Gyulát igen komoly akadálypályán hajtotta végig a Telekom azért, hogy visszaszerezze a régi telefonszámát. Aztán az út végén tudjátok mi várta? Ühüm, egy nagy fityisz.
Kedves Homár!
Szeretném közkincsé tenni a T-Mobillal esett kalandomat. Különösebben nagy méltánytalanság ugyan nem történt velem, de a hasonló helyzetbe kerülőknek hasznos információval szolgálhat az eset (ellentétben a T-Mobillal, akik nem igazán voltak képesek hasznos információval szolgálni).
Történt ugyanis, hogy pár éve külföldre költöztem. Nem volt kedvem a havi előfizetési díjat a semmiért fizetni, de a telefonszámat, ami ekkor már 16 éve megvolt, sem szerettem volna elveszteni. A rendelkezésre álló lehetőségek közül az tűnt a legegyszerűbbnek, hogy az előfizetésemet Dominó-ra cserélem, így viszonylag olcsón fenn tudtam tartani a számot. Ez közel két évig jól is működött, ekkor azonban elfelejtettem feltölteni a kártyát és amikor a legutóbbi hazalátogatáskor észbe kaptam, már kicsúsztam a határidőből. Ekkor kerültem közelebbi ismeretségbe a T-Mobil "fantasztikus" ügyfélszolgálatával.
Mivel a szám hívásakor a központ csak annyit mondott, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva", gondoltam még nincs minden veszve és elbandukoltam az egyik T-Pont-ba. Ott kivártam a kb. egy órás sort és elmeséltem az ügyintézőnek, hogy mi járatban vagyok. Az ügyintéző unott arccal közölte, hogy ha a weben nem tudtam feltölteni a kártyámat, akkor ő sem tud segíteni. Ajánlotta, hogy vegyek egy másik Dominót. Utálom amikor végighallgatnak, hogy utána a válasz második mondatából kiderüljön, hogy az illető egyáltalán nem figyelt. Ettől függetlenül udvariasan megismételtem, hogy nekem a telefonszám kell, nem a szolgáltatás. Erre már csak a vállát vonogatta az illető. A számítógéphez az egész beszélgetés alatt nem nyúlt hozzá, a telefonszámomat sem kérdezte meg.
Mindenkivel megesik időnként, hogy nem a megfelelő emberrel sorsolják össze az ügyfélszolgálaton, ezért gondoltam megyek még egy kört. Pár nappal később besétáltam egy másik T-Pontba. Itt az ügyintéző sokkal segítőkészebb volt. Megkereste az adatbázisban a telefonszámomat. Mondta, hogy sajnos tényleg kicsúsztam a határidőkből és, hogy sajnos semmit sem tud tenni. Ő egy előfizetést próbált utána eladni nekem. :-) Neki is elmondtam, hogy engem kizárólag a telefonszámom visszaszerzése motivál. Mivel ebben nem tudott segíteni, elköszöntünk egymástól.
Ezek után próbálkoztam az internetes ügyfélszolgálattal. Leírtam a problémámat és vártam a választ. Röpke egy héten belül jött a jó hír, hogy ha írok egy kérvényt, akkor egy új előfizetéshez vagy egy új Dominóhoz visszakaphatom a régi számomat. További örömömre, a kérvényt emailen is be lehetett adni. Gyorsan megírtam és elküldtem a kérvényt. Kicsivel több mint egy hét múlva jött az újabb válasz, hogy ezt bizony csak személyesen lehet elintézni, fáradjak be egy T-Pontba. Itt már egy kicsit felment a vérnyomásom, annál is inkább, mert a gyors levélváltásnak köszönhetően, addigra már a legközelebbi T-Pont is csak 18 órányi repülőzéssel volt megközelíthető.
Gondoltam, most már csak azért is végigcsinálom. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem, milyen meghatalmazást fogadnak el ilyen esetben. A menü ügyes kicselezésével sikerült egy embert is kapnom a vonal másik végére. Ő elmondta, hogy nem jó ám bármilyen teljes bizonyító erejű magánokirat. Ők csak az ügyvéd, illetve közjegyző által készítettet fogadják el. Így aztán amikor az édesapám pár nap múlva a friss, ropogós, ügyvéd által készített meghatalmazás birtokában előadta, hogy mit szeretne, akkor udvariasan elmondták neki, hogy sajnos időközben már kiadták a telefonszámot egy új előfizetőnek.
