Tékozló Homár

Betiltották a Gávavencsellői kókuszkockát

2014.04.11. 15:05 | jackyll | 797 komment

hazias_izek.jpg

Túltolták a kálium-szorbátot a Gávavencsellői Sütőüzemben, ezért a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) a magas tartósítószer-adalék tartalom miatt elrendelte a termékek forgalomból történő kivonását és azonnali visszahívását. A Nébih honlapján közzétett fotókon kókuszkocka, mézes karamell szelet és mézes krémes látható:

Olvasson tovább!

Kártérítés lezúzott csomagolás után

2014.04.11. 13:36 | jackyll | 40 komment

István egy pozitív történettel gyarapodott. eBayen rendelt társasjátékának bezúzódott a doboza, de emiatt nem küldte vissza. Cserébe az árának 10%-át visszakapta:

Rendeltem egy társasjátékot a Board Game Extrastól az eBay-en keresztül április 3-án. Tegnap, április 9-én már  meg is érkezett. Örültem a gyors szállításnak, de a csomagolásról már kibontás előtt látszott, hogy nem elégséges. Sajnos a gyanúm be is igazolódott: a játék doboza több helyen is kissé megsérült a postai kézbesítés során. Nyilván ettől még ugyanúgy lehet használni a társasjátékot, de azért küldtem a cégnek egy emailt, hogy legközelebb minumum két réteg buborékfóliába tekerjék a dobozt. De jeleztem azt is, hogy emiatt azért nem küldöm vissza a játékot.

Alig félóra múlva válaszoltak is, amiben elnézést kértek a kellemetlenségért, és noha én nem kértem árengedményt, önként visszatérítettek 10%-ot. Igy természetesen pozitív értékelést adtam nekik az eBayen.

Miért nincsen internet a Railjeten a Bécs-Budapest járaton? (frissült)

2014.04.11. 12:07 | jackyll | 61 komment

 A mai kínzó kérdés:

Az én történetem csak egy kérdés: miért nincsen internet a Railjeten a Bécs-Budapest járaton? Bécstől a határig gyors és ingyenes net van, a határtól kezdve pedig megjelennek a magyarok kényszerűségből megosztott mobilról üzemeltetett Wifi-jelei, és mindenki vadássza a térképen, mikor jutunk nagyváros mellé, ahol van 3G, és nem megyünk vissza az időben a modemes internet sebesség korszakába.

Ha még nem volt, kérdezzetek már rá a MÁV-nál, hogy ami van a labancoknak, az miért nincsen a kurucoknak?

Kösz,
a

UPDATE 04/15: Egy kedves olvasó, kopaszsop hívta fel rá a figyelmet:

van rá válasz, csak az egyed nem használja rendesen a gúglit...
amúgy meg rá van írva arra a nyamvadt vonatra, hogy "ÖBB wlan", és nem az hogy "ÖBB-MÁV wlan"...

Műanyagcsíkokkal ütik a kenyeret a Lidlben

2014.04.11. 10:50 | jackyll | 101 komment

Szilvi műanyagdarabokat talált a Lidlnél, de hiába írta meg nekik, törölték a facebookos bejegyzését:

Az alábbi levelet ma reggel tettem a saját a Lidl fb oldalára. Választ nem kaptam, de törölték mindkét helyről

Tisztelt Lidl! Április 8-án vásároltunk a dorogi üzletükben 1 db "Pékkemencés" kenyeret. Ma reggel vágtam belőle 4 szeletet. Ebben a 4 szelet kenyérben találtunk 3 db 2 és 8 cm közötti fehér műanyag zsinórdarabot. A kérdésem: az említett zsinór a kenyér szerves részét képezi esetleg ízfokozó? További szeletelés közben találok egyéb állományjavítót is? Amennyiben nem a kenyér része, visszaküldjem Önöknek, más egyéb felhasználásra?

Válaszukat köszöni az eddig elégedett Szilvia

Így lehet kipréselni kártérítést a Wizzairből

2014.04.11. 09:29 | jackyll | 54 komment

Igenis ki lehet sajtolni kártérítést a légitársaságoktól, csak nem szabad hagyni, hogy rögtön az első levéllel lerázzanak. Nem naiv ügyfél rátalált az EUclaim behajtócégre, ami pont az ilyen esetekre szakosodott. Sikerdíj fejében be is perelték a nevében a Wizzairt. Végül naiv ügyfél 128 eurót kapott kézhez a 250 eurós kártérítésből, ami ahhoz képest, hogy semmit nem kellett vele foglalkoznia, nem olyan rossz:

Hosszú évek óta használom a WizzAir légitársaságot London és Budapest között. Vegyesen vannak pozitív és negatív tapasztalataim is. Volt, hogy pontosan indult a gép, de az is megesett sokszor, hogy késett. Különösebben nem foglalkoztam vele, mert legtöbbször be tudta hozni a késést.

