Tékozló Homár

A hét miértje: nem lehet rajta a teljes telefonszám a hívásrészletezőn?

2015.05.29. 15:38 | Homár Hilda | komment

red-question-mark-hiv-atmla.jpg

Pusztuljak el, ha értem. Az általam HÍVOTT számokat nem láthatom teljes egészében a hívásrészletezőben adatvédelmi okokból? Dehát én hívtam őket??? Érti ezt valaki? A hivatkozott MNHH rendeletet itt lehet bogarászni.

Üdv T. Homár!

Szokványos dolog történt velem: egy kiugróan magas összegű hívást találtam a telefonszámlámon, de nem emlékeztem, milyen számot hívtam másfél hónappal azelőtt. Nosza, felhívtam a UPC-t, ahol tájékoztattak, hogy egy nyilatkozatot kell kinyomtatnom, aláírnom, beszkennelnem ahhoz, hogy teljes telefonszámokat mutató hívásrészletezőt kapjak. Másnap pont arra jártam, bementem, aláírtam.

A nyilatkozat szövege, ami döbbenetes:

capture.JPG

(A szöveg egy Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság rendeletre hivatkozik, tehát valószínűleg ők a hunyók.)

Arról kell nyilatkoznom, hogy mivel a teljes telefonszámok megismerésével a hívott felek személyes adatainak birtokába jutok, őket erről ELŐZETESEN tájékozattam. ELŐZETESEN! Namost, itt pont az a lényeg, hogy nem tudom, kit hívtam – ha tudnám, nem fordulnék a UPC-hez. Ez a logikai bukfenc nem zavar senkit az NMHH-nál?

(És a befejezés olyan szép: a UPC valószínűleg érzi, hogy valami nem kerek, ezért leírja, hogy nem vizsgálja a nyilatkozat valóságtartalmát. J )

Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.05.29. 15:40:13

Gondolom azért, mert vannak olyan telefonok, amit többen is használnak, és egymás "híváslistájához" már nincs közük. Csak tipp.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.05.29. 15:41:12

Jé, és még első is lettem egy ontopik hozzászólással? Látom, nagyon péntek van már.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2015.05.29. 15:42:20

Úgy látom, a törzsgárda már hazatrollta a binyiglit.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 15:43:11

Bazmegbazmegbazmegbazmeg...

Jóreggelt! Magyarországaon van a legszigorúbb, legfasisztább személyiségvédelmi törvény. Az utcán nem fotózhatsz, ha vannak ott emberek, és nem kéred ki mindegyik engedélyét egyenként. Panaszkodj a parlamenti képviselődnél, csak ő tehet valamit a törvény megváltoztatásásra. De jobb, ha nem nyúlnak hozzá, mert egyre csak szarabbat csinálnak.

Ez a telefonszám takargatás sok éve így van egyébként, egy sima nyilatkozattal meg lehet szüntetni. Egy újszülöttnek minden vicc új.

milyennőazilyen 2015.05.29. 15:50:31

Anyus a te telefonodról hívta a kandúrt? Cseles!

FDToth 2015.05.29. 16:14:39

nmhh... sóhivatal, a teljes foglalkoztatottsághoz szükésges munkahelyek gyűjtőhelye, persze sok-sok alibi, hozzánemértő, pancser munkavállaval..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.29. 16:24:38

"Namost, itt pont az a lényeg, hogy nem tudom, kit hívtam – ha tudnám, nem fordulnék a UPC-hez. '"
Nem biztos, ha a tudtod nélkül hívtak a telefonodról, és azt akarod megtudni, akkor ugye megtudhatsz olyan számokat, amiket amúgy nem tudnál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.29. 16:32:40

@ColT:
es akkor akarom tudni, a tudtomon kivul ki hasznalta a telefonomat
es ha enyem a telefon es a szerzodes/szamla/ akkor ehhez jogom van
/fejlettebb orszagokban/

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 16:36:49

@hagyma: Ahol a középkori halálbüntetés még érvényben van, az emberijogi szemponből kurva fejletlen ország. Sajnálom, hogy tőlem kellett ezt megtudnod.

Sandor Akarki 2015.05.29. 16:36:53

Vegyél olyan telefont ami rögzíti a számokat, időt, hívásinfot (ha IP telefon akkor két perc a szoftver install).

AtiSnatch 2015.05.29. 16:43:36

@atpijkamo: momentán ez az egy dolog, amit irigylek abból a fejlett országból. És a méreginjekció túl humánus.

mikimackó 2015.05.29. 16:45:06

nem voltál katona, bubuka......., ha lettél volna tudnád, ami logikus, az nem katonás ! ccccccccccc...............

mikimackó 2015.05.29. 16:48:11

@atpijkamo: saria, de nehogy kipróbáld!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.29. 16:50:51

@atpijkamo: en sem vagyok a halalbuntetes ellen, ami annyiban kozepkori, hogy otthon is 25 eve szuntettek meg
nem tudtam, hogy a kozepkorban nottem fel, ahhoz kepest jol tartom magma
otthon tul sok az ombudszman:)
igen kepzeld, itt ha a sajat telefonomrol, szamlamrol tudni akarok valamit, akkor megkapom
kell hozza nevem cimem szamlaszamom es SSN
es mar kuldik is
nehogy mar mas beleegyezese kelljen ahhoz, hogy mi tortenik a telefonommal
nonszensz

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 17:14:39

@AtiSnatch: Kurvára örülnél, hogy ha a félrelépett fiadat nyilvánosan kerékbetörnék, aztán mikor kiderül, hogy tévedtek, azt mongyák, bocsesz. Anyja, lánya, felesége ettől maj jól megnyugszik, hogy a következő 50 évet nélküle van szerencséjük leélni. A halálsikolyaival a fülükben.

Van aki állati hangon őrjöng, összecsinálja magát, úgy kell négy embernek odavonszolni. Marhára humánus bármi innentől.

Az aradi vértanúk is bisztos jól megérdemelték. A törvényes rend ellen lázadtak, hazaárulók, ennél nincs nagyobb bűn.

Keretezd be, és akaszd ki a faladra:
www.avasi.hu/sites/default/files/tartalom/jeles_napok/Arad/kivegzes_2.jpg

milyennőazilyen 2015.05.29. 17:27:19

@atpijkamo: Ha egy ...... halálra veri a nagyanyádat egy húsklopfolóval, és még be is vallja, akkor mi van?
Megbocsátás, 6év? Hát meg a f@szom!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 17:30:14

@milyennőazilyen: Nehülyülly. A vallomás leggyengébb bizonyíték.

A 6 év és a halálbüntetés között nincs ugye átmenet?

Vágjuk le a kezét, aki csokit lop az ABC-ből?

gabors 2015.05.29. 17:34:17

@atpijkamo: amugy mivel egy valodi republik ezert az allamok dontik el hogy adott bunesetet mivel "bosszulnak" meg es most kozel fele az allamoknak eltorolte mar a halalbuntetest ...

az viszont igaz hogy vannak szovetsegi buntenyek ott viszont meg szo sincs a halalbuntetes eltorleserol ...

amugy mi a gondod vele ??? szerinted peldual Manson-t nem kellett volna 30 eve kivegezni ??

vagy a legutobb halalra itelt (szovetsegi bunugy) csecsen legbekesebb vallasu nem erdemli meg hogy a 72 szuzet kicsit hamarabb felszolgaljak neki ???

gabors 2015.05.29. 17:36:33

@atpijkamo: "Vágjuk le a kezét, aki csokit lop az ABC-ből? "

igen !!! csak akkor meg tobb cigany parkolna roki kartyaval ...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 17:39:04

@gabors: Most soroljam, hány ártatlant végéeztekmár ki a világon, vay az usában? valami 20%. Nagyfiú vagy, guglizhatnál már egy kicsit egyedül is.

Az ilyen agymosott szerencsétlen gyerekeket kell biztos először a máglyára küldeni. Hát nincs egy önálló gondolata!

Olvassá utána a kirakatpereknek, álá ötvenes évek. Hányan vallottak maguk ellen nyilvánvaló hülyeségeket.

Igazán többet képzeltem rólad.

