Tékozló Homár

Elérhetetlen a Telenor

2015.06.30. 08:36 | Homár Hilda | komment

telenor-logo_1.gif

Oké, túl szép volt az elképzelés miszerint csak szólnunk kell, hogy kösz, nem kérjük az áremelést, és már meg is van oldva minden. Van akinek igen megvan, és van, akinek nem. Íme a gyakorlat. Életképek telenorosoktól.

Kedves Homár!

Nem tudom írtak-e már ebben a témakörben, mert igencsak aktuális. A telenor (szándékosan kis betűvel) ugyebár júl. 1-től teljesen egyoldalúan árat emel, hiába az előfizetői szerződésben foglaltaknak és a hűségidőnek. Azt most hagyjuk, hogy mi lenne, ha én mint fogyasztó próbálnám ugyanezt megtenni... 

Természetesen a szolgáltató annyira nagylelkű, hogy felajánlja a lehetőséget, miszerint ha júl 1-ig nem fogadom el a díjmódosítást, akkor az nem lép életbe. Ezzel gyakorlatilag nyíltan beismerik, hogy teljesen hülyére vesznek minket! 

Na de most jön a java: a módosítás el nem fogadásáról nyilatkozni lehet a telenor online vagy telefonos ügyfélszolgálatán. Ezt ma meg is próbáltam, kb 2 órám ment el vele az életemből, és a nagy büdös lóf...-ra sem jutottam. Az online ügyfélszolgálat nem is létezik, hiába léptem be felhasználónévvel és jelszóval.

unnamed_2_2.jpg

A telefonos ügyfélszolgálat pedig folyamatosan elérhetetlen. (nyilván hozzám hasonló szerencsétlenek ezrei próbálkoznak folyamatosan - de ez ugye teljesen váratlan volt, ki gondolta volna, hogy senki nem akarja elfogadni a drágítást???) 

unnamed_3_1.jpg

Vagyis a drága telenor a TE beleegyezéseddel drágít, hiszen nem ad neked lehetőséget nem beleegyezni. 

Először is: szarjanak sünt! 

Másodszor pedig: ha valakinek van ötlete, hogy lehet túljárni az eszükön, az írja meg! Még van egy napunk!

Üdv,

Z

-------------------------------------------------

Kedves Homár !

Mindenféle módon (a postai levélírást nem ) próbálom,próbáltam azt a kérésemet valamilyen módon eljuttatni,hogy szeretnék a régi tarifánál maradni.

Interneten lehetetlen,telefonon (végighallgatva a menűpontok  sorozatát) odáig jutottam,hogy kétszer megígérte egy hang,hogy  visszahívnak. SMS-ben elküldtem kérésemet, válasz nem érkezett, mint a  megígért visszahívás sem (SMS küldés ideje:június 27 09 09 00.) 

Az imént megörültem mivel SMS érkezett a Telenortól,sajnos örömöm  korai volt: Most még elérhető! 1 perc áráért 5 percet adunk neked stb.szöveg....  Arra nézve,hogy a ma használt tarifán szeretnék július 1 után is  beszélni, reakció 0.

Még egy elégedettségi mérésre szóló felkérést is  kaptam, elégedett 10, nem elégedett 0, és így az egész skála 0-10 ig. Talán Te kedves Homár eléred őket, velük én nem tudok szót érteni.

---------------------------------------------------

Szia Homár!

Az elmúlt napokban nálad is volt már bejegyzés a Telenor kétoldalú szerződésmódosításáról és az ügyfélszolgálat hozzáállásáról. Én néhány napja szereztem tapasztalatokat velük.

Történt ugyanis, hogy megkaptam sms-ben a figyelmeztetést: ha június 30-ig nem reagálok, akkor elfogadottnak tekintik a kétoldalú szerződésmódosítást. Reagáltam: a facebookos ügyfélszolgálaton (messze ők a legpraktikusabbak), ahol visszahívást ígértek másnapra. Fel is hívott egy rendkívül jól kiképzett kollégájuk. A taktikájuk a következő: a lehető legtöbb, kis ajánlatot tenni, hátha valamelyikre ráharap az ügyfél.

Végtelenül korrekt volt az egész beszélgetés. Meghallgatta és elfogadta a panaszomat, mely szerint egy 2 éves hűségidő nem csak engem, hanem a szolgáltatót is köt, így ha én mennék be hozzájuk egy kétoldalú szerződésmódosítással, hogy csökkentsék a havidíjamat, nyilván nem egyeznének bele.

Először felajánlotta, hogy az 5000 forint helyett most ingyen válthatok tarifacsomagot, de megbeszéltük, hogy az enyémnél csak drágábbak vannak, amiben ráadásul nincs is annyi szolgáltatás (MyTariffra akart rábeszélni).

