Tékozló Homár

Nem tölt a töltő? Kicseréljük az alaplapot, jó?

2015.04.28. 13:56 | Homár Hilda | 158 komment

toshiba_thrive_teardown_074.jpg

Nem jó - mondta Batgirl, és a negyedéért javíttatta a tabletjét. Sokadszorra derül ki, hogy érdemes gyanúsan drága vagy fura megoldás esetén máshol is megnézetni az elromlott kütyüket. Bár amíg garanciális, én nem vinném nem szakszervizbe. 

Kedves Homár!

2014.05.12-én vettem a Media Markt-ban egy Toshiba tablettet, 64999.- forintért. Nem sűrűn használtam, inkább utazáskor szoktam elvinni magammal. Ez kb egy évben kb 5-ször.

2015. márciusában, a gép úgy döntött, hogy nem töltődik. Nem probléma, két éves garanciát kaptam rá. Vissza vittem a M.M-ba, ahol át vették, a jegyzőkönyvbe ezt írták: nem veszi fel a töltést, a készülék használt, újszerű.

Egy hét múlva küldtek egy sms-t, hogy menjek be a tablet miatt. Közölték, hogy durván bántam a töltővel, és ez miatt eltört a töltő része, ezért nem garanciális, és 55000-Ft-ért alaplapot cserélnek benne, ha kifizetem. Nem fizetem ki. Bizonyítékul küldtek a törött alkatrészről egy képet, ahol szerintük látható a durva behatolás nyomai. Nem csatalom a képet, mert nincs értelme.

Még annyit, hogy hiába bizonygattam az igazamat, hogy igenis gyengén bántam a géppel, senkit nem hatott meg. Van két telefonom, egy e-bookom, és egy fényképező gépem, amik ugyan ilyen töltővel működnek. Hosszú évek óta használom őket. Igaz, egyik sem Toshiba márkájú.

A történetnek nem is az a lényege, hogy szartak a garanciát érvényesíteni, hanem a következő:

A gépet visszakértem, és elvittem egy számítógép szervizbe. Ott megtudtam, hogy ez típushiba, és egy nap alatt kicserélték a törött alkatrészt, 12000.- forintért. NEM AZ ALAPLAPOT 55000.- FT!!

Sokat tanultam az ügyből.

Kérdésem, hogy vajon kinek kellett egy toshiba alaplap a médiamarkt szervizében?????

Üdv
batgirl

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2015.04.28. 14:08:21

Durva behatolás?? berúgta az ajtót?? xd
Durván bánni egy töltővel?? Én beszélek hozzá esténként.
megaLOL.

Józsi, a migráns köcsög 2015.04.28. 14:10:24

a posztoló dulván a padlóla lökte a töltőt?

herk 2015.04.28. 14:10:33

1. a MM vesz egy csomó mindent
2. csipkebokor vessző
3. a szerelőgárda nem ismeri az összestipus összes hibaesetét
4. azt látják, hogy le van törve a töltőrésze
5. ilyenkor életbe lép az automatikus folyamat = az ügyfél törte el
6. ezt a véleményt kiöntik műgyantával
7. ha valaki mégis gondolkodni próbál ofánasszák, hogy nem ez a munkája
konkluzió:
az ügyfél vagy 12 ezerért megjavitja, vagy fölszivja az arcát és nekimegy a MM-nek fogyvédelemmel, perrel, békéltetőtestülettel

CorsairS 2015.04.28. 14:14:43

Media Markt nem szervizel semmit, hanem csak továbbküldi a magyar forgalmazó által kijelölt szervizbe. Aztán amit onnan kapnak szakvéleményt és árajánlatot, azt továbbítják az ügyfélnek.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.28. 14:15:02

Semmi alaplapcsere!44!
Rá köll kűddeni 22 Gigawattot a flxuskondenzátorra, oszt megjavul a tőttő!

vzo 2015.04.28. 14:20:57

"Sokat tanultam az ügyből."

Például azt, hogy ha az igekötő az ige előtt áll, akkor egybeírjuk?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:23:03

@dr. phil. Sün‼ ツ: gondoltam, hogy nem hagyjátok ki.@Józsi, a köcsög: állítólag durván ki-be dugdostam :)@herk: a 7-es voltam, bár nagyon gondolkodtam, hoyg tovább megyek a fogy.védelemhez, plusz a toshibához, aztán úgy voltam vele, hogy letojom. Nem vásárolok több toshibát.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:24:50

@vzo:nem, azt nem. Ennyi jár nekem. Úgy írok ahogy akarok, te meg vagy elolvasod, vagy nem. ez van.
@CorsairS: a végeredményt nem befolyásolja, hoyg van e a médiának saját szervize.

Rosszindulatú Vászka 2015.04.28. 14:27:58

Az utóbbi évek legrokonszenvesebb és legrátermettebb posztolója!

Respekt és gratula!

Már meging egy nick 2015.04.28. 14:32:35

Van ahol javítanak, meg van ahol csak alkatrészt tudnak cserélni. Aztán mindegyik eladja magát valahogy. Valakinek.

