Tékozló Homár

16 év és egy telefonszám ment a levesbe a T miatt

2015.02.17. 09:36 | Homár Hilda | 106 komment

thisistheend.jpg

Gyulát igen komoly akadálypályán hajtotta végig  a Telekom azért, hogy visszaszerezze a régi telefonszámát. Aztán az út végén tudjátok mi várta? Ühüm, egy nagy fityisz. 

Kedves Homár!

Szeretném közkincsé tenni a T-Mobillal esett kalandomat. Különösebben nagy méltánytalanság ugyan nem történt velem, de a hasonló helyzetbe kerülőknek hasznos információval szolgálhat az eset (ellentétben a T-Mobillal, akik nem igazán voltak képesek hasznos információval szolgálni).

Történt ugyanis, hogy pár éve külföldre költöztem. Nem volt kedvem a havi előfizetési díjat a semmiért fizetni, de a telefonszámat, ami ekkor már 16 éve megvolt, sem szerettem volna elveszteni. A rendelkezésre álló lehetőségek közül az tűnt a legegyszerűbbnek, hogy az előfizetésemet Dominó-ra cserélem, így viszonylag olcsón fenn tudtam tartani a számot. Ez közel két évig jól is működött, ekkor azonban elfelejtettem feltölteni a kártyát és amikor a legutóbbi hazalátogatáskor észbe kaptam, már kicsúsztam a határidőből. Ekkor kerültem közelebbi ismeretségbe a T-Mobil "fantasztikus" ügyfélszolgálatával.

Mivel a szám hívásakor a központ csak annyit mondott, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva", gondoltam még nincs minden veszve és elbandukoltam az egyik T-Pont-ba. Ott kivártam a kb. egy órás sort és elmeséltem az ügyintézőnek, hogy mi járatban vagyok. Az ügyintéző unott arccal közölte, hogy ha a weben nem tudtam feltölteni a kártyámat, akkor ő sem tud segíteni. Ajánlotta, hogy vegyek egy másik Dominót. Utálom amikor végighallgatnak, hogy utána a válasz második mondatából kiderüljön, hogy az illető egyáltalán nem figyelt. Ettől függetlenül udvariasan megismételtem, hogy nekem a telefonszám kell, nem a szolgáltatás. Erre már csak a vállát vonogatta az illető. A számítógéphez az egész beszélgetés alatt nem nyúlt hozzá, a telefonszámomat sem kérdezte meg.

Mindenkivel megesik időnként, hogy nem a megfelelő emberrel sorsolják össze az ügyfélszolgálaton, ezért gondoltam megyek még egy kört. Pár nappal később besétáltam egy másik T-Pontba. Itt az ügyintéző sokkal segítőkészebb volt. Megkereste az adatbázisban a telefonszámomat. Mondta, hogy sajnos tényleg kicsúsztam a határidőkből és, hogy sajnos semmit sem tud tenni. Ő egy előfizetést próbált utána eladni nekem. :-) Neki is elmondtam, hogy engem kizárólag a telefonszámom visszaszerzése motivál. Mivel ebben nem tudott segíteni, elköszöntünk egymástól.

Ezek után próbálkoztam az internetes ügyfélszolgálattal. Leírtam a problémámat és vártam a választ. Röpke egy héten belül jött a jó hír, hogy ha írok egy kérvényt, akkor egy új előfizetéshez vagy egy új Dominóhoz visszakaphatom a régi számomat. További örömömre, a kérvényt emailen is be lehetett adni. Gyorsan megírtam és elküldtem a kérvényt. Kicsivel több mint egy hét múlva jött az újabb válasz, hogy ezt bizony csak személyesen lehet elintézni, fáradjak be egy T-Pontba. Itt már egy kicsit felment a vérnyomásom, annál is inkább, mert a gyors levélváltásnak köszönhetően, addigra már a legközelebbi T-Pont is csak 18 órányi repülőzéssel volt megközelíthető.

Gondoltam, most már csak azért is végigcsinálom. Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot, hogy megkérdezzem, milyen meghatalmazást fogadnak el ilyen esetben. A menü ügyes kicselezésével sikerült egy embert is kapnom a vonal másik végére. Ő elmondta, hogy nem jó ám bármilyen teljes bizonyító erejű magánokirat. Ők csak az ügyvéd, illetve közjegyző által készítettet fogadják el. Így aztán amikor az édesapám pár nap múlva a friss, ropogós, ügyvéd által készített meghatalmazás birtokában előadta, hogy mit szeretne, akkor udvariasan elmondták neki, hogy sajnos időközben már kiadták a telefonszámot egy új előfizetőnek.

