Tékozló Homár

Hol szerezze be Kriszta a Acer Aspire V3 772G-t? Szavazzon!

2014.11.10. 09:46 | Homár Hilda | komment
Hol szerezze be Kriszta a Acer Aspire V3 772G-t?
Acer shop
Ipon
egyik sem
Poll Maker


Na ilyen se volt még: Krisztina vásárlás ELŐTT írt nekünk, hogy segítsünk eldönteni, hol vegye a laptopját. Dilemma a posztban, hasznos okosságok jótállás és garancia témában ezen a linken, a nép javaslata a szavazásban, az Ezerfejű Homár szépen kifejtett véleménye meg a kommentekben. Remélem Krisztina megírja majd, hogy végül melyik megoldást mellett döntött!

Kedves Homár!

Régebb óta követem a blogod, de nem vagyok az a kommentelő típus. Most mégis hozzád fordulok, a segítségre lenne szükségem. Ez nem egy szomorú, a-nagy-ronda-bolt-átveri-a-szegény-kis-vásárlót történet, én spontán csak szeretném megelőzni a bajt - ha tudom. És most nem tudom, hogyan tehetnék meg ezért mindent, ezért kellene egy kis homár-bölcsesség :)

Venni szeretnék magamnak egy komolyabb laptopot, nagyértékűt és ilyenkor bizony a garancia igencsak fontos kérdés. Először is, hogy ne vaktában lövöldözzek a kérdéseimmel, egy Acer Aspire V3 772G (NX.MMCEU.009) lenne szó. Adva van 2 bolt, ami között válogathatok: 

1. maga az Acer hazai márkaboltja 
2. az Ipon.

1:
- Egy márkabolt mindig megbízhatóbbnak hangzik, csakhogy: ezek az Acer shopok egyrészt egy-egy Auchan boltsorán találhatóak, ami -számomra- leginkább azt tudja közvetíteni, hogy ma ott van a bolt, holnap meg már bezárt/elköltözött, de te mindenképpen rábasztál, mert hogy soha többet meg nem találod, az fix.
- Másrészt, magának az Acernek az oldalán nem találtam semmiféle utalást arra, hogy valóban a minősített márkaboltjaikként üzemelnek ezek az üzletek, s a "hol vehetem meg ezt a terméket" menüben az Acer oldala előbb hozza ki az Ipont találatként, mint hogy kijelezné, van ám márkaboltunk is Budapesten.
- Hiába néztem utána cégjegyzékszám alapján az üzleteknek és tűnnek rendbenlévőnek, bennem akkor is bizalmatlanságot ébresztenek ezek a tényezők.

2:
Az Iponról elég sok rosszat olvastam a blogon és van amivel tudok azonosulni, van amit én nem így érzek. Személyes tapasztalataim szerint a termékeikkel sosincsen probléma (pedig már 6 éve vásárolgatok tőlük!), azonban az ügyféllel való bánásmód egyre mufurcabb, bunkóbb, nemtörődöm és csináljuk-ki-az-ügyfelet-ha-szólni-mer irányba halad.

Hol vásároljon hát szegény kis vásárló? Egy olyan boltban, ami bizalmatlanságot áraszt vagy egy olyanban, ahol szemétként kezelik?  Hol tudnám jobban érvényesíteni a garanciámat baj esetén, plusz körök lefutása nélkül? Melyik esetben léphetek követlen kapcsolatba az Acer szervízével és mikor kell az üzleten keresztül hadakoznom velük?

Bocsánat a hosszú off-topic-ért és előre is köszönöm a segítséged,

Krisztina

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.10. 09:51:28

n-1-edik? Amúgy ipon. Vagy laptop.hu. Minegy, csak a fixdirect legyen a garis szerviz. Rövid i-vel.

Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.10. 09:53:33

@Az antiochiai szent kézigránát: vagyis pont hogy a fixdirect ne. Na, csak összehozom ezt két komment alatt. és akkor már a második is én vagyok. Vagy hát mire ez engedi elküldeni, addigra tuti befut valaki tehát a harmadik. Btw, erősen érik, hogy megírom én is a történetemet a fent említett szervizzel ( ami még mindig rövid. És i.).

joska61 2014.11.10. 10:01:08

Ha nem akar valaki ide beirkálni, akkor sehol. Ne fogyasszon. Komolyra fordítva a szót, tényleg csak ez a 2 variáció van? És tényleg nagyértékűnél feltétlenül acer-t kell venni?

Az antiochiai szent kézigránát 2014.11.10. 10:11:14

Vegul is ha azt akar. Bar en a lenovora szavaznek.

blamm 2014.11.10. 10:15:12

mysoft.hu-t ajánlom! :) Viszont acer helyett inkább valami dell masina, de ez már rajtad áll.

csakb 2014.11.10. 10:16:10

Nem valami olyasmi van, hogy az Acer javítás valahol Csehországban, vagy hol a pékben történik, és futár viszi ide-oda a cuccot, ha gond van?
Ezesetben olymindegy, hogy Kriszta hol veszi meg a cuccot.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 10:20:10

"egy komolyabb laptopot, nagyértékűt "

Ne vegyél Acert!
Dell, Lenovo, és nem konzumer, hanem üzleti. Ja, drága? Vehetsz Acert olcsóért, és megvan a következő postod is, csak idő kérdése, mikor küldöd be.

kew 2014.11.10. 10:21:27

Nekem múltkor a dell notimban kiesett egy gomb, és az istennek nem tudtam visszapattintani a helyére. Hívtam az ügyfélszolgálatukat, másnap kijött egy ürge és szó nélkül a helyszínen kicserélte az egész billentyűzetet :)

Szóval én ezentúl ha laptop akkor dell, 3 év NBD garanciával. Nem kell nekem rohangálni, ha bármi gond van, jönnek és javítják.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 10:21:40

"ezek az Acer shopok egyrészt egy-egy Auchan boltsorán találhatóak, ami -számomra- leginkább azt tudja közvetíteni, hogy ma ott van a bolt, holnap meg már bezárt/elköltözött"

Máshol is ugyanígy.
Én a Compugroupot javasolnám pl. Csak az Pécs.