A következő ajánlat az volt, hogy akkor 3 hónapig havi 1000 forintot jóváírnak a számlámon, de erre meg kiszámoltuk együtt, hogy mennyit bukok azzal, hogy 18 hónapig cserébe viszont 700-zal többet fizetek, tehát jeleztem, hogy ez sem elfogadható megoldás: aláírtunk, maradjon minden úgy, ahogy volt. A beszélgetés végén, néhány további kör után pedig ebben is maradtunk: megemlik a havidíjamat, de a különbözetet minden hónapban, a 18 hónap végéig, amíg ezt a díjcsomagot használom, jóváírják a számlámon - azaz pénzügyi értelemben nem változik semmi.

Nyoma sem volt annak a fenyegetőző hangnemnek, amiről a korábbi posztoló írt, ezért is írtam korábban, hogy jól kiképezték az ügyfélszolgálatost: nyilván van, akit könnyű meggyőzni, vagy ráharap egy jól csengő ajánlatra, vagy egyáltalán fel sem hívja őket, és akkor ott megemelkedik a havidíj, de ha valaki köti az ebet a karóhoz, és kibírja a kötélhúzás végéig, akkor - mivel nincs más lehetőségük - egyszerűen nem tudják megemelni a havidíjat. Szerintem ez ma Magyarországon, a piaci szereplőket és főleg a Telenor hírnevét figyelembe véve nevezhető tisztességes és korrekt eljárásnak. Önmagában az, hogy árat akarnak emelni, számomra elfogadható, ha betartják a törvényeket, magukra is alkalmazzák őket, és nem akarják szándékosan megtéveszteni vagy megfenyegetni az ügyfelet.

Üdvözlettel, 

M.

---------------------------------------------------

Üdv!

Most tettem le a telefont a Telenorral.

Nem fogadtam el semmilyen módosítást vagy jóváírást és javaslom ti se fogadjatok el semmit, így a szerződésem marad a régi. A következőket ajánlották fel:
- Deezer zenehallgatás ingyen (3 hónapra, majd nekem kellene lemondani (havi 1200ft)). Kösz nem.
- Ingyenes csomagváltás (MyTariff-ra) Kösz nem.
- Jóváírás, hogy a havidíj a régi marad. (Az sms díjam meg 3-ftot emelkedik) Kösz nem.
- Türelmemet kérte majd, közölte, hogy "az Ön esetében minden marad a régiben, semmilyen emelést nem eszközölünk." Kösz viszhall.

Először csomag váltottam, de meggondoltam magam. All in S csomagban voltam, és vagyok most is mindenféle változtatás nélkül! 

Csak kötni kell az ebet ahhoz a bizonyos karóhoz!

Terjesszétek az igét!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ancsika 2015.06.30. 08:46:03

00.30-kor is elérhetetlen volt a 1220...

ebből látszik, hogy mennyire nincsenek felkészülve ezek a rendszerek a tömeges támadásra...

valami csúnya dolognál pillanatok alatt omlana össze az egész infrastruktúra...

Beerhead 2015.06.30. 08:49:29

Aki ért az ilyen rendszerekhez világosítson már fel, mégis mekkora terhelés kell ahhoz, hogy ki se csöngjön?

Fausto(tm) 2015.06.30. 08:57:48

Ez olyan, mint amikor az ember elmegy a karácsony előtti utolsó napon a tesco-ba és csodálkozik, hogy sokan vannak :D

sarostehen 2015.06.30. 08:58:37

@Beerhead: Attól függ milyen rendszert használnak. Van ami képes több tízezer hívást is várakoztatni, kezelni. Van amelyik 100-tól meghasal.

De a HR részével is gondok vannak. nekem éjjel fél 1-kor sikerült felhívni őket. 30 percig hallgattam a zenéz, majd bontották a kapcsolatot.
Aztán 20 perc múlva ismét. Ekkor kértem egy visszahívást.

SomethingWild 2015.06.30. 09:13:52

DoS-támadás a Telenornál... hehe :D

Vizsgálja az ilyen eseteket a Fogyasztóvédelem, a Versenyhivatal, a Spagettiszörny vagy bárki, akinek ez tiszte lenne?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 09:16:57

Nekem az első gondolatom az volt, hogy majd jól nem lehet szólni, és már aznap volt valahol egy post, hogy hogyan kell megtrükközni az üfsz.-t.
Különben kártyásokra nem vonatkozik úgysem egyik szolgáltatónál sem, hogy lehet szólni, így aztán minket nem érint... Nekem céges teló van, amit majd a cég kifizet a T-nek...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 09:18:12

@sarostehen: És visszahívtak ? :)
Az ügyfélszolgálatra meg úgysem fognak sokat költeni, amíg a többi telefoncég ugyanolyan köcsög, a felhasználók száma meg kb. ugyanannyi.

prokee · http://blog.prokee.hu 2015.06.30. 09:22:26

Minden Telenoros ügyfél, akinek árat emeltek, kapott levelet. Abban le volt írva hogy 15 napon belül szót emelhet az emelés ellen.
Én elolvastam, és bár elsőre és másodszorra leráztak, harmadszorra felbontottam a hűségidős szerződésemet az áremelés miatt - kötbér nélkül.
A mostani bolondokháza nem jött volna létre, ha mindenki elolvassa, amit kapott.

telkoe 2015.06.30. 09:24:30

@ancsika: ebből látszik, hogy mennyire nincsenek felkészülve ezek a rendszerek a tömeges támadásra... valami csúnya dolognál pillanatok alatt omlana össze az egész infrastruktúra...

