Tékozló Homár

A pékség, ahol rúgás is jár a kifli mellé

2016.07.07. 10:24 | homar herold | komment

kemence.jpg

Kutyát pisiltetni élelmiszerboltok ajtajába nem szép dolog, de levélírónk szerint neki nem is ez volt a célja, amikor kutyájával megállt a kispesti pékség előtt, hanem az, hogy bemenjen vásárolni... A fogadtatás túl szívélyesre sikeredett a tulaj részéről, kíváncsiak vagyunk, akkor is rugdosással köszöntötte volna-e a kutyát, ha az egy termetes rottweiler.

Kedves Homár!

Ma reggel a szokásos kutyasétáltatás közben éppen telefonáltam, és pont az egyik kispesti pékség mellett kellett lassítani a kutya miatt, amikor egyszercsak kiront egy jóember a pékségből, hogy "ne ide hugyoztasd a kutyádat, bazdmeg" és belerúg a kutyába.

Talán mondani sem kell, hogy én sem a legszofisztikáltabb stílusomat vettem elő, a szóváltás lényege az volt, hogy:

- ő szépen megkért, hogy ne itt pisiljen a kutya, mire én mondtam, hogy egyrészt a "ne ide hugyoztasd a kutyádat, bazdmeg" az minden, csak nem szép, másrészt ne rugdossa senki kutyáját, az enyémet pláne nem
- ő nem megrúgta, hanem csak lábbal arrébb lökte, mondom na, akkor én is lábbal arrébb löklek, aztán meglátjuk, hogy mi lesz, ne egy 20 kilós kutyával legyél kemény, gyökér....
- akkor tegyem le a telefont és ő hív egy közterest, mondom oké, akkor én addig hívok rendőrt....

Indultam volna befele a pékségbe, és akkor bátran az orromra b..szta az ajtót, hogy takarodjak innen.....pont, ahogy egy vásárlóval illik....

Nem tudom, hogy tulajdonosváltás lehetett az elmúlt időben, vagy csak a belső kommunikáció pocsék a cégen belül, de eddig egy kedves hölgy volt a legtöbbször a pultban, és annak ellenére sem vittem be a kutyát soha a pékségbe, hogy évek óta mondta, hogy nyugodtan bejöhet....én sem gondolom, hogy egy blökinek bármilyen élelmiszerboltban lenne a helye, de azt sem, hogy egy pékség oldalába trössenteni az egyből feljogosít bárkit is a rugdalózásra....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blarke 2016.07.07. 10:27:09

kutyát utcán pisiltetni ettől függetlenül prosztóság.

huncut_kata 2016.07.07. 10:46:46

ja, régen legalább a kedves gazdák behúzták a kutyákat az úttestre a két autó közé, de most az a szerencsétlen állat ott engedi el magát, ahol tudja. Kurva gusztustalan a járdán folyó kutyahugy.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.07. 10:55:59

A poszter valami önégető kör tagja? Más okát nem látom, miért kellett kiírnia, mekkora tahó. (És ezt cseppet sem menti, ha a pék is az, legfeljebb megérdemlik egymást.)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.07.07. 12:12:00

Paraszt vagyok es buszken hirdetem rovatunkat olvastak, koszonjuk. Onerzetes kutyas poszt, ha cimlapra kerul itt ko kovon nem marad.

szeverusz 2016.07.07. 12:21:25

az, hogy a pék mekkora suttyó, egyáltalán nem menti fel ezt a szerencsétlen posztolót sem

Terézágyú 2016.07.07. 12:21:41

"másrészt ne rugdossa senki kutyáját, az enyémet pláne nem"

Igazad van. Beléd kellett volna rúgnia.

nyakira 2016.07.07. 12:23:16

@huncut_kata: tartom, es emelem belehanyassal, beleszarassal, gennyel, verrel, tamponnal. En ter.

Terézágyú 2016.07.07. 12:24:37

"én sem gondolom, hogy egy blökinek bármilyen élelmiszerboltban lenne a helye, de azt sem, hogy egy pékség oldalába trössenteni az egyből feljogosít bárkit is a rugdalózásra...."

Akkor mire??????
Tisztelettel kérném elárulni, hogy milyen jogosultsága van a másiknak, ha a kutyád éppen odahugyál az ajtaja elé.

Mit kellett volna mondania a péknek ahhoz, hogy te azt feleld: "Óóóóó, bocsánat, tényleg, elnézést, már törlöm is le/fel, tényleg ne haragudjon..."

ROTFL Manó 2016.07.07. 12:34:20

Hehh, odamegyek a pékség elé a kutyámmal és ÉN hugyozok oda. Vajon kijön-e a pék, belémrúg és közben azt mondja a kutyámnak, hogy ne ide hugyoztasd a gazdádat, bammeg?

MrG0rsky 2016.07.07. 12:40:32

Poszter egy tahó, a pék is egy tahó (ők egyébként is a bögyömben vannak) viszont aki egy kutyát rugdos annak szilánkosra törném a lábát! Miért nem a gazdit rugdosta?

Terézágyú 2016.07.07. 12:42:06

@MrG0rsky:
"viszont aki egy kutyát rugdos annak szilánkosra törném a lábát!"

Ja, mert embert szabad, de kutyát nem??????????????????????????????
És szilánkosra törni egy ember lábát lehet???????????????

