Szegény Márton szerintem az összetett, ételmérgezéssel és duplarendőrséggel körített emlék helyett simán megelégedett volna egy egzotikus vacsorával is, de a Tokyo szakácsa a japánoknak oly fontos öt érzéken túli élményt alaposan továbbfejlesztette. A saját érdekében is reméljük, hogy fugu nincs az étlapon.
Tisztelt Tékozló Homár!
Szeretném elmesélni, hogy mi történt velünk a zuglói Tokyo "japán" étteremben (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 3.) nagyjából két hónapja.
Valentin nap tájékán elhatároztuk a barátnőmmel, hogy meglátogatjuk a fent említett helyet. Ő már több alkalommal volt ebben az étteremben, de a mostani eset előtt nem voltak rossz tapasztalatai. Annyit tudni kell, hogy itt 3 órás időtartam alatt korlátlanul fogyaszthatnak a vendégek. Az ételek running sushi elven futószalagon érkeznek, kb. csészealjnyi tálakon. Fejenként 4-5 adagot kóstolhattunk meg, amiben volt leves, tészta, marha, kagyló, kétféle rák és sushi.
Én már a legelső fogásnál, ami leves volt megkérdeztem a barátnőmet, hogy furcsállja-e az ízét, mert szerintem nem jó. Neki is feltűnt, így félre is tettük, mondván megkóstolunk még pár dolgot, hátha azokkal nincs probléma. A további ételek nagy részével is ugyanez volt a helyzet, érezni lehetett rajtuk, hogy valami nincs rendben, nem frissek.
A legutolsónál, ami sushi volt ütközött ez ki leginkább, amikor is érkezésünktől számítva 25 perccel éreztem, hogy émelygek, hányingerem lett, elsápadtam, egyszóval rosszul lettem. Előre leszögezném, hogy gyerekkorom óta rendszeresen fogyasztok tengeri ételeket, így nem arról van szó, hogy nem vette volna be a gyomrom őket elsőre. A barátnőmnek kezdetben még nem volt semmi baja, de később ő is rosszul lett.
Jeleztem is a személyzetnek, hogy nem vagyok megelégedve az ételek minőségével - hogy az autentikusságukról már ne is beszéljünk, mert egy kínai gyorsétterem szintjét ütik meg körülbelül -, és hogy konkrétan rosszul lettem.
Felajánlottam, hogy az italokat kifizetjük, de az ételekért nem szívesen adnánk pénzt. Kezdetben ettől teljesen elzárkóztak, mindenáron ki akarták fizettetni, de a barátnőm békés elrendezést remélve felajánlotta, hogy az üdítőkön felül az ételfogyasztás felét is rendezzük. Ez meg is történt volna, ha időközben nem lesz ő is rosszul, valamint nem vágják hozzánk a nyugtát olyan felkiáltással, hogy „többet ide ne gyertek”. A vásárlók könyvének odaadását többszöri felszólításra is megtagadták, arra hivatkozva, hogy mi itt nem vagyunk vendégek, mivel nem fizettünk. Családi vállalkozásról lévén szó a konyháról többen is kiszaladtak, körbeálltak és nagy kínai óbégatás közepette a valamennyire magyarul tudó(k) tudatták, hogy nekünk mindenáron fizetnünk kellene, vagy betelefonálnak a rendőrsére. Mi azt feleltük, hogy egész nyugodtan hívják őket ki.
A rendőrség kihívása után már egyből kitették a pultra a vásárlók könyvét. Miközben vártunk le is ültünk, engem személy szerint nem sok választott el attól, hogy az ebédem visszaköszönjön az éttermük padlóján. A két kiérkező rendőr jegyzőkönyvezte a történteket, ismertették a jogokat, segítőkészek voltak, ami pozitív csalódás volt. A vásárlók könyvébe be is írtuk a történteket, jeleztük a rendőröknek, hogy természetesen ki tudnánk fizetni a cechet, ami kb. 7 ezer forintra rúgott.
Ezt követően otthon hánytam és hasmenésünk is volt, ijedtségünkben felkerestük a Szent László kórházat, ahol meg is állapították az enyhe ételmérgezést (toxikus gastroenteritis és colitis).
Egy hónapra rá jött a levél a rendőrségről, hogy az étterem feljelentett minket, emiatt szíveskedjünk meghallgatásra befáradni a VIII. kerületi rendőrkapitányságra.
