Tékozló Homár

Kinyírta a mirelitkészletet a vadiúj hűtő

2016.01.28. 10:11 | Homár Hilda | 165 komment

10913643_366071_b43f72a26d23c85bc04980f3286120bc_wm.jpg

Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört. Gábort konkért cselekvési tervvel próbáljuk vigasztalni a poszt végén.

Kedves Homár,

A következő történet esett meg velem a napokban.

Van egy öreg kiszuperál noname hűtőgépem, ami már ide s tova 8 éve megbízhatóan rója velem az utat, de már megérett a nyugalmazásra. Így 2016-01-13-án felkerestük párommal az Árkád üzletben található
Media Markt szaküzletet, hogy majd ott megtaláljuk a kedvünkre való gépet.

A kihelyezett hűtőgépek között feltűnt egy akciós áron kínált Whirlpool WBE34112 S típusú hűtőgép, 90.000 forintért. Ez épp a mi pénztárcánkhoz való volt, és tudta azokat a funkciókat amire nekünk
szükségünk volt. Az eladó/szakértő segítségét is igénybe vettük, aki felvilágosított, hogy ez egy jó hűtő, megbízható, panasz még nem érkezett rá, így megkértük, hogy akkor ha lehet egy ilyet elvinnénk. Azt mondta, hogy ez az egy darab van, ami épp ki van állítva, de alig pár napja került csak kihelyezésre, sérülésmentes, és ugyanúgy vonatkozik rá minden garancia és jótállás, mint a dobozolt termékekre. Hagytuk magunkat meggyőzni, és kifizettük a kért gépet.

Másnap vártam a házhozszállítást, ami az ígért időben meg is történt, a lakásba felhozták a gépet, ami leellenőriztem, és sértetlennek találtam. Pár óra várakozás után beüzemeltem, és úgy tűnt minden
működik, így átpakoltam bele a régi gépből az élelmiszert, a régit pedig egy ismerős el is vitte.

Szombaton éjszaka, azaz két nappal a vásárlás után tapasztaltam, hogy a fagyasztó részben lévő élelmiszer kezd érdekes halmazállapotot felvenni, azaz olvadásnak indult, a felső rész pedig lassan eléri a konyha hőmérsékletét. Vasárnap délelőtt, amint lehetőség nyílt rá, hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a probléma, az ottani ügyintéző csak azt tudta hajtogatni, hogy ehhez neki semmi köze, mert ő webshop, én meg az áruházban vettem, hívjam azokat. Rendben, hívnám én, csak épp vasárnap reggel van, és azok még legalább 24 óráig nem érhetőek el, addig meg valószínű oszlásnak is indul az elkövetkező hetekre, hónapokra szánt élelmiszer. Válasza az volt, hogy sajnálja, de ez az én problémám, ő ezt nem tudja megoldani, csináljak amit tudok/akarok. Vagy hívjam a Whirlpool szervizt, majd azok megoldják. Természetesen azok is csak hétfőtől érhetőek el.

Eljött a hétfő reggel 10 óra, na akkor hajrá, hívtam az áruházat. Egyből le is akartak koptatni, hogy hívjam a szervizt, ehhez nekik semmi közük, majd a szervizes kimegy, megnézi és megszakérti a
készüléket, ad egy szakvéleményt, hogy az valóban gyári hiba, és majd azzal fáradjak be hozzájuk, akkor eldöntik, hogy mi legyen. Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok.

Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet. Semmilyen megoldást rugalmasságot nem tapasztaltam, mondtam, hogy hát nem érti meg, ott van/volt a kajával telepakolt hűtő, ami nem működik. Őt ez nem érdekli, nem tud megoldást, csak azt, hogy majd holnap VALAMIKOR kijön a szerelő. Az, hogy az élelmiszer megromlik, az senkit nem érdekelt, azt mondták az az én gondom, oldjam meg, tegyek panaszt, vagy amit akarok, de a szerelő akkor is csak holnap tud menni legkorábban.

Most jelenleg hétfő este van, ott tartok, hogy elment egy napom a házhozszállítást várva, el fog menni még egy napom holnap, amíg a szerelőt várom, és egy harmadik is amikor a Media Marktból hajlandóak
lesznek eljönni a bekrepált gépükért, nem beszélve arról, hogy a szakértői véleményt ki másnak, mint nekem kell személyesen bevinni hozzájuk. Most épp azon gondolkozom, hogy a megrohasztott élelmiszerből viszek magammal egy kis termékmintát.

Kedves Homár, ilyenkor a vásárlót milyen jogok illetik meg, mert ez a hozzáállás a véleményem szerint elfogadhatatlan. Ki fogja megtéríteni nekem a kiesett időmet, a megromlott élelmiszert, és kisimogatni a
felborzolt idegeimet?

Media Markt - Whirlpool: Ez egy kurv@ szar döntés volt, mert hülye vagyok.

Üdv:

Gábor

Kedves Gábor!

A 10.000.-Ft eladási ár feletti tartós fogyasztási cikkek, - köztük az általad vásárolt hűtő esetében is, - amennyiben a készülék a vásárlástól/üzembe helyezéstől számított 3 munkanapon belül meghibásodik, a vállalkozás köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A meghibásodást be lehet jelenteni annál a vállalkozásnál, ahol a terméket vásároltad, vagy közvetlenül a jótállási jegyen szereplő szervizhez is lehet fordulni. Ebben az esetben a vállalkozás nem vizsgálhatja, hogy mikor keletkezett a hiba, azonnal köteles kicserélni a terméket. Ha a vállalkozás nem hajlandó a terméket kicserélni, igényed érvényesítése iránt Békéltető Testülethez fordulhatsz.

A készülék hibájának orvoslása mellett persze kérheted a károd megtérítését is. Tekintettel arra, hogy az ilyen irányú igények érvényesítése bíróság elé tartozik, ezért célszerű először megpróbálni megegyezni a vállalkozással. Javasoljuk, hogy írásban keresd meg a vállalkozást, írd meg, hogy mi történt, készíts egy listát a megromlott élelmiszerekről, és azok áráról, majd közöld a vállalkozással, hogy hajlandó vagy eltekinteni a pereskedéstől, ha megfizetik a megjelölt összeget. Bizonyítékként készíts fényképfelvételeket az élelmiszerek állapotáról.  

Alkalmazott jogszabályok:
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:18:20

Várni kellett volna, mielőtt eladod a régi hűtőt. Füstölt kolbász, oldalas zsírban.

Thule 2016.01.28. 10:18:54

Annyit azért tegyünk hozzá a tanácshoz, hogy amennyiben nincs számlád a megromlott élelmiszerek áráról, akkor nehéz lesz bizonyítani a kár összegét. Persze biztos lehet perelni egy átalányra, kérdés, hogy pár ezer Ft-ért megéri-e 1 évig, vagy kettőig pereskedni.

Mosógép esetében is mondhatom, hogy a 80 ezer Ft-os ilyen olyan pulóveremet szaggatta szép a gép, ha nincs számlám a ruháról, senki sem fogja elhinni, hogy az tényleg annyiba került. A rothadt élemiszereket pedig gondolom a posztoló nem tervezi elvinni mint tárgyi bizonyítékokat a fél év múlva esedékes tárgyalásra :)

230e 2016.01.28. 10:20:03

Szép történet, vinnék nekik egy zacskónyit a megromlott cuccosból és lecsapnám a pultra.
Műszaki cikk vásárlásakor sajnos a mögé pakolt szervizszolgáltatás az amit érdemes nézni, mert hiába csili-vili a termék ha ez a hozzáállás.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:20:15

@Thule: Minek vinni? Akkorra már elmászik magától a bíróságra :)

230e 2016.01.28. 10:21:35

Ja, még egy dolog, egyes lakásbiztosítások lehet hogy fedeznek ilyen kárt is.