Nick-son 2016.07.07. 12:42:33

Azt az eladónő inkább takarmányboltba való aki évek óta hajtogatja, hogy menjen csak be a kutya nyugodtan. :)

Kelpo 2016.07.07. 12:44:35

Nem értem a problémat a kutya nem ugyozott oda, mert szerinte csak "lassított", ezek szerint csak a szándék volt meg, a cselekmény nem?

Nick-son 2016.07.07. 12:45:47

Amúgy láttátok, Hilda (Helga) átnevezte magát Heroldra :)

Mondjuk így férfi névvel elég langymeleg.

sáros_tehén 2016.07.07. 12:47:34

A kutyások miért hiszik azt hogy az ő kutyájuk bárki kocsiját, házát, üzletét minden gond nélkül lepisálhatják?

Terézágyú 2016.07.07. 12:48:27

@Kelpo:
"Nem értem a problémat a kutya nem ugyozott oda, mert szerinte csak "lassított", ezek szerint csak a szándék volt meg, a cselekmény nem? "

Ez is egy példa arra, hogy a pószterek képtelen érthetően elmondani egy történetet - illetve szándékosan hagyják homályban azokat a dolgokat, amelyek nekik nem kedveznek...
Ugyebár nem hazudnak, csak...

Bergyilkos Bohoc 2016.07.07. 12:51:55

@Terézágyú:
"Ja, mert embert szabad, de kutyát nem??"

Hogyne lehetne, ha előtte a kutyát rugdossa. Te most komolyan értetlenkedsz? Itt nem az van, hogy "csak úgy" minden előzmény nélkül meg akarja rugdosni azt a gyökeret.

ROTFL Manó 2016.07.07. 12:53:10

@Kelpo: A postból nem derült ki egyértelműen, hogy most valóban odahugyozott a kutya, vagy sem? Ez pedig dötő fontosságú a későbbi történések miatt. Jogos volt a belerugás, vagy sem? (Még ha nem is állatbarát megnyilvánulás...)

sáros_tehén 2016.07.07. 12:56:31

Gondolkozzunk kicsit a pékség fejével is.. aznap már a huszadik majom pisáltatja ott a kutyáját.. az első párnak szólt rendesen.. de a kutyásokhoz méltóan azok kikérték maguknak, és visszapofáztak... megértem ha így reagált rá..
mellesleg Te bemennél egy olyan pékségbe ami körbe van pisálva?? ugye hogy nem...

Zsidófalvi Zsidó 2016.07.07. 12:58:37

@sáros_tehén: Én kihívnám a Köjált, akarom mondani a Tisztiorvosi szolgálatot és bezáratnám a pékséget. Nézzék meg, körbe van pisálva kutyahúggyal! Az most más kérdés, hogy erről a pékség nem tehet, de mégis, hogy néz már ki?!?

sáros_tehén 2016.07.07. 13:03:20

@Zsidófalvi Zsidó: Semmi köze hozzá.. azért nem fogják sem bezárni sem megbüntetni.

2016.07.07. 13:04:31

Mna, két tahó jól egymásratalált.
A poszter egy büdösbunkó, amiért a járdára pisilteti a kis mindenét. Beleverném legszívesebben az orrát. Nem a blökiét, hanem az övét.
A kirontó tulaj/alkalmazott meg ismét csak egy büdösbunkó, mert így nem kommunikálunk. Legalábbis van, akinél az otthoni 7 év ezt nem teszi lehetővé.

Zsidófalvi Zsidó 2016.07.07. 13:04:45

@sáros_tehén: Mééé' nem?!? Egérszarért, csótányért be lehet záratni pékséget? Kutyahúgyért nem?

2016.07.07. 13:05:47

@sáros_tehén: Az lehet, de mondjuk én bármilyen üzletet elkerülnék, aminek a környéke kutyahúgytól bűzlik, depláne egy pékséget.

sáros_tehén 2016.07.07. 13:06:33

@Zsidófalvi Zsidó: De az a bolton beül van. Azért mert az utca tiszta pisa attól nem fogják bezárni a boltot.

sáros_tehén 2016.07.07. 13:07:33

@Pink Petsch: Pont ezt írtam. kicsit olvass vissza

Zsidófalvi Zsidó 2016.07.07. 13:10:37

@sáros_tehén: Kár. Mondjuk poénból bezárhatnák erre hivatkozva.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.07.07. 13:13:32

"kedves" pószt'R
Remélem nem panelban laksz. Kipróbálhatjuk, hogy naponta többször (mert ugye nem csak 1 qtya jár oda sem) lehugyozzák a házad, néha (na jó, többször is) a bejárati ajtót / kaput. És olyan 4-6 hónap múlva újratárgyaljuk a kérdést. Addig viszont nem szólhatsz egyik odahugyozónak sem!

sáros_tehén 2016.07.07. 13:13:57

@Zsidófalvi Zsidó: Kíváncsi lennék akkor is ilyen jó poén lenne ha a te boltoddal csinálná meg valaki?
És nem kell feltétlen így viselkedni mint a pékségnek.. Elég ha te normálisan szólsz.. és az önérzetes kutyaidomár rosszindulatú.