McZozo 2014.11.10. 10:22:59

@Az antiochiai szent kézigránát:
En is Lenovora szavaznek, de azert hozzateszem fiamnak acer laptopja vanx eve es annak sincs semmi baja sot eleg sokmindent kibirt amire nem lennek meggyozve hogy mas laptopok kibirtak volna.peldaul a tetoterbol a lepcson vegigpattogva leesett majd a falba allt ugy meg hogy lukat utott a belso vakolatba. majd mintha mise tortent volna uzemelt tovabb. Szoval ACERt se irnam le. Ettol fuggetlenul hogy a cikkhez is szoljak sajnos szerintem mindegyik lutri. Othon sajna meg nem talakoztam olyan Kis/nagykereskedovel ahol ha valami gaz votl ne lett volna problemazas. Igy csak azt tudom mondani inkabb a nagyobbat regeb bota jelenlevot valassza mert arra kisebb az esely hogy eltunik csodbemegy, igy ha gaz van legalabb azzal nem kell szamolni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.11.10. 10:23:31

Ne vegyél Acert. Nekem toshibám van, tökéletes évek óta. Ja, és a Média markban vette. Bár nem vagyok sikeres ember.

McZozo 2014.11.10. 10:25:20

@blamm: azert ez olyan hozzaszolas volt mintha azt kerdezne hol vegyem az opel astramat erre te azt mondanad az astra szar vegyel inkabb Audit.
Igen mindenki tudja hogy jobb az audi de arba azert tuz es viz

McZozo 2014.11.10. 10:27:39

@csakb:
De az esetben mindegy, Es szerintem ezzel nincs baj amig korrektek. Pl a VAIO nak is nemetbe votl a szervize, mikor bajom volt vele hivtam oket masnap futar jott es raket hetre meg hozta vissza a futar. gyors korrekt volt. Szoval a cseh javitassal se lenne gond ha igy csinaljak

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 10:33:19

@kew: Ja, NBD gari :) Meg kell fizetni, de jó dolog.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 10:34:30

@McZozo: Örülj, ha kibírta... Nagy számok törvénye alapján előfordul, de nekem a legtöbb rossz tapasztalatom Acerekkel volt.

FDToth 2014.11.10. 10:36:14

Nem Acert kell venni. Ha fontos a jótállás és a minőségi terméktámogatás, akkor HP, Dell és Toshiba, ezek közül is a Dell ;)

Martinicske 2014.11.10. 10:42:22

Műszaki cikkek kereskedelmével eltöltött hosszú évek tapasztalata alapján azt tudom mondani, hogy az a vevő aki már a vásárlás előtt szorong, hogy mi fog történni ha, de biztosan jó lesz-e, nem adok-e ki több pénzt a kelleténél, de ha olcsóbb akkor nem csorbulnak-e az érdekeim, nem veszik-e el a futárnál, stb. típusú kérdéseken,

nos ezekkel a vevőkkel a gyakorlatban törvény szerűen mindig történik is valami.

Minél többet aggodalmaskodik előre az általa feltételezett problémákról, a baj annál biztosabban bekövetkezik.

Azt is meg tudnám mondani, hogy ez miért van így, de az már egy nagyobb lélegzetvételű írás lenne.

buksikutya 2014.11.10. 10:51:26

ACERt inkabb sehol ne vegyel, ha jot akarsz!

Kifordított kacagány 2014.11.10. 10:59:05

ott kezdődik, hogy ha valakinek nagyértékű egy pár év alatt elavuló eldobhatós ipari hulladék, akkor az ne vegyen semmilyent, mert nem neki való.

Bluemotion 2014.11.10. 11:01:31

Kriszta, ha megfogadod a tanácsom, akkor szakmabeliként azt javaslom, hogy ott vásárold meg, ahol a legolcsóbban kínálják, ahol legmagasabbak a garanciális feltételek (jelen esetben mind a 3 vizsgált cég esetén 2 év Acer Pick up and Return), és ahol a bolt elegendő számú megbízható értékelést kapott. Egyébként az általad felsorolt két üzletben sem kapod meg jobb feltételekkel, mintha bepötyögnéd az árukeresőbe a pontos típust, én most megtettem helyetted:

www.arukereso.hu/notebook-c3100/acer/aspire-v3-772g-747a8g1-26tmakk-lin-nx-mmceu-009-p231346041/

1. Digiprime - 339990 Ft
2. Ipon - 354315 Ft
3. Acer shop - 379899 Ft

Itt a Digiprime webáruházat dobja ki elsőként, amely jóval alacsonyabb áron kínálja ugyanazt a terméket 630 értékeléssel, ráadásul megkapta a Megbízható bolt plecsnit, ami szinten pozitív.

Az általad felsorolt boltok közül az Ipon árulja olcsóbban a terméket, körül-belül 15E Ft-al drágábban, mint a legolcsóbb kereskedő, egyébként ők maguk 281 értékeléssel rendelkeznek.

Az általad felsorolt másik webáruház az Acer Shop az, amely az egyik legdrágábban árulja magát a készüléket, és ők maguk jelenleg 757 értékeléssel rendelkeznek.
Itt egyébként megjegyezném, hogy az Acer-nek tudomásom szerint nincs hivatalos szervize sem márkaboltja Magyarországon, így magának az Acer Shopnak valószínűleg semmilyen köze sincs a hivatalosan a márkához.

csakb 2014.11.10. 11:02:48

@McZozo: Szóval szerintem olymindegy, hogy meghibásodás esetén a júzer maga, vagy a Pistike Bt. indítja az RMA-t az Acer honlapon. Illetve nem, mert Pistikéék közebiktatása csak felesleges macera és időveszteség.

Manyecska 2014.11.10. 11:03:00

Az, vegyél félmillásat azt úgy jársz mint a khmm ismerősöm akinek elemelték egy kávézóból fél nanosec. alatt:)

Kifordított kacagány 2014.11.10. 11:11:44

@Bluemotion: teljesen mindegy, hogy hol milyenek a garanciális feltételek, a garancia érvényesítésnél két(három) eset lehetséges. az egyik az, hogy úgy csinálnak, mintha javítanák, de nem történik semmi, a másik esetben közlik a garanciakizáró tényezőket(esetleg ennek ellenére megcsinálják, ami a k. vásárlónak kb két javítás után egy új gép árát jelenti)
arra most nem térnék ki, hogy a "javítás" során miként törik össze a kedvenc laptopját, hogy meglegyen az a garanciakizáró tényező.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.11.10. 11:14:30

Kriszta ne vegyen Acert, mer az egy fos!

