Tékozló Homár

Elvárható egy futártól, hogy feltúrázzon a 8.-ra?

2015.11.06. 16:09 | Homár Hilda | komment

dynamic_parcel_distribution_logo_svg.png

Én sosem laktam magasházban. A 4. emeletre bármikor felmegyek gyalog, de gondolom az 5-diknél magasabban lakók kétszer is megfontolják, mielőtt elhagyják a lakást, ha rossz a lift. De mit csináljon szerencsétlen futár, akinek épp a karbantartás idején kéne kézbesítenie a csomagot? Ön szerint elvárható, hogy felcaplasson? És változtat a dolgon, ha egyébként egy kismamának kell ugyanezt az utat megtennie egy 9 hónapossal a karján? Szavazzon! 

Hogy a DPD-nél mi a szabály erre, azt megkérdezzük.

Tisztelt Tékozló Homár!

Amit küldtem most önöknek, az ugyanaz az email, amit elküldtem a DPD-nek is.

Tisztelt DPD!

A kovetkezo panasszal fordulnek Onokhoz: Csomagszam: 1640 7370 3244 53

2015.11.03.-an 12:20 es 12-kor a futarjuk  csomagot hozott. Miutan bejutott a lepcsohazba telefonon felhivta a felesegemet, hogy nem mukodik a lift es ezert nem tudja kezbesiteni a csomagot. Felajanlotta egybol, hogy akkor holnap visszahozza, de mivel a lepcsohazban hivatalosan pentekig liftfelujitast vegeznek, holnap sem lesz jo a lift.

Ezutan a futar azt kerte, hogy akkor kuldjon le valakit a felesegem, ezt a kereset a futarnak nem tudtuk teljesiteni mivel a parom egyedul volt itthon a 9 honapos kisfiunkkal. A kovetkezo ajanlat a futartol az volt, hogy visszajon amikor en itthon leszek (aznap 22:00, vagy masnap 11:00) de ez megint csak nem volt jo neki.

Amit mi fel tudtunk neki ajanlani azok a kovetkezok voltak:

1: 30 percen belul letudott volna menni a parom miutan feloltozteti a kisbabt.

2: A szomszed lepcsohazon keresztul a liftet hasznalva a 10. emeletig feljon, majd a teto atjaron keresztul atjutott volna a mi lepcsohazunkba es ket emeletet legyalogolva lejon a nyolcadik emeletre.

Egyik megoldas sem volt jo neki. Az utolso probalkozas amit a futar hajlando lett volna megcsinalni az a kovetkezo volt: A foldszinti vagy maximum az elso emelten levo egyik lakonal otthagyta volna a csomagot, "mert o biztos nem fog a nyolvadikra felgyalogolni" (Egy vadidegen ember, hogy vehette volna at a csomagot a felesegem neveben???)

Csatolva elkuldtem a futarjukkal folytatott telefonbeszelgetest.

A csomagot azert valasztottuk DPD futarszolgalattal es nem Postai atvetellel, mert a felesegem egyedul van itthon kisbabaval es nem akkor megy akarhova amikor akar, hanem amikor erre az itthoni dolgok lehetoseget adnak neki. Kerdesem a kovetkezoek lennenek:

Miert adott meg nem valos okot a csomagkezbesitesre??? A csatolt kepbol latszik, hogy a futar azt a statuszt adta meg a csomagra, hogy nem voltunk a megadott cimen, es ezert hagyott ertesitot.
Ez nem igaz, ugyanis a megadott cimen itthon volt a felesegem, ertesitot viszont nem hagyott.

Kora delutani orakban (16:00 oraig bezarolag) a kisgyermekes anyukakon es a nyugdijasokon kivul kik vannak otthon? Ha csak nem 50 eves fizikai roggyant futarok hozzak a csomagot akkor megtudom erteni, hogy problema neki a 8 emelet (a 63 eves edesanyam feltud gyalogolni!!!)

Szeretnem tudni, hogy ez a fajta hozzaallas amit a futar mutatott az csak az o szemelyes velemenye volt, vagy pedig megeggyezik a ceguk uzletpolitikajaval?

Szeretnem kerni mielobbi reszletes valaszukat!

Tisztelette

D. Jozsef

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viharosan (törölt) 2015.11.07. 23:03:27

@Muad\\\'Dib: Az emberség és empátia számomra fontosabb értékek, mint az, hogy BÁRMI ÁRON igazam legyen,mert a paragrafus épp nekem kedvez. Az is egyfajta "keletájrópai" mentalitás, ahogy te gondolkozol, hogy mindenki dögöljön meg, csak a a papírforma legyen betartva maradéktalanul.

Aureliano Buendía 2015.11.07. 23:09:52

@kopasz barmok országa: én is agyfaszt kapok ettől, de szerintem a megoldás a telefon/tab lehet, azon macerásabb előbányászni az ékezeteket.
Pl. ezért sem netezem telefonról.