Faus to 2015.04.28. 14:35:55

@vzo: látom, másnak is ez (is) a vesszőparipája. :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.28. 14:38:37

"Kérdésem, hogy vajon kinek kellett egy toshiba alaplap a médiamarkt szervizében?????"
Senkinek, csak az 55 ropi. És nem biztos, hogy a MM-é a szerviz, hanem külsős.

Mondjuk ha sikerült volna feltépni a vezetőfóliákat a nyákról, akkor macerásabb lett volna :S

sarostehen 2015.04.28. 14:40:52

"Kérdésem, hogy vajon kinek kellett egy toshiba alaplap a médiamarkt szervizében?????"

Senkinek. Megcsináltatják a toshiba-val gariba, Tőled pedig elkérik a pénzt. Ősrégi kufár trükk.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:40:53

@ColT: Biztos külsős volt, de ez a történet szempontjából nem lényeges.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.04.28. 14:43:40

@Rosszindulatú Vászka: Egy garis készülék javításért 12k-t fizetni? Hát ez nagy rátermettség :D.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:46:20

@onlajnok: elolvastad, hoyg nem javítják garanciában, csak 55 ezerért??

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.04.28. 14:50:44

@batgirl: El. De ilyenkor az igazán öntudatos, rátermett, stb. homár addig veri a tamtamot, fenyegetőzik mindenféle hatóságokkal, stb., hogy a végén csak javítják gariban, hiszen nem te törted el. Ez így csak a "leszarom, kibírom a azt a 12k-t/ennél többet ér az időm, idegrendszerem" megoldás. Nem mondom, hogy én nem így jártam volna el egyébként.

CID 2015.04.28. 14:51:27

Nofene, így legalább oda a garancia :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:52:28

@onlajnok: hát nem vagyok olyan asztalcsapkodós. Majd a legközelebbi életembe igyekszem szépen, helyesen írni és asztalt is fogok csapkodni, és fenyegetőzni is megtanulok. :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 14:53:37

@CID: igen, valószínűleg bebuktam egy évet.

Manyecska 2015.04.28. 14:56:04

@CID: WD-40 lett volna a megoldás. Láccik hogy melegedni járnak ide egyesek.:D

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2015.04.28. 14:56:07

@batgirl: Az jó lesz, az olyan posztokat szeretem, ahol legalább nevetni lehet az "áldozaton", aki még önként a tilóba is teszi a nyakát :).

Sajnos ez a blog teljesen elvesztette az eredeti célját, ez a bejegyzés is olyan, hogy igazából hozzátenni nem lehet semmit, de legalább nem is vicces. Ezzel persze nem a problémád minősítem, nyilván sajnálatos, hogy kár ért, de legalább így vagy úgy megoldódott a dolog.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.28. 14:56:44

Dícsérő poszt egy ős homárostol
Szégyen!
Hol vagy Sün? Munka van!

hobbitroll 2015.04.28. 14:58:45

"...hiába bizonygattam az igazamat, hogy igenis gyengén bántam a géppel..."
Be is mutattad? Teszem azt, mielőtt bedugtad volna a töltőt, finoman megnyálazod a nyílást? Nem? Akkor megérdemelted a sorsodat! :P

kicsit komolyabban: szakvélemény, fogyatékosvédők. Szerintem nyertél volna. Így most buktad a garanciát.

AtiSnatch 2015.04.28. 14:58:54

Posztolót lehet má? Mert akkor szólok Blaknek :D

CID 2015.04.28. 15:01:42

@batgirl: szinte biztos. Gondolom, nem véletlenül nem engedélyezi a gyártó annak az alkatrésznek a cseréjét.

@Manyecska: Multkorában kimatricázták a kirakatot. Okulva az előző adag eltávolításánál fellépő problémákra, megkérdeztem mivel lehet ezt egyszerűen és gyorsan eltávolítani.Nos a válasz WD-40 :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.04.28. 15:06:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: A szlogen az emlitett cégnél "mert hülye azért nem vagyok"
Egy ánusztisztitás ráférne a poszttolóra
Ez hatásos, már Svejk korában is bevált

PITTA 2015.04.28. 15:07:04

Igénytelen olcsó Overmax tableten, szó nélkül ingyen javították mikor letört a microusb csati... szintén gyári hiba volt.

Manyecska 2015.04.28. 15:07:21

@CID: bringára is jó! Kecskére próbáltad már?? DDD:P

Rosszindulatú Vászka 2015.04.28. 15:15:28

@onlajnok: 55 ezerér akarták javítni garanciába, ahhoz képest a 12 ezer nagy előrelépés. Vagy szted nem?

Black Hole 2015.04.28. 15:26:18

A durva behatolás, az nagyon tetszik! Vagy inkább tetszene :-)

Rosszindulatú Vászka 2015.04.28. 15:31:39

@Black Hole: mindazonáltal erre csak azt tudom mondani, hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!