Bluemotion 2014.11.10. 11:20:11

@Kifordított kacagány: Itt nem feltétlenül egyes márkák szervizes szokásaira gondoltam, hanem arra, hogy sok kereskedő cég nem garantálja a hivatalos támogatási időt, például a hivatalos 2 év gyári szerviz helyett vállal 1 év magyarországi szervizt (esetleg a saját üzletében történő javítással).

nagyonköcsögduda 2014.11.10. 11:25:06

Az Ipont semmiképpen sem javaslom. Ott is előfordul hibás termék (nem is ez a gond), viszont a garanciális ügyintézésük sokszor tűrhetetlen. A legkisebb hibánál is hónapokig harcolhatsz velük.
Ha van eszed, az Ipont elkerülöd.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 11:28:03

@Kifordított kacagány: Helytelen kifejezés a nagy értékű. DRÁGA, az a jó szó :)

profilo 2014.11.10. 11:29:52

No,Krisztina drága megvan már,hogy hol fogod megvenni a laptopodat?

...te ostoba liba.

Manyecska 2014.11.10. 11:34:13

@profilo: libatopot kell venni. Bár azon nincs garancia..:O

Kifordított kacagány 2014.11.10. 11:34:38

@Bluemotion: a hivatalos 2 év gyári szerviz nem éri meg egyetlen gyártónak sem, így mindig csak az a kérdés, hogy az adott gyártó épp mikor lép be azok sorába akik nem akarják, hogy érvényesíteni tudd a garanciát. aztán kötnek egy szerződést egy akármilyen céggel és megindulhat az egymásra mutogatás. ha pedig nagyon túrázol rajta, akkor jól "rápirít" a gonosz alvállalkozójára, amiért nem végzi jól a dolgát és onnantól minden öröm és boldogság.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 11:35:48

@ColT: igazából a DRÁGA SZAR a helyes alakja:)

Seggturkász Agyturkász 2014.11.10. 11:39:19

szvsz ennyi pénzért Dellt vennék NBD garival. Hogy egyik ismerősömet idézzem az NBD garival kapcsolatban: "házhoz jönnek a szopásért".

Acert nagyon nem ajánlom.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.11.10. 11:40:01

@Kifordított kacagány: Hehe, hajlamosak összetéveszteni az emberek azt, hogy sokba kerül azzal, hogy jó, illetve hogy sokat ér.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 11:48:53

@ColT: Jelen társadalmi berendezkedés mérőszáma a pénz, mindent ahhoz viszonyítunk. aztán akik nem olyan hülye balekok mint a nagy átlag azok jól ki is használják ezt.

gizmo266 2014.11.10. 11:58:24

Hát ez nagy segítség volt szegény Krisztának, eddig még senkit sem olvastam arról, hogy az Ipon-e a rossz, vagy az Acer márkabolt.

12 éve szinte mindent az Ipon-tól vásárolok, és teljesen meg vagyok velük elégedve. Kb. 8 éve elszállt egy merevlemez amit tőlük vettem, azt akkor gond nélkül cserélték.

Komplett számítógépet kétszer rendeltem tőlük. Első alkalommal még nem volt olyan opció a weboldalon, hogy összeszerelve kérem, ezért kihozták külön az összes alkatrészt, én meg nagyot néztem. Szó nélkül visszavitték és összerakták, gondolom úgy vették hogy ebből is tanultak.

Plusz nagyon szeretem a profi weboldalukat, nagyon profi a részletes kereső és a gépösszerakó is.

Röviden: én az Ipon-ban venném.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.11.10. 12:09:52

Olyan masinát vegyé, amejiken van pornó oldal! ;)

Kifordított kacagány 2014.11.10. 12:09:53

@gizmo266: most miért mondasz ilyent? megtudta, hogy legtöbben nem vennének acer-t, leginkább a dell márkát preferálják, mert annak még jónak tűnik a szervize. ha meg mindenáron az acer mellett maradna, akkor meg tökmindegy, hogy hol veszi, mert ha gondja lesz vele(ami persze nem biztos), akkor mindenképp felkészülhet a szívásra. légy erős az ipon sem fogja csak úgy kicserélni. az ilyen itt vegyél mert nekem bejöttek szavazás kb egyenértékű a milliárdnyi légy nem tévedhet esettel.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 12:11:38

@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: minden masinán van pornó oldal, mert ugye vagy basznak rajta, vagy baszhatod.

nyunyógomez · http://indafoto.hu/arecibo 2014.11.10. 12:11:54

Én olyat vennék, aminek van itthon is szervize. Az Acer pont nem ez a kategória. Nálunk a családban van Acer is, egyszer elromlott, 2 hónapig tartott a garis javítás. Jelenleg HP-m van, annak még (magyar) internetes távsegítsége is van.

Én ezeket tartottam fontosnak vásárláskor, de kinek a pap....

Kifordított kacagány 2014.11.10. 12:16:01

@nyunyógomez: a HP-nek sincs itthon szervize és hajlamosak elkeverni a gépet, de pár hónap után ha szerencséd van visszakapod

Bluemotion 2014.11.10. 12:18:28

@Kifordított kacagány: Nem az volt a kérdése Krisztinának, hogy szerinted jó vétel-e az Acer laptop, hanem, hogy melyik kereskedőt válassza a vásárláskor. Másrészről a legolcsóbb és a legdrágább kereskedői ár között is van körül-belül 40-50E Forint különbség, vagy ez neked annyira nem számít?

gizmo266 2014.11.10. 12:18:41

@Kifordított kacagány: "Az ilyen itt vegyél" szavazásban az "Egyik sem" vezet, amiből vagy arra következtethetsz, hogy vagy "Acer laptopot sehol se vegyél", vagy arra, hogy "a 2 fenti boltból soha semmit ne vásárolj", ezért ez a szavazgatás számomra nem egyértelmű. (Mellesleg a szavazásban 2. az Ipon).

biododírium 2014.11.10. 12:30:24

Sztem Kriszta sehol se vegyen semmit.

A márkák kapcsán meg az a véleményem, hogy minden gyártónak van jó és ultrafos hibás szériája/típusa.
Nekem pl Fujitsu, MSI és Lenovo laptopjaim voltak/vannak eddig és még egyikkel sem volt bajom, de ez a saját tapasztalatom, a saját gépeimmel.
(Sőt, a mindenre használt MSI-t 8 éve nem kellett újra tenni sem (WinXP), most anyum használja.