Leone_510 2016.01.28. 10:23:18

ismerősnél is a napokban adta fel a hűtő, ő kitette a kaját 1 hétre a teraszra a 0-3 fokra amíg nem veszi meg az újat így nem romlott meg a szobahőmérsékleten , de ő nem sikeres ember

AtiSnatch 2016.01.28. 10:23:30

szerezz vagy tíz romlott homárt®*, számlával.

*ne a blogról, mert már nem vagyunk annyian.

sáros_tehén 2016.01.28. 10:24:52

Nekem kicsit hisztis a poszter. Gondolja hogy csak azért ott ülnek, hogy ha Ő betelefonál akkor egyből tudjanak ugrani, hogy a sör nehogy felmelegedjen, és megromoljon a 600Ft-os párizsi?

AtiSnatch 2016.01.28. 10:25:36

@Leone_510: az országban mindenki teraszos/erkélyes épületben lakik.

Leone_510 2016.01.28. 10:25:39

na jó lehet a faszinak nincs terasza...akkor lógassa ki az ablakon a kolbászt, hogy melyiket nekem 8

Leone_510 2016.01.28. 10:27:33

@AtiSnatch: szerintem ez a fazon tuti ilyenben lakik...már ahogy az ügyet intézte... :)

AtiSnatch 2016.01.28. 10:30:05

@Leone_510: mondjuk az se utolsó, ha az embernek vannak barátai, vagy legalább rokonai. :D ha hüttőjük nincs is, de legalább segítenek felzabálni a kaját.

lakit 2016.01.28. 10:30:36

Tudom, hogy nem ez a panasz lényege, de ha "már ide s tova 8 éve megbízhatóan rója velem az utat, " - akkor miért kellett lecserélni? Főleg, ha az anyagi lehetőségek is korlátozottak.

Leone_510 2016.01.28. 10:32:29

@lakit: tényleg! 8 év nem is sok idő egy hűtőnél....vett volna inkább egy teraszt :D

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.28. 10:33:27

@lakit: Ennél a mondatnál kicsit megijedtem, hogy ilyen modoros lesz az egész poszt.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:34:35

@lakit: Sztem nem csak anyagiak terén volt korlátozott...

Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.28. 10:34:54

A megromlás egyébként tényleg kicsit hiszti. Nem várható el, hogy egy hűtőszerviz 0-24 órában legyen nyitva, azonnal ugorjon, és azonnal javítson.

A lefagyasztott táp megmentéséről pedig a poszter is intézkedhetett volna, ha nagyon akar.

FDToth 2016.01.28. 10:35:04

Az nem ertem ha a poszt iroja emliti h ket nappal a vasarlas utan romlott el, akkor minek ide szerviz? Telefonalsz az mm-nek, hozzak az ujat, viszik a regit.
A whirpool nem jo marka, a szervizve neki is csapnivalo, le se szarjak a fogyasztot.
A megromlott elelmiszerekrol meg nem kell semmilyen szamla, megegyeztek x osszegben az mm-mel. Lenyeg h realis legyen, kb a valos ertek 65-70-ka.

Komojtalan 2016.01.28. 11:10:12

Tavaly le kellett cserélnem a 30 éves hűtőmet, mert állandóan ment, a mélyhűtő jégverem, alul semmi. Nem azért cseréltem le, mert csúnya volt, öreg volt (mondjuk ez feleségnél már elég indok :-) ), akkor mi baj volt a 8 évessel? A másik hogy emlékeim szerint elég hideg van mostanában, nincs udvar, erkély? Rendben, nincs. És egy megbízható ismerős? Csak gondolkozni fáj sokaknak.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 11:13:02

Ismét egy újabb eset, ami mutatja, hogy a szomszédokkal érdemes jóban lenni. Nyáron a szomszéd tizenéves fagyasztója adta meg magát: ami befért a miénkbe, beraktuk, meg két másik szomszédéba is, ami nem, azt hűtőtárolónak is használatos, eredetileg vakcinaszállításra használt és befőzéshez (szárazdunszt) beszerzett termoszdobozokba ment, jégakkukkal. Télen a miénk hunyt el, mivel a pincében van és este derült ki, csak egy szomszédot riasztottam, és két szatyornyi értékesebb húst átvittünk, ugyanannyi jégakkut áthoztunk. Másnap mentünk újat venni, és a cucc a rossz fagyóban sokkal keményebb volt átpakolásnál, mint előző este.

joska61 2016.01.28. 11:13:41

Mindazonáltal tényleg elég nagy szopás.

ancsika 2016.01.28. 11:27:03

1. kiállítási darabot SOHA
2. ugye-ugye milyen hasznos a vasárnapi zárva tartás

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 11:32:05

@ancsika: A hétfői zárvatartás (mint a múzeumokban) jobb lenne?

Rejtélyes 2016.01.28. 11:32:11

3 munkanapon belul kerdes nelkul ki kell cserelni, ha az alapveto mukodest akadalyozza a hiba. Ha pl mobil allandoan kikapcsol, az szamit, de ha pl csak egyik kamera megy, akkor szerviz, hiaba a 3 nap.

apa80 2016.01.28. 11:48:57

Miért csodálkozik bárki is azon, hogy egyre kevesebb itt az ember és egyre romlik a színvonal? Mikor az történik, hogy bárkinek bármi problémája akad, ami fogyasztóvédelmi témakörbe tartozik, akkor máris rászáll a sok nagyon okos, rendkívül sikeres ember, aki:
- soha nem vesz kiállítási darabot
- soha semmilyen áruházban nem vásárol, ahol másik is
- soha, semmilyen webáruházat nem használ, mert úgyis átvernek mindenkit
- mindig minden szerződést helyben átolvas az első szótól az utolsóig
- a szolgáltató még az ÁSZF-et is megváltoztatja a kedvéért
- sem vesz semmit akciósan, hiszen nem "vadász"
- kiváló környéken, nagyszerű életszínvonalon tengeti a napjait
- olyan nagyon körültekintő, hogy tulajdonképpen nincs is szüksége fogyasztóvédelmi tanácsra
- stb.
Lehet, hogy a blog színvonala is magasabb lenne, ha nem itt próbálnátok meg kiélni minden kisebbrendűségi komplexusotokat. Miért olyan korlátozott a poster, ha 90.000-ért vett hűtőt? Szerintetek mennyinél kezdődik az a hűtő, aminek a megvásárlásával már sikeres ember valaki? Ha nem a MM-ban, akkor hol kellene vásárolnia, hogy sikeres legyen?
Persze, bele lehet kötni, hogy minek lecserélni a 8 éves hűtőt és abba is, hogy miért nem vitte át a szomszédhoz az ételek közül legalább a drágábbakat... de ettől a tény nem változik: le akarta cserélni a hűtőt (az okához sem nekünk, sem a tényeknek semmi köze), az új hűtő 2 napon beül elromlott, amikor pedig utána szeretett volna járni, hogy mi legyen, akkor mindenki lepattintotta, mondván nem az ő dolga. Persze, a szerviz nem lehet 24 órában nyitva, természetes, hogy napközben jönnek orvosolni a hibát, nyilván ez is tetézi a bajt... de ettől függetlenül továbbra is marad a kérdés: Miért nem lehet építő jellegűen hozzászólni valamihez?
Jaaa... azért nem, mert a sok zseni semmi okosat nem tud mondani, csak röhög a markába, hogy valaki megint ráfázott valamire! Mert a legnagyobb valószínűséggel terápiás céllal járnak ide sokan, hogy a saját nyomorúságukról elfeledkezzenek. Különben nem születne olyan hozzászólás, hogy mit kell pattogni a 600 Ft-os párizsi miatt. Talán tényleg az volt a hűtőben... talán azt szereti... talán azt engedheti meg magának. Nem mindegy Nektek? Pláne, hogy ott a GVTI válasza, de neeem, Nektek az sem jó. Legyen számla a hetekkel, hónapokkal ezelőtti bevásárlásról, különben senki nem fizet semmit. Hobbijogászok... :/

The Crazy One 2016.01.28. 11:50:41

nem értem, milyen szolgáltatást várt volna el? Vasárnap reggel ugorjon a bolt és vigye a cserehűtőt? Juteszembe, telefonszámládat is pereld vissza meg a billentyűzet kopását.