Most perpillanat ott tart az ügy, hogy bíróságra járhatunk majd az igazunkért, mert nem voltunk hajlandóak szó nélkül fizetni olyasmiért, amitől mindketten rosszul lettünk, valamint a személyzet pofátlan, gusztustalan stílusát eltűrni. Azt hiszem, hogyha egy étteremben a vendég rosszul lesz az ételektől, akkor talán elnézést kéne kérni vagy esetleg valamilyen formában a kedvükre tenni, de semmiképpen se szájhabzó követelőző csürheként a pénzért remegve fenyegetni őket, hogy a feljelentésről ne is beszéljek, de úgy látszik a Tokyo-ban ez dívik.
Talán, ha az ételek frissességére, autentikusságára, a személyzet modorára és ápolt megjelenésére fordítanának fele ennyi energiát jobban járnának. Természetesen a fentieket dokumentumokkal is alá tudom támasztani.
Érdemes rákeresni a filéminyon blog jellemzésére az étteremről vagy ránézni a facebook oldaluk értékeléseire, mert ez nem egyedi eset sajnos!
10/1.NAGYON NEM AJÁNLOTT HELY!
Márton
Dariengo · http://dariengo.blog.hu 2015.04.30. 15:23:21
Trollie 2015.04.30. 16:24:39
Hentes pékné módra 2015.04.30. 17:17:58
Egy ANTSZ feljelentést még megjátszanék, csak hogy érezzék a szeretetet és a törődést.
ptspts 2015.04.30. 17:23:54
Nem látom, hogy az étteremnek miért éri meg romlott kaját adni, és utána perelni, ilyen módon hogyan virágozhat az üzlet. Még akkor se látom, ha az összes perüket megnyerik.
FDToth 2015.04.30. 17:31:38
Orvosi szakvelemynnel tiszta ugy, ba sztem az nincsen ;)
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 17:46:15
a kinai job mint a japan, ne nezzuk le
ilyen helyeken felenk elore kell fizetni
enyhe etelmergezes...
es igen ki kell fizetni amit rendelsz es megeszel
utana lehet pereskedni, ha valami gaz van
most a vendeglo perelt, mert nem fizettel
hat szar /vagyis fos/ ugy
japan etteremben miert kinaiul ordibaltak a felszolgalok?
sushit egyen akinek 2 annya van
meg gilisztas less az ember
kakukk11 2015.04.30. 17:46:51
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 17:53:36
ez perdonto
mert ha nem, ehettek mashol elotte valami xart
Aureliano Buendía 2015.04.30. 18:04:26
Aureliano Buendía 2015.04.30. 18:07:10
Az ember azt is gondolhatná, hogy a tipikus „zabáljunkminéltöbbetapénzünkértmertkifizettükbazmeg” mentalitással ették szét magukat.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.04.30. 18:23:36
venszivar 2015.04.30. 18:51:13
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.30. 18:55:19
Bennem egy másik is felmerült. Mivel tudta feljelenteni az üzlet a nem vásárlót?
A fizetés elmulasztása polgári peres téma, klasszikus rendőrségi lerázószöveg.
Garázdaság talán, vagy miaszar?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 19:00:48
az rendorsegi
venszivar 2015.04.30. 19:07:40
kukázol te eleget?! barom! mari behugyozik-e még!barom!:):D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.04.30. 19:34:49
Az étterem szarjon sünt.
SPAM
kilatasgaleria.blog.hu/2015/04/30/tavasz_2015_289
Atörökk 2015.04.30. 19:41:13
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.04.30. 19:48:58
Ezek nem egy lopás ismérvei.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 19:56:24
jo majd bemegyek telezabalom magam es kozlom ez szar
es elhuzok
az etterem feljelentette lopasert
majd a birosag eldonti
a feljelentest a birosag befogadta
kenytelenek lesznek befaradni
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 19:58:08
azt irja egyelore cask kihallgatasra kell menniuk
/maganak mar megelolegezte a birosagot is/
kihallgatas utan ejthetik a vadat
vihar egy phar vizben
gabors 2015.04.30. 20:03:24
de ha minosegi kifogas alapjan szolnak hogy ezt nem fizetik ki az nem tobb mint polgari vitas ugy amit ha valamelyik fel perel akkor majd a birosag eldonti ... gondolom rendorok ezt elmagyaraztak jol .... nyilvan ha az elso szitu allt volna fennt akkor lehet be is viszik oket (akkor jogosan)
(amugy ez megegyezik a "fejlettebb" orszagok szabalyaival is ... egesz biztos vagyok benne hogy a hotelodban is ha minosegi kifogas van (foleg ha jogos) akkor nem kell kifizetni csak azert mert rendelt a vendeg)
az nekem egyelore nem derult ki hogy kinek van igaza marmint hogy romlott volt-e a kaja vagy nem ... en mar ettem olyat hogy hanytam tole pedig nem volt romlott szoval ez eddig keteselyes ....
