Tékozló Homár

Két nullás számla után egy húszezres követelés a behajtótól, hej!

2016.02.18. 09:51 | Homár Hilda | 83 komment

telenor_logo.png

Létezik vajon, hogy az előfizetés lemondása után már csak papíralapú számlát tud küldeni egy cég, ami addig elektronikusan számlázott?

Sosem gondoltam volna, hogy egyszer én is Homár áldozat leszek, de hát mindent el kell kezdeni valamikor..

2015-ben előfizettem a Telenornál mobilinternetre, mert többször is költöztem, és egyszerűbbnek tűnt, mint vesződni a vezetékessel, hogy aztán pár hónap múlva lemondjam. A stick remekül működött, viszont májusban megoldódott a lakáshelyzetem, igy a mobilinternetet is lemondtam. Beballagtam az ügyfélszolgálatra, ahol kifizettem a dijakat, és elfelejtettem az ügyet.

Nem úgy a Telenor.

Júniusban és júliusban is küldtek nekem 0 ft-os számlát, ezeken jót derültem, igaz nem fizettem be.

A meglepetés decemberben érkezett egy ügyvédi felszólitás képében, hogy fizessek be 20000 ft-ot Telenoros tartozásomra. Hogy mire? Állitólag ők többször is küldtek nekem levelet, gondolom a régi cimeimre, köszi. De akkor miért küldtek 0 ft-os számlákat? Vagy netán július után jutott eszükbe, hogy a májusban felmondott előfizetésen hátralék van?

Az ügyfélszolgálaton annyit mondtak, hogy amikor lemondom az előfizetést, és kifizetem az addigi dolgokat, akkor még az nem elszámolás, hanem utána még lehetnek lezárási meg az előző számlán ki nem számlázott tételek. Végülis lehetnek. Ez mondjuk szerintem azt jelenti, hogy ha kaptam egy számlát mondjuk május 1-én, befizettem, akkor 18-án hiába mondom fel, mert nem tudom kifizetni az aktuális nappal a dolgokat.

Arra nem mondtak semmit, hogy a számlán miért 0 ft volt, vonogatták a vállukat. Meg az ügyintéző azt is mondta, hogy már átadták a behajtó cégnek, ők már semmit sem tehetnek. Korábban ami elektronikusan jött számla, azt befizettem és kész. Ez az összeg nem volt rajta, tehát nem fizettem be, ilyen módon akár valós is lehet a követelésük, csak én vagyok a béna, hogy a 0 ft számlák miatt hátradőltem és nem fizettem mégis :)

üdv

Balázs

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sáros_tehén 2016.02.18. 09:58:45

Ellent kell mondani. Te a bíróságon tudod bizonyítani, hogy két 0Ft-os számlát kaptál. Nekik kell bizonyítani, hogy mikor küldték ki a kérdéses összegről a számlát.

Amit a Telenor az elmúlt időszakban csinál, az kritikán aluli...

atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 10:17:23

Ha rossz címre küldték a számlákat, akkor meg kell dönteni a kézbesítési vélelmet.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 10:21:59

Aztán az értesítési cím változás be lett-e jelentve?

Terézágyú 2016.02.18. 10:34:46

@onlajnok:
Hát, ha ezután már nincs kapcsolata a felenorral (mindent lemondott), akkor nincs mit bejelenteni... mondjuk ha küldtek levelet a "régi címre", akkor hogyhogy a számlákat viszont megkapta?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 10:38:24

@Terézágyú: Azt írta többször is költözött, ok az utolsót nem jelenti, de a többit lehet kellett volna. És a korábbiak elektronikus számlák voltak, ha jól értelmezem.

Terézágyú 2016.02.18. 10:51:04

@onlajnok:
"Azt írta többször is költözött, ok az utolsót nem jelenti, de a többit lehet kellett volna."

Hát igen. Persze ha már onnan is elköltözött, akkor mindegy.

"És a korábbiak elektronikus számlák voltak, ha jól értelmezem. "

ja, elektronikus 0 számla??? akkor az úgy más.

