Tékozló Homár

Ha ez a prémium támogatás, milyen lehet a normál?

2015.05.13. 16:11 | Homár Hilda | 65 komment

unnamed_5.jpg

Samsung, Telemax és egy csalódott Krisztián, akinek azt ígérték, hogy ő lesz a világ közepe, aztán valahogy mégsem jött össze.

Kedves Homár !

2014.11.08.-án vásároltam az Euronicsban Samsung Galaxy S5 sorozatú telefonomat. Mindegyik széria megvolt már, soha egyikre sem volt panaszom, tette a dolgát, ahogy egy prémium telefonnak kell. Szerencsére nem volt dolgom a Samsung ügyfélszolgálattal. 2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék, és onnantól kezdve a telefon használhatatlan lett, fényképezni, alkalmazásokat megnyitni lehetetlen volt, pillanatok alatt lemerült, megkeserítve ezzel a mindennapi munkámat.

A Samsung a prémium telefonjaihoz prémium assistance szolgáltatást is biztosít, gondoltam bejelentem ezen keresztül a problémámat. Napokon belül jelentkezett is a Telemax Kft-s ügyintéző hölgy, és közölte, hogy a telefont a helyszínen a kolléga cserélni fogja, nem szoktak helyben javítani.

Kolléga április 8-án meg is érkezett, nagyon segítőkész volt kicserélte a telefont. Viszont ez a telefon is aznap estétől ugyanazokat a hibákat produkálta. Újabb bejelentés, újabb telefon a Telemaxos hölgytől, most már a telefon felküldése mellett döntöttek.

Felküldtem a telefont néhány nap múlva visszajött, de megint nem sikerült megjavítani. Ezt még egyszer eljátszottákt, elefon fel, telefon le, a helyzet ugyanaz. Közben gyermekemtől visszakönyörögtem játéknak használt Samsung Galaxy S3asomat, mert cseretelefont az első felküldésnél ígértek, de nem kaptam, utána meg már nem is kértem.

Utolsó sikertelen javítás után felhívtam a Samsung Magyarország ügyfélszolgálatát, hogy most már jó lenne, ha valami más megoldást fel tudnának ajánlani, mert ez így nem igazán jó, hogy a telefonom hetente utazik Győr és Budapest között, de a Magyar Posta futárja nem tudja megjavítani útközben, a Telemax Kft meg valahogy nem tudja, mit is kellene tennie vele. Az ügyfélszolgálatos ügyintéző sűrű elnézés kérések közepette adott ügyfélkódot és megkért, hogy írjam le a Supportnak, hogy mi a problémám, mellékeljem a javítási jegyzőkönyveket, garancia papírjaim, számlám. Meg is történt, majd 3 nap múlva jött a válasz, hogy a Telemax Kft-hez küldjem fel a végső bevizsgálásra és azt követően válaszolni fognak, hogy mi lesz telefonom sorsa. 2015.04.29.-án ismét jött a futár és a telefont elvitte szervizbe.

2015.05.06.-án elkezdtem érdeklődni, de e-mailjeimre semmi választ nem kaptam, az ügyfélszolgálaton meg csak a „megértjük , nagyon sajnáljuk” válaszokat kaptam, de érdembeni választ a bevizsgálásról nem.

2015.05.07.-én visszahívott egy kedves ügyfélszolgálatos hölgy, hogy a bevizsgálás megtörtént, és még aznap megkapom a választ e-mailen. Hát ez többszöri telefonálás, sűrű bocsánatkérés közepette 2015.05.11.én megjött, amiben tájékoztattak, hogy a telefont ismét javították, és használjam nyugodtan, de ha a késöbbiek folyamán valami hiba lenne, vegyem fel velük a kapcsolatot.

Bármilyen kérdéssel fordultam e-mailben hozzájuk, választ nem kaptam. Kérdem én, ha ez a prémium kiszolgálás, akkor mit csinálnak nem prémium készülékek garanciális problémáival? Ahogy utána olvastam, nagyon sok Galaxy S5tel volt hasonló probléma, de volt akiét cserélték, volt akinek utalványban visszaadták a pénzét. Nekem már ettől a telefontól teljesen elment a kedvem, mert nem támogatta, hanem hátráltatta a munkám és megkeserítette a mindennapjaimat. Pedig a Samsungnak van 1 mottója: A Samsung célja, hogy állandóan változó világunkban is Te legyél a középpont! De szerettem volna egyszer én is ez lenni! 

