Extreme Digital üzletben 2x jártam életemben. Először nem voltak túl kedvesek, de gondoltam rossz nap, peches eladóválasztás. Másodszor nem voltak túl kedvesek, de ezt simán feledtette, hogy kiderült, a kínálatban szereplő 5-féle digitális képkeretből nincs kiállított darab, a monitoron megszemlélve tudok választani, miközben a helyi erő kattingat nekem, illetve, ha annyira kekec vagyok, hogy mindenáron szeretném élőben látni és kipróbálni az idős rokonnak szánt cuccot vásárlás előtt, akkor ugyan előfordulhat, hogy kihoznak egyet-egyet a két szóba jöhető fajtából, de sajnos csak egyesével, darabonként kb. 15 perc szintidővel fog menni. Azóta nem lepődök meg semmin velük kapcsolatban. (Mi akkor kijöttünk és átmentünk a Media Marktba, majd 5 perc önfeledt nyomkodás és taperolás után boldogan távoztunk a zsákmánnyal.)
Kedves Homár!
Megosztanám veletek a saját tapasztalatomat az EXTREME DIGITAL Zrt. –vel, mennyire korrektül álnak a vásárlókhoz.
2014.09.22-én vásároltam egy ASUS ME102A típusú tablet készüléket, amit csomagküldő szolgálaton keresztül 2014.09.23-án vettem át. A csomag kívülről sértetlen volt (megjegyzem a tablet-el semmi problémám). Sajnos csak hétvégén üzemeltem be a készüléket, amikor tapasztaltam, hogy egy összefogdosott, kibontott, valószínű használt terméket kaptam, ami használhatatlan is, mert egy újraindításnál vagy kis idő elteltével visszaáll alaphelyzetbe, vagyis bármit feltelepítettem rá, az ilyen esetbe letörlődik.
Hétfőn, azaz 2014.09.29-én bementem a Miskolci Extrem Digitál kirendeltségbe, ahol azt az információt kaptam hogy kicsúsztam a három napos cseregaranciából, és el kell küldeni szervizbe a tabletet. A garanciaügyintéző azt is közölte velem, hogy NE Ők küldjék el garanciába, ha Én küldöm az ASUS Magyarország hivatalos szervizébe hamarabb megkapom a készüléket.
Én még aznap felvettem a kapcsolatot az ASUS-al. Kb. két hét volt, amikor visszakaptam a készüléket, hogy semmi baja, tökéletesen működik.
Felhívtam az ASUS képviseletét és amit az ügyfélszolgálatos mondott, na az SOKKOLT, ugyanis a teljes áron kifizetett tablet egy DEMO készülék, amit mint végfelhasználó nem tudok és nem lehet használni. Erről kaptam egy írásos e-mailt is.
Ezek után bementem ismét az Extreme Digitál Miskolci kirendeltségébe az ASUS-tól kapott levéllel. Ahelyett, hogy kártérítettek volna sűrű elnézést és bocsánatot kérve, hogy biztos véletlenül adták el nekem, elvették ismételten garanciába a tablet-et. Mikor lassan egy hónapja a kifizettet tablet-et nem tudtam használni, bejelentettem panaszomat a Fogyasztóvédelemhez. Ennek hatására vagy sem a mai napon visszakaptam a vételárat (2014.10.21.)
Az Extreme Digital Zrt hozzáállása ez ügyben nyomdafestéket nem tűrő magatartást képvisel, egyaránt a szaküzletekbe és a telefonos ügyfélszolgálat is. A pénz visszafizetésénél annyit nem mondtak, hogy bocs. Mikor ezt az Üzletvezetőnek szóvá tettem, még Ő kérte ki magának, örüljek, hogy visszaadták a pénzem, mintha az Én hibám lenne hogy DEMO készüléket vásároltam.
Hát ez az én kis sztorim ami nem 5-10 évvel ezelőtt játszódott le hanem a napjainkba. Felháborítónak tartom azt a magatartást hogy miután az ember kifizet egy terméket a szó szoros értelemben le van sza…-va.
Okuljatok a hibámból és három napon belül teszteljétek le a vásárolt termékeket.
