Tékozló Homár

A Lidl akciójához igazán fölösleges korán kelni

2016.06.07. 11:04 | Homár Hilda | komment

lidl_banner_logo.jpg

Most tekintsünk el attól a vitától, hogy vásárol-e az ember bukósisakot diszkontáruházban vagy nem, márcsak azért is, mert a tesztek alapján a válasz valószínűleg az akár és az attól függ közötti mezőben helyezkedik el. A bukó itt ráadásul csak érintőlegesen téma, a fő érdekesség a Lidl akciózási metódusa.

Sziasztok!

Egy érdekes dologról szeretnék írni.

A Lidl a mai naptól (06.06.) meghirdette az újságban két különböző akciós bukósisakját is (10e és 17e). Az ember azt gondolná, hogy reggel hétkor nyitáskor bőven lesz esélye megnézni őket, próbálgatni, hogy melyik lesz a jobb és mekkora méretben. Nyitáskor ott voltam, de csak az olcsóbbikból volt összesen két darab, azonos méretben.

Mint megtudtuk egy tényleg segítőkész dolgozótól, vasárnap délután fél ötkor, zárás előtt kirakták az összes akciós árut. A drágábbik bukót is. Azt az egyet, ami érkezett. És még akkor meg is vették, vasárnap, a hétfői akciós darabot. 

Konklúzió: Szerda este és vasárnap délután kell a Lidlbe menni, ha a másnapi akciós áruk közül szeretnél valamit.

Szép napot!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fda 2016.06.07. 20:50:21

Néhányszor próbáltam, és feltűnően nagy arányban tapasztaltam, hogy az igazán kelendő akciós áruból 1-2-5 darab érkezik egy-egy Lidl áruházba.
Ez persze átverés, akkor is, ha oda van írva, hogy az akció a készlet erejéig tart, az ember azt várná, hogy egy nagyvárosi áruház készlete nagyobb legyen a szatyorral járó, becsengetős mozgó árusétól.
Azóta nem érdekel, ha a Lidl valamit akcióban kínál, úgyis csak csalódás lesz a vége.

Egyébként a bukósisak biztonsági berendezést, jobb ott egy ezzel foglalkozó márkát választani. Az autóra sem veszünk akciós Lidl fékbetétet.

élhetetlen 2016.06.07. 20:57:58

@Firestarter.18: Csak belebeszélek. Azzal nincs semmi baj szerintem, hogy ha fogyóban van a mosóporom, akkor elkezdem nézni, mikor lesz akciós, és 5000 helyett 3500-ért veszem meg. És hatszázért már a lakásba hozzák. „és hűtőszekrényt se az auchanban”. Miből gondolod, hogy az Auchanban árult hűtőt máshol gyártják, mint a szakboltban kaphatót? Mikor megdőlt a mikróm, az Auchanban volt éppen olyan, amit kerestem. És?

kisvirag78 2016.06.07. 20:58:52

A szentendrei Lidl-ben másfél órája még több bukósisak volt, ha annyira fontos, szerintem holnap is ott lesz :-))) Meg azután is. Én ilyesmit biztos nem ott vennék.

Nick-son 2016.06.07. 21:01:28

@tejfölbiztosítás: Ugyan már. Egy 8.000 ft -os babetta kismotorhoz Szerinted 200.000 -ért kellene sisakot venni? Meg motorosruha hiszen az szinte ugyanolyan fontos nem? Amikor gyerek voltam még sisak se volt kötelező kismotorra aztán élek és közlekedek. Nyilván az 1000 -es gyorsaságira nem itt kell sisakot venni, de azért költői túlzás ez az agy szétloccsanás fóbiád. A helyükön kell kezelni a dolgokat.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 21:10:29

@Nick-son: "Ugyan már. Egy 8.000 ft -os babetta kismotorhoz Szerinted 200.000 -ért kellene sisakot venni?"

Az mennyivel megy? 50-nel? Akkor nagyon érdemes olyan sisakot venni, ami 50-nél megvédi a búrádat. A te életedhez hasonlítsd az árát, ne a roncshoz, amin ülsz.

