Tékozló Homár

Paprikasprayvel fújta le a kidobóember a hülye albatroszt és barátját

2016.07.04. 15:15 | Homár Hilda | 153 komment

screenshot_2016-06-30_16_05_29.png

Se köpni, se bunkózni nem szép dolog, de ezt kezelni - pláne egy minden bizonnyal ittas, tehát nem teljesen beszámítható állapotú személy esetében - épp egy biztonsági szakembernek kéne a legjobban tudnia. 

Kedves Homár!

A tegnapi este a Klikk gasztróbisztró előtt történt egy eset, ami feltette az i-re a pontot.

Többször voltam már a Klikk-ben, ami a Gozsdu udvar területén található, no nem jökedvemből, hanem általában már csak az volt nyitva, ott volt csak zene, vagy a társaság valamelyik tagja ellenállhatatlan vágyat érzett arra, hogy túlárazott ócska koktélokat szürcsölgessen, mer' hú de jó.

Eddigi tapasztalataim: Absolut vodka helyett a bárpultos rendszeresen russian-t üt fel, ami a többszörösébe kerül, a biztonságiőr, amikor úgy dönt, 50 perccel a zárási idő előtt, levág eléd két műanyag poharat, hogy zárunk, menjetek ( persze ezt megelőzően 2 perccel, még kiadták a vodka szódát.) Azt, ahogy a kisebbségieket, rosszabbul öltözötteket, nem engedik be, mondanom sem kell. A kiszolgálás emellett hihetetlen lassú, a kétezresből nem tudok visszaadni effektus itt is megfigyelhető, rejtett költségnek ott a felszolgálási díj, nem emlékszem, pontosan, hogy hány százalék, de meglepően sok azért a két méterért amit a pultosnak meg kell tenni.

Tehát: tegnap este a Spílerben fogyasztottunk, de elkezdtek zárni, úgyhogy gondoltuk benézünk a Klikk Bistrobar-ba, hátha ott még van élet. A Klikkhez érve megálltunk, barátom dohányzott. Ekkor történt meg a baj: köpött egyet, mire a biztonságiak elkezdték minősíthetetlen hangnemben szidalmazni. Ő erre visszaszólt valamit, amire kettő ránk támadt, a barátomról tudni kell, hogy nagyon erős igazság érzettel verte meg az ég, úgyhogy csak tovább pofázott. Ennek az eredménye az lett, hogy őt többször erősen megütötték, engem, úgy hogy nem csináltam semmit, csak közéjük álltam széttett karral, mint valami hülye albatrosz kb 10 centiről lefújtak paprika sprayyel, amiből a riksások, a járókelők és a tetőn üldögélő galambok is kaptak. Ezek után elvesztettem a látásomat kb. 1 órára, barátomnak felszakadt a feje két helyen. A taxi állomáshoz nagy nehezen sikerült kibotladoznom.

Miután hazaértem felhívtam a Klikk-et, hogy ezt mégis hogyan képzelik, a válasz hárítás volt, meg hogy nem ők alkalmazzák a biztonságiakat (hazugság), amikor tájékoztattam őket, hogy feljelentés lesz az ügyből, lecsapták a kagylót. Azzal tisztában vagyok, hogy nem kéne köpködni, nem kéne visszaszólni, stb. De nézzétek az én szemszögemből a dolgot. Nem tudok dolgozni menni, mehetek látleletet vetetni, mehetek a rendőrségre, fürödhetek egész nap jéghideg vízben.

Köszönjük a remek estét Klikk!

Üdv: Péter

UPDATE! júli.5.

Még tegnap este kaptuk az alábbi reagálást a Klikktől:

Tisztelt szerkesztőség!

A mai napon megjelent paprika spray-s bejegyzéssel kapcsolatban írok. Szinte kizártnak tartjuk, hogy a Klikk által alkalmazott biztonsági őrök legyenek az eset főszereplői. Szeretnénk továbbá megkérdezni, hogy a levélíró említett-e üzenetében pontosan mikor történt az állítólagos eset? Tudomásunk szerint ugyanis nem kerültek ilyen dulakodásba a biztonsági őreink sem az elmúlt napokban, de hetekben sem.

A Gozsdu udvar területén többen is alkalmaznak biztonsági őröket.

A face controll nem egy egyedi dolog. Rengeteg szórakozó- és vendéglátóhely alkalmazza ezt és a célja a békésen szórakozni, vacsorázni vágyó közönség megvédése a vállalhatatlanul viselkedő, illuminált, trágár vagy agresszív vendégektől.

Rendőri intézkedés nem történt a levélíró által történt eset miatt és ha valóban ilyen"súlyos sérüléseket" szenvedtek nem értjük, hogy tudtak kisétálni a taxi drosztig és miért nem hívtak oda egy járőrt.

A Gozsdu udvar az egyik legfrekventáltabb terület a budapesti éjszakában. Rengeteg ember fordul meg és köztük gyakran akadnak részeg és agresszív, gusztustalanul viselkedő vendégek, akik másnap nem teljesen úgy emlékeznek vissza a történtekre, mint a józanul dolgozó személyzet. Minden ok nélkül nem fognak a biztonsági őrök senkibe belekötni.

Több sebből vérzik a történet. Nagyon is megkérdőjelezhető a valóságalapja, már elég ha csak azt a mondatot nézzük, hogy "Absolute vodka helyett a bárpultos rendszeresen russian-t üt fel, ami a többszörösébe kerül..."
jojcpkfajlcdnodn.png
Nem hogy nem kerül többszörösébe, de ugyanannyiba kerül nálunk a két vodka. Ha az este folyamán elfogy egy termék, azt az árban és minőségben leginkább megegyezővel fogják pótolni, bármelyik forgalmas szórakozóhelyen. 

A kisebbségiek pedig zárójelben hozzátennénk R&B bulijainkon rendszeresen érzik magukat nagyon jól nálunk.

Ápolatlan, verekedésből jövő, túl részeg, trágárul hangoskodó, köpködő, dulakodó vendégek továbbra is fent fognak akadni a face controllunkon!

A levélnek úgy tűnik rossz hír keltés a célja és teljességgel megalapozatlan, koholt történet az egész.
Perrel pedig ne részegen, telefonon fenyegetőzzön, hanem fogadjon ügyvédet és tegye meg a szükséges jogi lépéseket, bár kétséges, hogy lesz hozzá elég alapja az illetőnek...

KLIKK Management

UPDATE júli 26.

Albatrosz Péterrel még a poszt megjelenésekor cseteltünk, de csak most jöttünk rá, hogy ennek tartalmát jól megtartottuk magunknak, de mélyen hiszünk a jobb későn, mint soha mondásban, úgyhogy tessék, Péter válasza arra kérdésre, hogy ment-e orvoshoz, tett-e feljelentést. 

Nem mentem el, ugye a haveromnak kellett volna latleleletet vetetni, a rendorseget kihivtam a helyszinre meg ejszaka, de nem lattam, megprobalt 3 lany elcsalni es kirabolni, ugyhogy hazamentem, ezekutan hivtam a klikket, ok ugy reagaltak ahogy vartam, a rendorsegrol azota tobbszor is kerestek, beszeltem veluk es egyet ertettunk abban, hogy ertelme nincs feljelentgetni, nem fog senki elokerulni. 

Nem számítok igazából semmi pozitívra, ma láttam a posztotokat, olvasgattam, látom hogy áll hozzá a legtöbb ember a dologhoz. Nem az jön át nekik, hogy valakit ok nélkül lefújtak, egy másikat meg egy mondvacsinált ok miatt jól pofánvágják, hanem az, hogy miért használom a "barátom" szót, nyilván meleg vagyok, ha a gozsduba véletlen betévedek, akkor gazdag paraszt, ha már megiszom 2 sört, akkor halálrészeg hülyegyerek, ha ez éjfél után történik akkor egyből garázda junkie.

Nem azért írtam nektek, hogy kisírjam magamat, hanem mert úgy gondolom, hogy elég volt a félmaffiózó nemhivatalos szervek ügyködéséből, elég az ostoba biztonságiak királykodásából, elég a paraszt lehúzós taxisból, elég a simliből, átbaszásból, visszaélésekből. Ha senki nem ír ezekről, akkor tovább történnek ezek a dolgok, és durvulnak.

Hogy miért álltam közéjük? Úgy gondoltam hogy nem célszerű kinézni a 3 biztonsági közül egyet és jól megütni, mert bezúzzák a fejem, és még a rendőrség is jól megszivat. Futni nem akartam, gyáva dolog szarban hagyni a HAVERodat.

Tanultam a leckéből, a Gozsdunak a közelébe nem megyek.

A köpködés meg... paraszt dolog. NEm mondtam, hogy nem az, hülye volt, csak a reakciót éreztem túlzottnak.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

metal · http://electric.blog.hu 2016.07.04. 15:23:16

Nagy volt az arc, aztán már nem volt az:)

The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:33:30

nézd, örülj, hogy nem szúrtak szíven.

megamenn 2016.07.04. 15:33:45

három a kislány !!

The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:36:57

azért ehhez pofa kell leírni :
"a biztonságiak elkezdték minősíthetetlen hangnemben szidalmazni. Ő erre visszaszólt valamit"

Bizonyára az a valami az irodalmi stílusú esszéidézet volt...

