Valaki ráengedte a benne felgyűlt feszültséget és a vulgarizátort a Nettudakozó.hu netes cégtár oldalára. Olvasónk a keresőben Budapestre szúkítve rögtön az első oldal alján találta ezt a kis huncutságot.
Valaki ráengedte a benne felgyűlt feszültséget és a vulgarizátort a Nettudakozó.hu netes cégtár oldalára. Olvasónk a keresőben Budapestre szúkítve rögtön az első oldal alján találta ezt a kis huncutságot.
MÁV és jegymizéria, ezúttal nemzetközi kitekintéssel. (Tök véletlenül épp az előbb frissítettem a decemberi mávos posztot, az Érvényes jegye volt, mégis rendőrrel szállíttatták le című remek darabot. Mondjuk nem a MÁV válaszával, hanem olvasónk sztori-utánkövetésével, de ne legyünk telhetetlenek.)
Sziasztok,
nem tudom megítélni, rohanó világunkban mennyire számít kirívónak, amit a Máv csinál, de mivel nem egyedi esetről van szó, talán érdemes foglalkoznotok vele.
Tegnap, vasárnap (jan.18.) este utaztam Bécsből Budapestre az utolsó vonattal, a Daciával. Mikor a jegyemet vettem, a pénztáros készségesen megkérdezte, hogy szeretnék-e jegyet venni, de mivel nem tudtam előre, hogy melyik vonattal megyek pontosan, megállapodtunk, hogy nem veszek, hiszen nem muszáj - amúgy sem tűnt reálisnak, hogy túl sokan legyenek egy vasárnap esti időpontban.
Közérdekű közlemény: innen se vásároljon, aki jót akar magának.
Kedves Homár és Olvasók!
Belefutottam egy termék megrendelése kapcsán a banggood.com honlapba, ahonnan karácsonyra rendeltem egy ajándékot, még novemberben. Utánanéztem az interneten a cégnek, amennyire lehetett, de nem volt jelentős kritika ellenük. A terméket megrendeltem, bankkártyával ki is fizettem, majd - igaz, hogy csak karácsony után két héttel - de azért megérkezett. Nem is ez a lényeg.
Ma reggel hívtak a bankomból (OTP), hogy ma éjszaka az USA-ban megpróbáltak ugyanazzal a bankkártyámmal 19,95 dolláros tranzakciót végrehajtani. Szerencsére a bankkártya-felügyelet letiltotta a tranzakciót, így közvetlen kár nem ért, de új kártyát kell csináltatnom, ami nekem pénz- és időveszteség.
Jótanács mindenkinek (és ezért írtam a levelet): Óvakodjon mindenki a Banggood.com -tól, mert lenyúlják a kártyaadatokat!!!
Bang-good? Bang-bad...!
Köszönettel:
Czy
UPDATE jan. 24. 07:45
A folytatásban:
Kedves Homár!
Köszi, hogy kitetted a Banggood kártyaadat-lopásról a cikket. Két dolgot szeretnék hozzátenni:
p>1. Megreklamáltam az ügyfélszolgálatuknál, gondoltam, egy e-mailt megér, nem reméltem, hogy válaszolnak. De megtették!!! Elnézést kérnek, kérik a rendelés számát és utánanéznek.
2. Biztos, hogy ezt a kártyát sehol máshol nem használtam, mert olyan számlámhoz van, amiről még soha nem vásároltam sehol kártyával.
+1 Igen, használhattam volna Pay-pal-t is. Mea culpa.. Ja, és a termék egyébként jól működik.
Köszi!
Czy
Mi is írtuk, hogy elég nagy córesz kerekedett decemberben a Media Marktnál abból, hogy nem 1 és nem is 2, de legalább 8 órán át rossz árakkal működött a webshop. Ennek keretében hatodáron ajánlgatott 180 ezres tableteket, másnap meg irgalmatlan tömegeket haragított magára azzal, hogy levélben visszamondta a felvett rendeléseket. Mint kiderült, a Black Friday alatt ugyanez történt. András - csoda, hogy infarktus nélkül kibírta - ekkor 2 forintért rendelte a 300 000-es tévé darabját. Persze nem lett az övé a zsákmány. De vajon elvárható lett volna tőle, hogy a kosárba gomb nyomkodása helyett felmérje, hogy ez irreális ár, úgyhogy max nekünk küldhető be hülyeségként? Mindenestre András nem állt meg a Homáron dohogásnál, hanem végignyomta az ügyet a Fogyasztóvédelmi Hatóságon. Az alábbi eredménnyel.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Azért írok Önöknek, mert szeretnék egy kis ízelítőt adni a magyar fogyasztóvédelem (Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság) működéséről, a fogyasztókkal szemben az eladók védelméről.