Üdvözlettel :

Krisztián 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:18:21

"a telefont ismét javították, és használjam nyugodtan"

Megjavították, boldogan használod, szóval?

"2015 márciusában szoftverfrissítést kapott a készülék"

Ne kapjon! Ami jó, azt nem kell megjavítani.

De ha mégis valami unortodox dolgot akarsz vele csinálni, előtte mentsed le az egészet, és ha kaka van a palacsintában, a régi jó állapothoz visszatérhetsz. Szoftverváltoztatás miatt nem kell szervizbe küldeni.

gabors 2015.05.13. 16:34:46

"Mindegyik széria megvolt már,"

Na vegre egy sikeres ember is ir a homarra nem csak panaszkodni akar ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:38:21

@gabors: :))

"Mindegyik széria megvolt már,"

Fura izlése van. Nekem meg egy lány röplabdacsapat volt meg. Sikeres ember-e vagyok-e?

pisda 2015.05.13. 16:38:44

Most akkor jó vagy nem jó a telefon?

Baze 8 munkanapon belül javították és kivitték a telefont neked. Borzasztó.

pisda 2015.05.13. 16:40:08

@atpijkamo:

Attól függ hány évesek voltak a lányok a röplabdacsapatban, mert, ha senior korosztályos csapat volt akkor annyira nem.

enrico palazzo 2015.05.13. 16:42:34

Szerintem küldd fel az egész szériát úgy szárazon :) főleg, ha minden széria megvolt már...

De ez most komoly, hogy bárki "prémium" szolgáltatást vár itthon???

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.13. 16:43:03

@pisda: :)) Negyvenig bátran jöhetnek. Még pár év, és egy egyfős szenior tánccsoportnak is örülhetek.

Ne küldj levelet 2015.05.13. 16:47:01

@atpijkamo: már értem miért van mindegyiken térdvédő

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.05.13. 16:52:15

Ja, Telemax? :D
Amúgy hívd a nemzetközi ügyfélszolgálatot, hátha hatásosabb lesz :D

De lehet ez attól pérmium, hogy nem javítják meg. Nem bug, hanem feature...

sarostehen 2015.05.13. 16:58:36

Tehát a SW update elbaszta a telefonod.
Kaptál egy másikat amivel, szinte az első dolgod volt feltenni ugyan azt az update csomagot.

Hát ehhez tényleg csak gratulálni lehet.

hobbitroll 2015.05.13. 17:00:08

Először is : OTA frissítést NEM telepítünk!
Másodszor: atpi lyólmonnya', ami múkodik, azt nem kell megjavítani.
Harmadrészt: a megoldás szerintem factory reset

gabors 2015.05.13. 17:03:38

@atpijkamo: hat az attol fugg fizetsz-e es hany helyre gyerektartast :-) ha nem akkor sikeres voltal a ropladaslanyokkal (legalabbis Te) de ebbol meg messzemeno kovetkezteteseket nem erdemes levonni ...

egy kerdes marad volt-e neked Galaxy 1/2/3/4/5/6-osod ... (es a mini-k???)

Terézágyú 2015.05.13. 17:23:48

"Pedig a Samsungnak van 1 mottója: A Samsung célja, hogy állandóan változó világunkban is Te legyél a középpont!"

És aztat tudja-e a poszter, hogy a télapó se létezik, valamint a husvéti nyúl se (csak tepsiben, de az más)?

atörökkk 2015.05.13. 17:36:25

Samsung prémium? Akkor én nem prémiumot vettem :'(

Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:51:50

Galaxy S5 és prémium.

A nap vicce:)

mbalint987 2015.05.13. 17:53:16

Nem tudom hogy mit vár posztoló, egy hibásan kiadott SW-vel nem tud mit kezdeni a Telemax, cserélheti a telefont 20x is, amíg a Samsung nem ad ki egy javított szoftvert, addig a régi szoftvert kell használni.