Ezek után arra gondoltam, hogy felhívom a számom új tulajdonosát és megkérdezem tőle, hogy nem lenne-e kedve eladni a számot nekem. De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva". Lehet, hogy meg kéne kérnem édesapámat, hogy menjen be egy másik T-Pontba azzal a felhatalmazással? :-)

Itt a vége, fuss el véle!

Tisztelettel:

Gyula

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 09:46:31

Szerintem lépj túl ezen a számon.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.17. 09:46:44

Nekem különösen a vége teccett:
"Itt a vége, fuss el véle!
Tisztelettel:
Gyula"

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 09:51:30

Én nagyon sajnálom az ügyintézőket, hogy van egy szabályzat, aminek értelmében a modoros gyökérnek teljesen jogosan szüntették meg a telefonszámát, de az csak devernyákol emiatt.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 09:56:40

Megvette valaki kártyás telefonnal a számot, amiből neki a telefon kellett, így nem használja a számot.
Persze ha tudnád, ki vette meg, vagy a T segítene, akkor nem lenne gond, de a T nem fog.

A postoló elbénázta, a T meg félkegyelmű, ahogy szokott. Ez van.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:00:54

@Vadászok Őrnyula: Senki nem vitatja a jogosságát. Csak a visszaszerzés körötti anomáliák furcsák. Ha kerek-perec közlik az ügyféllel, hogy nem kaphatja vissza szerintem azt is tudomásul veszi. Bár a technika korában miért ilyen nehéz ezt a kérést teljesíteni magam sem értem.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:04:33

@flash.gordon:
Poszt toló balfasz volt, nem figyelt oda, tökmindegy. A szabályzatban feketén-fehéren le van írva, meddig él a szám. Innentől van kérdés? Nincs kérdés.

vendriner aladár 2015.02.17. 10:07:06

Leírom anyám sztoriját. Vettünk egy kártyát még 2003-ban. Vodás feltöltős. Használta 12 évig gond nélkül. Vettünk új telefont, okos micro simes. Bemegyek intézzem a dolgokat, szeretnék simet cserélni. Nem lehet, mert nincs hozzárendelve ügyféladat. Nem létezik a rendszerükben semmi hozzá. Látják pénz van rajta, de nem tudják hogyan lehetne megoldani. Elmegyünk másik üzletbe. Itt is állnak, mint púpos gyerek a himnusz alatt és hívogatják a központot. Ott nagy okosan előkerül egy ügynitéző, aki közli 60 nap alatt lehet elidegeníteni a számot. Utána lehet simet cserélni csak. Addig copjunk a régi kártyával. Mondom kötök előfizetést vagy valamit, amivel azonnal megmenthetjük a számot. Á nem lehet ez szabály. Azóta T-s flottás száma van. Szóval egyik szolgáltató se egyszerű.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:11:44

@Vadászok Őrnyula: Nekem volna. Hány kattintás az egérrel, hogy a posztolónak el legyen adva újra a saját telefonszáma?

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:13:02

@flash.gordon:
Az megvan, hogy közben eladták másnak? Nyilván lehetne egy ekkora cég rendszerét posztolóhoz hasonló szellemi karonülőkre tervezni, csak nem biztos, hogy érdemes lenne.

igi1 2015.02.17. 10:22:44

MINEK jöttél haza b+

aki külföldön se életrevaló az itthon is hülye lesz garantáltan

igi1 2015.02.17. 10:24:34

@Vadászok Őrnyula: hagyd úccse értik meg különben is k@cs@g T

már telefonszámot se tudnak tárolni

@vendriner aladár: van microsim kártya vágó 1500 ér

de a rendesebbje elvágja neked ingyé

McZozo 2015.02.17. 10:24:42

@Vadászok Őrnyula: Lattal valahol olyat a posztban ahol azt irja hogy nem volt jogos a megszuntetes? A lenyeg annyi hogy a Tre Home oda vissza kuldozgeti es egy egyszeru kerest x ido ota nem kepes teljeiteni.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:25:49

@McZozo:
Akkor még önszopatja is magát, brávó Maoooooorgit!