MZ/X hip hip hurrá 2014.11.10. 12:30:33

A lányomék és én is most 1 hónapja vettünk HP leptopot a Média Márkba nem kevés pénzér. Mind a kettőnknek állandóan lefagy a gépe miénken nem megy a chrom. A lányoméknak már el sem indult így ők vissza vitték a Média Mark-ba mert ők intézik a szervizt.
Egyikünk sem boldog

gizmo266 2014.11.10. 12:33:35

Kriszta, most ne vegyél laptopot, mert nagyon drága az Euró. Várd meg inkább a gazdasági fellendülést.

Benoke2 2014.11.10. 12:33:56

HA egyik sem tetszik, akkor máshol kell megvenni... Van még bolt a világon :)

gizmo266 2014.11.10. 12:47:52

És tényleg Kriszta, minek neked ilyen erőgép? Csak nem COD-ozol?

2014.11.10. 12:49:22

szerezzetek már másik szavazó oldalt....
ez egy fos

gizmo266 2014.11.10. 12:50:12

Passziánszhoz, Facebook-hoz meg videónézéshez teljesen megfelelő egy i3-as is, a maradék pénzből meg simán vehetsz egy nagyon okos telefont.

lavór 2014.11.10. 12:55:43

Ott kell megvenni, ahol a legolcsóbb, magyar garanciával. A körítés a kutyának sem kell. Komoly márkák esetén, ha gond van garancia időn belül, futár viszi, hozza a készüléket.

neet 2014.11.10. 12:59:24

Matracvételben is tudtok segíteni? Hátfájósoknak. 2 személyest. 100-150 körül már van jó? Úgy értem, nagyon jó? A lélegzés, meg egyéb huncutságok nem érdekesek, csak jól lehessen rajta aludni. Emlékezős, habos, kókuszos, ecocelles, hm? Kösz.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 13:01:39

Vegyél dell-t 3 év házhozjövős garanciával. És akkor ki is lehet hagyni a boltot a francba, ha garis ügy van. Nem kell számlákat, dobozokat, nylon csomagoló és szivacs biszbaszokat megtartogatni, elég ha a szériaszám rajta van a gépen, és él a garancia.

Manyecska 2014.11.10. 13:01:50

@neet: az Igi szerint a Dormeo a jó. a kókuszos serossz, babáknak kifejezetten jó pl.:) és ha meguntad, elültetheted, lesz kókuszod is!!:D valami jó fájdalomcsillapítót is ajájjatok fájnak a lábaim, ilyenkor hátrány hogy hosszú:((

AlulírottFentemlített 2014.11.10. 13:04:11

Kérdezd Annát! (ikea)

Azt mondtad:Hol szerezze be Kriszta a Acer Aspire V3 772G-t?

Anna mondta:Egy térkép most jól jönne, vagy egy Arany Oldalak.

Jobb ötletem nekem sincs.

Manyecska 2014.11.10. 13:06:10

@Hurrá Torpedó: k.rva sokat segítettél pontosan milyen???

AtiSnatch 2014.11.10. 13:12:51

Én megkérdeztem Cleaverbotot, de nem lettünk okosabbak. :D

-Hol szerezze be Kriszta a Acer Aspire V3 772G-t?
-Sehol mert mind ketten fiúk vagyunk.

neet 2014.11.10. 13:13:07

@Manyecska: dormeo, dormeo... van ezerféle, te. Kókuszt, babának? Hát majd mindjárt befektetem a hitvesibe, nem? Nem.
De azért kösz. Gyógyulj. Pálinkával. Azaz azzal vedd be a paracetamolt, azt mondják, tuti a hatás.

@Hurrá Torpedó:
A bála se rossz, csak izé, valami kevésbé retrósra gondolnók.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:13:25

@Bluemotion: feltételeztem, hogy az árcédulán szereplő számok értelmezéséhez nem kért segítséget.

@gizmo266: na ezért sem ér semmit a szavazás.

@biododírium: ja, ha nincs baj, akkor nincs is baj.

Manyecska 2014.11.10. 13:18:22

@neet: menjek részegen a középiskolai felvételi tájékoztatóra?? gyereket rögtön megjegyzik. Így is az ex-szeretőm felesége a tanárnő pont ott..:DDDD:O

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:22:18

@Manyecska: akkor swingerben el is rendezhetők a jó jegyek.

matracból meg csak rugóst

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 13:27:01

Nagyértékű laptopot sehol ne vegyél! Vegyél kisértékűt, az sokkal olcsóbb, ugyanúgy el tud romlani, és ha nem javítják garanciában, kevésbé fáj érte a szíved. Böngészni, nyelvtant tanulni az is pont úgy megfelel.

Ha a szervizből odaadod a hosszú ít, adok helyette hiányzó vesszőket: ",,,,,".

Manyecska 2014.11.10. 13:28:11

@Kifordított kacagány: mondjuk igen. mára rugósra értem. De a legjobb a vízágy csak macerás felkelni belőle. Is.:D

AcerShop Kurucz Tamás 2014.11.10. 13:31:01

Kedves Krisztina

Kurucz Tamás vagyok, az AcerShop cégvezetője. Meg lettünk szólítva, ezért mindenképp szeretnék én is válaszolni az eredeti kérdéseidre, még akkor is, ha beállok itt a zivatarba ;-)

Az AcerShop 4 szaküzlete 4 magyarországi Auchan márkabolt üzletsorán található. Ne haragudj, de nem értek veled egyet abban, hogy egyik napról a másikra eltűnhetnénk, hisz 2008 óta működünk és az éven is nyitottunk két új üzletet. Esetleg nézz utánunk facebookon, youtubeon, sőt gyere és ugorj be az egyik acershopba személyesen! :)

Nagyon büszkék vagyunk a 94,45%-os vevői elégedettségünkre, az árukeresőnél olyan emberek írtak rólunk, akik véleményét ha elolvasod, a bizalmatlanságodat tuti eloszlatják.

Az Acerrel való kapcsolatról: A gyártó nem üzemeltet márkaboltot (ez más gyártónál is így van), hanem helyi partnerekkel dolgozik. Nem mi vagyunk a legszebbek és nem mi vagyunk mindenkinek a legjobb helyen, de nálunk vásárolják a legtöbb Acert és azt bátran ki merem jelenteni, hogy a mi kollégáink tudnak a legtöbbet az Acer témában segíteni.