2016.07.07. 13:15:25

@sáros_tehén: És tényleg! ;)
Hja, Újlipótban sok a kutyás, így ismerős a probléma. A legtöbbje normális, mondjuk sok a kutyabudi is a kerületben, meg szinte minden sarkon van egy szeretetcsomag-gyűjtő. De azért akadnak prosztók is, szóltam már rá én is kutyásra, hogy nem a járdán kellene pisiltetni Fifikét -ha nem bírja ki a budiig, vigye le az úttestre egy csatorna közelébe-, vagy a szart szedje fel utána. Bár, az utóbbi 1 évben azért javult a helyzet. Kutyaszarral pl. utoljára télen találkoztam a járdán.

Terézágyú 2016.07.07. 13:21:14

@Bergyilkos Bohoc:
""Ja, mert embert szabad, de kutyát nem??"
Hogyne lehetne, ha előtte a kutyát rugdossa. Te most komolyan értetlenkedsz?"

Igen, értetlenkedem, hogy egyesek embert szívesen rugdosnának, meg "szilánkosra törnék a karját", csak mert azok meg egy kutyát...

"Itt nem az van, hogy "csak úgy" minden előzmény nélkül meg akarja rugdosni azt a gyökeret. "

A pék se minden előzmény nélkül rúgta meg (ha egyáltalán megrúgta!) a kutyát...

KaTe 2016.07.07. 13:26:58

Ezek a történetek mindig annyira homályosak. Most akkor kutyát akart sétáltatni, vagy pékségbe akart menni? Hogy lett hirtelen vásárló és miért akart bemenni egy olyan helyre vásárolni, ahonnan fél perccel azelőtt ilyen "baráti fogadtatást" kapott? Vagy csak kereste magának a bajt? Pont jó helyre tévedt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 13:30:08

ez már megint egy olyan poszt ahol az egyetlen normális szereplő a kutya.

2016.07.07. 13:31:00

@ROTFL Manó: Hehh, felveszlek a mobilommal hugyozás közben, és amelett, hogy a youtube csatornámon jó kis pénzt csinálok belőled, és mellesleg porrá is alázlak, még a rendőrségen is feljelentelek. Akik előszeretettel büntetnek szarrá hozzád hasonló könnyű célpontokat.
Na, így hugyozz közterületen!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 13:32:22

@Terézágyú: szerintem egy kétkilós kalapáccsal már simán lehetne, puszta kézzel valszeg nehezebb .
vagy satuba fogva is működhet a dolog.
végtelen lehetőségek.

Terézágyú 2016.07.07. 13:34:00

@Pink Petsch:
"és amelett, hogy a youtube csatornámon jó kis pénzt csinálok belőled"

na ez is szép dolog, hogy pénzt lehet keresni egy hugyáló férfiről szóló videóval :(
Ki a fene néz meg ilyen videókat???? milyen ember lehet az???
"Mit csinálsz Józsi? - Húgyos videjókat keresek a neten. Nézzed, itt éppen egy pékség előtt pössent egy manus, hehe, gyere ezt látnod kell..."

Bruszli 2016.07.07. 13:35:38

" és annak ellenére sem vittem be a kutyát soha a pékségbe, hogy évek óta mondta, hogy nyugodtan bejöhet..."

NÉBIH-et nekik azonnal!

2016.07.07. 13:36:02

@Terézágyú: Hát tudod, a pezsgő-fétis ;) És itt a pezsgő nem a Törley :DDDD

Zsidófalvi Zsidó 2016.07.07. 13:42:18

@Pink Petsch: Odamegyek kutyának öltözve, elintézem a dolgom, te meg filmezheted, fotózhatod a fejem nyugodtan. Egy kutyaálarcost a kutya se ismer fel.

Manyecska. 2016.07.07. 13:43:12

@Zsidófalvi Zsidó: valami flesmobot csinálhatnátok :D

ROTFL Manó 2016.07.07. 13:44:51

@Zsidófalvi Zsidó: Esetleg odaviszlek én, pórázon. Pink Pöcs meg filmezi.

cmx85s 2016.07.07. 13:47:10

Abban a poszternek van igaza, h ne a kutyát rúgdossa, a kedves gazdit kellene.
Abban meg a boltosnak, hogy ne odavigye a kutyát a dolgát elintézni.
A stílus meg mindkét félnél kb. hasonló, egymásra találtak, megérdemlik.
Csak a kutyát sajnálom.

ROTFL Manó 2016.07.07. 13:47:25

@Zsidófalvi Zsidó: Csak először elintézzük a törzskönyvedet, a kötelező oltásokat, meg a csippelést.

Terézágyú 2016.07.07. 13:47:49

De a homár szövege is milyen már:
"Kutyát pisiltetni élelmiszerboltok ajtajába nem szép dolog, de levélírónk szerint neki nem is ez volt a célja, amikor kutyájával megállt a kispesti pékség előtt, hanem az, hogy bemenjen vásárolni..."

??? Még szép, hogy nem ez volt. Most akkor dicsérjük meg meg a pósztert, hogy NEM azért ment DIREKT a pékség elé...?

" A fogadtatás túl szívélyesre sikeredett a tulaj részéről, kíváncsiak vagyunk, akkor is rugdosással köszöntötte volna-e a kutyát, ha az egy termetes rottweiler."

