Tékozló Homár

Nem szállít az Úgyismegveszel.hu (frissült)

2014.01.03. 15:32 | jackyll | 1085 komment

ugyismegveszel.jpgBea még novemberber rendelt karácsonyra apróságokat az Úgyismegveszel.hu oldaláról, amik azonban sohasem érkeztek meg. A pénz persze náluk maradt.

Nekem egy fantom weblapnak tűnik, telefonon nem elérhetőek, és nem küldenek semmit, NAv, Fogyvéd nem tesz semmit, mert a leveleiket valaki átveszi és ezzel rendben van szerintük....


---------- Továbbított levél ----------
Dátum: 2013. december 23. 11:44
Tárgy: Feljelentés !
Címzett: irjnekunk@irjnekunk.hu

Kérem visszahivásukat a számon. ellentkező esetben feljelentem Önöket, mivel nem teljesítették a megrendeléseket.

A megrendelésem:

2013.Nov 29.én adtam le az önök Ugyismegveszel.hu weboldalán a következő megrendelési számokkal: 9340, 8802, 8801, 8800, 8799

A termékekekt átutalással fizettem ki.

UPDATE 01/06: A homáros megjelenésre rögtön reagált az Úgyismegveszel.hu, és már vissza is utalta a pénzt:

Olvasson tovább!

Felkerekítették a SuperShopos vásárlást a Sparban

2014.01.03. 15:02 | jackyll | 164 komment

spar_nyugta.jpgA.T. egy rejtélyes anomáliát fedezett fel a számláján legutóbbi sparos vásárlása után. A végösszeg 1497 forintra jött ki, azaz 1495 forintot kellett volna fizetnie. Igenám, de megjelent egy SSH-kedvezmény tétel +1 forinttal, ami miatt 2000 lett a végösszeg. Sok kicsi sokra megy?

Úgy gondoltam, az alábbi esetet mindenképp megosztom Veletek, talán érdemes közzétenni. A mai vásárlás végeztével otthon, egészen véletlenül lettünk figyelmesek a Spar nyugtán egy tételre: SSH kedvezmény 1Ft. Nem, nem negatív előjellel! Tehát akkor pontosan milyen kedvezmény is? Semmilyen!

Olvasson tovább!

A Bónusz Brigádnál hirdetett a csaló redőnyös

2014.01.03. 14:15 | jackyll | 27 komment

Október óta tudósítunk a Négy Évszak Hővédelem Bt. fel nem szerelt redőnyeiről és elsikkasztott előlegeiről. Decemberben valaki már megtette az első feljelentést, úgyhogy a többieket is csak arra tudjuk biztatni, hogy legalább a cégjegyzékből toljuk ki ezt a "vállalkozást". Viszont kiderült, hogy miért fordultak ennyien hozzá: mert a Bónusz Brigádon hirdetett a nyáron. Ott viszont csak azoknak tudnak segíteni, akik rajtuk keresztül és nem közvetlenül a csalónak fizettek:

A Négy Évszak Hővédelem Bt. erkölcstelen játszmája miatt írok én is! Velünk Szintén ugyanez történik és még mindig nem sikerült visszakapnunk a pénzünket, 4 lemondott időpont után feljelentettem a rendőrségen, ahol annyit kértek, ha találkozok még érintett személyekkel, ők is jelentkezzenek az adott kapitányságon akár emailben is elég első körben, ha már 2-3 személy előbukkan nagyobb az esély hogy megállítsa a rendőrség ezt a szélhámos céget!!!! Kérem továbbítsák levelem az érintetteknek! Nagyon fontos, hogy több embert ne csonkítson meg ez a vállalkozás!!!!!!!

Köszönettel:
28

Olvasson tovább!