Mondjuk akkor elektronikus úton is lehetett volna jelezni, hogy gubanc van.

bendeguz75 2016.02.18. 10:59:29

@onlajnok: Felmondta a szerzodest, fizetett. Elkoltozott. Miert jelentette volna egy olyan cegnek, akivel elvileg mar nincs szerzodese?

bendeguz75 2016.02.18. 11:01:10

Amugy erdekes. Az ugyved tudta, melyik cimen kell felszolitani, a telenornak ez nem sikerult.

230e 2016.02.18. 11:01:19

Ügyvédi felszólítás és utána behajtó cég? Közben nem volt véletlenül egy fizetési meghagyás? Amennyiben meg felmondod az előfizetést, akkor az elektronikus hozzáférésed is megszűnik a MyTelenoron.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 11:01:37

@Terézágyú: Persze így utólag mindegy, de ezek szerint valahova mégiscsak mentek levelek, ahol már nem tartózkodik.

Az, hogy kapok egy elektronikus számlát, ami nullás, azzal nem tudok mit kezdeni és nem is feltétlenül gyanús. Más szolgáltató is szokott küldeni, ha túlfizetés van, vagy ha lezársz egy előfizetést, aminek a pénzügyi részét mondjuk az ügyfélszolgálaton rendezed. Itt a posztoló szerintem semmit nem csinált rosszul, az értesítési cím változás bejelentésének elmulasztásán túl. Azt kéne kideríteni, hogy milyen tételek vannak azon a számlán, ami a végrehajtóhoz került és annak jogosságát vitatni, ha tényleg az.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 11:03:00

@bendeguz75: Neked is írom, hogy többször is költözött. Az, hogy hova és mikor ment állítólag leveles értesítés, nem derül ki, könnyen előfordulhat, hogy egy közbenső címre, amit lehetett volna jelezni (és talán kellett is volna).

Rejtélyes 2016.02.18. 11:15:08

Elektronikus cim nem valtozott, arra nem kuldtek semmit, mehet a per, Telenor/behajto veszit :)

cupcake25 2016.02.18. 11:21:15

@onlajnok: ha felmondok egy szolgáltatást amire kapok két nullás számlát is, majd utána elköltözöm nem fogom értesíteni a céget hogy hol talál meg. Én sem fogom a Vodafone-t értesíteni hogy hol lakom ha már 3 éve lezártam náluk a számlát.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 11:24:29

@cupcake25: Neked is írom, hogy többször is költözött. Az, hogy hova és mikor ment állítólag leveles értesítés, nem derül ki, könnyen előfordulhat, hogy egy közbenső címre, amit lehetett volna jelezni (és talán kellett is volna).

rarabel 2016.02.18. 11:41:54

Az ügyvéd felszólít.
Ám tegye.
Az ügyvéd elévült BKV-s tartozásoknál is felszólított.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.18. 11:42:45

Megkérdezni a behajtót, hogy akkor hogyan is, mire is követelnek bármit?

cupcake25 2016.02.18. 11:44:51

@onlajnok: de te kerek perec kimondod, hogy nem jelentette be a lakcím változást. Te ezt honnan tudod? :)

cupcake25 2016.02.18. 11:46:04

Am ügyvédi meg behajtós meg követeléskezelős levéllel is CSAK akkor foglalkozunk ha tértivel jön. Mert onnantól tudja bizonyítani hogy szólt, az előtte lévő költségeket meg nem tudja indokolni ha nem igazolja h ő felszólított.

Terézágyú 2016.02.18. 11:48:44

@cupcake25:
"Am ügyvédi meg behajtós meg követeléskezelős levéllel is CSAK akkor foglalkozunk ha tértivel jön."

Ez persze ugyanugyan gáz ügyeskedés, mint amit a cég művel, de hát persze, persze...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.18. 11:52:48

@cupcake25: Hát ha bejelentette volna, akkor csak megtalálta volna a levél. Nem jelentem ki, de abból hogy nem írta, hogy megtette volna, illetve van egy kiküldött levél, amit nem kapott meg, erre következtetek.