ha jol ertem itt csak egy "rendeles van" aztan eszel amit hoznak ...
lomposfarkas 2015.04.30. 20:15:02
Még ott kellett volna okádni, már csak a bizonyíték miatt is :)
Atörökk 2015.04.30. 20:32:40
Aureliano Buendía 2015.04.30. 20:36:27
Atörökk 2015.04.30. 20:55:11
anitám83 · http://kep.ivpicture.hu/223232.t.jpg 2015.04.30. 20:58:19
mozesapo 2015.04.30. 21:19:43
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 21:20:07
az elso mondat eleg
attol rendorsegi ugy , mert feljelentettek oket, gondolom lopasert
a rendorseg meg beidezte oket
akkor innentol rendorsegi ugy asszem...
az en hotelom nem japan annyit zabalsz amennyit akarsz tipus
ha minosegi problema van az az elso falat utan kiderul, reklamal, kicsereljuk
teszem azt tul van sutve a steak vagy tul veres
de ritkan fordul elo
azt hogy vegig eszi a menut, majd szol, hogy cask a felet fizetem ki mert hanyingerem van, az nem igazan mujkodik
erdekes hogy az etterem jelentette fel a posztolot es nem forditva
@Atörökk:
nem lehet mindenki " mindenkinel okosabb vagok, mindenkihulye hozzaallasu bolcsesz, van aki dolgozik, bar nem vagyok pincer, de magamra ismertem, osztd cask az eszt tovabb
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.04.30. 21:22:26
mindenki mas OK?
fura tortenet
tomeges etelmergezes eseten be is zarnak
de itt cask keetojuknek volt Baja
a parjanak cask kesobb
ezek belelovaltak magyukat a hanyasba Valentin nap kornyeken
kombusz 2015.04.30. 21:27:04
baszod posztolo te olyan ostoba vagy hogy az már nekem fáj. :)
kozkozkoz 2015.04.30. 22:18:17
gabors 2015.04.30. 22:58:57
Krisz101 2015.04.30. 23:44:19
pölény 2015.05.01. 00:02:26
Rodolfo63 2015.05.01. 00:22:01
Arcade Macho 2015.05.01. 00:32:04
vadasz!!!
7 ropi egy szusiert 2 szemelyre, ne mar...
Arcade Macho 2015.05.01. 00:37:31
a zsarukat nem azert fizetik a normalis adofizeto allampolgarok(pl. EN is!!!) hogy a szusik minosegi kifogasaival kapcsolatban intezkedni tudjanak :)))
ott bezabaltak valamit, a mezei rendor az azt latta hogy nem lett az kifizetve hat intezkedtek
Arcade Macho 2015.05.01. 00:39:57
valszeg egy virust benyaltak es a kicsit lejart elelmiszer nekik betett masszivan
habar a nyers hal az szerintem undorito, aki ilyet zabal az keszuljon fel arra, hogy fel is tudja ismerni ha romlott dologgal all szemben
Csapee 2015.05.01. 02:30:57
gabors 2015.05.01. 03:58:58
a leirasban nekem tul sok homalyos kerdes van igy nem tudom hogy a posztolonak mennyire lehet igaza abban hogy nem teljesitetek ami igertek igy elallna a "szerzodestol" es nem fizet ...
aspectratio 2015.05.01. 04:17:40
Saar Jacques 2015.05.01. 07:37:11
" csak hogy érezzék a szeretetet és a törődést. " - ez nagyon tetszett. Köszönöm! :D
maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.05.01. 07:44:25
mel gibson 2015.05.01. 07:44:42
Az lenne az első dolgom. Ha romlott az étel és sok a szabálytalanság, úgy bezárják a helyet, mint a szart és megabüntetést is kap és nem is mérgezi tovább a népet a gyökér.
2015.05.01. 08:13:06
2015.05.01. 08:14:09
2015.05.01. 08:29:26
Lehet hogy terhes vagy!
venszivar 2015.05.01. 08:50:13
Atörökk 2015.05.01. 08:52:11
venszivar 2015.05.01. 09:00:09
Peetee 2015.05.01. 09:06:00
Répázó 2015.05.01. 09:15:03
Dontom 2015.05.01. 09:21:29
Ezen a helyen régebben is Kínai étterem volt, csak mikor valaki egy kézigránátot hagyott a mosdóban be is zárt, de a hagyományok tovább élnek....