FDToth 2015.04.28. 15:33:17

én még olyat nem láttam, hogy az adott forgalmazó felülbírálta volna aszervizpartnere véleményét! pedig megtehetnék!

gabors 2015.04.28. 15:53:01

batgirl ... MediaMarkt ???? hat nem vagy eleget a homaron ??? vazze !!!!

amindenes.blog.hu 2015.04.28. 15:53:31

A végén kiderül, hogy egy harmadik üzletbe az a 12.000 csak 5000 lett volna.. :'D

BTW a lényeg, hogy megoldódott végül is olcsóbban. :)

Lehet akik 50 rugóért akarták cserélni nem rendelkeznek(és nem is akarnak) alkatrésszel így csak teljes cserét tudtak volna csinálni.

CID 2015.04.28. 16:19:29

@Manyecska: Erről inkább véncigót kérdezd ;)

CID 2015.04.28. 16:20:35

@Fungumars: Abban biztos lehetsz. Itt nálunk a szerelő srác 1500-ért forraszt, ha cserélték is a csatlakozót, nem hinném hogy tizenezerbe kerül.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 16:21:00

@gabors: tök mindegy hol vásárolunk, mindenre rá lehet mondani, hogy "nooormáális vagy?? Ott vásárolni?????"

Black Hole 2015.04.28. 16:23:52

@Rosszindulatú Vászka: használj "H" betűket is, meg kötőjeleket, akkor közelebb jársz az igazsághoz :-)

Zirowe 2015.04.28. 16:24:28

Az alaplapcserét azért szokták mindig bedobni a garancián kívüli javításokra, mert az a legdrágább javítás.

Más kérdés, hogy a jogosulatlan döntést vitatni kellett volna, nem pedig elvinni egy kontárhoz, mert így teljesen ugrott a gari, amiből még volt több, mint egy év, míg a vitatással jó eséllyel megcsinálták volna.

Amúgy a 12000ft is irreálisan drága egy ebayről rendelhető 2$-os alkatrész beszerzéséért és beszereléséért.

Na mindegy..

Black Hole 2015.04.28. 16:25:52

Azt azért nagyon értékelem a poszterben, hogy nem úgy fáradt be a M.M.-ba!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.28. 16:34:05

@horex:
Kivételesen nem én vagyok a zilletékes elftárs!
Ezügyben @Black Hole: az embered!4!!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.28. 16:44:31

@Zirowe: Viszont sok esetben az is van, hogy nem mernek alkatrészszintű javítást bevállalni, amit egy sufniszerviz igen. Mert ugyan meg leet csinálni, de nem fér bele egy szerződött szerviz minőségbiztosítási követelményeibe.
De ez egy dolog.
A büdös francnak nem lehet ezt elmondani a vásárlónak?!

Zirowe 2015.04.28. 16:47:01

@ColT: gond az, hogy nekik kellett volna teljes körűen bizonyítani, hogy tényleg a felhasználó erőszakoskodott, nem pedig anyag/szériahiba.
Ez pedig nem sikerült volna, ha az "öntudatos" posztoló megfelelően lépett volna a vélemény után.

A szerviznek az az olcsóbb valóban, ha gányolás helyett teljes alkatrészeket cserélnek, de az még olcsóbb, ha elsőre mindenkit elhajtanak, és ennek mondjuk csak a fele vagy negyede mer fellépni a döntésük ellen.

Black Hole 2015.04.28. 16:47:39

@batgirl: inkább a gyufát, mint a fiókot :-)

Black Hole 2015.04.28. 16:59:05

@batgirl: kösz! Igazán rendes vagy :-)

Jaaa, és a poszterrel nagyon együtt érzek, és nagyon sajnálom! Az M.M. ebben az esetben vajon minek a rövidítése? Talán mocskos multi?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 17:17:43

@Black Hole: Köszönöm az együtt érzést.
Mért van olyan érzésem, hoyg még megkapom a magamét :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 17:21:11

@Zirowe: Kértem jegyzőkönyvet, és szakvéleményt, amiben annyit írnak csak le, hogy fizikailag bántalmaztam a töltőt, felajánlották, hoyg kp-ért javítják, de nem fogadtam el. Semmi olyat nem írtak bele, hoyg alaplapot akartak volna cserélni, és 55 ezer lett volna. Védték a seggüket. Van az a pillanat amikor előjön az undor az emberlányában, és hagyja a francba az egészet. Nekem ez volt az a pillanat.

Zirowe 2015.04.28. 17:22:16

@batgirl: ha neked megért az undor 12ezret meg a gari elvesztését, akkor hajrá.

Amúgy a békéltető testület eljárása mondjuk teljesen ingyenes.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 17:30:00

@Zirowe: nem vagyok tökéletes, van amikor rosszul döntök. Ez van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 17:30:39

@Zirowe: hat lathatolag sokra mehet az ilyen garanciaval
egyebSt is hogy lehet megallapitani, hogy mas is szervizelte?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 17:34:58

amúgy meg tényleg! Ha valami problémám lesz a géppel, még garanciális idő alatt, akkor honnan fogják tudni, hoyg már volt más szervizbe?
Hagyma most okos volt, gratula.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 17:38:46

@batgirl: moooooooooost?
van akinek ido kell meg felismeri ertekeimet
de ez nem baj
en is halalom utan leszek nepszeru posztumusz

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.04.28. 17:41:09

Ha márkaszervizbe vót, akkor a számittógépes rencerükbű tuggyák!