Az Iponról rosszat nem tudok mondani, ha tetszik amit kínálnak, bátran válaszd őket. Legalább becsületes magyar cégről van szó, ők jó alternatíva.

Még egy mondat a gépről: A v3-772 utolsó darabjait tudod még megvenni, mert már itt az új gamer sorozat, a Nitro. Mielőtt választasz, nézd meg őket is: www.laptop-notebook-netbook.hu/acer/aspire-vn7-nitro/

Remélem nem probléma, hogy én is belekotyogtam, bocs, de nem bírtam ki! :)

kayaibrahim 2014.11.10. 13:32:29

Szerintem ennyit költeni egy gépre felesleges, hacsak nem indokolja valami rettenetesen gépigényes munka, de ahhoz inkább egy asztali gépet vennék, amit könnyű javítani, bővíteni.
Ja és a 17"-os laptopot sehova sem fogja vinni és akkuról sem fog túl sokáig menni.
Én vennék valamit a feléért 3 év garanciával, majd 3 év múlva egy másikat.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:32:43

@Manyecska: biztos jó az is, de részegen nem próbálnám ki. olyankor a száraz is eléggé tud hullámzani.
persze a gyerek érdemjegyei érdekében bármit.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 13:33:37

@neet: Matrackirály. Fogadd meg, életedben nem kaptál ilyen jó tanácsot. Szerintem a sima kókuszrostos pont jó, de ott végigpróbálhatod a választékot.

Manyecska 2014.11.10. 13:38:26

@atpijkamo: vettem egy 180-as paplant, marha jó meg minden, ámde nem fér be a mosógépbe:((:D most komolyan mosodába kell rohangálnom vele???

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:39:34

@kayaibrahim: nem értesz te ehhez, az asztali gépnek sok a zsinórja.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 13:42:47

@Manyecska: Nekem nagyobb volt, és befért. A mosógéped kicsi. Mosd ki egyszer az egyik felét, aztán a másikat.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:43:44

@atpijkamo: á, én egyszer szerettem volna végigpróbálni, de még le se vetkőztem teljesen már kidobtak.

@Manyecska: vegyél mosóteknőt

Manyecska 2014.11.10. 13:45:14

@Kifordított kacagány: az lesz, bele a kádba:((( tkp.négy nap alatt meg is szárad ha addig el nem rohad:D@atpijkamo: dehogy, 5kg-ig bírja..jó nagy üstje van. bakker.:)

buksikutya 2014.11.10. 13:47:26

azert aki az iponnal vasarolja, az ugye tudja, hogy az ipon hogy tud ilyen relative olcso lenni?

en szoltam!

homar4prez 2014.11.10. 13:48:03

Jobbára consumer notikkal vannak tapasztalataim, én is megosztanám:
HP:
+ jó support, masszív kaszni
- szar hűtés

Lenovo:
+ könnyen szerelhető
- atomjaira hulló burkolat a zsanérok környékén, akár már garanciadőn belül, (legalábbis a 2 évvel ezelőtt kiadott gépeik között több ilyenbe futottam bele)

Dell:
+ Jó support, masszív kasztni, 3 év gari
- nehéz szerelhetőség, pl. van olyan szériájuk, ahol még a HDD cseréjez is ki kell szedni az alaplapot

Acer:
+ Masszív kasztni, hosszú élettartam (tudom, itt sokan szidták, nekem jó tapasztalataim voltak)
- Nehéz szerelhetőség

Asus:
+ Egyszerű szerelhetőség
- Tápcsati tönkremenetel gyakori (de szerencsére könnyen/olcsón cserélhető)

Nekem eddig a Fixdirect Kft-vel csak jó tapasztalataim voltak (tablet, noti gariztatás), meg iPon is korrekten rendezte a garanciális ügyeimet, pedig az egyik igencsak necces volt (deformálódott számítógépház, de átvételkor nem készült jegyzőkönyv arról, hogy meg van nyomódva a doboz)

Fenti tapasztalataim intelesek, AMD/Radeon esetén nagy az esély a 4 éven belüli noticserére.

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:48:24

@Manyecska: ha kész, beleállsz a kádba, oszt jól kitaposod belőle a vizet.....meg a bélést.

@atpijkamo: ja, de hogy jön ez ide?

Manyecska 2014.11.10. 13:49:32

Jójó hogy Acer nade hányszor szerepelt itt a Homáron, olvass vissza:((( szervizelés témában..

Kifordított kacagány 2014.11.10. 13:51:12

@homar4prez: már majdnem elhittem amit írtál, aztán elolvastam az utolsó mondatot.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 13:53:05

@Manyecska: Tökmindegy, csak ne Acer legyen, és nem az Iponba vegyed.
Mondjuk a rozsdás 2-3 kilós jó lesz :)

homar4prez 2014.11.10. 13:58:57

@Kifordított kacagány: szubjektív tapasztalatok. Jobbára 4-5 éves gépekről van szó (Turion 64 X2). A melegedéstől szépen elmegy a forrasztás az északi híd vagy a VGA alatt.

Újabb cuccokkal nincs még tapasztalatom, lehet, hogy azok már kevésbé döglődnek.

5 döglött notiból, ami megfordul a kezeim között, 4 AMD-s.
Persze előfordulhat, hogy ha a tulaj 2 évente újrapasztáztatná, kicseréltetné a thermal padeket, akkor tovább bírnák.

Ja, közben még egy HP negatívum: nemrég járt nálam egy nem túl öreg HP noti, szedem szét, és alig voltak meghúzva a CPU hűtő csavarjai, mintha direkt hagyták volna úgy, hogy ne legyen normálisa hűtése (persze az is lehet, hogy maguktól lazultak ki, de erre kicsi esélyt látok)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 14:02:50

Hát végülis egyetlen kereskedőtől sem hallottam olyat hogy baszki megnyitunk, szédítjük kicsit a népet, aztán 6 év múlva felszámoljuk a pitsába jó nagy adóhátralékkal.

Pedig sok ilyen cég van ami pont így működik, már eleve tudják hogy be fogják dönteni. Ők is pont ugyanolyan szöveget mondanak az elején kifelé...