Egy CC tulterheltsege meg semmit nem mond az infrastruktura terhelhetosegerol.

sarostehen 2015.06.30. 09:29:35

@ColT: Azt mondták júliusban visszahívnak, és a visszahívásig nem változik a tarifacsomag.

Manyecska 2015.06.30. 09:34:57

OFF mi pénteken kaptunk postai értesítőt-I.értesítés- amit aznap nem vehettünk át, hétfőn becsattog bátyám oszt aztat írják aznap reggel 10-kor jelenjen meg a hagyatéki eljáráshoz szükséges bejáráson a vidéki házában..kis szerencsével újabb három hónap mire elindítják a hagyatéki eljárást. Fukk Sziget...és környéke önkori!!:P ON

venszivar 2015.06.30. 09:40:55

Szólni kell a viccktornak,hogy tegye nemzeti a teló cégeket IS! habár most el van foglalva...

Doryyka 2015.06.30. 10:00:58

A telekom sem jobb, bar tegnap vegul elertem oket. Az igert sms azonban sehol...

Manyecska 2015.06.30. 10:08:47

Most mondja a kollégám- óbudai ósanból jött nem ott vagyok takinéni mielőtt vénszivar nosztalgikus emlékeiből táplálkozva ezzel megvádol megin :D- sza alig lehet kikerülni a sort mert az ügyfélszolg.nál sorban állnak a zemberek..ez okból.

AtiSnatch 2015.06.30. 10:13:20

küldtem nekik ímélt(Trémobil). remélem úgyis érvényes. ők is úgy küldték a módosításos agymenésük.

Dezsike 2015.06.30. 10:15:51

Eléggé elcseszett egy rendszer az, ami 30 perc várakoztatás után bontja a vonalat. Gondolom úgy lőtték be, hogy ennyit nem fog soha senki várni, aztán láss csodát, most tömegesen esnek ki ebből. Egy CC-ben dolgozok informatikusként, direkt úgy van megcsinálva a rendszer, hogy időnként felajánlja az üzenetrögzítőt és a visszahívást, de ha az ügyfél nem reagál hallgathatja a zenét és a monoton szöveget akár 24 órán át is, ha annyi kell, hogy felvegyük. Szerencsére ilyen eddig nem volt, általában a harmadik hangposta ajánlásnál vagy beszélnek rá vagy egész egyszerűen leteszik - mivel ez még 5 percen belül van így az NMHH rendeletet sem szegjük meg (ezek szerint ennyire idegesítő a Vivaldi, hogy nem lehet 5 percig hallgatni?)

Rosszindulatú Vászka 2015.06.30. 10:29:36

Nem értem ezt a picsogást.

Ha sikerül ellenvetéssel élni, akkor max. egy hónapig lehet örülni annak a háromszáz forint spórolásnak, utána jön a következő SMS, hogy "tarifacsomagját a piaci igényeknek és trendeknek megfelelően kivezetjük a Telenor kínálatából, kérjük válasszon új akciós ajánlataink közül. A tarifaváltás díja csak ma csak Önnek 150 év hűséggel 300.000 Ft, melyből bruttó 72 Ft lebeszélhető".

RS-MBIK 2015.06.30. 10:42:22

kedves Gyerekek és Kedves Felnőttek!

Tessen lenni szíves elfaxolni a telenor nevű izé központjába, hogy a szerződés módosítását nem fogadjátok el.
Vagy tértivevényesen tessen feladni a Magyar Királyi Vezérkari Postán (sorsjegyet NEM KÉREK!!!).
És a kérdés megoldva.

Rosszindulatú Vászka 2015.06.30. 10:43:33

@RS-MBIK: az a tértivevényes levél többe fog fájni, mint az emelés. Sztem.

RS-MBIK 2015.06.30. 10:44:25

@RS-MBIK: Központi faxszám: +36 20 930 4100 vagy +36 1 464 6100
Faxszám: +36 1 464 6171
Faxszám: +36 1 4646 700
Így, első blikkre...

Tetsu 2015.06.30. 10:48:12

A fax a megoldás mint már előttem említették, vagy átmenni egy másik szolgáltatóhoz. Ennyi.

Manyúúl holnap is nyúúúlni fog mint a tak 2015.06.30. 10:56:44

@prokee: én nem kaptam. Na basszuskulcs, most omlott össze az elméleted. :O SMS-t sem kaptam.

Terézágyú 2015.06.30. 11:04:21

És mindez megéri a félig-nornak???

