Tékozló Homár

Tényleg a selejtet szórja ki az OSRAM a benzinkutakon? FRISSÜLT

2015.02.17. 14:22 | Homár Hilda | 104 komment

osram_png.png

Szocske szerint nem egyéni pech, hanem gyíkemberes összeesküvés előre megfontolt selejtraktár-ürítés áll a folyton bekrepáló akciós izzói mögött. Másnál is nyúvad a benzikúton vett LED-es OSRAM?

Szia Homár!

A MOL-töltőállomásokon nagyszabású OSRAM matricagyűjtő kampány zajlik, már majdnem vége lett de meghosszabbították. 

Még tavaly vettem is néhány db E27 10W LED fényforrást. Már régen csak LED-eket használok, de a nagyobb neveket eddig drágának tartottam, gondoltam most itt a lehetőség kipróbálni.

Az első benyomás nagyon pozitív, kellemesebb a színhőmérséklet és a fényereje a korábban vásárolt "gazdaságos" márkáktól. 

Aztán néhány hét múlva az első villogni kezdett. Gond nélkül cserélték. Majd egy másik is. Bő 2 hónap alatt van, amit már 2x cseréltek.

A kúton már meg sem lepődnek, ha valaki izzóval a kezében megy be, veszik is elő a cseredarabot és a kitöltendő papírost.

Vajon biztos, hogy jó reklám az OSRAM-nak a selejtet így kiszórni? Ezek után aligha veszek OSRAM terméket, sem akciós, sem teljes áron...

Üdv:
szocske

 

UPDATE 

A folytatásban olvasónk újabb levele, ami sok mindenre fényt derít az eseményekkel kapcsolatban. 

Bár a termékek selejtesek, az OSRAM kap egy pirospontot ügyfél/reklamáció kezelésből.

Email címet nem találtam a MOL OSRAM promóció, de még az osram saját weboldalán sem, csak nagynehezen egy sajtókapcsolatit és egy webmesterit. A sajtósra írva a mail visszapattant, ezt továbbítottam a webmasternek, de sok jót nem reméltem.

Azonban ma kaptam az Osram magyarországi képviseletétől egy levelet, amiben elmondták, hogy a termékek kb. 1%-a tényleg gyári hibás, ráadásul sajnos ezeket egy adagban szállították ki, így járhat valaki úgy, hogy csak selejtest kap még cseretermékként is.

Ha nem a mol kútra megyek cserélni, hanem az Osram márkaboltba, akkor garantáltan hibátlant kaphatok cserébe, szóval bár a termékek tényleg selejtesek, az ügy kezelése teljesen korrekt.

Üdvözlettel:

szocske

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsika 2015.02.17. 14:29:45

kaki az árú? ki tudja?
kicserélik? akkormeg?
milyen ember az már aki a szarnak se örül...

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.02.17. 14:30:11

Nekem még nem volt LED-es égőm. A "hagyományos" energiatakarékos fénycsövek nem bírják a gyakori ki-bekapcsolást. LED-ekkel mi a helyzet? Nem lehet, hogy azokkal is ez a baj?

Bocs, hazudtam, mégis van LED-es lámpám, kettő is. Az egyik a mobilomban, a másik a bringámon. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 14:31:03

osram szar.
nálam is folyamatisan kiégett. sőt robbant egyet, oszt vége.
Azóta nem használok osramot.
szar.

napalm 2015.02.17. 14:33:05

mostanában elalszom...

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.17. 14:35:38

Azé van ez, mer az F betűt lehagyták a nevébű!

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.02.17. 14:41:49

@batgirl: minimum egy neutron bomba kellene, nem napalm... ;)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 14:45:35

Akrtam írni valamit , de félek a TEK-től :P

Manyecska 2015.02.17. 14:49:43

Küldeném a "Gyere Bodri kutyám.."c.számot, mindenkinek aki szereti...

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 15:03:54

Unatkozol, szöcske? Verd ki.

