Tékozló Homár

Így várják a vásárlót a KIKA világában

2015.01.13. 09:42 | Homár Hilda | 25 komment

287_mobilebanner.jpg

Nekem új volt, hogy a Quattro Mobili integrálódott a KIKÁ-ba, de mondjuk az is, hogy valaki egy ígéretre alapozva 4 hónapig  várja türelmesen, hogy foglalkozzanak a panaszával. Minden együttérzésem olvasónké, de, ha ennyire langsam történik a semmi, akkor  paprikázza fel magát, és támadja meg valamelyik - praktikusan mondjuk a Lehel úti - áruházat személyesen vagy a lokáltelefonon. Hajrá!

Kedves Homár!

Az alábbi történetet a KIKÁ-ról osztanám meg veletek.

Július közepén vásároltam egy ebédlőgarnitúrát az akkor még működő Quattro Mobili nevű cégtől. A cég végkiárusított, és jelezték, ha bármilyen garanciális problémám lesz, a KIKÁ-hoz forduljak, mert a cégük beolvad a KIKÁba. 

Szeptember elején meg is érkezett rendben a garnitúra, azonban egy-két helyen sérülten vettem át. Azonnal jeleztem a problémát az akkor utolsó napjait számláló budaörsi telephelyre, ahol a KIKÁ-hoz irányítottak ismételten. Írtam a KIKÁnak szeptember 09-én a megadott http://www.kika.com/hu/info-kapcsolat/kapcsolat/ kontakt mailen.

Ezt követően kb 3 hét múlva telefonon egyeztettem az egyik Lehel úti munkatársukkal, aki azt ígérte utána néz, és telefonon/mailben keresni fognak. A KIKA központi telefonos elérhetősége elérhetetlen. Azóta sem kerestek/reagáltak. Kb. ennyit törődhetnek a vevőikkel….

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vadászok Őrangyala 2015.01.13. 09:43:38

Posztoló miért sérült meg, miközben átvette a garniturhát?

Trunkel 2015.01.13. 09:49:40

Személyes ügyintézés??? Szerintem jobban haladna az üggyel.

AtiSnatch 2015.01.13. 10:00:48

Kaki poszt a kikáról. Ugorgyunk.

Manyecska 2015.01.13. 10:09:45

Nemár!! pont tegnap dicsértem meg őket, két napja lakom a Kikás dizájnban, murva jól néz ki minden köszönöm hogy elmondhattam.

Manyecska 2015.01.13. 10:19:11

@atpijkamo: most kell még kettő szekrényt vennem most akkor mivan?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.13. 10:20:53

@Manyecska /válasz ment!/: Két orosz lehallgatókészüléket akarsz elhelyezni? Vegyél japánt, az elfér egy légy fülében.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.13. 10:23:41

Szállodában:
- Honnan veszed észre, hogy lehallgat a szovjet KGB?
-Eggyel több szekrény van a szobában.

Manyecska 2015.01.13. 10:26:19

@atpijkamo: szekrényházt ne! bőröndből öltözködöm három napja netudd meg xdd

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.01.13. 10:43:54

" Kb. ennyit törődhetnek a vevőikkel…."
Héát ha ennyire birka vagy, akkor nem is fognak többet... Anyacégnek, fogyvédnek, mindenkinek email.

Manyecska 2015.01.13. 12:36:35

@atpijkamo: én, -30 kg-t.@ColT: lehet mindenki megsérült, ezek a bútorok még élhetnek, valszeg!!:P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.13. 12:55:38

nekem még soha nem sikerült az kikában vásárolnom, de valószínűleg igénytelen vagyok. Mondjuk egy szatyrot elég nehéz bebútorozni.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.01.13. 12:59:51

@batgirl: Mi vettünk már ott értelmes dolgot is, de nagyon meg kell nézni. Árak meg az egekben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.01.13. 13:07:35

@ColT: árak egekben, minőség és ízlés a béka segge alatt.

Manyecska 2015.01.13. 13:21:58

@batgirl: én esküszöm elmentem a Domusba csak mexűnt :DDD a kikás ágyak nagyon jók. Mihez képest drága, ugye.

SarahConnor 2015.01.13. 15:02:51

"egy-két helyen sérülten vettem át."

Na ezt nem kellett volna. Ennyike!

Aureliano Buendía 2015.01.13. 19:34:41

@Vadászok Őrangyala: lehet, hogy eleve sérült. Akkor ez csúnya kirekesztés a KIKA részéről.

Aureliano Buendía 2015.01.13. 19:38:35

@ColT: vannak értelmes dolgaik, a nappali szekrénysora onnan van, sokkal jobban bejött a stíl, mint az IKEA.
Az tény, hogy baromi drága.

És nagyon más a logika, ezt akkor tapasztaltam meg, mikor egymás után szereltem ikeás és kikás bútort.

Viszont már akkor megállapítottam, hogy addig számít a vevő, míg a kasszánál fizet. Azt az igénytelen áruátvevőt, ami a Róbert Károly körúton van. A kiskundorozsmai Merkur telep igényesebb volt '86-ban.

Aureliano Buendía 2015.01.13. 19:41:31

Tényleg nagyon türelmes a posztoló, eleve nem kellett volna átvenni (megszűnés alatt álló cégtől vásárolni eleve olyan, mintha hashajtóra altatót vennél be), de ha már igen, akkor ideje lenne személyesen bemennie és némi asztalt csapkodni.

@batgirl: bútorban szerintem nem. Kiegészítőkben viszont nagyon durván, anno, ha szomorú voltam, és röhögni akartam, karácsonyi vásár alatt oda jártam. Rettenet az a mennyiségű giccs, amit olyankor felmalmoznak.

Csimpi csumpi 2015.01.13. 23:16:01

Most akkor a poszt tolo volt serult vagy a butor?
Sajnalom az oraszervizt...

joska61 2015.01.15. 09:18:54

Kikás történetem nekem is van. Egy megoldás létezik. Oda kell menni a vevőszolgálatra személyesen (Budaörsre, mert az valami központjuk), és verni a palávert. Ha elég hangosan reklamál az ember, találnak megoldást helyben. Egyébként nem.

Anett Molnár 2015.10.12. 22:08:59

Én szombaton előlegeztem le egy terméket. Ma el akartam állni a szerződéstől. Közölték hogy a befizetett előleget csak utalványban tudják visszaadni. Lehel úti szintén