Attila F 2015.05.29. 17:40:11

@atpijkamo: Nem mondom, hogy a poszthoz tartozik a téma, és elég furcsa, hogy idekanyarodott a beszélgetés - de szerintem abszolút igazad van; én teljesen egyetértek ezzel.

gabors 2015.05.29. 17:41:05

"Halálbüntetésre ítélt a kínai legfelsőbb bíróság egy általános iskolai tanárt, akit huszonhat kiskorú lány megrontásával és megerőszakolásával vádoltak. "

ez peldaul nem erdemli meg ???

amivel egyedul egyetertek atpi-val hogy mi van ha artatlanul itelnek valakit halalra

persze azt sem tudom hogy jobb-e 35-40 evet ulni artatlanul, es parnak kozt a bortonben halni meg vagy 25 evvel korabban kivegeztek ??? (kb 10 ev az atlag az itelet es kivegzes kozott az usa-ban, es tobb tizmillio dollar is persze amit erre elkoltenek )

Attila F 2015.05.29. 17:41:41

@milyennőazilyen: Tényleges életfogytiglan. Miért hat évről beszélünk?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 17:42:28

Nem vagyok idióta pacifista, és igen, leölt állatok húsát is megeszem. De ekkora baromságot, mint a halálbüntetés, isten nem látott.

gabors 2015.05.29. 17:45:20

@atpijkamo: lasd elobbit ... szamomra is az artatlanok voltak a meggyozo erv, na meg a millio dollarok ugyenkent ...

en nem tamogatom a halabuntetest mint intezmenyt, de elvileg mint a bosszu egy formajaval semmi gondom nincs...

ha valamikor zsurikent ilyen helyzetbe kerulok az eletfogytinglanra szavazok a halalbuntetes helyett de semmi gondom avval ha masnak mas a velemenye ...

Homár Hilda 2015.05.29. 17:52:57

@gabors: moderáld magad léci vagy én foglak

gabors 2015.05.29. 17:56:15

.... a relevans komment ....

ez egy teljesen jo bizonyiteka hogy ma Mo-on a jogi szabalyozas egy bizzar twighligth zonaba kerult ...

a posztolonak igaza van ... ilyet meg a "Tanu"-ban sem tudtak kitalalni

amugy miota szemelyes adat egy telefon szam ??? az meg csak nem is egy keszuleket hanem csak egy sim-kartyat azonosit foleg nem egy szemelyt !!! peldaul vannak am "ceges" telefonok (meg az okosban vettek) ott milyen szemlyes adatrol lehet egyaltalan szo ???

arrol mar nem is beszelve hogy ezek kimeno hivasok ha jol ertelmezem ... bar biztos vannak olyan megatalkodottak akik veletlenszeruen tarcsaznak szamokat azert hogy elkerhessek a hivaslistat es igy tudjak meg egy veletlen szamnak ki a "tulajdonosa" ... eletszeru ...

gabors 2015.05.29. 17:59:15

@Homár Hilda: bocsika valoban, megvaltozott munkakepesseget igazolo kartyat kellet volna irnom ....

mindenkitol elnezest kerek akinek nem 'okosban' van ilyen a Masertai-jan :-)

CID 2015.05.29. 18:34:29

@gabors: Segítek, mozgáskorlátozottnak szánt kártyával;) De a cigó stimmel.

Atörökk 2015.05.29. 18:37:10

De még ilyet. Visszavonulok és kialakítom az álláspontomat.

venszivar 2015.05.29. 20:13:41

@atpijkamo: JA! most pl. a trafikos lány gyilkosát,aki 1000%, hogy ő volt! majd kb.50évig etetjük-babusgatjuk NAPI! NAPI! NAPI 10 000Ft ért. tehát havi 300 000Ft/ hó! jelentkezzen AZ ki havonta csak magára eltud költeni 300 000-et! az évi 3,6milla, pár év s 4.....
babusgassuk a gyilkosokat! évi 3.5-4 millióért kaja, meleg víz, fűtés, TV!, rádió,(esetleg)még videjó is. BRAVÓ!

HA, netán a nejedet, lányodat, unokádat.....akkó te utána a tettest tán még örökbe is fogadnád s mivel egyedül maradtál, (esetleg)örökösöddé is megtennéd! úgy is kell!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 20:20:23

@venszivar: A pápa is megbocsátott aliakcsénak.

Te, nem örülök neki. De a halálbüntetés visszahozása nem opció.

Egyébként sokan úgy tartják, hogy egy életre bevarrni valakit rosszabb, mint a halál.

"aki 1000%, hogy ő volt!"

És hol húzod meg a határt? 900%-nál? 99%-nál? Úgyis életben hagysz gyilkost és ugyanakkor megölsz ártatlant, nincs tuti megoldás.

Értsd meg, hogy ez baromság! Bebörtönözni lehet. Megölni nem.

Sokkal szarabb, mikor nincs meg az elkövető. Megússza, esetleg újra gyilkol. A fene nagy nekibuzdulást inkább a hatékonyabb felderítésre kell fordítani.

Black Hole 2015.05.29. 20:35:28

De mikor jön már Igi igazságot tenni? Amúgy meg ki köll nyírni mindenkit, oszt' rend lesz!

venszivar 2015.05.29. 20:41:15

@atpijkamo: "Egyébként sokan úgy tartják, hogy egy életre bevarrni valakit rosszabb, mint a halál."

NA ugye! micsoda szemét dolog! szegény ártatlant akár 50 évre is a SOKKAL rosszabbra ítélni. a különben is ártatlannalt!!! NA EZ a borzasztó tett! hogy viselné el a finom lelketeket? ahelyett, hogy 1-3 hónap múlva megszabadítani a társadalmat tőle a szemetet meg a szenvedéstől!

Szóval ártatlanul abban a szörnyű, rettenetes böribe, akár 50 évig legyen, pedig AZ SOKKAL SZÖRNYŰBB! Ez aztán a SZEMÉT HOZZÁÁLLÁS! RENDES PÁPAI HOZZÁÁLLÁS. Ali Agcsa tudtommal NEM gyilkolt s leülte a rá kiszabottat!

venszivar 2015.05.29. 20:45:48

JA! s talán NEM kéne "barmozni", mert abban "verhetetlen" vaok....

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2015.05.29. 20:48:04

Nem kis teljesítmény egy híváslistáról szóló posztban 10 komment után a halálbüntetésig eljutni, gratula!

Atörökk 2015.05.29. 20:52:39

@Firestarter.18: ja. Régebben ennyi idő alatt már sikerült zsidómultizni, elmútnyócév, és pina. Erős visszaesés.

venszivar 2015.05.29. 21:03:19

@Firestarter.18: Miért nem nevesíted azokat, akik kezdték!? mert beszari vagy?! én meg talán hozzászólhatok!
kösz a gratulációt, de mint utaltam rá, nem érdemlem meg. viszont, ha nem tetszik, tán legyél öngyilkos s akkor nem kell ilyen s ehhez hasonló streszt elviselned, állítólag ártatlanul.:)

gabors 2015.05.29. 21:24:47

@CID: varjal amire Te gondolsz az mar ugy szuletett hogy "rokkant" amit en irtam az attol van hogy levagnak neki valamit ... es attol lesz kevesebe munkabiro (munka keszseg addig sem volt )

remelem elegge moderaltan irtam korbe a cuccost

milyennőazilyen 2015.05.29. 21:37:35

@gabors: Régen opció volt a testrész levágás, és szerintem volt visszatartó ereje.

@venszivar: lájk

Mellesleg szerintem szarabb úgy ébredni, ha rab vagy, hogy nem is tudod melyik nap, de ki fognak nyiffantani.

Aureliano Buendía 2015.05.29. 21:40:50

@atpijkamo: amúgy fotózhatsz, mert te az utcát fotózod, nem az embert. Az, hogy ő ott van, az ő baja. Sétáljon másfelé.

De tényleg faszság.

Aureliano Buendía 2015.05.29. 21:42:21

@atpijkamo: pedig az ötbenből 32, vagy mennyi államnak kurvára igaza van. Rossz a példád.

Aureliano Buendía 2015.05.29. 21:43:28

@atpijkamo: tőled nem szoktam meg, hogy ennyire erősen csúsztatnál.

Ma nem vagy a védelmem alatt.

Aureliano Buendía 2015.05.29. 21:44:48

@Atörökk: valamiért azt gondolom, hogx az utóbbi időkben magaslesek bérbeadásával keresed a kenyered... izé, rozéfröccsöd.

Black Hole 2015.05.29. 21:47:54

Akkor most mi van? Lehet már akasztani?

gabors 2015.05.29. 21:55:17

@atpijkamo: " A pápa is megbocsátott aliakcsénak.
"

+ basz+ +hat mert tulelte ... amugy nem lehet mindenki papa neki konnyu lattad mi van St Peter bazilikaban es kornyeken ha en annyit loptam volna en is megbocsatanek masoknak ....

milyennőazilyen 2015.05.29. 21:56:01

@Black Hole: Nem, csak a buzik házasodhatnak :)

venszivar 2015.05.29. 22:05:21

Itt egy friss példa, hogy 70 évig basztatták a SZEMÉT emberek ezt az ártatlant.....
szerencsére még 70 évíg élt mint aki megérdemelte, nehogy má kinyírták volna az ártatlant....szerencsére, NEM IS!milyen dolog lett vóna AZ máááá!

index.hu/kulfold/2015/05/29/93_evesen_meghalt_egy_korozott_naci_haborus_bunos/

@atpijkamo: ennek meg a rabbi bocsájtott meg!?!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.05.29. 22:13:14

@venszivar: Az is fasság.

@gabors: "mert tulelte"

Bár kelet, hogy jobb lett volna neki hamarabb a munkáltatója elé járulnia. Elvből nem mondott le, míg élt.