Üdvözlettel:
Szabolcs
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.04. 15:00:13
Kartáts 2014.11.04. 15:15:24
szamaritánus 2014.11.04. 15:16:19
tablet-el
szaküzletekbe
stb stb stb
kiégett az agyam.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.04. 15:25:33
egyébként épp ma-holnap vennék én is tabletet, és én is online...
rmikee 2014.11.04. 15:28:52
Black Bride 2014.11.04. 15:34:02
kgb_hun 2014.11.04. 15:45:30
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.04. 15:49:40
mindegy, a lényeg hogy nem 3.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.04. 15:51:10
Én is, de sajnos elég gyakori. Keménynek köll lenni, mint a szorulás :D
Mondjuk ha kiállított darab, azt bitos meg lehet oldani, hogy rendesen működjön... De attól még nem kéne teljes árat kérni.
Leone_510 2014.11.04. 16:01:36
Lev Davidovics Bronstein 2014.11.04. 16:17:10
Bluemotion 2014.11.04. 16:24:01
lutria 2014.11.04. 16:25:42
"A megrendelt termék(ek) közül egy vagy több nem a megjelölt átvételi ponton található, a termék(ek) átmozgatásáig szíves türelmedet és megértésedet kérjük!"
A "megjelölt átvételi pont" egy Pick Pack pont (újságos)tehát az lenne érdekes lenne ha eleve ott lennének a kütyük raktáron,kíváncsi leszek hogy belefér-e a 3 napba az "átmozgatás" miközben naponta van kiszállítás pláne olyan tömegtermékből mint AA akksi és töltő...
Csimpi csumpi 2014.11.04. 16:32:23
PITTA 2014.11.04. 16:35:54
Csimpi csumpi 2014.11.04. 16:36:30
Ja, es tabletet csak az aldibol...
EgyePkent nagyon saLYnallak!
kgb_hun 2014.11.04. 16:36:44
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.04. 16:47:03
230e 2014.11.04. 16:55:22
Mosógépet kerestem, végigtúrtam egy csomó oldalt, az MM és ez volt a befutó.Végül kiderült hogyha itt veszem meg, akkor még adnak rá két év gyártói garanciát. Hezitáltam, pontosan azért mert egy csomó rosszat olvastam róluk, de végül korrekt módon kihozták, és úgy tűnik nem bemutató darab volt, eddig semmi hiba vele.
veracrouse 2014.11.04. 16:59:02
Zajonc 2014.11.04. 17:12:16
De a legjobb: ha a garancia pulthoz állsz, látnak de váratnak. Legutóbb a laptopok elé álltam majd mikor azonnal jöttek jeleztem, hogy garancia lesz...
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 17:19:26
Nincs több kérdésem. Bár azért sajnálom.
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 17:30:13
websop olcsó, de sprőd
márkaszalon seggnyalós, de bűntetőáras.
Ennyi.
Atörökk 2014.11.04. 17:34:14
SvejcbA már rajzos, sőt zenés e-mailt küld az ügyfélszolgálat.
Komojtalan 2014.11.04. 17:34:17
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.04. 17:38:33
Most gondojjá bele, ha füstjeleket kűttek vóna e-mailbe!4!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.04. 17:49:15
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 17:50:31
@ColT: de mi így szeresük, mer ez a Hazánk. A Mindenünk.
Attila F 2014.11.04. 17:57:07
- írásos e-mail; ja, biztos van szóbeli is
- nyomdafestéket nem tűrő magatartás: képzavar a köbön
- Én, vagyis Én: magyarban nem írjuk ezt nagybetűvel. Modoroskodhatunk az Ő-vel, de az énnel nem.
Atörökk 2014.11.04. 18:02:36
Poszt toló is igitől vett fogalmazásórákat.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.04. 18:50:47
Vagy áramellátása vót, aszt újraindút (boot)!
Aureliano Buendía 2014.11.04. 18:52:52
Istenem, messze lakik a bekötőúttól.
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 18:53:00
Aureliano Buendía 2014.11.04. 19:13:23
Először is: elég teszetosza lehetsz, ha hagytad, hogy így átbasszanak a palánkon. És még a jogaidat sem tudod. A megoldás az lett volna, hogy egyből jelzed, elállsz a vásárlástól, mert erre 14 napon belül jogod van. Visszakaptad volna a pénzed, és átsétálsz a Media Markt-ba, és megveszed ott.