SomethingWild 2015.02.17. 10:28:01

@Vadászok Őrnyula: És ha mondjuk ezt megmondták volna elsőre neki? Nem kellett volna többször bebattyogni, emailezni, ügyvédi papírt írogatni? Ehhez kell-e komoly rendszermódosítás?
Kérdem mindezt úgy, hogy a Telekom belső IT-rendszerének működtetésében dolgozom, úgyhogy a kérdés költői.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:30:14

@SomethingWild:
" Ott kivártam a kb. egy órás sort és elmeséltem az ügyintézőnek, hogy mi járatban vagyok. Az ügyintéző unott arccal közölte, hogy ha a weben nem tudtam feltölteni a kártyámat, akkor ő sem tud segíteni. "

"Mindenkivel megesik időnként, hogy nem a megfelelő emberrel sorsolják össze az ügyfélszolgálaton, ezért gondoltam megyek még egy kört. Pár nappal később besétáltam egy másik T-Pontba. Itt az ügyintéző sokkal segítőkészebb volt. Megkereste az adatbázisban a telefonszámomat. Mondta, hogy sajnos tényleg kicsúsztam a határidőkből és, hogy sajnos semmit sem tud tenni."

Egyéb kérdés?

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 10:32:22

@Vadászok Őrnyula: Az megvan, hogy nem adták el, senki másnak, csak az ügyfeles egy lusta dög volt melózni?
Ja, vagy a végét már nem olvastad el?
"Ezek után arra gondoltam, hogy felhívom a számom új tulajdonosát és megkérdezem tőle, hogy nem lenne-e kedve eladni a számot nekem. De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva".

igi1 2015.02.17. 10:34:06

akkor is k@cs@g T

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:34:09

@flash.gordon: Mert a T is Tétova, azért. Technikailag semmi gond nem lenne ezzel, ha nem akítv a szám; csak b@sznak az ügyfélre.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 10:35:08

Egyébként meg fura, hogy Németországban a T és az ügyfélszolgálata teljesen normális, és nem szopatják az ügyfeleket. Vajon, mitől van ez?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:36:24

@Vadászok Őrnyula: Megint túl szigorú vagy. Poszter elfelejtette, elvesztette, bevallotta. Én is csináltam már ilyet. Mea culpa, mea maxima culpa. * veri a mellét *

Nem találtam túl modorosnak a posztot. Még csak be se fáradt.

Az, hogy minek egy telefonszám, ha nem használja, túlmutat az én megértési képességemen. De poszter állhatatosan próbálta visszazerezni, minden követ megmozgatva.

És nem a számért devernyákol, hanem hogy sorozatban szopatták, mikor mindenkinek egyszerűbb, gyorsabb, olcsóbb, szárazabb érzés lett volna, ha rögtön közlik vele, hogy merre mennyi.

1996-ban voltam egy évig westeles, mikor is megtudtam, hogy az is matávos cég, gyorsan eldobtam, mint a forró gesztnyét, akkor lettem pannonos, de nem teccett, aztán mikor lehetett, vodás. Azokkal azóta semmi bajom.

flash.gordon · http://kulhonban.blogspot.co.at 2015.02.17. 10:40:51

@Vadászok Őrnyula: Persze megvan de sokáig nem volt eladva sőt elküldték a posztolót papírokért. Papírforma szerint persze neked illetve t-com-nak van igaza és Mohácsnál több is veszett de szerintem nem lett volna megoldhatatlan a dolog.

/Valószínűnek tartom azt is, hogy ha az ügyfélszolgálatos segíteni akar és elkezd utánatelefonálni a cég másik embere mondja azt, hogy erre se lehetőség se kapacitás nincsen./

milyennőazilyen 2015.02.17. 10:43:59

@atpijkamo: Még csak nem is egyetemista bölcsész szakos kismama...

Zirowe 2015.02.17. 10:44:27

A kikapcsolt számok fél évig "pihentetésre" kerülnek, addig nem osztják ki őket..

Ezért, a domino lejártatát is figyelembe véve, elég sok idő eltelhetett, mire más kapja meg a számát.

Ha ennyire kellett neki, vigyázott volna rá jobban.

igi1 2015.02.17. 10:45:30

@Hátrányos helyzetű kaviár: a németek is a gyenge forintból élnek

meg a szlovákok is

ja a sok csőcselèkkel meg Németo se bír

szal ha bem csinálnak valamit hanarost velük vége lesz mindenkinek

kitoloncolni nem ér visszajönnek

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:45:33

@flash.gordon: Nemrég olvastam, hogy a közhiedelemmel ellentétben a Mohácsi csata következtében az akkori M.o. hadi ereje nem csökkent jelentős mértékben.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 10:48:05

@milyennőazilyen: +

Nemrég megfejtettek egy szanszkrit agyagtáblát, az volt ráírva, hogy: "Ó, a kismamaszauroszoktól ments meg uram, minket!"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:48:24

@atpijkamo: "Az, hogy minek egy telefonszám, ha nem használja"
Pl. amire az én saját számom van.
Van egy számom, amit 2000-ben vettem. Mindenki azt tudja. Sima feltöltős Domino, évi 3000.
Kb. 6 éve van céges számom, amiről ingyé' beszélek. Ugyanakkor azt pl. nem adhatom meg nyilvános helyekre, stb., pl. hirdetésre; illetve ha megszűnik a munkahely (ahogy megszűnt), vagy akár kirúgnak (ezt inkább ne) akkor az nem marad meg.
Tehát maradt a sajátom is. Nem telefonálok róla, de bárki elér rajta.