Manyecska. 2016.07.04. 15:37:05

@megamen: megint guppi van??, izé... , :D
Ha posztert megvigasztalja a farbatoszok /ejtsd: albatrosz csak nincs ékezetes betűm!/ is hideg vízben fürdenek..

ööö,izé 2016.07.04. 15:37:38

Aki rendszeresen ilyen fos helyen költi el a pénzét az most megfelelő partnert talált az agyatlan biztiőr személyében. Inkább örüljél, hogy nem dobtak a Dunába, az a pesty style mostanság :-(

nyakira 2016.07.04. 15:39:34

Kicsit ironikus, hogy a szemevel kapcsolatban kell latleletet vetetnilye.:)
@Manyecs: on most a homardon all.

Manyecska. 2016.07.04. 15:41:03

@nyakira: én legalább kifizettem az ágyamat..:DD

sáros_tehén 2016.07.04. 15:41:32

Poszter:
Ha be tudod bizonyítani hogy paprika spray volt akkor nyerő vagy. Ugyanis az KKV eszköz, így közterületen senki (még biztiőr sem) tarthat magánál.

ööö,izé 2016.07.04. 15:42:23

@The Crazy One harmadik regisztrációja: bármit is mondott arra nem lehet bántalmazással válaszolni egy biztonsági őrnek. Ha a (részeg) hülyegyerek hadonászik, vagy lökdösi akkor sem verheti meg.

kiskár 2016.07.04. 15:43:25

Vidéki kocsmában bicskás buli van, ott beengedik a kisebbségieket.
Oda kell menni!
Csulázásért meg kijárt a saller, tök jogosan. ("majd én megtanítalak arra amire az anyád nem tudott, itt nincs suszter aki elköltözzön miattad" )

Manyecska. 2016.07.04. 15:46:02

Most mit izéltek? az egyik albatrosz a másik meg láma.
Na.Lapozzunk!

The Crazy One 3om 2016.07.04. 15:46:34

@ööö,izé: hanem? Vegye figyelembe fogyasztói jogait? Nem kérlek, itt az van, hogy viselkedsz, vagy osszák a tetrisz fogsort...

Manyecska. 2016.07.04. 15:49:04

@sáros_tehén: hát oszt akkor meg mi lenne, igaza van a nemtomki mondta hogy még olcsón megúszták.. más meg odahányik a bár mellé láttam én már ilyentet..úgy láccik azok még nem..

Manyecska. 2016.07.04. 15:52:48

@sáros_tehén: úhh, a párom a kötelező haladási irány táblával védte magát eccer :D a kezében maradt. Két mélymagyar volt. bicskával. Jó, két kocsmából már ki van tiltva Rákoscsabáról. Igaz egy szerb lagzira is belógtak illumináltan azt kidobták mert felkérte a menyasszonyt..de kapott eccer akkorát annó hogy felmosta a kocsma padlóját mer' többszöri felszólítás ellenére se hagyta abba a szemezést a tulaj barátnőjével.:D
Úgyhogy visszahajtva hagyhatja a vécédeszkát, felőlem.:P

megamenn 2016.07.04. 15:54:41

bámulatos, ismét egy ilyen szar poszt.
most komolyan, ki a fütyülőm írná le, hogy "a részeg paraszt haverom kiköpött a biztőrök felé, meg jól beszóltnekik, erre azok elküldték az anyukájába, ő meg vissza, aztán széccsapták a pofáját"
helyette van ez a nyafogás amit persze senki nem nyel be -még hildalagút sem- és a posteaueaer azt várja, hogy sajnálkozzon a neves nívós kommendó. ( ezt most találtam ki, nem kicsit jó mi ? )

ööö,izé 2016.07.04. 15:59:01

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Igen, mert az a munkája, hogy rendet tartson (egy drága szórakozóhelyen). Én úgy gondolom, hogy csak akkor alkalmazzon fizikai erőszakot, ha az elengedhetetlen, és mindig a lehető legminimálisabbat. Illetve találja meg azt a pontot amikor ő kevés a megoldáshoz és indokolt rendőrt hívni. Verekedjen hobbiból a szabadidejében... Mert egy agresszív, dilinyósnak mekkora kánaán egy ilyen meló: teli részeggel, a piásba indokoltan beleköt (pl. egy földre köpésért), utána úgy hallja, mintha az visszaszólna onnantól jön az élvezet: jól el lehet verni, paprikával lefújni.
Hát nem.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 16:10:03

@The Crazy One harmadik regisztrációja: Azert egy Petofi idezet miatt elobb esik neked egy ogre, mintha kurvaanyaznal. Utobbit ugyanis erti. Nem veletlen, hogy a kidoboemberek kozeben meglehetoaen alacsony a nyolcosztalynql magasabb vegzettseg. Minel primitivebb, annal erosebb :D

mechanikus körte 2016.07.04. 16:15:45

Nem voltak eléggé felkészültek a fiatalok, látszik, hogy nem a Szigonyon meg a Gólyán edződtek...:-) Annak idején a Tömő utcai koliszobákban az teelőlámpától a Neuológia Klinika 60 cm átmérőjű réztáblájáig mindenféle harci eszköz megtalálható volt.:D

mechanikus körte 2016.07.04. 16:17:02

Mit kell csinálni ahhoz, hogy lássam is, mit írok? Bocsi, valami kis kosz van az "r" billentyű alatt.

ptspts 2016.07.04. 16:26:04

Javítsatok ki, ha tévedek az alábbiakban:

1. Nyilvános helyen (pl. utcán) köpni szabad, azt nem tiltja jogszabály.

2. Magánterületen kárt okozni nem szabad.

3. Egy egyszeri köpés olyan alacsony kárnak számít, hogy a magánterület tulajdonosa valószínűleg nem megy perre miatta.

4. Magánterületről a biztonsági őr eltávolíthatja a nem kívánt személyeket. Hogy ki a nem kívánt személy, azt a tulajdonos és a biztonsági őr is eldöntheti, indoklás nélkül is.

5. A biztonsági őr az eltávolításhoz szükséges minimális erőszakot alkalmazhat. (Például nem üthet, ha egy lökéssel is könnyen el tudja távolítani az illetőt. És nem lökhet, ha egy felszólítással is el tudja távolítani.)

Jogi szempontból tehát nem mindegy, hol történt az erőszakos konfliktus. Ha a posztoló perre megy, akkor az ügyvédje úgyis felvilágosítja a releváns részletekről és a nyerési esélyeiről. A perhez érdemes minél több bizonyítékot begyűjteni még a helyszínen vagy gyorsan (pl. fotók, orvosi látlelet).

Ez a poszt két szempontból is tanulságos: a leírtak alapján mindenki eldöntheti, megy-e a Klikkbe a jövőben, továbbá mindenki eldöntheti, milyen mértékben és formában ad a jövőben hangot igazságérzetének nála erősebbekkel szemben.

FDToth 2016.07.04. 16:37:47

régebben velem is megtörétn: a biztosnágiakkl nem érdemss szarakdoni, mert így is, úhy is te húzod a rövidebbet, fenyegetőzhetsz te is rendőrökkel, a rendőrök ismerik ezeket, meg a fele úgy is brötöntöltelék, csak rosszabbul jársz..

pengusz 2016.07.04. 16:51:13

Ja majd az ügyvéded tájékoztat mennyi esélyetek van: két tökrészeg egymásnak ellentmondó meséje a biztonságiőrök egyeztetett sztorija ellen. Sok sikert. Pontosan mit is mondott a barátod nekik? És te amikor közéjük álltál? Mert ezt majd a bíróságon is el kell mondanod, amikor a kidobók elmesélik, hogyan ütött elsőnek a társad.

ptspts 2016.07.04. 17:05:10

@pengusz:

> két tökrészeg

Van plusz információd az esetről a poszt szövegén kívül? Mert a posztból nem derül ki, mennyire voltak részegek.

> egymásnak ellentmondó

Miből gondolod, hogy a posztoló és a pasija nem egyeztetik a sztorijukat, mielőtt a bíróságra mennek?

> ütött elsőnek a társad

Miből gondolod, hogy ez az egyetlen körülmény, amit a bíróság mérlegel majd, és hogy a két sztori meghallgatása után a biztonsági őrök sztoriját rögtön elhiszik?