Manyecska 2015.02.17. 15:05:39

Én nemrég vettem led-es elemlámpát ezresé' a MM-be még akár végbéltükrözésre is használni lehetne aki szereti az olyant..olyan fénye van..és müxik!
Csak le kell ugye türülgetni aztán.of korz.:D:P

ne olvasd el 2015.02.17. 15:08:44

én is vettem 2-t, az egyik megadta magát 2 hét múlva, csere. egyébként 1+2 év gari van rá, 1 év mol utána meg 2 év osram. made in romania, sztem ez valami előszéria lehetett...

lcsaszar 2015.02.17. 15:09:01

Majd ha olcsóbb lesz, mint a halogén, akkor adok rá pénzt. Ugyanakkora fényáram sokkal drágábbra jön ki. Még a villanyszámla többletet beszámítva is.

vendriner aladár 2015.02.17. 15:10:28

Az OSRAM is mind a többi is Kínában gyárt. Gondolom a másodosztályú árut szórják így. A MOL-ra occsóé rásózták, valaki nagyon jól járt megint:)

Tron65 2015.02.17. 15:13:10

Hát valami nem kerek:
10W 60 W-os izzóval azonos fényerő 806 lm
15.000 óra élettartam
5 MATRICA + 1999 Ft (5 matrica = 10.000 Ft költés)
Az árától eltekintve KOMPAKT FÉNYCSÖVET árulnak ilyen paraméterekkel.
Ha az árát is nézzük, akkor kettöt.

lcsaszar 2015.02.17. 15:22:27

LED lámpa, kompakt fénycső, mind parasztvakítás...

2015.02.17. 15:25:48

én OBIba vettem, de ezon foglalat se volt alul... (kicserélréák)

(-o-) 2015.02.17. 15:26:46

a muhelylampa fasza, azzal semmi gond nincs (eddig), vegbeltukrozeshez az is kivalo lehet, bar kisse vastag. viszonlatas.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 15:56:18

"Vajon biztos, hogy jó reklám az OSRAM-nak a selejtet így kiszórni? "
Nem valószínű, inkább arra tippelek, hogy az oda szállított cumót nem jól tárolták/szállították, és valami bajuk lett.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.17. 15:56:35

Bennem cuciálkomenyista beidegölés csörged!
Rossz pilács bemegy, jó meg hazamegy a munkahejemről!
Kérés nélkül kicserélődik! Góré meg sz@rjon kuppont! ;)

ne olvasd el 2015.02.17. 15:56:39

@lcsaszar: halogén bírja vagy 1-2 ezer órát, a led 10x ennyit

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 15:57:29

@pythonozok: Olvass utána, mi az a LED, és le fog esni, hogy az bírja.
Amúgy nálam a kompaktok is bírják a kapcsolgatást, pedig noname csövekkel van tele a lakás, meg 3-4 LED izzó.

szelidorzo 2015.02.17. 16:08:50

Kb 2 éve már csak Led megvilágítást használok a lakásban, teljes megelégedésre. Kompakt fénycsöveket cseréltem le. Basztatta a szemem még a drága márkás is, a kínai meg 3 havonta megdöglött. Utáltam, hogy kell neki fél perc mire rendes fénye lesz bekapcsolás után.
"Meleg" fényű ledeket használok, melyek villódzásmentesek (nem minden típus ilyen!) Kb 2/3-át fogyasztják a kompakt fénycsöveknek azonos fényerő mellett.

Osram-ot és egyéb hírhedt márkákat kerülönm, mert kisebb hatásfokkal dolgoznak és a tartósságuk kívánni valót hagy maga után. Egy ideje gk izzóból sem veszek Osram-ot, meguntam 3 havonta cserélni. Osram lehet, hogy ismert márka, de túlárazott szar minőségű vackokat gyárt.

Manyecska 2015.02.17. 16:20:04

OFF a Putyin-bá gépe direkt oson a radarok alatt?? :P aszittem háború van ahogy megjelent és bedőlt oldalra. Vaze rohadt alacsonyan jöttek:O :D

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 16:20:42

@Tron65: "Az árától eltekintve KOMPAKT FÉNYCSÖVET árulnak ilyen paraméterekkel."

