosunktól:

"Egyébként by the way ez nem az én gondom..."
"Leadom, aztán kövi hónapban mint a régi Terminátor flipperen shoot again..."

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.31. 10:53:51

"(Egyébként by the way ez nem az én gondom, hogy a 21. században egy ekkora cég nem tudja összekötni 2 olyan rendszerét, ami elvileg ugyanazon ügyféladatbázison kellene, hogy dolgozzon.)"
Össze vannak, csak szarul.

Szard őket le.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.31. 10:54:52

@Zajonc: Lefénymásolni egy köteget belőle, bevinni, hogy akkor jut egy minden hétre :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.10.31. 11:04:35

Egyszer elromlott a dekoderhez a távírányító. oszt halottam, hoyg díjmentesn kicserélik. B e is vittem a faszi ki is cseréli, de erre meglátja, hogy a beadott ROSSZ távirányítónak nincs meg az elem takarója. Erre fogja, és leszedi az újról, és ráteszi a régire, hoyg neki úgy kell leadni. Na ott előszedtem az alvó, nem túl kedves modoromat, és visszaszereztem az elem takarót. Idióta banda.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.10.31. 11:44:33

Az Upöce boxom hó közepén vitten vissza, tolják fel maguknak célzattal, mégis leszámlázták hó végéig! (Soha többet belőlük!)
Azsonta az asztal megett tespedő tonna donna, hogy nem tudják a számlakezelést szétbontani. Hiába emeltem az asztalt.
Azóta minden hűséges terminust újra, kedvezőbbre kötök ha lejár az idejük.
Sokat spóroltam, árakat így nem tekerik fel hülye újabb telefonos rábólogatós "ajánlataikkal"!

Arculatervin 2014.10.31. 12:02:32

Én most 9-én szakítok a T-Home-mal. Az egész procedúrát videóra veszem az eszközleadásnál. Ha később pedig gondjuk lesz, kapnak egy YT-s linket és mélytorokra vehetik.

Martinicske 2014.10.31. 12:08:52

Érdekes ez a T Home, előfizetést kötni évekre szóló hűséggel egy telefonon elkövetett szempilla remegtetéssel is lehet.

Viszont lemondani rohadtul körülményes, nyilván ők addig is számlázgatnak amíg tehetetlenkednek.

Manyecska 2014.10.31. 12:25:19

@töpörtő: nekem az a bajom /tepertős pogi volt reggelire, mindegy/ hogy ha kifestem a szempilláimat mindig tiszta festék lesz az arccsontom, akkora arcom van:P:D, nameg hosszú a pillám..!:O:( Gondoltam írok ide posztot mielőtt kirámolom ma a sminkrészleget!?:D

CsakMintTe 2014.10.31. 12:47:59

Érdekes, hogy így átmentek zaklatósba... Annak idején, a digitévézés hajnalán keresztanyámék a próbaidőszak végén közölték a T-vel, hogy kösz, de ezt még évekig nem, leállíthatják, és vihetik a boxukat. Nos, sikerült a netet is leállítaniuk ugyanazzal a lendülettel, viszont a boxért a mai napig nem jelentkezett senki.

Esetleg poszter visszavihetné :D

Atörökk 2014.10.31. 13:36:39

A mammuta szervízben is két "m". Bazmeg.

Atörökk 2014.10.31. 13:38:19

@atörökk:
Mármint a mammut, a végén a nélkül. Én is bazmeg.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.10.31. 13:52:48

@CsakMintTe: Biztos interneten keresték őket, hogy mikor jöhetnek :D

Manyecska 2014.10.31. 14:26:19

@atörökk: Mondtam már hogy b+?? :D úgy szétesett a cipőm párdon mállott :O :D hogy lehet else érek a cipppőboltig /fél óra gyaloglás innen mer a pusztában dolgozom:P/ szóval jó valami elfekvő raktárkészlet lehetett amiben a ragasztó szétszárad..:D a cég negatív reklámja simán lehetne.:(

Atörökk 2014.10.31. 14:28:02

@Manyecska:
A Mammutban nagyon jó cippőboltok vannak!

ergerberger 2014.10.31. 15:06:22

"Nem tudja a T-Home bal keze, mit csinál a másik bal"

Érdekes, mert nekem például a jobb kezem, amivel poszt kommentet tolok, tudja, hogy a bal kezemmel közben bőrözöm az ezredes urat!