"Amikor gyerek voltam még sisak se volt kötelező kismotorra"

Ifjúkori legjobb barátom feje biciklizés során a járdaszélen koppant. Kicsit megzakkant az agya. Pár év múlva a zártosztályra vitték. Ötven éve gyógyszereken él. Dolgozni nem tud. Neki nagyon megérte volna egy 200000-res sisak. Ha visszamehetnék az időben, mindenkire ráparancsolnám.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.07. 21:11:14

@Firestarter.18: több ezer km-t tettem bele a motorba ezzel a sisakkal itthon és külföldön.
Rendelkezik európai szabvánnyal és engedéllyel. Árban jó, a minősége átlagos. Tudok róla véleményt mondani, van összehasonlítási alapom. És pl. jobb, mint a régi típusú BMW sisakok.
De csak fröcsögj nyugodtan.
Én inkább motorozok.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 21:12:32

Gondoljátok, hogy van értelme továb várnom a délutáni posztra?

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.07. 21:16:17

@tejfölbiztosítás: anyám, de szar életed van...
Menj motorozni. Az majd felvidít.
Ja, nem tudsz, félsz mi? Vegyél bukósisakot, hadd szóljon!

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.07. 21:20:41

@Fazakas László: a mieink estek már le, mert vagy rosszul vettük kézbe, vagy rosszul tettük le.
Még a fényezése is alig sérült.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 21:25:12

@The Crazy One harmadik regisztrációja: :(

Najó, akkor Vászka nyert Manyival holtversenyben.

@Rosszindulatú Vászka: "Sztem akkor ez a sisak bukó."

"Ez általában úgy szokik működni, hogy elébb a dolgozók lestipistopizzák maguknak a kellő számú akciós bukósisakot" @Manyecs: "Valaki nem nézte meg a pénztárosokat nem volt rajtuk bukó aznap?"

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.07. 21:27:49

@élhetetlen: Ha neked sz otszazas minirozsa meg a sutopapir ugyanaz a kategoria mint a bukosisak, akkor oszinten gratulalok.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.07. 21:32:54

@kekecke: Nem frocsogok, odairtam bazmeg, hogy hordjad egeszseggel. De hadd dontsem mar el, hogy nem veszek bovli boltban sisakot, amin az eletem mulik, es ne akarj mar meggyozni az ellenkezojerol legyszi se engem se masokat. Jobb, mint a bmw sisak, de azert beazik, hat gratula.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.07. 21:37:10

@élhetetlen: Es ki mondta, hogy ez baj? Onnan tudom amugy, hogy evek ota olvasom a homart es tele van ilyen posztokkal, olvass csak vissza.

megamenn 2016.06.07. 21:40:37

nemtuggya valaki, hol lehet dugósisakot kapni?

Dikusz 2016.06.07. 21:41:15

@atpijkamo107: szerintem nincs, ezt kell beosztanunk holnap délig.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.07. 21:47:53

@Firestarter.18: és olvasni sem tudsz. Azt írtam, hogy szakadó esőben beszivárog a víz. Azt nem, hogy ezt 140 km/h-nál teszi.
Esetleg ha Te is megosztanád a LIDLs sisakos tapasztalataidat... Ja, hogy az nincs? Aha...

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.07. 21:51:22

@Dikusz: "ezt kell beosztanunk holnap délig."

Basszameg! Én hülye meg már végigolvastam.

az övezet gázai 2016.06.07. 22:00:38

@Firestarter.18: A Lidl, Aldi tisztes minőséget árul a tudáshoz mérten nagyon jó áron. Ha a szakboltban nyugodtan adsz 30ezret egy sisakért, kb biztos lehetsz benne, hogy az a minőséget bővebb megkapod 17-ért a fenti boltokban. Ennek ellenére úgy érzem, hogy te és sokan mások nyugodt szívvel adjátok ki a 30-at, és köpködtök a lidlesre, mert az nem szakbolt, mert az nem márkás, mert nem ismered, mert CSAK. Na, ez tartjuk itt sokan butaságnak sisak- és egyéb termékfronton.

lobster thermidor 2016.06.07. 22:06:33

Érdekes eset, én mindig tudtam venni az akciós sisakból is, ha éppen az kellett.

élhetetlen 2016.06.07. 22:16:18

@Firestarter.18: „Ha neked sz otszazas minirozsa meg a sutopapir ugyanaz a kategoria mint a bukosisak, akkor oszinten gratulalok.” Én nem a bukósisakról írtam, hanem az akciókról, erre a szövegedre. „minden teszkós újságban bekarikázza, hogy mi akciós és mit KELL megvenni”. És a „„és hűtőszekrényt se az auchanban”-ra írtam azt, hogy az Auchanban vett Samsung mikróm ugyanaz, mint ugyanaz a típus szakboltban.
Ezt meg nem értem: „Onnan tudom amugy, hogy evek ota olvasom a homart es tele van ilyen posztokkal, olvass csak vissza.”. Mit tudsz onnan? Vagy arra gondolsz, hogy hamis a Samsung, vagy mit olvastál?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.07. 22:34:16

@kekecke: @az övezet gázai: @élhetetlen: Feladtam, olvasni ill. szöveget értelmezni nem tudó emberekre nem pazarolom az időmet. Tisztelt bíróság, a tanú a védelemé.