SarahConnor 2015.05.01. 09:23:08
A lófa szára 2015.05.01. 09:32:42
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 09:36:06
....ja aszt vagy bejön vagy nem.
Pont ez a baj az előre kifizetett moslékokkal, (kicikinai, mcdodo, stb.) hogy ha fostos, ember legyen a talpán aki bebizonyíccsa!
Na meg étterem nem az előre fizetés a trendi... mert előbb föfögünk aztán fietünk ha jó! Vagy nem? :)
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 09:49:25
Az hogy minden hót retkes, a metlaharkit vakarni lehetett a kosztól, zsírtól, még hagyján.
... a "séf" orrot túr, segget vakar, köpköd, az már a menü része volt!
Azután odaállítottak a rossz hűtőhöz, hogy javíccsam+.
Mikor kinyitottam az ezer tálkában lévő étel féleségek MÁSZTAK iszonyú szaggal.
Miközben hátul matattam előröl rendesen mérték kifele adagokban!!
Azóta magamtól nem eszem semmilyen étteremben...
Ha mégis becitál a család, bánatomra, max. rántotthús pirburgal!!! De ha állott hűtő ize van ott marad.
fifibá55 2015.05.01. 10:05:22
Posztolónak biztos van olyan kórházi papírja, amely egyértelműen rögzíti, hogy mindketten a nevezett étteremben, a szóban forgó időpontban elfogyasztott, konkrétan megnevezett ételtől lettek rosszul. Ebben az esetben semmi gond, egy a szerződéssel kapcsolatban indított polgári peres eljárásban igazolni tudja, miért nem fogadja el a másik fél - az étterem - teljesítését.
Rendőrségi ügy viszont csak valamilyen más, csúnya dolog miatt folyhatna, pl. garázdaság, rongálás, testi sértés, stb.
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 10:14:41
Már kora reggel bepácoltam a flekken-dekkert! :)
(10 szelet, kitart estig rájárva)
amindenes.blog.hu 2015.05.01. 10:17:44
Darth Revan 2015.05.01. 10:29:58
Laci1982 2015.05.01. 10:31:14
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.01. 10:34:46
www.facebook.com/kilatas/posts/961737633859235
Phteven 2015.05.01. 11:09:38
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 11:15:39
Éjjen május egy a munkanélküliség ünnepe!
Munka lesz@rva, melós lealázva.
Drago Brutic 2015.05.01. 12:00:39
Kínaiak által működtetett japán étterembe soha. (ha meg igen, mi a francot kéred számon az autentikusságot)
A japán konyha eleve nem az az all you can eat, mert pld a szusit nem zabálni kell, hanem élvezni.
Az ár is csalóka. 4 ezerért már jobb sushi boxot kapsz eredeti étteremben. Nem eszed magad hülyére, de élvezni fogod az ízeket.
Minderre ott van a net ,ahonnan 10 perc alatt megtudhatod ezeket.
CID 2015.05.01. 12:00:50
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 13:25:26
Nem a 25 perces tengeri herkentyű degesz zabálás nyerő, hanem a 10 szelet husi bedörzsölése egész napra szépen elosztva, rájárva! :)
Minőségi barna sörrel öblítve, 1X élünk alapon.
A szamuráj konyhának álcázott hulladék evés snassz.
venszivar 2015.05.01. 13:41:32
FDToth 2015.05.01. 13:42:39
Nem volt itt etelmergezes, egyszeru alkergias reakcio a vendegek reszerol)
Wernher von Braun 2015.05.01. 14:02:38
Pepibubó 2015.05.01. 14:42:22
Foglalkozás körében elkövetett gondatlan veszélyeztetés bűncselekmény.
A megvalósult amerikai ólom.. 2015.05.01. 14:59:49
A megvalósult amerikai ólom.. 2015.05.01. 15:03:28
Egyébként a kommentelők hozzák a szokásos kárörvendő hozzáállást.Na persze ha velük történne hasonló , nem lennének ilyen elnézőek a kedves "vendéglátóssal"..
gabors 2015.05.01. 15:48:59
vazze ....
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.01. 15:52:00
No ezt központilag betiltották mert hullottak és degenerálódtak!
Kicikinain nem tudtak kifogi.....
Mit gondoltok mivel "habartak" ezek után???