Manyecska 2014.10.31. 15:21:28

Mást nem is vártunk vénbuzi.:D
Ellenben eltűnt a következő poszt.:O /?/
amint a vadiúj márványvázánk az óbudai temetőből a sírról. :( Annak rohadjon le a két keze aki leszedte. Levélváltás után Homár.. :(

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.10.31. 16:18:48

@atörökk: Miért? A mamutszerviz 1m, rövid i.

Fée verte · www.malacful.blog.hu 2014.10.31. 16:21:39

@Manyecska: a miénk is. Csak műkő volt, ,,elengedte" a ,,vakolás™" a mester szerint. A váza utódját én csavartam föl. Azt a ,,vandálok" törték le. A harmadik rút kőváza 10 éve randállik kitartóan.

nyünyüge 2014.10.31. 17:33:58

Mi eljutottunk a kiszámlázásig, hasonló esetben. A lemondás után hónapokkal kétszer telefonon visszakérdezték, hogy hol van a settopbox. Mindkét alkalommal elmagyaráztam, hogy a lemondás napján postára adtuk a ügyfélszolgálat utasítása szerint a mamutban. Aztán pár hónap múlva véletlenül észrevettem, hogy egy soronkívüli számla jelent meg távszámlán. Ez volt a settopbox. Irány a bank, limitmódosítás, hogy ne tudjon átmenni,irány a T-Pont a csomagfeladóval. Felvettek egy jegyzőkönyvet, aztán pár nap múlva stornózták a számlát egy sms kíséretében. Tényleg kicsit úgy nézett ki, mintha bepróbálkoztak volna (ha elhagyom a feladóvevényt, akkor úgy jártam).

Manyecska 2014.10.31. 17:57:42

@Fée verte: ja, a Köztemető tele van orgazdákkal, basszus. Nade ez egy kis temető, legelső dupla sír-senkinek nem tűnt fel hogy reszelnek ott??:(((

Csimpi csumpi 2014.10.31. 18:01:24

Csak en saLYnalom a Poszt Tolot?

Manyecska 2014.10.31. 18:08:31

@Fée verte: ja, apámhoz már réztáblát se mertem felrakni. Ehh.

Aureliano Buendía 2014.10.31. 18:29:57

1: szar le
2: scan, és naponta elküldöd a központi emailcímükre. Meg minden egyéb telekomos címre, amit megtudsz szerezni:)

Péter 2 2014.10.31. 18:56:27

@CsakMintTe: Miután a szervizt meg hosszú í-vel írtad, te inkább ne köss bele a nyelvtanba... :-)

Egyébként az állat egy m, de a bevásárlóközpont két m, mert csak. Ez a neve. Ne kérd rajta számon a helyesírást, mert ezen nem lehet és nem is kell.

CsakMintTe 2014.10.31. 18:56:45

@ColT: Simán el tudom képzelni. Ezekről...?

CsakMintTe 2014.10.31. 18:58:12

@Péter 2: Téves címzés, de nagyon :P

shushu2 2014.10.31. 21:52:08

@batgirl: tehat a taviranyitodat fizikailag tonkretetted (elhagytad az egyik alkatreszt) ezt a telekom ingyen cserelte, de az elhagyott reszt nem akartampotolni... En a,szerelo helyeben kiszamlaztam volna a kiszallast es a taviranyitot is jogosan ...

Zoltanius 2014.10.31. 22:26:55

Picit zavaros a történet, de lehet, hogy csak nem jól fogalmazol. Egyébként nincs már T-Home és T-Mobile. Telekom van.

djangyu 2014.10.31. 22:39:24

Szerintem valami hulye mumajer a poszter, akinek kb. fabatkat se er az elete, de most az egyszer kiadta magabol az osszes popkulturalis hozadekat.

A hulye T cimvaltasnal hulye meg. Ugyhogy aki fizetes nelkul akar toluk tavozni, az lemondas utan koltozzon, tuti nem fogjak utolerni :D. (kiprobalt, bejott modszer) strategiai partner ide, multi oda, a legidiotabbak, akar nemet, akar magyar a seggfejuk.

Galla Miklós 2014.11.01. 00:06:53

"Nem tudja a T-Home bal keze, mit csinál a másik bal"

(Ezt most vontatott orrhangon írom ide, olvassák lassan!)

- Mit mond a megözvegyült férfi?
- Eddig a feleségem volt a jobbkezem,
mostantól a jobb kezem lesz a feleségem!