Manyecska 2015.04.28. 17:43:51

@CID: tett ràm a kozmetikus forró gyantàt most..jobban jàrtam volna a WD.40vel xd tudod hogy ne myikorogjak.pé.pé ikszdé

Aureliano Buendía 2015.04.28. 18:02:36

Ledoptad a padlola, te latol!

Aureliano Buendía 2015.04.28. 18:05:03

@batgirl: nem ártott volna. De, ha van 12 felesleges ezresed, adhatsz belőle nekem is;)

És most iszonyat releváns voltam:D

Aureliano Buendía 2015.04.28. 18:07:12

Ja, és az vótmá, hogy Dell laptopot kellett volna venni Edétől az Aldiban?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 18:08:42

@Aureliano Buendía: persze, lehet, de tudod, vannak más csatornák is , ahol leszedem rólad a keresztvizet, ha szemtelen vagy :)

dulván

Amúgy annyi telt tőlem, hogy kértem a jegyzőkönyveket, beszéltem a MM vezetőjével, és reklamáltam, és reklamáltam, oszt belefáradtam.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 18:10:04

@Aureliano Buendía: az még nem volt, bár valaki már pedzegette, hoyg "tos hiba" volt, de tőle, ennyi telt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 18:17:53

szakmai kerdekbe nem megyek bele, hogy milyen tablettet kell venni/ bar velemenyem van a toshibarol, meg foleg a Sonyrol/
ezt meghagyom Iginek
O tudja a tutit tablet fronton

Aureliano Buendía 2015.04.28. 18:22:26

@batgirl: pedig a dellnél ilyen nem fordulhatna elő. Ők az inast küldték volna a hibás készülékért, aki fehér szaténkesztyűben veszi át a laptopot. Eltartott kisujjal!!!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 18:26:04

@Aureliano Buendía: és a szolgálatait is felajánlotta volna. ingyé.

gabors 2015.04.28. 18:26:54

@batgirl: biztos igazad van ... :-)

Az MM le volt homarozva nem egyszer ...

Persze Te penzed meg a Te idod ... es vegulis a Te tablet-ed ...

CID 2015.04.28. 18:40:56

@hagyma: Ugyebár vannak rajta kis zárócimkék, festett csavarok, meg hát a forrasztáson is látszik. Namármost, ha nics nyoma a javításnak a gyártói szervizben, gyártónál, akkor nyilvánvaló, olyan nyúlt bele, akinek nem kellett volna.

Manyecska 2015.04.28. 18:41:20

@hagyma: mondom a kozmetikusnak szeggye màr ki a szemöldököm mer kezdek ugy kinézni mint Brezsnyev olvtàrs...xd erre majd belefolyt a gyanta a szemembe xd mesterkozmetikus ecsém xd

CID 2015.04.28. 18:43:42

@batgirl: Azért lehet benne valami. Még nem is hallottam, hogy gyártanak tabot. Ha okos telefont akarsz, javaslom az AKAI-t :)))))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.28. 18:47:20

@gabors: mondj már valami okosat, hoyg hol vásároljunk, ami még nem volt a homáron?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 18:53:40

@CID: ah azt leszedtek a szervizbn es nem tettek vissza, mikor beadta javitasra
ha nagy baj less, akkor kuzdeni kell
de egy tabletnek nem less Baja, ha alig hasznaljak
kicsi a riziko
persze ha dulvan dugdossak a toltot az ellen a Toshiba sem tehet semmit

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 18:55:19

@Manyecska: az en fodraszom olloval fazonra igazitja
mindig van par szorsZall ami kinol hosszura
fene sem erti miert

CID 2015.04.28. 18:56:24

@Manyecska: Aztat nem tudom, hogy sikosításra jó e. Remélem, milyen jellegű problémáid nincsenek ; P

CID 2015.04.28. 19:01:19

@hagyma: Gondolom olyan, nem lehet csak úgy visszatenni. Ha hiszed, ha nem, a gyártók sem hülyék ;)

Manyecska 2015.04.28. 19:05:58

@CID: hàt olyan nincs kérdezd a nyulat ő tuti referenciàval bír és hód olatât felyezi ki ikszdé

Manyecska 2015.04.28. 19:09:21

@hagyma: asse rossz.bozótvàgóval xd

CID 2015.04.28. 19:12:26

@Manyecska: Az az Agresszív étcsokinyúl jól megrakhatott, ha még mindig itt tartasz :D

gabors 2015.04.28. 19:15:23

@batgirl: Hat en magam ilyen bizbaszokat az Amazon.com-on veszek (ritkabban Tiger.com, meg ritkabban ebay.com) boltban utoljara elektronikus cuccut a J&R-nal vettem es szerettem meg a CompUSA-t amig be nem csodolt....

De nem hiszem hogy ezek Neked segitenek pedig szerintem nagyon okos valasztas mind :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 19:18:32

@CID: eloszor marka szervizbe, garanciaba vitte
na ott tuntek el....
mer szetszedtek alaplap csere vegett
@gabors: a tablet az biszbasz?