GIPSZEL! Agyam eldobtam.
Aureliano Buendía 2015.05.01. 16:01:12
Én egyszer voltam az Arany Kaviárban (orosz étterem), ahol 6 ilyen minimál fogást szolgáltak fel nekünk. De tényleg úgy képzeld el, hogy alig piszkolták be a tányért, ehhez képest a végére durván telítődtem. Csak épp nem 20 perc volt, hanem cca másfél-két óra.
Hidd el, egy ilyen étkezés nem arról szól, hogy a lehető legtöbbet próbáld megenni a pénzedért, a posztoló nagy valószínűséggel itt baszta el a dolgot.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 16:04:19
sor-virsli@Pepibubó: szerinted magyarorszagon kimegy a rendor ha betelofanlok, hogy szar a kaja?
gabors 2015.05.01. 16:38:14
mit unnepel ??? kommonizmus lebontva ...
mar megint unneplik a munkasokat ??? hogy mik vannak
CID 2015.05.01. 16:40:11
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 16:51:56
majus 1-nek angol es amerikai gyokerei is vannak
tovabba nalunk is van Lbor Day
nem minden melos komcsi
venszivar 2015.05.01. 16:55:51
Étteremkritikus · http://legjobbetterem.blog.hu 2015.05.01. 16:56:31
@Aureliano Buendía: Az ilyen helyeken egy adag egy csészealjnyi tálon van, kóstoló mennyiség, egy felnőtt simán megeszik 10-15 adagot. Aki nagyevő, az 20-25 adagot is.
@kombusz: Kínai család vezette japán étterembe menni Magyarországon tényleg nem túl okos dolog...
CID 2015.05.01. 17:15:41
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 17:24:28
mar jatekbol megbukott oviban
a tati max a kocsmaba ballag, meg a tyukol kornyekere
totál kár 2015.05.01. 17:25:03
ennyire keveset és az idejük?
CID 2015.05.01. 17:26:56
gabors 2015.05.01. 17:28:06
a legtobb embernek persze hogy NEM eri meg, de mindig vannak "okosabbak/tudatosabbak/hulyebbek" is
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 17:39:10
@CID: de ennyire?
Pepibubó 2015.05.01. 18:46:04
Az érdekelne, hogy hasonló esetben mi történne az USA-ban, ha van 1 kis időd.
horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.01. 19:09:10
Felhívás a fillérbaszóknak.
4000Ft-bol degeszre eszem magam kedvenc éttermemben és idáig a kb 5 év alatt nem volt panaszom rájuk
Nojó, a mult hétvégén nem kenték meg előre az óriás bécsit ErősPistával, de ezt most az egyszer elnéztem
gabors 2015.05.01. 19:23:14
allamonkent valtozo, de ertektol fugg hogy mivel vadolhato de mar 100 dollar alatt is buntetik ...
Es ha mar valakit letartoztatnak az mar egy birotol fugg hogy mi van tovabb es ha mondjuk este vacsora idoben tortenik az ejszakat konnyen fogdaban lehet tolteni foleg kisebb varosokban. (New Yorkban van 24/7 birosag egy par ora mulva mehet egy kesobbi idoponttal meghallgatas es a tovabbiak ...)
Ha tenyleg minosegi vita vagy romlott/mergezett a cucc az esetleg mas elbiralas alatt megy... de azt nem is nagyon lehet a helyszinen csak ugy eldonteni. Akkor szerintem csak jegyzokonyvet vesznek vel a vitarol de lehet hogy meg azt sem mert az vegul is nem rendorsegi ugy ...
Amig nincs anyagi kar vagy szemelyi serules vagy legalabb eroszakkal valo fenyegetes... rendorseg nem nagyon intezkedik itt sem, "uzleti/elszamolasi" vitakba nem mennek bele. De a fizetes nelkuli tavozas, az szandekosan okozott anyagi kar, sima esetben lopas.
venszivar 2015.05.01. 19:28:24
venszivar 2015.05.01. 19:31:46
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 20:02:23
mergezett kajarol azert szo nincs
nem tudom, itt mit csinalnek, meg sosem kerultem ilyen helyzetbe, igaz meg is nezem hova megyunk
ha nem akrnek fizetni valoszinu itt is kihivnak a rendort
ha valami nem OK a kajavl, biztos nem rendort hivnek
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.05.01. 20:21:54
Te így működsz? Megéri-e? Függetlenül a poszt valóság- és igazságtartalmától - Te fizettél volna ilyen esetben?