Manyecska 2015.06.30. 11:26:29

@Terézágyú: mi ingyen hívhattyuk egymást a pasim tmobiloslyán sza telenyomoromat kukába hajítom..

Jim Raynor 2015.06.30. 11:31:43

@RS-MBIK:

én is foxoltam :D

mondjuk a levélbe azért beleírtam, hogy mennyire fasza, hogy egy távközlési cégnek a 21. században faxot kell küldeni... :DDD

a telenor oldalán ezek a faxszámok vannak:

+36 1 464 6111
+36 1 464 6171

Terézágyú 2015.06.30. 11:33:24

@Manyecska:
"mi ingyen hívhattyuk egymást"

és minek hívjátok egymást? Ő téged cuncimókusnak, te meg őt...?

Manyecska 2015.06.30. 11:45:53

@Terézágyú: csillámpónim. kis sátánkám:P egyházi körökben finoman szólva vihart kavar a tanaival pont tegnap mondja neki a szomszédasszony hogy épp Mária Rádióban dolgozik :D/, asszongya nekem amikor Csöpinéni elment "Mááária rádióba, bemegyek én azt tartok olyan kétórás előadást azt keverjék le.." :D:P
/van benne valami elementárisan vad:P/

Manyecska 2015.06.30. 11:53:09

@Jim Raynor: jó de formanyomtatvány is van?

Manyecska 2015.06.30. 12:01:35

@prokee: énsenem kaptam. pedig naponta nézem a postaládát.

igazságos 2015.06.30. 12:10:06

Még mindig rohadtul nem értem, hogy maradt még ezek után egyáltalán ügyfele a Telenornak!?

CsakMintTe 2015.06.30. 12:10:48

Facebookról:

"Kedves Ügyfelünk! ELNÉZÉSEDET KÉRJÜK A MEGNÖVEKEDETT VÁRAKOZÁSI IDŐ MIATT.

A Telenor június 24-25-én SMS-ben, személyre szabott módon tájékoztatott a díjszabások várható módosításáról. A módosítással kapcsolatos döntésedet a Telenor bármely ügyfélszolgálati csatornáján jelezheted, és ennek függvényében lép, vagy nem lép hatályba a díjváltozás. Emiatt a telefonos ügyfélszolgálaton és az üzletekben átmenetileg nagyobb várakozási idővel kell számolnod, ezért ÉRDEMES A 1220-AS TELEFONOS ÜGYFÉLSZOLGÁLATON A 6-OS MENÜPONTBAN A 2-ES GOMBBAL VISSZAHÍVÁST KÉRNED. A Telenor ügyintézői júliusban mindenkit felhívnak, aki visszahívást kér bármilyen csatornán és mindenkivel személyesen egyeztetnek, így HA VISSZAHÍVÁST KÉRTÉL AKKOR A VISSZAHÍVÁSIG NEM KELL AGGÓDNOD A JÚLIUS ELSEJEI TARIFAVÁLTOZÁS MIATT. A Telenor ügyfélszolgálata nagy erőkkel dolgozik a kérések megválaszolásán és déltől az üzletekben is gyorsított ügyintézési eljárást vezettünk be az áremeléssel kapcsolatos kérdések kezelésére. Az okozott kellemetlenségekért elnézésedet kérjük!"

És:

"Telenor Hungary Sziasztok, elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt! Elektronikus úton az alábbi űrlapon keresztül tudjátok jelezni állásfoglalásotokat: www.telenor.hu/ugyfelszolgalat/szamlas-elofizetok, illetve mi is szívesen rögzítjük visszahívási igényeteket, ha megírjátok nekünk privát üzenetben a telefonszámotokat. ^Vio - Hipernet Guru"

Az űrlap elérhető volt, bár a kitöltés és elküldés után se kép, se hang, viszont írtam privátban is, ahogy ajánlották, kb. tegnap este hatkor, és ma 11 körül válaszoltak.

Azért persze sünsünsün, hogy ennyire nincsenek felkészülve egy ilyen rohamra, meg a rövid határidő, meg az áremelés, meg minden, persze, de azért az mégis szép tőlük, hogy aki bármilyen úton-módon bejelentkezik, azt július folyamán visszahívják, és addig nem léptetik életbe az emelést. Tűzoltás, de legalább ennyi.

A nagyobb probléma az, hogy ha valakinek valami egész másért kellene az ügyfélszolgálat, az is totálisan meg van lőve. (Nekem múlt héten volt egy halasztást nem tűrő problémám, hát nem is tudom, mit csinálnék, ha most lenne...)

Manyecska 2015.06.30. 12:11:08

@igazságos: te ez a feltöltőkártyásokra is vonatkozik?? én az vagyok. Hogy a büdös... az egésszel...:DD

Manyecska 2015.06.30. 12:13:10

@CsakMintTe: sajnos, a témobil netes felülete sem egyszerűbb, már ami az elektronikus számlázással kapcsolatos. kétszeri nekifutásra sikerült is aktiválni..

igazságos 2015.06.30. 12:13:49

@Manyecska: ennél a Telenornál még a T-home is sokkal jobb, pedig azok is tudnak szívatni rendesen.