A Black Friday akcióban a Media Markt Online áruház meghirdetett egy televíziót, igen akciós áron (Panasonic TV.png). Mivel nagyon kedvező volt az ár, egyből rendeltem több darabot is, amiről meg is jött a visszaigazoló e-mail.
Majd később az elutasító e-mail is, mondván:
Olvasónk tavaly áprilisban szakított a Telekommal. Fogta, és ahogy kell, az összes bigyót feladta szépen postán. Hogy kötött-e új szerződést valamelyik más szolgáltatóval vagy digitális nomád lett, nem tudjuk, mindenesetre telt-múlt az idő, jött a május, ment a nyár, majd a költöző madarak, és már a Mikulás is elmúlt, amikor a T jelentkezett, hogy kütyüket vagy egy csomó pénzt. És ezt így hogy? - gondolná a klasszikus.
Tisztelt Tékozló Homár,
Szétvet az ideg a Telekomtól, ezért is szüntettem meg az együttműködést velük. De búcsúzóul még feltették a koronát saját korpás fejükre.
2014. április 25-én mondtam fel a kábeltévé-internet-telefon szolgáltatásukat. A nálam lévő berendezéseket kérésüknek megfelelően postán feladtam. A postás hölgy már akkor szólt, hogy legyek résen, mert sok a panasz.
Nyilván lehet, csak a mikor a kérdés. Olvasónk szerint gyakran a mikor = semmikor, amit egész biztos nem kéne még azzal is megfejelni, hogy az edzők az Indiai-óceánba küldik úszni a tempózásra készült csalódott fürdőgatyásokat.
A Dagályfürdő rendszeresen félretájékoztat a medencék sávhasználatát illetően. Az elmúlt közel 20 alkalommal mikor ott jártam, a kiírt tájékoztatással ellentétben sokkal több sáv volt foglalt a 25 m-es medencében, mint amit kiírnak. (Sőt bizonyos esetekben a közönség részére nem biztosítanak egyetlen sávot sem.) Amikor erre bizonyos úszásoktatónál felhívjuk a figyelmet, elküldenek melegebb éghajlatra. Sőt bevett gyakorlat, hogy a hivatalosan foglalt sávokon túl a szabad sávba küldenek mintegy 10-12 gyereket, ezzel kizárva, hogy azt a sávot is használni lehessen, a foglalt sávjukban pedig 1-1 tanítvány úszkál.
Többszöri panaszlevélre a Fürdő ugyanúgy reagál; a kiírt foglaltság csak tájékoztató jellegű, a valós helyzet esetenként eltérhet. De szerintem az "esetenként" és a "mindig" nem azonos fogalmak.
A fentiekkel egyébként nem lenne semmi gond, ha a Fürdő fel merné vállalni, hogy bizonyos időpontokban a közönség számára zárva van a medence, de persze akkor biztos kevesebben váltanának jegyet is.
UPDATE jan.23.11:32
A Dagály válasza, melyből kiderül, hogy hamarosan új, nagyobb medence lesz náluk. Juhé!
Tisztelt Homár!
A 2015 01 21.-én a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogra érkezett vendégpanaszra az alábbiakban válaszolok.
A fürdőben és a fürdő honlapján minden vendégünk tájékozódhat a medencék aktuális sávfoglaltságáról még a jegyvásárlás előtt. A kiadott sávokat sportegyesületek és/vagy oktatók bérlik meghatározott időpontokban. Ettől függetlenül vannak olyan szerződéses partnereink is, akik csoportos belépéssel veszik igénybe a fürdő szolgáltatásait időszaktól, sávfoglaltságtól függetlenül. Minden kedves vendégünknek egyaránt van lehetősége használni a szabad sávokat a 25 méteres, illetve az 50 méteres medencében is (mint ahogyan az egyéni oktatásra érkezők is használhatják a szabad sávokat). Délután 16:00 órától, köszönhetően a kedvezményes belépőjegyárnak is, sok vendég érkezik az uszodába. A sávbérlő partnereinket rendszeresen ellenőrizzük, amennyiben szabálytalanságot tapasztalunk, megtesszük a szükséges intézkedéseket.
