Tékozló Homár

Fagor: csere csak kitartóknak

2014.01.21. 13:58 | jackyll | 1638 komment

Naiv ügyfél kommunikációs nehézségekbe ütközött, amikor akciós Fagor főzőlapja hibásan érkezett. A márkaszervizt ugyanis átlagosan egy hét alatt lehet elérni: kizárólag az üzenetrögzítőn hagyott számon hívnak vissza egyszercsak. Az instant hibát végül 2 hónap alatt kijavították, de amikor 2 év múlva újra meghibásodott, a teljes csere már nem volt ennyire egyszerű:

Nem egészen 2 évvel ezelőtt vásároltam egy Fagor félindukciós főzőlapot a márkakereskedésben. Ennek pusztán annyi oka volt, hogy így biztosan megkaptam a termékre az akkori 5 év garanciát, illetve akciós volt pont az általam kiválasztott főzőlap. Már a megrendelésnél is voltak kisebb problémák (először nem az akciós árat számolták fel, majd nekem kellett ismételten felhívnom a figyelmüket az 5 év garanciára), de összességében nagyon kedvesek, udvariasak és segítőkészek voltak, nem bántam meg, hogy tőlük vásároltam.

Amikor megérkezett a készülék, éppen ordított a gyerek, így csak átvettem, lerakattam az előszobába, és rohantam a gyerekhez. Így aztán később vettem észre, hogy a csomagolás egyik sarka meglehetősen sérült. Ezt kibontás előtt, biztos, ami biztos több oldalról is lefényképeztük. Jött a villanyszerelő, beszerelte, és kiderült, hogy az a lap, ami a sérült oldalon volt, nem működött.

Olvasson tovább!

Véletlenszerű szállítás a Fashion Daysnél

2014.01.21. 11:05 | jackyll | 75 komment

Henrietta csizmát lőtt a Fashion Daysnél, de a speciális árukészlettel (nem) rendelkező cég a vállalt 30 nap helyett néha 2,5, néha 4,5 hónap után, néha egyáltalán nem szállít:

Történt velem, miszerint nagyon vágytam egy csizmára. Tudtam, hogy ennél az oldalnál le szokták akciózni, így csak vártam a pillanatot, hogy mikor csaphatok le rá! Leendő első vásárlóként és elővigyázatosságom lévén, természetesen utánajártam mit is várhatok a cégtől, mennyire korrektek, teljesítik-e a rendeléseket. A tapasztalatok 60-40 %-ban a negatív oldalt erősítették, késedelmes szállítás (értsd: 1 hónapnál hosszabb), legtöbb esetben nem teljesített szállításként! Gondoltam adok egy esélyt a cégnek, hiszen ott volt az a kb 40 % pozitív tapasztalat. Bele is szaladtam a csapdába.

Olvasson tovább!

A posta nem adja ki ingyen, kinek kézbesítették a csomagját

2014.01.21. 09:57 | jackyll | 114 komment

János nem érti, hogy miért kellene neki azért fizetnie, hogy a postán kiderítsék, kinek adták oda a csomagját illetéktelenül.

A Magyar Posta, ahelyett, hogy a címzettnek kézbesítette volna a küldeményt, valahol máshol, valakinek másnak adta át. A követett küldemény után érdeklődő jogos tulajdonostól KÉRNEK PÉNZT (nem ELNÉZÉST, hanem PÉNZT?????) azért, hogy „adatot” szolgáltassanak? Hölgyem, Önöknek nem „adatot” kell szolgáltatniuk, hanem a feladott csomagot, és nem külön díjért, hanem kártérítést fizetve a késlekedésért, és elnézést kérve.

Olvasson tovább!

Nincs többé formaldehid a Johnson's babasamponban

2014.01.20. 16:27 | jackyll | 187 komment

folmaldehid.jpgKét évvel azután, hogy kiderült, hogy van benne, mostanra nagyjából eltűnt a formaldehid a könnymentes Johnson & Johnson's babasamponból. A cég szerint annyira kevés volt benne, meg csak közvetve, hogy egy almában több van, ráadásul az emberi szervezetben is megtalálható kis mennyiségben, meg a levegőben is folyamatosan. Viszont aki allergiás a formaldehidre, és nem akar bőrkiütéseket, az jó, ha tudja, hogy a Quaternium-15 nevű tartósítószer formaldehidgázt szabadít fel. Előfordulása elsősorban krémek, sminkek, testápolók, borotválkozási termékek, naptejek, arclemosók környékén esélyes, de bútorragasztókban és festékekben is előfordulhat. De teljesen egészséges, pánikra semmi ok, főleg, hogy még a gyümölcsökben is mindenféle vegyület megtalálható. Ráadásul azt meg csak 2011-ben találták ki, hogy lehet, hogy rákkeltő (állatokban), aztán az is lehet, hogy mégsem. A másik kiiktatott összetevő az 1,4-dioxán volt, ami szintén lehet, hogy rákkeltő. A sampont amúgy 1953 óta forgalmazták, úgyhogy tesztalany van bőven.

via io9

Megtérítette az ellopott laptopot a Posta

2014.01.20. 15:29 | jackyll | 88 komment

Hepiendhez érkezett néhány héttel ezelőtt panaszkodó olvasónk, akinek használt laptopja tűnt el, miután feladta a postán. A Magyar Posta ezen felül fontosnak tartotta kiemelni, hogy a Homáron hetente olvasható bejegyzések száma elenyésző a sikeresen kézbesített csomagokéhoz képest. Még szép.