Tehetséges ugandai buzi 2016.06.07. 23:50:39

@megamen: Tessék, itt egy dugósisak:

s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/97/88/db/9788dbb1070f38ee03b6ee436edbc63c.jpg

Igazándiból első világháborús német pickelhaube, de ha jól láttam, akkor az öreg Hindenburgnak sikerült egy ménkü nagy bránert fotósoppolni a tüske helyett:

s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/d2/4d/f5/d24df5b375d78dbd9872b47f056098b5.jpg

M. Péter 2016.06.08. 00:40:19

@rarabel: "Ugyanis ha akció, akkor kellő mennyiségű kell legyen az akció egész időtartama alatt az áruból."
Nem egészen. A várható igényekhez mért reális készlet kell, de az nem, hogy arra is felkészüljenek, hogy esetleg jön egy 100 fős motorosklub, és mind ott akarnak sisakot venni.

Ádám 2016.06.08. 07:03:29

Vajon szúnyogok ellen véd ez a felvágottak s a zöldségek közt néha kapható bukó?

Terézágyú 2016.06.08. 07:26:06

@atpijkamo107:
"Aszittem, hogy ha a szmájli ":-)" helyett ilyet ":))" használok, akkor trendi leszek. Hát így is lemarattm... "
le. De segítek:
:-) orros szmájli
:) orrnélküli szmájli.
<3 szív (fordítsd oldalra a fejedet) :)

tejfölbiztosítás 2016.06.08. 08:06:00

Napról napra jobb ez a blog.

rarabel 2016.06.08. 08:10:25

@M. Péter: És ez mennyiben változtatja meg azt a tényt, ami a tény?
"Kellő mennyiség..."
Meg arra sem tudnak felkészülni, ha Németország visszaad nekünk 14 ezer migránst, akik betódulnak abba az egy Lidlibe, ahol előző este már megvették mind az egy motorossisakot, ami volt, mint "a várható igényekhez mért reális készlet" ...
Nem teljesen értem, de Te tudod....

Manyecska. 2016.06.08. 08:26:09

@atpijkamo107: :D jah. Mellesleg a nyúlt kell motorügyben kérdezni. :P
Ahhh annó amikor Korfut végigutaztuk a nászúton keresztbe robogóval valami király volt!! csak jöttek a birkák. már az igaziak! Sisak nem is volt rajtuk sem de rajtunk sem valami bérelt mocik voltak.@megamen: dugóboltban!! Nálunk itt Csillaghegyen van egy Szexbiztos ágyak bolt..esetleg ott :D@É2I: az a mákja hogy sziklamászó. előtte voltunk pont sza volt rutinja fél kézzel lógásban :P kicsit túltolták a bulit :P

Manyecska. 2016.06.08. 08:31:11

@atpijkamo107: amúgy pont a házunk előtt loccsant szét egy 18 éves kislány feje 5 centire a betontól ..a földön..az volt a mákja! Egy türcsim ráment tiszta vér lett dőlt a fejéből a vér szerencsére nem lett komolyabb baja. Elég egy rossz mozdulat. Amúgy isten kezében vagyunk egy kolleganőm fia 23 éves volt amikor a busz után rohanva elesett egy kőben, ott halt meg rögtön..

Manyecska. 2016.06.08. 08:37:32

@Firestarter.18: hát figyelj lehet hogy valakinek elég lenne egy tésztaszűrő a fejére, ..rossz helyen keresgéltek a bóóltban :D.. van aki szeret kockáztatni monnyuk bármikor átmehet rajtuk egy kamion, mi a garancia hogy nem?

Ádám 2016.06.08. 08:41:47

A picsa meséit hallották, még ma 4-5-6 várható! De apti így imádja.......

Manyecska. 2016.06.08. 08:44:42

@É2I: amúgy ez nem az első, a Zárpád híd oldalára is felírta annó jóónagy betűkkel hogy Szeretlek..a Duna felett olvasható..oda is fel kellett másznia. Esetleg rakhatnánk fészket egy villanypóznán ha neki jobban tetszik már gondoltam rá :D ON

Zsidófalvi Zsidó 2016.06.08. 08:45:30

Egyszer a csajom lengén öltözve tésztát főzött. (Ezt úgy kell érteni, hogy csak egy szál konyhai kötény volt rajta.) Egyszer csak bekukkantott a szobába, fején a tésztaszűrővel és azt mondta: "Ellenséges csapatok a konyhában!"