Tehát ezek után fogalmazzunk úgy hogy ma Magyarországon egy cég vagy meg fog szűnni, vagy nem, és ez rohadtul nem azon múlik hogy mit mond az üzletvezető nekem... Sajnos. Így a garanciális ügyintézés is lutri nagyjából: vagy lesz, vagy nem.

Kivétel az olyan termékek esetén van, ahol a terméket egyből a gyártónak is visszaküldhetem garanciális ügyintézni...

Manyecska 2014.11.10. 14:06:25

@Hurrá Torpedó: mera "kisfiam" 176 centi, 15 éves korára:))..mint a vonatfütty olyan.

Netuddki. 2014.11.10. 14:10:41

Múltkor vettem 30-é egy használt PC-t a helyi boltban. Azóta is megy.
350-é? Laptopot? Ugyan már!

ancsika 2014.11.10. 14:13:23

AcerShop Kurucz Tamás

lehet nem értesz egyet, de aki a hipermarket üzletsorán bérel üzlethelyiséget az nem vehető komolyan :)

ahogy ezzel a piaci stílussal se loptad be magad a szívembe...

Kifordított kacagány 2014.11.10. 14:19:09

@homar4prez: miután nem ismert a mintavételezési példányszám és nem ugyanazok használták ugyanolyan körülmények között, így a vélemény majdnem olyan szubjektív mintha a zöldséges pirinéni mondta volna. a processzor gyártójára leszűkíteni egy véleményt pedig most is ugyanolyan röhögcséges mint régen volt.

nálam is nemrég volt egy hp(5 éves), a hűtését nem igazán nevezném hűtésnek. mondjuk amilyen szemétből vannak összerakva azon is csodálkozom, hogy 5 évig mennek.

@Hurrá Torpedó: az acert sem a kereskedő javítja.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 14:27:40

@batgirl: Igazi kereskedő vagyok! Mi ezzel a baj?

törölt_troll_nick 2014.11.10. 14:36:39

@ancsika: Én téged nem tudlak komolyan venni!

AcerShop Kurucz Tamás 2014.11.10. 14:37:23

hmm.. arra nem gondoltam, hogy a homár blogja nem véd attól, ha valaki képes ugyanilyen néven regisztrál, mint én.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 14:38:10

@ancsika: Nem akarom belopni magam a szívedbe! Ha ár/érték arányt veszed alapul, akkor az Acer meglehetősen jó választás!

homar4prez 2014.11.10. 14:40:13

@Kifordított kacagány: több márka volt, átlagos felhasználás (tehát nem hardcore gaming), általában nem is a game miatt vették a userek, hanem mert ezt ajánlotta a boltos, vagy ez volt olcsó. A közös pont a proci/videokártya volt. Ebből én magamnak levontam a következtetést, ettől függetlenül mindenki azt vesz, amit akar.

Van olyan visszatérő ügyelem, akinek 3 magos AMD tojássütője van (HP Q61 asszem). Rendszeresen tisztítom, cserélem a hővezető anyagokat rajta, az még bírja a strapát. Szóval törődéssel, odafigyeléssel biztos, hogy tovább bírják, de nem ez az általános a usereknél, hanem már csak akkor jönnek, amikor "nincs kép", ezt pedig szeretném megelőzni.

Ja, kis anekdota a legendásan szar HP hűtésről: HP DV6-ban downgradelnem kellett a procit (Intel T5xxx asszem), mert nem bírtam normális hőfokot/zajszintet elérni, ugyanez a proci egy Acer 5315-ben normális hőfokon üzemel, és a cooler sem akar elszállni.

norbigod 2014.11.10. 14:42:00

@ancsika: Miben különbözik egy pláza üzletsora egy Auchan üzletsortól? Mindkettőben lehet szép üzletet kialakítani, mindkét helyre sok ember jár. Az iponban voltál már? Amikor oda mentem, azt hittem egy szomszéd raktárba tévedtem be és elnéztem az ajtót. Ahhoz képest a két üzlet ég és föld. Kiszolgálásban is.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 14:42:54

@Kifordított kacagány: De hát akkor miért fontos, hogy megbízható helyről vegye? Miért kell a boltnak fél év múlva is ott lennie ahol most van? Miért lenne baj ha a bolt elköltözne és nem találná meg?

Megannyi kínos kérdés...

gizmo266 2014.11.10. 14:43:33

@AcerShop Kurucz Tamás: Mi is örültünk neki, hogy írtál

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 14:46:39

@AcerShop Kurucz Tamás: "@batgirl: Igazi kereskedő vagyok! Mi ezzel a baj?"

Nyugi, csak megdicsért. Megérdemelted.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 14:47:06

@gizmo266: Én nem örülök, hogy névtelenül fikázzák itt az Acer-t!

Kifordított kacagány 2014.11.10. 14:51:41

@homar4prez: lám az intel termékei sem jelentenek biztosítékot az időtállóságra.

én csak azt nem értem, miért kell úgy megépíteni egy ilyen szart, hogy darabokra kelljen szedni minden pitiáner karbantartáshoz. ja, de igen, hátha tönkremegy és cserélni kell.

@Hurrá Torpedó: honnan tudjam? nem én akarok nagyértékű laptopot venni.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 14:52:18

@AcerShop Kurucz Tamás: Márpedig ez ilyen. Ha kevés embernél volt probléma akkor kevés fikázás lesz. Ha soknál akkor sok.
Örülj hogy nem a T-Mobilnál/Telenornál/UPC-nél dolgozol, mert akkor majd minden héten szomorú lennél ;)

homar4prez 2014.11.10. 15:01:08

@Kifordított kacagány: itt sem az Intel volt a ludas, hanem a szar HP hűtés.