Egyébként nálunk fagyott a nevezett hétvégén. A balkonon nincs el a mirelitborsó?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 12:03:03

@apa80: Speciel karácsony előtt az a fagyasztóláda, ami a MM-ben 95 eFt volt, a Metróban 85, az Auchanban és a Tescoban 90. Én a Signalban (Debrecen, Petőfi tér) vettem végül meg, 80-ért. Mert fillérbaszó vagyok. És mert ráadásul a MM-hoz méretes kocsival szinte lehetetlen az emeletes parkolóba beállni, ők meg legkorábban hétfőre hozták volna ki, valamikor munkaidőben.
Sajnos én valóban olyan frusztrált vagyok, hogy az így megspórolt különbözetből inkább veszek egy jó nyers sonkát, besózom-pácolom, a szomszéd meg majd megfüstöli a sajátjával. Meg nyesedékhúst, kilónként 600-650 Ft-ért, amiből meg kolbászt csinálunk.

apa80 2016.01.28. 12:41:37

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Akkor Te legalább veszel dolgokat akciósan, és beteszed a lábad az Auchan-ba, Tesco-ba, Metro-ba stb. Mégsem biztos, hogy nem vagy sikeres ember... :)

CorsairS 2016.01.28. 12:44:32

Nem értem mi köze ahhoz, hogy minta volt, a gyári csomagolásban lévő hűtő nem mehet tönkre 2 nap után? Főleg, hogy szerintem be sincsenek dugva a hűtők, csak ki vannak téve tapogatásra.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 12:45:54

@apa80: Csak ha muszáj. Húst az utca végében veszek, kenyeret még vagy 100 m-re onnan. Tejet-tejterméket egy szintén közeli tejdiszkontból, tisztító-és mosószereket meg a Lidlből vagy az Aldiból, kizárólag "sajátmárkást".

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 12:54:17

@apa80: semmi baj nincs a hűtővel, amit vett, se azzal, hogy kiállítási darab, se az árával, se a MM-el.

Azért élcelődik rajta mindenki, mert télvíz idején azon sír, hogy nem tudja hova tenni a kaját a hűtőből, illetve hogy vasárnap nem elérhető a szerelő és az áruház, meg hogy másoknak is lehet gondja rajta kívül és nem csak az ő hívását lesik. Ezeket egy normális ember belátja, vagy ha nem is ért vele egyet, nem áll neki hisztizni ország-világ előtt, mint egy óvodás.

Terézágyú 2016.01.28. 13:22:33

Nem ugrott az ügyfélszolgálatos? Nem ugrott a szerelő? Hát biztosan azért, mert magyar emberek, és mint tudjuk a magyarok nem tudnak az emberekkel bánni.
Vagyis biztosan vannak olyanok, akik igen, csak azok hülyék lennének ügyfélszolgálatosnak menni...

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.28. 13:24:07

" Őt ez nem érdekli, nem tud megoldást, csak azt, hogy majd holnap VALAMIKOR kijön a szerelő. Az, hogy az élelmiszer megromlik, az senkit nem érdekelt, azt mondták az az én gondom, oldjam meg, tegyek panaszt, vagy amit akarok, de a szerelő akkor is csak holnap tud menni legkorábban."

Miért, mi a fenét kellett volna tenniük? A MM webshop és áruház külön cég (ami tehénség, de mindenki tudja, hogy így van), a garancia meg nem 4 órás SLA-val lett kiírva, hanem normál garancia.
Mit kellett volna tennie a szabadnapos MM alkalmazottaknak? :D

@apa80: Fentiek neked is szólnak, vasárnap mi a fenét tudott volna csinálni a bezárt bolt és szerviz?

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 13:27:46

Mínusz tízben azon nyígni, hogy hűtő hiányában megromlott a kaja... megalol.

A b l a k .

olahgabor79 2016.01.28. 13:44:03

milyen nőazilyen: nem eladásra került, ahhoz túlságosan lestrapált állapotban volt, és értéke natgyjából 5000 forint, vagy annyi se.

230e: Lakásbiztosítás áramszünet esetén nyújt csak fedezetet, ha azt az ELMÜ igazolta.
Leone_510: Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?

sarostehen_: Nem gondolja, de elvárható egy minimális építő hozzáállás. Párizsit a kutyámnak se, sör meg csak nyáron.

milyen nőazilyen: beszélhetnék attól ki és miben korlátozott.

Sipovicsné Zahedli Krisztina: Látszik, hogy te nagyon sikeres ember lehetsz az életben, a helyzet az, hogy ne ma 0-24-et vártam el, hanem azt, hogy nem tegyenek rá még egy napot, főleg úgy, hogy a szerelő elismerte, van azonnali kiszállás is.

FDToth: Te sem nagyon olvastad végig ahogy látom. Telefonáltam, többször is, de hát az a fránya hétvége.

Komojtalan: A csere ok a háztartás létszámbővülése volt, talán kicsi volt a régi. (csak gondolkozni fáj sokaknak)

Kitalátor (másként) gondolkodó: Nem az a "jóbanlevős" környék, a család többi tagja meg 160km-re, ismerősök hétvégére elutaztak. Egyéb építő jellegű ötlet?

apa80: Köszönöm!

The Crazy One: Nem a vasárnapon sokalltam be, úgy látom ez nem volt elég nyilvánvaló, hanem azon, hogy még hétfőn is rátettek egy plusz napot, holott a szerelő álította, hogy van azonnali szervíz. Egyébként az sem hiszem, hogy ördögtől való ötlet, hogy egy telfonos ügyfélszolgálatos legalább hétvégén fogadja az iylen jellegű bejelentéseket, és hétfőn már tudna is jönni a szerelő.

onlajnok: Szerintem hagyjuk, kár a rád pazarolt időmért.

A hűtőcsere okára meg nem kívánok ismét válaszolni, a fentiekben megtalálható. De majd legközelebb kikérem a tisztelt kommentelő brigád véleményét előre.

Terézágyú 2016.01.28. 13:47:36

@olahgabor79:

Tisztelt poszter. Ez egy blog. Itt az emberek a véleményüket írják le. Nem a szakmai tanácsot. Azt a gvti ad. Ha az emberek véleménye nem érdekel, akkor eleve ne olvasd el a kommenteket.

olahgabor79 2016.01.28. 13:48:29

Update: AZ imént hívott a Médai Markt áruházigazgatója, és teljesen korrekt hozzáállást tanúsított, elnézést kért a felmerült problémáért, érdeklődött az ügy jelenlegi állásáról. Hangsúlyoznám, hogy nem a Média Markt-tal volt a fő probléma jelen helyzetben. A labda jelenleg a Whirlpool térfelén pattog.

Terézágyú 2016.01.28. 13:49:32

@olahgabor79:
"Párizsit a kutyámnak se"

Ez a te véleményed a párizsis megjegyzésről. Nekem is van a TE párizsis megjegyzésedről, de nem írom le.

AtiSnatch 2016.01.28. 13:50:03

@olahgabor79: 3 napon belül az MM-nek szó nélkül cserélnie kellett volna. Azaz hétfőn.

olahgabor79 2016.01.28. 13:50:39

@Terézágyú: Én is a véleményemet írtam le, így nem értem a problémádat. Reagáltam a kommentelők hozzászólásaira. De engedd meg, hogy idézzelek: " Ez egy blog. Itt az emberek a véleményüket írják le. '

Terézágyú 2016.01.28. 13:52:39

@olahgabor79:
akkor minden oké. én a többiekkel értek egyet.

atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 13:55:41

@Terézágyú: "szakmai tanácsot. Azt a gvti ad."

:)) Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be.

Terézágyú 2016.01.28. 13:56:24

@atpijkamo109:
"Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be. "

ne vedd el a poszter kedvét.....