Úgy röhögtem, hogy alig tudtam megdugni.

Manyecska. 2016.06.08. 08:54:24

@Zsidófalvi Zsidó: :D ez tényleg? "fogy a sütőrum csak süti nincs soha" ? :P@É2I: amúgy a lányai is ahányszor itt vannak nála első dolguk hogy elmennek falmászni. A kicsi /10 éves/ baszki úgy mászott fel 20 méterig-bukóban!!- nem hittem el. monnyuk ott kötéllel biztosítják. Hálistennek engem a seggem visszahúz :P
www.youtube.com/watch?v=SDDiPzF0L0g

Terézágyú 2016.06.08. 09:00:58

@Zsidófalvi Zsidó:
Nekem nincs ilyen jó történetem.
Hacsak az nem, hogy tegnap sétáltam egyet a parkban, és kénytelen voltam hosszú szoknyát húzni, mert elfelejtettem gyantáztatni...

Nem, ez tényleg nem valami jó történet :-/

É2I 2016.06.08. 09:01:13

Én még emléxem, mikor a helyi magány vállalkozó szobafestő-gányoló a Szabadföldből hajtogatott magának univerzális csákó-sisakot. Védett az a lehulló glett, lecseppenő festék ellen. Ha meg ráült a babettájára - jobb vállán a 12 fokú létra, balon 6-8 veder -, akkor védett a cece-legyek, ifák, traktorok ellen. Még szerencse, hogy volt benne vagy félliter unimukk, így meg volt a védő ital is, oszt hajrá!

@Nick-son: Egyébként hol kapsz te nyócezerér babettát? Mer annyiér vennék egyet, ha lehet a nagykerekűt, pls!

off: Ja azt meg ne higgye senki, hogy a ~250+ ezres fülrepesztő hvcs moci addig bírja majd, mint bármelyik 30-40 éves babetta. Szét vannak pörgetve, igaz megy 70-80-at, vagy többet is egy ideig, utána kuka.

tejfölbiztosítás 2016.06.08. 09:01:55

@kekecke: hogy te mekkora egy szűklátókürű, ostoba szar vagy. Fájóan az. Mondjuk nem is vártam mást. (elképzelni sem tudod, hogy valaki más beállítottságú legyen, mint te, azér' kössz a tanácsot...) Szar élet a tefajtád miatt van.
@Manyecs: nem hülyeség a szűrő, feredéj kalitkaként műxik, így a nemkívánatos hullámokat felfogja (már amelyik frekvenciák megorpantására alkalmas ama rácstávolság). Jó védelem az agyrák ellen. Kiwi leszek majd, hogy étvizedek múlva hány agy- és fülrákos páciens leszen a mai mobilozás-wifizés miatta. Lehet hogy ki tudja.

tejfölbiztosítás 2016.06.08. 09:04:14

@Nick-son: hát nem tudom. Értem és egyetértek, hogy nem százmilliós sisak észszerű (láccólag) egy Babettához, nade ez is milyen hozzálendülés már, hogy gyerekkorunkban sem volt sokminden. Ja: azbeszt meg vót. Esetleg azt is erőltessük továbbra is, mert hiszen _anno volt_.

É2I 2016.06.08. 09:21:41

@Manyecs: Izé; úgy 20 éves korig nincs igazi veszély érzete a sihedernek. Kivéve, ha egyszer becsapódik, megbuggyan a medencében, stb. Utána már meggondolja. Aki meg azután se növi ki, na abból lesz a sziklamászó exkavátorsportárs, exterémsportoLó, miegymás.
Csak belőle sem lesz csak egy kisebb szalag cím, mikor 130 tűzoltó meg 40 hegyimentő próbálja meg összekaparni valamék szakadík alján. ;)
Szentségeltem már ilyen kegyelet-helyen, ahol valamelyik túlvállalta magát és a mentése közben akár többen is elhullottak csak, hogy mentsék a seggét. Igen, nemállom az extrém sportolókat, mert a saját hülyeségük miatt van mikor másokat is veszélybe sodornak, csak mer megakarja hágni akermelyik hágót, mer csak. Oszt csodálkozik, mikor 2000 év múlva megtalálják jégbe-fagyva, mint a Ötczit. Igaz azt lenyilazták talán, neki mondjuk ezen az alapon joga volt ily sokáig a jégen lenni. ;P
Ilyen műsziklafalon való, köteles biztosítású móka tőlem mehet, ott legalább védve van a saját hüLYesége ellen. Meg a többi is, de ne legyen mán hős, ha odafagy vagy éppen rászárad valamelyik oromra a saját képességei határát nem ismerő spori.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.06.08. 09:25:30

@tejfölbiztosítás: egyelek meg. Rossz lehet neked... Akarsz róla beszélni? Ki bántott? A nyelvtan tanárod? Azért nem megy a helyesírás? Biztosan rossz lehet egyedül, de erről csak te tehetsz, ugye tudod?