A papóka meg a mamóka felkerülnek a mennybe. Minden nagyon szép, nagyon jó, végtelenül élvezik magukat. Egyszer csak a papóka iszonyú pofont lekever a mamókának. Ezt meg miért kaptam? Hát a sok egészséges biokajáért, amit etettél velem, hogy csak ilyen sokára jutottunk fel a mennybe.

igazságos 2015.05.29. 22:15:06

@venszivar: eccer mindenki meghal, oszt oda meg nem viheted magaddal a tezsvíreidet

Black Hole 2015.05.29. 22:15:16

@milyennőazilyen: az nem baj! Csak ne előttem dugjanak!

venszivar 2015.05.29. 22:17:30

@Black Hole: smárolás, segg markolászás, kéz a kézben mehet?

Black Hole 2015.05.29. 22:18:23

@igazságos: lécci világosíts fel, hogy ebben a posztban ki a fasz?

Black Hole 2015.05.29. 22:21:17

@venszivar: mehet hát, csak nem előttem. Kéz a kézben sétálhatnak, az nem zavar.

gabors 2015.05.29. 22:24:30

@Aureliano Buendía: amugy nem a fotozast korlatozzak hanem a foto mindennemu publikalasat (nem toltheted fel sehova pl de otthon magad nezegetheted ezerrel)

ez sokfele igy van ebben Mo nem egy kirivo pelda

igazságos 2015.05.29. 22:28:06

@Black Hole: nem mondhatok semmit, mer nem lenne tisztességes

minden szereplőt meg kell várni

aki nem tudja, mikor kit hív, az vagy részeg, vagy csak más használja titokba a telefonját

igazságos 2015.05.29. 22:30:25

a poszter tudni akarta, kié ez a szám, akivel valaki sokat pofázott

itt nem a média hatóság az illetékes hanem az adatvédelmi hatóság

igazságos 2015.05.29. 22:32:39

@Black Hole: amúgy kitiltottak csak xólnék, úgyhogy én nem is vagyok most itt

csak a szellemem

Black Hole 2015.05.29. 22:34:02

@igazságos: ennyi? Többet vártam tőled :-)
Több szereplő nem lesz! Szerinted az lehet, hogy a pofátlan nej a férj telefonján hívja fel a hapsiját?

igazságos 2015.05.29. 22:35:12

@Black Hole: látod, a végén én is beadom a kulcsot, ha sixx felügyeli a homárt.

Black Hole 2015.05.29. 22:37:59

@igazságos: told iPhone-ról! Akkor nem tudnak kitiltani!

igazságos 2015.05.29. 22:41:04

@Black Hole: szerinted nem ott próbáltam!?

ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz jön ki :(

több tartalékom és dobásom nincs úgyhogy kuss

Aureliano Buendía 2015.05.29. 22:43:57

@gabors: jaja, így van, csak elfelejtettem hozzátenni.

Black Hole 2015.05.29. 22:53:08

@igazságos: majd jössz másik névvel! Mondjuk "Igi 2" az jó lenne :-)

gabors 2015.05.29. 22:54:49

@Aureliano Buendía: kulonben ez nem is uj szabaly de pre-historic (marmint internet elotti) idokben ez nem merult fol mint gond ... mert ha lefenykepeztel valamit emberekkel es elohivtad akkor az meg nem volt publikacio ... kb onnan kezdodhetett egy atlag nem profi fotosnal ha diafilm vetitest szerveztel sajat kepekbol a muvhazban ... es ott nyilvanosan blah blah...

megjelentetni/publikalni nem tudott egy normal mezei halando ... ezert ez a szabaly nem volt relevans

mint ez a poszt sem itt bar valamennyire szemelyisegi jogokhoz tartozik ...

igazságos 2015.05.29. 22:55:15

@Black Hole: á, nem vagyok én olyan, néha én is túlzásba viszem, de azért gondoljuk mán át, kinek mit plakátolunk ki.

Black Hole 2015.05.29. 23:03:59

@igazságos: az embernek már fikázni se lehet senkit nyugodtan. Szomorú ez nagyon.

Sasfióka 2015.05.29. 23:10:59

@Homár Hilda: Itt a homár és a posztoló is nem kicsit félrenézett valamit...

Az érintett nyilatkozat azt jelenti, hogy a *telefont használókat*, nem a hívottakat tájékoztatja az illető arról, hogy az általuk hívott számokat ő, mint előfizető megismerheti.

Nem arról szól, hogy a hívott előfizetőket tájékoztatjuk arról, hogy bocsi, majd a hívásrészletezőn megjelenik a számod, hanem arról, hogy apu-anyu-Petike és az ő barátnője is tud arról, hogy ha az adott készülékről hív, akkor a szám megismerhető.

2015.05.29. 23:45:38

Szokványos dolog történt velem: egy kiugróan magas összegű hívást találtam a telefonszámlámon, de nem emlékeztem, milyen számot hívtam másfél hónappal azelőtt.

Miért fontos? Szexvonal volt és teherbe estél?

gabors 2015.05.30. 00:18:30

ez mar a hetvegi ???
.
.
.
.

Manyecska 2015.05.30. 00:45:48

@gabors: jah.latnad milyen panoramat latok innet a zagybol.;-)

Manyecska 2015.05.30. 01:10:05

@igazságos: jesszus a pasim enekwl a gep elott atjonnek a szomszedok.cigi a kezeben.xd basszus milyen miseket tudna cerebralni xdd...asszonta regelni fog es kinyirja a nept xd..xd

Mityu Addideapénzt kft LE 2015.05.30. 05:18:56

Aza' okostelefony nem képes megjegyezni mikor kit hívok, vagy mi? :)

Manyecska 2015.05.30. 06:31:20

én a ti pénzeteken pofaztam tegnap este leven pasim koztisztviselo..ingyer vokt a mobil..xdd cserebe este kilenckor én alkottam az engedélyeket a népnek. xd..hamar a tulorakat bsznak kifizetni...

Brail Kast 2015.05.30. 10:56:44

A telefonszam miota szemelyes adat?

Szemelyes adat a nev, lakcim, szuletesi datum, anyja neve, szemelyi szam, stb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 11:38:26

@atpijkamo: 100 %nal
ez ilyen egyszeru
@gabors: hat ez se igy van
vegyel kezedbe egy napilapot
@Sasfióka: a telefon altalaban valaki neven van, aki veszi, aki fizeti a szmlat stb.
onnantol qrwara nem erdekel pistikenek a jogai
az en telefonom es ha kerem kiadjak, kit hivtam es kik hivtak
ennyi

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 11:41:20

@igazságos: hat szivem, csuklobol megvadolsz valakit biztositasi csalassal, akkor ne csodalkozz
/most arra nem terek vissza, hogy betorni a sajat kocsim ablakat terkovel, ertelmetlen dolog/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 11:52:26

@venszivar: macskamano volt
amerikazott, hogy nalunk van a kozepkor, mert van halalbuntetes
/persze norvegia job, az a csavo kb most is netezik a magancellajaban, vegulis csk 77 embert olt meg/

Ciri 2015.05.30. 11:53:31

Miért nem használsz okostelefonos alkalmazást? Az összes sms-t és híváslistát vissza lehet állitani velük.

AtiSnatch 2015.05.30. 12:06:44

@hagyma: nézd el atpinak, ahogy öregszik egyre szenilisebb...

igazságos 2015.05.30. 12:42:39

@hagyma: te nem itt laksz bár amcsiba is simán kitelik a biztosítási lóvéért összetöretni a kocsid

Pláne ha Mary pénzét kéne rá költeni

Amúgy továbbra is az a vélemény h mindig a tolvaj és a hunyó követel több lóvét mint amennyi járna neki

igazságos 2015.05.30. 12:44:47

Ha a kocsi régi, még mindig jó felújíttatni biztosító pénzéből

a poszter is pont ezért költött rá többet a kelleténél tudván biztosító fizet

igazságos 2015.05.30. 12:52:13

A poszter is csak utólag módosított úgy meg mondhat amit akar hogy jól jöjjön ki belőle

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.30. 12:56:31

@Brail Kast: A telefonszámod sem használhatja fel akárki akárhogyan, lásd marketingcégek. Adatvédelmi törvényben szerepel...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 12:57:02

@igazságos:
na most mar szagertsd ezt a posztot

Escaped 2015.05.30. 13:00:51

@Csokis: Hazatrollta;-)
Te meg az I. hsz-ben megválaszoltad a hét kérdését.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.30. 13:01:47

@Mityu Addideapénzt kft LE: Hát, ha törölgetik a híváslistából, vagy esetleg újra kellett szoftverezni, akkor nem biztos.
Meg azt sem mutatja meg, hogy azért 50 ezer a számla, mert hívtál valakit, aki külföldön volt, ilyesmi.