Mondjuk az emberek olyan hülyék, hogy mindig a cégest hívogatják, holott senkinek nem mondtam, hogy változott volna a számom (pedig nem is változott ugye). Kérdés mi lenne, ha a céges asztaliról telefonálgatnék, hívogatnák éjjel a cég központi számát? :D Ki kéne próbálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:49:43

@atpijkamo: De a balfaszság sem a hadakozással kapcsolatban. AHogy elnéztem a mohácsi csatát, ott is az volt a baj, hogy ötfélét akart mindenki, nem tudtak együttműködni, pedig a török mindenkit le akart tarolni.

szopoklész 2015.02.17. 10:50:34

Ha a posztoló balfasz, miért a T a hibás?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 10:52:20

@szopoklész: Mind a kettő balfasz volt, ahogy az itt szokás.

milyennőazilyen 2015.02.17. 10:54:25

@atpijkamo: A második sor az volt, hogy aki ilyet lát, az csapja agyon szívlapáttal. Hiába, akkor még tudtak az emberek valamit.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 10:56:38

@atpijkamo:
Kétszer közölték, merre hány méter, de ő harmadszor is visszament vadászni.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 11:00:05

@Vadászok Őrnyula: Minden tiszteletem ellenére azt kell mondanom, hogy nincs igazad.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 11:12:14

@atpijkamo:
Minden tiszteletem ellenére azt kell mondanom, nem lehet minden kretén mellé személyi ügyfélszolgálatost és mentálterapeutát állítani.

vendriner aladár 2015.02.17. 11:14:23

@igi1: Meg is lett vágva, de nem műxik vele mert néhány óra alatt lezabálja az akksit. Eltérő a régi kártyák és az új kártyák valamilyen szabványa.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 11:16:00

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Ne törődj vele, ő egy párhuzamos valóságban létezik, amit maga se ért.

vendriner aladár 2015.02.17. 11:16:23

@ColT: Ja minden ügyintéző ott is mást mond, de 6 Ft/percért egye fene fizetek nekik.

neet 2015.02.17. 11:18:16

@ColT: Jajj, ez ismerős! :))
És 8 év múlva, 3 munkahely váltás után panaszkodnak, h dehát sose veszed föl. :D))) köcsög mondtam ne mentsd el
de csak rányom a visszahívásra...

Amúgy sose értettem ezt a röghözkötést. Persze, van egy bazi vékony réteg, akinek ez fontos, h maradjon a szám, de a zöm csak szentimentális.
Kit érdekel egy szám? Ha változna, valahogy csak elérem azt a pár ismit, akinek értesítőt akarok küldeni, nem? Aki nem talál meg a mai világban, csak azért, mert új számom van, az nem is akar megtalálni, ergo nem kár érte. De ismétlem, megértem a Nagyon Fontos Ügyek Intézőit, h ők elérhetőek akarnak maradni. A többi már csak hiszti.

Hátrányos helyzetű kaviár 2015.02.17. 11:25:00

@Vadászok Őrnyula: Ahham, így már világos.
No de, akkor marad az eredeti kérdés. Mitől van az, hogy a T Magyarországon igencsak köcsög?

igi1 2015.02.17. 11:35:32

@vendriner aladár: nekem régi van (6 éves) sima sim levágva micro simnwk majd visszatéve iphone 4 ből iphone 3-ba

ugyanúgy müködik vele sim tartoba

pedig szoktak röhögni a tákolmányon a szervizbe :)

jjc 2015.02.17. 11:36:16

szerintem te nem fox hiányozni a tének. feltételezésem szerint másnak sem nagyon szoktál.

lcsaszar 2015.02.17. 11:38:05

Nem irígylem a szám új gazdáját. 16 éve a semmiből előkerülő idegenek fogják hívogatni: "Gyulám, te vagy az? Nem a Gyula? Halló, ki beszél? Én a Pityu néni vagyok, hol a Gyula?"