Ezek után arra gondoltam, hogy felhívom a számom új tulajdonosát és megkérdezem tőle, hogy nem lenne-e kedve eladni a számot nekem. De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva". Lehet, hogy meg kéne kérnem édesapámat, hogy menjen be egy másik T-Pontba azzal a felhatalmazással? :-)
Itt a vége, fuss el véle!
Tisztelettel:
Gyula
soibegin 2015.02.17. 09:46:03
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 09:46:31
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.17. 09:46:44
"Itt a vége, fuss el véle!
Tisztelettel:
Gyula"
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 09:51:30
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 09:56:40
Persze ha tudnád, ki vette meg, vagy a T segítene, akkor nem lenne gond, de a T nem fog.
A postoló elbénázta, a T meg félkegyelmű, ahogy szokott. Ez van.
flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:00:54
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:04:33
Poszt toló balfasz volt, nem figyelt oda, tökmindegy. A szabályzatban feketén-fehéren le van írva, meddig él a szám. Innentől van kérdés? Nincs kérdés.
vendriner aladár 2015.02.17. 10:07:06
hobbitroll 2015.02.17. 10:09:58
flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:11:44
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:13:02
Az megvan, hogy közben eladták másnak? Nyilván lehetne egy ekkora cég rendszerét posztolóhoz hasonló szellemi karonülőkre tervezni, csak nem biztos, hogy érdemes lenne.
igi1 2015.02.17. 10:22:44
aki külföldön se életrevaló az itthon is hülye lesz garantáltan
igi1 2015.02.17. 10:24:34
már telefonszámot se tudnak tárolni
@vendriner aladár: van microsim kártya vágó 1500 ér
de a rendesebbje elvágja neked ingyé
McZozo 2015.02.17. 10:24:42
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:25:49
Akkor még önszopatja is magát, brávó Maoooooorgit!
SomethingWild 2015.02.17. 10:28:01
Kérdem mindezt úgy, hogy a Telekom belső IT-rendszerének működtetésében dolgozom, úgyhogy a kérdés költői.
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:30:14
" Ott kivártam a kb. egy órás sort és elmeséltem az ügyintézőnek, hogy mi járatban vagyok. Az ügyintéző unott arccal közölte, hogy ha a weben nem tudtam feltölteni a kártyámat, akkor ő sem tud segíteni. "
"Mindenkivel megesik időnként, hogy nem a megfelelő emberrel sorsolják össze az ügyfélszolgálaton, ezért gondoltam megyek még egy kört. Pár nappal később besétáltam egy másik T-Pontba. Itt az ügyintéző sokkal segítőkészebb volt. Megkereste az adatbázisban a telefonszámomat. Mondta, hogy sajnos tényleg kicsúsztam a határidőkből és, hogy sajnos semmit sem tud tenni."
Egyéb kérdés?
Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 10:32:22
Ja, vagy a végét már nem olvastad el?
"Ezek után arra gondoltam, hogy felhívom a számom új tulajdonosát és megkérdezem tőle, hogy nem lenne-e kedve eladni a számot nekem. De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva".
igi1 2015.02.17. 10:34:06
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:34:09
Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 10:35:08
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:36:24
Nem találtam túl modorosnak a posztot. Még csak be se fáradt.
Az, hogy minek egy telefonszám, ha nem használja, túlmutat az én megértési képességemen. De poszter állhatatosan próbálta visszazerezni, minden követ megmozgatva.
És nem a számért devernyákol, hanem hogy sorozatban szopatták, mikor mindenkinek egyszerűbb, gyorsabb, olcsóbb, szárazabb érzés lett volna, ha rögtön közlik vele, hogy merre mennyi.
1996-ban voltam egy évig westeles, mikor is megtudtam, hogy az is matávos cég, gyorsan eldobtam, mint a forró gesztnyét, akkor lettem pannonos, de nem teccett, aztán mikor lehetett, vodás. Azokkal azóta semmi bajom.
flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:40:51
/Valószínűnek tartom azt is, hogy ha az ügyfélszolgálatos segíteni akar és elkezd utánatelefonálni a cég másik embere mondja azt, hogy erre se lehetőség se kapacitás nincsen./
milyennőazilyen 2015.02.17. 10:43:59
Zirowe 2015.02.17. 10:44:27
Ezért, a domino lejártatát is figyelembe véve, elég sok idő eltelhetett, mire más kapja meg a számát.