Manyecska. 2016.06.08. 09:28:57

@É2I: :) pláne ha az apjuk is mászik..Teljesen igazad van. Szerintem az életbiztosítás jó befektetés lenne..Én már attól hideglelést kapok ha a fiam sisak nélkül teker ki a haverjával Szentendrére..:)

Leptis Magnaq 2016.06.08. 09:47:36

Ha jól látom, az akciókról van szó! Azért egynél több kéne, hogy legyen az akciós arukbol, és azt ne már a bolti dolgozó tegye el még előző nap!Még egy dolog, amihez fel kell nőni!

Dikusz 2016.06.08. 09:59:32

@atpijkamo107: :)) Nem kellett volna. Ha csak a felét olvasod el, talán többre mész vele.

Dikusz 2016.06.08. 10:02:10

@Leptis Magnaq: tessék: . . . (a felkiáltójelek helyett).

Amúgy ha te dolgozol a lidliben, és neked kellene egy ilyen sisak, nem teszed félre magadnak?

Terézágyú 2016.06.08. 10:10:22

@Dikusz:
Ez olyan, mintha én kérdeztem volna :)

Dikusz 2016.06.08. 10:10:43

@É2I: nekem van egy ismerősöm, aki úgy tekert egyszer a bringájával, hogy annak a csomagtartójára szerelt keresztbe egy esernyőt. Jó hosszú nyele volt (mármint az ernyőnek). Azt gondolta, így nem próbálják meg leszorítani.
Megcsinálta azt is, hogy Zalaegerszegen görkorival bement egy körforgalomba, ott tekert körbe-körbe. Egy helybéli azt mondta amikor ezt látta, hogy nem tudom ki ez a pasi, eddig még nem láttam itt, de hogy nem normális, az biztos. Mit mondjak, röviden összefoglalta a valóságot.

Manyecska. 2016.06.08. 10:14:40

@Dikusz: az túl uncsi ha mindenki nóóórmáli! Azért járok ide :P :D Na, jöhet a tegnap délutáni pószt.

Dikusz 2016.06.08. 10:27:09

@Terézágyú: mindenki ezt tenné szerintem. Csak azt nem értem ha más csinálja ezt, akkor miért kell kiakadni. Édesapám második felesége a régi Skálában volt pénztáros. Mesélte, hogy a nyolcvanas években, amikor pl Unicumhoz csak protekcióval lehetett jutni ők mindig hozzá tudtak jutni. 2010-ben volt még náluk egy literes üveg ebből az italból, sajnálatos módon valahogy elfogyasztottam. Későn gondoltam rá, lehet ezért az üvegért Zwackék kettő mostanit adtak volna azért, hogy tudják akkoriban miből készítették az Unicumot. Meg kell hogy mondjam olyan íze volt, mint a körömlakknak (Császárkörte). Erre a következtetésre viszont akkor jöttem rá, miután az egészet megittam.

Terézágyú 2016.06.08. 10:28:54

@Dikusz:
"Csak azt nem értem ha más csinálja ezt, akkor miért kell kiakadni."

na, ilyet én nem írnék, mert én értem. nem megértem, csak értem.

Dikusz 2016.06.08. 10:30:25

@Manyecs: pont ez az ürge mondta azt (mindketten túratársaim egyébként), amikor szóba került, miért van együtt a barátnőjével: kell a fenének egy normális csaj:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 10:49:57

@Dikusz: nem, nem teszed félre magadnak. a kommunista csecsen felnőtt tipikusan színmagyar zsigeri reakciója, hogy mindent habzsol, stiklizik, okosba megold, katika majd félreteszi.
az már csak csendbe mondom, hogy ezérttartittezazország, mer minek.