igi1 2015.02.17. 11:39:28

@Vadászok Őrnyula:

nem kell mindent érteni

a párhuzamos világba se jobb a T

ott is k@cs@g

@Hátrányos helyzetű kaviár: a T itt is ott is ugyanolyan csak nálunk nem keresnek annyit mert a profitot Németországba költik el így ott jobban dolgoznak többért

de Merkelnek is főhet a feje a sok szír koszovói bevándorló miatt

hozzánk meg kitoloncolják a szemetet

Tböl is

igi1 2015.02.17. 11:42:13

@lcsaszar: hallo hallo itt Pataky Attila 16 év múlva

van egy kis problémánk

poszter telefonja zavarja a wifinket

kapcsolják kiiiiiii

igi1 2015.02.17. 11:45:01

@jjc: há külföldön se kupálódott ki a szerencsétlen

a homárt azért megtalálta

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 11:46:40

@vendriner aladár: :D

@neet: Meg hívogatnak a cégesteló előző tulajának a haverjai...

"Ha változna, valahogy csak elérem azt a pár ismit, akinek értesítőt akarok küldeni, nem? Aki nem talál meg a mai világban, csak azért, mert új számom van, az nem is akar megtalálni, ergo nem kár érte. "
Hát, nem mindig olyan könnyű. Én mindig odafigyeltem, hogy állandóak legyenek az elérhetőségeim, direkt azért, mert ez csak felesleges macera, ha mindig változik.
A számhordozást sokkal egyszerűbbé kéne tenni, és jobban büntetni az akadékoskodó cégeket. Mert az csak egy szám, az ügyfél nem fog az adott szolgáltatónál maradni, csak a szám miatt.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 11:56:34

Sztem azt kéne csinálni és vélhetően nemsokára így is lesz, hogy a születéskor a TB-szám meg TAJ-szám meg szeméji szám mellé mindenki kap egy telószámot is. Most már rá se köll írni a karjára, elég a csipbeültetés és gond letudva.

neet 2015.02.17. 12:00:55

@ColT: pontosan így van. És ha fontos az a nyamvadt szám, akkor 3000 hufperév feltöltés belefér, pláne, h sms is jön, h béla, idő van! Ha fontos. Ha elbénázta, mert senkinek sem káptalan a feje, azért lehetne valahogy (pl ezzel a félévig nem adjuk ki a számot másnak) dologgal/megoldással élni. Ha viszont egy év után nem töltötte fel, és még fél év eltelt, háááát...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 12:17:38

@Rosszindulatú Vászka: Jó ötlet! És a Nemzeti Mobilszolgáltató adná az összes számot, és hogy ne legyen valós verseny az üzleti szolgáltatókkal, 200 Ft percdíjjal. Az éves díj meg ötezer forint, hát nem éri meg napi 13,67 Ft, hogy állandóan előrhető légy?

Nekem van mégjobb ötletem, a 06-99-tbszámot hívva, legyen mindenkinek átirányítva a mindenkori saját telójára. Mutyiközbeszerzéssel csinálnának hozzá kritikán aluli számítógépe rencert. Az ebből fakadó kacagtató állandó problémák megoldanák a Homár krónikus poszthiányát.

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 12:26:47

@Rosszindulatú Vászka:
Hádde minek a telefón egyáltalán? Régen épp csak átkurjantottak, hogyaszongya: "szomszéééd, megsűtatepertőgyereértehozzááápálinkát!" mégis mindenki elért mindenkit, tudott mindenről, ami fontos, hánemhádde.

Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 12:54:30

@Vadászok Őrnyula: mer akkor még voltak rendes hírek. Ezekbe az újakba már nincs anyag.

Manyecska 2015.02.17. 13:27:30

Nekem negyven éve ugyanaz a szám.

Manyecska 2015.02.17. 13:28:43

hmm, ez komponistás lett.DDDD ikszdé csak nem belémköltözött khmm? :DD

Terézágyú 2015.02.17. 13:30:21

@Manyecska /válasz ment!/:
"Nekem negyven éve ugyanaz a szám. "

És mindig ilyen nagy volt?

ptspts 2015.02.17. 13:33:39

Én szívesen fizetnék plusz pénzt (a 3000 Ft-os feltöltésen felül) azért, hogy az idő lejárta után még 1 évig ne adják ki a számomat másnak, és szükség esetén gyorsan vissza tudjam kapni. 1 év sokkal kényelmesebb számomra, mint fél év.

Azért is szívesen fizetnék plusz pénzt, hogy az egyenlegfelhasználási idő meghosszabbodjon, tehát ha ma kétszer 3000 Ft-tal töltöm fel, akkor mától 2 évig még maradjon meg a számom.