A 2014.01.09-én publikált, „Ellopták a laptopját a postán” című blogbejegyzése kapcsán tájékoztatom, hogy a Magyar Posta Zrt. kivizsgálta az esetet, az ügyben érintett ügyfeleknek megtérítette az okozott kárt, továbbá megtörtént a szükséges és arányos személyi felelősségre vonás is. Az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézést kérünk.

Olvasson tovább!

Lejárt sört árulnak a Reálban

2014.01.20. 14:26 | jackyll | 42 komment

realsor.jpgTudnak róla, mégis mindig visszateszik, miután szólnak, hogy lejárt.

2014. 01. 15-én a Bp. XI. ker. Bocskai úton, a Kosztolányi Dezső térnél levő Reál élelmiszerüzletben vásároltam. Harmadszor fordult elő, hogy az üzlet polcain lejárt minőségű termékekkel találkoztam. A korábbi alkalmakkor felhívtam az eladó figyelmét a lejárt minőségi határidőre, ezt mind a két alkalommal el is ismerte. Első alkalommal azonnal le is vették a polcról a kérdéses termékeket, azonban az ezt követő vásárlás (2014 január első hete) alkalmával ismét a polcokon voltak. Erről újra tájékoztattam az eladót. Harmadik (2014. 01. 15.) alkalommal továbbra is a polcon voltak a termékek, mi több az azokon levő - házilag gyártott - új címkén új dátum szerepelt. Az eredeti dátumot fekete alkoholos filccel kisatírozták, majd erre ragasztották az új címkét. Az egyik ilyen árucikket meg is vásároltam. Valószínűnek tartom, hogy emlékeztek rám a korábbi reklamációk miatt, ettől függetlenül eladták a terméket.

Olvasson tovább!

Évekig fizették a szomszéd bojlerét az E-on miatt

2014.01.20. 12:57 | jackyll | 102 komment

Naiv ügyfél 6 év után vette észre, hogy az éjszakai villanyóra akkor is pörög, ha nincs rákötve semmi.
Az E-on elsőre nem talált problémát, és ki is számlázta a 15 ezer forintos "téves riasztást". Másodszorra már észrevették, és lekötötték a szomszéd bojlerét a villanyórájukról, de a 150-200 ezer forintos fantomfogyasztásukról fél éve nincs véleményük:

2012. őszén észrevettük hogy az éjszakai villanyóránk akkor is forog ha a bojlerünk nincs bekötve. Hívtunk szerelőt,aki megállapította hogy valami el van kötve. 2012. december elején telefonon bejelentettem a hibát -> telefonos kisasszony szerint ilyen hibát csak levélben, írásban lehet bejelenteni. levelet megírtam, a számlámról beleírtam ügyfélszámot, címet, óra állás stb. 15 nap múlva kaptam a választ hogy egészítsem ki hogy milyen a típusa a mérőórának és megírták ha feleslegesen jönnek ki a szerelők akkor 15000 Ft-t kiszámláznak.

újabb 15 nap ( már 2013. jan. van). 2 szerelő kijött kb 1,5 óra kínlódás után leírták hogy "Minden rendben van"  nem találtak semmi hibát. (szerintük cseréltessem ki a falba a vezetéket, mert biztos ott megy el az áram.) a bojlerem kikötve maradt, órát lefényképeztem, másnap reggelre 2 kW újra elment a semmibe, a víz hideg.  ( már 30 napja nincs bekötve a bojler, nincs meleg víz, de az óra szépen pörög tovább).

Olvasson tovább!

Kukacos tea a Liptontól

2014.01.20. 11:53 | jackyll | 74 komment

liptonkukac1.jpgEz már az új recept?

Nem vagyok nagy teás, de reggel gondoltam tolok egy gyümölcsöset, ha már kaptunk karácsonyra. Csatolom a képet, mi fogadott, mikor levettem a polcról. A "legszebb" az egészben, hogy az original csomagoláson belül mozognak, élnek. Most csak kettőt sikerült elkapni, de van ott még egy harmadik is. Ki sem merem nyitni mi lehet benne...

Olvasson tovább!