Muad\\\'Dib 2015.11.07. 23:14:26

@Viharosan:
Ezzel nem értek egyet. Onnan kéne kiindulni, hogy ha egy cég elvállal egy szolgáltatást, saját elképzelése alapján, akkor azt teljesítse. Ha én ennek a cégnek az alkalmazottja vagyok, és amikor odamentem tudtam mit várnak el tőlem, akkor azt csináljam meg.
Áruld már el, mi ezen a mindenki dögöljön meg?
Ebben az országban az "emberség és empátia" akkora érték, hogy azt eredményezi (random példák):
- a kőműves kb. csinálja meg a melót, mert otthon várja az asszony, és sok a megrendelés
- az építész les*arja, hogy nem azt kérted, amit átad, mert értsd meg, hogy sok a meló, ő is hibázhat
- a szerviz fel van háborodva, hogy érdeklődsz miért tart 15 nap helyett 30 napig az ügyintézés bármi értesítés nélkül, hiszen nekik sok a dolguk.

Ez, ami itt van nem empátia hiánya, hanem a magasról les*arása annak, hogy ki mit vállal el, hiszen a jól megszokott kádári, valamit majd összedobunk ami hasonló elv érvényesül.

De ez már nagyon off itt, a konkrét ügyhöz nem sok köze van.

Black Hole 2015.11.07. 23:24:08

@Aureliano Buendía: telefonra, vagy tabletre a legegyszerűbb ékezetes billentyűzetet tenni. Pl SwiftKey kurvajó :)

Arcade Macho 2015.11.07. 23:28:02

04.11.2015 12:44 Budapest (HU) Kézbesítve

szerencsere megoldodott...

a kiszallito egy patkany volt, jol tette a poszterke hogy felnyomta, aztan majd eldontik a DPDnel hogy esetleg korrektebb embereket vegyenek fel, vagy nem

Arcade Macho 2015.11.07. 23:36:17

@hobbitroll: "Van előtted 15~20 hozzád hasonló öntudatos (vagy még öntudatosabb, há' ki-ha-én-nem, nálam már itt van a futár, én megkapom az ízesített óvsz@romat, mindenki más le van szarva) címzettje. "

tehat aznap 15 - 20 kismamahoz ment ahol mindnel elromlott a lift
tobbet nem is kerdeznek...

jol tettek hogy kinyomtak a kis hulyet, majd a legkozelebbi munkahelyet jobban meg fogja becsulni
a total imbecillis barmokat akik raadasul a MUNKAJAVAL kapcsolatos hivatalos dolgokat is meghamisitjak azokat igenis vagjak ki mint macskat szarni

Arcade Macho 2015.11.07. 23:40:37

@Muad\\\'Dib: "Tök lényegtelen. Fel kellett volna vinnie, vagy nem? Ennyi a kérdés, és majd a dpd válaszol rá."

ha az a munkakori leirasa hogy elromlott lift eseten nem kell felvinni, akkor miert hamisitott volna adatokat ?

"Sajnálatos módon a küldemény kézbesítése nem lehetséges.
A címzett nem volt a kézbesítési címen, a kiszállító futár értesítőt hagyott a sikertelen kézbesítésről."

_B_ 2015.11.08. 00:32:14

@CIVIC 5D: Pont te írtad ezt :
"....feltéve, hogy a képmás vagy hangfelvétel készítése vagy felhasználása a bizonyítani kívánt jogsértéshez képest nem okoz aránytalan sérelmet."

Tehát ha a futár "büntetése" durvább lesz annál, minthogy nem kap meg időben egy csomagot (najó legyen 2, mégiscsak büntetés), akkor már te vagy a sáros az illegális felvételeddel.
Szóval ha kap egy szóbeli lebaszást, az még belefér. De már egy írásbeli figyelmeztetésnél is eléggé rezeg a léc.

Utálom az ilyen öntudatos fasszopókat "fizettemértebazmegénvagyokakirály".
Te az étteremben is rendszeresen érezteted a felsőbbrendűségedet a pincérrel, mert te fizetsz? Mert akkor elmondok neked egy titkot.... igen sok nyálat és egyéb testnedvet megetettek már veled...
Valószínűleg a hangfelvételes gyakorlat ezért alakult ki nálatok, mert mindenbe beleköttök.

Arcade Macho 2015.11.08. 01:17:41

@_B_: "Szóval ha kap egy szóbeli lebaszást, az még belefér. De már egy írásbeli figyelmeztetésnél is eléggé rezeg a léc."

megis az irasbeli figyelmeztetes az mi?
lofasz habbal, semmi mas

ha meg mar masnak a farkat szoktad szopogatni, akkor probald meg magyaroschan irni a faszszopot

_B_ 2015.11.08. 03:28:59

@Arcade Macho:
Sajnos nem egy csónakban evezünk, én nem vagyok buzi.
Ha már magyarul oktatsz, kezdheted nagybetűvel a mondatot, használj ékezetet, és tegyél pontot a mondat végére.
Az írásbeli figyelmeztetés az egy sárgalap. Ha úgy tetszik fél kirúgás.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.08. 07:25:12

Szivesen elolvasnam a termest, de valaki inkabb foglalja ossze kerem. Nem birom en eszt a tempot.
@Dikusz: a telefonalo erint 1 virtualis gombot es indul a REC. Neha meg nok is kepesek e muveletre. Nem kell hozza apuka 50-es evekbeli FBI-fejhallgatoval es orsosmagnoval egy kulon studioszobaban. Nem szolhatsz tobbe hozza, mert telepen lax. Viszlat.
@kopasz barmok országa: annyira fajdalmasan tudatlan vagy.
@_B_: inkabb koszonned meg, hogy tanit a magyarra! Valamivel erettebb volna. Te buzi.:)

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.08. 07:44:41

Nem tudunk leallni (nincs felfestett leallohely), a 300-az mar a zsebunkben van. Mit hoz a jovo!!! Futtoversenyt kell rendezni 10 emelettesben es mindenki megkaphatja, amit akar.