De azt is megértem, hogy a mobilszolgáltatók nem belőlem próbálnak meggazdagodni, és először azt fogják megvalósítani, amitől a legnagyobb profitot remélnek.

Manyecska 2015.02.17. 13:54:13

@Terézágyú: igen. ellenben kaptam számot én is amin a régi tulajt keresték a mellnagyobbító műtétje után lépett le xdd ,hónapokig zaklattak. Na akkor jól jött majdnem azt mondtam jöjjenek és fogják meg:P az enyém pont így jó és növelni se kéne.N.Éva rohadjon meg!..@atpijkamo: szívlapát is jó! én ma péklapátot kínáltam fel simizés helyett:D:D nehéz, nagyon nehéz eset:P! ON

Terézágyú 2015.02.17. 14:05:13

@Manyecska /válasz ment!/:
"Na akkor jól jött majdnem azt mondtam jöjjenek és fogják meg:P"

Te lepődtél volna meg a legjobban, ha megteszik...

Pedig tényleg pont így jó.

igi1 2015.02.17. 14:21:56

@Manyecska /válasz ment!/: látod engem nem hívogatnak mellnagyobbító műtét miatt

igaz a telóm is ugyanaz évek óta

engem még a piackutatók se mernek bevállalni

2015.02.17. 15:29:01

Telekom vagy T-Mobile (e-vel e végén!)

télleg olyan kurva nehéz leírni...??? elég sokaknakm nem megy...

Lütyő felügyelő 2015.02.17. 15:33:13

@Manyecska /válasz ment!/:annyi eszed soha nem volt mint neki, ösztönlénykém.

PannonBoy 2015.02.17. 15:42:06

Külföldről is fel lehet ám tölteni a Domino kártyát!

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 15:45:39

@PannonBoy:
Akkor nem olvashatnánk a sokadik vadász vs. Tréhóm posztot.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 16:30:49

@faszópo: T-rékom, T-rémobil. Sokkal egyszerűbb, és még leíró is.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.17. 16:41:50

Nekem negyven évvel ezelőtt volt egy tantuszom!
Gumiból! Leesett! De azóta is pattog....
(ijen poszttól pláne)
Lemegy az agyamról a zománc! Valami kabbalisztikus numera lehetett, hogy így hozzánőtt a poszihoz.

helianthus 2015.02.17. 17:00:02

@Hátrányos helyzetű kaviár: "De a híváskor csak annyit mond a központ, hogy a szám "átmenetileg ki van kapcsolva". "
Ez hol jelenti azt, hogy nem adták ki másnak? Aki nem fizetett számlát, ezért éppen ki is kapcsolták? Vagy ki van kapcsolva, mert szintén nem használja? Vagy külföldön van? Vagy valami? Vagy bármi?

helianthus 2015.02.17. 17:28:15

A posztoló megveszi a kétéves előfizetéssel is esetleg azt a számot? Mert akkor nem lesz olcsó mulatság! Egy dominó kártyából nem fussa rá!!44

Aureliano Buendía 2015.02.17. 17:59:19

A poszt címe téves. Nem a Té miatt ment a levesbe a telszám, hanem a posztoló miatt.

Lehetne javítani.

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:00:54

@Vadászok Őrnyula: én azért sajnálom az ügyintézőket, mert ilyenkor nem röhöghetik el magukat.

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:04:29

@ColT: a Té nem fog, mert ugyebár az új előfizető adatait védi (nagyon helyesen).

Ha jól tudom, egy feltöltős szám egy évig megy egy töltéssel, utána még van egy kis idő talán, ameddig nem osztják ki. Magyarán a posztoló több, mint egy évig nem foglalkozott a szám életben tartásával. (Gondolom, akkor is így vernyákolt, mikor a tamagocsija, tétova tevéje megdöglött).

Azért a Té sem kisededóvó, hogy a posztolót tutujgassa. Nem a Té volt a félkegyelmű jelen esetben.

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:07:44

@atpijkamo: ha minden követ megmozgatott volna, most nem lenne poszt;)

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:15:18

Én sem szeretném elveszíteni a telefonszámat. Meg a telefonfülemet sem.

♔bаtyu♔ 2015.02.17. 18:28:14

"Elfelejtettem meghosszabbítani".

Idáig olvastam. b+ és ez ezért beír.