230e 2016.01.28. 13:57:37

@olahgabor79: Bocs, sajnos jogos hogy csak áramkimaradásra fizet.
A többiekkel ne törődj.

olahgabor79 2016.01.28. 13:58:26

@Terézágyú: Pontosan ez a véleményem arról a hozzászólásról, mert abban se sok értelmes momentumot fedeztem fel.
De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:
1. egy magára valamit is adó ismert márka legalább egy hétvégi ügyeletet tarthatna, és nemcsak munkanapokon lenne elérhető.
2. Ha a szerelő állítja, hogy van azonnali kiszállítás, akkor legalább miért nem próbált velük hétfőn egyeztetni a Whirlpool ügyfélszolgálat, miért egyből a keddi napot mondták, mint lehetséges időpont.
3. Az áruház szóba sem hozta a cserét, egyből a szervizbe írányított.
4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?

sáros_tehén 2016.01.28. 14:00:18

@olahgabor79: Szeretném megtudni, hogy szerinted mi lett volna a helyes eljárás az ügyfélszolgálatos részéről. Mondjuk olyan sok munka van, hogy tényleg csak másnap van időpont. Szerinted mit kellet volna tennie? (mondjuk vigye át a saját hűtőjét neked?)

Terézágyú 2016.01.28. 14:00:20

@olahgabor79:
"De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:"

És mit vársz tőlünk? Megoldást? Helyeslést? Sajnálkozást???

Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:01:58

- mi az a kiszuperalt ? honnan szarmazik a szo ? mibol ered ?kerestem a googleben,de nem talaltam ertelmezest.
- a mirelit egy ceg volt,amely gyorsfagyasztott elelmiszereket arult.minden melyhutott cuccot mirelitnek hivni olyan,mintha minden kocsit mercedesnek neveznenk.

olahgabor79 2016.01.28. 14:03:34

@Terézágyú: Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg az olvasó. Isten ments az iylen sajnálkozástól.

Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:03:52

@230e:
te mirol beszelsz?
ki fog hetvegen teherautot kuldeni egy 3 munkanapon belul meghibasodott hutoert?

230e 2016.01.28. 14:04:11

@Kondom Keselyű: A katonaság alól alkalmatlanság miatti felmentés népies neve.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 14:04:26

Ebben a mondatban a temérdek hiba mellett azt sem értem, mit jelent a "kimaxolva" szó:

Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört.

Terézágyú 2016.01.28. 14:04:34

@olahgabor79:
"Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg az olvasó."

Azt értettük. Sőt, voltak javaslatok is.

AtiSnatch 2016.01.28. 14:04:45

@olahgabor79: "Az áruház szóba sem hozta a cserét, egyből a szervizbe írányított." Szerinted neki melyik az egyszerűbb?

Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:05:07

@sarostehen_: altalaban merhetetlen baromsagokat irsz,de ezt most eleg jol osszefoglaltad :D

sáros_tehén 2016.01.28. 14:06:25

@olahgabor79: "Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg "
Neked egy problémád van.. hogy nem ugrott azonnal a szerviz amikor betelefonáltál.

230e 2016.01.28. 14:08:06

@Kondom Keselyű: Olvastad a posztot, szerintem ezt nem várta volna el. Azt azonban elvárhatta volna hogy hétfőn kimegy egy szerelő, aki lejelenti az MM-nek hogy szar van a palacsintában, és még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 14:08:11

ja, a posztoló miért nem rakta ki az erkélyre a hűtenivalókat?

AtiSnatch 2016.01.28. 14:11:08

@enpera: vagy lerakhatta volna a kertvégében a verembe is.

Terézágyú 2016.01.28. 14:12:18

Mellesleg egy hűtőgépszerelőt MINDIG telipakolt hűtőkhöz hívják, és MINDIG azonnal, mert "megromlik benne minden".
Olyan nincs, hogy "elromlott a hűtőm, de ráérnek kijönni 2-3 nap múlva is, mert úgysincs most benne semmi"...

Szóval nem értem miért kell meglepődni, hogy az "azonnal" az bizony nem azonnal. Ha ott ült volna a szerelő az irodában hívásra várva, akkor bizonyára azonnal indult volna... de ezek szerint nem ült ott, mert másoknak is "tele volt az elromlott hűtőjük"...

Igen, persze, akkor miért mondják, hogy "azonnal".... miért nem úgy hirdetik magukat, hogy "ha éppen nem szerelünk valahol, akkor azonnal"... ugyebár...

olahgabor79 2016.01.28. 14:13:08

@sarostehen_: Szerintem feladom. Veled értelmetlen bármiylen eszmecsere, mert csak a fogást keresed minden mondatomban. Nem értem, kínai nyelven írok, vagy enynire értetlen vagy? Nem is kértem azonnali ugrást. Kértem az ügyfélszolgálatost, hogy legyen szíves felhívni a szervizt, járnak-e esetleg ezen a környéken, vagy beleférne-e a plusz egy helyszín, de csak azt hajtogatta, hogy majd kedden. Az illetékes szerviz számát meg nem adhatja ki. Úgyhogy a szövegértelmezési problémáidat megoldom: nem a szervizzel beszéltem, a szerelővel elégedett voltam, ők nem is tudtak arról hogy jönni kéne.

Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:14:25

@230e:
Hibas cucc eseten az sem realis elvaras,sok helyen egy hetre elore be vannak tablazva,nem az van,hogy 10 kor telefonalsz,es negyed 11kor mar ott is vannak a szerelok.

A gond itt az,hogy ehhez semmi koze a szerviznek.
3 munkanapon belul romlott el.
Csere (masik aruhazbol is szallithatnak hozza), kp vissza.
Esetleg le is vasarolhatja az arat,de erre nem kotelezhetik.

3 munkanapon belul a szerviz csak akkor johet szoba,ha nem rendeletetesszeru hasznalat tortent,de az mar nem garancialis,fizetni kell a javitasert.

Terézágyú 2016.01.28. 14:14:40

@230e:
"Azt azonban elvárhatta volna hogy hétfőn kimegy egy szerelő, aki lejelenti az MM-nek hogy szar van a palacsintában, és még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket. "

Ó igen :)

atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:15:10

@230e: "még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket."

A posztot olvastad-e?

"ez az egy darab van, ami épp ki van állítva"

Vagy egy csere-lapostévét kellett volna vinniük?

Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:16:42

@olahgabor79:
a legtobb ugyfelszolgalatos hivasokat fogad,es panaszokat rogzit a vallatiranyitasi rendszerben.
a legtobb telefonos ugyfelszolgalatosnak nincs is kimeno hivasra jogosultsaga a keszuleken.

sáros_tehén 2016.01.28. 14:17:43

@olahgabor79: Az írtad az ügyfélszolgálattal beszéltél. Ezért kérdeztem, hogy az Ügyfélszolgálatosnak mit kellet volna tennie, hogy TE mint a VÁSÁRLÓ elégedett legyél.

Tehát ismét:
Szeretném megtudni, hogy szerinted mi lett volna a helyes eljárás az ügyfélszolgálatos részéről.
Tényleg csak másnap tudott szerelőt küldeni... mit kellet volna még tennie???

sáros_tehén 2016.01.28. 14:18:43

@atpijkamo110: Attól még másik boltban lehet készleten. (mondjuk a poszert nem is merem már ezért ekézni, hogy miért nem kérdezte meg hogy másik boltban van-e bontatlan masina)

230e 2016.01.28. 14:20:33

@Kondom Keselyű: hacsak nem fogsz ki egy boltot, ahol kérnek egy szervizes jóváhagyást.
@Terézágyú: Álmodozni csak szabad :-).
@atpijkamo110: Bakker ez jogos, így ha már úgyis bukta a kaját akkor pénz vissza, egy küzdjön egy másik cég termékével.