Csak azért én sem vagyok hajlandó fizetni, mert épp az az olcsóbb megoldása egy ügynek. Ha ez gondot jelent nekem, akkor nem megyek el 7ezer Ft-ért sem kajálni.
Nehogy már csak azért fizessek, mert az úgyis olcsóbb...
Nem kell ám mindent benyelni.
lcsaszar 2015.05.01. 20:24:13
totál kár 2015.05.01. 20:28:31
ezek végig ették utána reklamáltak.Megkostolom ha nem jó kimegyek,akkor jogos a nem fizetés.
Darren79 · http://www.darren.hu/blog 2015.05.01. 20:30:23
Oké, ezzel egyetértek, azzal viszont nem, hogy Te azt mondod, hogy fizetniük kellett volna, mert az lett volna az olcsóbb megoldás.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 20:55:22
a sushi a zasloshajo, de azt pl. mi cask eloetelnek esszuk
Pepibubó 2015.05.01. 21:14:32
@hagyma:
Köszönöm. Tényleg necces a történet.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.01. 21:47:11
A megvalósult amerikai ólom.. 2015.05.02. 00:37:19
Ha hibázott valamiben a posztoló, akkor abban , hogy elhitte, hogy 3 órán kersztül korlátlanul kajálhat 3500 ft-ért, és kifogástalan minőséget kap.
Nem tudom, hogy te mekkora étkű vagy, de egy átlagos ember nem kezd el hányni, émelyegni 4-5 apró adag elfogyasztása után 25 perc alatt. Ez nem az a mennyiség ennyi idő alatt, ami önmagában indokolná a rosszullétet..
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.02. 09:21:24
Manyecska 2015.05.02. 10:32:34
Manyecska 2015.05.02. 10:36:35
Atörökk 2015.05.02. 10:48:28
gabors 2015.05.02. 15:00:31
Hol ?
seventyfour 2015.05.02. 15:03:41
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.02. 16:41:00
pöndörödő macskaseggszőr 2015.05.02. 17:39:40
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.02. 19:14:35
www.facebook.com/kilatas/posts/968581303174868
CID 2015.05.02. 20:48:55
megamenn 2015.05.02. 21:47:47
elmentek fingani,
jappánnak sikerült
kínai kiterült.
ajjajjaj meghalok!
fejfámra irjátok
itt nyugszik kínai,
ki nem tudott fingani.
szerintem ez lehetett a baj.
Atörökk 2015.05.02. 22:08:03
gabors 2015.05.03. 00:46:02
de minden zsoke gyuttment mexicoi volt ... hogy van ez hagyma ???
gabors 2015.05.03. 01:42:18
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 04:51:39
zsokenak kell lenni alacsonynak es sovanynak
hat ezeknek a felteleknek a mexikoiak nagy szamban megfelelnek
mi aggyk az eszt es a lovat
ok meg lovagolnak
a favorit nyert amugy
ugyhogy nem sokat fizetett
van azert amerikai zsoke is, de ,I a;talabban nagyobbra novunk
hat igy van
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 05:00:05
140 centi 40 kilo
entertainmentrealm.files.wordpress.com/2009/09/jockeys.jpg
Manyecska 2015.05.03. 05:09:27
pàrdon.xd.......valaki vigye innen ezt a rohadt bùgó gerlét mer lenyilazom xd
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 05:21:36
namost az igazsag az, hogy a 160 cm koruli mar kiugrian magas
Manyecska 2015.05.03. 05:42:10
Manyecska 2015.05.03. 05:45:56
Manyecska 2015.05.03. 05:48:05
gabors 2015.05.03. 05:56:28
Manyecska 2015.05.03. 05:58:56
Nâlunk Óbudàn van japàn étterem az legalàbb jó állítólag. Az Aragviban meg olyan bàrànyt kapni hmmm!! de az grúz.:.;-)
gabors 2015.05.03. 05:59:32
hat igy van "
igy tobbes szamban ??? nagyobbra nolsz ?? Te is mar majdnem egy eve miota amerikai vagy ?? szoval a mexicoi mikor amerikai lesz mint Te akkor o is noni kezd ??
humornak szantad ?? akkor gyenge ... ha komolyan gondolod az is :-)
na ezert nem leszek amerikai ...
gabors 2015.05.03. 06:07:15
Manyecska 2015.05.03. 06:08:46
gabors 2015.05.03. 06:08:52
Manyecska 2015.05.03. 08:45:06
Manyecska 2015.05.03. 09:33:42
manes 2015.05.03. 11:12:08
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.03. 11:18:31
Aszt nem lehet elbszni..... hacsak...vizet nem teszek alája!