CID 2015.02.17. 18:38:05

Gyula, Gyula, ez nagyon érdekes, ha privátban elküldöd a számot rénéznék, ki sumákolt ;)

@helianthus: Ez dominósnál, normál esetben az jelenti, még tart a 90 napos hívószám lekötési idő, ami alatt ha rátölt, újra működik a telszám, persze egyn300 ft-os, hívószám visszaforgatási díjat levonnak :)

HsVédenc szabadlábon 2015.02.17. 18:47:46

@Terézágyú: Optikai csalódás!!!! Nem a szája nagy hanem a fasz kicsi benne! :D

rozsdamentes arcél 2015.02.17. 18:48:07

Ez egy 6500 Ft-os díjú választott hívószám szolgáltatás, ügyintézőnek illett volna ismernie. Ilyenkor mindig figyelni kell, hogy lehetőleg ne viszonteladóhoz, hanem valódi belsős ügyfélszolgálatra menjen az ember.

www.t-mobile.hu/lakossagi/tarifak/szolgaltatasok/telefonalas/valasztott_hivoszam

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 18:59:24

@♔bаtyu♔: ""Elfelejtettem meghosszabbítani".
Idáig olvastam. b+ és ez ezért beír."

Olvasd tovább! Nem ezért írt be b+.

meiname (törölt) 2015.02.17. 19:00:02

Akinek nincs esze, legyen notesze. Most hülyékkel mit kezdjenek? Nekem is el van mentve, hogy előtte ne felejtsem el feltölteni. Ettől függetlenül a T szüljön sünt.

meiname (törölt) 2015.02.17. 19:01:30

Segítek picit: Hívd fel a számodat és ajánlj fel egy nagyobb összeget érte.

CID 2015.02.17. 19:04:01

@rozsdamentes arcél: üdvözlöm kedves édesanyádat.... Dominóban megkapta volna 4050 forintért, amiből 2700 at lebeszélhet, mondom én ezt csak viszonteladóként. Az 5000 forintos belépési díjat nem is említem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 19:05:22

@Aureliano Buendía: B+ a kommentelők hülyébbek a poszternél! Ilyen se volt még a homáron. Szövegértés egyes. Nullás. Negatív!

Arcade Macho 2015.02.17. 19:08:13

@Vadászok Őrnyula: "Kétszer közölték, merre hány méter, de ő harmadszor is visszament vadászni."

figyeljel ide te kis vadasz!!!
poszter 2szer elment es a trehany geci ugyintezo az inkabb elhajtotta, mig az internyetes ugyfelszolgalaton meg irtak hogy LEHET

akkor legyszi ne gyere vissza ide meg egyszer szopatast remelve

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 19:09:43

@Arcade Macho:
Te ugye fel vagy mentve szövegértésből?

mt-03 2015.02.17. 19:41:17

eccer en is meg akartam venni a regi szamom, aztan mikor benyogtek hogy megvehetm, de 100e lesz, akkor nevettem egy jot rajtuk (telenor).

rozsdamentes arcél 2015.02.17. 19:58:02

@CID: OK, nem kell túlérzékenykedni :)

Eddigi tapasztalataim alapján írtam, de lehet, hogy te pont a hozzáértő és lelkes viszonteladó vagy, bocs az általánosításért.

Amúgy amit írsz, annak semmi nyomát nem találom a telekom honlapján.

Mannlicher 2015.02.17. 20:00:20

@Vadászok Őrnyula:
Ahogy a történetet olvasom, már az is beletelt pár hétbe mire rájöttek, hogy a számot újra kiadták.
Ennek elvileg egy 5 perces mutatványnak kellett volna lennie. Emberünk odaáll ügyintéző színe el, ez történt. Ügyintéző bepötyögi a számot és közli, hogy azt újra kiadták, így jártál. Mese vége viszlát.

Mannlicher 2015.02.17. 20:02:35

Hogy sikerült kijátszani az ügyfélszolgálatnál a menüt?

ex-dr. vuk 2015.02.17. 20:24:45

En is igy jartam de nem kuzdottem a szamert. Amugy megoldhato nelkulem is: valaki keri a szamot, elofizetesbe odaadjak (felarral, mert kert szam), aztan 1 honap utan at lehet vinni dominora. Ennyi. De nekem ez nem ert meg kb 13 ezer ft-ot meg hogy odacibaljak valakit, aki a kedvemert a nevere vesz egy elofizetest.

CID 2015.02.17. 21:03:52

@rozsdamentes arcél: Melyik részének nem találod nyomát? Javaslom az ÁSZF olvasgatását, már ha vagy annyira perverz;)

CID 2015.02.17. 21:07:23

Mellékesen megjegyzem, sem a SIM, sem a
telefonszám nem az ügyfélé, hanem a szolgáltatóé.

2015.02.17. 22:35:14

Ha fontos a szám akkor érdemes fizetni egy legolcsóbb előfizetést, de legalább nem kéne lejáratni a számot. Szívesen.