Terézágyú 2016.02.18. 11:56:23

@onlajnok:
"Hát ha bejelentette volna, akkor csak megtalálta volna a levél."

Attól függ, hogy van-e kapcsolata a régi lakásaival. Ha nincs (mint ahogy azzal biztosan nincs, ahová kimentek a felszólítók), akkor mindegy...

sáros_tehén 2016.02.18. 12:00:01

@onlajnok: De a behajtónak mégis sikerült megtalálnia. Vajon hogyan? Ők is abból az adatból dolgoznak, amit a cég (telenor) átad nekik.

Terézágyú 2016.02.18. 12:01:48

@sarostehen_:
az tény, hogy a poszter elfelejtette bevenni a "világosfogalmazás"-piruláját...

cupcake25 2016.02.18. 12:16:54

@Terézágyú: miért gáz ügyeskedés? Ha fontos nekik az hogy fizessek és tényleg ki akarnak értesíteni a tartozásról, akkor azt nem gond 1 db tértivevényes levéllel megtenni, már ha nem az a cél, hogy 8x annyi költséget próbáljunk behajtani a madártól, mint amennyi a tartozása volt. Ha pedig annyira nem foglalkozik a cég azzal hogy igazolhatóan megpróbálja kézbesíteni a fizetési felszólítót, akkor én miért foglalkozzak vele? Nem mellesleg jellemzően az ilyen tartozások mármint amikről térti nélkül értesítenek ki, vagy kamuk vagy nem igazolhatóak. Az hogy ismered a jogaidat lehetőségeidet és élsz vele az nem ügyeskedés.

cupcake25 2016.02.18. 12:18:54

@onlajnok: a telenor állítja hogy van egy levél amit kiküldött, de erre nincs bizonyíték.

Terézágyú 2016.02.18. 12:21:36

@cupcake25:
"miért gáz ügyeskedés?"

Az ügyeskedés mindig gáz.
Itt jelesül az, hogy látod, hogy nem tértivevényes, akkor egyszerűen kidobod, aztán meg amikor arra kerül a sor egyszerűen LETAGADOD, hogy megkaptad. Magyarul: hazudsz.

"Az hogy ismered a jogaidat lehetőségeidet és élsz vele az nem ügyeskedés."

Hát, a cég is ismeri a jogait, lehetőségeit, él vele :))))) Éppen a poszter esetében is :)

cupcake25 2016.02.18. 12:28:18

@Terézágyú: igen egyszerűen kidobom mint egy spamet főleg az intrumos leveleket mert azoknak a 90%-a valótlan és a poszteréhez hasonló módon olyan tartozásról szól (megspékelve már mindenféle költséggel), amiről maga a szolgáltató elfelejtette SZABÁLYOSAN értesíteni az ügyfelet. Ha őket ennyire érdekli a SZABÁLYOS eljárás, akkor engem is ennyire érdekel hogy mit küldözget nekem egy kétes cég. A cég meg nem is meri a jogait és lehetőséget, vagyis de, pont ezért próbálkoznak be ilyenekkel. Ha ezek valós követelések lennének, akkor már rég tértivevényes levél ment volna, meg fizetési meghagyás meg hasonlók. Apró megjegyzés BEHAJTÓ véghez fizetési meghagyás és minden egyéb nélkül átkerülhet tartozás, pont mint egy KÖVETELÉS KEZELŐ céghez is. Viszont VÉGREHAJTÓ az már más és komolyabb kérdéskör. Tessék nem összekeverni a dolgokat és rögtön érteni fogod miért dobok ki egy nem tértis behajtócéges levelet.

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 12:39:25

@Semmitnemérszakitiltással: "Megkérdezni a behajtót, hogy akkor hogyan is, mire is követelnek bármit?"

Követelsékezelő lesz az, nem behajtó. A követelsékezelő nem tud semmit, csak az összeget.

A behajtótól meg nem érdemes sokat kérdezgetni, mert mindegy, már jogerős. A végzést kell megtámadni, ha ők hibáztak, pl rossz címre ment a levél.

@230e: "Ügyvédi felszólítás és utána behajtó cég?"