McZozo 2016.01.28. 14:24:27

@olahgabor79: Hagyd rajuk, hiaba magyarazol, ertetlenek. Antiszocialis lenyukbol adodoan, csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon. Ma kishazankban sajnos ez a helyzet, hogy sokan nem tudnak ertelmezni egy mondatot es aztan meg meglatnak egy szamot, ami esetleg nekik mar irritalo, mert nem engedheti meg maganak es akkor onnantol jon a kotoszkodes, hogy hulye voltal, mert annyi penzt fizettel x dologert es ezert meg is erdemled, hogy szivatnak, mert rohadt burzsuj komenista liberalis .... vagy. Ilyenekkel ertelmetlen vitatkozni mert ugyse fogja fel kicsi agyaval azt amirol beszelsz.

McZozo 2016.01.28. 14:26:14

@atpijkamo110: mert szerinted egy harom napon beluli cseret csak az mm raktarabol lehet teljesiteni? Esetlegesen Whirpool raktarbol mar nem lehet?

olahgabor79 2016.01.28. 14:27:32

@sarostehen_: nem hiszem hogy ördögtől való lett volna egy szerviz nevet adni, hogy keressem Gipsz Jakab Kft-t, és egyeztessek velük. Szerintem ezzel meg is tette volna, amit elvárok.
Azért nem kérdezte meg van-e máshol bontatlan, mert bármilyen kérdés vagy ajánlat nélkül a szervizbe irányítottak, hogy majd a szerelő "megszakérti", és utána beszélünk a továbbiakról, addig őket ne is keressem, mert nem tesznek semmit.

Terézágyú 2016.01.28. 14:30:17

@McZozo: @atpijkamo110:

atpijkamo, hagyd rajuk, hiaba magyarazol, ertetlenek. Antiszocialis lenyukbol adodoan, csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon. Ma kishazankban sajnos ez a helyzet, hogy sokan nem tudnak ertelmezni egy mondatot es aztan meg meglatnak egy szamot, ami esetleg nekik mar irritalo, mert nem engedheti meg maganak es akkor onnantol jon a kotoszkodes, hogy hulye voltal, mert annyi penzt fizettel x dologert es ezert meg is erdemled, hogy szivatnak, mert rohadt burzsuj komenista liberalis .... vagy. Ilyenekkel ertelmetlen vitatkozni mert ugyse fogja fel kicsi agyaval azt amirol beszelsz.

sáros_tehén 2016.01.28. 14:30:42

@olahgabor79: Neked sem a gondolkodás az erősséged. Én a bontatlan készüléket a vásárlás ELŐTT gondoltam megkérdezni. Utólag ki a faszt érdekel, hogy hol van még belőle új. De Bp-en van 9 MM. Ha a Budaörsit is számoljuk akkor 10. Tehát lehet valahol kaptál volna 1 bontatlan újat.

AtiSnatch 2016.01.28. 14:31:11

@olahgabor79: "Azért nem kérdezte meg van-e máshol bontatlan, mert bármilyen kérdés vagy ajánlat nélkül a szervizbe irányítottak, hogy majd a szerelő "megszakérti", és utána beszélünk a továbbiakról" Ha a vásárlásnál már a szervizbe irányítanak, akkor minek veszed meg? És akkor még téged akar megvédeni @McZozo:, hogy értetlenek vagyunk...

milyen nőazilyen 2016.01.28. 14:32:16

@olahgabor79: Végül is mekkora értékű cucc romlott meg? 28.-a van, van már új hüttő?
@McZozo: Jaja, nem veszünk 200ezerért pl. mikrót, meg nem költünk pszichológusra, csak ide járunk :)

Leone_510 2016.01.28. 14:32:27

@olahgabor79: "Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?"

jaj nem kell mindent szó szerint érteni :) ,
Ellenben talán van szülője, más rokona, barátja , munkatársa és legvégső esetben szomszédja :D , ha nincs autója akkor a felsoroltak valamelyikének van a szállításhoz , esetleg valamelyiknek terasza ha mindenek tele a hűtője...érted már + a párja rokonai munkatársa barát stb...?
És azért az bajosan hiszem el, hogy a felsoroltak közül egyikkel sem bír? Könnyebb volt nézni a rothadó ételt mert vasárnap nem csinálunk semmit, ami szombat, és az sincs már érvényben. :)
Én megoldottam volna és max az elromlott hűtő miatt sípolok és nem a kaja miatt.

PongLenis 2016.01.28. 14:33:58

"Media Markt szakuzlet"
Ezen hangosan felrohogtem.

Terézágyú 2016.01.28. 14:34:17

@olahgabor79:
"nem hiszem hogy ördögtől való lett volna egy szerviz nevet adni, hogy keressem Gipsz Jakab Kft-t, és egyeztessek velük."

A szervizes ügyfélszolgának??? Miért kellett volna egy másik szervizhez irányítania???
Azt írtad:
"Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok. Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet."

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.28. 14:36:03

bélájim, az már megint kimaradt a posztból, hogy vajon megfelelő méretű volt-é az a hüttőszekrény. mindég ez a slendriánság.

AtiSnatch 2016.01.28. 14:36:05

Na, ha még az is kiderül, hogy volt egy "TÁLCA" a hüttő tetején még a végén jó poszt is kerekedhet itten :D

McZozo 2016.01.28. 14:37:04

@milyen nőazilyen: nem is vagy sikeres ezek szerint :)

AtiSnatch 2016.01.28. 14:39:13

@sugargiraffusplumps.: meg a szállítók letörtéke a dohányzóasztal üveglapjáte?

Terézágyú 2016.01.28. 14:46:06

@Leone_510:
""Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?"

jaj nem kell mindent szó szerint érteni :)"

Így van. Például egy erősebb táskában kiakasztani az ablakra kívülre pár dolgot... Koleszos megoldás.

olahgabor79 2016.01.28. 14:47:06

@Terézágyú: Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. Most ott a pont, valóban rosszul írtam.

sarostehen_: megkérdeztem, nem volt bontatlan, az eladó meg nem fog átküldeni másik áruházba, ha érdekelt a helyszíni eladásban. Amúgy megnézte, máshol is csak a mintadarab volt.

Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 14:48:34

@McZozo: de de, lehet olcsón vásárolni, ha átb@sznak lehet nyígni, ha van értelme, és tényleg nincs megoldás a józan paraszti ész keretein belül
( talán pont 8 éve egy Indesit kombit vettem a tekkóban, mer' akcijós vót, de köszöni szépen, jól van)

Egysimaegyfordított 2016.01.28. 14:48:59

Nem vagytok rendik. Én is vettem kiállítási darabot, 8 éve megy gondtalanul . Meg hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?????? Bármelyiket is????

Terézágyú 2016.01.28. 14:50:26

@olahgabor79:
" Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. "

Tehát valójában nem az szervizes ügyfélszolgával beszéltél, hanem harmadjára a gyártóéval?

atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:51:54

@230e: "pénz vissza, ... küzdjön egy másik cég termékével"

Az úgy rendben is lenne.

atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:53:32

@McZozo: "Whirpool raktarbol mar nem lehet?"

Lehet onnan is ellopni, csak nem illik. :))

Terézágyú 2016.01.28. 14:53:40

@Egysimaegyfordított:
"Meg hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?????? Bármelyiket is???? "

Hát felhúzod, mész benne pár lépést, és ha nem szorít, akkor oké.

(Csak viccelek, hogy oldjam a hangulatot.)

Terézágyú 2016.01.28. 14:55:06

@atpijkamo112:
Egyébként nyilván az ilyen csere sem megy azonnal. Tehát ha ki is cserélik három napon belül, ahogy kell, maga a csere folyamata nem hiszem, hogy le fog zajlani azonnal, azon a három napon...

atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:57:03

@Egysimaegyfordított: "hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?"

Hát bedugod a konektorba, beraksz egy bontottcsirkét, és ha 6 óra múlva kopog, akkor oké. A csirkét visszaviszed az Osanba, hibás teljesítésre hivatkozva (így ehetetlen, beletörik a fogad) visszakéred az árát, a hüttőt meg hazaviszed.