Igen, azok hasonlók.

"Ha az árát is nézzük, akkor kettöt."

Igen, a LED drágább, mint a fénycső.

A LED előnye, hogy nem villódzik, bírja a kibekapcsolást, nincs bemelegedési idő és nem veszít annyit a fényerejéből idővel.

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.17. 16:31:39

Ma nyúlinvázió várható egyes nem eldugott helyeken.

gabors 2015.02.17. 17:00:28

@atpijkamo: akkor nagyon nyuszi az elvars :-)

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.17. 17:07:00

@ColT: Teljes nevén: Releváns Fogyasztó- és Nyúlvédelmi Blog. RFNyB.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2015.02.17. 17:19:07

Én tungsramot izé: GE-t használok, sztem jó vásár volt, bár kissé borsos.

Van kínai ledszalag meg lámpa is, amelyik világít a fényéből sokat veszített. Annyira halovány, mint egy 20 éves diffúz led. A GEs meg 3év után is vakít. Mondjuk a kompakt lámpájuk egy rakás sz*r volt, az meg a másik tény.
A fénycső, különösen a Vácott készült elpusztíthatatlan: apuéknál 20év felett üzemel már, lehet csökkent picit a fényerő, de mivel nem volt rá igény, hogy újat tekerjünk be mellé nem lehet észrevenni. Osram az gyújtóból csinál jó, ennyi év alatt talán ha 10ment nekik el..

Lütyő felügyelő 2015.02.17. 17:30:02

@Manyecska /válasz ment!/: szoktál kutyákkal baszni? Amilyen közönséges ribanc vagy, elhiszem.

gabors 2015.02.17. 18:04:30

@atpijkamo: ako meg mijafasznak bujkal repulovel ???

mitol fel az ellenforradalomtol?

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:19:45

@atpijkamo: de, az első évben sokat veszít a fényerejéből.

És nem tesz jót a szemnek.

♔bаtyu♔ 2015.02.17. 18:30:08

Itt van a Váci úton egy kurva nagy izzógyár, de Osramot vesz.

Megérdemelted, a profik csak hazait vesznek.

Aureliano Buendía 2015.02.17. 18:32:30

@atpijkamo: 'zattól függ, milyen típus. De mind veszít az első évben.

Troppauer_Hümér 2015.02.17. 18:38:15

@♔bаtyu♔: Gondolom te csak a cébéában vásárolsz romlott parizert, az idegenszívű teszkóban nem. A levesbe csak rovásírásos betűtésztát teszel, a magyar gyártmányú szuzukidból nyilazol hátrafelé, tiszacipőben, dunakavicsot majszolva.

Nem mindegy mit vesz? Mindig eldobom az agyam az ügyeletes turbómagyarokon.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 18:43:01

@Aureliano Buendía: Én nem vettem észre, hogy a meglevő kínai LED izzóim halványabbak lennének, pedig aztán a legmárkásabb (és a legszarabb) az Realm :D

gaybooksblogger 2015.02.17. 18:45:23

@batgirl: inkább tőlem fėljé

amikor én robbanok senki se ússza meg szárazon izé ãramn

igazságos 2015.02.17. 18:46:02

@gaybooksblogger: de mindjá átváltok ha itt is letelt a kitiltási büntim hildánál

igazságos 2015.02.17. 18:48:54

Szal nekem van led és bejött

persze nem osram

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.17. 18:56:40

@Aureliano Buendía: "De mind veszít az első évben."

Igen, minden veszít, még a wolfram szálas izzó is.

Ha a LED lámpa nem melegszik túl, elenyésző a fényerő vesztesége. A fénycső viszont sokat veszít idővel.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:18:41

@gaybooksblogger: tőled, te kis buzi,
azt hiszed nem tudjuk , hogy ki vagy?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:21:10

@atpijkamo: 5 éve kaptam ajcsiba, egy állólámpát, és egy hatalmas égő van benne. Nem mondom, hogy ledes, mert fogalmam sincs, de olyan energiatakarékos. Tudod, előbb halovány, utána kezd erősfénye lenni. IKeás. A mai napig használom, nagyon sűrűn, és még mindig ég. Na ez körte.