Követeléskezelő lesz az, nem behajtó. És a követeléskezelő az az ügyvéd.

atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 12:45:27

@Terézágyú: "@cupcake25:
"Am ügyvédi meg behajtós meg követeléskezelős levéllel is CSAK akkor foglalkozunk ha tértivel jön."

Ez persze ugyanugyan gáz ügyeskedés, mint amit a cég művel, de hát persze, persze... "

Amíg nem ajánlottan küldi, ő se gondolja komolyan, én mit izguljak rajta. Ilyen elévüld meg téves dolgokkal szoktak próbálkozni, a postaköltségnél több jön be.

juhaszvik 2016.02.18. 12:45:55

itt azért több dolog is nem tiszta nekem.
1. a posztoló akkor mondta fel a szerződést, amikor megtalálta végleges helyét a világban, nem? erre a címre kapott 2 db papír alapú számlát. aztán valahová máshová küldtek ki még egyet?
2. a GVTI-s minionok nem mondanak semmit?

atpijkamo118 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 12:47:41

@bendeguz75: "@onlajnok: Felmondta a szerzodest, fizetett. Elkoltozott. Miert jelentette volna egy olyan cegnek, akivel elvileg mar nincs szerzodese?"

Az állami nyilvántartásból szedte ki az ügyvéd a helyes címet. Ha nincsenek szerződésben nem kell semmit jelentgetni, nem gestapo az.

VonBraun 2016.02.18. 12:49:08

Nem tudom nem elmondani - mint minden hasonló szolgáltatói poszt alatt -, hogy rám ugyanez a cég egy évvel a pénztárukba történő befizetés után ugyanarra az összegre - és "törvényes" kamataira - végrehajtót küldött.
A jól bevált módszerek (arra az esetre, ha minden szempontból igazad van, de csakis akkor): nyomozó hatóság, ügyészség. Ha végrehajtóig kerül a dolog, akkor ellentmondani, kifogást emelni, befenyíteni.
Működik.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.02.18. 12:52:24

@VonBraun: "Ha végrehajtóig kerül a dolog, akkor ellentmondani, kifogást emelni, befenyíteni."

Az késő. A bírósági szakaszban kell ellentmondani. Ha baszott vele foglalkozni, és már jogerős, a végrehajtónál már csak fizetni lehet.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.02.18. 12:53:08

@VonBraun: Különben nagy tisztelőd vagyok. Az a holdraszállás baszott jól sikerült!

VonBraun 2016.02.18. 12:59:26

@atpijkamo120: Igyekeztünk a fiúkkal. Ebben a fenti zavaros tempóban, amit a posztoló leírt az ügyről, nem ment volna, maximum a sztratoszféráig :)

@119: Egyszerre érkezett a bírósági végzés meg a végrehajtói fizetési meghagyás, előtte semmi. Nem is jöhetett semmi, hiszen ki voltak fizetve. Nagyon látszott az egész műveleten az átgondolt cselekvés.

Terézágyú 2016.02.18. 13:06:35

@atpijkamo117:
"Amíg nem ajánlottan küldi, ő se gondolja komolyan"

hanem csak ügyeskedik????? A rohattéletbemán!

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.02.18. 13:30:07

@VonBraun: "Egyszerre érkezett a bírósági végzés meg a végrehajtói fizetési meghagyás, előtte semmi."

Biztos? Mert akkor nyert az ügy. A bíróség első levele kézbesítési vélelmét kell megdönteni, újraküldik, annak ellent kell mondani, és perre vihetik a dolgot, ha komolyan gondolják.

VonBraun 2016.02.18. 13:34:49

@atpijkamo121: Egy-két nap eltéréssel jött a két küldemény.
Jaja, sima ügy volt, kérdésként csak az merült fel, hogy "miért?" Erre sajnos már nem érkezett válasz, de felteszem, hogy benne lett volna legalább említés szintjén, hogy "ez már az új oktatási rendszer eredménye", vagy valami hasonló értelmű karakterkombináció.