Na, ez meg rohadt demagógia. Mit akar ezzel mondani ez a homár???? Hogy akkor egy rotvejlert nyugodtan lehet akárhol hugyoztatni???????
Sőt minden kutyát, mert egy kisebbet nem illik megrúgni/félrelökni, ugyebár; egy nagyobbhoz meg úgyse mernek nyúlni ezek a cúnya pékek...?????????

cmx85s 2016.07.07. 13:49:39

Ja, nálunk is van pékség, be nem tenném a lábam még egyszer, ha oda kutya bemászkálna! Szeretem a kutyákat, de nem a kutyaszőrt, meg a parkban hempergés közben összeszedett koszt a kenyér(b)en.

Rongyosgárda 2016.07.07. 13:51:50

Már írták páran, de két gyökér egy pár... Felmerül bennem pár kérdés:
1. Miért kell hagyni, hogy a kutya járdára pisáljon? Nekem is volt városban kutyám, de MINDEN ESETBEN kibírta, hogy ne a járdára / falra stb. hugyozzon.
2. Miért kell telefonálni kutyasétáltatás közben? Akkor még szép, hogy nem látja mit csinál a kutyája... más táskáját is lepisálhatná, ha lent felejti véletlen a földön (true story)
3. Miért kell belerúgni a kutyába? Nem biztos, hogy ő tehet róla, megeshet, hogy a "gondos gazda" szarta le eddig a kutya igényeit és már nem bírta tovább...
4. Miért kell behívni a PÉKSÉGBE a kutyát? (ahol általában nem csomagolt áru van... simán beszáll a szőr a pult mögé)
5. Ha annyira büszke a posztoló (aki egy pöcs), akkor mi a rákért ment be a kutyahugyos boltba, azok után, hogy kutyarugdosás és káromkodás áldozatává lett??? Ha ok nélkül megrugdalnák a kutyámat és tirpák stílusban beszélnének hozzám, akkor simán megcsapkodnám a péket a lapátjával... és persze le is hugyoznám...
6. Ez a szerencseszámom? Igen... :)

Ha fenti kérdések valamelyikét akár Hirolda, akár a prosztoló felteszi magának és elgondolkodik, akkor ki se került volna. Így viszont megtudtuk, hogy 2 hülyével több van a világon...

Terézágyú 2016.07.07. 13:52:10

@cmx85s:
"Csak a kutyát sajnálom. "

Én nem.

Rongyosgárda 2016.07.07. 13:54:22

@ROTFL Manó: "Csak először elintézzük [...] a csippelést"

Hogy erősebb legyen és kevesebbet fogyasszon okosba???? :)

Terézágyú 2016.07.07. 13:54:40

@Rongyosgárda:
"Ha ok nélkül megrugdalnák a kutyámat és tirpák stílusban beszélnének hozzám, akkor simán megcsapkodnám a péket a lapátjával..."

1. nem ok nélkül rugdalták meg - sőt nem rugdalták, csak rúgták, de még ez sem biztos, csak a pószter így látta. Ha látta, mert közben telefonált...

2. Jellemző a nagy állatbarátokra, hogy a "jaj, a kutyát ne", de azért egy embert "megcsapkodnék egy lapáttal"...

Rongyosgárda 2016.07.07. 13:56:28

@Terézágyú: Én lehugyoztam a pék kutyáját, amelyik bazmegolva belémrúgott, miközben telefonált... Sajnálsz? :(

Zsidófalvi Zsidó 2016.07.07. 13:56:40

@Pink Petsch: Szóóóval, én vállalom, hogy közterületen hudjozok álarcban, te felveszed, felrakod a tecsőre, viszont velem felezned kell a tecső bevételeket.

Ugyanitt vállaljuk pékáru beszerzését és házhozszállítását.

@ROTFL Manó: Te meg csippeltesd a playstationod.

Manyecska. 2016.07.07. 13:57:04

Én a galambokat sajnálom azok is odafosnak tuti mégse írnak róluk poszt.

cmx85s 2016.07.07. 14:00:36

@Terézágyú: Miért nem? Van egy hülye gazdája, akit mellesleg feltétel nélkül szeret, mert ilyen a kutyaszív, és aki miatt most egy idegen bántotta, a kutya szemszögéből nézve ok nélkül. Arról nem tehet, h a kedves gazdi a lakásba zárta órákra, és utána is csak a betonrengetegbe viszi "sétálni".

2016.07.07. 14:01:35

@Zsidófalvi Zsidó: Az még nagyobb flash lesz! Több pénzt hozol nekem! :DDD

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:01:59

@Terézágyú: Hát, ez attól függ, hogy mi a szitu. Ha nekemtámad egy PITBULLTERRIER akkor először a kutyát lapátolnál fel, aztán a gazdáját, nem várnám meg, míg letépi a lábamat... Bár nem a lábammal fognám a lapátot.
Viszont, jelen esetben, nem a kutyát kellett vón' rugdalni (egyet belerúgott / lábbal arrébbpozicinálta, ahogy tetszik), hanem az embereket...
Nem vagyok állatvédő, csak kutyabarát. Volt egy pár és tudom, hogy ilyenkor (általában) nem a kutyák a hibásak. Mondjuk, ahogy én neveltem a kutyáimat a mostani modern "tanácsadóknak" biztos nem tetszene :D (neked egy kicsit talán mégis ;) )

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 14:02:00

@Terézágyú: ez azért van, mert állatbarát vagyok, nem emberbarát. problem?

