Tékozló Homár

Imádkozzon, hogy minden stimmeljen a cipővel, ha az Ecipő.hu-tól rendel!

2016.07.05. 16:50 | Homár Hilda | 36 komment

screenshot_2016-07-04_13_48_58.png

A webshopos vásárlás sok veszélyt rejt magában, így érdemes alaposan utánajárni egy-egy ismeretlen e-bolnak, mielőtt rendelésre adjuk a fejünket. Ez azonban néha nem is olyan egyszerű. Vegyük például a fb-on az elmúlt hónapokban erőteljes kampányt folytató  Ecipő.hu-t, amivel kapcsolatban ezzel a poszttal már meg is dupláztuk a független oldalon megtalálható vélemények számát. (Eddig ez a gyakorikerdesek.hu oldal árválkodott a témában.) Az egyébként az ecipo fb-ja alapján is látszik, hogy a bajok akkor kezdődnek, ha valami miatt vissza kell küldeni a cipőt.

Kedves Homár!

Szeretnék megosztani egy történetet a publikummal, hátha tanulságos lesz másoknak is.

Május 12-én arra adtam a fejemet, hogy rendelek magamnak egy pár cipőt az ecipo.hu webáruházból. Ebben az időben zajlott a Joy-napok, így 1-2 kereskedő igen jó áron kínálta a portékáit. Ez történt az ecipo oldalán is. Ennek örömére eldöntöttem hogy "ismeretlenül" rendelek tőlük.

Egy valami aggasztott csak. Mi van ha nem jó a méret? Se baj, a 14 napos elállás majd "segítségemre" lesz. Bíztam benne, hogy nem lesz gond a lábbelivel. Ettől függetlenül fellapoztam az Ászf-t, hogy mit írnak. Tetszett amit láttam, ugyanis 30 napos elállást biztosítanak a vásárlók részére. Bár ami 14 nap alatt nem lesz jó a lábadra, az 30 nap alatt sem fog megváltozni. Még egy apró megjegyzés:

Miután átvettük az általad visszaküldött terméket a lengyel raktárunkban, 3-5 napon belül visszautaljuk a vételárat az általad megadott számlára.

Megrendeltem a rég áhított cipőt, 2 nap múlva már hozta is a futár. Gyorsaság jeles. A dobozban még mellékeltek egy leírást is, hogy mit kell tennem, ha meggondolnám magamat a vásárlás alkalmával. Meg kellett adni a bankszámlaszámomat is, hogy oda tudják utalni az összeget. Kis kérdőív, ha visszaküldeném, mi az oka. Ez is pipa.

Cipő próba otthon, sajnos, nem jó a méret. Kissé nagy, így nem is erőltettem tovább a témát, június 7-én visszaküldtem futárszolgálattal. Várok, várok, nincs semmi... Június 14-én írtam egy érdeklődő levelet, hogy árulják már el, hogy megkapták-e a cipőt, mikorra várható a visszautalás. Az ügyfélszolgálatos hölgytől kaptam egy pár soros levelet, de nem nagyon tudtam értelmezni, hogy ezt most akkor mire is írja?

A visszaküldés méret probléma esetén minimum : 2 hét
A visszaküldés minőségbeli probléma esetén minimum : 4 hét

Amennyiben ezen intervallumon belül nem kap információt, kérem jelezze.​

​Megírtam, hogy nem cserecipőt kérek, hanem visszautalást, de ezt jeleztem is a kérdőívben, amit a cipőhöz mellékeltek. ​Következő nap jött a válasz levél, hogy mi okból küldöm vissza a cipőt. A válaszomban megírtam, hogy nagy volt a méret.

Két nap múlva kapok egy levelet, amiben egy elállási nyilatkozatot kell kitölteni. Kérés teljesítve, visszaküldve ez is.

Pár nap múlva egy újabb levelet kaptam, hogy adjam meg a bankszámlaszámomat "IBAN képes" formában. Szerencsére ez csak két kattintás volt a bankom oldalán, így ez nem okozott különösebb fejtörést.