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.08. 07:52:14

@babbaba: aztan miert oruljek? Mert ilyen ertelmes kommentelokket van lehetosegem olvasni? Jo nagy barom az, aki ekkora altalanositasokba bocsajtkozik es meg komolyan is gondolja. Hat hogy lehet igy latni 1 vilagot? Emelkedj felül magadon. Ja, nem tudsz.

Troppauer_Hümér 2015.11.08. 08:02:33

Bazmeg, hogy mennyi lusta tróger futár kommentelget ide!

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.08. 08:51:04

@ööö,izé: meggyoztel.
@Troppauer_Hümér: abonettet eszek, no vagyok.
@élhetetlen: a foldet nem kiloban merjuk? Azert kellett volna lemenni, ha nem is a kapuig, hogy tanulja a kompromisszumkeszseget, bekanyelest, tenyleges celtudatossagot. De ha nem, nem. Az ilyenek szoktak atfordulni es levagni a csemetejuket, majd felzabaltatni a haziallatokkal, ezt kovetoen kiugrani a 8-olccadikrol.

Pettyes Szfinx 2015.11.08. 09:14:04

Meglehet, hogy elvárható volt a futártól, hogy felvigye a 8. emeletre a csomagot, ha ugye pici gyermekkel van otthon a vevő. Nem tudom, hogy pontosan mennyi idejébe és energiájába telt volna, és nyilván, az sem mindegy, hogy hogyan kommunikál. Mondjuk, az számomra is furcsa, hogy felvették a beszélgetést, de lépjünk ezen túl...
A futár mentségére azért elmondanám, hogy a DPD-futárok nagyon szorosan időhöz vannak kötve, és nagyon szigorúan figyelik is a DPD-nél, hogy tartsák az időt. Ez azt jelenti, hogy mindenkihez a megadott 1 óra alatt kell odaérniük. A delikvens kap egy sms-t, hogy melyik 1 órában várhatja a csomagot, és a futárnak akkor oda kell érnie, nincs mese. Én például mindig a munkahelyemre kérem a csomagokat, hiszen ott vagyok nap közben. Egyszer volt, hogy nem ért oda a futár időben, és kiderült, hogy karambolozott. Lehet, hogy nagyon sietett, mert valahol fel kellett mennie a 8. emeletre, vagy váratták, míg átnézték a csomagot, stb. ...?
A lényeg. Szerintem mindenkinek jobb lenne, ha a másik fejével is tudnánk gondolkozni, és emberségesebbek lennénk. Ez a helyzet úgy lett volna szerintem megoldható, hogy nem várja el az anyuka a futártól sem, hogy menjen fel a 8. emeletre, hanem megbeszélik, hogy másnap kihozza a futár, és addigra gondoskodnak arról, hogy át tudják venni. És mondom, meg van adva reggel az időpont, hogy pontosan melyik 1 órában várható a csomag. (Bocs, ha nem mindenkinél így van, nálam így van.)
A mi társasházunkban egyébként holnaptól újítják fel a liftet, kb. november 30-ig fog tartani. Biztosan nem fogok pl. Tesco online futárt kérni erre az időszakra, mivel az 5. emeleten lakom.

Kalanyos Cselescsavo Alendelon 2015.11.08. 09:19:18

Mondjuk hozzank a DPD akkor sem hozza fel a 9. emeletre a csomagot ha jo a lift. Hanem telefonal hogy itt van a haz elott, legyek szives lefaradni. De ezt csinalja mindegyik egyebkent. Az MPL az egyeduli aki nem telefonal, de felhozza.

Hajdú Peter 2015.11.08. 10:29:05

Teljesen nyilvanvalo, hogy a futarnak kotelesege lett volna felvinni a csomagot.
Az biztos, ha velem probalna valamelyik ilyet csinalni, lemenek es addig utnem, amig felnem viszi a csomagot.

élhetetlen 2015.11.08. 10:35:50

@nickM: Rendes vagy, de a hétköznapok megoldottak, nagybevásárlás Tesco házhoz, (még), a kenyerek meg felhozza a szomszédasszony. Eddig csak a virágfölddel buktam meg, azt nem hozza fel egy cég sem, kertész sem, de ezzel nem fordulok a MEOSZ-hoz, mert az, hogy 80 cserép gazt tartok a teraszon, az egyértelműen nem létszükséglet, hanem passzió. De kösz.

élhetetlen 2015.11.08. 10:53:10

@ide nem jöhet csak úgy be: A virágföldet nem kilóban mérik. Kompromisszumkészség. Gondolom, te elviszed a kocsidat a szerelőhöz, megjavítod, és kifizeted neki a munkadíjat, így óvod meg magad a pszichés átfordulástól, és az öngyilkosságtól. Jó!

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.08. 12:25:09

@élhetetlen: nem, de nem vagyok kötöttpályás barom sem. Aészerúség, S! empátia, mikben érde. Meshinni. Thats what i say.

Az antiochiai szent kézigránát 2015.11.08. 12:32:58

@Hajdú Peter: Kömény gyerek vagy :D Spenót volt a reggeli?