És, hogy miért tudtak téged szarba sem venni? Valószínűleg azért, mert élőszóban is így adhatod magad elő, mint ahogy írsz. A ragozásod, toldalékolásod csapnivaló, egy buta, műveletlen ember látszatát kelti írásban is, nemhogy élő egyenes adásban. Hát ezért vettek téged hülyére.
Hozzáteszem, én elítélem ezt a mentalitást, de tudjad, hogy mi lehet az oka. Nem teszek javaslatot. Te tudod, ki akarsz-e, ki tudsz-e lépni ebből.
gabors 2014.11.04. 19:17:46
amugy egy valamit nem egeszen ertek: (marmint ebben az egesz tortenetben amugy vannak elhomalyosodott dolgok a shrodinger egyenletek korul is)
miaz a "DEMO készülék" az ASUS keszit direkt ilyeneket?
demo keszulekeket errefele a mobil boltokban vannak a kirakatban hogy ciganyok nem torjek be az uveget, amik csak muanyag frocssontott imitaciok ..
de a fenti demo keszulekrol meg nem halottam ...
jótét lélek 2014.11.04. 19:27:42
ancsams 2014.11.04. 19:35:10
Én is pont így jártam, egy telefon kizárólagos magyarországi forgalmazója az ED, sehol máshol nem lehet megvenni hivatalosan. Bementem az egyik pesti plázába megnézni, erre közlik, hogy nincs kiállított darab, nem is volt és nem is lesz soha, fizessem ki, majd utána megnézhetem. És a helyszíni vásárlás során nem állhatók el később a vásárlástól, ha hibás, akkor egyből leadhatom a bolt másik oldalán a szervizbe, ha nem hibás, akkor az enyém lett. Emberek mi ez, 100 rugóért zsákba macska? Lehet ma így kereskedni? Igen.
Atörökk 2014.11.04. 19:45:04
És nincs másik telefon, ami jó lenne, és kötelező náluk megvenni. Mindent értek.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.04. 20:08:51
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.04. 20:19:30
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/872977449401921/?type=1&theater
@Rosszindulatú Vászka: Nem a citrom? :d
Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.04. 20:37:23
neet 2014.11.04. 20:40:50
@atpijkamo: megnéztem volna, mi van, ha a 2. is hibás.
@Aureliano Buendía: "A ragozásod, toldalékolásod csapnivaló, egy buta, műveletlen ember látszatát kelti írásban is, nemhogy élő egyenes adásban. "
Hány, de hány embernek kéne ezt jól megértenie!
Most nem az, h milyen i-vel írja a mindiget vki, de amikor összevissza vesszőz, pontatlanul fogalmaz, stb... ált.isk, majd középben is tanítani kéne a miértet. Hogy miért próbáljon legalább törekedni a helyesírásra vki!
(Tudom, h ez csak az internet, nincs ékezet, sietünk, félreütünk, de egy hiv.os levél vagy újság, TANkönyv, stb esetén illene figyelni...)
Aureliano Buendía 2014.11.04. 21:02:54
Azonban ennél a poszternél szerintem élőszóban is hasonló lehet a helyzet. Az ilyen beszédet is nagyon sokat lehet hallani, ha az ember fülel. Szerintem szomorú.
Atörökk 2014.11.04. 21:18:23
Pár hónapja, talán már éve is lehet, a zindex fő (muhhhahahaha) korrektora egy blogposztjában elmagyarázta, hogy a helyesírási hibák és az elütések is teljesen rendben vannak, nem kell rajtuk fennakadni. Számomra ez eggyel több ok, hogy ne olvassak indexet. Nem újságírók, hanem igénytelen szellemi faszverők gyülekezete.
CsakMintTe 2014.11.04. 21:21:16
Posztolónak meg nyelvtankönyvet.
CID 2014.11.04. 21:24:45
CsakMintTe 2014.11.04. 21:28:47
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 21:37:09
Aureliano Buendía 2014.11.04. 21:41:13
Nézd csak végig a posztokat, tízből kilencnél borzalom, ahogy írnak, ahogy fogalmaznak.