230e 2016.02.18. 13:36:02

@atpijkamo119: Az ellentmondás még a bírósági eljárást megelőző szakasz, mivel az ellentmondás után válik perré az eredetileg közjegyző által kiküldött fizetési meghagyás.
A végrehajtó eljárása ellen ott a végrehajtási kifogás (elsőre halasztó hatállyal), a felfüggesztés kérelmezése, valamint a kézbesítési vélelem megdöntése.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.02.18. 13:37:40

@230e: "Az ellentmondás még a bírósági eljárást megelőző szakasz, mivel az ellentmondás után válik perré az eredetileg közjegyző által kiküldött fizetési meghagyás."

Majdnem pontos.

"A végrehajtó eljárása ellen ott a végrehajtási kifogás (elsőre halasztó hatállyal), a felfüggesztés kérelmezése, valamint a kézbesítési vélelem megdöntése."

Igen.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 13:45:03

Mi ez? A bolygó zsidó kalandjai a Telenorral? Ha fel tud mutatni nullás egyenleget (nem számlát), akkor a Telenor ügyvédje szépen nyugodtan foghat egy jógaszőnyeget, fekvésből felmehet jógafejenállásba és leszarhatja magát. Ha viszont ott van azon a qrwa számlán apró betűvel (esetleg a hátoldalán, már nem emlékszem, hogy néz ki egy telenoros papírszámla) az egyenleg is, ti. hogy havi díj 0 Ft, egyenleg 20 000 Ft, akkor a posztoló gyakoroljon önkritikát, mert lehet, hogy valami akár sokkal korábbi befizetés maradt el. Sanszos az utóbbi, mert az elektronikus számlán a vége felé ott van a "Számlaösszesítõ
Kártya- és számlaszintû összesítõ" -
Elszámolási információ
Megnevezés Idõpont Összesen Ft
Egyenleg az utolsó számlázáskor (számlaszám: XXxxxxxxxxx) 2015.12.19. XXXXX,00
Pénzügyi rendezések
Megnevezés Idõpont Összesen Ft
Befizetés 2016.01.05. -XXXXX,00
Fennmaradó egyenleg 0,00
Jelenlegi számla egyenlege XXXXX,00
Záróegyenleg XXXXX,00
A kimutatásban a 2016.01.19- ig beérkezett és feldolgozott befizetések szerepelnek.
Áfaösszesítõ
Távközlési szolgáltatások áfakulcsai
Adó mérték SZJ szám Áfaalap Ft Áfa összege Ft
27% áfakulcs SZJ 64.20.13 XXXXXX,00 XXXX,00
Összesen XXXXX,00 XXXX,00"
- és nem hiszem, hogy a papírszámla különbözik ettől.

A hülye magyartalan karakterek a másolás-beillesztési konverzió következményei.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2016.02.18. 13:47:03

@230e: Nekem a bíróság küldött meghagyást, ott kellett ellentmondani. Közjgyző nem játszott.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 13:50:17

@atpijkamo119: 20eFt-nál nem is lesz bírói szakasz, és ráadásul alighanem a poszt tolót már megcsapta a magyarbálinti minimalista iskola szele (vagy ha idősebb túlmozgásos lenne, akkor valamelyik Valentin napon szájba egy szívlapát), mert nem lapozott a számla kb. 3. oldalára (2-től n-ig, attól függően hány tétel van rajta).

Szubrina 2016.02.18. 13:50:22

@onlajnok: Minek jelentette volna be a telenornak, akivel megszüntették közösen a szerződését??? és hová érkezett a két 0-ás számla?

Szubrina 2016.02.18. 13:52:08

@Szubrina: Ja tényleg elektorikus volt, akkor meg mi a francnak postai úton küldtek felszólítást, ha ugyan küldtek???

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 13:52:39

@Szubrina: A szerződés nem szűnik meg az egyenleg lenullázásáig. Az, hogy hová érkezett és milyen számla, sajnos nem derül ki, mert a poszt toló túltolta a fogalmazásgátló szedését.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 13:54:04

@Szubrina: Az sem derült ki. Lehet, hogy valami másik dimenziómátrixon keresztül küldték, és rátalált.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 13:57:25

@atpijkamo122: Értékhatártól is függ, meg attól is, hogy az új vagy a régi PTK hatálya alatt indult az eljárás.