Ha ennyire kellett neki, vigyázott volna rá jobban.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:45:23
igi1 2015.02.17. 10:45:30
meg a szlovákok is
ja a sok csőcselèkkel meg Németo se bír
szal ha bem csinálnak valamit hanarost velük vége lesz mindenkinek
kitoloncolni nem ér visszajönnek
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:45:33
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:48:05
Nemrég megfejtettek egy szanszkrit agyagtáblát, az volt ráírva, hogy: "Ó, a kismamaszauroszoktól ments meg uram, minket!"
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:48:24
Pl. amire az én saját számom van.
Van egy számom, amit 2000-ben vettem. Mindenki azt tudja. Sima feltöltős Domino, évi 3000.
Kb. 6 éve van céges számom, amiről ingyé' beszélek. Ugyanakkor azt pl. nem adhatom meg nyilvános helyekre, stb., pl. hirdetésre; illetve ha megszűnik a munkahely (ahogy megszűnt), vagy akár kirúgnak (ezt inkább ne) akkor az nem marad meg.
Tehát maradt a sajátom is. Nem telefonálok róla, de bárki elér rajta.
Mondjuk az emberek olyan hülyék, hogy mindig a cégest hívogatják, holott senkinek nem mondtam, hogy változott volna a számom (pedig nem is változott ugye). Kérdés mi lenne, ha a céges asztaliról telefonálgatnék, hívogatnák éjjel a cég központi számát? :D Ki kéne próbálni.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:49:43
szopoklész 2015.02.17. 10:50:34
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:52:20
milyennőazilyen 2015.02.17. 10:54:25
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:56:38
Kétszer közölték, merre hány méter, de ő harmadszor is visszament vadászni.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:57:08
@milyennőazilyen: :))
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 11:00:05
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 11:12:14
Minden tiszteletem ellenére azt kell mondanom, nem lehet minden kretén mellé személyi ügyfélszolgálatost és mentálterapeutát állítani.
Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 11:13:25
vendriner aladár 2015.02.17. 11:14:23
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 11:16:00
Ne törődj vele, ő egy párhuzamos valóságban létezik, amit maga se ért.
vendriner aladár 2015.02.17. 11:16:23
neet 2015.02.17. 11:18:16
És 8 év múlva, 3 munkahely váltás után panaszkodnak, h dehát sose veszed föl. :D))) köcsög mondtam ne mentsd el
de csak rányom a visszahívásra...
Amúgy sose értettem ezt a röghözkötést. Persze, van egy bazi vékony réteg, akinek ez fontos, h maradjon a szám, de a zöm csak szentimentális.
Kit érdekel egy szám? Ha változna, valahogy csak elérem azt a pár ismit, akinek értesítőt akarok küldeni, nem? Aki nem talál meg a mai világban, csak azért, mert új számom van, az nem is akar megtalálni, ergo nem kár érte. De ismétlem, megértem a Nagyon Fontos Ügyek Intézőit, h ők elérhetőek akarnak maradni. A többi már csak hiszti.
Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 11:25:00
No de, akkor marad az eredeti kérdés. Mitől van az, hogy a T Magyarországon igencsak köcsög?
igi1 2015.02.17. 11:35:32
ugyanúgy müködik vele sim tartoba
pedig szoktak röhögni a tákolmányon a szervizbe :)
jjc 2015.02.17. 11:36:16
lcsaszar 2015.02.17. 11:38:05
igi1 2015.02.17. 11:39:28
nem kell mindent érteni
a párhuzamos világba se jobb a T
ott is k@cs@g
@Hátrányos helyzetű kaviár: a T itt is ott is ugyanolyan csak nálunk nem keresnek annyit mert a profitot Németországba költik el így ott jobban dolgoznak többért
de Merkelnek is főhet a feje a sok szír koszovói bevándorló miatt
hozzánk meg kitoloncolják a szemetet
Tböl is
igi1 2015.02.17. 11:42:13
van egy kis problémánk
poszter telefonja zavarja a wifinket
kapcsolják kiiiiiii
igi1 2015.02.17. 11:45:01
a homárt azért megtalálta
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 11:46:40
@neet: Meg hívogatnak a cégesteló előző tulajának a haverjai...