Amúgy valamelyik HP elégedettségi survey megjegyzésébe beleírtam én is ezt a nehéz szerelhetőség dolgot, de úgyis tojnak rá. Nem akarok konteó hívőnek látszani, de ezt szerintem szándékosan csinálták így, hogy gyakrabban kelljen a usernek notit cserélnie. A HP és a Dell, kezdte, aztán Toshiba, Asus, Acer is ezt csinálta. Persze azzal esetleg tudják indokolni, hogy a vékonyság/könnyűség oltárán áldozták fel a könnyű szerelhetőséget.
Lenovo elég sokáig kitartott a normális szerelőnyílással, de mostanában nem láttam újabb, BGA-s procis gépet, hogy azon is hagytak-e helyet a cooler tisztításhoz.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 15:03:39

@AcerShop Kurucz Tamás: De ha el tudod intézni hogy egy 1 év 9 hónapos Acer tabletemnek kicseréljék érintőhibás touch screenjét, imába foglalom a neved.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 15:08:18

@Hurrá Torpedó: Nem tudom elintézni. Mi az előírásokhoz tartjuk magunkat.

neet 2014.11.10. 15:10:54

@atpijkamo: annak is nézem az oldalát, köszi. Viszont náluk is ezerféle van. És a végigfekvés is jó ötlet, csak kérdés, megengedi-e a bolt, h 6-7 órát ott heverjünk? 5 perc alatt még mindegyik lehet kényelmes, nem?
Arra gondoltam inkább, h valamelyikőtök vett x éve egyet, és bevált, és ajánlja.
Ha már 2 zsák pénzt otthagyunk, legyen jó is.

@Manyecska: bepisilt a kölök? A huzatot nem elég mosni? Ejh, piperkőc egy család... xd
Mienk 2személyes elrohadt még mielőtt mostam volna (nyárra eltettük pihenni, kár volt), problem solved.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 15:11:07

@Hurrá Torpedó: Az Acer megbízható termékeket gyárt. Nem érdemli meg a névtelen fikázást!

AcerShop Kurucz Tamás 2014.11.10. 15:14:01

@AcerShop Kurucz Tamás: Állítsd le magad légy szíves és ne irkálj a nevemben. Számodra biztos vicces, de engem kifejezetten zavar. (Bocs mindenkitől, a 926477-es troll az én profilommal irogat itt, sajnálom)

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2014.11.10. 15:14:12

@AcerShop Kurucz Tamás: Nyilván igen, de hiba mindig lehet. Mondom nekem is van problémás Acer temrékem amit imádok, de sajnos csak 1 év gari volt rá. Az érintőfólia csak kijelzővel cserélhető, 20 alatt nem úszom meg. közel 2 éves tabletnél ez meg már nem rentábilis.

törölt_troll_nick 2014.11.10. 15:16:15

@AcerShop Kurucz Tamás: Nem tudom ki vagy, de ne járasd le a márkát légy szíves!

Alick 2014.11.10. 15:21:24

@ancsika: ...de lehet hogy még mindig jobb, mint MediaMarkt és tsai...

törölt_troll_nick 2014.11.10. 15:26:49

@Hurrá Torpedó: Nagyon sajnálom. Ez nem felső kategóriás termék. Ne várj el hibátlanságot!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 15:56:43

@neet: 6 éve a Matrackirálynál vettük az ágyunkat, teljesen meg vagyunk vele elégedve. Azt hittem, ez magától értetődik. Nem ajánlanék neked olyat, amit nem ismerek.

A matracot is, az ágykeretet is náluk vettük. Semmi problémájuk nem volt azzal a kéréssel, hogy 200 centi helyett 210 legyen a hossza.

neet 2014.11.10. 16:02:05

@atpijkamo: oks, kösz, majd referálok :)

akira2 2014.11.10. 16:13:41

Jól látom, hogy közel 400 ezer Ft-ért tervez valaki Win PC-t vásárolni? Ennyiért ragyogó MacBook Airt is lehet kapni, ami fényévekre van minőségben és használati értékben bármilyen Win-t futtató PC-től...

Az utóbbi években számos nemzetközi teszt ugyanerre a következtetésre jutott, 1000 dollár feletti készülékeknél egyszerűen nincs alternatívája az Apple notebookjainak. És ez még akkor is így van, ha egy MackBook Airben nincs i7-es processzor meg 8 GB RAM, hiszen azonos feladatokra az OSX nem használ akkora erőforrást, mint egy win.

Aureliano Buendía 2014.11.10. 17:48:21

Kriszta, díjazom. De tényleg. Csak ne vegyél Acert. Dellt-t vegyél. Kicsit több pénz, de kevesebb esély arra, hogy csapágyasra hajtsad a szopórollert.

Aureliano Buendía 2014.11.10. 17:51:19

@ColT: reméljük, addigra már tudni fogja, hogy a:
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i
-szerviz mindig rövid i

-----------------------------------
sponsored by apti

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.10. 17:56:40

@Aureliano Buendía: :)) Legalább a nevemet tudnád eccer leírni helyesen, te ütődött!!!

Csimpi csumpi 2014.11.10. 18:02:14

Kriszta inkabb vegyen levegot!

gizmo266 2014.11.10. 18:10:12

@Aureliano Buendía: Valami rosszat az ipon-ról. Egyszer rosszul adtak vissza 100 forinttal, rá kellett szólni a kiscsajra, aztán szépen ideadta. De gondolom ez egyedi akció volt, a cégtől függetlenül.

Aureliano Buendía 2014.11.10. 18:28:20

@atpijkamo: tudom a neved, de direkt írom így. Az apti az apóka becézése jelen esetben:P

ancsika 2014.11.10. 18:39:11

@homar4prez: ipon mióta világ a világ egy hányadék hely, mert az nem üzlethelyiség csak átadóhely...

az ipon arról szól, hogy megfurikázott legalább szürke ha nem fekete cuccokat jó áron ELMÉLETILEG legálisan beszerezhetsz (mert annak látszik és ugye a látszat...)

2x jártam náluk legutoljára vagy 5 éve, azóta házhozszállítás, úgyhogy azóta sokat változhattak [irónia on]

ancsika 2014.11.10. 18:41:54

@Alick: nekem semmi bajom a MediaMarkt-al

odaballagok, megnyomkodom a terméket, megnézegetem, aztán olcsóbb helyről megrendelem... totál teljesítik azt amire használom őket: kiállítóteremnek ideális

Bluemotion 2014.11.10. 20:29:00

@Aureliano Buendía: Nekem is ez volt az első gondolatom.

Bluemotion 2014.11.10. 20:31:01

@Aureliano Buendía: Mennyi tapasztalatod van a prémium kategóriájú Acer laptopok meghibásodásaival kapcsolatban?

Aureliano Buendía 2014.11.10. 20:32:35

@Bluemotion: tele vagyok velük. De olvass csak vissza, vannak itt még páran, akik szintén ezt írták;)

gizmo266 2014.11.10. 20:54:43

@ancsika: amerikai ismerősök röhögni jártak a Media Markt-ba, mert 1-2 generációva ezelőtti szarokat árulnak csillagászait áron.