Ééééééértik, ugye? ???? Hogy a jobb kezem!!! ????????? ??????? ?????????????????? ????? ??????????? ????? ???????????????????? ?????
JOBB KEZEM, ez szenzációs!
Ééééééértíííík???????

FDToth 2014.11.01. 17:20:10

Legjobb h t-home vagy telekom anno azert nem vitte el a regi szb-t (ami 5-6 nalunk volt mar) mert nem volt meg a doboza. Persze jott vmi szamla az eszkoz kapcsan, de nem fizettem be. Beszeletem vmi csoportvezetovel es rabeszeltem h nem kell az a doboz...
Masik h jon szerelo, kerdezem h elviszi-e a regi modemet. Mondja h aaaa, minek, itt hagyja, csinaljak vele amit akarok. Erre ket het mulva szamla meg level h nem adtam vissza, fizessek es vigyem be szemelyesen. Levele a t-home-nak h a szerelojuk miatt tuti nem
Fizetek meg nem is viszem be nekik, ha nagyon kell, jojjenek ki erte. Ezt mar haromszor eljatszottak, de sikertelenul. Aki fizet nekik az hulye, ki kell allni magadert es bedolni minden hulyesegnek, amit ez a szerencsetlen kaosz-banda mond...

Leone_510 2014.11.02. 14:43:48

lehet megérte volna kivárni még pár fenyegetést , majd egy finom kis per a nyakukba , kb ha egy nyaralás árát kiperkálják az már jó

FDToth 2014.11.02. 19:55:27

Ennyi a valaszuk? Minimum utalniuk kellett volna egy kis penzt a fogyasztonak. Ja rs a telekom nagyon odafiyel az ugygelpanaszokta... Nekem azt irjak h az ugyet kimelet panaszkent kezelik. Aztan erdekes modon mindig elcsesznek vmit...

joska61 2014.11.03. 09:33:13

T-től megszabadulni általában véve egy hétköznapi mission impossible. De ebben az esetben végül elnézést kértek, és beismerték, hogy elcseszték. Tehát minden rendben. A következő hívásig/SMS-ig. :-)

faqq 2014.11.12. 16:29:30

Minket másfél-két évig zaklattak. Elköltöztünk a családiházból, üresen állt, a netet és a tévét lemondtuk, ezsközöket személyesen leadtam. A számla minden hónapban jött. Minden alkalommal fél óra telefonálás, sűrű elnézéskérés, majd egy héttel később jön a jóváíró, rákövetkező héten pedig az új számla. Megint telefonálás, jóváíró. Ez ment egy darabig, minden alkalommal elmondtam, hogy nem vagyok kedves de még csak paraszt ügyfelük sem, mert lemondtam. Egy fél év után meguntam, és elhatároztam, hogy leszarom, nem hívogatom őket, majd csak abbahagyják. Persze nem, hanem újabb két hónap múlva jött a creditexpressel vagy mi a tökömmel fenyegetés, hogy most aztán behajtatják. Mivel egyszer ezzel már megszivattak, felhívtam őket. Azt mondták, hogy az a gond, hogy az alvállalkozójuk nem kötötte ki a szolgátatást, ők látják hogy nekem itt be van jelölve hogy én felmondtam de a másik pipa a kikötve mellett nincs ott. Mondtam hogy nekem ehhez mi közöm? Nem nekem kellett kikötnöm, takarodjanak már végre, természetesen, sűrű elnézés. Aztán jött a számla. A következő hívásnál bepróbálkoztam, hogy én is rögzítem a beszélgetést, de rutinosak mert egyből rávágta a kislány hogy ahhoz ő nem járul hozzá (akartam is mondani hogy akkor jöjjön személyesen még picsán is rúgom), úgyhogy megint hívtam, immáron rögzítés nélkül, persze minden egyes alkalommal legeslegelőlről kellett elmagyarázni mi a szitu. Elmondtam már nekik azt is, hogy ez már simán zaklatás, és be kéne fejezni. Voltam türelmes, üvöltöttem, könyörögtem, ironizáltam, voltam választékos és bunkótahó, semmi nem használt. Aztán kb. 2 év után egyszercsak feladták... Majd 3 év múlva, most októberneb újra levél várt, telekom, a hideg veríték kivert, kezdődik megint, de nem, csak küldtek egy Kapcsolat kártyát, tekintve hogy hűséges ügyfelük vagyok. Hát nem önszántamból.