Escaped 2015.05.30. 13:09:44

@atpijkamo: A töredelmes beismerő vallomás a bizonyíték(ok) királynője.

Mondjuk, amikor a kihallgatás során a letartóztatott személy röhögdicsél azon, hogy többedmagával agyonvert valami öregasszonyt. Majd a közvetett bizonyítékláncolat megszakad, mert a bizonyíték szannyeződött, kivel nem megfelelően tárolták /szállították, így kuncogiék kapnak egy nagy ejnye-bejnyét, akkor jobban örülnék, ha a t. bírósegg elhinné a vallomást.

igazságos 2015.05.30. 13:12:09

@AtiSnatch: szokatlanul vagánykodsz mostanság

Nekem elmondhatod ennek okát

igazságos 2015.05.30. 13:13:34

Hm hm ja hogy batgirl meg snaccs

igazságos 2015.05.30. 14:19:42

@hagyma: amúgy az se életszerű, hogy egy benne hagyott kabátért feltörsz térkővel egy kocsit

ott kellett hogy látszódjanak az értékek, vagy volt benne pl. laptop, táska is

igazságos 2015.05.30. 14:21:28

még sose láttam ilyen nagy és édes epret :)

akinek kell, jöjjön le vidékre

igazságos 2015.05.30. 14:26:44

eperszezon van, mindenki szedjen magának

ha kérsz, és kapsz, az nem lopás

csak ha nekiállsz magadtól szedni a szomszéd kertjéből

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.30. 15:10:10

Nem olvasom el a hozzászólásokat: lehet, hogy te hívtad azokat a számokat, de a szolgáltató nem feltételezheti automatikusan, hogy a részletezőt is az és csak az látja, aki a hívásokat kezdeményezte.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 15:23:08

@pythonozok: na es?
a sajat hivaslistamat annak mutatom meg akinek akarom...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 15:24:28

@igazságos: en videken elek:)
remek eper van itt a kozeli farmerboltban
es hajolgatni sem kell erte

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.30. 15:25:23

@hagyma: te igen. De a szolgáltató nem. Egyébként visszaolvasva, mások már leírták érthetően.

igazságos 2015.05.30. 15:32:35

@pythonozok: pont ez a poén

valaki kemény számlát csinált a poszternak

=> ő nem tudja, kit hívtak ennyi sok pénzért az ő telefonjáról

ezért szerette volna megtudni a hívásrészletezőn, kit mennyit miért hívtak

csak nem akarta a gyengébbek kedvéért ezt így kiplakátolni, hogy valaki átverte a posztert

nyilván egy családtag

igazságos 2015.05.30. 15:35:34

mert egy ember, ki nem adja a kezéből a telefont, tudja, hogy kit miért hívott és mikor

neki ezért kell a hívásrészletezőn a teljes telefonszám

vagy esetleg egy megcsalt feleség akarja tudni, hogy férje kit hívott az ő telefonjáról :) (mondjuk a dadussal ugye :))

vagy esetleg a lánya/fia kölcsönkérte apuka/anyuka telefonszámát és közben óriási telefonszámlát csinált neki

=> te így nem tudhatod, kivel ki beszélt, s szeretnéd lenyomoztatni azt, aki a te telefonoddal számlát csinált

igazságos 2015.05.30. 15:38:01

A telefonján pont ezért mindenki lebukik.
Ha kölcsönadtad másnak, ne csodálkozz, hogy az telefonszámlát csinál. Esetleg nem is kölcsönadta, valaki kölcsönvette a poszter tudta nélkül.

@Sandor Akarki: minél több az IP cucc, annál jobban elvonja a torrentezéstől, pornótól való netsebességet :)

igazságos 2015.05.30. 15:40:14

Én is úgy tudom, hogy kemény 1000 forintért lehet igényelni hívásrészletezőt, teljes számmal.

Még nem próbáltam ki, de van ilyen opció, hogy mennyire írja ki a számokat, passzolok.

De biztos, hogy külön kell kérni és fizetni is érte egyes szolgáltatóknál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 15:41:20

@pythonozok: a szolgaltatonak nem is kell senkinek elkuldeni, cask nekem az ugyfelnek
megkerem
beleteszik egy boritekba
elkuldik nekem
errefele igy megy
@igazságos: na es
ha az en telefonom, a nevemen van en vettem en fiztem a szamlat stb stb stb
akkor, ha akarom megkerem a hivaslistat
es kiadjak
nekem
nem a szomszednak, nem a gyerkemnek, nem a dadusnak stbstb stb.

igazságos 2015.05.30. 15:44:03

@hagyma:

UPC-nél lehet nem így megy, ahogy a telenornál, T-comnál és a vodánál. :)

gabors 2015.05.30. 15:48:06

@Mityu Addideapénzt kft LE:

kivette valaki az elemet ???

okos telefont ujra kellett inditani mert meg okossabb akart lenni lasd legujabb almafon hiba ...

van ilyen ...

miert ne kerdezze meg a penzt beszedo cegtol ??

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 15:50:42

@igazságos: hat en egyikkel sem vagyok kapcsolatban
azt latom, hogy nem igy megy
ez a szemelyisegi jogok vedelme ez vicc otthon ombuccmanostol
meg az szdsz talalta ki
meg a korozott bunozonek is kitakarjak az arcat
le se lehet irni, hogy cigany
erdekes itt leirjak, afroamerikai ilyen magas, olyan kover es virit a kepe
elfogas utan is
/termeszetesen itt is igazolni kell hogy en vagyok en egy hivaslistahoz, mint mondtam cim, szamlaszam, ssn, barkinek nem adjak ki
de ilyen hulye nyilatkozatokat sem toltetnek ki

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.30. 15:55:08

@hagyma: te tényleg ennyire buta vagy? Törvény szerint SENKINEK nincs köze hozzá, hogy milyen számokat hívsz.
Az adott SIM kártyát nem feltétlenül az használja, aki a számlát fizeti. Pl. elvileg apukának semmi köze hozzá, hogy a pici, egyetemista lánya kiket hívott, de a feleséged is - ha egyáltalán van olyanod - sem jogosult hozzáférni a híváslistádhoz. Na mindegy... foglalkozzon az ilyen trollokkal, akinek nincs jobb dolga!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 16:01:20

@pythonozok: igen ilyen buta vagyok
sorry
felesegem koszoni szepen jol van
sajat telefonnal
nem hat mint mondtam en a tulajdonosa az elofizetoje lekerhetem barmikor, nem az egyetemista lanyom nem a felesegem
EN
ha meg hasznaltak a telefonomat, igy jartak
de azert orulok, hogy okos vagy, kivanom kapjal egy tulszamlazast es mondjak meg, nem adjuk ki mert a pici lanyod is hasznalhatta

torveny szerint senkinek nincs koze hozza, cask NEKEM
ezt magyarazom
de NEKEM igen
ahh
remenytelen
es meg az amerikaiak a hulyek....

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.05.30. 16:13:28

@hagyma: azt nem fogod fel te idióta troll, hogy a szolgáltató nem tudhatja, míg nem nyilatkozol róla, hogy aki a részletezőt megkapja, az jogosult-e látni a hívott számokat. Ha megkapta a nyilatkozatot, hogy csak a jogosult látja, attól kezdve a te sarad, hogy így legyen. Asszolgáltató csak magát védi.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.30. 16:17:15

@pythonozok: mondjam, ki az idiota?
nem mondom, mert nem tehet rola...
errol beszeltem
felesleges baromsag
bemegyek, kikerem, ideadjak, mer az enyem
semmi kozuk hozza, mit kezdek vele
de haggyuk gyenge elmejuekkel nem beszelgetek, megnezem a fradi meccset, meg sutok csirket

Manyecska 2015.05.30. 16:55:16

@hagyma: en most foztem a pasimnal lecsos csirket.;-) profin vagja a hagymat xdd

Manyecska 2015.05.30. 18:07:53

@hagyma: xd azt konkretan negykezlab kell szedni xd par eve 12 kg.t szedtunk le nem esett jol.

Black Hole 2015.05.30. 19:51:39

@pythonozok: basszus, te nem lehetsz itt régi :-)
Vagy csak szereted az extrém sportokat. Különben nem állnál le vitatkozni az univerzum legokosabb emberével :-)

Manyecska 2015.05.30. 20:21:37

mega Balaton.gyerekek furottek most benne mi a p..a..ikszpe

Black Hole 2015.05.30. 21:04:55

Csícsónénak 3 lánya, sallalallala...

gabors 2015.05.30. 23:11:33

amugy csak mondom nogy nem szdsz csinalta ezt a barom rendeletet (ha abbol tenyleg a fenti nyilakozat szarmazik) mert 2012-es ami mar joval azon a bizonyos nyoccccc even tul van !!!

igazságos 2015.05.30. 23:28:00

ha az én telefonomról hívott családtag mást, akkor nehogy már én ne tudhassam meg, kit és miért hívtak a saját telefonomról

leszarom, hogy másnak ez nem jelent jót, a saját telefonjával csináljon mindenki azt, amit akar, ha azon arról hívtak, nekem is jogom legyen tudni

ez olyan, mint amikor a tiéd a kocsi, de kölcsönadod a havernak, aki balesetet okoz, de attól még te fizetsz, mert te vagy a tulaj, hiába hogy nem te vezetted

igazságos 2015.05.30. 23:30:11

NEM AZ NMHH A LUDAS,

hanem az Adatvédelmi törvény, pont ezért a

Nemzeti Adatvédelmi és Információs Hatóság

hatáskörébe tartozik

Black Hole 2015.05.31. 00:43:09

Azért ez a Balaton körbe futás nem volt semmi! A tüdőmet majd ki köptem :-)

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.05.31. 01:37:32

@atpijkamo: engem csak ne fotózgasson valami szájtáti senkiházi a jóváhagyásom nélkül. Otthon a kertjében a pitypangot azt kedvére fotografálhatja.