Terézágyú 2016.07.07. 14:04:09

@sugargiraffusplumps.:
"ez azért van, mert állatbarát vagyok, nem emberbarát. problem? "
Nekem nem.
De akkor ne várd el azt se, hogy más emberek veled "barát"-ként bánjanak...

2016.07.07. 14:05:56

@ROTFL Manó: Ne pöcsözz, mert az újpesti Kemencés Pékség előtt rugdoslak meg :PPPP
Mennyire kell szellemileg retardáltnak lenni, hogy más nicknevével "poénkodj"? Ez már ovi alsóban sem volt menő, normális környéken.
Az, hogy németül nem tudsz, már nem is meglepő a fentiek fényében.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 14:07:53

@Terézágyú: köszi az aggódást, de a barátaim sem emberbarátok. kicsit furcsák, de osztozunk mizantróp elveinkben, így egész jól megvagyunk.

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:09:46

A KUTYA VEMHES VOLT???!!??

Terézágyú 2016.07.07. 14:11:26

@Rongyosgárda:
"Viszont, jelen esetben, nem a kutyát kellett vón' rugdalni (egyet belerúgott / lábbal arrébbpozicinálta, ahogy tetszik), hanem az embereket..."

Akkor és ott, a kutya csinálta a bajt. Ezzel az erővel mondhatnánk, hogy nemcsak, hogy ne a kutyával foglalkozzunk, hanem az őt pórázon tartó tinilánnyal se, hanem csak és kizárólag a szüleivel beszéljük meg a dolgot... Hát nem, akkor és ott a kutya csinált valamit, amit meg kell akadályozni, abban a percben...

Maga a rúgás: feltételezem, hogy nem akkora erejű volt a rúgás, hogy a kutyának bármiféle baja történt tőle. Ne felejtsük már el, hogy a kutyák (és általában az állatok) sokkal többet kibírnak, mint az emberek...

Egyébként egyszerűen meg lehetett volna akadályozni, hogy megtörténjen a rúgás: ha odafigyeltél volna a huggyozó kutyádra, pószter!!!!!!!!!

Terézágyú 2016.07.07. 14:13:02

@sugargiraffusplumps.:
"köszi az aggódást"
Aggódik a halál.

"... de a barátaim sem emberbarátok. kicsit furcsák, de osztozunk mizantróp elveinkben, így egész jól megvagyunk. "

Oké. Ha tehát választanom kell, hogy egy állat (akár egy pók) maradjon életben - vagy te, akkor a pókot választom.

Terézágyú 2016.07.07. 14:16:00

Egyébként most megint ott vagyunk, mint a minapi posztban szereplő köpködő tahó, vagy akár egy bliccelő esetében: nyugodtan csinálhatsz amit akarsz, csak érd el, hogy a másik fél csúnyán beszéljen, vagy fenyegessen - innentől sokak szemében te leszel a hős.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 14:16:38

@Terézágyú: miért? tehát te is inkább állatbarát vagy? de akkor miért nem sajnálod a megrugdosott kutyát? maaóórgittt meg a logika című rádiójátékunkat hallhatják :D

Terézágyú 2016.07.07. 14:18:10

@sugargiraffusplumps.:
"miért? tehát te is inkább állatbarát vagy?"
Nem. Mindenki más esetében az embert választom. De ha te kijelented, hogy te állatbarát vagy és nem emberbarát, akkor a te esetedben maradjon életben a pók, te meg....

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:20:03

@Terézágyú: "Egyébként egyszerűen meg lehetett volna akadályozni, hogy megtörténjen a rúgás: ha odafigyeltél volna a huggyozó kutyádra, pószter!!!!!!!!! "

Vagy a kutya helyett ő húgyózík a pékre és bazmeggel lerúgja.

Amúgy ezzel egyetértek, a többire most nem reagálnék :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 14:20:45

@Terézágyú: nem logikus. miért érzel ekkora kényszert arra, hogy az én elveimet magadénak valld? saját nincs? vagy csak simán szégyelled őket? gubancos dolgok ezek.

Maci25 2016.07.07. 14:24:58

Az inteligencia versenyt, így viszont a rugdaló nyerte. Nyereménye egy kretén trófea.
Mi lett volna ha pl rendőrt hív?
Azt javasolnám a posztolónak, hogy ezek után már a helyében én hívnák rendőrt. Pláne ha esetleg van valami közteres kamera is a közelben, vagy tanú.
Bírságra számíthat a poszter is,de az állatott rugdaló állatott meg megeszik az állatvédők:)

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:27:16

@Maci25: "az állatott rugdaló állatott meg megeszik az állatvédők"
nemjó, hiszen akkor már őtet is védik. Javaslom a kategorizálás megváltoztatását. Vagy az elvárások átgondolását :)

Bergyilkos Bohoc 2016.07.07. 14:30:08

@Terézágyú:
"Igen, értetlenkedem, hogy egyesek embert szívesen rugdosnának, meg "szilánkosra törnék a karját", csak mert azok meg egy kutyát...
A pék se minden előzmény nélkül rúgta meg (ha egyáltalán megrúgta!) a kutyát..."