És itt nem az elgépelésről van szó, mert azt én is művelem sokszor. Hanem arról, hogy nem tudnak helyesen írni, ragozni, stb. Apti kedvenc szervíze csak a hab a tortán. Pl. a túrista. Vagy a -ba/-be -ban/-ben problémája.
Rosszindulatú Vászka 2014.11.04. 21:47:22
SAJNÁLOM!
Atörökk 2014.11.04. 21:55:25
Jó, poszt tolók olyanok, amilyenek, szarból várat nem lehet, aláírom. No de a zindexnél állítólag újságírók dolgoznak (lófaszt, mama...) náluk meg szakmai minimum kellene, hogy tudnak helyesen írni és nem állandóan elütésekkel teli szöveget adnak ki a kezükből.
gabors 2014.11.04. 21:58:12
olyan kutyut is csinal az ASUS hogy csak bolti demokent mukszik ??
ez nem valoszinu (valami speci config ?? esetleg?? de meg ez is hihetetlen mert tul sokba lenne!!!)
itt valami nem kosher az biztos ...
ne olvasd el 2014.11.04. 22:04:53
lyken 2014.11.04. 22:12:40
Vettem tavaly edigitaltól tabletet. Elégedetlen voltam vele, visszavittem. Ellenőrizték, hogy nem csaptam-e szét, átvették, vettem helyette ott helyben egyel drágábbat. A tranzakció során teljesen udvariasak voltak, ugyanúgy ahogy korábban is mindig(Budapest, Móricz).
UI: A helyesírás színvonala(annak hiánya) erősen kibírhatatlanhoz közelít, bár ez nyilván sokadrangú kérdés egy ilyen helyzetben.
CorsairS 2014.11.04. 22:33:19
Na ezt úgy néz ki lecsomagolásnál valaki elfelejtette letörölni a készülékről :)
djangyu 2014.11.04. 22:34:30
CsakMintTe 2014.11.04. 22:41:33
Na, egyszer, esetleg. Az Erzsébet körúti pici boltjukban háromnegyed órát álltam sorba, ebből vagy 30 percet az utcán, mert oda lógott ki, a hóba. Ja, hogy dec. 23. volt és utsó pillanat? Ja, hogy én voltam a fax, egészségemre :P
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.04. 23:04:09
A botost-ét is emlíccsük meg, mer ő is nagy mindentudó ám!4!!
Má hejessírás ügyileg.
lifelike 2014.11.04. 23:04:35
nekem ez sok
aki hülye ne vásároljon semmit
The Good Boy ! 2014.11.04. 23:21:14
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.04. 23:24:29
Otthagyom a faszba. Nem volt nekem kötelező akkor és ott LCD monitort venni.
gabors 2014.11.04. 23:59:27
De akkor az ASUS mi a faszt irt neki "irasos" email-ben?
f@szkivantöletek 2014.11.05. 00:11:42
Én is sokat vásároltam tőluk, de nem fogok soha többet, ha féláron adnak mindent,akkor sem.
Porszívó nem részletezném, egyik oldal szív, másik oldal kifúj, szemét marad, szívó hatás nulla.
Gari, egy hónap és közlik, hogy a porszívó jó. Szív, kifúj, pofa befog.
Ehhez mondjuk kellett egy hónap.
Hetente szoktunk mondjuk porszívózni, de nem gond belefér.
Köszönjük.!!!!
Tablet, halott aksi, kijelző, gari.
Eltelik egy hónap, gondoltam szólnék mán, hogy esetleg kéne, egyrészt kifizettem, másrészt használnám is, ha nem gond.
Ügyfélszolgálatot hívom, mondja emberke a szervíz nem küldte vissza, lövésük sincs, hol a gép, menjek a boltba és jóváírják a vételárat.
Bemegyek közlöm az emberkével, mit mondott nékem a telefonba pösti ember, mire azt mondja nem úgy van az ő nem dönthet erről.
Ok, de most akkor se gép, se pénz, mit csináljak?
Hívjam fel az ügyfélszolgálatot, mondja az üzletben az ügyintéző emberke.
te normális vagy Margit, itt vagyok személyesen az üzletetekben, mi a f...mért hívjam akkor az ügyfélszolgálatot? Ráadásul én a saját költségemen.