Jó a törvény úgy ahogy van. A poszter pedig gyanús alak. Ha egyszer tényleg ő hívogatta akkor miért akarja most visszanézegetni, miért nem tudja, hogy ki az akit hívott. Valami kétes dolog lesz ez.

gabors 2015.05.31. 01:55:01

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: ez elegge hulye hozzallas..

eredetileg arrol van szo hogy ha kozteruleten tartozkodsz es mindennapi tevekenysegeidet vegzed es en is koztereuleten vagyok es latom hogy mit hogy csinalsz (megfigyelem) akkor azt meg is orokithetem magamnak ha akarom (azt sem lehet megtiltani hogy emlekezzem minderre vagy leirjam akkor amikor torteni ... stb) ... mert ez a reciprocitas elve Te azt csinalsz szabadon nyilvanos helyen amit akarsz meg en is ... itt SEMMI FELE magan titokrol nem lehet szo ... minden nyilvanos helyen tortenik... vagyis nem is varhatja el senki hogy ez magantitok legyen ...

ez sima fotozas ... (nem teleobjektive fuggonyon keresztul a furdoszobad)...

nem tudom erted vagy nem de a mai szabalyok elegge eltorzultak ... miert ne orokithetnek meg barmit is ami nyilvanos helyen tortenik beleertve embereket cselekedeiket is ... (NEM publikalasrol van szo nem ujsagot keszitek penzt csinalok mindebbol ... )

gabors 2015.05.31. 01:59:20

@gabors: amugy ezert VANNAK kepeim az 1989-es orban viktor hosok terei beszederol amin ezrek vannak rajta 10-15 kepen lehet akar 3-4 ezer ember is minimum 10% felismerheto ...

ezt magan ember ne tehesse meg ??

?@Vajk a Vitéz Várjobbágy: nagyon szar vilag ele neznenk ... csak gondolkodj is egy kicsit ... (nem kotelezo egyeszerunek lenni konnyebb )

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2015.05.31. 02:07:57

@gabors: hát engem csak ne fotózgasson valami jöttment alak, amikor mondjuk kiülök megenni valamit vagy csak sétálok az utcán. Mégis milyen jogon fotózgat másokat? Nincs erre semmi szükség. A nyomorult fillérbaszó biztos sokallja, hogy megvegyen egy képeslapot és ezzel támogassa a helyi turisztikát.

Hát gebedjen meg ott ahol van. Semmi szükség erre a mindenki mindenkit megfigyel meg fotózgat meg kiposztolgat mindenhova kultúrára. Ezzel is csak a Tudjukkiket szolgálja, hogy nyomon kövessenek mindenkit. Tíz-húsz év és a tanuló algoritmusokkal feldolgozzák a big data cuccokat, amiket a sok ostoba jobbágy behord a Felhőbe és akkor majd csak egy kattintás lesz valami főzsicinek vagy a poroszolóinak elővenni rólad bármit. És az csak a legalapabb, hogy megpróbál rádsózni egy személyre szabott marketingprofil alapján valami vackot. És ezt mind a tudatlan marha nép csinálja saját magával.

gabors 2015.05.31. 02:42:27

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: itt szokas ezert sajnallak sot nagyon sajnallak hogy ilyen egyszeru vagy ....

nem megfigyel ... klasszikus eset mikor senki nem csinalhat mar ilyet mert mindenki ugy gondolja mint Te "Semmi szükség erre a mindenki mindenkit megfigyel meg fotózgat "Semmi szükség erre a mindenki mindenkit megfigyel meg fotózgat"

mikor a rendorok gumibotoznak _________________ ide helyettesihetsz amit akarsz (cigany/neger/buzi/zsido/leszbian/kommunista/van rajta sapka/nincs rajta sapka/stb)

majd akkor gondold ujar mikor rajtad nincs/van a sapka ....

"Jó a törvény úgy ahogy van. " nem tudom fiatal lehetsz .... ha nem akkor nem is merek tippelni ....

Manyecska 2015.05.31. 09:57:47

@Black Hole: fiamek ott voltak oszt.kirandulason.tegnap jottek haza.fullos panzio..svedasztalt hianyolja itt xdd...igy ballagas elott meg betosztak oket a 22 fokos Balatonba...

Nagy Péter 2015.05.31. 10:37:15

Itt arra vonatkozik, hogy ha rajtad kívül más is használja a telefont, akkor őtőlük kértél engedélyt, hogy megismerd azokat a számokat, amiket ők hívtak.

Aureliano Buendía 2015.05.31. 10:59:21

@Nagy Péter: az rendben, de nekem a Telenor a saját mobilszámomról így adta ki a hívásrészletezőt:)

Aureliano Buendía 2015.05.31. 11:05:12

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: te ugye egy nagyon egyszerű ember vagy, aki azt gondolja, hogy rohadtul fontos a világban, és nyilván majd mindenki a te fotódat akarja megosztan i a világhálóm, a TEL-ről nem is beszélve, de talán még a Moszad is rólad gyűjt adatokat.

Nekem meg pont te vagy az a zavaró tényező, aki látja, hogy szeretnék készíteni egy fotót, de csak azért is elsétál a gépem előtt, nehogy már 2 másodpercig előzékenyen megállj, hisz minek is lennél udvarias.

A másik az, hogy egy közterületen ugyan miért ne fotózhatnám le mondjuk az utcát? Várja éjjel 11-ig, míg kiürül? Gondolkodjál egy kicsit.

Képeslap: majd egyszer, ha kimerészkedsz az utcára, és urambocsá el mersz menni nyaralni, nézd már meg, milyen képeslapok vannak. Ja, és az alusapkádat ne hagyd majd otthon, nehogy megkemtrélezzenek az űrgyíkok.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.05.31. 11:13:22

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Mert aztán mi lesz, ha valaki feltesz egy képet az 500px-re, amin ott vagy az utcán, és nem vagy felismerhető, mert mondjuk 10 pixel a fejed? :D
Te, nyugatabbra direktbe nyomhatod az utcán kávézókat, rá se sz*nak.

Nem inkább te vagy a gyanús alak? Hiszen akinek nincs vaj a fején, azt nem érdekli, hol látható.

Black Hole 2015.05.31. 11:39:49

@Manyecska: körbe is futották mint én? Mert csak úgy ér!

Black Hole 2015.05.31. 12:00:24

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: teljesen igazad van, nehogy hagyd magad meggyőzni a sok okostojásnak. Ezt az egész fotós ízét a háttérhatalmak találták ki, és járatták csúcsra! Sokan nem tudják, de a mocsok chemtrail-ezés közben is csinálják a fotókat, hogy az emberek hogyan reagálnak! Legújabb trükkjüket épp most dobták be! A korlátlan fotófeltöltés a google tárhelybe! Csak a hülye nem látja, hogy ezzel mi a cél! Így előbb vagy utóbb, de minden emberről lesz fotójuk, de még arról is, hogy szövetnadrágot hordasz, vagy farmert. Basszus, a szőrtüszőket analízálják az arcodon, és rájönnek, ha nem a tudjukkik érdekeltségi köréhez tartozó after shave-et használsz! Ilyesmi szempontok alapján döntik el, hogy milyen népeket töröljenek el a föld színéről, és kik maradjanak meg! A sok biztonságikamera is ezért van mindenhol, csak a nevük megtévesztő! Megy minden a felhőbe, és figyelik, hogy xy már x-szer volt a mekiben, de egyszer sem a Burgerkingben, Gipsz Jakab meg egyikbe se jár, hanem van pofája a MAGYAR lángossütőnél zabálni! Észnél köll lenni, na.

igazságos 2015.05.31. 12:32:07

@Black Hole: így van

csak mérgeznek minket hülyül ès hízik a magyar na meg fogy

mindenki rákba döglik meg aki meg nem az szerencsés

a saját perverziói mindenkinek fontosabb s már az isős bottal járómak se adják át a helyet

a ciggók azt hiszik mert többen vannak mèg uraknak gondolhatják magukat a putrijukba

és közterületet se lehet kamerázni holott mindenkinek nem hivatalosan úgy van beállítva a kamerája

a tolvajok nem repülővel jonnek hát mit vizsgáljon a kamera ha nem az utcát h ki megy rajta

a poszter meg legközelebb még a budiba se menjen ki a telója nèlkül

felelőtlen az olyan aki nem tudja mitől lett magas a számlája

ha meg nincs bizalom akkor szerezzen az egész családtól de még a kutyától is aláírást

jogai úgyis csak annak vannak aki egyenlőbb

Manyecska 2015.05.31. 12:52:02

@igazságos: ....àrad a geCsí a homaron! xd

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 12:52:02

@gabors:
es tobb tizmillio dollar is persze amit erre elkoltenek"

Mire költik ezt a pénzt?
Mert olyat is olvastam, hogy a halálbüntetés mekkora pénzbe kerül
Vazze , az életfogyt sokkal többe.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 12:55:45

@hagyma:
beleteszik egy boritekba
elkuldik nekem errefele igy megy"

Hm
Pfff, írtyátok az erdőket, persze Floridát elönti az ár.
Nincs internet és emilezés a ZUSA-ban?
Fejlett országokban mint Mo. van.
Gyere haza, most az állam támogatja a repatriálókat.

