Tékozló Homár

Burger King reagálás a "Magyaros vendégszeretet Ferihegyen" bejegyzésre

2015.04.20. 16:33 | Homár Hilda | 37 komment

000000839_burger_original_jpg_jpg_maxi.jpg

Visszavonom múlt heti megjegyzésemet: a Burger King sem tojik az egészre, csak kicsit lassabban reagált posztunkra, amiben Dani panaszkodott, mert  Ferihegyen zárás előtt a BK-nál egyáltalán nem kapott enni, a KFC meg egy csoffadt szendvics alkatrészeivel szúrta ki a szemét.

Tisztelt Szerkesztőség!

Szeretném kérni az alábbi szöveg megjelentetését a Magyaros vendégszdretet Ferihegyen bejegyzés kapcsán.

A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft.

Kedves Dániel,

Ezúton szeretnénk elnézést kérni azért, hogy a Burger King üzletben dolgozó kollégáink mind hozzáállásukkal, mind pedig a nyitvatartási idő be nem tartásával kellemetlenséget okoztak Önnek.

Ugyanakkor hadd mondjam el, hogy évek óta azon munkálkodunk, hogy az általunk működtetett reptéri vendéglátóipari egységekbe betérő vásárlók elégedetten, pozitív élménnyekkel távozzanak. Igyekszünk – a szakmai tudás gyarapitása mellett – felvértezni dolgozóinkat azzal a vendégbarát attitűddel is, melyet minden kedves vásárlónk joggal vár el tőlünk. 

Erőfeszítéseinknek hála vannak pozitív visszajelzések, nemzetközi elismerések és sajnos időnként előfordulnak az Önéhez hasonló vészjelzések is. Igérjük odafigyelünk ezekre és megtesszük a szükséges lépéseket.

Bízunk benne, hogy a jövőben pozitív élményekkel is gazdagodik a budapesti repülőtéren.

Üdvözlettel,
SSP Hungary Kft.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Artech 2015.04.20. 16:41:46

De remélem kedves SSP Hungary Kft. minden dolgozója, mert ti írtátok, úgy egyben igaz? (nem is merem feltételezni hogy ezt egy ember vette a klaviatúrára, aki annyit sem tud, hogy cég nem ír alá levelet), tehát remélem, hogy meg is fizetitek a magatokat, hogy barátságosan szolgáljatok ki, a munkaidő vége előtt 5 perccel. S remélem a túlórát be írjátok a siktába, s a főnök minden gond nélkül ki is fizeti.
Hú, akkor most megkönnyebbültem,kedves
SSP Hungary Kft.
Köszönöm.

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2015.04.20. 16:56:54

"A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft."

He?

Értem én, hogy azt akarja mondani, hogy a reptéri BK-t nem a Fusion Bef. Zrt. üzemelteti, hanem egy másik cég. De elolvasta a levelet küldés előtt?

gabors 2015.04.20. 17:13:16

"Igyekszünk – a szakmai tudás gyarapitása mellett"

WTF ???

flopping burger mar szakma is ??? vagy OKJ vizsga kell a fagyasztott pogacsak dobozanak felnyitasahoz ???

hpapagaj 2015.04.20. 17:51:14

Semmi mást nem várnék mint:

kibasszuk a vezetőt, fegyelmit kapnak a dolgozók.

Aureliano Buendía 2015.04.20. 17:54:54

Titánok, ha egymásnak feszülnek.

igi1 2015.04.20. 19:13:08

@gabors: hát szakmai kapcsolatok az biztos kell

Sandor Akarki 2015.04.20. 20:19:43

Én csak azt szeretném tudni, hogy a hamburger "hús"-ban hány % hús van és hány % növényi eredetű katyvasz.

megamenn 2015.04.20. 20:52:45

@hpapagaj: különben odakülgyük a skorpiókirájt erzsébetuttalvánnyal....

Pitta2 2015.04.20. 22:13:53

Kedves Burger King!

Ha valóban fontos az elégedett ügyfél (és a bevétel), akkor reggel 4-kor kellene nyitni. Akkor jönnek az első utasok és csak egy bezárt éttermet találnak a háttérben unatkozó kollégákkal. Ha más étterem ki tud nyitni 4-kor,akkor önök is.

Vadászbaszó nyúl 2015.04.20. 23:55:25

@herk:
110% húspogácsa. Szép volt.

igi1 2015.04.21. 00:37:47

@Pitta2: arról hallottál h menjé a kívàgságlistáddal a pocs@b? Ha ez így menne akkor nem itt tartana az orszàg b+

2015.04.21. 07:10:48

Ugyanakkor hadd mondjam el, hogy évek óta azon munkálkodunk, hogy az általunk működtetett reptéri vendéglátóipari egységekbe betérő vásárlók elégedetten, pozitív élményekkel távozzanak.

De szép egy mondat is ez! Szocialista brigádnaplónak is dicsőségére válna!

Trollie 2015.04.21. 07:16:07

Nem értem minek kell ilyen bullshit válaszokat adni.

"Azon dolgozunk, hogy elégedett legyen az ügyfél..."

Attól, hogy 100 -szor leírom, hogy gőzmozdony vagyok, még nem vagyok az...