Eltelik 4 nap, június 24-t írunk és még mindig semmi. Írtam egy újbóli érdeklődő levelet, hogy mikor történik meg a visszautalás?

Eltelt megint 6 nap és semmi, csak a sz@rakodás... Hátha ez a levél megindítja őket...

Konklúzió:
Hatalmas választékkal rendelkezik a bolt, viszont akinek bármilyen problémája van, az könnyen pórul jár, főleg, ha más méretet szeretne a cipőjéből. Az ügyfélszolgálatos hölgy írása szerint is ez minimum 2 hét... Már nem is számolom... Hol is tartunk már?

Üdvözlettel:
S.P.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.05. 16:56:53

Pedig szegény poszter sem hülye, a probléma is valós...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.05. 16:59:31

Még egy: a poszter regisztrálhatna a gyakorikérdésekre, hogy megossza a tapasztalatait ott is. Hadd terjedjen a jó hír! :-)

The Crazy One 3om 2016.07.05. 17:01:40

Lengyel a cég. Ugy tudod poszter, hogy onnan nem 4 órás a banki utalás?

The Crazy One 3om 2016.07.05. 17:05:20

Tehát akkor: renselsz valamit Lengyelországból. Elállás esetén lengyelbe kéne visszajuttatnod a terméket. Ennek ellenére a cég bérel a GLS-nél raktárt, hogy közelebb legyen hozzád.
Csak szólok, hogy ha ott leadod, akkor az a következő nap még nincs az eladónál, hanem ott csak raklapon gyűjtik és továbbítják. Mire fel ez a siránkozás?

Sanda gyanu 2016.07.05. 17:12:17

Miért érzem úgy az elmúlt 20-25 post alapján, hogy _minenki_ vadász, aki mostanában a neten rendel?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.05. 17:44:08

"Mi van ha nem jó a méret? Se baj, a 14 napos elállás majd "segítségemre" lesz."
unijós előírás. Nincs itt kérem semmi látnivaló, lapozzunk tovább

"Bíztam benne, hogy nem lesz gond a lábbelivel."
Hinni a templomban kell

"Ettől függetlenül fellapoztam az Ászf-t, hogy mit írnak. Tetszett amit láttam, ugyanis 30 napos elállást biztosítanak"
Én pedig szabad elvoulást biztosítok vásárlás után. Nagy truváj :P

"Bár ami 14 nap alatt nem lesz jó a lábadra, az 30 nap alatt sem fog megváltozni."
stimt

"Még egy apró megjegyzés: Miután átvettük az általad visszaküldött terméket a lengyel raktárunkban"
intő jel no.1!

"3-5 napon belül visszautaljuk a vételárat az általad megadott számlára."
intő jel no.2!

"Megrendeltem a rég áhított cipőt, 2 nap múlva már hozta is a futár. Gyorsaság jeles."
következtetés: nem lengyelországból jött. T.i. gyüjtőfuvarral, határon át, nem 2 nap. (akkor sem ha EU)
+ a feladás helye, ill. az, hogy melyik futárszóga szállította ki, még hordozhat magában némi informácijót

A termék határon belüli raktárból indult (2 nap! pölö GLS 2 nap alatt kézbesít, csak jelzem). Visszafelé miért is kell megvárni, amíg kiszállítják Lengyelországba, és ott "megvizsgálják"?
A vizsgálat után, miért kell még 3-5 napot várni?

Ha én cipővásárlásra adom a fejem, felkerekedek, elzarándoklok a legközelebbi cipőboltba az outlet centerbe', és addig próbálgatom a pénztárcának megfelelő árcédulával rendelkezőket, amíg nem találok megfelelőt.