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 12:57:22

@ColT:
Valami hibás lemezünk volt, és a játék lefagyott a legvége elött. Szoval sose tudtam meg a végét :)

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 12:59:08

@horex: Persze nem Nintendo, haben C64

Manyecska 2015.05.31. 13:00:39

@igazságos: pasim irodaja be van kamerazva!!! harman vannak.de pentek este betekertem este nyolckor segiteni mondom a portasnak az asszony keresi xd egyedul volt két doboz sörrel cigizett pont a fustjelzo alatt...monnyuk éjjel kettőkor is Sex Piatols.tovabbkepzesben reszesulok.xdd

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:06:05

Most nézem ezt a flashmobot
//indavideo.hu/video/Fame_-_A_Hirnev_ara_-_flashmob
Jön a gyalogrendőr, de ki kell takarni a szemét
Közben a Downing Street 10. elött posztToló rendőrt meg mutatják

Black Hole 2015.05.31. 13:08:51

@igazságos: látom te látod, hogy mi folyik itt!! Végre azt látom, hogy vannak felvilágosult emberek! Le se merem írni, hogy kik telepítették be a kiket, hogy a szaporaságukat kihasználva kiszorítsák Attila népét a jogos örökségükből, hogy mocskos karmaikkal megkaparintsák a Föld szívcsakráit a Pilisben! Normális ember tisztán látja, hogy mifolyik itt. Közben meg fényképeznek, és letagadják a telefonszámokat! Ráadásul a telefonod helyzetjelzőjén keresztül azt is tudják, hogy hány percet töltesz a klozeton! Figyelnek minket, én mondom!

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:15:24

@Black Hole:
Asse feledd ki a felsorolásbol, hogy távolrol be is kapcsolják a kameráját és nézik a klozeton

Manyecska 2015.05.31. 13:16:32

@horex: ird be hogy Sid Vicious My Way..vagy C mon everybody.. p

igazságos 2015.05.31. 13:16:44

@Black Hole: olyan fura h éjszaka is kemtréleznek az utóbbi fél évbe

sajnos a nógrád megyei helyen jön be és ki minden repülőgép ez a fő útvonal

1-2-től reggel 6-ig van csak nyugalom

sose volt előtte éjszaka repcsi mer mindig fokozatosan lezárták a légteret

esztergom vác kijövő bejövő útvonal volt de most már minden pilóta sz@rik bele mennek amerre látnak

szlovákiába se jobb a helyzet oda is betelepültek és a határ mentén leputrisodott pár szép szlovák város

ide csak akkor jönnek ha máshonnan kirugdosták ezeket

ja és még az ötmilliárdot is ki kellett már sorsolni valakinek

nyomoz mindenki mindenkit de majd visszajön állítólag a 100 évvel ezelőtti világ amikor se telefon se internet se benzin

nem volna az olyan rossz

aki meg nem bízik másba annak minek család meg telefon

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:17:37

@Manyecska:
Lkényeztetted a fiadat!
22 fokban bőven úszik a barátnőm, sőt 20-tol kezdve

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:19:04

@Manyecska:
Sid Vicious My Way

Ez jött válaszul
"Két komment elküldése között várnod kell!"

igazságos 2015.05.31. 13:20:08

@Manyecska: há ne is mondf
a kamerás ip oldalon azt néztem h alszik a baba neg hogy dolgozik a zőldséges pénztárgépböl lop e

meg valami irodában könyvelt 6 csaj 3-3 egymás mellett h mit csinálnak de még a kanera is látta a monitorok felét

Manyecska 2015.05.31. 13:20:39

@horex: pasimal a zajtot se csukhassak be engem is alg akartak felengedni.àllami cég xd mondtam is ne nagyon taperoljon xd mer elsul a megfigyelo osztag.xd..

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:23:29

@horex:
Elég gyenge, a befejezés viszont jó volt

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.05.31. 13:27:02

Nem lesz ma új poszt?
Akkor megyek
Jókat!

Manyecska 2015.05.31. 13:27:10

@horex: abban en is.de ok strandoltak xd..17 fokos volt a heten xddd brrrrr. ird csak be jo zeneket nyomnak ;-) kb igy megy at a pasim bringaval a piroson.stop.tablan.Ãhitattal figyelem xd még rajtam is tultesz ikszpe.jo hogy mondod pont egy honapja lesz hogy megismertem.erre jo volt majus elseje! xdd

igazságos 2015.05.31. 13:29:49

ja a malàj gépet se találják meg soha ami a tudjukkiknek szállított kitudjamit

de egy egész repülőgépet beb@szott az óceánba oszt megpróbálták rákenni a pilótára

Black Hole 2015.05.31. 13:34:58

@horex: ezt minden gyerek tudja! De nem csak a főkamerát, hanem az előlapon lévőt is, mert a grimaszokat figyelik, és elemzik, hogy sárgát dobtál vagy barna macit, esetleg ha nagyon boldog az arcod, akkor tudják, hogy egész más okból voltál ott, míg a másik kamera veszi, hogy a csempére mi került? Ebbe a témába viszont mélyebben nem mennék bele, hátha kiskorú is olvas homárt!

Black Hole 2015.05.31. 13:45:55

@igazságos: még csak éjszaka tolják vastag csövön! Reggel meg szeded össze a tojásokat, és csodálkozol, hogy 3 sárgája van, meg vastag a héjja! Szlovákoknál is csak az elcsatolt területeken, a főleg magyarok lakta helyeken nyomják!

Manyecska 2015.05.31. 13:55:44

@igazságos: majd egybe keresik meg a összest..

Black Hole 2015.05.31. 13:56:52

@igazságos: azt a hülye is tudja, hogy NEM TŰNT EL! Egyszerűen ellopta az USA! Az utasok kaptak egy misit dollárban, hogy kuss legyen, meg új személyit, és zsíros évjáradékot, meg lakást egy luxusappartmanban! Persze, hogy nem pofáznak! A gépet meg egy titkos helyen átfestették, ültettek rá orosz hazafiakat családostól, aztán irány Ukrajna! A többit meg tudjuk! Mondd, ha nem így vót'! Valahogy csak le köll járatni az egyetlen tisztességes népet, akik annyira rendesek, hogy egy komplett félszigetnek megengedik, hogy védőszárnyuk alatt találjon menedéket a lakossága!

Manyecska 2015.05.31. 14:16:18

bagzani mentem ugye vasarnap van gyarapiccsuk a lelekszamot.xd

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.31. 14:44:02

@horex: ugy kapom, ahogy kerem
Mary eleg konzervativ
papiralapu szamlak jonnek
internet, telefon aram, ujsag
biZony ujsag!
mi jaratjuk a helyi lapot
ugy szeretjujk olvasni
O az agyban en a klotyon

Manyecska 2015.05.31. 15:29:53

@hagyma: de azt csinalunk.ha nyerunk a lotton mer az otodikk lenne kettonknek egyutt.az sok egy fejletlen orszagban.gondolkodo elmenek ugye.pff.