Minél jobban ki akarod magyarázni magad, annál jobban belegabalyodsz a hülyeségedbe. Te azt próbáltad korábban sugallni, hogy a hozzászóló szerint(!) kutyát nem szabad rugdosni, de embert bármikor. Én meg azt próbáltam elmagyarázni, hogy kurvára nem erről van szó, hanem ha az történik, hogy valaki megtámadja a kutyámat, azt védekezésképpen nyugodtan meg lehet rugdosni. Ennek tudatában a két mondatot tök értelmetlen, plusz gyomorforgató ez az egész számodra magától értetődő "hugyozásért jár a rúgás" meg a "csak egy kutya" attitűd.

ROTFL Manó 2016.07.07. 14:33:13

@Pink Petsch: Csak hogy teljes legyen a katarzis, direkt megnéztem három online szótárban (sztaki.hu, magyarnemet.hu és nemet-magyar-szotar.hu), egyikben sem volt ilyen szó, hogy PETSCH. Na, akkor ki nem tud németül, he?

Emlékszel, mit mondott Ford Fairlane cickárnője, mielőtt kidobták az emeleti iroda ablakán? Nagyon csúnya átok volt!

Ha valamelyiküknek van gyereke, azt kívánom, hogy dögöljön meg a kutyája!

Terézágyú 2016.07.07. 14:35:17

@Bergyilkos Bohoc:
"Én meg azt próbáltam elmagyarázni, hogy kurvára nem erről van szó, hanem ha az történik, hogy valaki megtámadja a kutyámat, azt védekezésképpen nyugodtan meg lehet rugdosni. "

Ja értem. Kutyáért embert.

Egyébként valószínűleg a pék is így gondolta, hogy "ha valaki megtámadja/bepiszkolja/lehuggyozza a boltomat, azt védekezésképpen nyugodtan meg lehet rugdosni...

Terézágyú 2016.07.07. 14:36:25

@sugargiraffusplumps.:
"vagy csak simán szégyelled őket?"

Úgy tűnt neked eddig, hogy én szégyellem az elveimet...??? :-O

Manyecska. 2016.07.07. 14:37:22

@Maci25: hát kérem a kutyának is van intimszférája!:D egy húszkg-os kutya viszont nem olyan könnyű hogyan lehet arrébbtolni :D ???

Bergyilkos Bohoc 2016.07.07. 14:37:54

@Terézágyú:

Feltételezed, hogy akkor épp MÉG hugyozott a kutya ezért odébb kellett rugni. Feltételezed, hogy nem volt olyan nagy az a rúgás. És ezeknek a feltételeknek a tudatában megmásíthatatlan ítélet alkotsz. Röhej.

"Egyébként egyszerűen meg lehetett volna akadályozni, hogy megtörténjen a rúgás: ha odafigyeltél volna a huggyozó kutyádra, pószter"

És, ha fiú kutya volt és csak jelölt? Ez egy 2 másodperces művelet. Pislogsz és már vissza is rakta a lábát, nem tudod megakadályozni, hiába okoskodsz. Ja hát, ha már neked lehet feltételezni. Akkor feltételezzük, hogy ez történt.

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:38:36

@Manyecs: lábbal, hugyozás közbe bazmegolva...

Rongyosgárda 2016.07.07. 14:43:23

@Bergyilkos Bohoc: "nem tudod megakadályozni, hiába okoskodsz"
Abba az egybe igazat adok Terézágyúnak, hogy oda kellett volna figyelni és akkor TALÁN ez az egész elkerülhető lett volna.
A többi nettó gyűlölködés és trollkodás, vagy felveszed a kesztyűt, - de akkor nincs normális érv, csak vagdalkozás - vagy jót nevetel és kiszűröd :)

Terézágyú 2016.07.07. 14:43:26

@Bergyilkos Bohoc:
"És ezeknek a feltételeknek a tudatában megmásíthatatlan ítélet alkotsz."
Mert ti a nagy kutyavédők nem???? :)))))))

"És, ha fiú kutya volt és csak jelölt? Ez egy 2 másodperces művelet. Pislogsz és már vissza is rakta a lábát, nem tudod megakadályozni, hiába okoskodsz."

Hát, a pék nem okoskodott, hanem cselekedett, és nem gondolt arra, hogy vajon befejezte-e már az a "fiú kutya"... De persze ha jelölt, akkor nem is húgy volt, tehát a pék már csak ezért is hazudott, ugye??? :))))))))

Egyébként valószínűleg a rúgás már csak azért sem volt nagy, mert
1. a pószter EZT nem felejtette volna el megírni
2. a pószter a rúgás miatt szenvedő kutyájával foglalkozott volna

Terézágyú 2016.07.07. 14:46:58

@Rongyosgárda:
"Abba az egybe igazat adok Terézágyúnak, hogy oda kellett volna figyelni és akkor TALÁN ez az egész elkerülhető lett volna.
A többi nettó gyűlölködés és trollkodás, vagy felveszed a kesztyűt, - de akkor nincs normális érv, csak vagdalkozás"

Bizony....
És jó volna, ha az illetők mindig elismernék, hogy az egész ügy kiváltó okai ők voltak...
De ebben az országban ilyen soha nem fog megtörténni...