Mindazonáltal köszönjük a figyelmeztetést, de kár volt az emailre pazarolt elektronokért.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.05. 17:55:50

@Sanda gyanu: nem mindenki, de a nagy többség igen.
miért?
www.police.hu/hirek-es-informaciok/legfrissebb-hireink/helyi-hirek/elozetesben-a-csalo-no
logout.hu/tema/akiket_tamg_atvert/hsz_1026-1026.html

miért ... mert nagyon sok a kapzsi ember, aki elhiszi, hogy gombokért (pár ezer - pár tízezer) hozzájuthat több száz ezer forintos termékekhez, csak meg "az eladónak fölösleges", vagy "kinőtte", esetleg "nem tetszik a színe". Miért vagyunk lusták gondolkozni? Miért hisszük azt, hogy megfogtuk az isten lábat. Miért?
Miért nem vesszük meg a használt autót, ha az órája több mint 200eKM-t mutat?
A válasz pedig elszomorító: mert ennyire kapzsi az ember.

gabors 2016.07.05. 18:34:12

ilyen tegezos ASZF-tol mit lehet varni ???

megamenn 2016.07.05. 21:25:21

cippőt venni ősi román szokás...

megamenn 2016.07.05. 21:26:42

ja, és persze pina.

Nick-son 2016.07.05. 21:44:03

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: a GLS 1 nap alatt kézbesít, legalábbis kísérli meg. Honnan veszed ezt a két napot?

Valószínűleg még ha akarná se tudna beraktározni két napi csomagot, (ahogy a többi sem) mert minden csomagelosztó úgy van méretezve, hogy minden nap ki is kell okádnia a bejövő csomag mennyiséget. Max egy bizonyos százalék maradhat amit nem vettek át, később kérik, stb.

megamenn 2016.07.05. 21:49:54

diosgyőriek vagyunk, kulturáltan szurkolunk : kurva anyád!!!

FDToth 2016.07.05. 22:11:42

Aztan ne lepeodjon meg a posztrio h ha kevesebbet utalnak vissza, ugyanis a szallitasi koltseg a fogyasztot terheli abban az esetben, ha elall (kiveve ha hibas a termek). Persze van par webaruhaz (pl emag) ahol eltekintenek ettol neha-neha, nyomos indok eseten

ptspts 2016.07.05. 22:36:14

(Reklámhangulatú hozzászólás következik.) Ausztriába már lehet rendelni ruhát és cipőt innen: www.zalando.at/ . A visszaküldéssel még sosem volt gond, néhány napon belül mindig visszautalták a visszaküldött termék árát. Arra már nem emlékszem, hogy ki állta a visszaküldés költségeit, szerintem a cég. Ezt nagyon jól kitalálták, és folyamatosan biztosítják is.

Phil Necro 2016.07.06. 06:24:57

Online cipoboltot nyitni jo nagy szopas lehet.
Nekem van cipom 43-as meg 45-os is
Meg azonos markan belul is van 1.5 szamnyi elteres.
Kivancsi lennek,hany szazalek a 14 napos cserere visszakuldott peldanyaok aranya ...
Ok, hogy a postat a vevo fizeti, de ha volt egy eladasod, aminek vissza kell fizetni az arat,akkor rengeteg munkaido elment a semmire.

Az utolso cipomet online vettem,de az kenyszerbol tortent.
Kineztem egyet a bolt honlapjan,bementem felprobalni.
A boltban viszont nem elt a 30%-os kedvezmeny.
Megkerdeztem,hogy lehet-e bolti atvetelre rendelni?
Nem.
Megrendeltem,es nem votl szallitasi koltseg :D

Terézágyú 2016.07.06. 07:27:05

"Se baj"

Na, ezt a szót se láttam még így leírva... Vajon mi ösztönzi arra a pósztert, hogy ez a kis szócskát így írja le...??????

"Eltelt megint 6 nap és semmi, csak a sz@rakodás..."

?????? Ha nem kap választ a pószter, az neki szarakodás?????

Répázó 2016.07.06. 07:35:33

Miért lábbeli, amikor a lábon kívül van?

