Edina a kissé teátrális "Telenor 1994 - 2014, élt 20 évet" címmel küldte levelét, de az az igazság, hogy a benne foglaltak alapján érthető a drámakvínség. Milyen béna már, hogy csak postán lehet beküldeni a panasz. Jóhogynem csak bagollyal működik.
Üdv. Homár!
Lépjünk túl a hülye posztolón, az önkéntes nyelvészek és az Aldis hozzászólásokon: tudom, senkit sem érdekel, de 20 éve (indulásuk óta) hűséges előfizetője voltam/vagyok a Telenornak, egyszer sem késtem a számlával önszántamból (egyszer a bank bénázása miatt, vagy 15 éve... Családi csomag + 5 előfizetéses telefonom, 3 feltöltő kártyás telefonom volt náluk 10.01-ig (egész család + cég).
Az egyik feltöltő kártyás telefon amolyan „vezetékes” a nagyszüleimnél. Egy régi, internetezésre, WAP-ra teljesen alkalmatlan i15 éves telefonban. Feltöltöm az öregeknek a megszokott 1500 Ft összeggel (hogy le tudja vonni a Családi Csomag 1000Ft-os díját - erről azt kell tudni, hogy 1000Ft/hó/SIM és ezért ad havi 1000 perc beszélgetést/SIM). Köv. havi számlában hálózaton belül valami 7 ezres plusz díj...??? Utánanéztem az előfizetői weboldalamon, hát a fent említett számra inaktív a Családi Csomag, de van helyette aktív Klikk - internetes szolgáltatás.... 08.16-án lett aktiválva. Ok, az képtelenség, mert én nem fizettem elő, és az előfizetői azonosító kódot csak én tudom.
Telefonos ügyfélszolgálat. Tényleg aktivált a klikk. Kértem az ügyintézőt, hogy törölje a szolgáltatást, és mondja meg, hogy ki és mikor aktiválta. Automata aktiválta mondta, valószínűleg a telefonról automatikusan, ahogy fellépett a netre, de erről küldött a rendszer két SMS-t is. Dehát a telefon alkalmatlan internetezésre! Erre kioktatott, hogy a mai telefonok mindegyike internetképes. Itt megszakítottam a hívást, egy gyors kösz és visszhall’ kombinációval.
Hétvégén átmentünk a nagyszülőkhöz, az SMS lista üres, csupán az jött, amiben közlik, hogy a Családi csomag felfüggesztve. Ismét tárcsáztam az ügyfélszolit. SMS-ben a rendelésnek nincs nyoma, mit lehet tenni? Panasszal kell élni. Oké, akkor vegye fel a panaszomat. Azt csak írásban lehet. Kértem egy mailcímet, ahová a panaszt írhatom, erre "csak postai úton lehet beadni" mondta, és elhadart egy címet. Bravó! A 21. században ezt csak így lehet? Még a postaköltségre is én költsek egy olyan hiba miatt, ami nyilvánvalóan az ő hibájuk? Most már nem kértem, hanem közöltem, hogy most ezzel a telefonálásommal kívánom a panaszt hivatalosan benyújtani és én is felvételt készítettem róla. A hölgy amúgy megértően és türelmesen elismételte megint, hogy csak írásban lehet. Erre megköszöntem a fáradozásait, és letettem.
Hazafelé a nagyszülőktől útba esett egy Telenor (ez nem csak partner, echte Telenor, már 15 éve ebbe az üzletükbe járok, ha valamit akarok tőlük). Elregéltem a dolgot, majd közöltem, hogy akkor panaszt nyújtok be. Azt itt nem lehet, csak írásban a fenti címre, blablabla. Persze mindezt ajánlva, lehetőleg tértivevényesen, hogy tudjam mikor vették át (cca. 1000 - 1500 Ft lett volna, rutinos postázó vagyok a cégem miatt).
A 2 céges szám macerásabb, de a magánszámok esetében már megtörtént a számhordozással a szolgáltató váltás. Pannon GSM/Telenor 1994-2014.
Társaság neve nélkül, mert nem reklámnak szánom, de itt jegyezném meg, hogy mindennemű hűségidő nélkül, telefon vásárlása nélkül, összekötve a korábbról már meglévő otthoni csomagommal TV+NET kombináció, spóroltam a mobilozáson, a tévén és a neten havi 8 ezret az új szolgáltatónál. Évi 96000 Ft, mondjuk egy éves BKK bérlet ára...
Üdvözlettel:
Gyné. Edina
UPDATE 11.06. 12:58
Megkaptuk a Telenor válaszát. A benne foglaltak szerint valaki valamit nagyon félreértett, ugyanis egy csomó platformon lehet panaszt tenni. És kivizsgálják a konkrét esetet.
Kedves Homár!