élhetetlen 2015.11.08. 13:09:58

@ide nem jöhet csak úgy be: Jó, de mi abban az ésszerűség, hogy kifizettem a szállítást ajtóig, de nem a futár jön fel, hanem én megyek le ugyanolyan viszonyok között (azaz nincs lift). Empátia. Én értsem meg a szállítót, hogy nehéz feljönnie, vagy ő értse meg, hogy ugyanolyan nehéz lemennem? Miről beszélsz, miben érdemes hinni? Persze, ha boszorkány vagyok, és minden nehézség nélkül lerepülök a seprűn, akkor megteszem, de ha nekem ugyanakkora strapa, és még fizettem is érte, akkor miért én csináljam meg?

Hajdú Peter 2015.11.08. 13:42:23

@ColT: Nem vennem at a csomagot, csak lemennek, megvernem, aztan amikor folhozza, akkor szabalyosan atvennem. Ebben az esetben persze a borravalot elbukta.

nickM 2015.11.08. 14:56:47

@zizi77: A DPD ÁSZF alapján messze nem egyértelmű, "a postai szolgáltató a küldemény átvételére – alkalmi átvevőként – jogosultnak tekintheti a címhely szerinti közvetlen szomszédot (szomszédos épület esetén 50 méteres távolságon belül a DPD belső gyakorlata alapján), abban az esetben, ha erről a feladó egyedi szerződésben, vagy az általános szerződési feltételek alapján külön így rendelkezett, és ehhez a címzett is hozzájárulását adta." Bénázásom által magyarra fordítva, ha a webshop-féle ÁSZF ezt tartalmazza, akkor az átadás-átvétel helye nem feltétlenül a 8. emelet.

@Muad\\\'Dib:
www.dpd.com/hu/home/siteutilities/aszf Sokkal okosabb nem leszel tőle (és bocsánat, de se a Posta tv-t se az xxx/2012 kormányrendeletet nem vágyom átnyálazni), de ez alapján a Megrendelő (aki ugye itt nem CIVIC...) rendelkezhet "alkalmi átvevő"-ről (mondjuk ez elég érdekesnek tűnik, főleg a honi jószomszédi viszonyok ismeretében.

@élhetetlen: :( Tényleg nem megbántani szerettelek volna, ha sikerült bocsánatot kérek. :( Teljesen megértem a problémád, de - persze szigorúan csak személyes tapasztalatok alapján - az emberek (igen, a futár is az) nagyobbik része segítőkész, bár ehhez nem árt, ha emberszámba vesszük őket és kérjük azt a segítséget (utóbbi a poszterre és nem rád vonatkozik!).

élhetetlen 2015.11.08. 15:15:53

@nickM: Nem, nem sikerült megbántanod, mert teljesen nyilvánvaló volt, hogy nem is akartál. És soha, semmilyen problémám nem volt a házhoz szállítókkal. Az nekem is normális, hogy, mikor karácsony előtt négyszáz mézes van az asztalon, akkor megkérdezem, hogy hány gyereke van, mert akkor annyi angyalkát vigyen. Be is csomagolom. Értelek.

ifjú vénszivar 2015.11.08. 15:44:50

@Hajdú Peter: nagy a pofád! AZT könnyű beverni. te kis koreográfus.....

J. Mutzenbacher 2015.11.08. 15:52:03

Az volt már, hogy ez egy fogyasztóvédelmi blog, tehát olyan sztorikat küldenek be ide, ahol nem sikerült zöld ágra vergődni a szolgáltatóval, ez a jószág meg már azelőtt kirakta szegény DPD-t a Homárra, mielőtt reagálni tudtak volna a panaszára?

Vadászok Őrangyala 2015.11.08. 15:52:13

@Hajdú Peter: helyesen írni is megtanulsz közben?

Az antiochiai szent kézigránát 2015.11.08. 15:56:42

@J. Mutzenbacher: Az, hogy Hilda defektes, azt tudjuk. De ugye te is tudod, hogy a legtöbb poszter szimplán idióta és csak a kissebbségi komplexusát akarja kompenzálni, hogy sározza a céget?

Az antiochiai szent kézigránát 2015.11.08. 15:58:17

@Az antiochiai szent kézigránát: Na, elolvastam újra a kommencset és leesett, hogy ezt te már tudod :D Akkor ez a része sztornó :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.08. 17:03:18

@Vadászok Őrangyala: @ifjú vénszivar: @ColT: @Az antiochiai szent kézigránát: Nah, teljesen nyilvánvaló, hogy ez a szamárszexes Hajdú Pétert (csak rokihelyre parkolok) karikírozza, ebből kifolyólag bár csak mérsékelten vicces, de megfelelő volt a hozzászólása.

Manyecska 2015.11.08. 17:06:57

@Az antiochiai szent kézigránát: hijjnye.ma Szentendrén nyulazhattam-fél órát- méghogy véletlenek nincsenek.

ifjú vénszivar 2015.11.08. 17:09:11

@Manyecska: Oszt a végén hányat dobbantott a bak nyúl?