Leone_510 2016.01.28. 14:58:44

@olahgabor79: "
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem. "

huh, na utoljára megpróbálkozom elmagyarázni...az esetleges megoldásról beszélek, hogy nem rohad meg a kaja ilyen esetben !!! Hova tudod elvinni, kinek szólni. Én végig erről beszéltem, semmilyen személyes indíttatás ellened nem volt a rokonok ismerősök egyéb felemlegetésében. De te érted ezt csak már nem akarod...netán rájöttél, hogy igazság van benne és akkor nem tudtál gondolkodni a méregtől? :) Ez emberi nem aggódj.

...viszont ne gondold, hogy nem veszem észre az miképp próbálod erről elterelni a szót arra, mintha én tiszta gonoszságból személyeskedtem volna...ezért innen nem érdekel a nyomorod

atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:58:44

@McZozo: "csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon"

Ne sajnáld tőlük azt a kis örömöt!

Terézágyú 2016.01.28. 14:59:00

@olahgabor79:
"Igen, bocs, elírtam"

Egyébként, látod, ezért kellene többször is átnézni az ilyen leveleket. Nemcsak az elgépelések és helyesírási hibák miatt (mert azok is vannak benne), hanem ezért is, hogy "biztos, hogy jól, érthetően fogalmaztam?"... Kevés homár-panaszos teszi meg.
Szóval beleesünk abba a hibába, hogy ez csak egy ímél, gyorsan lepötyögöm, aztán hadd menjen... De egyben panaszlevél, és x ember olvassa, és kint lesz a neten örök időkig...

milyen nőazilyen 2016.01.28. 15:00:24

@atpijkamo113: nem jó, 2 nap múlva romlott el, tehát hétfőn mész, beteszed a csirkét, és majd csak pénteken mész vissza megnézni :)

apa80 2016.01.28. 15:01:30

@onlajnok: Itt nem is egyedül róla van szó. De ha visszanézzük jó hosszú időre visszamenőleg a postokat látható, hogy mindig van az a réteg (és sajnos egyre szélesebb réteg), aki szerint a postoló a hülye, a hazug, a tényeket elhallgató, könnyen átverhető láma.
Télvíz idején, ha a poster mondjuk egy panelház 8. emeletén lakik egy olyan lakásban, aminek nincs erkélye, akkor semmivel sem könnyebb ezt a helyzetet megoldania, mint a legnagyobb nyári hőségben.
Persze, teljesen normális és elvárható dolog tőle, hogy próbálja meg enyhíteni a kárt, vigye át a termékek egy részét a szomszédba, lógassa ki egy részét szatyorban az ablakon stb., de ez nagyon messze áll attól, hogy "nem csak anyagilag korlátozott"... ami magában hordozza a lenézést is, hogy "csak" 90 ezerért vett hűtőt.

olahgabor79 2016.01.28. 15:01:39

@Terézágyú: Mondtam, hogy elírás. A szerviz egy kis kft. nincs ügyfélszolgálata. Szóval, a gyártó ügyfélszolgálatát hívtam vasárnap reggel, nem elérhetők (1), hívtam hétfőn reggel, elértem és beszéltem is velük (agybedurranás után) (2)
Úgyhogy mégegyszer: a szervizes szaki hozzáállásával nincs semmilyen probléma, és jelenleg a Média Markt hozzáállása is rendben volt, hívtak telefonon. Már csak a játék negyedik szereplőjére várok.

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:01:39

@milyen nőazilyen: Ja, az Osan csak másnap veszi vissza... ööö... majd ezen még dolgozom...

olahgabor79 2016.01.28. 15:03:08

@Terézágyú: A panaszlevél hivatalos formában is elküldésre került, kéred?

Terézágyú 2016.01.28. 15:05:20

@olahgabor79:
dehogy kérem :)

csak leszögeztem, hogy a homárra levelet küldők általában nem veszik a fáradságot, hogy átolvassák a levelüket, hogy mindenféle szempontból megfelelő-e.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 15:05:35

@atpijkamo115: figyeld, utána kipróbálsz egy grillsütőt, bele a csirkét, nem grillezed meg teljesen, maradjon nyers a közepe, visszaviszed a spár grillpulthoz (közben elkérsz valakitől egy számlát, aki ilyet vett), lebaszod a csirkét, hogy ez nyers, és visszakéred az árát, még nyertél is az üzleten
bocs, de már nem tudok releváns lenni

Terézágyú 2016.01.28. 15:06:59

@milyen nőazilyen:
"lebaszod a csirkét, hogy ez nyers, és visszakéred az árát, még nyertél is az üzleten"

ne adj tippeket a drága magyar véreimnek...

AtiSnatch 2016.01.28. 15:08:19

@milyen nőazilyen: ááá, egyből lebukna, hogy nem büdös a nyershús... :D

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:10:34

@apa80: Erre nem tudok mit mondani. Ahogy az internet egyre elterjedtebbé válik mindenfelé, úgy bárki hozzájuthat. Aki azt az utat választja, hogy a nyilvánosság elé tárja a gondjait, annak ezzel számolni kell. Régen teszem azt a tv-be írt/telefonált be az illető, ahol valóban szakértők szakértették meg dolgot. A kisember akkor is ugyanazt csinálta a készülék előtt, mint itt a kommentelők, csak azt senki más nem hallotta. Aki ezt nem bírja, annak nem való az internet, de legalábbis ne tárja ország-világ elé a kínját, ha nem szeretné, hogy rajta röhögjenek, ne adja Isten, alázzák.

atpijkamo118 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:13:09

@onlajnok: "A kisember akkor is ugyanazt csinálta a készülék előtt, mint itt a kommentelők"

Nem is rejszolok!

Leone_510 2016.01.28. 15:14:38

@onlajnok: hát igen, régen minden jobb volt , akkor még a szakértők értettek a dologhoz és nem a pártaapparátus szekerét tolták mint ma, és még a szar sem volt keserű...ennyit erről

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:18:05

@Leone_510: Nem azt mondtam, hogy akkor minden jobb volt. Gondolom akkor is ilyen GVTI kaliberű szakértők voltak (és ezzel most nem minősíteni szeretném őket, csak annyit jelezni, hogy sem jobb, sem rosszabb nem volt akkor), csak akkor nem ült ott 9 millió ember a stúdióban, aki bekiabált műsor közben, akár segítő, akár másmilyen szándékkal.

Leone_510 2016.01.28. 15:25:41

@onlajnok: az embereknek elsősorban gondolkodni kell megtanulni, és ha az kimerült akkor jöhet a szakértő, persze lehet azt mondani , hogy ki-ki a képessége szerint merít ami jogos, de lehet azt is az érem oldala ,hogy egyesek a papucsállatka szintén oldanak meg problémát , na többnyire itt ezzel találkozik a nép és jó olyat olvasni amikor lehet tanulni az esetből de ebből van lényegesen kevesebb

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:29:36

@Leone_510: ezt nem akartam írni, de igazad van. Sajnos sokszor a leghülyébbek a leghangosabbak. Én egy kicsit sem tudom komolyan venni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, csak szórakozni járok ide. Ha van kedvem kicsit trollkodni, akkor megteszem, hanem, akkor csak olvasgatok. Az meg, ha vadidegenek lehülyéznek, teljesen hidegen hagy. Tökéletes terep szórakozni :).

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.28. 15:33:52

@Terézágyú: :D

@onlajnok: " Én egy kicsit sem tudom komolyan venni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, csak szórakozni járok ide."
Mivel erre valók, ez a formátum nem igazán alkalmas komoly tanácsadásra, max. szégyenfalnak.