Ezúton szeretném tájékoztatni, hogy 2015. szeptemberétől indul a Dagály Fürdő felújítása. Ezen beruházás keretein belül létesül egy új, 10 pályás 33 méteres fedett úszómedence, a jelenlegi 6 pályás 25 méteres úszómedence helyén. Továbbá közvetlenül az új medence mellett kialakításra kerül egy tanmedence is, hogy az oktatásra érkezőknek is kedvezőbb feltételeket tudjunk biztosítani.
Tisztelettel:
Takács Gergely
fürdővezető
Durva sztori, és az egyáltalán nem nyugtat meg, hogy a többségtől valószínűleg nem tudnának csak úgy 800 ezer forintot levonni.
Kedves Homár!
A Citibankkal kapcsolatban lenne egy érdekes és tanulságos történetünk, ami sajnos velünk történt. Az események:
2014 májusban az USA-ban 5 napra béreltük egy autót, sértetlenül visszavittük, kifizettük, hazajöttünk. A bankkártya adatainkat meg kellett adnunk, mint minden bérlésnél.
Hát én nem tudom, de biztos azt tanítják a turizmus-vendéglátás szakon, hogy részletesen fejtsük ki a vendégnek, mekkora anyagi kárt okozott azzal, hogy képes volt eltörni a lábát a vendégéjszakák abszolválása helyett? Ráadásul számolni sem tudnak valami jól.
Kedves Homár!
Feleségem születésnapját a Fenyőharaszt Kastélyszálló disznótoros programján szerettük volna megünnepelni. A programot időben lefoglaltam, a kért összeget befizettem. Sajnos, indulás után feleségem egy jégfolton megcsúszva bokáját törte, igy akaratunk ellenére a baleseti sebészeten ünnepeltünk. Természetesen a "vis major"-t bejelentettem és kértem, hogy foglalásunkat egy másik időpontra árvényesítsék.
Pár nappal később az alábbi levelet kaptam:
Szerződés nélkül el se induljunk Zimbabwéba leopárdra vadászni
"A szervezők váltig állították, hogy ott volt a leopárd, de László nem látta a leopárdot. Ő valójában nem látott semmit, mert teljesen sötét volt."
Spanyollal keverik a magyar paprikát
Nem igaz, hogy kínai paprikát sóznak ránk újracsomagolva, mert valójában európai paprikával kevert paprika a leggyakoribb a polcokon.
E-számla az ELMŰ-ÉMÁSZ-nál
iPhone 6-tal és Tesco-utalvánnyal próbálja az e-számla felé nyomni előfizetőit a cég. Jan. 31-ig fut az akció.
Vége a fogantyúk meg a kerekek miatti mizériának a Wizz Air -nél
Juhúúúúú.
Trükkök, amivel a boltok megpróbálnak vásárlásra bírni minket
Az evidenciákon túl pl. arról, hogy mért nem néznek sosem előre a próbababák és mivel lehet kiüldözni a lődörgő tiniket a plázákból.
A Culevit sajnos mégsem gyógyítja a rákot
25 millióra bírságolták a gyártót a megtévesztő reklám miatt.
Ahhoz képest, hogy a Tele 5 elvileg már jóval a kötelező kártyás fizetési lehetőség bevezetése előtt felszerelte autóit POS terminállal, Gábor tapasztalata alapján nem működik zökkenőmentesen a rendszer. Olvasónk eléggé rápörgette magát a témára, de szerintem érhető a kiakadása: ha az ember kifejezetten kártyás taxit rendel, az azt jelenti, hogy azzal akar fizetni és kész.
Kedves Homár!
Szívesen megosztanám a Tele5-nek írt panaszlevelemet. Kérdés: kártyás autóban miért nem tudok kártyával fizetni?
"Tisztelt Ügyvezető Igazgató Úr!
Engedje meg, hogy írásban küldjem meg észrevételemet, mert régóta tartogatom....5-8 évvel ezelőtt heti rendszerességgel üzleti ügyben utaztam a Tele5 kocsijaival teljes elégedettséggel vettem igénybe a szolgáltatást, kizárólag a Tele5 autóit használtam.