A mosónők korán halnak 2015.02.17. 19:25:17

Az csak a felkelő nap. Úgy hívják.

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.17. 19:27:36

A felkelő nyulak nem világítanak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:32:08

@atpijkamo: fénycső?????? most mondtam hoyg kerek :P

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:33:21

@gaybooksblogger: a kisbuzit visszavonom, apti személyes kérésére. Amúgy is szeretem a homikat.
sorry

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:34:22

@atpijkamo: ááá,nem értek én ehhez. a fénycső, az hosszú és világít.
:P

Aureliano Buendía 2015.02.17. 19:34:23

@batgirl: az viszont baj, ha ég. Tűzoltókat hívtad már?;)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 19:35:31

@Aureliano Buendía: humorizálunk? humorizálunk? a haza meg hatalmas szarbaN?????

Vadászok Őrangyala 2015.02.17. 19:36:05

Az is lehet, hogy ledes anal attacker.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.17. 19:39:09

Ha kiég a körte, elmegyek égőért és kérek egy izzót!

Manyecska 2015.02.17. 19:57:25

@Hapsifüles a mezei nyúl: pláne mert eltakarja a csillárt, simán..@fülesválasztó-punaszagú-tangakorc: én meg kőbányába flexelni megígértem:D

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.02.17. 20:19:09

@Manyecska /válasz ment!/: Mi magyarok vagyunk a "flex népe"!
Kis hazánkban minden magyar állampolgira a csecsenőtől az aggastyánig 1.75 darab masina jut, eladási statisztikák szerint!!! Világ rekorderek vagyunk flex ügyileg.
ÉLJEN A FLEX NÉPE! :)

Leone_510 2015.02.17. 20:21:38

15 éves ! osram kompakt fénycsöves izzókat használok 7- 20W ig sokfélét, azok nem szarok simán bírják a kapcsolgatást és a max fényerő elérése sem vészes, persze nem olyan gyors mint a mai izzók, azóta lehet fostalicskára váltott a cég mert rájöttek, hogy túl jó izzókat csináltak anno, szóval ezek a 15 évesek közül még egy sem égett ki vélhetően az ilyen jól sikerült sorozat nem érte meg a cégnek

manapság a 300 Ft-os kompakttól nem várhat sokat senki, anno ezek az osramok 3-4000 volt darabja, manapság a jó led kurva drága ezért lett olcsó fos a kompakt

igazságos 2015.02.17. 20:24:12

@batgirl: ez én lennék csak a hilda kitiltott

igazságos 2015.02.17. 20:26:28

Nem, a buzik is ledet használnak.

energiatakarékosság, környezetvédelem, szeressük a putyin elleni feministákat is (izé, azok a leszbik!? )

bírnám a Putyint, deolyan feszültnek tűnik mindig

Kéne neki valami kis lazulás

Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 20:50:16

Két vadász ment az erdőben. Az egyik egy kis tisztáshoz ért, a másik egy kicsit a villanyszereléshez.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.17. 20:54:53

SPAM
www.facebook.com/kilatas/posts/924479850918347

@batgirl: Nem szabályozható fényerejű? Az elvileg sima izzó, csak hosszú kivitelben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.17. 21:07:57

@ColT: áááááááááááá...nem hosszú! kerek!
:D

igazságos 2015.02.17. 21:08:49

iPhone-nal irányítható égőt vegyetek

Rosszindulatú Vászka 2015.02.17. 21:11:36

@batgirl: attól, hogy valami kerek, még lehet hoszú. Pl. az izé... partvisnyél :)

Hapsifüles a mezei nyúl 2015.02.17. 22:31:32

Minden nyúl takaradót fúj már ilyenkor.