PongLenis 2016.01.28. 15:37:43

@McZozo: Aze' ha visszaolvasod a posztokat eszreveheted, hogy az esetek 90%-ban a posztolo volt a hunyo, mert vagy nemtorodom, vagy felreolvas, vagy nem ert hozza, vagy nem jar utana, vagy tiz forintert inkabb a szurkeimportot valasztja, vagy ugyeskedni akar (afacsalo poszter) vagy elhallgat relevans infokat, vagy egyszeruen hazudik (legutobbi fodraszos poszt). Ezek utan nem kell csodalkozni, hogy kulonbozo stilusokban el van kuldve az illeto ide-oda. Egyebkent is akinek erzekeny a lelki vilaga az huzza ki az ethernet csatlakozot a gepebol, vagy legalabb ne kurtolje vilagga buszken a hulyeseget.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:37:58

@olahgabor79: Szatyrok, ablak. Valaki már írta.

@onlajnok: Egyébként nincs olyan, hogy "jóbanlevős" környék. Olyan emberek vannak, akik magukból kiindulva nem bíznak meg senkiben. Persze ez gyakran be is igazolódik, elvégre "egy paranoiásnak is lehetnek ellenségei" (Dr. Bubó).

@enpera: Azt bjelenti, hogy Hildánk elkezdett klímaxolni, és a hormonok játéka gyakra együtt jár a modorosodással.

@atpijkamo118: Lüke! Izé, like! :)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:43:09

@onlajnok: (Az előbbi téves volt, az még mindig a poszt tolónak szólt.)
Azért a "régi szép időkben" is kikerültek a "Kádár elvtárs titkárságára", a "Nők Lapjának" meg a "Szabad Földnek" beküldött panaszokból a legidiótább fogalmazások elég nagy nyilvánosság elé, ha nem is mindig "hivatalosan". Az akkori humoristák, különösen a Párt szelepe, Hofi is szeretett ilyeneket szemlézni, ha nem volt tévé- vagy rádiófelvétel.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:43:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: én se vagyok jóban minden szomszéddal, sőt van, akit még szerintem nem is láttam, pedig több, mint 3 éve lakok ott, ahol. De van olyan, akivel jóban vagyok, hozzá át mernék vinni 3-4 kg fagyasztott csirkemellet. Nyilván én is magamból indulok ki, meg abból a feltételezésből, hogy annyira antiszociális és vállalhatatlan viselkedésű emberek nem írnak ide, akik ne tudnának megkérni valakit. De ha posztoló egy földszinti, erkély nélküli lakásban lakik és vállalhatatlan szomszéd, vagy az ő szomszédai vállalhatatlanok és se kutyája, se macskája belátható távolságban, akkor ebben a kérdésben megkövetem.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:47:10

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Persze csak ott nem volt meg a lehetőség, hogy a fél világ előtt tárgyalják meg a dolgokat. Mindenki otthon olvasgatta, esetleg megbeszélte Micikével a fodrásznál, vagy hallotta a kabaréban (de beleszólni ott sem tudott) és nem jutott vissza semmilyen vélemény ahhoz, akivel történt. Arról nem is beszélve, hogy nem tudott reagálni a véleményekre és esetlegesen még hülyébbnek beállítani magát, mint ami korábban kiderült, mert erre is volt már itt példa korábban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:53:11

@olahgabor79: "1. egy magára valamit is adó ismert márka legalább egy hétvégi ügyeletet tarthatna, és nemcsak munkanapokon lenne elérhető."
Van ilyen, én egyet tudok (Rolls-Royce ) de az nem gyárt hűtőszekrényt. Meg van néhány gázkészülék-gyártó és beszerelő cég, amelyik ilyen.
"4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?"
Mert id. Kovács József képzettsége és felszereltsége valószínűleg nem felel meg a gyártó és a forgalmazó minőségbiztosítási protokolljának. És/vagy nem hajlandó átalányt fizetni azért, hogy a garanciális márkaszerviz címet viselhesse, esetleg nem hajlandó megvesztegetni a megfelelő igazgatót vagy aligazgatót (elég sok van manapság és "a csődörös is igazgató"), hogy bevegyék a buliba.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:55:50

@onlajnok: A harmadikon, az északi oldalon biztos lakik egy anyóka erkélyes lakásban...
Persze az ilyet viszonozni illik, azaz viszontsegíteni, esetleg átszaladni egy tányér süteménnyel évente egyszer-kétszer.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:59:29

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Biztosan, de én már nem feltételezek semmi, ami nincs leírva....és a posztban nem volt :D.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 16:01:24

@onlajnok: Ez a hülyeség fokozása jogos. Az csak élőszóban ment nagy plénum előtt. Mint szegény néhai K. Jani a pártgyűlésen:
"A békeharc utolsó éveiben tartottak egy nagy, összevont pártértekezletet Miskolcon, ha jól emlékszem, az utolsó MSZMP-kongresszus előkészítéseként. Nagyon elhúzódott a dolog, hosszú előadások, időnként szavazások rabolták az időt. A virsli hűlt, a sör melegedett, a dohányosok meg kínjukban már rágták a Fecskét. No de minden rossz véget ér egyszer, a levezető álnok feltette az ominózus, kitolongás előtti kérdést, hogy "akar-e hozzászólni valaki, elvtársak?"
Jani rögtön fellökte a kezét, hogy ő - igen. A dohányosok elkezdték tervezni a következő munkásőr-gyakorlat sajnálatos balesetét, míg Jani megkapta a mobil mikrofont. "Nyugodt", lassú beszédével elkezdte:
- Kedves elvtársak! Csak azt akarom mondani...
Ekkor valamelyik mögötte ülő nikotinfüggő nem bírta tovább, és Jani lelógatott bal kezének hüvelykujja alatt begyújtotta az öngyújtóját.
- ... HOGY AZ A BETYÁR Q... ISTEN BASSZA MEG!!!!!
Több hozzászólás nem volt."
(kitalator.blog.hu/2009/04/22/droidvadaszat)

cmx85s 2016.01.28. 16:17:51

@atpijkamo108: Mínusz tízben azon nyígni, hogy hűtő hiányában megromlott a kaja... megalol.

A b l a k .
Bocs, hogy alkalmatlankodok, de pl. földszinti, panellakásban mi az ajánlatod?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 16:24:07

@cmx85s: Házmester, tetőkulcs, tető. Házmesternek egy üveg bor, mert furcsa ember: este fröccsöt iszik, reggel havat hány.

cmx85s 2016.01.28. 16:44:08

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Ehem, és mi marad meg abból, mondjuk egy óra múlva?
@sugargiraffusplumps.: A kérdés itt is hasonló. Nincs erkély, de cserébe az ablakpárkány kb. 15 centi széles, és csak fel kell nyúlni a kikészitett kajáért.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 16:50:14

@cmx85s: Látom neked minden megoldásra van egy problémád :D

cmx85s 2016.01.28. 16:51:56

@milyen nőazilyen: hát, aki földszinten lakik, annak bizony az ilyen praktikus dolgok tudnak problémát okozni.

milyen nőazilyen 2016.01.28. 17:00:19

@cmx85s: hát még szuterén, meg barlang

Dikusz 2016.01.28. 17:05:05

@sarostehen_: megkérdezhette volna, de valószínű annak az ára már nem kedvezményes.

@McZozo: a hűtő az MM-ben akciós volt. Azt nem lehet tudni az eredeti ára mennyi volt.
Éppen a Homáron olvasott hozzászólások miatt nem vásárolok nagy értékű háztartási cikkeket, amik utolsó/mintadarabként vannak kínálva. Valahol (lehet éppen itt) olvastam azt is, hogy a különböző outletekben sem szabad venni "csomagolássérült" hűtőt, mosógépet, TV-t vásárolni. Vásároltam már én is olyan széket, ami mintadarab volt. Mivel kettőt szerettem volna venni belőle, a másik bontatlan volt. Tudomásul vettem, hogy a két teljesen azonos szék közül a mintadarabnak kifakultabb a színe. Viszont 20%-al olcsóbb volt. Nekem megérte.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.01.28. 17:08:01

@cmx85s: "csak fel kell nyúlni a kikészitett kajáért."

És képesek az ablakrácson keresztül kihuzigálni a bontottcsirkét? Az ilyen környékről sürgősen el kell költözni!