Arcade Macho 2015.11.08. 17:17:58

@ide nem jöhet csak úgy be: "a telefonalo erint 1 virtualis gombot es indul a REC. Neha meg nok is kepesek e muveletre. "

vagy eleve elindul a felvetel

Manyecska 2015.11.08. 17:19:15

@ifjú vénszivar: csak gondoltam szólok, szerintem mind meghalunk, úgyis olyan hideg kávét adtak a Dunaparton pósztért kiált.
És most kicsit visszavonulok elmélkedni. :D

Arcade Macho 2015.11.08. 17:23:50

@Pettyes Szfinx: "Lehet, hogy nagyon sietett, mert valahol fel kellett mennie a 8. emeletre, vagy váratták, míg átnézték a csomagot, stb. ...?"

ja hogy mar ezt sem szabad?
taht alairna az ember azt hogy MINDENT serules nelkul atvett es akkor esetleg elotte leellenorizne a valosagtartalmat annak ami ala adna a szignojat?

Az antiochiai szent kézigránát 2015.11.08. 17:28:50

@Manyecska: Aztán írd majd meg Hildának, mire jutottál :D Legalább egyszer legyen értelmes a hétfő reggeli poszt :D

Manyecska 2015.11.08. 17:39:00

@Az antiochiai szent kézigránát: hát mindent nem fogok az orrotokra kötni, kivételesen:)

Manyecska 2015.11.08. 17:43:39

@Az antiochiai szent kézigránát: ja, kimostam a bérletemet kíváncsi vagyok melyik szittya ellenőr fog belekötni hogy elmosódott. szerintem izgibb színesen, hmmm :D OFFFFF
na majd arról posztolhatunk.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.08. 18:19:42

@Manyecska: "kimostam a bérletemet"

:)) Helyes! Tiszta bérlet, rendes ház.

Köpe Bálint 2015.11.08. 18:40:26

@CIVIC 5D: Ott a telephelyen is átveheted a csomagot, ha telefonon egyeztetsz. Mentem én már vidékről is 40km-t ha sürgős volt, a DPD-hez.

Köpe Bálint 2015.11.08. 19:27:56

@élhetetlen: A szöveg elején leírja a poszter, hogy péntekig liftfelújítás van. Azt nem aznap reggel találták ki. Tehát, valószínűleg a kulcstartó megrendelésekor már tudhattak róla. Rendeléskor van egy olyan rovat, hogy megjegyzés. Na ide lehet írni ilyeneket is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.08. 19:51:25

SPAM
www.facebook.com/kilatas/posts/1066895150010149

@Köpe Bálint: Ott sántít, hogy honnan tudja az ember, hogy mikor érkezik a cucc? :D

Arcade Macho 2015.11.08. 21:18:27

@Köpe Bálint: "Rendeléskor van egy olyan rovat, hogy megjegyzés. Na ide lehet írni ilyeneket is."

megis mit irjon oda?
hogy ne faradjanak a kiszallitassal majd inkabb elautokazik es atveszi apuci?
vagy hogy ne egy trogert kuldjenek aki ossze vissza hazudozik es meghamisitja a papirt hogyha eppen nem akarodzik felvinnie?

Navarone 2015.11.08. 21:30:22

@CIVIC 5D: A legkorrektebb megoldas az lett volna, ha a nejed lemegy az 0t0dikig, æs ott talølkozik a futørral. Egyæbkænt miært tart fel´røig fel0lt0ztetni a gyereket, szøzløb¨vagy polip;

Navarone 2015.11.08. 21:32:53

@CIVIC 5D: Na még egyszer, most már magyar betűkkel.
Szóval, a legkorrektebb megoldás az lett volna, ha a negyediken, félúton találkozik a nejed meg a futár.
Egyébként miért tart félóráig felöltöztetni a gyereket, százlábú, esetleg polip? Vagy Csernobilban fogant és hat keze van?

AtiSnatch 2015.11.08. 21:37:25

@Navarone: ő se vette a fáradságot, hogy ékezettel írjon. Te miért töröd magad?

J. Mutzenbacher 2015.11.08. 21:53:05

Most olvasom, hogy KULCSTARTÓ????
Azt a büdös @#^˛`˛˙˘`^°˛ˇ˘˛ neki!
Házhoz szállítással, az.
Jóvanöcsém.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.11.08. 21:55:06

@Hajdú Peter: Értem, tehát lemennél, megverne a futár, aztán ott hagyná a csomagot. :)

Black Hole 2015.11.08. 22:36:27

@Hajdú Peter: és mégis hogyan történne az inzultáció? Az arcoddal ütnéd a futár öklét, majd lefejelnéd a lábfejét? Mondjuk ha így erőszakolod ki, hogy felvigye a csomagot, akkor kemény feladat lehet felnászni utána a nyolcadikra.

gabest1 2015.11.09. 01:10:01

Ha még nem volt, futár felmegy 4 emeletet, a lakó le 4 emeletet. A cikk is úgy kezdődött, hogy 4 emelet belefér. Tessék.

Manyecska 2015.11.09. 03:57:28

Posztolot mar lehet???