Aureliano Buendía 2015.05.13. 17:56:02

@atörökkk: mert te inkább eliszod azt a pénzt, tuggyuk.

zooDoo 2015.05.13. 18:45:29

@atpijkamo: velem ugyanezt csinálják most, hidd el, nincs olyan, hogy kijavították... 3x küldtem el, több mint 1 hónap telt el és az összes hiba ugyanúgy megvan, mint amivel első körben elküldtem, sőt, azóta plusz 2 hibát applikáltak valahogy rá, pl egyáltalán nem lehet bekapcsolni a WIFI-t :D Ez jár 200e-ért meg a szám.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.05.13. 18:53:49

@zooDoo: Akkor neked legyen annyi eszed, hogy jelentős kényelmetlenségre hivatkozva elállsz a szerződéstől (a picsába)!

zooDoo 2015.05.13. 19:05:26

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Írtam tegnap nekik, ugyanaz a folyamat, elbírálás, bevizsgálás aztán majd csak megmondják a tutit.

igi1 2015.05.13. 19:40:53

Gyári beállítások visszaállítása nap van. Az nem segítenek!?

igi1 2015.05.13. 19:45:25

NEM KELL MINDIG MINDEN FRISSÍTÉST TELEPÍTENI b@szod.

Amúgy meg, ha otthon is megoldható, gyanús, hogy rögtön cserélnék a telót. Azonnal faképnél hagynám őket az tuti.

Ja, fentebb írták, Factory reset nem segít!? Az minden bajra megoldás. :)

igi1 2015.05.13. 19:47:44

@Aureliano Buendía: nem a saját pénzét issza el, szal ne aggódjá feleslegesen :)

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.05.13. 22:14:16

@igi1: Botneted van, hogy olyan fontos neked a bugok megléte?

SH4RK 2015.05.13. 22:20:58

Állítom, hogy a user egyik appja okozza a problémát, és felesleges köröket fut a szervizzel. www.technobezz.com/how-to-fix-camera-failed-issue-on-samsung-galaxy-s5/

igi1 2015.05.13. 22:30:25

@ColT: iPhone 3Gs/iPad 2. Mindkettő nagyon régi, és ha nincsenek bugok, egybeírom, folyamatosan szóköz nélkül. Nagyon nehéz velük írni.

atörökkk 2015.05.13. 22:45:07

@igi1:
Főleg hogy nem tanultál meg.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2015.05.13. 22:53:59

@igi1: Régi hát, csak már a vírusok se futnak rajtuk. Meg semmi más se.
Bár neked úgyis mindegy.

gabors 2015.05.13. 22:57:39

a gond hogy a telefonok egyre "okosabbak" mig a felhasznalok meg egyre nagyobb barmok barmi technologiahoz (azert kell a high tech foleg ha jo draga es lehet mutogatni) es sokan meg buszkek erre.

es van mikor a fagyi visszanyal

Hajra Galaxy !!!

Mint a regi klasszikus: "A long time ago in a galaxy far, far away" na most ott van a Galaxy S99 is ...

CID 2015.05.14. 05:34:11

S6-ot szeretne, a kis hamis :D

EvilHedgehog 2015.05.14. 07:42:11

Csak simán vissza kellett volna rakni az előző szoftvert. De hát inkább vadászgatnak a Telemax-szal közösen.

igi1 2015.05.14. 08:43:18

@ColT: most mondd meg há nem az a tökéletes teló nekem!?

minek vennék iPhone 6-ot ha eccer 4s-től meghalt az iPhone is

az legalább meg egyszer se romlott el 3 év alatt se visszaállítani nem kellett

akinek meg kell a samsung ződ kuka az vegyen azt de egy s5 után nem sz@rnak neki jobbat

@atörökkk: mondod te aki utánoz és jósolni akar kristálygömbből :)

RS-MBIK 2015.05.14. 09:32:44

Aranyszabály: szoftvert frissíteni kell, mert attól legalább használhatatlanná válik a készülék.Ha nem frissíted, nincs miért reklamálnod, nem leszel ideges, nem freccsen be a véráramba az adrenalin és ennek megfelelően nehezül az emésztésed és el fogsz hízni.

Samsung, én így szeretlek!

Manyecska 2015.05.14. 09:55:03

@CID: hánnyatok le de én tök jól elvagyok a gyerek galaxy minijével évek óta..:) ez egy jó darab évek óta hasít pedig folyton leejtem. Dizájnos, amire kell pont elég.látod most nincs gépem otthon de egész jól lehet netezni rajta:) nagyítóval.:P

joska61 2015.05.14. 10:46:53

@Terézágyú: Ő a középpont. Folyamatosan foglalkoznak vele.