Egyébként meg a bontottcsirke át se fér a rácson. Az apróbb dolgokat meg be kell tenni egy bőröndbe, úgy kitenni, ha lopós a környék. A bőröndöt csak nem cibálják keresztül a rácson.

cmx85s 2016.01.28. 17:29:09

@atpijkamo121: sajna, ablakrácsot nincs, városkép vagy mi a feneokból kifolyólag... Mondjuk, egy panellal telezsúfolt városrészben nem tudom, milyen városképet kell annyira óvni...

vizsla_barat 2016.01.28. 17:32:51

Ezert kell fejletebb orszagba koltozni. Egy: 5 dollarert lehet venni baromi nagy muanyag dobozt, atpakolod a cuccost es rapakolsz jeget (amit szinten minden sarkon lehet kapni) es akkor legalabb nem olvad ki. Ketto: egy fejletebb orszagban veszel (akar vasarnap is) egy masik hutot, 19.99-ert kiberelsz egy kisteherautot es hazaviszed. Majd a masikat vissza a boltba.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 19:08:49

@vizsla_barat: aztán a fejlettebb országban szétkúrnak a migránsok, és fejbelőnek a feketelábúak.

vizsla_barat 2016.01.28. 19:30:10

@enpera: Hat ittenfele a migrancsok szedik az uborkat meg az almat,takaritjak a retyot es felszolgalnak. Egyszoval megdolgoznak a penzukert. Masreszt aki meghallja egy 12-es soretes puska betoltesenek hangjat,na az fejvesztve menekul.

nickM 2016.01.28. 20:59:05

@olahgabor79: Szia Poszter! :) :( Elég pocsék helyzet, az tény. Kérlek ne vedd akadékoskodásnak, de nekem ez szúrt szemet: "Pár óra várakozás után beüzemeltem, és úgy tűnt minden működik". Ha a használati útmutató szerint ez így OK, akkor nincs gond, viszont a mi hűtőnkében konkrétan az szerepel, hogy szállítás után minimum 24 órának el kell telnie a beüzemelésig. (Nehogy már emiatt veszítsd el a garanciát! ;) )

nickM 2016.01.28. 21:05:15

@McZozo: Ha egyenesen a Whirlpool-tól vette, akkor nyilván. Ha nem...

nickM 2016.01.28. 21:21:22

@atpijkamo121: :) (Nagyon)magasfőccintről fazekastul vitték a tőttötkáposztát (és ez 20+ éve volt), de akadt már olyan pókember is, aki a másodikról lovasította meg a másfél méter képátmérőjű tv-t, mondjuk a távirányító kiesett a zsebéből, így azt legalább fellelte a yard. (II/XII kerületből hová lehet még költözni a biztonság érdekében? :) )

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2016.01.28. 21:53:49

végre egy értelmes, Homárra való poszt! hetek óta az első.

király amúgy, mert én meg ma vettem a MediaMarktban kiállítási darabot :D reméljük, nem hallotok róla :D

atpijkamo123 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 22:11:50

@nickM: "szállítás után minimum 24 órának el kell telnie a beüzemelésig"

Ha szakszerűen, állva szállították, akkor nem kell várni semeddig. Ha rossz oldalra döntve szállították, akkor a kompresszorból kifolyhatott az olaj, egy órát/napot kell várni, hogy visszafollyon a helyére.

atpijkamo124 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 22:12:53

@nickM: "(II/XII kerületből hová lehet még költözni a biztonság érdekében?"

Nem kell sehova, itt nem lopnak.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.28. 22:27:56

@olahgabor79: Ménem raktad az utcád végén lévő hűtőházadba, te nyomorult? Há mindenkinek van olyannya! Pronyó fasz!
Megnézném a sok ablak-zsiráfot, hogy hogy akasztja a körúton az ablakba a csirkefarhátat :D
Ha sok gyökérségre vágyom, küldök majd én is történetet, mert itt mindig lehet számítani az ööö, hát, ... emberekre.

Dikusz 2016.01.28. 22:47:04

@gio: szerintem sokat számít, hogy a posztoló is hozzászólt.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.29. 06:52:36

@vizsla_barat: nektek akkor jófajta migransok jutottak

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.29. 06:53:40

Az volt már hogy hűtőt csakis az aldiból?

Kiss a gondolkodó 2016.01.29. 11:28:23

Ilyenkor mondjuk celszeru elmenni pl. egy benzinkutra venni par zacsko jeget berakni a hutobe azzal biztos kibir egy ejszakat es nem romlik meg semmi...

vizsla_barat 2016.01.29. 12:46:09

@enpera: kepzeld majdnem mind katolikus. Marhogy erositsuk a nepek kozotti osszetartast.

Ahoj- 2016.01.29. 16:39:39

8 éves hűtőt nyugdíjazol? Az én orosz Minszk hűtőm 33 éves és gyönyörűen megy.

Whirlpoolt meg nem veszünk semmiből nert sz..r.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.01.29. 22:18:00

Erkély? Tél van, az eseménykor még kemény mínuszok...
Szomszéd?

nickM 2016.01.30. 02:16:27

@atpijkamo123: Elárulnád, hogy mit követtem el? Előre is köszi!
(Ha szakszerűen szállították _elvileg_ valóban nem, de honnan tudod hogy hozták? Másrészt ha a használati útmutatóban 24 órát írnak, akkor a fentiek alapján a bolt simán lerázhatja magáról a felelősséget.) Mea maxima culpa, ha merészelem felhívni erre az ügyfél figyelmét.
@atpijkamo124: :) Meséljek még?

atpijkamo127 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 02:23:17

@nickM: "a használati útmutatóban 24 órát írnak"

Igen, a legrosszabbat feltételezik, hogy pont a rossz oldalra döntötted, hagytad kifolyni az olajat, és mínuszokban tároltad, jól megdermedt. Ha állítva szállították, akkor nem kell várni, bekapcsolhatod azonnal.

És ha megkérhetlek, mesélj még, a történeteket szeretem.

nickM 2016.01.30. 03:15:41

@atpijkamo127: Eltekinthetnénk a szarkazmustól? (És még mindig nem tudom mi bajod velem, homárilag talán BÉ-Ű-EN felhívni az ügyfél figyelmét arra, hogy amennyiben eltért a leírástól mexopathatják?)

atpijkamo127 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 04:44:21

@nickM: Semmi bajom veled. Csak elmondtam, mi értelme a "24 órás szabálynak". Ha állítva szállították, pár órát se kellett volna várnia. Ha döntve szállították, és nem fagyasztották, akkor a pár óra várakozás pont elég volt.

De mindegy, nem érdekes, nem szóltam, bocsi!

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 04:45:37

@nickM: De a történetek attól még jöhetnek!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.30. 07:42:22

@Ahoj-: whirpool hűtőnk, sütőnk és mosógépünk van. 10 évesek, a mosógép 15.
Semmi bajuk.
A minszk hűtőd meg egy perc alatt fogyaszt annyit, mint az enyém egy nap alatt, de nyugodtan használd azt a szart. A fagyasztójáról ne is beszeljünk hogy milyen és mekkora :)

Szubrina 2016.02.28. 10:29:29

Ebben az esetben az lett volna a helyes, ha az ember nem pakolja tele a hűtőt, hanem megtartja a régit pár napig, akkor is, ha kevés a hely és 3 napig megnézi, hogy jól üzemel-e a cucc. Ha igen akkor átpakol és régi hűtőt, ismerős elvisz.

Vannak egyébként érdekes dolgok, lakótelep, fürdőszoba felújítás, új mosógép. Na most az nem jutott eszünkbe, hogy a mosógép zsinórja nem túlzok, 50 cm. Adott a konnektor a fürdőszoba másik végében, azonban hosszabbítóval TILOS használni. Az ember vesz "kedvezményesen" 100ezerért egy mosógépet és azon nyertek pár forintot a gyártók, hogy rövid a zsinórja, hát ez valami vicc, ja és márkás, nem kínai. Most már ezt is észben tartjuk vásárlásnál.
süti beállítások módosítása