Dani23 2015.11.09. 06:16:43

Komoly cég a DPD, a logisztika náluk nem igazán működik.
Már attól felment az agyvizem, hogy hétfő kora este küldenek egy emailt, hogy másnap 8-18 óra közt szállítanak. A postát leszámítva (de ugye ők előnyben vannak, mert nem vagyok itthon, elviszik a legközelebbi hivatalba ahol átvehetem, amikor tudom) a legtöbb cég valami intervallumot megad, vagy kapcsolatba lép velem, hogy mégis nekem mikor lenne jó. Én felhívom őket, hogy mikor tudnák hozni, mert év vége fele már amúgy sincs sok szabadság, és azt sem előző este kéne bejelenti. "Ilyen itt nincs, majd reggel a futár megkapja az optimális útvonalat és megy valamikor" (ekkor még nem is tudtam, hogy akár az is megesik, hogy reggel közlik, hogy nem szállítják aznap). Jó, akkor szállítsák máshova. Elküldöm nekik a megadott email címre, azt is, hogy ne engem keressenek, mert nap közben nem tudom felvenni a telefont. Csak azért is az én telefonom csörgött egész nap a recepción. Visszahívom, futár nem kapta meg, felveszi megint az adatokat. Külön kiemelem, hogy bármi van a csomaggal, kit keressenek és azt is, hogy hova szállítsák. Rendben, holnap szállítjuk. Másnap jön az email reggel, hogy ma mégsem. Jól van, akkor mehet is vissza feladónak, nem fogok bohóckodni.

melaena 2015.11.09. 06:34:15

Mindketto fasz volt.
A futar azert,mert ha konnyu,akkor siman felmegy,ha meg nehez,akkor a cimzett holgy nem fogja tudni egyedul felvinni.

Az anyuka pedig azert fasz,mert arra nem gondol, hogy az az 6-8 perc,amit az atvetelre forditana,a toredeke annak,amit alvassal tolt naponta.
Furdeni,vagy szarni se szokott egyedul ?
Vagy beviszi magaval a gyereket?

Hasra kell forditani a csecsszopot.Ha az alatt a par perc alatt elpatkol meg igy is,akkor ez volt a sorsa,csinalni kell egy masikat.

ifjú vénszivar 2015.11.09. 07:09:30

az aztán a ritka futár! aki feltúrházik a 8.-ra

lefelé nekem is menne....

ide nem jöhet csak úgy be 2015.11.09. 08:09:43

@élhetetlen: az ervelesed helyes. Tudod mit latok? Joleti, nyekergo tarsadalmat, benne igazi cel nelküli embereket. 0-a dik world problem. 1 kulcstartorol beszelunk..! Ha a gyerek eletmento xerumja vagy miracle szemranckrem erkezett volna, a hajlandosag is mas szinten ketyeg. De ami a legelkeseritobb es leggusztustalanabb, az a forditott aranyossag. Mas nem kapja meg az ingyenkajajat es kukazott abonettel fogyozik, megsem latunk tole 1 homardposztot sem. Ezek meg ekkora szarverest csapnak 1 faszom keyring miatt? Kivanok a gallerjaiknak 1 markos legenyt, ki kirangatja oket az igazi vilagba. Az igazi celok megkeltese a legnehezebb feladat. Elszegyellhetnek magukat ugy osszessegeben, futartol fuggetlenul. Kene 1 lakopark a tipikus homardposztoloknak, osztan ott alakithatnanak egy perkozosseget - csak mindenki egymas ellen lenne. Akinek celja van, s celja a celjaval, ne felj, az nem akad fenn. Ezeknek is inkabb a lampaoszlopon kene. Na jo, mostmar abbahagyom, mert faznak a mellbimboim.

Manyecska 2015.11.09. 08:50:11

@ide nem jöhet csak úgy be: ebből a szempontból a nyusznak igaza van ebben az országban cél????:D irredenta zászló, ..vörös csepel pfejjj :DD nem én mondtam, ő! OFF

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.09. 10:22:06

@melaena: ugyanmár. téged se hagyott anyád elpatkolni, pedig őt senki sem hibáztatná érte. sőt!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.09. 11:06:01

Szerintem a 30 perc könnyen magyarázható, ha épp fürdött a kiskölyök, vagy épp aludt, vagy épp táplálkozott. (szopott).
Soha ne hagyjuk magára egy lakásban egy kisgyereket!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 11:17:18

@batgirl: Igen, ezt nem képesek megérteni azok, akiknek nem volt még gyerekük. 10 perc alatt általában nem történik semmi, de akármikor akármi történhet.

- gyerek kimászik a kiságyból, fejre esik, ekakad a kélekzete.
- tűz üt ki.
- kisamma pofáraesik, öntudatlan, elviszik a mentők.
- tolvaj bemegy a lakásba.
- amit nem tudsz még elképzelni se, pont az megtörténik.

Viharosan (törölt) 2015.11.09. 11:19:45

Ma beszéltem egy ominózus DPD-futárral, aki azt mondta, hogy HÁZSZÁMIG szállítanak, konkrét kérdésemre, miszerint ez azt jelenti, nem kell felmenni az emeletre az ajtóig? azt a választ adta, hogy nem kell (de ő pl. fel szokott).

ENNYI!

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.09. 11:33:12

@Viharosan: szerinted ezt a dpd is tudja?