Fentebb írtam:
"Tisztelettel kérném elárulni, hogy milyen jogosultsága van a másiknak, ha a kutyád éppen odahugyál az ajtaja elé.
Mit kellett volna mondania a péknek ahhoz, hogy te azt feleld: 'Óóóóó, bocsánat, tényleg, elnézést, már törlöm is le/fel, tényleg ne haragudjon...' "

Bergyilkos Bohoc 2016.07.07. 14:47:03

@Terézágyú:

"Ja értem. Kutyáért embert."

Látszik, hogy az életben nem volt még egy aranyhalad sem, akkor nem lennél ilyen végtelenül cinikus és nem csodálkozná rá arra a tényre, hogy miért akarja szájon vágni valaki azt az illetőt, aki a kutyádat rugdossa.

Manyecska. 2016.07.07. 14:48:52

Mennyit röhögtünk a szomszédon, megtanította a kutyáját az utcán a csatornafedél felett-már a rácsos!- kakálni, ma már visszasírom :P Múltkor kiírtam a kapunk elé hogy kérjük kutyájukat/lovukat ne a kapu alá pisiltessék....a Rózsadomb aljában a pék előtt egy komplett hajléktalan-család szokott ülni + egy kutya.:DD évek óta!..

2016.07.07. 14:50:52

@ROTFL Manó: Mondtam én, hogy nem tudsz németül .... ez egy tájnyelvi rövidítés :P
Leül, pitizik!

Manyecska. 2016.07.07. 14:53:51

@Terézágyú: én sosem engedem kapu elé, ablakok alá..stb. hugyozni se!! a kutyusomat de ahogy látom egyedül vagyok ezzel a környéken pedig itt rengeteg külföldi él jó körülmények közt../frekventált hely :D/ érdekes ez mivel én Óbudán a gettóban nőttem fel :D gyakorlatilag, ellenben már harminc éve is képes voltam felszedni akkor még hülyén néztek rám de a járda előtt csak nem hagyom??!! Fejlődünk... ahová egy kutya huggggyant oda a többi is jelölget sajna, ótvar tócsák szoktak ott lenni..

De baxxa meg a tulaj szórjon ki borsot az beválik..vagy rakjon ki táblát. Otthon is rúgja az asszonyt? :D

Bergyilkos Bohoc 2016.07.07. 14:53:52

@Terézágyú:

" De persze ha jelölt, akkor nem is húgy volt, tehát a pék már csak ezért is hazudott, ugye??? :))))))))"

Te, szerinted mivel jelöl? Sorkiemelő filccel. Istenem... Na jó, hagyjuk. Látom nagyon vágod a témát.

Terézágyú 2016.07.07. 14:54:24

@Bergyilkos Bohoc:
"Látszik, hogy az életben nem volt még egy aranyhalad sem"

Nagy tévedés. Rengeteg állatom volt az évek során, sőt nem csak volt, hanem most is van.

"nem csodálkozná rá arra a tényre, hogy miért akarja szájon vágni valaki azt az illetőt, aki a kutyádat rugdossa"
Az a baj, hogy nem akarod megérteni, amit fentebb írtam. Bárki, bármit csinálhat úgy látszik, a lényeg, hogy a másik ember veszítse el a fejét, szidja meg, akár üsse meg - akkor mindenki azzal fog foglalkozni.

Ha egy erdész pofon vág egy kölyköt, aki éppen röhögve eldobja az égő csikket az erdőben, amikor szigorú tűzgyújtási tilalom van, és konkrétan a kölyök is figyelmeztetve volt, akkor egyszeriben mindenki az erdészt fogja szidni, mert pofon vágott valakit - az, hogy mekkora tűz és mekkora kár lett volna abból, ha kigyullad az erdő, az innentől kezdve senkit nem érdekel: csak a pofon.

Terézágyú 2016.07.07. 14:55:46

@sugargiraffusplumps.:
"mindenesetre mindig meglep, hogy nem. "

Én viszont már régóta nem lepődöm meg azon, hogy te nem.

2016.07.07. 14:56:58

@ROTFL Manó: Nem mellesleg, tovvábra is egy ostba, senkiházi troll vagy, annak is a legalja, aki utolsó "érvként" a másik nicknevével "poénkodik".
T

Répázó 2016.07.07. 14:59:34

A magam részéről várom a folytatást ahol a fogyasztóvédelmi vonatkozás ismertetve lesz. Eddig ez két ember utcai összebalhézása, aminek az egyik szereplője egy pék. Szóval?

Manyecska. 2016.07.07. 14:59:51

Rohadtgenyó vagyok tegnap a Margiccigeten hajnalban rájött a kutyára a szarás, én sem figyeltem mert pont a telefonommal babráltam /nem én írtam a poszt/, látom guggol, mégeccer ránézek látom pont mögöttünk edzenek a szabadtéri haspadon..stb. kurva gáz volt de nem bírtam arrébbvonszolni /rúgni sem/, a fekvenyomó pasi úgy röhögött a padon hogy hátrahanyatlott a feje és erősen lilult hát roppant gyorsan távoztunk..:D ezúton is mellnézést és én anyámat.