CID 2015.04.28. 19:19:02

Ja, mhogy ne csak majdnem OFFoljak, ez a MicroUSB- csatlakozás nem biztos, hogy okos ötlet volt. De legalább a szervizes
örülhet.

CID 2015.04.28. 19:22:55

@hagyma: Ha szervizben volt a legtöbb cég vagy új matricát, vagy új csavart rak a gépbe. A forrasztást meg sem említem..

Manyecska 2015.04.28. 19:31:42

@CID: xdd hât dúlvàn de az az èn 2. nikkem! xd

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 19:38:57

@CID: elfelejtettek, mivel nem vallaltak a javitasat
a forrasztas gyari off kursz
masnapos volt a robot

CID 2015.04.28. 19:45:36

@hagyma: Elfelejtették, meg a robot is másnapos volt. Ez itt nem a trehány USA.

@Manyecska: Azért ugy hintőport nem használt :)

gabors 2015.04.28. 19:45:44

@hagyma: "a tablet az biszbasz? "

az hat ... semmire nem jo, csak van ... elso heten nagyon fasza nekem is van tablettem be-be-be ... oszt meg negyszer hasznalja a legtobb ember evente lasd posztolo ....

azt ha nem toshiba hannem az "Áj"-csaladbol valamelyi, akkor meg draga is nem csak semmire sem jo ...

Taxomükke (UK) 2015.04.28. 19:51:23

Ez Nyugaton nem történhetett volna meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 20:06:03

@CID: hat USA-ban garival siman javitottak volna, hidd el, lehet ki is csereltek volna, itt nem tokolnek
@gabors: tud praktikus lenni
nekem sem kell
en cask itthon netezek, nekem asztali van
van meg 2-3 lap top
az egyiket hulye fejjel elvittem haza is
egyszer nem hasznaltam...
okos telefont sem veszek
igy is tul sokat logok a neten

vprof 2015.04.28. 20:09:14

@vzo: Gigalájk!

Fájdalmas volt olvasni a posztot.

Manyecska 2015.04.28. 20:16:00

@CID: dehogy..platós IFA hozta a homokot! xd

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.28. 20:26:14

Kulturáltan megfogalmazott, de bicskanyitogatóan pökhendi és kioktató válaszlevelet kapott a szomszédjában működő hoteltől az a Magyarországon élő angol férfi, aki a szállodánál parkoló turistabuszokra panaszkodott. Az Atlantic Hotel értékesítési vezetője felajánlotta neki, hogy felhívják este, ha érkeznek a buszok, és keressen a járműveknek ő parkolóhelyet. Benedek Györgyi azt is jelezte a férfinak, hogy Magyarország hivatalos nyelvén válaszol ugyan, de ha gondjai lennének a magyarral, angolul is elküldik neki a levelet.

hvg.hu/itthon/20150428_pokhendi_valaszlevelet_kapott_a_hoteltol

Taxomükke (UK) 2015.04.28. 20:27:42

Hagyma, te merrefelé is laksz, ha nem titok? Mármint az USA-n belül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 20:45:46

@Taxomükke: nekem nincsenek titkaim
Ashwville NC

CID 2015.04.28. 20:54:13

@hagyma: Ebben biztos voltam, mitöbb kapott volna egy újat, persze kétszer drágábbat. Na meg persze, kényeztették is volna, de dulán, ahogyan szereti;)

CID 2015.04.28. 20:58:19

@Manyecska: Na jó de milyen homokot? Hülye:)

gabors 2015.04.28. 21:06:32

@Taxomükke: "Ez Nyugaton nem történhetett volna meg. "

De nem am nyugaton meg egy Toshiba-ban sincs semmi hiba ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.28. 21:47:40

@CID: azt nem igazan
itt kicsit nagyvonalubbak ilyen ugyekben
pl szinte barmit veszek 1-2 honapon belul visszavihetem, annyit kell mondanom, ha egyaltalan kell, hogy meg sem tetszik
2 eves garancia ugy remlik nincs computerekre, de teszem azt havi 5 dollarral kiterjszthetem/biztosithatom meg 1-2+ evre
viszont ha garanciaban van azt javitjak vagy csereleik, ha nem kalapaccsal verem szet

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.28. 22:23:52

SPAM
www.facebook.com/kilatas/photos/pb.138994429466897.-2207520000.1430252396./970689222964076/?type=1&theater

@Zirowe: Részben egyetértek.
A user legtöbbször nem tud mit bizonyítani, az elhajtós része viszont színigaz.

igi1 2015.04.28. 23:16:07

Egen azt vki beletörte és kussolt róla

elő szokott fordulni ez a családba kérdezzétek a törököt :)

Attól még ha poszter nem tudja más használhatta

azé egy töltös rész nem hajlik be csak úgy a szellemektől meg a portól

55000 ft!? Ennyiér vegyé ipadet azt wifin is lehet tőlteni :) pláne h 90-ér is lehet kapni