230e 2016.02.18. 13:57:57

@atpijkamo122: Mikori ügy volt az? 2009 óta a közjegyzők jogosultak erre.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 14:07:25

Off: Hilda Drága!
Te kaptál már valami visszajelzést a nagyböjti jelmezversenyt hirdető Spar-csoport csekély értelmű marketingeseitől? Mert én még nem.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.18. 14:10:35

@atpijkamo116: @cupcake25: +1.

A követeléskezelő magyarul a behajtócég :D

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Marketinges mindig csekély értelmű.

Szubrina 2016.02.18. 14:13:01

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Na de úgy nézett ki még is hogyan lehet úgy szerződést megszüntetni, hogy tartozása marad az ügyfélnek?
" a mobilinternetet is lemondtam. Beballagtam az ügyfélszolgálatra, ahol kifizettem a dijakat, és elfelejtettem az ügyet."

Nyilván azért felejtette el az ügyet, mert a díjak kifizetésével, és a szolgáltatás lemondásával személyesen rendezve érezte a dolgot.

A Nullás számlán pedig csak azért mosolygott jót, mert kis hazánkban nem ritkaság ilyen baromságokat csinálni, persze, hogy nulla, hiszen mindent fizetett...

Ha neked van igazad és nem vette észre a harmadik oldalon szereplő izét, akkor sem értem, hogy tudott becsattogni az ügyfélszolgálatra és megszüntetni, ha tartozása volt....

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 14:14:33

@Semmitnemérszakitiltással: Nem. A követeléskezelő adhatja ki behajtásra az ügyet. Valamitől meg kell nőnie a végösszegnek, ha már ilyen qrwa alacsony az infláció és az alapkamat!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.18. 14:16:29

@Szubrina: A személyes megjelenésekor vélhetően nem volt még vagy már rajta a számláján az a bizonyos korábbi tartozás. Az is lehet, hogy akkor már kiadták a követeléskezelőjüknek feldolgozásra.

Prob79 2016.02.18. 14:28:14

Végig olvasva vannak néhol kicsit fura hozzászólások. Behajtó cég.....Tegyük tisztába:Behajtással vagy ha jobban tetszik követelés és kintlévőség kezeléssel foglalkozó cégek vannak.
És vannak a Behajtók ...na őket a törvény kötelezi hogy a behajtani kívánt tartozást követelést érvényesítsék......Behajtó cég nincs !
HA meg végrehajtónál van akkor sokat tenni ellene nem lehet , ellent mondani lehet sok féle képpen meg időt húzni.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.18. 14:28:17

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Az addig rendben van, de foglalkozzon ezekkel a tököm, egyszerűbb az egész szarkupacot behajtónak hívni, azt' jó' van.
Nem érdemelnek több figyelmet.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2016.02.18. 14:29:31

@Kitalátor (másként) gondolkodó: :)) Hirtelen rájöttek, hogy nem is úgy van, ahogy gondolták.

A kéményseprőkkel volt legutóbb két éves levelezésünk, illetve az ügyvédjükkel. Ha azt mondom, süketek párbeszéde, akkor nagyon finoman fogalmaztam. Végül meghunyászkodtak, visszavették a megbízást, és udvariasan csak párezret kértek. Csak a postaköltség több volt addigra, inkább fizettem. Egyik félnek sem érte meg a banzáj.

atpijkamo123 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 14:31:56

@Kitalátor (másként) gondolkodó: A Vörösvárin fényképeztek le szerintem 60-as táblánál hetvennel. Vitatkozni akartam, és akár ledolgozni, de a párom kifizette. Semmi empátia nincs benne. :))

Rwindx 2016.02.18. 16:48:31

Tavaly ősszel otthagytam a picsába tizenx év után a Telenort, nekem utoljára egy kb minusz 20Ft-s számlát küldtek. Kezdek rettegni mi lesz ebből...