Manyecska. 2016.06.08. 10:55:57

@Dikusz: azok jók az ágyban.mega boltban.:P

Terézágyú 2016.06.08. 10:56:16

@sugargiraffusplumps.:
És mi a helyzet azzal a sztorival, hogy

Sugar: - Figyelj kislány, nálatok le van értékelve a tökfödő, te ott dolgozol, tegyél már félre egyet nekem.
Én: - Bocs, de ez csalás, ilyet nem játszunk, én betartom a szabályokat, nem teszek félre se magamnak, se másnak semmit.
Sugar: - Elmész a b********* te hülye picsa, egyszer kérlek valamire, akkor is visszapofázol! Dugd föl magadnak a szabályaidat b*******

Manyecska. 2016.06.08. 10:59:37

@Terézágyú: nekem összedoPták itt a pontokat vásárlás után /pontgyűjtő eksön/ mer kell a cukiplüss a kutyámnak ingyér ofkorz, természetesen nem fogom beváltani!!:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 11:00:51

@Terézágyú: nem tudom, nem ismerem a sztorit :D ha ismernél akkor tudnád :D :D

megamenn 2016.06.08. 11:00:57

hátbizony én se tenném el bizony magamnak! ha nagyon kell, kivennék egy nap szabit, és becsületesen beállnék a sorba becsületesen, és ha nem jut, akkor bizony becsületesen így jártam! becsületesen.
fasz kivan a habzsol, stiklizik, okosba megold, katika majd félreteszi nem becsületes megoldásokkal. :)

Terézágyú 2016.06.08. 11:02:52

@sugargiraffusplumps.:
"nem tudom, nem ismerem a sztorit"
De ugye hallottál már ilyesmit? :)

megamenn 2016.06.08. 11:07:52

megmár a fikidár gyula is megmonta a isvánakirályba, hogy a becsület mindennél többet ér.

É2I 2016.06.08. 11:16:37

@Dikusz: Én már láttam jóügyes parasztot, amelyik ugyan ezt játszotta ötfokú létrával. Keresztbe a binyigli, csomagtartójára rágumipókozta, rögtön olyan széles lett, mint egy ifa, igaz a tömege nem, de hát az kit hat meg.
Meg élőben láttam amikor szakadtlada tetején vitték a matracot ilyen erős rétinéger karok fogták; 1-1 körbe és örömésbodoccsá.
Igen valszeg ők is közel kerülhettek azinterrnetthöz, ott láthatták az ötletet, mer ott is keringett sokáig egy ilyen képi mutatvány. De élőben látni az azért maga a menny. Ki is kerültem őket ollyan széles körben, amelyet csak engedett a sávszélesség. De qrvára szentségeltem volna, ha kikapja a kezükből a szél, oszt bekurja a szélvédőmön. Ennél is valószínűbb, hogy most egy rugó köteggel a fejem helyén feküdnék nagy nyugalomban valamelyik sírBÓTban.

Manyecska. 2016.06.08. 11:24:08

@megamen: nekem meg aszonta a paraszt a másodikkról hogy nekem is jó a segg..em nem csak a férfikollégájának akit előtte dicsért meg mondom whatt? meleg van... OFF

Manyecska. 2016.06.08. 11:30:32

@É2I: Nnna én meg olyat láttam, hideg kilelt: paraszt biciklivel-rossz értelembe vett paraszt..- kb.5-6 éves csimóta a nyakában!!! És tekert a körúton. a járdán, cikázott.baszki szívesen hátba...tam volna .:D

Zirowe 2016.06.08. 11:30:52

Nem homárra kell írni, hanem a panaszkönyvbe, majd cc-zni a gvh-nak.

Ahogy én is tettem.

Dikusz 2016.06.08. 11:42:04

@sugargiraffusplumps.: kérlek ne vedd kötözködésnek, azt amit most írok, bár lehet hosszabb lesz, mint szeretném. Ez is csupán azért van, mert szeretek normális hangnemben véleményt cserélni. Évek óta olvasom a homárt, nagyjából meg tudom állapítani annak alapján (nem biztos hogy jól) kinek-kinek a vérmérsékletét. Az is igaz kaptam már én is olyat, hogy miért kell folyton átmenni "nyusziba", miért kell mindenért elnézést kérni. Olyantól, akivel ha nem egyezik a véleményünk, már durván visszaszól.

