Ákos nagy elszántsággal esett neki az igaza keresésének, és jó sok időt és energiát belefeccölve végül összegründolt magának egy cédényi hangfelvételt meg némi büntetést a Telenornak. De egyáltalán nem jár diadaltáncot, mert, ha jól veszem ki, a szolgáltató nem bírt a cd mellé egy elnézést is odabiggyeszteni.
A szeptember végén megrendeltem az 5 perc után 0 szolgáltatást a Telenornál, aminek a díját azonnal le is vonták, majd 1-jén újra levonták, annak ellenére, hogy a díj 30 napra van megállapítva. Az első telefonhívás alkalmával rögzítették a problémát, majd 72 órás visszahívást ígérve 3 napra eltűntek. A határidő leteltével ismét felhívtam őket. A korábban nyitott panaszt már nem is találták meg.
Hosszas kérdezgetés után, további 3 panasz felvétele után kiderült, hogy ezekre csak 30 nap múlva várhatok választ. Erre fel újra szerettem volna nyitni egy panaszt 72 órára. Az ügyfélszolgálatos jó szokásához híven eltűnt további 20 percre és visszatérve azt mondta, a főnökével beszélve arra jutott, hogy ő ezt nem is tudja megcsinálni, mert nincs hozzá elég információja. Ezek után a főnökét kértem, amire ő megint eltűnt, majd visszatérve annyit mondott, vissza fognak hívni 24 órán belül. Megpróbáltam megtudni a főnöke nevét, amire azt mondta, nem adhat meg semmiféle további adatot. Később visszahívtam az ügyfélszolgálatot, érdeklődve a vezetőjük felől. Ekkor megtudhattam, hogy az ügyfélszolgálatos kishölgynek kizárólag külföldi főnöke van, akinek postai úton írjak levelet a magyarországi címükre.
Végül hosszas huzavona után visszaküldték a jogtalanul levont összegeket, de közben több, ellentmondásokat tartalmazó levelet is kaptam tőlük e-mail-ben.
Ezt követően úgy döntöttem az ügyfélszolgálat hozzáállása miatt kérelmezem a kollégáikkal folytatott hangfelvételek kiadását. Ez ügyben a telefonos ügyfélszolgálat is rögzített egy kérelmet, amire elutasító válasz érkezett, mondván személyes értékesítési pontban kell kérni.
Ott is kértem jegyzőkönyv felvétele mellett, hasonlóan elutasító választ kaptam, miszerint ezt csak postai levélben lehet kérni. Fel is adtam ajánlott levélként a kérelmemet.
A 30 napos válaszadási határidő után felhívtam őket, közölték nem kaptak tőlem levelet, érdeklődjek a postán. Ezután a postán a levél száma alapján közölték, hogy a feladás után 2 nappal átvették. Ezt követően ismét felhívtam őket, ők továbbra is bizonygattak a levél elveszéséről.
Az ügyet a fogyasztóvédelem elé tártam, ami után szinte egy időben kaptam a hivataltól egy határozatot és a Telenortól egy levelet. A levélben a hanganyagok voltak egy CD-n, míg a határozatban a cég elmarasztalása és fogyasztóvédelmi bírság kiszabása volt olvasható.
Ezután úgy gondolom joggal éreztem úgy, hogy ennyi utánajárás és a vélelmem beigazolódása után már járna valamiféle kárenyhítés, hiszen számomra mind a pénzösszegek időszakos "zárolása", mind a felesleges utánajárás kárt okozott.
Sajnos a mai napig a szolgáltató még nem ismerte el felém mulasztását.
Kovács Ákos
NyusziMekFláj/leszaromaválasztis,HAHO/ 2015.02.04. 09:13:29
Rot 2015.02.04. 09:15:44
Manyecska 2015.02.04. 09:29:19
Atörökk 2015.02.04. 09:29:27
Nem, a nyúl a Hilda 2015.02.04. 09:36:23
Manyecska 2015.02.04. 09:40:18
A mosónők korán halnak 2015.02.04. 09:43:42
Vannak még csodák:)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.04. 09:44:42
Ezt komolyan azt hiszik, hogy valaki beveszi? :D
"Sajnos a mai napig a szolgáltató még nem ismerte el felém mulasztását."
Nem is fogja.
A mosónők korán halnak 2015.02.04. 09:46:40
Atörökk 2015.02.04. 09:50:30
Trunkel 2015.02.04. 09:52:31
igi1 2015.02.04. 09:57:54
Esetleg ügyvédi felszólításra
Így fogyvéden keresztülsem kaphatta volna meg
szerintem
igi1 2015.02.04. 09:59:31
Ha dolgozik az irodában azé ha nem dolgozik ingyenél akkor azé
nem nyúloktú való dolog
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.04. 09:59:36
nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 10:00:02
igi1 2015.02.04. 10:00:36
igi1 2015.02.04. 10:03:11
aki a kicsinyúlt nem becsuli a nagynyúltnem érdeml
890 ft is nyúlontúl sok zsé
Ne az ügyfelet nyúlassza le ennyivel a telenor
ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 10:11:55
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 10:12:13
Persze nem túl okos, egyszerűbb lett volna, ha saját maga felveszi a beszélgetést, oszt jónapot.