Bluemotion 2014.11.10. 21:02:37

@Aureliano Buendía: Itt érdemes azért szétválasztani a prémium kategóriát az olcsóbb 100E Ft alatti kategóriától. Most néztem Acer laptopot már 68E Ft-tól lehet vásárolni, amely mind anyag minőségben mind hardver tekintetében alul marad a több százezres prémium kategóriában található gépekétől, de természetesen ez nem azt jelenti, hogy ne lehetne magasabb összegű notebookoknál egy-egy rosszabb széria, de saját tapasztalatom szerint ez nem igazán jellemző.
A személyes környezetemben kettő darab 250E Ft fölötti Acer Travelmate típus is megtalálható, amelyek már több mint 4 évesek, de ez idáig egyszer sem hibásodtak meg, és nem is keveset lettek azóta használva.
Szerintem egy bizonyos összeg fölött az összes gyártó ügyel arra, az üzleti kategóriájú laptopjai valóban a minőséget képviseljék, ezért véleményem szerint nem igazán állja meg az-az általánosítás a helyét, hogy az összes Acer típusú notebook minősége a földet verné. Én végül is elégedett vagyok velük, de ez nem azt jelenti, hogy ha a jövőben meghibásodnak ne egy másik gyártótól vásároljak esetleg egy jobb ár/érték arányú készülékeket.
Ugyebár a tudatos vásárló alaposan feltérképezi a kínálatot, végig nézni a teszteket és csak azután választja ki a megfelelő eszközt, itt egyébként előny, ha nem vagy elkötelezetten márka hű, hiszen akkor racionálisabban tudod feltérképezni a piacot (itt megjegyezném, hogy egy márkán belül is lehetnek rosszabb és jobb kiadások is).

xclusiv 2014.11.10. 21:57:40

Kedves Kriszta,

Én a következőt javaslom: _ne_ vegye meg ezt a notit, ennyiért pláne.

Szerintem egy 17,3-as noti mindenképp rossz választás, mert nem igazán hordozható, azonos teljesítményű asztalitól pedig sokkal drágább, nehezebben bővíthető, javítható, stb.
Kivéve ha pontosan egy nagy teljesítményű hordozható munkaállomásra van szükség, mert akkor az kell, de általában nem ez a helyzet.

Ha kell a teljesítmény, akkor egy asztali gépet javaslok, ez mondjuk a 350+ kategória helyett kijön 200-ból, 250-ből.
Hordozni meg 50k környékén egy használt üzleti modellt (dell, hp, lenovo), a fontos az, hogy business modell legyen. Ezek ugyanis a strapára vannak tervezve, és miután párezer darab lehúzott 3-4 évet egy multinál, még mindig bőven kiszolgálják egy átlag user igényeit, kell beléjük egy SSD és memóriabővítés 4 gigára, aztán annyi. Esetleg még egy új akku.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.11. 08:36:35

@homar4prez:
Köze nincsen a VGA-hoz vagy a CPU-hoz annak, amit írsz, hanem inkább a rossz hűtéshez van köze. Low-end kategóriában alap, hogy nem veszünk laptopot dedikált VGA-val, mert megvan az esélye, hogy ki fogja forrasztani, ami meg a CPU-t illeti, mivel meglehetősen nagy a választék, ami a TDP-t illeti, mind az Intelnél, mind az AMD-nél, ezért nettó baromság azzal érvelni, hogy az AMD hogy melegszik, nettó baromság. Persze aki asztali gépbe 160 wattos AMD FX-et vesz, az meg is érdemli, bár a lakás fűtésére sem utolsó. De itt ugye laptopokról volt szó, szóval az offtopic.

Természetesen sokkal jobb az Intel, de nem ebből a szempontból, mert önmagában a GPU vagy a CPU a legritkább esetben okozza a laptop halálát. A nem megfelelő hűtés már annál inkább. Ugyanilyen urban legend a stabilitási probléma, aminek a valóságalapja valamelyik AMD 5x86 széria volt, ami óta ennek már semmi alapja nincs.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.11. 08:41:10

Ami az Acert illeti, nem az a probléma vele, hogy általában megbízhatatlanabb lenne a többi gyártó termékénél. A szervizzel van a gond. Ha valami baj van vele, akkor lehet várni a csehországi szervizre.

Én is mostanában akarok laptopot venni, legszívesebben Dellt vennék, de normális áron nem kapok belőle jót, ez a baj, consumer kategóriában meg végignézve a minőségét, csalódás lenne a korábbi Dell gépeimhez képest. Úgyhogy most éppen HP ProBook-okkal szemezek, de nem tudom a 4xx széria mennyire megbízható, a 6xx szériát meg drágállom.

Balogh Torrente Tibi de la Omlás (törölt) 2014.11.11. 08:49:58

Ja, és én ilyen gamer laptopot sem nagyon vennék, mert ha munkára kellene az erő, akkor már inkább valami mobil munkaállomás kategóriás gép, ha játékra, akkor viszont nagyon-nagy luxus laptopot venni, ugyanaz asztali gépből (a bővíthetősége is figyelembe véve) hosszútávon harmad annyiból jön ki, még akkor is sokkal olcsóbb, ha az ember emellett tart egy gyengébb laptopot egyéb céljaira.

blamm 2014.11.11. 10:13:30

@McZozo: De amit szeretne acer gép, 300k fölött van, ilyen árkategóriában már belefér egy megbízhatóbb márka is :)

Nikorene 2014.11.19. 16:05:41

Mióta kidobtam az asztali gépemet a 2000es évek elején csak Acerem volt. Most nyúzom a négyes számút. Ketteske (Aspire 5920G) is megvan még, csak az videokártyát kellett kicserélnem benne, mert elszállt (Geforce 8600GT), most az asszony nyúzza felváltva a gyerekkel. Az elsô még megvan valamelyik ismerôsöm ismerôsénél, hármaska meg vígan zakatol németországban (miután lecseréltem a billentyûzetét németre és eladtam az ebay-en). Most gondolkodom 5öskén, de nem tetszik, hogy nincs olyan V7 Nitro amiben egyszerre van i7es 4710HQ + BD és 15 colos...

ahanem01 2014.12.05. 12:50:42

@ColT: Nagyjából mind ugyanolyan szar. Max a szervizben különböznek. És akkor dell.
süti beállítások módosítása