Manyecska. 2016.07.04. 17:27:01

@mechanikus körte: de ugye??:D mondom, a földből hirtelen kirántott haladási irány /kör, benne nyíl, térdmagasságban...:P/ is alkalmas!! :D ON

Manyecska. 2016.07.04. 17:29:57

@ptspts: a tévébe' volt pont tegnap milyen túlkapások vannak. Tegnap jött szembe velem egy nagyon mocskos elmebeteg üvöltve hát épp nem volt nálam paprikaspréj sajnos, aszongya "nekem mondják???? hát nekem ne mondja" az közben néz rám. mondom elmehecc öcsém a ......ba ..:D nem tudom mi lenne a követendő szabály erőszakra?!
Én már voltam garázda, sza....:P

Manyecska. 2016.07.04. 17:32:59

@ptspts: amúgy akinek több sebhelye van-jól látható helyen- na az a hunyó!!! Kóbor kandúrok kutyaf.szák ahhoz képest:P ON

Dezsike 2016.07.04. 17:35:26

Na ezért nem járunk ilyen helyekre... Mi inkább a kultúrált szórakozás hívei vagyunk, ahol ittas emberek előfordulhatnak eleve kukázzuk a lehetséges programok közül. Bulizni otthon is lehet, főleg hogy van a társaságban amatőr DJ és egy kezdő énekesnő is, így még változatos, máshol nem hallható zene is van, nem vagyunk a rádióra, CDre, YouTubera szorulva.

pengusz 2016.07.04. 17:37:22

@ptspts: Az látszik, hogy rengeteg dolgot elhallgat, nem emlékszik rá vagy megszépít.
Nekem nincsenek információim, mert én hajnal 2 után már bőven alszom, lévén 4-kor kelek. A piálásokról ő maga ír. Mondjuk elmesélhetné azt is, mennyit " fogyasztottak" az előző helyeken, lehet hogy igazad van, és csan szénsavmentes vizet.
Te is írtad, hogy a helyszínen kellett volna bizonyítékot gyűjteni. Vajon miért nem hívtak rendőrt? Pedig "állítólag" mások is kaptak a spréből. Másnap látleletet felvetetni, lógni a melóból az megy.

stoilt 2016.07.04. 17:38:38

@FDToth: A fele börtöntöltelék, a másik fele meg szabadnapos rendőr, aki másodállásban biztiboykodik.

Dikusz 2016.07.04. 17:54:20

@Manyecs: a fiam mesélt hasonlót, két-három éve történt meg vele. Hazafelé menet (Szigetszentmiklóson) van egy olyan rész, ami elég elhagyatott. Egyszer csak a susnyásból előugrott egy hajléktalan ürge. Üvöltve megkérdezte tőle: velünk vagy, vagy ellenünk? Nem tudott mit csinálni, a hapsi erősebb volt, beállva. Visszakérdezett: megmondanád te kivel vagy? Mert ha velem, akkor ellenük, ha velük vagy akkor nem velem vagy.
A krapek lemerevedett, a fiam meg addig elhúzta a csíkot.

Dikusz 2016.07.04. 18:13:28

@ptspts: az 1-es pontra: azért nem gondolod komolyan ugye, hogy ha valaki egy vendéglátóhely közvetlen környékén egy nagyot csulázik az aszfaltra, azt szó nélkül kellene hagyni. Te sem örülnél, ha éppen egy ilyenbe lépnél bele.
Történetesen ez a hely nem kimondottan az utcán van, nem tudom jártál-e már arra. Én sétáltam át a Gozsdu-udvaron, a házak udvarán vannak a kávézók, bisztrók. Kétségtelen van egy sajátos hangulata, mondjuk semmi pénzért nem laknék ott. Annak idején ez egy zárt tömb volt, lakóházak, az utcáról be sem lehetett menni.

Azt meg én kérdezném tőled/tőletek: áruljátok el nekem legyetek szívesek, mi a jó az ilyen helyekben? Drága, zsúfolt, hangos. A környék annyira teli van az ilyen apró helyekkel, hogy alig lehet tudni melyik szék melyik kávézóhoz tartozik. Egyszerűen túl sok van kis helyen belőlük.

ptspts 2016.07.04. 18:35:12

@Dikusz:

> az 1-es pontra: azért nem gondolod komolyan ugye, hogy ha valaki egy vendéglátóhely közvetlen környékén egy nagyot csulázik az aszfaltra, azt szó nélkül kellene hagyni.

Ebben egyetértünk, szerintem sem kéne szó nélkül hagyni.

Ha a vendég a belső udvaron, a helyszín bejárata előtt köp, akkor például így szól a profi biztonsági őr: ,,Kérem, uram, ha köpnie kell, akkor a kukába vagy egy zsebkendőbe tegye, vagy a mosdóban intézze el.'' Ezután a biztonsági őr maga törli fel a köpést egy zsebkendővel. Ha a köpő vendég ezután hangosan zavarja többi vendéget, vagy még egyet köp, akkor a biztonsági őr úgy dönt, hogy távozásra szólítja fel. Ha ezután a vendég nem távozik önszántából, akkor a biztonsági őr minimális erőszakkal kényszeríti távozásra. Ehhez a legtöbb esetben se ütés, se spray nem kell.

Ez egy szép álom volt, bárcsak valóra válna.

Drago Brutic1 2016.07.04. 18:38:53

@Dikusz: Csak arra gondolt, hogy a csulázás nem jogi kategória, arra meg pláne senkit sem jogosít fel, hogy azonnal emberkedni kezdjen miatta. Én is taplóságnak tartom, de még senkinek sem szóltam be miatta. Te már igen?
De valahogy a lényeg elsiklik a kommentek közt: milyen biztonsági őrök ezek, akik egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni, akkor minek dolgoznak ilyen helyeken? Magam részéről az ilyen figurákat utálom az országban: a gyalogost oktató taxist, a vásárlót gyűlölő pénztárost, meg a részeg dzsankikat verő kidobókat. Miért nem dolgoznak máshol, ha alkalmatlanok?

gabors 2016.07.04. 18:40:29

"biztonsági szakembernek"

WTF????

eddig birtam olvasni a tobbi is llyen ???

terhes no ? kiskutya? roki parkalo van-e a posztban ???

ptspts 2016.07.04. 18:40:53

@Dikusz: Az előző válaszom mégsem az 1-es pontra vonatkozott. Íme a pontos válasz. Ha valaki egy város utcáján, nyilvános helyen köp, akkor szerintem jó, ha mások felhívják a figyelmét, hogy ez nem illik. Ha ennek ellenére nem hagy fel a köpéssel, akkor sajnos mások csak erőszakkal, önhatalmúlag tudják megakadályozni (és a törvény sincs a megakadályozók oldalán), és ha ezt mások nem vállalják, akkor tűrniük kell a földre köpdösést.

ööö,izé 2016.07.04. 18:58:51

Ó, az a szép(?) új világ, ahol egy köpés ekkora probléma! Most a köpéstől véleményem szerint nagyobb gond a rágó, a kidobott takony, a széklet, vizelet és a hányadék. Ha választani kell akkor én a natúr nyálat választom a cipőtalpamra, az összes többit nem.
Ha a nyálért elverték a poszterékat, egy kis kakiért vajon mit kaptak volna?

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 19:08:19

De nem ertem ebben amugy mi a fogyved. A poszter kisse hulye, volt a baratja meg ittas. Kotekedtek, kaptak. Ezt inkabb egy szemelyvedelmi blogon kene posztolni. Helga, fogyatekos-e vagy?

Phil Necro 2016.07.04. 19:13:24

Aki egy ilyen szituban nem all be a batorra pialt haverja ele vedeni ot,annak marad a blog commentekben valo trollkodas,mert baratja nem sok lesz :D

Dikusz 2016.07.04. 19:53:06

@ptspts: hát ez valóban álom marad. Nem hiszem hogy van olyan biztonsági őr, aki - miután szépen megkérte a köpködőt - nekiáll és papírzsebkendővel feltörli a posztbeli esetben az udvart.
Azért gyanítom, hogy itt az történt, hogy a posztoló a bejárat környékén állva köpött egyet.
A biztonsági őr beszólt neki, a barátja (egyikük sem volt már szomjas) nekiállt emberkedni. Nem tudjuk a levél alapján eldönteni, hogy ki kezdte a bunyót. A posztoló azt írja, hogy kettőjük közé állt, ebből akár az is lehet, hogy a haver kezdte a verekedést.
Olvastam, hallottam (itt a blogon is) sokszor durvák a biztonsági őrök, de nem lehet a leírt esetben úgy kezdődött az egész, hogy visszaütöttek?

KaTe 2016.07.04. 20:14:13

Köpök az egész sztorira. Mese habbal.

Répázó 2016.07.04. 20:39:08

Nem tudom mi történhetett, de ha csak úgy köpött, ahhoz nem sok közük van, viszont ha feléjük, az sértésnek számít a mi kultúránkban. Talán ott lehetett a gond. A sztori sántít, mert a párbeszédből nem nagyon akart idézni a poszter. Ezt benyalták, kész.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 20:44:28

@Dávid András: Te el tudsz képzelni párbeszédet egy ogréval? Tudnak azok bármit a "mivanmivanmivan???!" szófordulaton kívül?

Dikusz 2016.07.04. 21:07:03

@Drago Brutic1: azt én sem mondtam, hogy jogi kategória. Nem szóltam rá senkire, de igazad van, rengetegen köpködnek az utcán.
Azért a posztban leírtak alapján úgy tűnik, hogy mindkét oldal vastagon benne volt a dologban. Nem kötözködni szeretnék veled, csak kérdezlek. Szerinted hogy kellett volna kizárólag csak ezt az esetet lerendeznie a biztonsági őrnek? Ahogy olvastam a posztot, így történhetett szerintem (jó volna ha a posztoló hozzászólna):

Két piás pasas, miután az egyik hely bezárt, szeretett volna még inni. Odamentek a Klikk elé, az egyik bagózott, majd egy jó nagyot köpött az udvarra, vélhetőleg közel a székekhez/bejárathoz. A biztonsági őr ráordított, gondolom a köpködő édesanyját emlegette, a bagózó visszaordított, és mivel a pia dolgozott benne, elindult, hogy behúz egyet a biztonsági őrnek. Ezért írhatta a posztoló, hogy kettőjük közé állt. Mindenki azt mondja, a biztonsági őrök bunkók, de biztos, hogy csak ők?