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.04. 10:14:11
Valami nyúlt emlegettél...
igi1 2015.02.04. 10:14:19
Ha a fogyvédhez fordult akkor annak küldhetik el a felvételt, de ügyfélnek csak bűncselekmény esetér ismerheti meg azt a rendőrségen
Ha bírósághoz fordul akkor az ügyvéd ismerheti meg azt
Ha fogyvédhez fordult akkor becapplat a fogyvédhez és ott hallgathatja meg
de biztos nem értek ehhez sem
Ilyen erővel kikérhetem egy családtagom beszélgetését pusztán azzal h fogyvédhez fordulok...
De a poszter szerint egyidőben kapta a levelet azzal h a fogyvédhez fordult...
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 10:15:16
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 10:15:57
ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 10:16:27
Atörökk 2015.02.04. 10:17:00
AtiSnatch 2015.02.04. 10:17:48
nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 10:17:55
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:18:00
Úgy vélem joggal merül fel a kérdés, hogy mindezt minek? Esetleg nem akarsz inkább egy mosómedvét?
igi1 2015.02.04. 10:18:38
Ilyen eljáráskor még az eljárás lefolytatásáról is levelet küldenek
Nem egészen úgy van ahogy itt a poszter elmondja, mert akkor hibáztak a telenorosok mindenképp
Na meg arról is kéne levelet kapni h a telenornak milyen kötelezettségei vannak ezek után
Ha nem teljesíti akkor van bizonyíték a poszter kezében hiszen határozatot kapott
Kárenyhítés pedig járna
igi1 2015.02.04. 10:20:12
ez az én jogom
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.02.04. 10:25:26
@igi1: te mindig témábavágó vagy. Ahhoz képest amiről épp írsz.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 10:26:43
igi1 2015.02.04. 10:26:45
igi1 2015.02.04. 10:27:56
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:27:56
Javaslom gyüjcsün k aláírást, hogy itt is lehessen ojan szépen tördelni a komment, mint a Cinken :)
igi1 2015.02.04. 10:29:03
@Rosszindulatú Vászka: iNYúlról nem hallottál még!?
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:31:18
A minap egy bótba huszassal fizettem, tizesből kaptam vissza. Jeleztem, hogy ez így nem jó, Visszakaptam a tízezresemet. Nem volt kedvem hirigekni, meg jáccódni a kislánnyal, pedig életszerűtlen, hogy benézte. Még csak nem szégyenlette össze magát. Vagyis, végülis ő győzött. Hát ez van. Monnyakle.
Atörökk 2015.02.04. 10:32:45
Valamelyik kis köcsögödből, vagy az belőled, tetszés szerint.
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:38:21
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 10:40:39
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 10:53:43
Atörökk 2015.02.04. 10:54:41
Ugyan! Hozzám nem nyúlhacc!
Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:09:44
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.04. 11:12:50
Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:14:48
nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 11:19:19
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 11:19:25
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 11:25:30
Kifordított kacagány 2015.02.04. 11:33:04
@Józsi, a nyúlbaszó köcsög: ezek a mai mérnökök a buszmenetrendet sem tudják kiszámolni
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 11:37:44
www.youtube.com/watch?v=aqhugmcssUg
kakukk11 2015.02.04. 11:37:57
Józsi, a migráns köcsög 2015.02.04. 11:40:15
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 11:41:56
Az még nem volt, mert nem.
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 11:43:33
@Kifordított kacagány: vagy lefagyasztod.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 11:44:36
A pofátlan lenyúlásnak kell határt szabni, erre mindig kell időnek lenni
Én vagy 2 év mulva kértem kaptam vissza a már jogutóddal megszünt cég új tulajdonosátol 1500Ft-ot
2015.02.04. 11:49:16
de a posztolónak magának kelt a rengeteg bosszúságot nyelni meg hadakozni meg rohangálni. Nem irigylem.
mitisakartammondani ???
hobbitroll 2015.02.04. 11:50:29
hobbitroll 2015.02.04. 11:55:20
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2015.02.04. 11:57:51
@hobbitroll: de. Kinyomtatom és kitörlöm vele. Ánuszrózsabizsergető kottasor.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 12:02:37
ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 12:04:48
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 12:07:04
Igit nem tudom, de ki mit hoz otthonrol,
von Hause aus, ugye ahogy a művelt homáros mondaná
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 12:10:26
"Képmutatók voltunk mindahányan,
s az évek szálltak, mint a percek.
Vérednek lehulló harmatával
irgalmazz nékünk Jézus herceg."
ÉtcsokiNyuszóMuszó 2015.02.04. 12:15:28
A mosónők korán halnak 2015.02.04. 12:16:31
Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.04. 12:16:56
Ámen!