De hogy ilyet kitalálni, hogy a sok birkát 250 forintért beterelni a boltokba, meg az ügyfélszolgálatra, hogy márpedig akkor nem emelünk, ha aláírsz, ezért minimum az egész céget be kéne tiltani.

Itt pedig nem az összegről van szó, hanem arról, hogy miért kell ezt csinálni az emberekkel.

Jim Raynor 2015.06.30. 12:14:04

@Manyecska:

mire kellene a formanyomi? leírtam két mondatban, beleírtam az azonosítómat, oszt csá.

Manyecska 2015.06.30. 12:16:21

@Jim Raynor: az olyan elegáns!!:D /Vagy nem?/ érted kitöltök két sort a többit meg pótolják ők fene se akar ezzel foglalkozni most..@igazságos: áá, hagyom a vérbe.

igazságos 2015.06.30. 12:19:01

@Manyecska: oszt ráadásul úgy, b@szod, hogy ezektől az emberektől kapod a bevételed, tőlük függsz.

Bezsarolod őket, mint a birkákat, hogy megdöglötök, és akkor is árat emelünk, 250 FT-ért, de ha jelzitek, akkor nem tehessük mégse, b@sszátok meg, k@cs@g@k.

Gyertek hát, így is úgy is b@szunk a pofátokba, csak ti még eztet nem lássátok, de akkor sem aggyuk meg magunkat, és lesz emelés.

igazságos 2015.06.30. 12:20:51

Sose értem, MIÉRT KELL MEGALÁZNI AZ ÜGYFELEDET.

Így is úgy is jut elég a Telenornak, 250 forintot behajthatják másképpen, de hogy ezek után inkább nem lenne telefonom, az is biztos.

Értem én, hogy szabályok, de ez akkor is

MEGALÁZÁS VOLT.

Manyecska 2015.06.30. 12:25:31

@igazságos: tudod hogy pereg a számláló? ne viccelj..töltök fel x forintot azt jön az sms hogy x ft alá értem, holott alig telefonáltam.:D csúcsidőn kívül, ritkán, ofkorz.nekem itt a munkahelyi, ingyér.

igazságos 2015.06.30. 12:31:53

@Manyecska: nem tudom, sose voltam telenoros, de ha fizetnének érte, akkor sem.

de hallottam már erről a számlálóról, hogy az is trükkös találmány

Manyecska 2015.06.30. 12:35:12

@igazságos: ez még a csimótám kártyája volt majd tíz éve vettem, folyton valami MájTariffal zaklatnak.. ON

Cry Baby 2015.06.30. 12:38:37

viszont feltöltőkartyasoknal is csak az elso feltöltésig érvényes a régi tarifa, úgyhogy nem sok eredménye van a tiltakozásnak :(

Manyecska 2015.06.30. 12:38:48

@CsakMintTe: amúgy a sün /Sün/ az év emlőse lett, tudja vajon?? :D

Jim Raynor 2015.06.30. 12:42:51

@Manyecska:

baszki, akkor küldd el nekik excelben, és elegáns lesz :DDDD

Manyecska 2015.06.30. 12:44:23

@Jim Raynor: hógyne. aztán én leszek az Év szőke emlőse. roha...mindegy.:D

prokee · http://blog.prokee.hu 2015.06.30. 12:46:29

@Tetsu:
@Manyecska:
Akkor én valami VIP-ügyfél voltam, mert jött levelem, emailem és SMS-em is.
Igaz, figyelek arra, hogy az elérhetőségeim mindig aktuálisak legyenek.

Manyecska 2015.06.30. 12:48:04

@prokee: hát nekem negyven éve aktuális, szerintem ilyen tetű postás nincs!!
bár lehet a férjem nevére vettük de monnyuk az ő levelei is nálam landolnak még. Tökrejtély.

Meridian74 2015.06.30. 12:53:26

a poszthoz egy gondolota:
Amúgy az nem úgy van, hogy 5 percen belül élő kezelőt kellene kapni a callcentert felhívva?
Feltéve, hogy a hívást tudja fogadni a callcenter vonala, és nem foglaltat jelez azonnal...

Meridian74 2015.06.30. 12:55:30

@Beerhead: "Aki ért az ilyen rendszerekhez világosítson már fel, mégis mekkora terhelés kell ahhoz, hogy ki se csöngjön?"

Talán néhány ezer bejövő hívás egyidőben... sztem már 1024 felett elkezdi eldobálni a hívókat, mert minek? Nincs annyi alkalmazottjuk hogy ezt egyébként lekezeljék...