Dikusz 2016.07.04. 21:10:20

@Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért: Hadd kérdezzem meg tőled is, tényleg csak ilyen biztonsági őrök vannak? A posztbeli esetben is csak ők a hunyók?

Robothghép 2016.07.04. 21:17:58

Az Index fogyatékos-védelmi blogját olvashattuk.

Panaszkodik egy sort, hogy szar a pia és lassú a kiszolgálás meg magas a szervízdíj. A haverja megiszik egy fél rosé-fröccsös buzilimonádét amitől rögtön Amerika kapitánynak érzi magát.

-Mi legyen öcsém?
-Támadjunk valamerre, benne van a boogie a lábamban.
-Klikk?
-Klikkesen, spiccesen. Ja az jó lesz az ilyen kultúr-értelmiségieknek, mint amilyenek mi vagyunk B+.
....
-Peti lejmoljál már valakitől egy cigit, pangok.
-Tüze nem volt a parasztnak?
-Szívjad gyulladásig. -Anyád.
-Kaparja a turha a torkomat.
-Ne tartsd magadban. -Fulladnál meg.

-Gyerekek nem kéne tahó tapló tróger módjára köpködni! Jó, hogy nem szartok mindjárt ide.
-Mér' ki vagy Te? Kussoljál a haverom összetör albatrosz stílusba köcsög!
-Peti vigyázz spray van nála! ÁÁÁÁÁÁÁ a szemem.
-Téged is lefújt a geci?
-Le B+. Jelentsük fel!
-Legalább a riksás galambok nem szartak le minket ijedtükben.
-Kapar még a torkod?
-Aha ettől a kurva spraytől.
-Most már nekem is.

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.04. 21:24:31

@Dikusz: Igen, ugyanakkor nem hiszem, hogy ezt ők kezdték. De hogy lásd: A kidobók rendszerint 200+ kilós redőstarkójú állatok. Ezekkel két dolgot tehetsz. Első, hogy anyázol. Ezt érti és kiveri a szart is belőled. Második, hogy választékosan beszélsz vele, esetleg szépirodalmat idézel. Ezt nem érti és azt hiszi anyáztál. Kiveri a szart is belőled.

Konklúzió: Egy idióta szól csak be egy kidobónak.

Dikusz 2016.07.04. 21:54:13

@Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért: a konklúzióval mélységesen egyetértek.

Ha lehetne akkor ideírnám, egyik csodálatos bulvárlapban pont írnak egy esetről, ami a Gozsdu udvarban történt az úri közönséggel.

megamenn 2016.07.04. 22:17:20

én nagyon szeretném ha hozzászólnának a biztonsági őtök, a paprika spré, a köpet és egy albatrosz.

nickM 2016.07.04. 22:19:58

@Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért: Bőven. (Elképzelnem nem kell, szoktam velük beszélgetni, általában normálisak, sőt kimondottan kedves is akad közöttük...)

Dikusz 2016.07.04. 22:21:01

@megamen: a biztonsági őrök lefújták paprikasprével az albatrosz köpetét, erre a csóka megsértődött, azt csipogta hogy klikk-klikk, és elrepült.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.07.05. 06:00:23

Megérdemlik egymást, a turhás, az albatrosz és a rendőrnek sem jó.

Manyecska. 2016.07.05. 07:23:22

Mondanám hogy eszem épp de nyugottan köpetezzetek /poszter is/.@Dikusz: Végigfutottam most a szigetet /kutyával/ csak egyszer hánytam be a bokrok közé..:DD időnként megálltunk bokrokat lepisilni és őzeket becserkészni. Kieszi a szájukból kutyám az almát szerintem nem szép bár volt nálam spréj ugyan...@The Crazy One harmadik regisztrációja: lehet áll mint egy albatrosz...:P ON

Terézágyú 2016.07.05. 07:23:48

@Drago Brutic1:
"milyen biztonsági őrök ezek, akik egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni"
A murva anyját a részeg embereknek. Vizeljenek, hányjanak, csulázzanak az anyjuk hasában.
Esetleg a te házadban.

"részéről az ilyen figurákat utálom az országban: a gyalogost oktató taxist, a vásárlót gyűlölő pénztárost, meg a részeg dzsankikat verő kidobókat. "
Nyilván mert te magad is részeg vagy.
És persze vásárló, soha nem pénztáros.

informatikusnal nincs butabb leny 2016.07.05. 08:39:55

A fogalmazás cirádáit, szófordulatait elemezve úgy tűnik ezt az esszét Racsel Királylány írta, szóval no para, megkapja a biztonsági őr azt amit megérdemel. Máskor majd felismeri a Hercegfit.

Nbl 2016.07.05. 08:49:39

@sáros_tehén: Baromság, a biztonsági őr pont tarhat magánál peppert:

"(2)
7
Nem vonatkozik az (1) bekezdésben foglalt tilalom
a)
8
a Magyar Honvédségre, a rendvédelmi szervekre, a Nemzeti Adó- és Vámhivatalra, az Országgyűlési Őrségre, a nemzetbiztonsági szolgálatokra, a Magyarország területén állomásozó fegyveres szervekre, továbbá azokra a szervekre és személyekre, melyeknek a közbiztonságra különösen veszélyes eszköz birtoklását, használatát jogszabály megengedi;"
A biztonsági őr az személy vagy szerv, akinek a jogszabály megengedi.

De sebaj, legalább a buzizás megy.

Sia 2016.07.05. 08:49:57

Szóval szar a pia, szar a hely, átver a pultos, de azért odajár a posztoló piálni meg köpködni részegen. Bocs, nem tudom sajnálni az ilyet. Nem kell részegre inni magad haver meg kidobókkal arcoskodni, oszt' nem kerülsz ilyen helyzetbe.

sáros_tehén 2016.07.05. 08:54:24

@Nbl: Akkor plíz idézd már azt a jogszabályt ahol a biztonsági öröknek engedélyezik a KKV eszközök viselését.
Mert azt amit beraktál erről nem rendelkezik.

GQ 2016.07.05. 09:11:58

@metal: és ez ok arra, hogy üssenek? ráadásul valszeg erőfölényben lévő faszkalapok?!

GQ 2016.07.05. 09:14:03

@The Crazy One harmadik regisztrációja: és akkor mi van? ittas emberek. te mindig disztingválsz, ugye? remélem, ha egyszer nagy arcod lesz, valaki agyonver, barom!

Terézágyú 2016.07.05. 09:15:01

Na, mindjárt én jövök :)

GQ 2016.07.05. 09:16:10

@szupermacs: gratula, okos vagy, ülj le, egyes.

GQ 2016.07.05. 09:21:31

@Terézágyú: már nézem is :D

egyébként most őszintén; szerinted normális az, hogy egy csulázásért, meg néhány beszólásért valakit úgy megvernek, hogy össze kell varrni a fejét? és ehhez agyatlanok még "megérdemelte"znek is?! van baj ebben az országban, nem kevés.

ha mondjuk átmész a piroson - akár gyalog, akár kocsival - ha elkap a rendőr, gumibotozzon meg? ha meg vissza is szólsz, akkor bilincs, aztán verjék ki belőled a szart is? ne vicceljünk már. az erőszak az utolsó lehetőség, főleg annál, aki képezve van, akinek erőfölénye van az átlagemberrel szemben, és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze.

kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek. rohadtul remélem, hogy leültetik a biztonsági orkokat.

Adam West 2016.07.05. 09:24:45

Viselkedési alapszabályok:

1: ne legyél paraszt
2: ha már paraszt voltál, ne pofázz vissza
3: ha paraszt is voltál és még vissza is pofáztál, ne kezdj sírásba, azért ha valaki vette a fáradtságot, hogy anyád helyett megneveljen

PONT

GQ 2016.07.05. 09:25:21

@szupermacs: erre mit mondjak? megint csak magad minősíted... de biztosan igazad van :)

Terézágyú 2016.07.05. 09:31:05

@GQ:
"egyébként most őszintén; szerinted normális az, hogy egy csulázásért, meg néhány beszólásért valakit úgy megvernek, hogy össze kell varrni a fejét?"

És néhány uborkáért (~300 Ft), amit ellopnak a kertedből, mekkora büntetés jár????

"és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze"

Hát, megfékezte.

"kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek"

Szerintem is beteges, hogy az ittas, hőzöngő huligánokat véded.

Egyébként ezt írja a pószter: "a barátomról tudni kell, hogy nagyon erős igazság érzettel verte meg az ég, úgyhogy csak tovább pofázott."

Hát, a barátja szerint is "pofázott"...

"rohadtul remélem, hogy leültetik a biztonsági orkokat. "

Hát, ha kiderül, hogy tilos a paprikaspray, felőlem leültethetik :)
De ugye a pószter most teszi meg a feljelentést, miután a szesz már kiürült belőle, na ja :)
Tehát arra, hogy ittas volt, már nincs bizonyíték...