Afrika steht an der Elbe 2016.02.18. 17:16:00

Magyar céggel kell szerződést kötni. A "nyugati" cégek még mindig azt hiszik, Fekete-Afrikában vannak. Holott lassan ők vannak abban, de ez már egy másik sztori.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2016.02.18. 17:36:47

@atpijkamo119: Ez nem egeszen igy van. Rank a British gas kuldott behajtast, behajtoval. Ugyanis nem fizettunk egy olyan merooraert, ami nem hozzank tartozik, hanem az epulet kozos merooraja.

Mindezt azutan, hogy eppen bekoltoztunk a lakasba , amit elotte egy honappal vettunk. Na most mi meg a british gasnak irtunk egy szep ajanlott levelet, hogy ugyanmar, de vizsgaljak mar meg, kihez tartozik az a meroora, mert a mi lakasunkhoz nem, es nem vagyunk hajlandoak fizetni. Amennyiben pedig nem oldjak meg x napon belula problemat, akkor pedig birosagra visszuk az ugyet, es karteritest kovetelunk. Hogy , hogy nem, utana 2 hetente jott toluka level, hogy all az ugy, es megoldottak.
Szoval ennyit arrol, hogy a behajtos esetben mar csak fizetni lehet.

Kaoraku 2016.02.18. 17:59:51

@onlajnok: Mi a bánatnak kellene bejelentenie, ha felmondta a szerződést?

sallman 2016.02.18. 19:07:17

@atpijkamo120: valamint a konkurenciához való átigazolás is mesteri volt -)

Shanarey 2016.02.18. 19:07:50

Telefosnak mégy van ügyfele?
Valamikor régen nekem is dobtak egy számlát, amelyen az összeg több volt egy picivel, mint egy millió. Majd miután dumáltam velük, és csúnya dolgokat is mondtam, többek közt hogy szivesen szerepelnék velük együtt egy bizonyos esti időszakban nagy nézőszámú napi műsorban, ahol az olyan pofátlan cégeket szokták piszkálni, mint amilyenek ők.

Na ezután érdekes módon ez az összeg leholvadt 200 akárhányezerre. S ezt már be is fizettem nekik.

kisvirag78 2016.02.18. 20:04:21

Először is elölről kell kezdeni az eljárást, ha tudod bizonyítani, hogy rossz címre küldték és te nem kaptad meg. Ilyen eljárásban már volt részem parkolási bírsággal, újra elküldték a számlát, nem a végrehajtást, hanem a legelső követelést, és azt befizettem, ennyi volt. Persze, előtte volt egy bírósági ügy, hogy nem kaptam meg a leveleket.
Másodszor igen, a telenor csinált ilyet velem is. Bementem, megszüntettem egy telefon előfizetést. Kifizettem mindent, amit addig a gép regisztrált. Jóval később (több hónap, majdnem félév után) jött egy számla, hogy tartozásom van a megszüntetéshez képest két évvel!!! korábbról. Na ne mondja már nekem senki, hogy annak akkor és ott nem volt nyoma a rendszerben... Amikor bementem, hogy rendezzem, és tisztázzam, közölték, hogy a megszüntetéssel megszűnik az elektronikus számla, és már csak ez a papíralapú van, és ezt az ügyintézők nem látják, ez ügyben csak nagyon bonyolult módon, levelekben lehet intézkedni, de azt nem ajánlják, mert közben végrehajtóhoz küldik, blabla. Nem fizettem be, írtam egy sima tértivevényes panaszlevelet arról, hogy sérelmezem, hogy a két évvel azelőtti tartozást nem látták, és hogy kaptam egy papírt arról, akkor, hogy fennálló tartozás: 0 ft, mert ez rajta volt a papíron. Soha többet nem kerestek, ennek vagy 8-9 éve.
Harmadik ügy: testvérem meghalt. Halála után 5 évvel derült ki, hogy 36 ezer ft többletbefizetése volt. Ez egy céges előfizetés volt, és anyukám volt a kapcsolattartó, így derítette ki, hogy a többletfizetés a tesóm volt számlájához tartozott. Azért ez is döbbenet. Ha te 2 ft-tal tartozol, azonnal végrehajtanak, ha ők 36 ezerrel, akkor kamat nélkül a halálod után esetleg jelzik.

atpijkamo124 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.18. 21:22:28

@sallman: "valamint a konkurenciához való átigazolás is mesteri volt"

Ja, igen. De nem probléma, nem megrögzött náci volt, hanem eladta volna a lelkét is azért, hogy rakétát csinálhasson. És egy úttörő zseni volt. Tényleg elismerem.