Te számomra azok közé tartozol, akikkel normálisan lehet beszélni, ha én is úgy szólok hozzád. Válaszoltál a hozzászólásomra, ezért azt írnám: biztos vagyok benne te (és @megamen) nem használod ki ezt a lehetőséget. De miért gond az, ha éppen abban az üzletben dolgozó eladó/pénztáros használja ki ezt a lehetőséget? Itthon nagyobb cégeknél (ELMŰ) is úgy van, hogy kedvezményt kap a dolgozó abból, amivel a cég foglalkozik. A világ más országaiban is lehet így van. Itthon ha pl a vasútnál dolgozom, akkor nem kell fizetnem a vonatjegyért, ha BKV-s vagyok nem kell fizetnem a bérletet. Mondani kellene azt, hogy fizetek a vonatjegyért mert más is fizet (ne vagyok/voltam vasutas). Volt hogy én is igénybe vettem a munkahelyemen azt a lehetőséget ami adott volt, hogy az ügyem hamarabb elintéződjön. Ne haragudj meg a kérdésemért, de ahol te dolgozol, ott az adott (ha van) kedvezményeket nem veszed igénybe?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 11:47:54

@Dikusz: engem egyrészt kirúgnának a munkahelyemről, másrészt mehetnék a böribe is ilyen esetben.

szerintem nagy különbség van aközött, hogy a bakter kedvezménnyel utazhat a vonaton meg akozött, hogy hazaviszi a mozdonyt mert pont jó lesz tyúkólnak.

Manyecska. 2016.06.08. 11:50:14

@Dikusz: én szülészeten dolgoztam..!!!:DD Szerinted mit vittem volna haza?? itt lépne be megamen :P elnézést OFF

Terézágyú 2016.06.08. 11:50:14

@sugargiraffusplumps.:
"engem egyrészt kirúgnának a munkahelyemről, másrészt mehetnék a böribe is ilyen esetben. "

Ja, hogy csak ez az oka, hogy nem teszed? :))))))

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.08. 11:53:05

@Dikusz: Belepofazok. Azert az altalad hozott peldak kicsit masok mint a posztban szereplo. Attol, hogy te kedvezmennyel kapod az aramot, meg nalunk nem lesz aramszunet. Attol, hogy en a meloban megeszem egy steaket meg nem lesz a vendegnek kevesebb, csak a tulajt huzom le 30 euroval. De ha elcsomagolok magamnak 4 rib eyet, majd azt mondom a vendegnek hogy bocs, nincs tobb steak, akkor az ritka nagy parasztsag, es megerdemelten kuldenek el az anyamba. Tegyen el a dolgozo, de ne a vasarlo karara. Szerintem.

Terézágyú 2016.06.08. 11:53:25

@sugargiraffusplumps.:
"hogy hazaviszi a mozdonyt mert pont jó lesz tyúkólnak. "

ha a mozdonyt akárki elviheti, akkor ez már csak így van, hogy azé lesz, aki ott van a tűznél...

Terézágyú 2016.06.08. 11:55:18

@Firestarter.18:
" De ha elcsomagolok magamnak 4 rib eyet, majd azt mondom a vendegnek hogy bocs, nincs tobb steak, akkor az ritka nagy parasztsag, es megerdemelten kuldenek el az anyamba. Tegyen el a dolgozo, de ne a vasarlo karara."

A dolgozónak is ki kell fizetnie? Akkor megteheti, nem okozott kárt senkinek. Mint ahogy a vevő megveheti az összes példányt, ami ki van téve a polcra és akkor a többi vevőnek nem jut...

Manyecska. 2016.06.08. 11:55:44

@Firestarter.18: az egyik lopás a másik csalás. A végeredmény ugyanaz!! :)
Szerintem.. :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 11:56:25

@Terézágyú: értelmezni, értelmezni, értelmezni, már platón is megmondta :D

Manyecska. 2016.06.08. 11:56:51

@Terézágyú: a bátyám muskátlit ültetett egy régi kispolszkiba..:DD

Terézágyú 2016.06.08. 11:58:08

@sugargiraffusplumps.:
"értelmezni, értelmezni, értelmezni, már platón is megmondta :D"

vazze, ha egyszer ezt hangsúlyozod hogy ha te elhoznál valamit a munkahelyedről, akkor a börtönbe kerülnél, akkor mit értelmezzünk??????

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 11:59:35

@Terézágyú: nem ezt mondtam :D értelmezni, értelmezni.... gyakorolni, értelmezni :D

Dikusz 2016.06.08. 12:04:40

@sugargiraffusplumps.: valóban van különbség, milyen lehet egyébként egy mozdony tyúkólnak:))
Elképzelem, leginkább Koncz bácsi, vagy Szabó bakter háza mellé az "Indul a bakterház"-ból. Gondolom ismered, örök klasszikus, mindig nevetek (na jó, röhögök) ha csak egy részletére is gondolok: Sanyiiiiiiiii, Sanyikáááám:))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 12:06:12

@Dikusz: szerintem kiválóan beválna tyúkólnak, mer ugye zárható, szükség esetén fűthető és még fertőtleníthető is. nomeg bakteroknak ingyen van!