Rothasztott trapista a CBA-ból

2014.01.03. 13:35 | jackyll | 68 komment

cbatrapista2.jpgA rezsicsökkentés alig pár napja elvitte a Műjégpályát, most pedig már a CBA-t nyaldossa. Mert persze lehet, hogy újracímkézés történt, de valószínűbb, hogy már egy hűtőt sem tudnak rendeltetésszerűen üzemben tartani, mert minek:

Nem tudom, mekkora hírértékkel bír még, hogy lejárt áruval basznak át egy CBA-ban, de mégis, talán az új szintre emelt "fortély" figyelmet érdemelhet. Már nem lejárt szavatosságú árut tesznek a polc elejére, a címkével minden rendben.A kontent a lejárati idő előtt kezdi meg a szétrodhadást, ezzel hiúsítva meg a sebtében összevásárolt árukból történő gyors vacsora megvalósítását. Vagy csak én élek burokban és/vagy járok többnyire normális helyekre vásárolni, hogy meglep egy ilyen eset? Csatoltam a láncnak írt levelemet, amiben szó szerint szaftos fotók is találhatók:

Olvasson tovább!

Utólag fizették a Playstationnek csomagolt téglát

2014.01.03. 11:46 | jackyll | 27 komment

Szinte teljesen hétköznapi jelenség, hogy az interneten akármilyen gyanúsan olcsó valami, úgyis elviszik az összeset. Ilyen esetekben sajnos nem ritka, hogy majdnem 30 ezer forintért csak téglát küldenek Playstation helyett.

A police.hu szerint a feljelentő a hirdetésben megadott mobiltelefonszámon megegyezett az eladóval a kiválasztott játékkonzol vételárában és abban állapodtak meg, hogy postai utánvéttel kapja meg a terméket. A fiatal édesanyja december 30-án átvette és kifizette fia csomagját, azonban annak kibontásakor nem a kifizetett műszaki terméket, hanem egy téglát találtak. Az Egri Rendőrkapitányság szabálysértési eljárást indított az ismeretlen személlyel szemben.

Mennyire lett volna egyszerű előbb kibontani a csomagot és csak utáha kifizetni, ha tetszik a tégla színe? Lásd még "utánvét". A csaló amúgy még a régi értékhatárhoz igazította a bűncselekmény összegét, azóta már 50 ezer forintot lehet figyelmeztetésért ellopni alkalmanként.

Gyalázatos fényképkidolgozás a Sooterstől karácsonyra

2014.01.03. 10:16 | jackyll | 27 komment

Soma két hét késéssel kapta meg a karácsonyra rendelt fényképeit, de 12 ezer forintért a 182 darabból csak 10-et sikerült kiküldeniük. A többit valószínűleg még szárítgatják az előhívószobában:

December 12-én adtunk le rendelést a Sootersnél online fotókidolgozásra: jó sok kép az esküvőnkről, amiből anyáinknak készítettünk volna albumot meg a nagyszülőknek egy-egy bekeretezett képet karácsonyra. Kártyával ki is fizettük egyből. Tényleg nem siettük el, de jött az automatikus visszaigazolás, hogy 72 órán belül ki is szállítják. December 18-án küldtek egy emailt, hogy „a rendelés feldolgozása folyamatban van”, de a „hirtelen megnövekedett rendelésszám miatt a termék átvétele várhatóan 1-2 napot csúszik”. 18-án ez még nem lett volna baj, ha igazat írtak volna.  A 72 óra plusz egy-két napos csúszás azt jelentette volna, hogy másnapra (19-ére) el is készül. Azért baljósan hangzott, hogy hozzátették: „biztosítunk arról, hogy karácsonyig a terméket kiszállítjuk!”

Hát ez sem jött össze, és nem csak azért, mert a karácsonyozás nálunk már december 21-én elkezdődött. Minden napra jutott egy-egy rokonság, és mindenhova béna pótajándékokkal kellett mennünk, mert hiába hívogattuk a Sooterst (nem vették fel), és a Pick Pack pontot, nem érkezett meg az ajándék. Reménykedtünk, hogy ha már az 1-2 napos csúszás sem jött össze, legalább a karácsonyi ígéretüket betartják, de nem sikerült az sem. 24-én jó hangulatban küldtünk egy panaszlevelet, amiben bemásoltuk a korábbi ígéreteiket, és ekkor már kedvezményt is kértünk az okozott kár miatt. Még aznap válaszoltak, betűhíven a levelük:

Olvasson tovább!