Inda Administrator (törölt) 2015.05.14. 11:03:15

vegyé ifont

melaena 2015.05.14. 11:07:58

Nekem is teljesen lenullazta az LG androidos telomat az uj szoftver.Az ICS alatt hibatlan keszulek JB-vel valami elkepeszto.
Konkretan megnyomom a home gombot,megjelenik a hatterkep,majd 20 masodperc alatt rajzolja ki a 4-5 inditikont.
Termeszetesen downgrade lehetoseg nincs hivatalosan.
A Nem hivatalos meg 19 pontbol all,amiben a negyedik-otodiken sem jutok tul (az mondjuk valami dotnetes win problema).

A "vegye ajfont" tippre meg csak annyit mondok : rakd fel a 8-as iost a 4S-re,aztan beszeljunk ujra :)

melaena 2015.05.14. 11:12:44

Aki pedig idebofogte, hogy "Ota frissitest nem telepitunk" , annak kulon gratulalok.
Kb. annyira ertelmes, mintha azt mondanad,h "gyogyszert gyogyszertarban nem veszunk"

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 11:59:36

@melaena: "downgrade lehetoseg nincs hivatalosan.
A Nem hivatalos meg 19 pontbol all"

Le kell menteni a teljes tartalmat, mielőtt valami izgalmasat csinálnál. Illteve reguláris időközönként. Aztán ha beüt a kakai, a telefon indulásánél be kell nyomni bizonyos gomokat, előpjön a boot menü, és ott kiválasztod, hogy a mentésből induljon. Pik-pak megvan, s akkor a régi, megbízható állapotban ébred. Na persze, ha nem csináltál mentést...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 12:01:33

@melaena: Nemtom, mi az a mi Ota.

Azt mondjuk, hogy ami nem rossz, azt nem kell megjavítani. Ha boldog vagy a telóddal, semmi szart nem frissítesz.

melaena 2015.05.14. 12:27:53

@atpijkamo:
Nem lehet ilyet csinalni.Ez kb. olyan,mintha win 8 rol szeretnel win 7 re visszamenni biztonsagi mentessel.

Over the air update az ota.
annyi a lenyege,hogy amikor a gyarto kiad egy frissitest a telohoz,akkor folyamatosan jon a pofadba,h frissitsd.
Le tudod tiltani az ertesitest,de nyilvan nem azert adtak ki.
Meg ha barmi bajod van, a szervizben ugyis stoftverfrissitessel kezdenek.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 12:30:46

@melaena: "olyan,mintha win 8 rol szeretnel win 7 re visszamenni biztonsagi mentessel"

Nem. Olyan, mintha a régi merevlemezt dugnám vissza a nótbúkba.

"Le tudod tiltani az ertesitest,de nyilvan nem azert adtak ki."

Leszarom, miért adták ki. Dugják fel maguknak.

"a szervizben ugyis stoftverfrissitessel kezdenek."

Csk nugodtan, úgyis a visszaállítom a régi jólbevált állapotba.

Terézágyú 2015.05.14. 13:08:10

A frissítések nagy része csak bajt okoz.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.14. 13:28:38

@Terézágyú: Attól függ, mire használod. Ha jáccasz vele akkor csak frissítgess, biztos érdekes tapasztalataid lesznek. Ha használati tárgy, akkor csak azt szeretnéd, az általad használt funkciói hosszútávon megbízhatóan működjenek.

Nem ördőgtől való a frissítgetés, de tanácsos óvatosan kezelni a helyzetet, pl. rendszeres mentésekkel.

amindenes.blog.hu 2015.05.14. 17:14:11

Esetleg írd meg nekünk, milyen verzióról frissítettél milyen verzióra..akkor tudni fogjuk, hogy ha egy mód van rá(legalábbis biztonsági mentés nélkül) ne frissítsünk arra a bizonyos verzióra..bár az új Android verzióra (asziszem ötös) eddig csak panasz volt.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 12:05:27

@enrico palazzo: komoly. Ha belegondolsz, tökéletesen szinkronban áll ez az elvárás a hirdetett életérzéssel. Aminek hátán eladják a terméket ugye.

Lenyalt Hayú Trónörökös 2015.05.15. 12:57:05

@atpijkamo: "Csk nugodtan, úgyis a visszaállítom a régi jólbevált állapotba."
Meglátszik, hogy öreg vagy.;D

Szarazkoro 2015.05.15. 16:00:42

Nahat. Cyanogenmod a megoldas. Jobban fog muzsikalni az tuti.