"Ha változna, valahogy csak elérem azt a pár ismit, akinek értesítőt akarok küldeni, nem? Aki nem talál meg a mai világban, csak azért, mert új számom van, az nem is akar megtalálni, ergo nem kár érte. "
Hát, nem mindig olyan könnyű. Én mindig odafigyeltem, hogy állandóak legyenek az elérhetőségeim, direkt azért, mert ez csak felesleges macera, ha mindig változik.
A számhordozást sokkal egyszerűbbé kéne tenni, és jobban büntetni az akadékoskodó cégeket. Mert az csak egy szám, az ügyfél nem fog az adott szolgáltatónál maradni, csak a szám miatt.
Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 11:56:34
neet 2015.02.17. 12:00:55
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 12:17:38
Nekem van mégjobb ötletem, a 06-99-tbszámot hívva, legyen mindenkinek átirányítva a mindenkori saját telójára. Mutyiközbeszerzéssel csinálnának hozzá kritikán aluli számítógépe rencert. Az ebből fakadó kacagtató állandó problémák megoldanák a Homár krónikus poszthiányát.
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 12:26:47
Hádde minek a telefón egyáltalán? Régen épp csak átkurjantottak, hogyaszongya: "szomszéééd, megsűtatepertőgyereértehozzááápálinkát!" mégis mindenki elért mindenkit, tudott mindenről, ami fontos, hánemhádde.
Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 12:54:30
Manyecska 2015.02.17. 13:27:30
Manyecska 2015.02.17. 13:28:43
Terézágyú 2015.02.17. 13:30:21
"Nekem negyven éve ugyanaz a szám. "
És mindig ilyen nagy volt?
ptspts 2015.02.17. 13:33:39
Azért is szívesen fizetnék plusz pénzt, hogy az egyenlegfelhasználási idő meghosszabbodjon, tehát ha ma kétszer 3000 Ft-tal töltöm fel, akkor mától 2 évig még maradjon meg a számom.
De azt is megértem, hogy a mobilszolgáltatók nem belőlem próbálnak meggazdagodni, és először azt fogják megvalósítani, amitől a legnagyobb profitot remélnek.
Manyecska 2015.02.17. 13:54:13
Terézágyú 2015.02.17. 14:05:13
"Na akkor jól jött majdnem azt mondtam jöjjenek és fogják meg:P"
Te lepődtél volna meg a legjobban, ha megteszik...
Pedig tényleg pont így jó.
igi1 2015.02.17. 14:21:56
igaz a telóm is ugyanaz évek óta
engem még a piackutatók se mernek bevállalni
2015.02.17. 15:29:01
télleg olyan kurva nehéz leírni...??? elég sokaknakm nem megy...
Lütyő felügyelő 2015.02.17. 15:33:13
PannonBoy 2015.02.17. 15:42:06
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 15:45:39
Akkor nem olvashatnánk a sokadik vadász vs. Tréhóm posztot.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 16:30:49
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.17. 16:41:50
Gumiból! Leesett! De azóta is pattog....
(ijen poszttól pláne)
Lemegy az agyamról a zománc! Valami kabbalisztikus numera lehetett, hogy így hozzánőtt a poszihoz.
helianthus 2015.02.17. 17:00:02
Ez hol jelenti azt, hogy nem adták ki másnak? Aki nem fizetett számlát, ezért éppen ki is kapcsolták? Vagy ki van kapcsolva, mert szintén nem használja? Vagy külföldön van? Vagy valami? Vagy bármi?
helianthus 2015.02.17. 17:28:15
Aureliano Buendía 2015.02.17. 17:59:19
Lehetne javítani.
Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:00:54
Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:04:29
Ha jól tudom, egy feltöltős szám egy évig megy egy töltéssel, utána még van egy kis idő talán, ameddig nem osztják ki. Magyarán a posztoló több, mint egy évig nem foglalkozott a szám életben tartásával. (Gondolom, akkor is így vernyákolt, mikor a tamagocsija, tétova tevéje megdöglött).
Azért a Té sem kisededóvó, hogy a posztolót tutujgassa. Nem a Té volt a félkegyelmű jelen esetben.
Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:07:44
Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:15:18
♔bаtyu♔ 2015.02.17. 18:28:14
Idáig olvastam. b+ és ez ezért beír.
CID 2015.02.17. 18:38:05
@helianthus: Ez dominósnál, normál esetben az jelenti, még tart a 90 napos hívószám lekötési idő, ami alatt ha rátölt, újra működik a telszám, persze egyn300 ft-os, hívószám visszaforgatási díjat levonnak :)
HsVédenc szabadlábon 2015.02.17. 18:47:46
rozsdamentes arcél 2015.02.17. 18:48:07
www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/szolgaltatasok/telefonalas/valasztott_hivoszam
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 18:59:24
Idáig olvastam. b+ és ez ezért beír."