Hja ezeket 1-2 évre tervezik nem 5-6 évre nem mosógép

ennyiér vegyé egy újat b@szod de ne noname sz@rt 60 ezeré

igi1 2015.04.28. 23:35:26

@batgirl: azé ezeket nm szabad pihentetni

Be kell járatni pl. Tudni kell h nem szabad teljesen lemeríteni és agyonra feltölteni mert így rövidebb lesz az akksi élettartama

tabletet meg úgy veszünk h utánanézünk a típushibának

65000 ft egyébként sok 1 toshibáért

Sonyt vettem 40-ér mindjárt nem toshiba

akkor ár inkább galaxy tab :)

Mondom így minek tabet ha csak havonta egyszer használnád

egy műszaki cikkel se lehet így bánni ez nem kímélés

Be kell járatni őket pdat gépet laptopot kocsit vibrit érted

aki nem tud műszaki cikkekkel bánni az feleslegesen vesz egy évbe ötszöri használatra tabletet

Plusz batgirl azt felejti el h ha egy tabletet felbontanak onnantól kezdve nem sok van hátra neki

mert a ragasztás szétszedés miatt rossz hatás érte

igi1 2015.04.28. 23:39:01

Nekem minden egyes szervizeléssel rosszabb az iphoneom se az ipadem 1 kijelzőcsere után

Amíg törötten is működik addig nem szabad szervizelni

Mihelyt szétsedik már nem olyan mint amikor vetted azóta se tudja senki rendesen megragasztani

ez felesleges tabletvásárlás volt

igi1 2015.04.28. 23:42:49

Pedig ezek a szabványos töltök bírják tovább nem rosszak

ha sokszor tépkeded ki akkor szoktak elromlani

gabors 2015.04.28. 23:44:41

@igi1: "65000 ft egyébként sok 1 toshibáért"

azert mondjuk illene a spec-et is hozza mondani ... vagy toshiba vagy sony egy es csak egy tabletet gyart ??? (nana hogy nem van amazon-on egy valag kulonbozo ...)

mint áj-izek ... ja meg ott is vannak ilyenek hogy van benne 3G vagy csak wifi avagy 16/32/64G es hasonlok ... bizony ezek sokat birnak nyomni az ar/ertek mezoben ....

igi1 2015.04.28. 23:45:00

De ha saját magad dényesre polírozása a cél akkor storno :)

igi1 2015.04.28. 23:48:05

@gabors: hádde akkor minek vennéd meg ha drága akkor ha csak alig használod?

meg szerintem töltéssel se bírhatja 3-4 óránál tovább utazásra

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.04.29. 00:32:05

Mobilom töltőcsatlakozója elfáradt... (gyakori ki-behúzogatástól előfordulhat) Háhááá mondom nem eszik forrón a kását, megcsinálom magam... Rendeltem külföldről (Kínából) hozzá alkatrész (direkt visszakerestem most... 7$ volt féléve - töltőpanel (usb plug charge board)... ez konkrétan azt jelenti, hogy 2.000 Ft volt), lecsavartam 8db csavart a mobil hátuljáról még 2db-ot a töltőcsatlakozó panel-ről - 5perc alatt kicseréltem és jobb, mint újkorában! Mégegyszer mondom, ugyanez volt a hiba... nem vette a töltést... persze tablet / más típus, de fogadni merek, hogy minimális anyagdíj és munkadíjjal olcsóbban kijött volna! Legközelebb hozd hozzám! :D

igi1 2015.04.29. 00:48:36

@JunkieeeBoy: ha cdak a tartás sérül meg akkor persze van javítókészlet csavarozás oszt jóvan

de van h ha kitéped beletör ráöntesz egy kis kólát akkor lehet ez a módszer kevés shogy Colt is mondja :)

egy tabletet RENDELTETÉSSZERŰEN KELL HASZNÁLNI nem ritkán v évente ötször

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.04.29. 01:05:58

@igi1: Jó de alapból batgirl nőből van, nehogy már ilyet elvárjunk tőle... hogy megfogjon egy csavarhúzót...

igi1 2015.04.29. 01:16:57

@JunkieeeBoy: mér ne manapság a pasik utálnak kicserélni egy vollanykörtét

én imádok szétszedni csak összerakni nem tudom. :)

a csavarozást különösen szeretem :)

Manyecska 2015.04.29. 03:30:05

@igi1: én tegnap mosógépet szereltem.nincsenek gàtlásaim ilyen téren.se.xdd

Szaros fityma 2015.04.29. 06:49:32

"Bizonyítékul küldtek a törött alkatrészről egy képet, ahol szerintük látható a durva behatolás nyomai. Nem csatalom a képet, mert nincs értelme."

Nyilvan.
Ha lenne ertelme megmutatni, akkor megjavitottak volna garanciaban.

Szaros fityma 2015.04.29. 06:51:07

Olyan poszt mikor lesz,h az S Mercin 500k lett volna egy elektronikai javitas,de a szomszed Pistaba beleganyolta 50-ert az ebayes alkatreszt ? :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.29. 07:28:02

@igi1: Nem kell beletörni, hogy leszakadjon a nyákról. Elég ha bedugod normálisan.
Majd akkor ugrálj, ha láttál ilyet belülről, netán próbáltál már a hülye kínai helyett normális rögzítést kitalálni az USB aljzatnak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.29. 07:51:07

@Szaros fityma: Mért gondolod, hoyg egy számítástechnikai szervizben, begányolják az alkatrészt???? Szerinted nem ugyan olyan szaktudású emberek dolgoznak ott, mint a MM szervizében????

lobster thermidor 2015.04.29. 08:31:36

A vásárlásnál két dolgot alapból érdemes megnézni. Az első a garanciális idő, ez itt teljesült. A második az, hogy ki, és hol szervizeli a cuccot. Mert ha nincs a márkaképviseletnek saját, vagy a termékei javításával megbízott nagyobb szervize, akkor azt a cuccot nem érdemes megvenni. Ha a kereskedőhöz viszed vissza garanciális javításra, akkor azzal csak rosszul járhatsz.