Manyecska 2015.05.31. 15:33:32

@hagyma: egy itthon doglik ket nap kirandulas utan..keresztfiam meg apujaval videken.én meg lépek.

gabors 2015.05.31. 16:09:49

@horex: evvel semmi en arra gondoltam akinek horogkereszt van a homlokan .... (nem a horogkereszttel van gondom) de akik egy terhes nobol kivagjak a gyereket (Sharon Tate) azok siman megerdemlik hogy elaltassak oket ... es ha csak 90% hogy ok tettetek akkor is 10% belefer ...

na most az manson ggen a charles, most eppen azert kuzd hogy feltetelessen szabadlabra kerulhessen ... ezt kar meg etetni is

gabors 2015.05.31. 16:21:55

@horex: tevedsz az eletfogy egy nagysagrenddel olcsobb... a tizmillio az az ugyvedek ugyeszek birosagi koltsegek ... egy halabuntetest automatikusan fellebezik minimum egyszer ezek a procedurak kb 4-5x tobbe kerulnek mint az eredeti targyalas itt mar "hozzaerto" vedelem is kell havi 10-20 ezer per ugyved (amibol atlag 3 van ) es eltart 2-3 evig ez elso kor .. utanna ismet fellebeznek ... hidd el nagyon sok penz .... keress ra ha nem hiszed, de atlagban egy halalbuntetesi ugy 10millio dollar felett van ...

egy atlag maximum fegyhaz eves koltsege eletfogytiglanos vendegre szamitva 40-50 ezer (dollar az usa-ban) evente vagyis az ifju legbekesebb vallasert jihadolo, mondjuk rabosodik (85-20)x50=915 ezer-ert rohadhatna elete vegeig ami 1/10-e mint amibe kerul majd hogy elaltatjak (amugy ha nyilvanos kerekbetores vagy felnegyeles lenne akkor behozna a penzt lasd mayweather/paqio 99dollar live) ... de ha "veletlenul" beteszik az arja-nation-s blokkba par napra 900ezreet lehetne sporolni ...

gabors 2015.05.31. 16:27:31

@horex: fejlettebbek a fejletteb orszagban is meg tudjak nezni azt az onlanyt is ...

de mikor nekem kellett (de tenyleg) mert birosagi ugyem volt akkor muszaly az "autentikus" papir valtozat ... nagyon sokat tud segiteni amikor a "szemtanu" eppen meg orakig otthon volt a sajat telefonhivasai alapjan ..... pedit "latta" hogy milyen gazemberseg tortent .... 20 km-re onnan ...

gabors 2015.05.31. 16:31:30

@horex: "Gyere haza, most az állam támogatja a repatriálókat. "

hulye lenne, azonkivul meg nem londoni meg nem fiatal meg nincs multis allasa... angolul esetleg tud mar ....

de par evtized (figyelsz adok tobbet) kulfold utan a mai Mo nem alternativa ... ja ezert nem vandorol ki senki ahogy a kormany szovivo is megmondta tegnap

gabors 2015.05.31. 16:35:05

@igazságos: "ja és még az ötmilliárdot is ki kellett már sorsolni valakinek
"

ne aggodj en nyertem meg es nem adok senkinek semmit ....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.31. 16:37:26

@gabors: neked kene mar hazahuzni
esetleg meg tudsz magyaryul, valamit gagyogsz angolul, bar az allampolgarsagra a jelek szerint meg keves
/EU-n beluli melo nem kivandorlas, ezt valamelyik hulye kitalalta, az egyszeru munka es lakhelyvaltoztatas, ezert jott letre az EU, de cask ido kerdes mikor bomlik fel, britek tuti kilepnek, gorogok becsodolnek stb./

igazságos 2015.05.31. 16:43:14

@gabors: tőled nem is kéne há valahogy kinkéne kaparni az amcsi grttóból

aztán jó fektesd be nekem ja és ne nőt vegyél feleségül :)

igazságos 2015.05.31. 16:51:30

@hagyma: amcsi amcsinak nem farkasa

gabors is megveheti most már az állampolgárságot magának

neked is kifizette Mary

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.31. 16:57:05

@igazságos: O nem amerikai, cask jottment zodkartyas
az allampolgarsagot nem peze adjak
@gabors: te nem lottozol, cask a prolik lottoznak ugy tudom toled

igazságos 2015.05.31. 17:23:53

@hagyma: te is az vótá

ezt magyarázom a cigány se magyar csak azért mert azt hiszi és magyar állampolgár

aki cigány cigàny marad

ja nem a lottó káros hanem a sportfogadás mer nem lehet vele olyan sokat kaszálni

gabors 2015.05.31. 17:58:32

@igazságos: koszi !!!! vedelemre nem szorulok ...

"amcsi amcsinak nem farkasa"

mint tudjuk en csak itt elek mint menekult (meg csak nem is vandoroltam ki a fidesz logika az az hogy amig meg nem hal a magyar kulfoldon addig vissza is mehet ezert nem is kell kivandoroltkent szamontartani ... fidesz chemtrail eleg eros meg amicsban is szorjak NC felett meg hamufaluba is elert)

gabors 2015.05.31. 18:07:40

@igazságos: mint tobbszor irtam nem lottozom sot mas "szerencse jatekot" sem jatszom az a szegenyek (tanulatlanok/bevandorlok) kiugrasi/felemelkedesi terve ... nekem nincs szuksegem erre mar tobb eve 6 szamjegyu a keresetem itt (igaz meg egyessel kezdodik) es amihez ertek egyre ertekesebb ...

amugy nagyon orulok neki hogy a munkasosztaly (itt middle-classnak is csufoljak) elkolt kb 65 milliard dollart az allami lottokon evente mert ennyivel is kevesebb adot kell fizetnem mint haztulajdonosnak peldaul ... vagy 1-2% alacsonyabb az AFA-is emiatt .... (ez kb fele mint teljes Afganisztani haboru volt de ezt evente elkoltik donto tobbsegeben "okos" kozeposztalybeliek)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2015.05.31. 18:09:35

@gabors: nekem 7 szamjegyu es nem egyessel kezdodik

gabors 2015.05.31. 18:17:33

@igazságos: na haggyad ma!!!! amcsi tobb mint ket eve!!!!

az ugy megy hogy vasarnap jottment volt meg csak zoldkartyaval, (elotte persze illegalisan jott es ment) bement hetfon felemelte a kezet elmondta az eskut oszt mar amerikai ... csak nosulni kellett (valoban nincs mas ut ... egy ket mas legalis mod is van de azok par ezer evente emiatt is van kb 20-25 millio illegalis jottment manapsag ez foleg a konzervative kereszteny feher repiknek koszonheto) ... hagyma is az (illegalis jottment) lenne meg mindig csak szerencseje volt es amor nyila eltalalta vagy ot vagy Mary-t vagy mindkettojuket ... :-) ahogy itt mondanak "he was in ther right place at the right time" mindketten ugyan abban a hotelban takaritottak ... :-)

gabors 2015.05.31. 18:53:27

hamufaluban akkor nagyon jo szallodak lehetnek 7 szamjegyu fizetessel vannak ott pincerek ... milliomosik szolgalnak fel (nem hogy milliomosok de tobb mint egy milliot keresnek ... ja hogy az venezualai pezo ??? bocs akkor nem szoltam)

amugy nagyon is orulok es orulnek minden magyar szarmazasu de amerikainak aki millio dollart keres evente .. biztos van csak nem a hamufaluban berel egy hazat ...

Manyecska 2015.05.31. 22:23:13

nem kene mar aludni?? xd

Black Hole 2015.05.31. 23:51:00

Egyik-másik kommentre azt hittem, hogy hallucináció, pedig tényleg ott van! Annyira ott van, hogy a nagyarc is kilátszik mögüle :-D

gabors 2015.06.01. 01:45:16

na 197 a termes egy sima vasarnap ... koszi hivaslista ...

orulok hogy itt nincs ilyen basztatas online feluleten lathatom a ki/be jovo szamokat igy pl tudom anyos kiket hiv ... illetve nem mert annyira nem erdekel hogy a szamrol kideritsem kije de a szamot tudom ... abszurdnak tartom hogy szemelyes adat lehet hogy kit hivtam valaki mas telefonjan....

kerni akkor kell ha papiron "hivatalosat" akarok amit fel is tudok hasznalni jogilag ...

Manyecska 2015.06.01. 04:55:02

@gabors: a rendorseg sem adja ki hivaslista alapjan ki zaklat pl. hiaba lyelented fel.ugyanis voltak ebbol balhek allitolag.regen siman kiadtâk...most ők inditanak eljarast.

gabors 2015.06.01. 05:23:59

@Manyecska: ertem, itt is csak akkor tudom a nevet ha a szam tulajdonosa nyilvanos szamot hasznal, vagyis benne van a telefonkonyvben (ez az alap a "titkos" szamert fizetni kell)

venszivar 2015.06.01. 08:52:19

"látom" a két p.csának + a két kitántorgottnak megy a "szekér"....:)

Manyecska 2015.06.01. 08:55:52

Most látom milyen szép ő!!!
Rakatnék fel spirált, de már késő..

Inda Administrator (törölt) 2015.06.01. 09:38:03

na ez lol

Escaped 2015.06.01. 09:40:38

A fotózás/személyiségi jog/ képmáshoz való jog/ felhő kérdéshez:

azt már jól megszakértettétek/szagértettük, mikért nem látszik a térfigyelő kamerákból kinyert doku-realityn a támadó/tolvaj/garázda arcocskája, de joggal tartanak a róluk készült felvételek, a róluk nyilvántartott adatok ,,rosszhiszemű" felhasználásától, akik itt /vagy NDK-ban/ éltek néhány évtizede. Nem egy, nem két ember életét tették tönkre azzal, hogy ,, rosszkor, rossz helyen" látták, fotózták őket. Pl. a templom bejáratánál...