Olvasd tovább! Nem ezért írt be b+.
meiname (törölt) 2015.02.17. 19:00:02
meiname (törölt) 2015.02.17. 19:01:30
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 19:03:33
CID 2015.02.17. 19:04:01
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 19:05:22
Arcade Macho 2015.02.17. 19:08:13
figyeljel ide te kis vadasz!!!
poszter 2szer elment es a trehany geci ugyintezo az inkabb elhajtotta, mig az internyetes ugyfelszolgalaton meg irtak hogy LEHET
akkor legyszi ne gyere vissza ide meg egyszer szopatast remelve
Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 19:09:43
Te ugye fel vagy mentve szövegértésből?
mt-03 2015.02.17. 19:41:17
rozsdamentes arcél 2015.02.17. 19:58:02
Eddigi tapasztalataim alapján írtam, de lehet, hogy te pont a hozzáértő és lelkes viszonteladó vagy, bocs az általánosításért.
Amúgy amit írsz, annak semmi nyomát nem találom a telekom honlapján.
Mannlicher 2015.02.17. 20:00:20
Ahogy a történetet olvasom, már az is beletelt pár hétbe mire rájöttek, hogy a számot újra kiadták.
Ennek elvileg egy 5 perces mutatványnak kellett volna lennie. Emberünk odaáll ügyintéző színe el, ez történt. Ügyintéző bepötyögi a számot és közli, hogy azt újra kiadták, így jártál. Mese vége viszlát.
Mannlicher 2015.02.17. 20:02:35
ex-dr. vuk 2015.02.17. 20:24:45
CID 2015.02.17. 21:03:52
CID 2015.02.17. 21:07:23
telefonszám nem az ügyfélé, hanem a szolgáltatóé.
2015.02.17. 22:35:14
Oopsz 2015.02.17. 23:04:59
sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2015.02.18. 03:14:58
Ne küldj levelet 2015.02.18. 06:49:38
Ekkor már szerintem kiadottnak jelzi a rendszer, de valójában még nincs meg a gazdája. Posztolónak mindössze annyi a dolga, hogy végigjárja a magyarországi boltokat, Té pontokat és kiválasztás után megvásárolja a kártyát számmal és esetleg készülékkel.
Gömbivillám 2015.02.18. 09:11:54
csedársajt 2015.02.18. 09:16:34
Ugyanakkor a frissen kiadott számok 98%-a nincs sehol, persze, hisz egy aranyos dobozban leragasztva várja belekódolva egy vadiuj sim-be, hogy valaki magáévá tegye.
Tökmindegy ,hogy gagyimobil vagy önálló előfizetés vagy mi, a kis csomagokat benne a hülyefüzetecskékkel hónapookra, félévekre, ritka esetben évekre előregyártják.
Mostanság százezervével kellett selejtezni ezeket, hatalmas költséggel, mert a microsim és nanosim világ beköszöntével a régi sim-ek a készülékek jó részében nem használhatóak már.
A rendszer átalakítása még többe lenne, és mivel itt egy nagyon furcsa részben jogszabályok, részben kialakult szokásjogok, részben piaci érdekeltségek vagy technikai kötöttségek által becsontosodott katyvaszrendszer működik, szinte elképzelhetetlen, hogy ez a közeljövőben változzon.
Vadászok Őrangyala 2015.02.18. 09:50:03
Talán mert lejárt, és eladták másnak? Örülök, hogy segíthettem.
2015.02.18. 11:21:34
De a szolgáltató a nem használt Dominos számokat újra kiadja, vagyis hozzárendeli egy másik Domino kártyához.
Innentől kezdve a választott szám szolgáltatásba nem vonható be.
Ráadásul a Dominok zömét már nem önálló kártyaként, hanem készülékkel előre összecsomagolva adják el, és nem is maga a T, hanem partner üzletek.
Tehát a "kedves" ügyfél, ha annyira fontos neki az a telefonszám, járja végig az összes üzletet, ahol Dominos készülékeket értékesítenek és keresse meg a régi számát.
svinjahond 2015.02.19. 11:01:09
Bamba Barack 2015.02.21. 11:50:51
CID 2015.02.22. 12:27:46