Manyecska 2015.05.03. 13:15:54
gabors 2015.05.03. 14:36:54
amugy mindegy ...
otgorbebogre 2015.05.03. 14:57:51
nem nincs igazad, a sushi japanban is inyencseg (mindig is az volt) , es a japan konyha a buddhista egyszeusege alapszik. mondjuk a hazi japan konyha meg az ettermi japan konyha azert nagyban kulonbozik.
Manyecska 2015.05.03. 15:29:33
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.05.03. 16:16:30
Megzavarintottak ezzel a másus 1 virágkosár küldözgetés kampánnyal.
Még egy faxság a Valöntáj éa a Hálóving mellé!
Annó a legény májfát állított csajának ...meg mást is! :) Vagy nem?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 17:17:10
na elmagyarazom
a kaukazusi tipusu feher ember nagyobbra nol mint a del vagy kozep-amerikai indianok
foleg az europai es amerikai reszen
nem beszelve az afroamerikaiktol
de aki kicsi marad az lehet jo zsoke
kozep es del amerikabol nagyobb a merites zsoke tekintetben
igazan megtisztelo, hogy miattam nem leszel amerikai:)
fel amerika sir most
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.03. 18:34:47
www.facebook.com/kilatas/photos/a.252840271415645.69152.138994429466897/936082953091370/?type=1¬if_t=like
Manyecska 2015.05.03. 18:55:48
megamenn 2015.05.03. 20:36:46
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 20:53:30
gabors 2015.05.03. 20:58:42
most akkor mikor hazudtal ... ???
direkt megneztem 2013 Feb 20-a korul irtad ide a homarra, hogy az amcsik MEGADTAK az allampolgarsagot ... sot meg kep is volt linkelve ... egy hetig (vagy kettoig) minden posztba beleirtad olyan buszke voltal ...
sajat blogod alapjan 2011 augusztusaban irtad hogy haromeves hazas vagy ... vagyis LEGKORABBAN tehat 2008-ban hazsodtal => legkorabban 2008-ban kaphattal zold kartyat minimum ot evet kell varni mielott allampolgarsagot kerhetsz .. => 2013 elott NEM lehettel allampolgar ...
hogy szamolod az ot evet ??
persze lehet mar a blogban is hazudtal ??
bosszantanak a hazudozok ...
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 21:24:25
ha 3 eve vagyok akkor 3
tokom bannya
jo sok eve hivatalos vagyok
lehet cask 3 eve tettem le az allampolgarsagi vizsgat
korabban mint te
de ha akarod te is hazudsz, mi az hogy majdnem egy eve?
annal tuti tobb
nyomozol utanam?
mit akarsz meg tudni?
bosszantanak a gazdasgi menekultek, akik ekezik amerikat
GO HOME!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 21:48:49
az allampolgarsagom napja 2013 march 19
de mivel ez egy folyamat folt minimum 6 ev tartom magam amerikainak papiron
zold kartyak stb
szoval az alig egy ev tobb mint ketto
de te a zoldkartyaddal nem tartod magad annak? cask munkavallalo vagy?
gabors 2015.05.03. 22:12:24
de utanna neztem miutan azt mondtad "mar legalabb 5 eve amerikai vagyok" .. azert Neked illene kicsit pontosabban emlekezni ha nem is napra ...
mindez csak azert tunt fel, mert itt irtad napokig 2013 februar ota hogy amerikai lettel itt az elso idezet amit talaltam evvel kapcsolatban ...
homar.blog.hu/2013/02/15/adminisztracios_idohurok_a_vodafone-nal?full_commentlist=1#comments :
"hagyma · hagyma.blog.hu/ 2013.02.15. 18:53:12
szeretnek szolni, hogy az amerikai allampolgarsagi vizsgam sikeres let /100 %-os/ es mindenki bekaphatja a bal fulemet
de most eppen atmegyel az aldisba, mert ott valami tortenhetett "
aztan egy honapra ra, az eskudet kovetoen, napokig ment hogy most mar X napja amerikai vagy ... akkor nem irtad hogy Te a zoldkartyatol szamitod hogy amerikai vagy ...
nem tudom ez azert mar tulzas kategorian kicsit tul van ... de latom megmagyarazod .... (a harom ev is alig tobb mint ketto ...) 3 eve nekem talan fel sem tunt volna de 5 ???
gabors 2015.05.03. 22:14:08
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.03. 22:26:20
talan tobb mint 7
de en illegaliskent ia annak erztem, ami tobb mint 15
kulonben nem maradtam volna itt
na haggyuk, nem ide tartozik
jo palantazast
utana egyel egy kis fugut
Sandor Akarki 2015.05.04. 01:00:50
Amúgy azért járok a törzshelyekre (heti 6x), mert ismernek és én is ismerem őket; bármi más random.