Ahogy előttem írták, "főnököt kibasztuk, munkavállalóknak zsebben a fegyelmi".
Ez már inkább válasz lenne.

killerkaller 2015.04.21. 08:48:45

100% marketing duma, parasztvakítás.

2015.04.21. 09:03:50

"Burger King sem tojik az egészre, csak kicsit lassabban reagált posztunkra"

ezt a bullshitet copypaste-ezni télleg sok idő lehetett...

Trunkel 2015.04.21. 09:09:18

Szerintem korrekt válasz. Csak legyen mögötte szándék is igaziból.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.21. 09:14:43

@faszópo: Jó, hát mire szólt valaki a PR-osnak, hogy van valami gáz

herk 2015.04.21. 10:04:52

@Vadászbaszó nyúl: ha kicsit gondolkozol, rájössz, hogy miért lehet igazam. Na?

Vadászbaszó nyúl 2015.04.21. 10:13:34

@herk:
ne túráztasd a nemlétező agyad. Kilégzés-belégzés programra alkalmas, ennyi.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.21. 11:08:29

Kiváncsi lennék a sok kommentelő sztahanovista mikor rakja le a ceruzását a munkaidő végéhez képest.

Terézágyú 2015.04.21. 11:56:04

@Pitta2:
"Ha valóban fontos az elégedett ügyfél (és a bevétel), akkor reggel 4-kor kellene nyitni."

Sőt: be se kellene zárni.
És ha elfogy a hús, akkor a főnök a saját húsából vágjon egy darabot, csak hogy az ügyfél elégedett legyen!!!!!!!

fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:00:53

@hpapagaj: Hát azért szép világ lenne, ha akárkit kibasznának, mert egy nagypofájú, kihaénnem idióta ír egy levelet.

fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:01:56

@gabors: Mi a bajod? Valószínűleg bölcsész diplomával rendelkeznek az eladók a burgerben. :)

fillérbaszó vadász 2015.04.21. 15:03:40

@Cicmen: Persze, minden multicégnek, a hozzájuk betérő emberek boldogsága fontos.

gabors 2015.04.21. 16:22:27

@fillérbaszó vadász: az rendben is van de... azt hogy fogjak a BK-ben gyarapitani ... csak nem valami alruhas melytarsadalmi felmeresrol van szo amibol PhD-t irnak Smitt Palnak ???

nem várt fordulat 2015.04.21. 20:28:43

Latta, hogu a KFC milyen elegansan reagalt, oszt ugy gondolta: ilyet en is tudok...

De ez "A reptéren lévő Burger King üzletet – a belvárosi üzletektől eltérően – cégünk, az SSP Hungary Kft.
Kedves Dániel,"...

Na nem baj, tanul belole, hatha...

Manyecska 2015.04.21. 20:37:45

@horex: én ma ràhùztam..mostanàban laza félóràkat..;-) pedig van jobb..

joska61 2015.04.22. 09:21:30

Lefordítom az SSP Hungary Kft. levelét magyarra: Blaaaa-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-blaaaaa.

kozkozkoz 2015.04.22. 14:57:08

Betanult szöveg a válasz. Marketing órán lehet, hogy ez 5-öst ért, de itt...

Tehetséges ugandai buzi 2015.09.19. 11:25:12

Tisztelt SSP Hungary Kft!

Én tulajdonképpen magasról, nagy ívben leszarom, hogy egy Börger King éttermet a Pannonia Fusion, vagy önök üzemeltetnek. Mert én NEM a Pannonia Fusion Börger Kingjébe, vagy az SSP Hungary Börger Kingjébe térek be egy vápperre, hanem - bármely hihetetlen - simán egy Börger Kingbe. Értem én, hogy valszeg más az adószámuk, meg más a frencsájsz cég, csak leszarom. A vápper érdekel, nem a tulajdonosi háttér.

Majd akkor hiszem el, hogy önök azért dolgoznak, hogy elégedetten távozzak az önök által üzemeltetett vendéglátóipari egységből, ha például a reptéri Börgerben is elfogadják a kedvezményes BK aranykártyámat. Ilyesmi kézzelfogható jeleket várok.

Uram, uram, a kurva életbe már!

Tehetséges ugandai buzi 2015.09.19. 11:37:54

Az amerikai anyacégnek kéne szólni, hogy az egyik magyarországi frencsájsz partnerük elbassza az összes magyarországi BK étterem renoméját.

Mert az emberek sem tudják, hogy más cég üzemelteti a reptéri BK étterem és halkan szólok, hogy kurvára nem is érdekli őket. Az SSP Hungary védekezése cégjogi szempontból érthető, csak az átlagember nem néz cégjegyzéket, amikor panaszt tesz amiatt, hogy az _egyik_ BK étteremben nem kapta meg azt, amit máshol igen.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2015.09.28. 16:20:22

Én úgy emlékszem, hogy valamikor régen már megírtam (de nem látszik), hogy ez ismét csak egy elcseszett kényszeredett antimagyarkodás. Miért lenne egy multináci gyorsmoslékoldának bármi köze a magyar vendéglátáshoz? Attól, hogy néhány szerencsétlen magyar (állampolgár) is ott kínlódik, mert nem talál tisztességes munkát, még egy néger- és indiánvéren hizlalt mocskos amerikai bagázs.
Mindegy, Hümér Helén megkapta arra a napra is az üldöztetési járadékát valahonnan.
süti beállítások módosítása