A posztban szereplő infók alapján nem tudtuk azonosítani az ügyfelet, de általánosságban a következőt tudjuk mondani:
Az alábbi csatornák bármelyikén tud panaszt tenni Ügyfelünk:
- 1220-as ügyfélszolgálati számunkon
- Elektronikus formában
- a Telenor Online fiókjából tud írni az előfizető (https://online.telenor.hu/ugyfelszolgalat/ )
- vagy a honlapon szereplő űrlapot tudja kitölteni: http://www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok
- Postai úton: 2045 Törökbálint, Pannon út 1., Egyedi Igénykezelési Csoport
- Faxon: +36-1/4646-171
- Üzleteinkben (Ebben az esetben az üzlet továbbítja Egyedi Igénykezelési Csoportunknak a bejelentést)
- Facebook oldalunkon (https://www.facebook.com/
telenorhungary) üdvözlettel:
Telenor Magyarország Zrt.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 15:00:03
Ezzel nagyban redukálták a panaszok számát, mit nem értesz? :) Macerás beadni, nem panaszkodnak, fizetnek.
A másik szolgáltatónál meg nyugi, ugyanilyen kalandok várnak, csak más nevet kell a Telenor helyére írni.
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.11.05. 15:03:49
Jólesik sokat fizetni a telenornak?
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.05. 15:19:26
A Voda ad TV-t is? Nem is tudtam.
Vagy a Diginek van mobil egysége?
Jaj nem, hisz ez a Tré banda lesz!
Attól hogy leírod hogy nem írod le a társaság nevét, de egyértelmű, az ugyanolyan mintha leírtad volna :D
2014.11.05. 15:19:35
uns97 2014.11.05. 15:19:44
230e 2014.11.05. 15:20:31
www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok
és "meghallották".
Ekkor derült ki az hogy a boltban felvett panaszokat nem látja az ügyfélszolgálat, amit ott mondanak arra a telefonos legyint- amit meg a telefonos mond arra meg a személyes találkozáskor az ügyfélszolgálatos. Viszont engem senki sem kapacitált a postai útra.
ancsika 2014.11.05. 15:22:47
yaksi 2014.11.05. 15:23:56
Egy Telenor Online (új nevén MyTelenor) regisztráció kell, és ott az ügyfélszolgálat menüpont alatt elküldhető a panasz. Emailben és sms-ben is visszaigazolják, hogy fogadták a levelet, és max. 2 héten belül emailben jön a válasz!
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 15:37:58
Dehogynem érdekel, én az ilyen kifejezésekre vadászom állandóan a levelekben :)
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 15:41:56
Merhogy gondolom ki se derült, hogy hogy kerülhetett arra a régi telefonra a netes előfizetés... erről már volt szó, hogy ezek a cégek mindent igennek vesznek, és megkötik a szerződést - bezzeg lemondani...
Bluemotion 2014.11.05. 15:43:45
FDToth 2014.11.05. 15:44:59
Az h vki20 eve huseges ugyfel szart sem jelent. Max annyit h pl telemnal adnak uj keszulkevasarlas esetenkemeny 5 rongy ugyfelmegtartasi kedvezmenyt...
fiktiv állat 2014.11.05. 15:47:12
Térti+ajánlott cca 600 Huf. Fillérbaszás rulez...
hetech 2014.11.05. 15:47:35
Kimoderáltak!
A régi szép időkben ez nem volt divat...
Der Sün!! 2014.11.05. 15:53:58
@hetech:
Most úly szelek fúnak!!4!
Homár Hilda 2014.11.05. 15:55:09
hetech 2014.11.05. 16:01:18
Hilda!
Vannak valami új szabályok?
Dobj egy listát ide, csak a miheztartás végett. ;)
kb 3 éve nem nagyon jártam erre...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:06:19
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:09:24
Ezek a szabályok:
1. Ha értelmes a posztoló, akkor csak semmi humor, szigorú relevancia.
2. Ha idióta, akkor is.
Ha 3 évig nem jártál erre, baszhatod, most már nem is érdemes. Menj vissza tavaszra, és olvasgasd tovább visszafele az archívumot.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 16:13:16
"Ha 3 évig nem jártál erre, baszhatod, most már nem is érdemes. "
Dehonnem, a homárra járni mindig érdemes!
*szigorú*
Még ha Homár "Chuck Norris" Hilda is a moderátor!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:20:03
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:22:56
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:26:11
Miafasznak a térti???
Sima levél 95 forint, ha paranoiás vagy, az ajánlott is 150 körül.
Der Sün!! 2014.11.05. 16:30:20
Ggyetértek.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 16:46:03
@atpijkamo: Nem jó, mert a simára megmondják hogy nem is volt.
@Homár Hilda: Az állatövi jegy?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 16:47:41
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 16:48:17
Kovács Relevancia.
yaksi 2014.11.05. 17:15:48
Itt volt az ideje a moderálásnak!!
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.05. 17:37:08
Akkor most tessék a témához szólni!!!!!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 17:42:15
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 17:44:31
Na, eltértünk a tárgytól, és még csak élvezet sincs benne.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.11.05. 17:56:10
Le is ült az egész.
_______________
Mentsük, ami menthető: a hungarofób norvégek nemcsak az anarcholiberális álcivilek elvtelen támogatásával támadnak, hanem leszarják a rezsicsökkentést, a hatályos PTK-t és az MNB-t is, 14%-os késedelmi kamatot számolnak fel.