4.1.3 A Szolgáltatás magában foglalja a 4.1.2-ben meghatározott szolgáltatási formák sajátosságainak
megfelelően:
- a Küldemények felvételét, feldolgozását, rakodását, továbbításuk megszervezését és lebonyolítását a
kiszállítást végző személlyel, valamint kézbesítését;
- a Címzett elérésének hiányában „a DPD Classic” szolgáltatásnál a második és – szükség esetén – a
harmadik kézbesítési kísérletet;
- a kézbesítést a jelen Általános Szerződési Feltételek 6.5 pontja szerint a Címzett ellenkező
rendelkezése hiányában - személyes kézbesítése mellett magában foglalja az Ügyfél/Címzett választása
esetén és választása szerint a következő postai különszolgáltatások legalább egyikét: a küldeménynek az
Ügyfél által megjelölt helyen történő felvétele; garantált kézbesítési idejű szolgáltatás; a Címzett
megváltoztatása esetén a Küldemény új címre történő kézbesítése; a kézbesítés igazolása; személyre
szabott szolgáltatás;

Manyecska 2015.11.09. 12:07:53

@Viharosan: hát az azért is érdekes mert egy cégnél ahová a telephelyre kérjük sokszor raktárépületet adnak meg. Amúgy a postásunk is esküszik hogy neki nem lenne kötelessége felmászni az irodaház összes cégéhez. Hát sok köszönet nincs is benne:D!

Nick-son 2015.11.09. 12:28:45

Futárszolgálatoknál általában az a szabály, hogy a cím az amit a feladó megadott.

Amennyiben emelet és ajtó is van megadva, akkor a cím annak a lakásnak az ajtaja. Amennyiben csak házszám akkor lent a bejárati ajtó előtt.

Vannak aztán vadabb találkozások ügyfél meg futár között, amikor felcsenget, megmondja mért jött, aztán a neten rendelt háztartási nagygépet felcipeli a futár, a megrendelőnek meg eszébe jut, hogy ma még nincs pénze, így nem tudja átvenni... nem fenékig tejfel ez a munka (sem).

Érdekes lenne tudni milyen nehéz lehetett ez a csomag, mert van az a futár akit az se érdekli, ha kirúgják, akkor se viszi fel ha nem muszáj és nem is rúgják ki mert nem találnak helyette aki naponta 80-100 csomagot ki tud hordani. Már pedig akit most kirúgnak ahelyett új ember az idén a felénél többet nem fog tudni megcsinálni. Karácsony előtt meg még a futárok barátnőjének a rokkant nyugdíjas apja is hordja a csomagokat.

Egyébként november 4 -én háromnegyed egykor úgy látom kézbesítésre került a csomag.

Végül hogy sikerült megoldani?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 12:38:40

@Nick-son: hogy a cím az, amit a feladó megadott.

Ha elrontod a központozást, értelmetlenné válik a mondatod. Pedig jót írsz.

Nick-son 2015.11.09. 12:45:12

@atpijkamo: régen a hogy előtt nem kellett vessző? :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 13:17:57

@Nick-son: :))

Futárszolgálatoknál általában az a szabály, hogy a cím az, amit a feladó megadott.

melaena 2015.11.09. 13:38:46

@Józsi, a migráns köcsög:
Hagyott o,csak volt annyi agya,hogy arra a 10 percre olyan helyre,pozicioba rakjon,ahol nem tudom kinyirni magamat.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.09. 13:43:45

@melaena: szerintem neked nincs gyereked. Majd ha lesz, utána megbeszéljük ezt a dolgot :)

Nick-son 2015.11.09. 13:45:37

@atpijkamo: ennyi vessző nekem már sokk.

Lesz aki megérti így is, meg olyan is aki sehogy sem :)

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.09. 14:06:12

@batgirl: szerintem jobban jár mindenki ha nem lesz neki.

@melaena: neked nem magyar az anyanyelved?

melaena 2015.11.09. 14:27:40

@Józsi, a migráns köcsög:
Valahol olvastam, hogy az ekezet nelkuli szoveg ertelmezese csak 70-es iq felett nem okoz problemat.

Józsi, a migráns köcsög 2015.11.09. 14:34:38

@melaena: nem az ékezetekkel van gond hanem a szövegértéseddel. megírom, hogy téged se hagyott anyád elpatkolni, te meg azt írod, hogy de :D kellemes ott a túlvilágon?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 14:37:44

@melaena: 70-es IQ ALATT! Ott mindegy, az ékezet se segít. A buták el se tudják képzelni, hogy az okosok úgy olvasnak, hogy csak átfutják a szöveget, és rögtön megértik. Nincsenek hozzászokva, hogy összevissza betűhalmazokból szemezgessék ki az értelmet.

aH butab vyga, zete smián lelovsaod. gaLlábbsi cska aynni henézsggseél, nimt mined msát.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 14:42:05

@melaena: "ahol nem tudom kinyirni magamat."

Nem csak magadat tudod kinyírni, ládsd: @atpijkamo:

Ez a "tíz perc alatt semmi baj nem történhet vele" azzal analóg, hogy behúnyt szemmel gyorsan átszaladsz az úton, olyan rövid idő alatt senki nem tud elütni. És tényleg, tízszer-húzszor ez be is válhat.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.11.09. 14:47:12

Mi a valószínűbb, hogy tűz üt ki, és bennég a baba, vagy hogy ötösöd lesz a lottón? A halálozási- és lottó statisztikákat megnézve messze az előbbi. Mégis emberek lottóznak, szentül meg vannak győződve róla, hogy van reális esélyük nyerni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2015.11.09. 14:59:59

@atpijkamo: nem fogja megérteni, amíg nem lesz gyereke. HA megnézed a gyerek halálozási cikkeket, számtalanszor olvasható , hoy "csak egy percre hagytam magára.."