Répázó 2016.07.06. 08:36:26

@onlajnok: Ezt azért te is érzed remélem! :-D

Bruszli 2016.07.06. 09:10:44

Nem bírom megérteni, miért nem lehet bemenni a boltba. Maximum akkor, ha 150 km-es körzetben nincs cipőbolt

Manyecska. 2016.07.06. 09:30:55

@Bruszli: mi van ha nincs lába?? :P

Bruszli 2016.07.06. 10:50:42

Akkor a fasznak neki cipő?

Tehetséges ugandai buzi 2016.07.06. 11:00:58

@Bruszli: Lehet, hogy fétisből. Vagy kulcstartónak. Vagy csak úgy, hobbiból, mert ugyanolyan cipőgyűjtő, mint Kerri Bredsó a Kex és Nújorkban.

Tehetséges ugandai buzi 2016.07.06. 11:02:49

Kérdés, hogy egy olyan embernek, akire a villamos szabta a rövidnadrágot - értsd: le van vágva mind a két lába és ott pörög melletted a kerekesszékével, annak vajon lehet-e olyat mondani, hogy NE LÁBATLANKODJ ITT?

zserzsenne 2016.07.06. 11:08:24

Eszem megáll, cipőt internetről? Degenerált világ

tregards 2016.07.06. 14:17:39

@Bruszli: mert boltban nincs akkora választék. a férjem pl. rajong a bugatti cipőkért, ami elő-elő fordul boltokban (20-30-40%-al magasabb áron), de 40-es a lába, az már eleve esélytelen. a női cipőknél is rossz a helyzet, vagy mások az igényeim, de soha nem találok boltban megfelelőt. jópár cipőt rendeltünk már neten, semmi baj nem volt, előfordult, hogy cserélni kellett, az is simán működött.

PITTA 2016.07.06. 15:18:18

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: 10 éve vettem egy kocsit ami akkor 3 éves volt és 100e Km volt benne. Azért azt vettem meg, mert csak annál tűnt valósnak a Km. :-) a totalcarosok folyamatosan azt nyomják hogy állapotot veszünk nem kmt és évjáratot :-)

Gasztro Cats Debrecen (törölt) · http://gasztrocats.blog.hu 2016.07.06. 16:15:15

@zserzsenne: Nagyon ostoba vagy...

Phil Necro 2016.07.06. 20:01:41

@tregards:
40-es labbal inkabb a noi es a gyerek reszlegen erdemes nezelodni :D

kombusz 2016.07.06. 22:46:48

Cipöt csak Al Bundy-tol.

Hajnal Anyácska 2017.11.11. 23:16:22

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
te nagyon hülye vagy. 20-30 eft-okért rendelünk a neten és nem használt cipőt, hanem újat.
ha te nem akarsz a neten vásárolni, ne tedd. ez a poszt azoknak szólt, akik akarnak, nem neked.
erre amit ideböffentettél valóban kár volt a nethozzáférésedet pazarolnod.

Hajnal Anyácska 2017.11.11. 23:36:57

@The Crazy One 3om:
egy hónapja várja a pénzét. mi lenne ha böfögés előtt elolvasnád a posztot is?

Guess 2018.01.24. 23:02:58

Kedves Mindenki! Évek óta rendszeresen vásárolok az ecipo.hu-ról.Meglepődve olvastam S.P. negatív tapasztalatát a céggel kapcsolatban. Több alkalommal is visszaküldtem termékeket (cipő,táska), hol méret probléma miatt,hol azért,mert nem tetszett mégsem. Mindig részletes tájékoztatást küldenek a visszaküldött áru aktuális státuszáról emailben,és telefonon is elérhetőek( szemben sok más netes céggel..)! Nem csak a kifizetett termék vételárát,hanem az általam kifizetett postaköltséget is visszautalják! Korrekt cég,ajánlani tudom mindenkinek. Ui:S.P. leírása alapján a méretproblémával, kicsúszott a 2 hétből...