igazságos 2015.02.17. 22:37:55

@Hapsifüles a mezei nyúl: finom volt a nyúlrántott

most haragszik rám a törökk

aszonta kannibált csináltam belőle

igazságos 2015.02.17. 22:53:38

Sose éreztem ingert hogy részt vegyek ilyen akciókban ahol ki tudja milyen cég árulja a promós cuccakt

ingyen se kéne

jó, jó, minden fillér számít, de rohaggyon meg minden magricázós fillérb@szó cég

Nem a poszter, ő csak balfék

Ha akarok ledet elmegyek megveszem a bótba

Matrica nélkül 500-al többér

most az nem lenne indok h úgyis azt sózzák a pofámba tankoláskor

a ellemet se rakom a kutas szájába h segíccsen tankolni

Mondjuk Putyin csajának lenni se 1 életbiztosítás meg főnyeremény hiába gazdag meg befolyásos

Berlusconi se vót 1 szépség mondjuk

Rájöttem túl válogatósak a 30 felé közeledő csajok :)

Úgyhogy kinézek magamnak pasit másképp nem egy

Égőt őstermelőtol pasit meg akonferenciákról XD

igazságos 2015.02.17. 22:55:05

De azért bevállalnám Putyint csak kíváncsiságból :)

Kicsit öreg az a baj

Manyecska 2015.02.18. 04:31:42

@igazságos: aztan a gyerek nem hagy aludni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.02.18. 07:30:55

Azért vannak jó akciók is a benzinkutaknál. Kettőt tudok mondani. OMW-nél volt a Shrek mánia, amikor poharakat lehetett venni 100 forintért. A gyerekeim oda voltak értük. Még ma is megvannak.
A másik, aqzt hiszem MOl-os volt, játékmacikat voltak a megvehetők. Puha,bársonyos macik, több méretben.

Tron65 2015.02.18. 08:33:20

@atpijkamo:
Kérlek nézz utána mitöl és hogyan müködik a LED. Nagy vonalakban:
- VILLOG az, ha nincs mögötte megfelelö elektronika. Pont mint a kompaktcsö.
- VAN bekapcsolási késlekedés. Igaz, kisebb mint 1-2 másodperc
- a hatásfoka elvileg KÉTSZER JOBB mint a kompaktcsöé. Kivéve, ha osram ugye
- az élettartama 50-100.000 óra. Kivéve, ha osram ugye.
- boltban, számlával, garival már vannak 800 Ft körültöl (fü alatt mégolcsóbb). Kivéve, ha osram, mert akkor alapból 3000

Már meging egy nick 2015.02.18. 08:43:34

Én ahol noname led fényforrást használok azokhoz a lámpákhoz soha többet nem kellett azóta hozzányúlni. Egy se ment tönkre. Fogyasztás minimális, kapcsolgatás nem gond.

Hogy mi lehet ezekkel az osramokkal az jó kérdés.

Manyecska 2015.02.18. 08:54:58

@manyecska komp akart lenni de nem komp lett:

Hildám, ezt a balf@sz állatot tiltsd mán ki, kösz!!
:D :O

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.18. 08:55:52

@Tron65: "- boltban, számlával, garival már vannak 800 Ft körültöl "
Olyan is

@Már meging egy nick: Te, nekem kompaktok se nagyon mentek tönkre :) Viszont ami meg mégis, azok közül sok javítható, nagyon ritkán kell venni belőle. Legrosszabb esetben ha van elektronika hibás, meg olyan, amiben elhalt a cső, akkor kettőből lesz egy.

Már meging egy nick 2015.02.18. 09:11:26

@ColT: Igen, a kompaktokkal sincs olyan sok gondom, a legtöbb jópár évig működik. Van nem egy amit nem kellett még cserélni, de a led az meg nálam legalábbis olyan, hogy abszolút 0% ment tönkre.