Drago Brutic1 2016.07.05. 09:38:13

@Terézágyú: Nem vagyok részeg. De neked nyilván egyszerűbb ezt leírni, kábé ebben merül ki az érvelésed, teleírod az összes blogot napjában ezerszer, de képtelen vagy egyetlen érdemi gondolatra, vagy arra, hogy más véleményét minimum szinten értelmezzed.
Gondolkodási stílusod: ha én a fogyatékkal élők jogairól írok, bizonyosan egy nyominger vagyok. Ha azt írom, hogy egy részegnek is vannak jogai, akkor részeg vagyok. Bravó, tényleg, egészen káprázatos! Ha azt írom, hogy egy köpésért nem jár verés, válaszolsz: köpjenek a házamba. Micsoda riposzt! És akkor most írjam, hogy neked meg egy parasztlengőt kívánok a biztonsági őrtől ezért a kommentedért? Inkább azt javaslom: néha olvasni is kéne, nemcsak írni.

Terézágyú 2016.07.05. 09:48:56

@Drago Brutic1:
"Ha azt írom, hogy egy részegnek is vannak jogai, akkor részeg vagyok. "

Ha tényleg mindenkinek (!) véded a jogait, akkor igazad van.

De ha a részegek jogait CSAK AZÉRT véded, mert te magad is szoktál részeg lenni, illetve kifejezetten fordult is már elő ilyen eset, mint a pószteré - akkor ez bizony szimplán csak a saját vélt "igazad" védése.

"Ha azt írom, hogy egy köpésért nem jár verés, válaszolsz: köpjenek a házamba."

Nem, te nem a köpésről írtál, hanem
"egy kocsmakörnyéken átlagos esetet (vizelés, hányás, csulázás) ilyen agresszióval tudnak kezelni? Ezek szerint a részeg emberek megnyilvánulásait képtelenek kezelni"

Tehát szerinted a részegen utcán vizelés, hányás is sima, átlagos ügy.

Mellesleg a pószter haverját nem a köpésért verték meg, hanem azért mert "tovább pofázott"... a saját barátja írta így.

GQ 2016.07.05. 09:49:12

@szupermacs: baszod, azt írtad, üljek a faszodba. kihez nem szóltál hozzá? tudathasadásod van?!

GQ 2016.07.05. 09:55:28

@Terézágyú: értem. tehát ha nekem beszól valaki, akkor nyugodtan véresre verhetem, mert úgy tartja kedvem, és természetesen ez rendben van.

nem, nincs rendben. tök mind1, hogy ittas, nem ittas, köpött vagy sem. nem verünk meg embereket az utcán, mert nagy a szájuk. ha szólunk nekik, nem állnak le, akkor sem. akkor kihívom a szerveket (a rendőrséget), és majd ők elintézik, vagy becsukom az ajtót. ha nekem támad, az más tészta, akkor megpróbálom megállítani, nyilván.

a rendőr sem üthet, lőhet fejbe, csak mert úgy tartja kedve, és mert részegen visszapofázol neki...

Manyecska. 2016.07.05. 09:57:25

@Terézágyú: futás közben sajnos nem lehet köpködni mer a mögöttem jövő arcába fújja a szél ...:D

sure_shot 2016.07.05. 10:00:44

Mi a gyíkomnak emberkedtek, ha utánnnnna meg ez a rinya van?:P Én komolyan úgy szolidaritálnék, ha azt írtad volna: köptünk, beugattak, visszaugattunk, betámadtuk őket, kipicsáztak, ezvanbazmeg, de azé' jó buli volt, volt benne anyag. Áááá hagyjuk b+....

Drago Brutic1 2016.07.05. 10:00:55

Na látod, tudsz te ha akarsz! Ezek már érvek, mégha gyenge érvek is. Nos igen, voltam már részeg, és már köptem is (kábé 5ször életemben, bár jól tudom a magadfajta törzskommentelők tökéletesek minden ilyen gyarlóság idegen tőlük születésüktől fogva). De ez a tény, és a véleményem között semmilyen logikai összefüggés nincs sajnos, hiába keresed.
Vagy kérdezzek vissza? Ha te arányosnak tartod a biztonsági őr reakcióját , azért van, mert gyakran versz embereket? Netán megfújod a szembejövőt paprikaspray-vel?

GQ 2016.07.05. 10:03:59

@Terézágyú:

továbbá:

És néhány uborkáért (~300 Ft), amit ellopnak a kertedből, mekkora büntetés jár????

- valszeg egy "a kurvaannyát" tudnék csak csinálni, de az is lehet, hogy néhány uborka fel sem tűnne.

"és akinek az a munkája, hogy a rendbontást megfékezze"

Hát, megfékezte.

- Nem, nem fékezte, eszkalálta. addig nem volt szó tettlegességről.

"kurva frusztrált és beteg társadalomban élünk, és nem azért, mert ilyen megtörténik, hanem azért, mert erre helyeselnek az emberek"

Szerintem is beteges, hogy az ittas, hőzöngő huligánokat véded.

- nem, nem az ittas, hőzöngő huligánokat védem, valamit félreértettél. azt mondtam, hogy azért, mert valakinek beszólnak, vagy folyamatosan pofáznak, nem járja úgy megverni valakit, hogy betörjön a feje. főleg akkor nem élek erőszakkal, ha jól láthatóan testi fölényben vagyok a másikkal szemben, vagy valamilyen küzdősportban jártas vagyok. ezeket nem azért oktatják, hogy szétverd a fél világot kényed-kedved szerint, hanem hogy meg tudd védeni magad, ha egy ilyen faszkalap rád támad.

Manyecska. 2016.07.05. 10:05:50

@GQ: Neked igazad van. most is felszálltak a Blahán rendőrök a vilire, hát elég nagy mellénye volt a csajnak..meg arca..mondtam is jóvan szöszi..:D@sure_shot: kimaradt a részegen lógtunk fél kézzel a hetedikről aztán megszöktünk a detoxból majd visszavertek oda a rendőrök ismét, ezután három hétig kenegethettem a véraláfutásokat nem jó buli:D!! Terézanyának igaza van nem szép dolog ez. Életemben nem ittam két pohár bornál többet nem is tudnék...
Hádde ezért pofánfújni. Monnyuk varhatták volna zsákba is aztán Dunába vele..:(

Terézágyú 2016.07.05. 10:06:20

@GQ:
"értem. tehát ha nekem beszól valaki, akkor nyugodtan véresre verhetem, mert úgy tartja kedvem, és természetesen ez rendben van."

Nem verték véresre a pósztert sem, sőt a haverjának sem biztos, hogy ezért szakadt fel a bőre (merhogy erről nem ír ám a pószter: "10 centiről lefújtak paprika sprayyel ... Ezek után elvesztettem a látásomat kb. 1 órára, barátomnak felszakadt a feje két helyen" - ennyi. Most akkor pontosan mi történt? és ez a barát is feljelentést tesz???)

Apropó beszólás: ezzel az országgal az a baj, hogy hogy mindig az az ember "szól be", aki éppen megszegi a törvényt/szabályt stb.
És amikor elfajulnak a dolgok, akkor fel van háborodva, hogy "egy beszólásért" baja lett...

Manyecska. 2016.07.05. 10:10:19

@GQ: de, fenti sztorim folytatása hogy a rendőrök szarrá verték a pácienst :P mer ellenszegült. Részeg ember nagyon agresszív tud lenni ha felbosszantják!! Nem hiszem hogy mérlegelnie kéne a biztiőrnek ilyen esetben....járhattak volna rosszabbul is! Kéne egy kamerafelvétel ha van..

Manyecska. 2016.07.05. 10:16:55

Valaki szójjon már a Batthányi-téren a HÉV-állomás pékjének hogy tossza be a hüttőajtót mer a jegeskávé nem hogy nem jeges hanem lóhúgy állapotú!!!! Köszönöm. Remélem fosat is.

bElannaTorres 2016.07.05. 10:17:26

azon gondolkozok tényleg ennyi hülye, meg irigy van mint itt a hozzászólásokban látszik, vagy csak jó viccnek tartják ha hibáztatják a köpös és barátját?
azért mégis. A biztonsági őr akkor se verhetné meg szerintem ha visszaszólnak neki. Viszont nem túl jó reklám a helynek, hogy ilyeneket vesznek fel. Meg az se ahogy kezelik a problémát, az olyan magyar módi. Hazudd el, sértődj meg, ne válaszolj aztán úgyse lesz belőle semmi. Hát lett. Sokan magyarázkodtak már itt a homáron, pedig el lehetett volna intézni normálisan is.

bElannaTorres 2016.07.05. 10:32:35

@szupermacs: nem mondtam, hogy nem hülye a részeg haver, csak hát ti is sajnos, ha úgy gondoljátok attól joga van leverni a biztonsági őrnek :D
plusz hát gondolom az is számít hogy "burzsuj" attól csak még jobban megérdemli, igaz ? :D

GQ 2016.07.05. 10:37:20

@szupermacs: nem vagyok benne biztos, de nyilván az agresszió a megoldás esetünkben is. nehogy neked fájjon jobban. egyébként pedig minden megnyilvánulásodból süt az intelligencia, "homárka".

a hozzászólásod pedig nyilvánosan tetted, közszemlére bocsájtottad, és ha nekem nem tetszik, ugyanúgy reagálhatok rá, ahogy te is tetted a post-ra.