Manyecska 2015.04.29. 08:46:18

Jóvan én elmegyek fodrászhoz amíg tik meg Hilda dolgozik.úccsincs itt a főnök.Az őrült hajcsavarós nő a Fordban én. Kivételesen lyogsi is van nálam:DDD

igi1 2015.04.29. 08:55:52

@ColT: hát tűjet már igazgattam a helyére töltőnél :)

mi romlik el egy ilyennél leggyakrabban?

-fülhallgató aljzat
- töltő aljzat

a törés kèpernyő repedés ritka mert tokba van s vigyáz rá a többség

igi1 2015.04.29. 08:59:07

@Szaros fityma: :) a poszt nem is erről szól hanem az önseggnyalásrol ha nem vágnád :)

Ezhülyeség 2015.04.29. 09:02:49

Ügyes...Ha megbontották a gépet, ugrott is a 2 év gari...

joska61 2015.04.29. 09:05:08

"Kérdésem, hogy vajon kinek kellett egy toshiba alaplap a médiamarkt szervizében?" Senkinek. Így látták jónak megoldani a problémát. Vannak a szerelők, meg vannak az alkatrészcserélők. Uttóbbiakból több van, előbbiekkel érdemesebb dolgoztatni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.29. 09:07:13

@igi1: basszus, te süket is vagy, buzi is vagy, és olvasni és értelmezni sem tudsz. nehéz életed lehet.

Manyecska 2015.04.29. 09:32:57

@igi1: még szerencse hogy ÉN tökéletes vagyok.

igi1 2015.04.29. 09:33:48

@batgirl: nyugi most már mások is vágják a poszt lényegét

:)

Manyecska 2015.04.29. 09:38:12

@igi1: simán megrepedhet az elvileg törésálló üveg is!!:D most gyártunk vénaszkenner-prototípust, kollégám ráejtette a sarkára azt végigrepedt. Elég érdekesen álltunk ott.xd..:O
Na megyek most csak soppingolni voltam meg kis capuccino, pizzáskifli..:P kéne dolgozni mert holnap fizetést kell utalni:P hálátlanok..

igi1 2015.04.29. 09:42:44

@Manyecska: azt mingyá gondoltam de a jobbak mine èn nem bizonygassák mer arról tudgya mindenki még batgirl is :)

Manyecska 2015.04.29. 09:46:22

@igi1: Maradj csak olyan amilyen vagy!! Túl sok itt a szarházi geci:((
:D..

igi1 2015.04.29. 10:06:47

@Manyecska: vkinek helyre is kell tenni őket néha mer elkanászkodnának
most egy ideig nem leszek szal jó életet hagymának kevésbe lesz az

te meg inkább magadnak írjá be több túlórát :)

BobaFett 2015.04.29. 15:08:59

Nah persze. A szerviz fotót "véletlenül" nem sikerült mellékelni. Mert mondjuk abból rögtön látszana, hogy szanaszét van törve a csatlakozó. Ami legtöbbször fordítva bedugás következménye, vagy elindul a delikvens a géppel úgyhogy be van dugva a töltőbe és kiszakad az aljzat...
Szakszerviz nem foglakozhat alkatrész szintű gányolással. csak komplett panelcserét csinálhatnak.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.04.29. 16:29:35

@BobaFett: Nem féltétlenül kell erre gondolni... nekem is volt ilyen esetem! Kaptam is képet, de az olyan minőségű - felbontású - megvilágítású volt, hogy kb. annyit ért, mintha nem adtak volna semmit se! Azaz egy kinyomtatott lapon egy fekete-fehér képet bekarikázva egy piros körrel, hogy ott a hiba! (persze semmi se látszódott)

Homár Hilda 2015.04.29. 17:38:09

@batgirl: szeva, egyrészt ne buzizz, másrészt a Media Markt szeretné felvenni veled a kapcsolatot. Megadhatom nekik valamelyik címedet? És ezt, a FB-ot vagy azt, ahonnan írtál?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.29. 18:00:16

@CID: ezzel simán elhajtanám őket, hiszen volt náluk a cucc, nyilván az alaplapcsere megállapításához szükséges volt szétszerelni, hát basztak rendesen visszazárni. Hiszen papírba sem azt írták, amit szóban mondtak, mi mást is várhatnánk a gyarló szervizestől? :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.29. 18:10:44

@batgirl: B+, ennyi év homározás után, sírva kérdem, hányszor írtuk már le (legkevesebb hárman), hogy ha g*ciskedik a forgalmazó/szerviz, hogyan kell eljárni? Te is csak write only módban vagy?
Erre beírsz egy ilyen megalkuvó szart?