Kompaktokkal annyi bajom van, főleg ha az ember drágábbat vesz és ennek ellenére egy-két év alatt mégiscsak tönkremegy akkor az ha kiszámolom energia takarékos ugyan, de összköltségben (fényforrás ára + fogyasztás) többe kerül mint egy hagyományos izzó. A legtöbb ember ezt sose számolja ki így, gyakorlatilag a mai világban az emberek 90% -a azt veszi meg amit elé tesznek (szép csomagolás, ilyen-olyan ellenőrizhetetlen ígéret, stb.).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.18. 09:51:04

@Már meging egy nick: "gyakorlatilag a mai világban az emberek 90% -a azt veszi meg amit elé tesznek (szép csomagolás, ilyen-olyan ellenőrizhetetlen ígéret, stb.). "
Amit meglát és olcsó. NAgyon kevsen néznek utána a dolgoknak. Pláne nem gondolják végig, mi lenne nekik a jó.

lcsaszar 2015.02.18. 10:13:21

Kilobbizták, hogy az EU tiltsa be az izzószálas villanykörtét. A kínaiak meg jót röhögnek, eladják nekünk a "környezetbarát" szemetet.

joska61 2015.02.18. 10:45:16

Ha ez valóban így van, akkor nem jó reklám az Osramnak. De hogy minek szívatják vele még a MOL-t is, azt nem értem.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.18. 13:05:32

@Tron65: Sikerült összeszedned csupa hibás állítást.

Pl. sok ledlámpának rosszabb a hatásfoka, mint ey minőségi kompakt fénycsőé.

Ja, nem, egyben véletlenül igazad van. A LED-re azt mondják, hosszabb az élettartama, mint a fénycsőé. Ha viszont hagyják túlmelegedni, akkor hamar bekrepál.

asdf 2015.02.18. 17:12:39

Kettőből kettő nálam is elhalt. Az egyik 6 hetet bírt, a másik kb. 4-et. Az első cseredarabja még világít, a második döglöttet a napokban fogom vinni cserélni.

szocske_ 2015.02.18. 17:54:32

jéé, megjelent a levelem...
azóta van fejlemény, azt is átküldtem, csak úgy tűnik a homárnak lassú a reakcióideje, biztos sok a panasz.

Szóval fejlemény:
Bár a termékek selejtesek, az OSRAM kap egy pirospontot ügyfél/reklamáció kezelésből.
Mielőtt a homárnak írtam, próbáltam az illetékest is megkeresni, de email címet nem találtam a MOL-OSRAM promóció, de még az osram saját weboldalán sem.

Aztán előkerült egy sajtókapcsolat email cím és egy webmester. A sajtósra írva a mail visszapattant, ezt továbbítottam a webmasternek, de sok jót nem reméltem.

Aztán kaptam az Osram magyarországi képviseletétől egy levelet, amiben elmondták, hogy a termékek kb. 1%-a sajnos tényleg gyári hibás, ráadásul ezeket egy adagban szállították ki, így könnyedén járhat valaki úgy, hogy sorra selejteseket kap még cseretermékként is.
Elmondták, hogy márciusra kicserélig a hibás cuccokat a benzinkutakon, így ha később vagy akár most, de nem a mol kútra megyek cserélni, hanem az Osram márkaboltba, akkor garantáltan hibátlant kaphatok cserébe.

Szóval bár a termékek egy része tényleg selejtes, az ügy kezelése teljesen korrekt.

Tron65 2015.02.19. 09:00:14

@ColT: Mert ez 2000-3000-ért jó?
@atpijkamo: Én a LED-röl beszélek. Az, hogy ki mennyire gagyi körítéssel árulja az más.
Tudok olyan ledes rendszert, ami 40 éve (!) folyamatosan müködik és szerintem Te is sokszor látod.

Szóval fenntartom: ENNYIÉRT 2-3 db másikat lehet kapni, beleértve a fényeröt, a fogyasztást és az ÉLETTARTAMOT is.

Figyelembe véve Szocske hozzászólását is:
Sajna lehet, tényleg belefutott egy gyárihibás szériába. Ebben az esetben viszont a gyártónak illett volna kiplakátolnia a dolgot, nem a vevönek nyomoznia. Szerintem.