Na mindegy, paródia az egész az importőrt felhívtam, kiderült a gépet javították és már rég nincs náluk.
Érdekes módon, másnap jött az sms, hogy menjek átvenni a gépet.
kérdés az időmet a boltba bejárások, telefonálások az autóhasználatomat üzemanyaggal együtt és azt, hogy többek között, munkára és az aktuális nyelvtanulásomra vásárolt gépet több mint egy hónapig nem tudtam használni, azt ki fizeti???????????????????????????????????????????
Nem a rosszindulat szólt belőlem és remélem a tulajok olvasgatják ezeket a hozzászólásokat és a saját érdekükben változtatnak rajta, ha talpon akarnak maradni.
2014.11.05. 03:49:00
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 06:52:31
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 06:54:28
TheRminator 2014.11.05. 06:55:25
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.05. 07:26:22
Megboldogult első ebookomat onnan kaptam. Fenyegetőzés hatására 2 hónap után visszakaptam az árát.
antyg (törölt) 2014.11.05. 08:28:01
Ha valaki Neten rendel, akkor 14 nap áll rendelkezésére, hogy visszaküldje a vásárolt terméket (indoklás nélkül, tehát elállok a vásárlástól), melynek árát KÖTELES az értékesítő teljes egészében visszatéríteni!!! (nem majd „levásárolod”, meg „kupon” meg stb…)
Megj.: Ha az üzletvezető így beszélt volna velem, ahogy a panaszos levélben, a vevővel, én konkrétan a fején vertem volna szét a tabot! Még mindig nem tudja, hogy a vevőnek van mindig igaza!??! Az ellenkezőjét pedig nekik kell bizonyítaniuk, ami nehézkes is lett volna ez esetben is, hiszen az ASUS (ahogy az áldozatul esett vevő írta) hivatalos levélben írta, hogy az egy DEMO készülék volt! Na innentől kezdve, mi az, hogy a vevő örüljön neki, hogy visszaadta a pénzt(?)… a még a gatyuszt is lepereltem volna róla!!!
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 08:34:34
"Ha az üzletvezető így beszélt volna velem, ahogy a panaszos levélben, a vevővel, én konkrétan a fején vertem volna szét a tabot! "
Bizonyára ügyfélszolgálatos vagy civilben :)
Vagy problémamegoldó. Vagy valamilyen Mpatikus :P
The Good Boy ! 2014.11.05. 08:37:09
joska61 2014.11.05. 08:47:28
antyg (törölt) 2014.11.05. 08:50:42
Nem, csak szeretek tisztában lenni a törvény adta jogaimmal. :)
Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.05. 09:01:26
The Good Boy ! 2014.11.05. 09:09:36
lavór 2014.11.05. 09:10:09
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 09:24:43
"Nem, csak szeretek tisztában lenni a törvény adta jogaimmal. :) "
Törvény adta jogod van szétverni a fején a cuccot???? Ezt nem is tudtam....
anarch 2014.11.05. 09:36:09
Lady Ann 2014.11.05. 09:53:36
nagyember2013 (törölt) 2014.11.05. 10:00:24
Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.05. 10:08:30
lobster thermidor 2014.11.05. 10:18:20
Attól tartok, hogy egy ideje a sok problémás eset miatt, amiben nyilván a vásárlók is ludasak, az AMAZON már nem szállít Magyarországra.
lobster thermidor 2014.11.05. 10:40:38
Nekem eddig még nem volt problémám az ED- vel, de akinek gondjai vannak, az szinte mindent megvehet a forgalmazótól, a szakboltokban, vagy az ezernyi putri webshopban. Soha nem kell az első helyen ráugrani valamire, a tapasztalat az, hogy mindig van olcsóbb, jobb ajánlat az interneten, csak keresni kell.
Az pedig a bolti vásárlásnál is alapvető dolog, hogy tisztázzuk az eladóval a garanciális feltételeket, és amint hazavittél egy elektronikai terméket,vagy meghozta a futár, ne a polcon nézegesd, hanem próbáld ki, teszteld ahogy belefér.