GQ 2016.07.05. 10:43:48

@Manyecs: de, mérlegelnie kéne. nem azért van, hogy minden embert összeverjen, aki hőbörög kicsit. érdekes módon láttam már olyat is, hogy a biztonsági őrök nem ütötték le még azt sem, aki verekedést kezdeményezett...

a rendőr, aki összeverte a pógárt, túlkapott éppen, simán az állásába kerülhet.

miből gondoljátok, hogy ütni-vágni a másikat teljesen normális, akkor is, ha törvényt szeg, vagy esetleg "beszólogat" valakinek?! ez nem a vadnyugat, emberek, térjetek már észhez. mit fogtok szólni, ha egy szar napotokon ti szóltok be úgy valakinek, hogy egy kurva nagy veréssel köszöni meg? befogod a szád, és teljesen rendben lesz a dolog?! ugye, hogy nem?!

GQ 2016.07.05. 10:45:36

@szupermacs: csak válaszok :) de hisz te is benne voltál, válaszoltál is. akkor most retardált vagy? :D ;)

tényleg befejeztem, mert meddő a vita veled.

Manyecska. 2016.07.05. 10:49:47

@GQ: de figyu mi van ha már mérlegelt..???...mások testi épsége is veszélybe kerülhet! Lehet a saját bőrét védte!? Mi van ha beszabadul egy dühöngő alak a többi közé?
Mondjuk ott kezdődik hogy nem kéne hagyni elfajulni a dolgokat odáig.

Drago Brutic1 2016.07.05. 10:51:55

@GQ: Ez itt a Homár, ahol sokaknak passziója izomból leoltani a posztert. E passzió érdekében most kénytelenek felvállalni és szalonképessé tenni a primitív , agresszív házmestertempót, és a hipokrita nyárspolgáriságot "Nem kell részegnek leni, akkor semmi baj...én például csak egy pohárkával, azt is szilveszterkor".
Szóval te itt (az általam is helyeselt gondolkodásoddal) csakis vesztes lehetsz, mert itt mindenki józan életű, tökéletes, comme il faut - állampolgár. Este tíz után már csak max kommentelnek.

Manyecska. 2016.07.05. 10:53:58

@GQ: ember, ha rendőrre támad szerinted az mi???:) Négy rendőr volt ott /:P/ én megértem őket mer amíg egy ámokfutót kellett furikázni egész éjjel oda-vissza addig máshol meg késeltek lehet. a mentős is ki volt akadva de kötelességük minden elkószálót felkutatni ha mexökik a detoxból. Utána én vertem szarrá ..:D najó nem csak mondtam akkor maradjon ott ahol van-lekötözve, hmmm- majd délután arra járok egye meg amit főzött :D

Manyecska. 2016.07.05. 10:55:36

@Drago Brutic1: nem, hajnali három után, addig mint az állat, dugunk. Amúgy is munkaidőben kommentelni??

Manyecska. 2016.07.05. 10:56:59

@Drago Brutic1: tényleg, baszki, Ameriában ezért simán le is lőhették volna..... :(
már nem a posztert..

Nick-son 2016.07.05. 11:01:04

Nagy arc van és nincs mögötte más akkor ez történik. Beleszaladtatok olyanba aki nálatok tökösebb.

Azért azon felröhögtem, hogy Helga az ajtónállókat biztonsági szakembereknek nevezi :))

Végül is a takarítókra is lehet mondani, hogy higiéniai előadó :)

Nbl 2016.07.05. 11:08:03

@sáros_tehén: www.jogiforum.hu/torvenytar/tv/2005/CXXXIII

2005. évi CXXXIII. törvény
a személy- és vagyonvédelmi, valamint a magánnyomozói tevékenység szabályairól

27. § (1) A személy- és vagyonőr tevékenysége gyakorlása során - e törvényben meghatározott feltételek fennállása esetén - jogosult az intézkedésében érintett személyt felhívni kilétének igazolására. Ha az általa erre felkért személy önként és hitelt érdemlően nem igazolja kilétét, a személyazonosság megállapítására - indokolt esetben - igazoltatásra jogosult hatósági személyt kérhet fel.
.
.
.
(4) A személy- és vagyonőr a feladata ellátása során vegyi eszközt (gázsprayt), gumibotot, őrkutyát, valamint - az erre vonatkozó jogszabályok rendelkezései szerint - lőfegyvert tarthat magánál és azokat csak jogos védelmi helyzetben, illetve végszükség esetén alkalmazhatja.

The Crazy One 3om 2016.07.05. 11:11:30

@GQ: seggfej. Egerészt viselkedek és nem kötekedik, mert tudom, hogy letépik a fejem, ha emberkedek. Ez egy ilyen világ. Kenhetem a hajamra a jogaimat, ha már nincs hajam...

Drago Brutic1 2016.07.05. 11:15:09

@Dikusz:
Igen, válaszolok:
Véleményem szerint a biztonsági őr már ott rontotta el, hogy belement az anyázásba. Itt már egy szintre hozta magát a két részeggel, majd érvényesítette a fölényét. Véleményem szerint egy jó biztonsági őr ennek az egytizedéből is megoldotta volna a konfliktust, elég egy kimért, határozott felszólítás, és jobb eséllyel hallgattak volna rá. Egy anyázásra már nem lehet árnyaltan reagálni, pláne egy részeg ember részéről. Vagyis, (ahogy sokan írták) a biztonsági őr gerjesztette és nem megoldotta a konfliktust. Ha ilyen alacsony az ingerküszöbe, hamarosan bezárhat a hely.
Írok mást: A portugálok elleni döntetlen után, ha minden rendőr és biztonsági őr így tett volna, az ünneplés súlyos tömegverekedésbe megy át. Ez egy nagyváros sok emberrel, sok tolerancia kell a mindennapos surlódások elkerülésére. Ez a véleményem.

Drago Brutic1 2016.07.05. 11:16:50

@Manyecs:
Sajnos megint visszaestél. Érvelés helyett ismét előszeded a kis petárdáidat. De azért látok benned fejlődést.

Manyecska. 2016.07.05. 11:18:36

@Drago Brutic1: a lónak a faszát!! Hát nem érted az érveimet?? Igaz én se mert csak eszembejutott..:DD Visszaestem mer rohadt éhes vagyok és meleg a kávém:((( mingyá belerúgok valakibe..nem jársz erre egész véletlen??
:D

Drago Brutic1 2016.07.05. 11:20:24

@Manyecs: Nyugalom, ennyit a vita nem ér meg. Idegre meg ne igyál kávét. Jó étvágyat!

Manyecska. 2016.07.05. 11:20:37

@Drago Brutic1: Hát nem ezt mondtam fél méterrel feljebb..?? Ha már elfajult egy vita miért kéne mérlegelnie. Poszter helyzetfelismerése nem volt a helyzet magaslatán. Szerintem ők sem..másrészt honnan kéne azt tudnia a kétajtós szekrénynek hogy részeg lehetne pl.agresszív drogos is...faszé' kell beszólogatni lehetett volna 10 méterről is :D

Terézágyú 2016.07.05. 11:21:12

@Drago Brutic1:
"Véleményem szerint a biztonsági őr már ott rontotta el, hogy belement az anyázásba. Itt már egy szintre hozta magát a két részeggel"

Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint...

"Ez egy nagyváros sok emberrel, sok tolerancia kell a mindennapos surlódások elkerülésére. Ez a véleményem. "

Ennyire liberális vagy? Te is tele vagy toleranciával?

Manyecska. 2016.07.05. 11:21:53

@Drago Brutic1: jó akkor odapisilek a pálma tövébe mert túl messze van a vécé:(((

Terézágyú 2016.07.05. 11:26:06

Az a baj, hogy a huligánok, részegek, utcánköpködők/vizelők/hányók, tolvajok direkt mérgesítik el a helyzetet: ha elérik, hogy a rendőr/háztulajdonos/ork visszaszóljon, vagy üssön, akkor már egyből ők vannak "erkölcsi" fölényben - legalábbis bizonyos körökben... ekkor jönnek azok az érvek, hogy "ez a kis hiba nem érdemelt ilyen súlyos büntetést", meg hogy "amaz a hibás, mert elvesztette a fejét, és őneki nem szabad" stb...

Manyecska. 2016.07.05. 11:33:58

Amúgy Helga mi a rákért hülyézi le a posztert főcímben? /elolvastam végre a posztot../ Ilyenkor mire gondol a költő miJen kommentek jönnek majd ezzel mi a cél?

GQ 2016.07.05. 11:34:57

@Manyecs: a vita nem fajult el, míg nem kapták meg az első sallert. addig csak szájalás volt.

"másrészt honnan kéne azt tudnia a kétajtós szekrénynek hogy részeg lehetne pl.agresszív drogos is"

ez nagyon gyenge érv. az utcán sem tudod, ki mellett mész el, és lehet, valaki megfordul és jól leüt hátulról, vagy agresszív vagy éppen drogos. akkor mindenkit verjünk pofán, aki szembe jön és nem ismerjük? vagy fújjuk le? vagy csak szórakozóhelyeken? :)

ha pedig a páciens nekiment a rendőrnek, akkor jogos az önvédelem.

GQ 2016.07.05. 11:36:24

@The Crazy One harmadik regisztrációja: nem, ez nem egy ilyen világ. ezt az ilyen emberek mondják csak, mint Te vagy. a vadnyugat volt ilyen, ott lőttek először, aztán kérdeztek. ne jussunk már el odáig. és ha megtámadnak, ok, védd magad, de nehogy már verekedés kezdeményezésére az legyen a válasz, hogy "ez egy ilyen világ".