És még egy:
Ilyen kis méretben, ilyen rossz körülmények közé ennyi ideig kitartó elektronikát építeni nehéz. A döntö többségnek nem is megy. Részemröl nem is gondolkodok ilyen beépített elektronikás lámpákon.

lcsaszar 2015.02.19. 16:18:05

"Tudok olyan ledes rendszert, ami 40 éve (!) folyamatosan müködik"
40 éve még csak piros LED létezett, jó drágán.

SarahConnor 2015.02.19. 19:14:55

Na akkor elég sok selejteset szállíthatnak szerte az országban! Osramékkal nagyon nagyot szívok mindig. Kb 2 hétig jó az égőjük, pedig vizsgáltattam elektromos hálózatot is a lakásban, nem az-e a hibás. Lámpától függetlenül úgy a második hét vége felé mindegyik pukkan egyet, és vége. Gondoltam, ha már így, akkor veszem a teszkósat, az olcsóbb. Na az már fél éve tolja itt nekem a fényt.

Úgyhogy Osramék vizsgáljanak egy gyorsat az egész állományukban, nem selejtes-e véletlenül mind.

asdf 2015.04.18. 19:20:34

@asdf: az elso cseredarabja is megdoglott, ezuttal nem elmelegedett, hanem bekapcsolaskor (a lampatesten belul) szikra majd amperszag. Elt kb. 2-3 honapot.

Fazakas László 2016.09.05. 07:38:27

Valójában én arra lennék kiváncsi - a hibás égő cseréje meddig él? A vásárlástól számított 3 év lenne rá a garancia, avagy elég a dobozán (és a rklámokban) beharangozott 25 ezer üzemóra nem teljesítése?
És olyankor mi van, ha már se doboza, se a blokkja -
mert ugyebár - az ember nem szokta halmozni otthon a sok - nem annyira fontos hivatalos papírt - no és a göngyöleget ....

Gige · http://www.radio-muzeum.hu 2017.05.10. 09:44:47

Tegnap kaptam a levelet a MOL kisker üzletágtól, hogy a kb, az egy hónapja a MOl kuton leadott két Osram izzó 10WE27 árát rövidesen utalják. 10-ből 10 csere eddig, 7-nek az árát visszautalták, 2 működik még, 1-et 1 hete a MOL kút már nem fogadott be. Osram képviselet a Mamuttal szemben készségesen vár és 3 évig cserél.
Kérdés: a már kicserélt de még nem 2 éves izzók cseréje kire tartozik?

asdf 2017.05.11. 10:26:13

@Fazakas László: @Gige: Mamuttal szemben nekem kb. a cserének a cseréjét (ezt még a MOL) cserélték, az égvilágon semmi papírt nem kértek, leadtam kettőt, kaptam kettőt és kész voltunk. Annak ellenére, hogy elvileg ugyanolyat kaptam, a mostani cserének nagyon fos színhőmérséklete van (ráírva 2700K, másik 2700K-esekkel összehasonlítva viszont biztosan nem, elég csúnya :/így lakószobába be sem raktam, csak előszobába).

Gige · http://www.radio-muzeum.hu 2017.05.23. 22:31:55

Jó hír annak aki még nem adta fel. Május 22-én jöttn az alábbi levél. 10 izzóm volt, már csak kettő él, olyan helyen amit ritkán kapcsolgatunk.
...............................................................
Tisztelt xxxx Sándor!

Tekintettel arra, hogy a termék cseréjével a termékre vonatkozó szavatosság, vagy jótállás is újra kezdődik, 2 éven belüli jótállási igényét természetesen jelezheti a MOL töltőállomásokon. Ez esetben kizárólag a termék vételárát áll módunkban visszatéríteni.

A termék cseréjére vonatkozó igény esetén az OSRAM Márkaboltban jelezheti jótállási igényét. (1015 Budapest, Hattyú u. 16.; tel.:06-1-2019180)

Kérjük tájékoztatásunk megértését és elfogadását, bízva abban, hogy a jövőben is a MOL Nyrt. termékeit és szolgáltatásait választja.

Tisztelettel:

SIMAI Gábor

Ügyfélszolgálati szakértő

Kiskereskedelem MOL
süti beállítások módosítása