Terézágyú 2016.06.08. 12:07:30

Egy könyvtáros ismerősöm, amikor megjött a könyvtárba a kedvenc írójának új könyve, rögtön kikölcsönözte magának.
A rohattmocskosdisznó, hogy merte!

Manyecska. 2016.06.08. 12:10:15

@sugargiraffusplumps.: sőt!! csirkepörit is lehet főzni ha kicsit rak a kazánra!!!

Dikusz 2016.06.08. 12:11:56

@sugargiraffusplumps.: egyébként komolyra(?) fordítva, nem tudhatom (nyilván semmi közöm sincs hozzá) milyen helyen dolgozol. Csak azt szerettem volna írni, hogy vannak olyan cégek, akik adnak a dolgozóiknak kedvezményt, jelen esetben ha "közértben" dolgozom, akkor vehetek a gyerekemnek ha éppen kell neki bukósisakot. A posztbeli esetben keveset kapott a bolt, hamar elfogy. Még valami: az mennyivel tisztességesebb, ha éppen ez a vevő megy be, és elviszi az összes sisakot, mondván majdcsak jó lesz az ismeretségi körből valakiknek. A másik vásárlónak ugyanúgy nem marad.

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.08. 12:14:03

A homár reggeli poszthoz igazán fölösleges korán kelni, mert másnap reggel is még ugyanaz virít.

Dikusz 2016.06.08. 12:14:49

@Manyecs: megamen biztos azt mondaná, hogy egy újszülöttet:))

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.06.08. 12:18:22

@Terézágyú: @Manyecs: maganvelemeny, de szerintem ebben az esetben nem teheto egyenlosegjel az elado es a vevo koze. Az elado azert van ott, hogy kiszolgaljon es eladjon, a vevo meg azert, hogy amit akar azt megvehesse, ne a dolgozo tegye el. Ha a vevo azert nem kap meg valamit, mert a dolgozok elpakoltak maguknak, az szerintem gaz, ajkor is, ha fizettek erte.
Es nem, te sem vehetsz meg 10 db plazmatevet a teszkoban, ki van irva, hogy mibol mennyi a maximalisan megveheto mennyiseg.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.06.08. 12:22:37

@Dikusz: ilyen akciós bizbaszok esetében amire buknak a prolik mint tyúk a takonyra még ki is szokták írni, hogy vásárlónként maximum x darabot vehecc, pontosan azért, mer ismerik a habzsidőzsi/óccsónaggyák a vietnámitejfölözőauatomatát vigyünk két tucatot/dikkdeócsó veszekkettőt majcsakjóleszvalamire színvonalú népeket

és a legnagyobb gáz az, hogy még el is kell magyarázni a népeknek, hogy mi a gond ezzel az ügyeskedőslecsalós dologgal mert kishazánkban bele van égve az agyakba, hogy ha ki tudok valamit ügyeskedni magamnak akkor az nekem jár és punktum.

Manyecska. 2016.06.08. 12:29:38

@Dikusz: :DDDD gondolod?:D @Firestarter.18: perszehogy gáz, hiszen ha megbüntetik ezért a céget nem a dolgozón fogják leverni! sajnos.:)

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.06.08. 12:41:04

@Ádám: Nyugi, téged is így szeretlek, haver.

megamenn 2016.06.08. 12:42:32

@Manyecs: nekem placenta ingyen se kellene...

noflex 2016.06.08. 14:21:20

Én is vettem volna a tyúkszaros olcsóbbikból de nem volt méretválaszték. A drágábbikból még ma is volt a Bajcsyn. De egy szerencsés meg is vette. Néhány db érkezhetett mindenhova, méret semmi.

gyászhuszár 2016.06.08. 14:51:19

Tecsot ezert mar tobbszor buntettek mondvan nem volt elvarhato aranyban az ujsagban meghirdetett akcios termek a kinalt mennyiseggel. Nem tudom h ujsagos volt e de ha tenyleg csak 2-3 db volt akkor ez felrevezetes. Becsalom a vevot es meg is csalom.

Dikusz 2016.06.08. 15:34:15

@Manyecs: látod is, írta @megamen: mi nem kellene neki, de istenbizony nem arra gondoltam:))
süti beállítások módosítása