Terézágyú 2016.07.05. 11:39:09

@GQ:
"a vadnyugat volt ilyen, ott lőttek először, aztán kérdeztek"

a fenti sztoriban először köptek.

Terézágyú 2016.07.05. 11:40:52

@bElannaTorres:
"Hát lett. Sokan magyarázkodtak már itt a homáron, pedig el lehetett volna intézni normálisan is. "

A legnormálisabb az lett volna, ha a köpködés után csendben marad a főszereplő...

Drago Brutic1 2016.07.05. 11:44:14

"honnan kéne azt tudnia a kétajtós szekrénynek hogy részeg lehetne pl.agresszív drogos is." De nem volt az, a posztban ilyen utalás nincs. Egyébként meg mitől jobb, ha a biztiőr minden vendégben drogost lát? Ugyanott tartunk - alkalmatlan.
"Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint..." Így van. A különbség csak az, hogy kolibriék szabadidejükben bunkóskodtak, a biztiőr meg munkaidejében, zsebében önvédelmi eszközökkel ment le kutyába. Van különbség.
"Ennyire liberális vagy? " Igen, ilyen értelemben mindenképp. A városi fejlődés feltétele a középkortól az alkalmazkodási készség. Kis helyen kötelező. Más kérdés, hogy a falusias, sztyeppei népeknél kevesebb a tolerancia, már egy rossz nézésért is fokost basztak a másik fejébe, lásd Móricz Zsigmond írásait. De talán mi is eljutunk majd arra a szintre, hogy egy köpést a helyén kezeljünk.

The Crazy One 3om 2016.07.05. 11:44:38

@GQ: tehát akkor ismételem, ez egy ilyen világ. Ha te este tizenegy után nem voltál még sosem az utcán, akkor hiába magyarázom. Jogokról írkodunk, de hol maradnak a kötelességek? Aki provokál, azt igenis nadrágolják el. olyan nincs, hogy nekem jogom van köpni, mert az nem szabálysértési tétel, de ha te hozzámérsz, az büntetendő. Viselkedni kell, pláne azokkal szemben, akik erősebbek, nagyobbak és butábbak nálam. Tudod, aki kurvának áll, az ne siránkozzon, amikor megbasszák...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.05. 11:49:08

ma egy csulázás, holnap az egész világ? hát hova vezetne ez??
mifelénk az ijen sudribunkókat csak eccer szokták taknyántenyerölni rendesen, oszt utána mindjárt nem írogatnak a homárra .
ezek se fognak többet, hála a magasságos szűzmárjának.

Terézágyú 2016.07.05. 11:51:42

@Drago Brutic1:
"De talán mi is eljutunk majd arra a szintre, hogy egy köpést a helyén kezeljünk. "

Egy köpést és az utána következő beszólongatást "pofázást", meg azt, ami utána következett, és amiről a pószter természetesen nem ír.

Egyébként hol a helye egy köpésnek???????..........

""Na látod, te magad is részegnek tartod őket, és elismered, hogy ez egy "lentebb" szint..." Így van. A különbség csak az, hogy kolibriék szabadidejükben bunkóskodtak, a biztiőr meg munkaidejében, zsebében önvédelmi eszközökkel ment le kutyába. Van különbség."

Van, de ne védjük meg már a "szabad idejükben bunkóskodókat"!!!!!!!
De ez a szörnyű az egész sztoriban :(
Hogy ez a "szabad idejében bunkóskodó" lett most a nagy hős, mert sikerült elérnie, hogy lefújják...
Mint amikor a bliccelő hős lett, mert ugyan ő bliccelt, majd kurvaanyázta az ellenőröket, de amikor el akart menni, akkor az egyik eléjeállt, és ez már törvényellenes.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.05. 11:56:19

@Terézágyú: mostanság már alanyi jogon lehet az uccán okádni, köpködni, pisálni, és taknyot a falra kenni.
személy szerint kicsit örülök, hogy elverték őket, javaslatom az lenne, hogy menjenek szépen haza oszt köpködjék/okádják le a kedvesédesannyuk terített asztalát, ő biztosan örülni fog neki.

Drago Brutic1 2016.07.05. 12:00:40

@Terézágyú:
Szerintem ezt félreérted. Senki sem csinál hőst a poszterékből. Én is elítélem a köpködést. De könyörgöm, vegyük már észre a köpés és a verés közötti széles skálát! Semmi sem fekete vagy fehér. De mindegy, már túltárgyaltuk bőven, üdv :)

CoolKoon 2016.07.05. 12:05:39

Hát igen, a biztonságiak mindenhol alantas férgek és undorító patkányok. A nyugdíjasokon kívül csak ilyen állatok mennek biztonságiőrnek, hiszen akkora senkik, hogy képtelenek lennének bármilyen normális munkára.
A feljelentés a minimum. Testi sértésért és garázdaságért, esetleg még valami apróságért (életveszéllyel való fenyegetésért stb.), aztán remélhetőleg a sitten majd egy-két elmebetegebb putris cigány majd csak kicsontozza őket...

Drago Brutic1 2016.07.05. 12:06:01

@Terézágyú: OFF- Pekingben az olimpia előtt még általános volt a köpködés. AZtán a hatalom kitalálta (az országimázs érdekében), hogy szankcionálja. Amikor visszamentem, láttam a fejlődést. De ott tényleg minden utcasarkon rendőr van, és a békés kukásbácsiról sem tudhatod, melyik hatóságnak az embere. Te mit választanál, ezt vagy a köpést? Komolyan kíváncsi vagyok.

Terézágyú 2016.07.05. 12:07:33

@Drago Brutic1:
te is jól tudod, hogy NEM konkrétan a köpésről van szó...

GQ 2016.07.05. 12:08:53

@Terézágyú: ez valóban feljogosít egy kiadós agyalásra bárkit...

Terézágyú 2016.07.05. 12:08:59

@CoolKoon:
"aztán remélhetőleg a sitten majd egy-két elmebetegebb putris cigány majd csak kicsontozza őket... "
- De hiszen éppen a poszt beküldői is cigányok!
- Tényleg???? Akkor visszavonom az egészet, nagyon helyes, hogy végre valaki kemény kézzel fogja ezeket...!

CoolKoon 2016.07.05. 12:09:42

@kiskár: Szóval te is simán szájon vágsz mindenkit, aki az utcán köpköd, mi? Hát az ilyen agyatlan hájhústorony maffia csőcseléket vágtad-e már szájon? Utána a fogsorodból hírmondónak maradt-e pár darab?

Terézágyú 2016.07.05. 12:11:24

@GQ:
"ez valóban feljogosít egy kiadós agyalásra bárkit... "

Most írom le huszadszor, de sebaj, még nem törtek le a körmeim:
a köpéssel kezdődött, beszólogatással folytatódott, amire "pofázás" volt a válasz - majd az agyalás... állj, az agyalásról nincs is szó a levélben...

oszt jónapot 2016.07.05. 12:11:26

@Terézágyú: Ittasnak lenni nem bűncselekmény, köpködni és pofázni sem. Megverni valakit és lefújni gázsprével viszont az.

CoolKoon 2016.07.05. 12:13:03

@Terézágyú: Egyrészt honnan veszed, hogy cigányok voltak? Másrészt NAGYIN sok nem cigányt láttam már, aki szintén köpköd az utcán. Harmadrészt belém is kötöttek már kurva biztonságiak a Szigeten, pedig (szőke hajjal, kék szemmel) nem igazán vahyok cigány. Utálom is őket, mint a szart. Még a taxisoknál is jobban.

oszt jónapot 2016.07.05. 12:13:29

@Terézágyú: Nincs a faszt.

"Ennek az eredménye az lett, hogy őt többször erősen megütötték,"

GQ 2016.07.05. 12:13:45

@The Crazy One harmadik regisztrációja: hagyjuk, feleslegesen koptatom a billentyűzetet. reméljük, te soha nem leszel a rossz oldalon.

Terézágyú 2016.07.05. 12:19:00

@CoolKoon:
"Egyrészt honnan veszed, hogy cigányok voltak? Másrészt NAGYIN sok nem cigányt láttam már, aki szintén köpköd az utcán. "

Éppen erről beszélek :)

"Harmadrészt belém is kötöttek már kurva biztonságiak a Szigeten, pedig (szőke hajjal, kék szemmel) nem igazán vahyok cigány. Utálom is őket, mint a szart."

Akkor számodra a sztori bármiről szólhatna, akkor is a másik félnek adnál igazat :)

É2I 2016.07.05. 12:32:43

Tanulság: Biztonsági orkokkal nem állunk le. Egész éjjel arra várnak, hogy jöjjön egy kötekedő részeg, oszt jól bemutathassák rajta, mit tanultak gyúrás közben. Esetleg kipróbálják az ecserin vett paprika sprayt, működik-e, mert a szomszéd kutyájára nem nagyon hatott...

CoolKoon 2016.07.05. 12:49:42

@Terézágyú: "Akkor számodra a sztori bármiről szólhatna, akkor is a másik félnek adnál igazat :) " - Olyan sztorikban, ahol bármilyen cég (pl. a Blahán lévő meki, az is hírhedt az ott dolgozó véglényekről, meg a geciláda tulajról) biztonsági majmai vernek valakit, bizony mindig a másik félnek fogok igazat adni. És minden ismerősömnek el is mondom majd, hogy kerüljék ezeket a helyeket (pl. a Blahás mekit, meg most már ezt a "bárt" is), mert közveszélyes állatok dolgoznak ott.