Az sem mellékes, hogy tudatos vásárlóként olyan terméket érdemes vásárolni, amin eleve 2 év gyártói garancia van, mert az nagyban megkönnyíti az esetleg felmerülő gondok orvoslását.
Glázser Bozsó 2014.11.05. 13:04:58
Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.05. 13:19:23
dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 14:06:12
Kb., amit írunk/olvasunk az csak a jéghegy csúcsa, ill. a kirívó esetek. Mint a kedvenc példám a conflex.hu (még egyszer: CONFLEX.HU), akik az Overmax SteelCore 16+ gépet forgalmazták nagy orcával. Gyorsan elmondom, hogy a gép képe csodás - ez minden jó, amit el lehet mondani róla.
Szóval a CONFLEX, a bemutatószövegben külön kiemelte a gép két 1.6GHz-ez prociját, amitől hasít.
Mivel egyáltalán nem hasított, egyre többen mérték egyre többféle appal, és kiderült, hogy jó az kevesebb, mint 1GHz-nek is... bár a konfigteszterek tényleg 1.6-ot mutattak - ezekre hivatkozott a panaszáradat hatására a CONFLEX is. Végül az igazság az lett, hogy tényleg van benne két 1.6-os mag, de az egész konstrukció annyira szar (leszámítva a kijelzőt), hogy gyárilag visszavették a tempót 1G-re (terhelés alatt még ez is fagyihoz vezetett).
A gagyi alkatrészekből tákolás egyéb hibákhoz is vezetett, de ez a triviális átverés a frekvenciákkal az, ami azóta is triggerel ilyen témakörökben.
Egyébként a CONFLEX azóta is előszeretettel forgalmazza az Overmax termékeket, szóval nagy a szerelem.
A kialakult állóháború végén a CONFLEX amúgy kiadott egy közleményt azzal, hogy aki visszaviszi, levásárolhat/pénzt kap, de ne pocskondiázzák már a terméket és a céget.
De, pocskondiázom. Véletlen hiba esetén nem tenném, de a férgese rohadjon.
CONFLEX által forgalmazott terméket SOHA, CONFLEXtől rendelni SOHA.
Carthaginem esse delendam.
glad az egyetlen 2014.11.05. 16:09:14
glad az egyetlen 2014.11.05. 16:12:55
Jegkoko 2014.11.05. 17:30:40
dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 17:32:51
A 2014-es év boltja díjból nem lehet 2015-ben is megélni.
Bikli néni 2014.11.05. 17:39:34
dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 17:42:26
Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.05. 17:56:09
dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 18:44:32
hadesz4 2014.11.07. 13:14:37
Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.11.08. 22:30:48
Meg "a tablet-el semmi problémám", aztán végig arról ír, hogy mi a problémája.
Most ez hogy van? Nemérteméneztet.
Vasarlo 2016.01.16. 07:11:32
Alapvetoen az a baj, hogy SOK a tajekozatlan
ember (es asszony) aki ebben a vacak Extreme Digital
boltban vasarol, s emiatt nem is csoda, hogy meg
mindig jelen van ez a VACAK Extreme Digital a magyar piacon.
Eddig en is tajekozatlan voltam, mert ott korabban
meg nem vasaroltam. Ezert ujra es ujra meglepodtem
amikor az Extreme Digital tobbszor atvagott engem,
es tovabbi tobb alkalommal rosszul bant velem az
utobbi 14 nap soran.
1) eDigital.hu hamisan azt allitotta, hogy raktaron
volt a termek, amikor igazabol nem volt raktaron az.
2) eDigital.hu hamisan azt allitotta, hogy 3 nap
mulva szamomra elerheto lesz a termek, azonban
meg egy het utan se volt az elerheto szamomra.
3) Vegre 11 nap utan jeleztek, hogy felkaphatom
a termeket. Azonban amikor, keszpenzt lobogtatva,
a jelzett boltban fel akartam azt kapni, akkor meg...
4) Irdatlan lassan mozgott a sor; az "expresz"
pult nem volt nyitva, es a sor elejen
egy vasarlo valami Extreme Digital garanciat
probalt betartattni veluk, tobbnyire sikertelenul.