HörcsögGuppi 2015.05.15. 19:31:43

Szögezzük le már az elején, hogy nem kedvelem a Samsung telefonokat. DE! A kedves levélírónak fingja nincs a hibákról és azok vonzatairól, valamint mániákus frissítő. Igen ez egy létező réteg, akkor is frissít ha minden fasza. Mivel szakmabeli (de TeleMax-tól távoli) vagyok, elárulom neked, hogy ez elég keményen szoftveres, azon belül is android (azaz Google) hiba! Szóval te verheted itt a melledet, de rosszul teszed. Ha akkora embernek érzed magad, akkor mehetsz reklamálni a Google-nak, képzelheted mennyire fognak leszarni. Ez van, a droid ilyen, ha nem tetszik mész másfelé (bár ott is van baj bőven,iOS,Win). A lényeg, hogy te egy felhasználó vagy, akinek fingja nincs mit csinál, csak csinálja. Ezzel az erővel szülést is levezethetnél kárpitos létedre. Érted amiről beszélek, ugye? Előbb kell tájékozódni és csak utána nyomkodni azt a mindennapi szart, amitől te fontosnak érzed az életedet. :) Azt jegyezd meg egy életre, hogy "okostelefon" csak "okosember" kezében lesz okos...ellenkező esetben csak egy a sok szar közül amit naponta használ, majd hamar tönkrevág.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.21. 09:40:09

Telemax? Inkább utazok a Nyugatihoz, de velük soha többet...
Telefonos ügyfélszolgálatuk nincs, e-mailre nem válaszolnak.
Ha a Samsung egy kicsit is adna magára, keresne más partnert.

MCTY 2015.05.25. 09:39:54

Android prémium? Nemár!!! Soha nem is lesz az , ugyanis szabad forráskód , mindenki toldozza foltozza, és sajnos egy sapka szart sem ér!!! zabálja a vasakat, lásd 4-8-16 magos telefonok, nevetséges!!! nem véletlen csinálják ugy a nagyok (IOS,WIN) hogy nem lehet a programba belepiszkitani mint egy rossz kutya!! Samsung galaxy soha nem prémium telefon , aki ezt elhiszi na ö a tipik birka!!! egy fröccsöntött müanyag szar parasztvakitós sok sok maggal!!! de nem baj hiszen amig loszar van veréb is van! :)

Krisz101 2015.06.15. 20:48:27

@MCTY: hulye vagy és nem értesz hozzá :D tipikus almás

Krisz101 2015.06.15. 20:50:41

A poszter elcseszte :D Samsung magyar szoftverfrissites???? Jezus!!! Cyanogenmodot rá csakis az aldibu azt szevasz! Megy mint a gép plusz jelentősen kisebb fogyasztás!

M3e3tya 2015.06.26. 10:12:01

Telemax, na igen. Én is eljutottam egészen a supportig az S2 telómmal tavaly, mert a telehulladék ötszöri semmittevés után is selejtesen küldte vissza a telefonomat. Szerencsére vissza adták az árát. Igaz Győrig el kellett menni érte. Én balga ismét Samsung telefont vettem. Kellett volna várnom még egy hónapot, és LG-t venni helyette... Most megint van egy idióta telefonom, ami kiba idegesítő hibákkal borzolja minden nap a kedélyeimet. Már egy zenét sem tudok lejátszani hibamentesen, nem hogy telefonálni, vagy internetezni. Nesze nekem egy agyon dicsért Galaxy Ace 4. Hozzá teszem, itthon még a porszívóm is Samsung, de semmivel nem szoptam még, csak a telefonjaikkal! :(

fidesz=mszp 2015.08.16. 21:47:12

Én is küldtem be samsungot, a csaj velem is rendes volt, cserekészüléket is küldtek. Hiba: valszeg szoftveres mert gyári beállítások után sem oldódott meg, teljesen váratlanul mindig újra indult és pin kódot kért. Azonban volt a telón egy repedés és emiatt hozzá se nyúltak, visszaküldték. Bevittem a szervizbe ott megmondták, hogy mechanikai sérülés miatt hozzá se nyúlnak hiába van más, független hiba - a garancia addig nem él. Cseréltessem ki az üveget 30 ezerért és utána vigyem be garisan. Ezek ennyire hülyének nézik az embert! Annyiért már veszek egy másik telefont! Soha többé samsungot (semmilyen terméket sem - mással is beszoptam), nem ajánlom!