CsakMintTe 2015.06.30. 13:04:11

@Manyecska: Nem is a sün, hanem az ürge :)

igazságos 2015.06.30. 13:04:56

@CsakMintTe: neki nem is kéne telefon, elég ha megrázza a tüskéit :)

2015.06.30. 13:05:58

Telekomnál (T-Mobile /Westel/) tegnap 5 perc volt telefonon elintézni...

de nem július 1 a határidő (+15 nap)... ?!

Manyecska 2015.06.30. 13:09:23

@CsakMintTe: láttam ma kivasalt sünt az úton, kifejezetten sikertelennek tűnt!! ON :)

Manyecska 2015.06.30. 13:10:47

@faszópo: az a visszahívás határideje. azt olvastam.vagy mi...

sarostehen 2015.06.30. 13:22:13

@Meridian74: Milyen weboldalad van már :DD

kb mintha egy 5ik osztályos csinálta volna :DDD

Manyecska 2015.06.30. 13:29:11

@sarostehen: az 5dikk..! Aptily már sikoltozna.:DDD

sarostehen 2015.06.30. 13:31:15

@Manyecska: leszarom :) sikítozzon éjszaka..

Manyecska 2015.06.30. 13:33:12

@sarostehen: mér fél a sötétben??:D

igazságos 2015.06.30. 13:38:45

@sarostehen: te meg csináljál jobbat nála k@cs@g.

igazságos 2015.06.30. 13:40:12

mondom, mindenki egy rohadék szemétláda, aki meg nem, az is, csak nem tudja magáról

Manyecska 2015.06.30. 13:41:15

@igazságos: mit kecsegezel? lehetne az Év állattya a sárostehén! pl.

pingvin66666 2015.06.30. 13:42:52

Ebben a pillanatban a 1220 számon:

5 másodperc csend..

"Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...
Szíves türelmét kérjük...

Technikai okok miatt a kérését nem tudjuk végrehajtani. Kérjük ismételje meg hívását később."

Trágyadomb az egész. Több, mint tizenkét éve vagyok Pannonos/Telenoros, eddig semmilyen problémám nem volt velük.

Amit akartam, a netes felületükön keresztül (még ha olykor nem is elsőre) sikerült megoldanom. Most meg semmi. Lófasz. Az MyTelenor bejelentkezés után egy frankó beetető szöveg fogad, a "még magasabb színvonalú" kifejezést tartalmazva.

Az utóbbi egy-két évben kezdték el orrba-szájba küldözgetni a "MÁJMENÜ" ajánlatokat, meg a sok sok, hét napig érvényes "ESEMES-MEGABÁLYT" kombókat. Amiket én például baszhatok, mert két annyira egyszerű telefonom van, amely még WAP kapcsolatra sem képes, pénzem meg nincs, részletre meg vegyen akinek hat anyja van. Küldözgetik az 0-tól 10-ig való értékelést ezzel-azzal kapcsolatban.

Nem lett volna kurvára egyszerűbb, hogy ha egy IGEN/NEM sms-t kellett volna küldeni egy kurva telefonszámra? Egyrészt saját magukat kímélték volna meg, másrészt pedig mindenki könnyedén lerendezi, és nem kell egy tetves ügyfélszolgálati iroda után, vagy faxgép után vadászni egy nyamvadt kisvárosban, ahol még a kábeltévé/internet is olyan borzasztóan pocsék, hogy a Telenor oldal négy perc alatt tölt be. EPIC FAIL.

Jó, jó, tudom. A sok-sok feledékeny vagy nemtörődöm ember az ő malmukra hajtja a dolgokat, ezért nem tesznek szart se érte, nyernek rajta. Aki nem ellenkezik, az megy a július elsejei feketelevesbe. Nálam garantáltan elásta magát a cég. Az irományukban legalább egy valamiben igazuk van. Magasabb lett az ügyfélszolgálati színvonal. Csak mínuszban.

Ilyen félkegyelmű bandát már régen láttam, pedig tele van vele ez a sárgolyó. Elkezdek galambokat tartani, vagy összegyűjtök egy pár CB rádióra, aztán azon beszélgetünk a rokonokkal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 13:43:15

@Meridian74: Mindegy, többet keresnek az áremelésen a bírságoknál :D

Manyecska 2015.06.30. 13:43:28

@igazságos: tegnap a pasim leüvöltötte az ügyintéző haját a telefonba mer a barmok a csatornadíjat "kicsit" megnyomták, ba+ vigyázzba ültünk anyóssal.:P..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.06.30. 13:44:55

@sarostehen: Aztán vagy betartják, vagy nem :) Szolgáltatónak itthon akkor hiszünk, ha sáros tehén legel a sírján!

igazságos 2015.06.30. 13:54:29

@Manyecska: mondom én, mindenki ki fog nyiffanni, és nem riogatok, hanem tényt közlök! :)

Leone_510 2015.06.30. 14:19:00

@ColT: HEHEHEHEHEHE, na ez jó volt

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2015.06.30. 14:22:13

@prokee: csak például én nem szerződést bontani akartam, hanem megtartani a mostanit, mert rendkívül kedvező.