Es a masik sort meg egy Barbara nevu alkalmazott
tartotta fel azzal, hogy orakat oltott azzal,
hogy valami hitelkervenyt toltson ki, aminek az
volt a celja, hogy hogy a szemelyes adatok
tomkeleget szedje el egy holgy vasarlotol.
Pl. a holgy es a ferje teljes nevet, teljes cimet,
teljes tel. szamat, anyja nevet, szuletesi helyet,
stb.
5) Egyaltalan nem foglalkoztak velem,
6) Ugy viselkedtek, mintha szivesseget tettek
volna nekunk vasarloknak azzal, hogy ok odaultek
a pult moge.
7) Egy kis fiatal, kb. 22 eves, kerekfeju, kover,
tapasztalatlan, negativ pultos gyerek meg meg se
kereste, hogy tenyleg bejott-e az altalam keresett
termek az o bolti raktarukba.
O egybol arra fokuszalt, hogy milyen
szemelyes adatot tud tolem elszippantani. Pl. a
teljes nevem, teljes cimem, teljes tel. szamom,
stb. Es hogy milyen névre írhatja a számlát.
Mondtam is neki, hogy nem kap semmit. Es a termek
nem is az enyem lesz, hanem ajandekkent megy az
unokahugomnak, es hogy oneki semmi koze ahhoz,
hogy mi az unokahugomnak a neve.
Érre a kis fiatal torvenysertessel vadolt engem.
Plusz azt is megjatszotta hogy o egy jogszakerto,
es ily uruggyel megtagadta a termek eladasat.
Es meg is jatszotta, hogy szivesseget tett volna nekem
azzal, hogy elfogadta volna a penzemet.
8) Raadasul megtagadta azt is, hogy a boltvezetojukkel
beszelhessek.
9) Aztan amikor ma az Extrem Digital telefonos
ugyfelszolgalatat felhivtam, egy Gabor nevu
ugyintezo alkalmazottjuk azzal probalt engem
atvagni, hogy o volt a fonok -- mivel mondtam
elozoleg, hogy egy fonokkel szerettem volna
beszelni.
Amikor csaknem egybol felfedeztem a
csalasat, akkor meg az a Gabor megjatszotta,
hogy a fonokokei a vasarlokkal nem beszelhetnek.
10) Osszegzeskeppen, meg jo hogy nem vettem
semmit se ebben az Extreme Digital boltban,
mivel a kilencbol kilenc jel arra mutat, hogy
-- szegyen gyalazat -- ez az Extreme Digital
egy kimondhatalanul vacak ceg!
Oszintten remelem segit mindez.
Vasarlo
Vasarlo 2016.01.16. 07:28:21
Az az alapveto problema, hogy
A) Ha a kuldo nem becsuletes, akkor ok azt kuldenek, amit akarnak,
B) zsakbamacska a csomag, mivel nem lehet kibontani, mielott ki kell azt fizetni, es
C) ha nem nyitja ki azt az ember 1-2 napon belul,
es ha becsuletes a vasarlo,
es ha nem kezd hazudozni a vasarlo,
akkor konnyen rafazhat a vasarlo..... kulonosen ha
D) vacak az az Extreme Digital hozzaallasa es ugyintezese.
Vasarlo 2016.01.16. 07:41:30
Talalo hozzaszollas, mivel o vsz. egy (fizetett vagy fizetetlen) ugynoke ennek a vacak Extreme Digital boltnak.
Vasarlo 2016.01.16. 08:02:14
>> Ha a csomag kívülről bontatlan volt,
>> hogyan lehetett benne egy összefogdosott,
>> használt termék?
Ugy hogy csomag es csomag kozott kulonbseg van.
A belso csomag a gyari csomagolas.
A kulso csomag a postai csomagolas.
Az elobbi a bontott,
s az utobbi a bontatlan.
A (nem becsuletes) Extreme Digital egy hasznalt, osszefogdosott, DEMO termeket kuldott egy bontott gyari dobozban, amit vagy ujra leragasztott az Extreme Digital, vagy pedig belecsomagoltak ok azt egy vadiuj POSTAI kartondobozba, amit olyan szepen leragasztottak, hogy eleinte a vasarlo nem is gyanakodott.