ifjú vénszivar 2015.11.09. 15:11:40

@batgirl: Na ja! De az a perc lehet, hogy egy 15-17perces "veréb" v. nyúl kupakolás vóóót.....:)

neet 2015.11.09. 15:30:36

Nem akarok állást foglalni (inkább ülést, ha már...) de a 9 hós gyerek az pont a legjobb. Még nem tud menni, max egy picit, a kiságyban még elvan valameddig, kimászni még nem tud, viszont ahhoz már elég nagy, h ne fulladjon bele a nyálába pl. (Fentebb írták, h fordítsd hasra, azt menj nélküle. Nos, egy 9 hóst már nem forgatsz, az már forog, sőt akár fel is áll, sőt, kapaszkodva lépegetni kezd) Egy jó mély kiságynál nincs biztonságosabb terep a számára.
Érdekes kérdés ez az egyedül hagyni a lakásban a kicsit. Nekem 3 van, a legkisebb másfél, és bizony van, h egyedül marad, mert kiszaladok inni adni a kutyának (2 perc) vagy beszedem a ruhát, mert esni kezd vagy ilyesmi. Addig a gyerek biztonságba helyezve elvan. (Max üvölt, ha nem tetszik neki, de ez más kérdés, majd hordom a pszichohoz---)
Persze elbotolhatok a kertben és ott maradok, de ezt a lakásban is megtehetem. Meg wc-re is ki kell néha menni, és az néha több, mint 5 perc. Szóval igen, a gyerekek néha egyedül maradnak, de ha BIZTONSÁGBA helyezed őket, nagyon sok minden nem történhet meg velük. Nem hagysz mellettük elektromos cuccot, vizet, gyertyát, apró szarokat, kekszet (mert pl pont akkor nyeli félre), nejlonzacskót, kiskést, ilyeneket.
Nem tom, a 8.-on valszín nem hagynám egyedül, mert ugye ott elég sok múlik a többi lakón is, én a saját házamat nem gyújtom fel... de akkor meg pokrócba vele, és usgyi a negyedikig, vagy amit kialkudtunk.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2015.11.09. 16:09:46

@neet: járt és mászott is, pedig nem redbullal etettem.

a kialkudás megtörtént a csomag felvételekor: a dpd vállalta a kézbesítést x összegért, nincs min alkudozni utána.

vandorlow 2015.11.09. 20:22:02

@atpijkamo:

A futart kirugni nem kell felnetek jo lesz es ha mindenki beleegyezik en nem ellenzem.

...egy kis adalek a kozpontozashoz, remelem ismered az eredetit :)

8pauly4 2015.11.09. 22:51:55

Itt azt írják,hogy Háztól-Házig. Nem Ajtótól - Ajtóig.
www.dpd.com/hu/home/szallitas/aszf

--DPD ÁSzF 1.sz. melléklet Díjszabás Classic közút és Pickup csomagpont érvényes 2015-09-22-től--

Ebbe kell belelesni,ott van minden röviden,tömören....

Arcade Macho 2015.11.10. 01:21:43

@8pauly4: "Itt azt írják,hogy Háztól-Házig. Nem Ajtótól - Ajtóig. "

jo nagy idiotak...
nalunk pl. a haz az a 2, 4, 6, 8 lakotelepi lepcsohazat foglalja magaban, akkor majd legkozelebb lesz 8 ajto ahol bejohet...

Pink Pancser 2015.11.10. 13:11:06

Milyen címre kérték a kiszállítást? 8-dik emeletire? Akkor ott akarja átvenni. Odáig meg el kell juttatni valahogy. Legközelebb majd azt mondja, hogy már a városban vagyok, gyere érte ha kell?

♔bаtyu♔ 2015.11.10. 14:26:35

Az ilyet nem értem. 500 Ft és meg van oldva a probléma. Képes beírni. Elég nyilvánvaló, hogy az ajtótól-ajtóig működő lift esetén igaz, az pedig nem a futár problémája, ha nem jó a lift. Na ilyenkor kell elővenni a pénztárcát.

vulgarian · http://vulgarian.blog.hu 2015.11.12. 17:55:53

Felajánlott volna a futárnak egy ötszázast, tuti felvitte volna a csomagot... Kertesházban lakok, mèg sem hozzák be a házba a csomagot, mindenki a kapujába veszi át...

Sandor Akarki 2015.11.15. 01:48:22

@Viharosan: "Akik kutyakötelességről beszélnek, kicsit gondolkozzanak már az emberség fogalmáról."
Pontosan. Ez a lényeg. Az emberség. Azt hiszi a poszttolómaca, hogy 5-6 euroért neki már nem kell emberségesnek lennie, mert ő a naccságos megrendelő.

Sandor Akarki 2015.11.15. 01:51:25

@Muad\\\'Dib: A gond sokkal inkább az, hogy az emberek cégek mögé rejtőznek. Kovács Béla elvállalja a Kft-jével, aztán nem csinálja meg, hanem megbízza negyed pénzért Gipsz Jenőt.

Intelli 2015.11.27. 00:53:27

Ezek a futárcégek is manapság már viccnek is rosszak.

kyra55 2020.10.07. 18:04:17

Szerintem nem a helyesirással kellene foglalkozni hanem az adott témával.
Pl hozott a futár nekem egy csomagot azt mondta,hogy 1000ft közben meg 950ft volt ráirva akkor ez ,hogy is van?
süti beállítások módosítása