Black Hole 2015.06.30. 14:30:41

Vajon hogyan oldják ezt meg, egy fejlettebb országban? Kis szerencsével még ma tudni fogjuk!

Black Hole 2015.06.30. 14:33:25

@Manyecska: basszus, akkor légy óvatos! Ez veled is ordítani fog, ha pl elsózod a pörit!

Honeyy 2015.06.30. 14:34:25

@RS-MBIK: Én a Facebook oldalukon küldtem egy privát üzit a telefonszámaimmal, amire a következőt írták vissza:

"Szia, elnézésedet kérjük a kellemetlenségért! Köszönjük, hogy elküldted a számokat. Illetékes kollégáink júliusban mindenkivel felveszik a kapcsolatot, de üzeneteddel már eleget tettél annak, hogy a határidőn belül jelezd, hogy elutasítod a díjmódosítási ajánlatot. "

Ennyi.

Manyecska 2015.06.30. 14:53:46

@Black Hole: imád főzni.Én meg ordítani.:D 16 évig voltam egy orbitális állat felesége haggyámá:P:DD

Black Hole 2015.06.30. 15:00:10

@Manyecska: mit szoktál ordítani! Azt, hogy áh-áh-ááááá?

horex · http://horex.uw.hu/ 2015.06.30. 15:52:48

@Manyecska: Mi van az összekarmolt tapétával, jön már a mester felújitani?

igazságos 2015.06.30. 16:00:44

@Manyecska: nem szeretem az olyan embereket, akik ész nélkül fikázzák a másikat úgy, hogy ők maguk nem mutatják fel, mit raktak le az asztalra!

neki van oldala?

Meridian74 2015.06.30. 16:31:10

@sarostehen: nem a szakmám a webdesign... ;) A HTML nyelvet ismerem, de grafikai tuning-hoz nem értek.

telkoe 2015.06.30. 16:33:27

@Meridian74:
"Aki ért az ilyen rendszerekhez világosítson már fel, mégis mekkora terhelés kell ahhoz, hogy ki se csöngjön?"

Talán néhány ezer bejövő hívás egyidőben... sztem már 1024 felett elkezdi eldobálni a hívókat, mert minek? Nincs annyi alkalmazottjuk hogy ezt egyébként lekezeljék...

Nincs erre abszolut szam. Igazan ilyenkor is illene legalabb egy foglalt hangot adni vagy bemondats h nem elerheto, az mar eleg szomoru ha a MRS / MRF is behajolt a halozatban.

gabors 2015.06.30. 16:46:35

@venszivar: végre valami jó ötleted van támogatom !!!

legyen végre Nemzeti Telenor !!

Aureliano Buendía 2015.06.30. 18:05:53

@prokee: az addig jó, de én olyan csomagban vagyok, amire meg nem vonatkozik az emelés, ehhez képest ugyanúgy kaptam levelet (felsorolva azok a csomagok, ahol módosul-az enyém nem), mint azok, akinek valóban emelni akarják. SMS-t viszont már nem küldtek.

xJelena 2015.06.30. 18:43:59

üdv, mai nmhh döntés, postai lekovetheto hivatalos levelet nekik, el kell fogadniuk

atörökkk 2015.06.30. 18:48:06

@Black Hole: ájfónt kell venni, az már biztos. A többit én se tudom.

Black Hole 2015.06.30. 18:56:21

@atörökkk: ja, de mindenképp frank alapú hitelre, +5 év hűség idő! Különben szar az egész!

atörökkk 2015.06.30. 19:25:28

@prokee:
SEMMILYEN értesítés, se levél, se SMS nem jött. További jó okoskodást.

Escaped 2015.06.30. 19:53:55

@gabors: Pannon Gsm-et Akarunk! Egymillioan a Magyar Tavkozlesert!

Tomasz_a_gozmozdony 2015.06.30. 21:03:44

Csak megkerdezem, nem lenne egyszerubb az idiotaknak, ha ugy lenne megoldva, hogy csak azok telefonaljanak be akik kifejezetten kerik az emelest? Nem lenne belole galiba... Amugy egy husegszerzodesnel ne tessenek arat emelni. Se ketoldaluan, se haromoldaluan. Sehogy. En nem szallhatok ki belole, nem mondhatom hogy jovo honaptol nem 10ezret fizetek hanem csak 8-at, akkor ne mondhassa a szent szolgaltato se. Ilyen egyszeru az egesz...

gabors 2015.06.30. 21:37:58

@Escaped: venciganye az erdem tole "loptam" az otletet O meg a Vikitol :-)

Manyecska 2015.07.01. 07:54:30

@horex: xdddd olyan szinu lakkot kell venni..koromlakkot azt csá;-)

Manyecska 2015.07.01. 07:58:54

@igazságos: ja...domboldala! Szerintem Swarovskytehén akart inkabb lenni.xd...