Nem otthon, hanem itt, ahol a jegybanki alapkamat 2,1%-os. De senki nem mer szólni nekik, mert félnek, hogy jön nyáron egy norvég tömeggyilkos és legéppuskázza a Sziget-fesztivált...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 18:20:22
@Hoppácska: REZONANCIA?
(Hófehér megvolt? :) )
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.11.05. 18:32:19
"Nettó szemétség mobilszámot hordozni."
Na ezt én is "betari-fáztam" rendesen.
Úgy voltam hogy saját előjelűs ingyen, azt jött a számla, meg a felismerés, oszt hanyatt esés!
Aztán "free pofázás" opcijó súlyba!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.05. 18:53:09
azé annak van valami releváns bája, amikor az ilyen nagyon okos emberek megmongyák a frankót!
Már akinek 2009. 05.03. óta volt összesen 193 hozzászólása.
Csak drakulálni tudok!44!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.05. 18:54:15
@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: :)) Ja.
Aureliano Buendía 2014.11.05. 19:16:39
Aureliano Buendía 2014.11.05. 19:18:43
Amúgy meg egyszer én is panaszkodtam a Pannonnál, és nekem valahogy sikerült neten feladnom. Lehet, hogy kitartóbb voltam?
Aureliano Buendía 2014.11.05. 19:20:36
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.05. 20:06:29
Ehh, haggyuk eszt, Bélám!
Má csak röhögni se lehet....
Aureliano Buendía 2014.11.05. 20:10:44
És még ebben a posztban is megvan a viccfaktor.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 21:11:39
yaksi 2014.11.05. 21:17:18
yaksi 2014.11.05. 21:18:26
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.05. 21:24:01
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.05. 21:26:44
Hááát, ahogy néztrem az adatlapodat, nem ez a véleményem.
@Aureliano Buendía:
Viccfaktor miondenbe van, de ezt itt most nehéz elővarázsóni!4!
Pedig ha sikerülne, akkor élhetőbb hely lenne ez is.
yaksi 2014.11.05. 21:46:08
igi1 2014.11.05. 21:54:51
szcientológus szektás kormánybanda mint a postások
@dr. phil. Sün‼ ツ: hé!
igi1 2014.11.05. 21:57:28
nem kő mindent véresen komolynak venni mer akkor rég kinyírnánk
bár olyan hagyma stílusod van
samcro 2014.11.05. 22:53:25
Posztoló nem túlzott kicsit a telefon korának megbecsülésével?
Telenor meg hazudik:
www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/tarifa/klikk
Itt szó sincs arról, hogy atomatikusan aktiválódik, ha a telefon netre akar mászni.
Rutinos userek egyébként ha nem akarnak mobilnetes csapdába esni, akkor első adandó alkalommal tiltanak mindenféle mobilnet forgalmat a szolgáltatónál.
Dr_utcai_arcos 2014.11.05. 23:59:04
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 00:21:45
Black Hole 2014.11.06. 00:21:59
Csimpi csumpi 2014.11.06. 04:23:41
Ja, es a relevancia jegyeben kivantam megnyilvanulni.
töpörtő 2014.11.06. 04:36:07
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.06. 06:49:19
hetech 2014.11.06. 07:08:13
Szóval más szelek fújnak.
(Sün sem jelenti a delet már?)
Látom, azért tudtatok egy kicsit vitatkozni azon, hogy ki mit gondol arról, hogy mit szabad ide írni és mit nem.
Most szigorúan a poszt-toló problémájához:
Simán lehet, hogy egyszer felhívta a kék propelleres telefonos ügyintéző és a kedves nagyszülőt megkérdezte, hogy XY-nal beszélek?
Ő meg szépen illedelmesen mondta, hogy igen.
Na ebből az "igen" megvan felvételen a cégnek és már csomagot is váltottak, mert hát azt mondta "IGEN".
Simán megcsinálja bármelyik "szolgáltató".
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 07:49:27
"Megtörtént előbb, Veled ellentétben. "
Tévedés, olvasd vissza az egészet. Ott van korábban az én hozzászólásom.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.06. 08:30:23
Uttyan kéhrlek, azok a régi szép idők....
Nyoma sincs má itten olyasminek!
De ástam egyet találomra a kedvedér:
homar.blog.hu/2012/10/05/a_t-home-nal_nincs_gazartamogatas/full_commentlist/1#c17990454
joska61 2014.11.06. 09:03:30
samcro 2014.11.06. 09:19:34
AtiSnatch 2014.11.06. 09:20:59
AtiSnatch 2014.11.06. 09:22:08
töpörtő 2014.11.06. 09:39:43
dailyvicodin 2014.11.06. 09:49:30
a régi telefonokban még vót anyag!!!
amúgy meg leszarják a hüséges ügyfelet, az új kell nekik, nem a régi...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 10:13:21
McZozo 2014.11.06. 12:26:19
Nem de vannak alszolgaltatok akiknek van pl Megboldogult Pantel aztan Invitel arulta telenor szolgaltatasait a sajat neve alatt. na ok tudtommal csinaltak minden mast is. De gondolom meg van tobb ilyen szolgaltato is
Aureliano Buendía 2014.11.06. 17:18:31