Oszt ezek a régi szép idők simán visszatérhetnek, főleg, ha továbbra is ilyen nagy terrorkészültség lesz.

Escaped 2015.06.01. 09:48:28

@venszivar: S még csak licitálni sem tudnak magyarosan. Hat meg hétszámjegyű jövedelem, gondolom, éves szinten. ( á propos, van ott NAV?)

A rendes magyar prosztoló leginkább négyszámjegy alatt igyekszik tartani a jövedelem-bevallást. (Míg rá nem jön a NAV.)

joska61 2015.06.01. 10:07:00

Pedig egyszerű. Az a hívás volt nagyon drága, amiben az a búgó szőke női hang mondogatta, hogy még-még.

Mákony Béla 2015.06.01. 11:10:14

@hagyma: Sajnos tévedsz, az adatvédelmi jogszabályok nem a szerződéses előfizetőt, hanem a tényleges felhasználót védik.
Tehát pl. ha idegen használja a készülékedet, te nem vagy jogosult arra, hogy megismerd, milyen számokat hívott.

Emiatt kell ez a nyilatkozat, amiben az ügyfél, aki kikéri a hívásrészletezőt, vállalja a jogi felelősséget azért, hogy ő csak a megfelelő felhatalmazás birtokában fogja megtekinteni azokat a hívásokat, amiket nem ő indított.

Már meging egy nick 2015.06.01. 11:41:53

Érdekes dolog ez.

Az egyiknek azt se engedik meg, hogy megnézze kiket hívott fel, közben a párok amikor szavazások előtt kitelepülnek a háttércsapatokkal még azt is beírják a listájukra, hogy szavazás előtt ürítettél-e székletet.

Aztán ha én egy kockás füzetbe felírom mikor kit hívtam fel? Akkor mi van? Kijön az adatvédelmi kommandó és elkobozza a füzetem?

Baromságban világelsők vagyunk.

Escaped 2015.06.01. 12:34:50

@Már meging egy nick: Használó =/= tulaj. A tulaj nem tudja, kit hívott a telefon használója, így nem is írhatja be a kockás füzetbe.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 13:03:23

@Escaped: Hagyd, reménytelen. Ő, mint a kommentelők fele, nem érti, miről van szó. (Illetve a fele kommentet író kommentelők.) Ez az eset túl bonyolult egy egyszerű trollnak.

Már meging egy nick 2015.06.01. 13:20:01

@Escaped: aha. Értelmezzük ezt a képen szereplő bemásolt szöveget:

"abban az esetben tartalmazhatják az ÁLTALAM hívott..."

tehát nem az általam fizetett előfizetés, nem az általam fizetett, de más által használt, hanem az általam hívott számok. Saját magam által. Ezen felül emlegetnek érintett személyeket, de hogy azok kik nem térnek ki rá.

Hol említenek itt olyat, hogy a más által használt telefon előfizetés?

Ezeken kívül meg ha úgy értelmezem, hogy más használja a telefonom akkor meg ha akarom megnézem ki kit hívogat az előfizetésemen, ha kell akkor aláírom ezt a szarpapírt. Na és mi van akkor? Ráébredsz cserébe, hogy a feleséged 5 éve félre kúr, vagy a gyereket drogdílereket hívogat. Nagy kaland, hogy nem tájékoztattad előre, hogy utána nézel.

Már meging egy nick 2015.06.01. 13:26:33

@atpijkamo: azt mondd meg nekem, ha a gyereked telefonján megnyitod a híváslistát mert úgy látod furán viselkedik akkor frankón fel fog nyomni a rendőrségen? Jönnek, megbilincselnek és elvisznek? Vagy csak pénzbírságot fogsz kapni? Ugyanezek az adatok vannak ott, ugyanezekhez férsz hozzá, ugyanígy te fizeted valószínűleg. Jönnek a zsaruk elvisznek bilincsben, mert adatvédelem? A gyerek meg bulit rendez a hálószobátokban aztán szívják a herbált?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 13:39:37

@Már meging egy nick: A poszt arról szól, hogy a telefon SZOLGÁLTATÓ abban az esetben adja ki a teljes híváslistát a telefon ELŐFIZETŐJÉNEK, ha az felelősséget vállal, hogy előzetesen tájákoztatja a telefon HASZNÁLÓJÁT erről.

Belátom, bonyolult mondat, de nem lehetetlen megérteni.

Namost a telefon SZOLGÁLTATÓNAK kurvamindegy, hogy te felírod-e az általad hívott számokat, vagy turkálsz a gyereked telefonjában, vagy telepítesz rá kémprogramot, vagy vered a feleségedet, vagy akármi.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 13:57:36

@gabors: @Aureliano Buendía: @ColT: Beugrottatok. Ilyen hülye ember, mint ez a @Vajk a Vitéz Várjobbágy:, nincs, ez csak trollkodik. Egyedül @Black Hole: válszolt stílszerűen.

Már meging egy nick 2015.06.01. 14:04:54

@atpijkamo: hol van ebben a szövegben az a szó, hogy használó? Vagy az, hogy a használót tájékoztatni kell? Vagy bárkiről hol van szó aki nem az előfizető, de telefonál erről az előfizetésről?

Egyes szám első személyben van megírva ez a nyilatkozat.

"Előfizető kijelentem, blabla... ÁLTALAM HÍVOTT telefonszámok."

Nem azt írják, hogy az általam másnak odaadott telefonon más által hívott számok, de még csak nem is általánosságban az előfizetésről hívott számok, hanem konkrétan: az általam hívott számok.

Ott van a negyedik sorban. Hol van az odaírva, hogy az általam másnak odaadott telefonon más által hívott számokat felhívó személy?

Értem, hozzá teszitek saját kútfőből, hogy ennek úgy kell lennie, vagy arra irányulhat, lehet ez is volt a szolgáltató eredeti szándéka de ebből a szövegből nem az derül ki.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 14:21:49

@Már meging egy nick: "hol van ebben a szövegben az a szó, hogy használó?"

Azt elismerem, hogy az UPC levele nem segíti a könnyű megértést. A következő kifejezéseket használja a telefon HASZNÁLÓRA: "érintett személyek", "más felhasználók", "érintett természetes személyeket", "használók". Na most két rövid paragrafusban ugyanarra 4 kifejezést használni elég szép teljesítmény. De ne hagyd, hogy ez megzavarjon!

"az általam hívott felek telefonszámának"

Belátom, ez bárkit megzavarhat. Itt nem a telefon ELŐFIZETŐ által hívott számokat kell érteni, hanem minden, a telefon HASZNÁLÓ(K) által hívott számot. Hisz honnan is tudná a SZOLGÁLTATÓ, hogy ki(k) a HASZNÁLÓ(K)?

Nem csak a szavakat kell olvasni, hanem az értelmüket is meg kell vizsgálni.

A lényeg a lényeg: ha aláírod ezt a nyilatkozatot, amiben tanúsítod, hogy "a használók hozzájárultak ahhoz, hogy megismerjem a teljes hívásrészletezést", akkor megkapod a teljes hívásrészletezést. Ennyi.

gabors 2015.06.01. 16:10:19

@Escaped: " S még csak licitálni sem tudnak magyarosan. Hat meg hétszámjegyű jövedelem, gondolom, éves szinten. ( á propos, van ott NAV?)"

persze hogy eves jovedelemrol van szo ..

es van NAV es be is vallom ahogy kell mivel, se sport fogadasbol, se borravalobol se masbol nincs kezalatt semmi zsozso, sot a WC papirt sem irom le mint irodai kiadast ezert nem is agodom az IRS(NAV) miatt ... sot mivel magam csinalom meg ertem is hogy miket hogy es miert lehet leirni ...

gabors 2015.06.01. 16:19:23

@Már meging egy nick: pont arrol beszeltek sokan hogy a MAI MAGYAR jogi szabalyozas milyen abszurd (elettol elrugaszkodot stb) ... arrol van szo hogy UPC jogilag bebiztositja magat evvel a nem kicsit elbaszott nyilatkozattal... azert van igy fogalmazva hogy a nemtulajdonos "hasznalo" nem birja perelni az UPC-t ... mittudom en nem vagyoni kar 30 milliard lira ....

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.06.01. 17:43:07

@Black Hole: Én egy komoly ember vagyok, nem beszélek csak úgy a levegőbe.

Arcade Macho 2015.06.01. 23:09:11

a neophone -nal regen megvolt a rendes teloszam a hivasreszletezonel, de egy ideje mar csak csillaggal vegzodik a vege
tutti valamilyen ombucman kretensege ez

joska61 2015.06.03. 10:28:47

@Manyecska: Igen. Nem a gyomra, de éhes.
süti beállítások módosítása