Oopsz 2015.02.17. 23:04:59

Kedves Gyula, vagy aki irta ezt a posztot. Keress meg engem. Pl. Facebookon. Kerezsi Rozsa. Udv, Rozsa

sokasebi · http://pacifictime.blog.hu/ 2015.02.18. 03:14:58

@Vadászok Őrnyula: Az a kérdés, hogy miért nem a posztolónak adták el ezt a számot.

Ne küldj levelet 2015.02.18. 06:49:38

Az is lehetséges, hogy már régen összecsomagolták a számot egy gagyimobillal és ott figyel valamelyik ABC polcán.

Ekkor már szerintem kiadottnak jelzi a rendszer, de valójában még nincs meg a gazdája. Posztolónak mindössze annyi a dolga, hogy végigjárja a magyarországi boltokat, Té pontokat és kiválasztás után megvásárolja a kártyát számmal és esetleg készülékkel.

Gömbivillám 2015.02.18. 09:11:54

@Hátrányos helyzetű kaviár: attól, hogy ez a Tré pont Mo-n van, magyar mentalitással...

csedársajt 2015.02.18. 09:16:34

Itt az utolsó posztokban a lényeg, a frisen kiadott számok nagyrésze műszaki és egyéb okokból az éppen "meghaltakbol" kerül ki.

Ugyanakkor a frissen kiadott számok 98%-a nincs sehol, persze, hisz egy aranyos dobozban leragasztva várja belekódolva egy vadiuj sim-be, hogy valaki magáévá tegye.

Tökmindegy ,hogy gagyimobil vagy önálló előfizetés vagy mi, a kis csomagokat benne a hülyefüzetecskékkel hónapookra, félévekre, ritka esetben évekre előregyártják.

Mostanság százezervével kellett selejtezni ezeket, hatalmas költséggel, mert a microsim és nanosim világ beköszöntével a régi sim-ek a készülékek jó részében nem használhatóak már.

A rendszer átalakítása még többe lenne, és mivel itt egy nagyon furcsa részben jogszabályok, részben kialakult szokásjogok, részben piaci érdekeltségek vagy technikai kötöttségek által becsontosodott katyvaszrendszer működik, szinte elképzelhetetlen, hogy ez a közeljövőben változzon.

Vadászok Őrangyala 2015.02.18. 09:50:03

@sokasebi:
Talán mert lejárt, és eladták másnak? Örülök, hogy segíthettem.

2015.02.18. 11:21:34

@rozsdamentes arcél: Ez csak olyan hívószámokra vonatkozik, amelyek még nincsenek szolgáltatáshoz rendelve.
De a szolgáltató a nem használt Dominos számokat újra kiadja, vagyis hozzárendeli egy másik Domino kártyához.
Innentől kezdve a választott szám szolgáltatásba nem vonható be.
Ráadásul a Dominok zömét már nem önálló kártyaként, hanem készülékkel előre összecsomagolva adják el, és nem is maga a T, hanem partner üzletek.

Tehát a "kedves" ügyfél, ha annyira fontos neki az a telefonszám, járja végig az összes üzletet, ahol Dominos készülékeket értékesítenek és keresse meg a régi számát.

svinjahond 2015.02.19. 11:01:09

A SIM -> microSIM cseréhez: nekem teljesen ingyen cserélt 3 db régi kártyát új mikro méretűre a T. Semmi előzetes okoskodás, teljesen az utcáról estem be hozzájuk. Az ügyintézőnek annyit mondtam, hogy esedékes telefoncserék előtt állunk a családban és az új Lumiákba nem fér normál kártya - hűségidő már egyik hívószámhoz sincs - mi pedig szeretnénk ;) előfizetők maradni... Azonosítottam magam az előző havi befizetett számlával, meg személyivel és lakcímkártyával, majd 10 percen belül mosolyogva távoztam a három beaktivált kártyával. Szerintem nem csak szolgáltató, hanem sajnos üzletkötő kérdése is, hogy ki mennyire rugalmas az ügyféllel szemben.

Bamba Barack 2015.02.21. 11:50:51

mióta lehet havidíjas előfizetést dominóra cserélni?úgy tudtam ,hogy csak fordítva lehet,sőt akkor ki is hangsúlyozzák ,hogy vissza már nem lehet állni dominósra ha átléptél havidíjas előfizetésre.

CID 2015.02.22. 12:27:46

@csedársajt: te miről beszélsz, a normál SIM-et lazán cserélik micro vagy nanora, semmi köze a telszámhoz.
süti beállítások módosítása