Izé, nyúlmen!
Kifordított kacagány 2015.02.04. 12:20:45
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.04. 12:26:01
Akkor, ha nyilvánosan szeretnéd felhasználni. De arra semmi szükség.
Rosszindulatú Vászka 2015.02.04. 12:28:43
Úgy vélem, itt elrontottátok a hatásmechanizmust.
Kifordított kacagány 2015.02.04. 12:30:32
Manyecska 2015.02.04. 12:36:57
Zirowe 2015.02.04. 12:38:50
Hangfelvételt még nem adták, csak ígérgetik, lassan 3 hónapja.
lomposfarkas 2015.02.04. 13:00:42
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 13:04:13
Egy válogatását kaptam meg évtizedekkel ezelött
Aláirás BM Országos Parancsnokság
Black Hole 2015.02.04. 13:12:25
Már meging egy nick 2015.02.04. 13:21:52
Onnantól fogva, hogy visszakapta a pénzét nem értem mire jó egy CD amin felvették, ahogy az ügyfélszolgálatossal beszélget. Mit fog vele csinálni? Ezt fogja hallgatni otthon szabadidejében, aztán kiveri rá, vagy mi? Nem értem, hogy mért volt ez olyan fontos cél.
Ilyenek meg hogy az ügyfélszolgálatos főnökének a neve, mi köze hozzá? A céggel van vitája, van annak bejegyzett címe, írjon arra, fogalmazza meg a panaszát, akár az ügyintézőre nézve, ha akar jelentse fel, vagy pereljen, ha tud nyerjen, de hogy egy sérelem érte nem azt jelenti hogy korra és nemre való tekintet nélkül kinyalja a cég összes alkalmazottja akkor és úgy ahogy ő akarja.
kiskár 2015.02.04. 13:31:30
Remélem jön a DigiMobil!
Aki majd jól alávág a többinek!!!
kovacsakmail 2015.02.04. 13:34:04
kovacsakmail 2015.02.04. 13:36:07
igi1 2015.02.04. 13:36:39
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.02.04. 13:39:51
Ja, voltmár valami teszkós mobil + blue mobil is, jó alávágtak a nagyoknak
Majd államositják a nagyokat és akkor lesz ócsó , rezsicsökkentett, mobil a népnek
Hol vannak már a régi jó ízek, 06-60-as mobil és a 06-51 betárcsázós internet?
kovacsakmail 2015.02.04. 13:39:54
kovacsakmail 2015.02.04. 13:43:04
kakukk11 2015.02.04. 13:44:22
Advanced Flight 2015.02.04. 13:58:13
A fogyvéd. tv. (1997. évi CLV. tv.)szerint:
"Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket – ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét –, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani."
igi1 2015.02.04. 14:00:09
nyúlontúlnyuszi 2015.02.04. 14:30:18
Doryyka 2015.02.04. 17:02:36
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.02.04. 17:14:01
Akik meg azon sopánkodnak, hogy mennyi ideg és idő egy ilyen, azért elárulnám, hogy higgadtan is el lehet küldeni valakit a picsába. Továbbá 5 percet egy levél megírására szánni nem olyan nagy veszteség, akár a cukicicás videók/képek nézésének idejéből lecsippentve...
konigjanos 2015.02.04. 18:17:26
"Az ügyet a fogyasztóvédelem elé tártam, ami után szinte egy időben kaptam a hivataltól egy határozatot és a Telenortól egy levelet."
Nem a fogyvédelem után rögtön kapta a cd-t, hanem a fogyvédelem válaszával együtt...ami lehet egy hónapra is rá...
kovacsakmail 2015.02.04. 18:54:47
igi1 2015.02.04. 19:41:17
Hacsak a telenorral előbb lerendezték a dolgot a fogyvédesek
Megoldották okosba :)
Gastroger 2015.02.04. 19:48:42
Gastroger 2015.02.04. 20:05:01
Volt akinek nem tetszett, ezen durrogott, az lett az egyik legjobb. De már töröltem, mert rendeződött az ügy.
joska61 2015.02.05. 09:58:30
Aureliano Buendía 2015.02.05. 17:05:30
Erre iszom egyet. Bár a tegnap estém elnyúlt.
Aureliano Buendía 2015.02.05. 17:08:25
Tomasz_a_gozmozdony 2015.02.05. 21:19:27
kovacsakmail 2015.02.06. 20:44:55
svinjahond 2015.02.19. 12:19:18
Legalább az ügyfélkezelésük ütné meg az európai szintet, ha már a szolgáltatásuk nem teszi! Sajnos a bírságok ellenére pont leszarják a problémákkal hozzájuk fordulókat, arra bazíroznak, hogy 100 panaszosból 2..3 járja végig azt az utat, amit a poszt írója megtett. Minden elismerésem az övé!
kovacsakmail 2015.02.21. 22:27:38
dervish69 2015.08.20. 12:40:11