Amúgy vazz, első romlott után fel kell állni és vérmérséklet szerint ordítozni vagy szépen elsétálni. Az nem frankó, hogy végigeszed aztán utána reklamálsz.
Sandor Akarki 2015.05.04. 01:02:38
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 02:01:31
lelonek rendort
stb.
legutoljara gyogyszertarba tortek be eloszor tuntetes cimen, azutan fel is gyujtottak, a kovetkezo bolt egy roved italt arulo bolt volt, majd egy penzvalto
kozben osszetortek es felgyujtottak nehany rendorautot
negyedszerre eljutottak aruhazba is, ahol ruhat tudtak lopni
hat ez van
halaegnek en normalis allamban es varosban elek, vannak allamok ahova nem koltoznek es varosok es foleg varosreszek
Magyar sem szivesen koltozik a falu vegere
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.04. 02:07:10
ez mult nyaron is bebizonyosodott, mikor otthon voltam
minden OK volt Mary is imadta
de jo volt hazajonni otthonrol
Manyecska 2015.05.04. 02:45:44
gabors 2015.05.04. 04:16:07
DE Te voltal aki ekezett hogy miert nem vagyok mar allampolgar ha mar zoldkartyam van X eve meg ize ... meg ma is irtad Te vizsgaztal elobb mint en ?? akkor mi szamit
most akkor EZ vagy AZ ??? ha majd (valaha is tudod/erted/elfogadod hogy mit is akarsz mondani ... (amig magad sem tudod masnak sem tudod MEGMONDANI a frankot ...)
en szivesen meghallgatlak .... DE ha nagyon nem kosher azert szolok ...
hogy folytassam (palantak rendben a fu levagva ... kutya megsetaltatva ... sot mar sotet is van ... ) valami Nalad nem kosher azert normalis "naturalized" amerikai azert tudja hogy 2 vagy 3 vagy 4 vagy 5 eve naturlized .. .Neked meg mindegy...
de itt ekeztel hogy meg ma is hogy gazdasagi menekult meg minden ...
de mit is varhatnek egy kozeposztalybeli, "middle age" kereszteny republikanustol aki "on-call" dolgozik oraberben ... csak hogy ekezzelek is ... (csak hogy szoljak TE SOHA nem leszel amerikai ... )
gabors 2015.05.04. 04:19:57
szt hogy ki torte el a gerincet nem tudom de voltak mar kb 10 akik szazezreket szakitottak hasonloan ...
AtiSnatch 2015.05.04. 08:41:41
Manyecska 2015.05.04. 09:18:13
Inda Administrator (törölt) 2015.05.04. 09:55:58
Manyecska 2015.05.04. 09:57:01
Thou 2015.05.04. 10:28:37
Manyecska 2015.05.04. 10:47:22
Manyecska 2015.05.04. 12:05:23
xd
kakukk11 2015.05.04. 14:28:54
Jimbo75 2015.05.04. 16:16:00
FDToth 2015.05.04. 16:18:14
lcsaszar 2015.05.04. 16:35:42
KaTe 2015.05.05. 19:48:00
Rosszul vagyok, rosszul vagyok. Ha ott döglesz meg, akkor is csak ezt szajkózod? Életképtelenség MAX LVL.
lezsír (törölt) 2015.05.12. 09:13:04
Megjegyzem a kínai kaja is lehet jó, én imádom azt is, csak az nem az átlag pesti kínai büfé színvonala. Pesten talán 1-2 jó kínai étterem van, ezeknek az ára messze a kínai büfék szintje felett van.
lezsír (törölt) 2015.05.12. 09:28:42
Nem egyedi eset, ramen éttermek egy részének sincs köze a japán ramenhez
Jó, most abba ne menjünk bele, hogy a ramen eredetileg a kínai tészta levesből jött létre. De a japán változat az kínai helyen perszehogy nem autentikus. Sok ember óvakodik már a kínaiaktól, ezért azok japánnak adják ki magukat. Jó a kínai konyha is, de nem az átlag budapesti kínai büfé szintjén.