Lemondhatatlan elektronikus számla

2014.01.02. 15:46 | jackyll | 25 komment

Dorcsita másfél éve szeretné elérni, hogy villanyszámláit ne az exe emailjére küldjék, de minden hiába:

Az EDF Démásznál biztosan süket-némák, és degeneráltak dolgoznak... Úgy látszik, nagyon utatkoznak, mivel harmadszorra sem sikerül megérteni az ember kérését....

2008-ban lakást vásároltam, a villanyóra átkerült a nevemre, a számla is. Elektronikus számlázást kértem... Csak a 21. században élünk. Mivel az akkori párom intézte, az ő email címét adtuk meg kézbesítésre. Időközben a kapcsolatunk megszakadt, telefonon, és emailben kértem az email cím módosítását. Lassan 1,5 éve játszuk a huzavonát. Én írok nekik, hogy csak nekem küldjék... nem sikerül. Az exem küldözgeti tovább nekem. Háromszor visszajeleztek, hogy az email cím módosításra kerül... Most a harmadik után, komolyabb lépéseket tervezek, segítsetek olvasók! Írtam tértivevényes levelet, emailt, és telefonon is kértem már. Ennél már hova tovább?

Első osztályú szolgáltatás Samsung Galaxy Note 3 módra

2014.01.02. 15:01 | jackyll | 49 komment

Gábor három hónapja nem tudja kicseréltetni a gyárilag hibás Galaxy Note 3 péklapátját. A csak hosszabb beszélgetéseknél jelentkező hibát 2 hónap után ugyan elismerték, aztán ki is javították, de neki már csak a csere jó:

2008-ban már fél évig rendszeres látogatói voltunk az Samsung márkabolt - TeleMax szerviz - Samsung ügyfélszolgálat szentháromságnak, mire sikerült rendezni egy gyári hibás, a Samsung márkaboltban, akkoriban prémium kategóriába tartozott mobiltelefon problémáját. Az elmúlt negyedév során ismét megtapasztalhattam mit jelent náluk az "Első osztályú termékek, első osztályú szolgáltatások" szlogen, ráadásul a történetnek még nincs vége, sőt válasz sem...
   
2013.09.26-án a készülék hazai premierjének napján a Samsung Mobile Allee üzletében vásároltunk két darab Samsung Galaxy Note 3 típusú mobiltelefont. Az egyik a vásárlástól kezdődően hibásan működött, időszaki hiba miatt telefonbeszélgetés során a hang rendszeresen érthetetlenné vált, panaszkodtak a vonal másik végén, hogy nem lehet érteni amit mondok. Mivel időszakosan jelentkezett a probléma időbe telt, mire sikerült egyértelműen kideríteni, hogy nem beállítások, helyszín stb. okozza a gondot, a két egyforma készüléket megcserélve nálam a hiba nem volt tapasztalható, az én készülékemet használónál viszont jöttek a jelzések, hogy nem stimmel.

Olvasson tovább!

Az év első ügyintézése

2014.01.02. 13:37 | jackyll | 48 komment

A Fővárosi Munkaügyi Központban jó hangulatban zajlik az élet, csak nem értik, hogy miért akarnak beszélgetni velük az ügyfelek:

2013.december 31-én megszűnt a munkahelyem, irány a Fővárosi Munkaügyi Központ V-VI-XIII. kerületi Kirendeltsége.1137. Bp. Katona J. u. 25. Csupán azt szerettem volna megtudni, hogy a munkaviszonyom megszűnését követően meddig él a TB jogviszonyom. Mivel végkielégítést kaptam, nem elsősorban az álláskeresési járadék összege, és annak mielőbbi kicsikarása volt a célom.
2013. szeptember 1-én volt 25 éve, hogy dolgozom. Életem első tíz évét az egészségügyben töltöttem el, de utána bank-biztosítás, szép jövedelemmel, szép járulékok megfizetésével. Korábban, 3 évvel ezelőtt sajnos már voltam munkanélküli, 4 hónapon keresztül, ugyanerre a helyre jártam, megtapasztaltam, hogy semmi segítségre, jó szóra nem számíthatok. De most új év, új kihívások, fel a fejet, ki a mellet, talán kedvesek, segítőkészek lesznek az ügyintézők.

Olvasson tovább!