CoolKoon 2016.07.05. 12:51:29

@É2I: Ez így igaz. Már csak ezért is küldeném őket elsőként a húskonzervbe....

CoolKoon 2016.07.05. 12:54:44

@The Crazy One harmadik regisztrációja: "Viselkedni kell, pláne azokkal szemben, akik erősebbek, nagyobbak és butábbak nálam." - Erre tudok ám egy tuti módszert, gumibotnak, esetleg viperának hívják. Törött csontokkal a hájfejű zsírizomagy se fog annyira ugrálni ám....

Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.05. 14:07:04

@CoolKoon: Ja, de mire ennek a gondolatnak a végére értél, már ott ropog a gernced a péklapátnyi markában

Faszerkezet 2016.07.05. 14:11:31

Figyu Petike... Segítek... Sajnos a világ nem olyan, mint azt eddig a gimnáziumban képzelted.
Sajnos, ha köpködnek akkor azokra rá fognak szólni. Lehet nem irodalmi stílusban számonkérni a nem irodalmi stílust.... Csak ennek pofon lesz a vége....

Nahmost... Ha szeretnél valaha Petikéből, - ahogy magad is írod- Péter lenni, akkor nem picsogsz egy ilyenen, hogy nagyvoltazarc és csúsztunk....

CoolKoon 2016.07.05. 14:15:50

@Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért: Egyrészt állítólag nekem is péklapátnyi markom van, másrészt pedig akiknek van, azok ilyen húzós helyzetben általában már attól a pillanattól kezdve a markukban szorongatják (természetesen a zsebükben, mivel fontos a meglepetés ereje), amint látják, hogy húzós helyzet lehet a dologból (pl. már akkor megmarkolják, amikor a biztonsági elindul feléjük). Természetesen nem állítom, hogy mindig, mindenhol megvéd, de közelharcnál rengeteget segít. Golyó ellen nem véd, de hát az ellen úgyis csak a golyóálló mellény nyújt (erősen korlátozott) védelmet.

CoolKoon 2016.07.05. 14:17:26

@Faszerkezet: Majd megnéznélek, hogy mennyi okoskodnál itt, ha egy ilyen faszfej féreg téged vágna pofán bármiért (lényegében azért, mert csak).......

Faszerkezet 2016.07.05. 14:24:31

@CoolKoon:

Hmmm. Igazat megvallva semennyit.

Ad1. MErt nem köpködöm.

Ad2. Amennyiben igen, és ezért rámszólnak, akkor elnézést kérek.

Majd ha ezután még mindig boxolni szeretne a portás, akkor felállok.

Magyrán. Ha nagy volt az arcom, és beszegték, akkor abból levonom a konzekvenciákat és csöndben továbbgondolom. Nem hisztizek itt mint egy kisgyerek...

De csak mert látom te profi vagy... Gondolom már sok portást/kidobót/ajtónállót csaptál arcon viperával... :)

azt azért csak halkan súgom meg, ha tényleg ilyenre vetemednél, akkor arra nagyon vigyázz, hogy ne egy összeszokott brigáddal kezdj, mert alapból nem egyedül fognak odamenni, és alapból -plekniből- fognak telibebaszni, pusztán azért mert a kezed a zsebedben van. Mert lehet, hogy tulkok, buták, zsirdarabok, de annyira őksem hülyék, hogy ne tudják, hogy bármi lehet ott.

szvsz 2016.07.05. 14:24:40

Vodkát inni nem a sikeres emberek ismérve, hanem ősi román szokás. Bónuszként fizetek egy kommersz vodkát annak, aki tudja a vodka többesszámát románul.

CoolKoon 2016.07.05. 14:31:40

@Faszerkezet: "De csak mert látom te profi vagy... Gondolom már sok portást/kidobót/ajtónállót csaptál arcon viperával... :)" - Nincs viperám, mert hál' Istennek nem kell ilyen férgek közé járnom. A Szigeten geciskedtek velem ilyenek többen is, oda se járok azóta se (mondjuk az talán még többet nyom a latban, hogy a felhozatal nem is annyira érdekes, mint amennyire drága, de ez egy másik dolog).

"mert alapból nem egyedül fognak odamenni, és alapból -plekniből- fognak telibebaszni" - Mondjuk az már rég rossz, ha látom, hogy a férgek bandában közelítenek felém, mert akkor már a vipera nem biztos, hogy elég, hiába is húzom elő.

Faszerkezet 2016.07.05. 14:41:07

@CoolKoon:

Jah, hogy viperád sincs.:D Nem is jó az... Megmar...meghalhatsz...

Treff Bubi 2016.07.05. 15:39:24

Mondjuk azt nem értem, miért ütik szét bárhol a biztiőrök a balhés vendégeket. Jobb helyeken azért alkalmaznak hivatásos szekusokat, mert ki lettek képezve arra, hogy megszüntessék a konfliktushelyzetet, és ha kell, sérülés okozása nélkül leszereljék/eltávolítsák azt, akit kell. Pofozásra, rugdosásra, lefújásra negyedannyi pénzért fel lehet fogadni a szomszéd bokszoló Józsit meg a cimboráit, nem kell hozzá szekuriti vizsga meg engedélyek.

kulcsar2011 2016.07.05. 16:21:56

aki volt ilyen szituban, az tudja, hogy az igazságérzettel rendelkezőt nem lehet leállítani, szép, vagy nem szép, de elejét kell venni a dolgoknak (továbbá mások is tanuljanak belőle)

CoolKoon 2016.07.05. 20:01:09

@Faszerkezet: Áh, még egy rendes (svájci) bicskám sincs. Drágállottam, úgyhogy nem vettem. Nem szokásom ugyanis alantas patkányok közé járni. Az eddigi necces helyzeteimben (pl. majdnem elütött egy barom, aztán még neki állt följebb) pedig se a bicska, se a vipera nem segített volna.

medium size devil 2016.07.05. 20:15:57

Kiraly utca lassan egy bangladesi vagy bronxi szinvonalon van, rendornek, kozteresnek nyoma sincs. Utcan, plane emberek kozott, plane a Gozsduban nem kopkodunk, es ha rendreutasitanak nem pofazunk vissza. Az illetonek "nagy az igazsagerzete".. Es mi az igazsag jelen esetben? Hogy joga van kopdosni maga korul ahol csak jolesik? Ami jogszeru az nem mindig igazsagos, de ez forditva is igaz, ami nem jogszeru az neha igazsagos. Mint jelen esetben a gyomros.

FDToth 2016.07.05. 22:01:19

Sokszor a biztonsagiak nincsenek alkalmazva, szoban megegyeznek, ott all par ejszakat, kap zebbe kis zset, aztan ha gond van, a szorakozohely tulajdonosa mossa kezeit, mert tenyleg nem az o embere.
Erdekes modon, nincs nagyon razzia egyik szorakozohelyen sem... Hat igen, mivel az alvilag szorosan osszefonodik a rendorseggel...
A ki meg a valaszlevelet irta a klik neveben... En anno voltam ott, de nem rmiatt nem mrnnek vissza

Pink Pancser 2016.07.07. 10:55:15

"A Gozsdu udvar az egyik legfrekventáltabb terület a budapesti éjszakában. "
"gyakran akadnak részeg és agresszív, gusztustalanul viselkedő vendégek"
www.hirek.idreampage.com/index.php?p_id=758&parent_id=748&show_news=653767&pid=&

Reactor 2016.07.07. 16:06:44

Na ilyen a tipikus pontagyú biztonsági ork, az ilyet kell(ene) irtani. Külön tetszett a tahó, vendégellenes bánásmód üzletpolitikai megideologizálása - "face control". Mostantól, ha kedvem tartja, akár ezt is énekelgethetem sétálgatás közben a járdán:
"Y'take my, y'take my face control..."
Amúgy meg NEM a posztoló, hanem a haverja köpködött és emberkedett, a posztolónak az egyetlen bűne az, hogy megpróbált elsimítani egy nézeteltérést. A haverja megérdemelt egy maflást a köpködésért - és nem többet - a posztolót lefújni gázspray-vel viszont natív taplóság és kivagyiság volt, 'nuff said.
Léteznek korrekt biztonsági őrök is. A bankoknál, sőt, a Magyar Államkincstár épületénél is csupa normális, jó beszédkészségű, értelmes őrrel futottam össze - sőt, még a bükki radarállomásnál is. Ha az adott hely képtelen egy ilyet szerződtetni, akkor az a helyet minősíti.

A Klikk meg serényen mosdatja a szerecsent (bocsánat, moZSdatja!!!)...

@ööö,izé: Egy napon majd a rossz emberbe köt bele, és keményen rá fog faragni. Igen, jó poén megütni a hemügés kis köcsögöt, eltörni a hemügéjét, viszont ha a hemügés kis köcsögnek chaingunja van odahaza, nagyon visszafelé fog elsülni a jó tréfa.

2016.07.21. 18:57:16

@ptspts: az volt már, hogy az ilyen helyek be vannak kamerázva? Amikor nekik van igazuk akkor megvan a felvétel, amikor ellenük szólna, akkor sajnos már elveszett.
süti beállítások módosítása