A legdurvább eset viszont 2013. október 18-án történt, amikor a délutáni (14:25) WizzAir járat több mint 5 órás késéssel indult London Luton reptérről. Én már előre tudtam, hogy lesz késés, mert meg szoktam nézni a bud.hu honlapon, hogy a Budapestről Londonba induló 12:20-as WizzAir gép időben indul-e, ugyanis ugyanaz a gép megy vissza. Kristálytisztán látszott, hogy több órányi késésre lehet majd számítani, de ezt természetesen a lutoni reptéren nem közölték azonnal. Tájékoztatást nem igazán kaptunk, csak a 6 font értékű kuponokat osztogatta a földi kiszolgáló személyzet.

Olvasson tovább!

Nem drogozott a McDonaldsban pusztító tangás nő (18+)

2014.04.10. 16:20 | jackyll | 257 komment

A Homár egyáltalán nem ért egyet azzal, hogy a női mell szégyellnivaló dolog lenne, úgyhogy cenzúrázatlanul közli a napokban kiszivárgott zseniális biztonsági kamerás felvételt, amin a 41 éves Sandra Suarez egy darab tangában tisztára söpör egy mekis pultot, kirámol egy szekrényt, aztán fagyit csapol a szájába, mert állítólag mániákus rohama lett (floridai, érthető), amikor az egyik alkalmazott nem hagyta a parkolóban, hogy orálisan kielégítse.

Olvasson tovább!

Újabb műállami csalás fenyegeti a kisvállalkozókat (frissült)

2014.04.10. 14:59 | jackyll | 38 komment

mkni.jpg

Mintha nem lenne elég állami lehúzás, újra megindult egy játékos államinak látszó dizájnnal. A Cink kapott egyet a pazar szélkakasos címeres levélből, amiben a Magyar Kereskedelmi Nyilvántartási Intézet Kft. 24 ezer forint közzétételi díjat követel naiv cégvezetőktől, vagy különben. A cég bő egy hete regisztrált oldala sajnos már nem üzemel, de a levél hátoldalán olvasható szerződési feltételekből kiderül, hogy félévente számlázzák ezt a díjat a nemlétező adatbázisukért, írják a Dzabaszkus.eu-n:

Olvasson tovább!

Mennyibe kerül a szoftverfrissítés a NaviGurunál?

2014.04.10. 13:51 | jackyll | 47 komment

Naiv ügyfél 9 hónap után azt hitte, választ kap a kérdéseire, de aztán mégsem:

2013. július 15-én írtam a NaviGuru cégnek, érdeklődtem, hogy az autómban lévő navigáció szoftverének frissítésére van-e lehetőség és ha igen, akkor mennyibe kerülne. 9 hónapra rá (!!!) érkezett egy válasz email, melyben egy apróhirdetés linkje volt és az alábbi szöveg (egyébként nagyjából ugyanilyen hirdetés miatt írtam eredetileg az érdeklődő emailt):

Üdvözlöm!  Kérem tekintse meg az alábbi linket, ha a benne szereplő navigáció típus van az autójában akkor tudunk segíteni.

Olvasson tovább!

Kupon nélkül nincs kuponos kaja a Mekiben

2014.04.10. 12:39 | jackyll | 87 komment

Váratlan fordulat, pedig még virtuális kuponjuk is van, de naiv ügyfélnek azt sem sikerült telefonján betöltenie, mert túlterhelődött a wifi a gyorsétteremben:

A postaládámba találtam akciós kupont. Egyik nap otthon felejtettem, de gondoltam sebaj, bemegyek és kérek a kuponos ajánlatból, hiszen tudtam pontosan mit szeretnék (sültkrumplit és chiken mcnuggetset, akcióba ezekből 1et fizetsz, 2t kapsz). Mondom is a "Segíthetek?" nevű kislánynak, hogy mit szeretnék, de azt mondta, hogy csak a kupon bemutatásával lehetséges, amit otthon felejtettem... de ha van okostelefonom, akkor ha rámegyek a weboldalukra, azt is bemutathatom.

Olvasson tovább!

Szétfagyasztotta a MÁV az utasokat

2014.04.10. 11:04 | jackyll | 45 komment

Nyáron ugye szinte soha nem hallani ilyet, most bezzeg csutkán nyomják a légkondit az IC-n:

Röviden: csütörtökön utaztam Debrecenből Bpestre IC-vel. Kinn volt vagy 20 fok, benn pedig ment a légkondi. Halálra fagytunk. 1 óra múlva jött a kalauz, mindannyian elpanaszoltuk a hideget, megígérte, állít a hőmérsékleten. Így is lett. Megírtam.

Hosszan: Mi a fészkes fenének kapcsolják be a légkondit? Megkérdeztem a kalauztól, szerinte hány fok lehet most a kocsiban. fejvakarás után kérdezte: talán 22? Mondom, kint volt 20, itt meg megcsapott a hideg. Erre elhallgatott. És egy órán át kinek lehetett volna jelezni? Imádom, amikor a végén megköszönik, hogy a MÁV-ot választottam, mintha ugyan lenne más lehetőség is...