Hogy azonban valami pozitív is legyen:
Mivel elhiszem, hogy nem elkúrtad a csatlakozót (mert én el szoktam hinni), sajnálom, hogy a szakszerviz (és a sufni) így elbánt veled és örömmel olvasom, hogy a MM keres téged.
Gondolom szeretnék megtéríteni a máshol történő javítást, ami törvény szerint járt volna neked, ha aszerint jársz el.

Van_mikrohullámú_sütőtök? 2015.04.29. 18:39:53

Bocs, de az volt már, hogy

SAJNÁL A TOSHIBA ? :))

Nekem egy másik műszaki eszközzel volt hasonlóm, ráapplikáltam egy USB csatit és kész. Kissé undorító, valószínűleg nem is üzembiztos, de attól kezdve legalább szabványos lett, ennyi.

Szóval megértem a nagy szervizes céget is meg a sufnituningot is. Számomra a poszt azt jelenti, hogy ne bízz egyetlen (szak) véleményben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.30. 08:17:23

@Homár Hilda: természetesen, nyugodtan add meg. Köszi.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.30. 09:46:47

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: gyűlölök veszekedni, ettől függetlenül többször elmagyaráztam nekik, hoyg nem használtam rosszul, megpróbáltam érvelni ..stb. Fentebb olvasható, hoyg hogy elfogott az undor és belefáradtam. Ezt lehet a rovásomra írni, valószínűleg ezért nem is vagyok sikeres ember.
Viszont a tegnapi kommentek hatására, otthon megpróbáltam fordítva belerakni a telefononba és az ebook olvasóba a töltőt. Nem sikerült, és nem is rontottam el őket. Egyszerűen képtelenség volt bele csúztatni. A tabletbe nem próbáltam. Szóval, ami megfordult a fejembe, hoyg ha mégis én erőszakoltam bele fordítva a töltő dugaszát, hoyg a francba sikerülhetett?????Ha meg sikerült, akkor nem elképzelhető, hoyg már eleve szar volt? Tényleg tipushiba?

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.04.30. 14:44:57

@batgirl: Most mondjam, hogy ha megnézel egy micro USB csatlakozót, szinte hülyebiztosra van megcsinálva, hogy trapéz alakú, így nem lehet fordítva belerakni... de sokan még így is beleerőszakolják!

Az USB-A, pont emiatt sokszor megjárja... mert az ugyebár sima téglalap alakú és fejjel lefelé - fordítva is bedugható... így letöröd! Valszeg a microUSB esetén is sokat erőszakoltad, így elfáradt a csatlakozás / forrasztás és nem vette a töltést....

Az "új USB" meg már fordítva is bedugható...

hu.wikipedia.org/wiki/Universal_Serial_Bus

Mondjuk tényleg fura egy "állandó kommentelőtől" ilyen posztot olvasni... te tényleg nem olvasol... olvasod a posztokat!? Csak írsz... write only!?
okulni más hibájából... így pl. no MediaMarkt... mert hülye azért nem vagyok! Te ponthogy de!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2015.04.30. 14:49:15

Az új USB alatt az USB-C-t értettem...
en.wikipedia.org/wiki/USB

Amúgy márkaszerviz mindig is így működött... egész alkatrészt cserélnek... és nem gányolnak! Mert garanciát adnak a cserére... míg egy maszek - jöttment szerviz olcsóbban megcsinálja... de legtöbb esetben összegányolva... minél olcsóbb alkatrésszel - magas munkadíjjal!

Míg a márka szerviz nem utángyártott alkatrészt cserél, hanem jó esetben gyárit, azért drágább!

(mondjuk azt se értem, akinek csak évi 5x használatra kell tablet, annak miért nem elég egy belépőkategóriás darab... max 30E Ft-ért)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.04.30. 17:09:29

@JunkieeeBoy: itt már mindenről lehetett olvasni, az emberlánya ne vásároljon sehol. Hol vettem volna?? jöttek okosak, hoyg e-bay, meg amazon, meg stb. Nem vagyok netes vásárló. Belőlem él a MM. Nem hiszem, hogy a MM hibája volt, ha hiba, akkor a szervizé.

Sokan nem gondolnak bele, hoyg mit is csináltam? Nem fizettem ki 55 eft , mert sokallottam, inkább elvittem egy szervizbe, hátha megtudják csinálni olcsóbban. Megtudták. Örültem, mint majom a farkának. Erre megkapom, hoyg milyen épületes barom vagyok, hoyg egy 1 ezer forintos biszbaszért kiadtam 12 ezret. Helló emberek! Honnan kellett volna nekem tudni, hoyg milyen biszbaszt kell kicserélni, vagy megjavítani, és az mennyibe kerül????? Nekem nem ez a szakmám , és mindenhez nem érthetek.

azbest 2015.05.02. 13:23:21

Azért kemény az mm szerviz díja. Gyakorlatilag vetetnének vele egy újat, jobb esetben. Rosszabb esetben új áron adnának egy használt / felújított példányt.
süti beállítások módosítása