Mikor kiszámolták, hogy a Föld körüli randevúnál sokkal előnyösebb a Hold körüli randevú, elismerte tévedését. Most nézd meg, a fityiszek mikor ismerik el, hogy egy fasság a KLIK.

joska61 2016.02.19. 09:07:50

"Állitólag ők többször is küldtek nekem levelet, gondolom a régi cimeimre, köszi." Nincs több kérdésem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.19. 12:37:04

@kisvirag78: Egyetlen szolgáltató sem foglalkozik az örökösökkel a hagyatéki végzésig. A közjegyzővel igen. A szolgáltatás lemondásához viszont általában elegendő a halotti bizonyítvány. Különösen saját kezűleg bemutatva.

atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.19. 12:42:47

@Kitalátor (másként) gondolkodó: "halotti bizonyítvány. Különösen saját kezűleg bemutatva."

:)) Elképzeltem, ahogy kirángatják a koporsójából, és hozzávarrják a kezéhez...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.19. 12:44:55

@atpijkamo128: Én meg azt, ahogy egy félig elrothadt zombi beimbolyog a plázapicsákhoz, lemondani a Telenor-előfizetést...

atpijkamo129 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.19. 12:47:26

@Kitalátor (másként) gondolkodó: :))

...és mindenkit megharap, mert 5 perccel zárás előtt nem kap már sorszámot...

Pink Pancser 2016.02.19. 13:45:17

Rövidesen megjelenik a telenor válasza, hogy a poszter vegye fel velük a kapcsolatot... mert megoldás csak akkor lesz ha sokan tudnak a szemét húzásokról.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.02.19. 14:02:24

@Pink Pancser: Ebben az esetben? "Lófaszt!" - hogy Lőwy Árpádot idézzem. Mivel a Telenor számláján látszik a korábbi tartozások egyenlege, akkor is, ha az aktuális nulla, ezért ráküldik a kockás ingeseket...

ben2 2016.02.19. 14:55:36

@Kitalátor (másként) gondolkodó:

Honnan veszed, hogy a számlán rajta volt az aktuális egyenleg?

petimonk 2016.02.19. 15:23:55

@onlajnok: egy felmondott szolgaltatas szolgaltatojanal? A 0as szamlat is kikuldtek valamilyen cimre nem? :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.02.19. 15:31:12

@petimonk: Igen, de nem a felmondáskor nyilván, hanem előtte, amikor többször is költözött, int ahogy írta. És a 0-ás számlák meg elektronikusak voltak, ezt is írta.

petimonk 2016.02.19. 15:37:23

@onlajnok: Ok akkor en vagyok diszlexias :)))

kisvirag78 2016.02.23. 11:05:34

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
Valamit félreértettél. Céges számla, nincs örökösödés, akkor sem, ha az illető a számlafizető, az a cégnek jár vissza.
Csak azt furcsállom, hogy halál miatti megszüntetés után 5 évvel derül ki, hogy az akkor megszüntetett számlán nagyobb összegű túlfizetés volt görgetve, jó ideje. Ami azért is érdekes, mert lezárták egy nullás igazolással, és mivel megvoltak a régi számlakivonatok, láttuk, hogy korábban sem jelezték soha, hogy túlfizetés lenne. Ez hasonló ahhoz, hogy nekem is lezárták nullás igazolással a megszüntetésnél, és félév múlva jelezték, hogy mégis van tartozás. Nem értem, a telenor hogy, mikor és hova könyveli ezeket az összegeket.
süti beállítások módosítása