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 09:42:09

Aki tudott velük beszélni, és el tudta utasítani, az hogy tette?
Az 1220-on csak visszahívást lehet kérni.
Most állítólag adtak 15 napot (eleve is annyit kellett volna az ÁSZF-ük 9.2.3.10-e szerint.)

Meridian74 2015.07.01. 09:46:42

@igazságos: ezt az oldalt apámnak csináltam, ez olyan neki, mint a névjegykártya, amit osztogat. Ezen az oldalon keresztül elérhetik, megtalálják, és ebből van is sok fuvarja. A célnak megfelel. ;)

És ami lényeg, mobilon is gyorsan letöltődik, mivel sokan mobilról keresik meg és hívják.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 09:48:08

@Tomasz_a_gozmozdony: Nem is mondhatja. De állítólag megegyeztek ebben az eljárásban a Nemzeti Média és Hírközlési Hatósággal. Csakhogy az a baj, hogy a PTk és az általuk hivatkozott 6/2011 NMHH rendelet 15.§ (5) pontja szerint is csak akkor lehet hallgatólagos ráutaló magatartással elfogadottnak tekinteni a szerződést, ha ezen eljárásban a Szolgáltató az előfizetővel előzetesen kifejezetten megegyezett. Márpedig ilyen megegyezés nincs a számlás ügyfelekkel. Úgyhogy én elpereskedem velük szívesen, de mégis csak valahogy le kéne mondanom. Kinek sikerült ez és hogy?

KisIst79 2015.07.01. 10:45:09

Nem az utolsó napra kellett volna hagyni az ügyintézést...

A hűség szerződéseseknél még megértem a cirkuszt, de akinek nincs hűség az előfizetésén az mit ugrál?

Az adóemelés nem kétoldalú szerződésmódosítás? Ott is van 15 napom, hogy közöljem a kormánnyal, hogy nem fogadom el és minden marad a régiben?

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 11:09:07

@KisIst79: Az adóemelésre joga van a kormánynak, míg a Telenornak nincs joga se egyoldalúan se kétoldalúnak álcázva árat emelni. Én speckó 06.26-án délután kaptam az SMS-t. Onnantól, hogy azt igazolták, hogy megkaptam, a saját ÁSZF-ük 9.2.3.10 pontja értelmében eleve 15 napot kellett volna adniuk és nem 4-et, amelyből kettő hétvége.
A polgári társadalom a szerződéses kötelmek és jogszabályok betartásán alapul.
Ahogy összeszámoltam, a Telenor ezzel a kis akcióval cirka 6 törvény- és jogsértést követett el, de minél tovább nézem, annál többet találok. Ez állatorvosi ló.

KisIst79 2015.07.01. 11:32:47

@greatwideopen: Az áremelés első körben nem június 26-án dölt el, az NMHH elötte kezdett el vizsgálódni a telenor és a telekom áremelésével kapcsolatban, a vizsgálat pedig nem egy-két napos volt... A 26-i sms csak tájékoztató volt arról, hogy meg lehet vétózni egyénileg az emelést...

Ha nem kellene vasárnap bezárni, akkor is lehetett volna ügyintézni...

Milyen "álcázott" áremelés??? A telenor egy gazdasági társaság. Ha a cégnek növekednek a kiadásai (adó, bér stb.) valahonnan szert kell tennie a többlet bevételre a kifizetéshez. Bármíly meglepő ezt a nyújtott szolgáltatás árának emelésével tudja előteremteni...

Ezen az alapon a jövőben a pénél sem fogadom el az emelést... A BKV (BKK) emelését is elutasítom... A mozijegyért sem leszek hajlandó többet fizetni.... A kábeltévéért pedig pláne nem...

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2015.07.01. 11:41:54

@KisIst79: Amihez nem értesz ne szólj hozzá. Na a lényeg az, hogy a Telenor egyoldalúan akart árat emelni, amit az NMHH megvétózott. Onnantól újból indul az egész. Hogy mentsék a helyzetet kitalálták ezt a kétoldalú áremelés dolgot, ami teljesen más szituáció. Felém az ajánlatát a Telenor 2015.06.26 16 óra 47 perckor tette meg. Attól ketyeg az óra. Ugyanis az ő előkészületük az egyoldalú emeléshez itt abszolute semmit nem számít. Az egy teljesen más, elhalt történet.
Csak ügyesebben kellett vóna.

KisIst79 2015.07.01. 13:33:33

@greatwideopen:

Lényegtelen, hogy magyarázod magadnak, egy gazdasági társaság életének része, hogy a szolgáltatásainak emeli az árát. Az pedig a vicc kategóriája, hogy egy sima ügyfél ezt saját kénye-kedve szerint megvétózhatja.

A hűség szerződés más, ott mindkét félnek tartania kellene magát az aláírás pillanatában hatályos szabályozáshoz.

A (nem hűség) szerződést fel lehet mondani, ha nem tetszik és kismillió másik szolgáltató közül lehet választani. Ennyi...
süti beállítások módosítása