Rongyosgárda 2016.07.07. 15:01:58

@Manyecs: mivel nem húggyózzótt a kutya, így nem releváns. Nyugodtan szarhat...akár a péksüteménybe is. :D
Lehet, hogy a haspados csávó csak irigyelte a kutyádat, mert keményet szart. Tudod milyen hasizomprés kell egy igazi, kemény kábelhez? Szüléssel ne gyere, az nem ér :D

ROTFL Manó 2016.07.07. 15:03:01

@Pink Petsch: Nem, én mondtam magára, hogy egy ostoba, senkiházi troll, mert maga az is!

(Különben is, másik nicknevével poénkodni poénos dolog, aki ezen nem tud őszintén, szívből kacagni, az nem értékeli az intellektuális humort, mert nem is érti, mert annyi esze sincs, mint egy taliga aprómajomnak.)

Manyecska. 2016.07.07. 15:04:46

@Dávid András: a kutya fogyasztott!! Sok sört. @Terézágyú: az én kutyámat simogatni sem lehet bármikor mer simán odakap aki hirtelen nyúl hozzá, meg hörög..:D nemhogy rúgni..jó kutya az a kis 10 kg-os plüssköcsög..

Manyecska. 2016.07.07. 15:06:12

@Rongyosgárda: szerintem ő is betojt..ma kérdeztem a portást miért bontják a parkolót aszongya: "kábelt fektetnek" mondom és ezt miért kell az utcán???

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 15:07:43

@Terézágyú: miért kellene a te nézeteidet nekem szégyellnem? ebbe má' megint belezavarodtál mint cerkóf a cérnába.
szerintem maradjunk annyiban, hogy kutyát nem rugdosunk mer baromira nem decens viselkedésforma. ha megtámad és le akarja harapni a kezed akkor elnézhető, de itt nem ez volt a szitu.

2016.07.07. 15:09:47

@ROTFL Manó: Ön uram, keresse fel a szülőanyját, és kérjen bocsánatot tőle, amiért szégyent hozott rá! Nem tudom elképzelni ugyanis, hogy ilyen faszparasztnak nevelte, amilyenné vált mostanra.
(Ja, értem, neked az intelleketuális humor netovábbja, ha más nevén viccelődsz. Fábry fingós poénjai meg a kedvenceid, ezek szerint. Végül is, igazad van, mivel azok számára akiknek az IQ-ja az 50-et sem éri el, pont mint neked, az ilyen jellegű, 3 évesek szellemi színvonalára jellemző "poénok" jelentik az "intellektuális humort".)

2016.07.07. 15:12:42

@sugargiraffusplumps.: Mna, mondjuk, ha megtámad, és le akarja harapni a kezem, akkor nemhogy hogy elnézhető, de jogos olyat rúgni abba a büdös dögbe, hogy belepusztuljon. Közvetlenül utána meg a gazdájába is ugyanakkorát.

ööö,izé 2016.07.07. 15:13:23

@Pink Petsch: A zsidófészekben jó a helyzet??? Egy kezeden nem tudod megszámolni a járda közepén(!) lévő kutyaszart, ami már szét van kenve. Mert siet a szerencsétlen, gyanútlan, belelép és utána húzza a cipőjét, próbálja ledörzsölni, métereken át látszik a szarcsík. A cipőtalp réseiből örökkévalóság kikapirgálni azt a bűzt, ha a melóhelyen szőnyegpadló van az még durvább, a kollégák megköszönik. Vagy az autódat okádod össze ha egy ilyen után vezetned kell.
Szóval, én megfogadtam, ha meglátok egy járdára szarató gazdát, úgy, de úgy fejen vágom, ahogyan csak tudom. És nem a kutyust. Mert az semmiről, de semmiről nem tehet. A gyáva, sunyi pékfaszi meg adjon hálát, hogy nem egy hozzám hasonló állatszerető elmebetegbe botlott. Ő most kórházban lenne, én meg szabadlábon védekezhetnék, mert az ezer%, hogy nekiugrottam volna. Egyáltalán hogy merte ezt megcsinálni? Az utca közterület, ráadásul a legtöbb húgy az esti sétáltatás közben kerül oda, amikor a pékség zárva.
És nem, szerintem se szabadna utcán ürítenie sem embernek, sem állatnak, többek között mert az épületek és az autók is mind más ember tulajdonai.

Manyecska. 2016.07.07. 15:14:25

@Rongyosgárda: de viszont a kutya imádja a Japánkertet, minden virágot egyesével megszagol de pl. azt a mondatot ismeri hogy "nem hugyozzuk le a virágot a qrwaéletbe!.."

2016.07.07. 15:17:50

@ööö,izé: A "zsidófészek" kifejezéssel máris elástad magad. Trollkodj máshol, mondjuk a kurucon ezzel a dumával.
Mellesleg, kevered a kerületeket, de hát hülye is vagy, nemcsak antiszemta.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 15:19:01

@Pink Petsch: na igen. bár felészaladni és ráüvölteni nem jobb? állítólag attól megijednek.

2016.07.07. 15:22:47

@sugargiraffusplumps.: Én azért nem próbálnám ki IRL ezt az "állítólagot", ha a kezem létépése lenne az alternatíva, ha mégsem jönne be. De lehet te vakmerőbb vagy ;)

Rongyosgárda 2016.07.07. 15:26:58

@Pink Petsch: ha a VII. kerről beszél, akkor végülis igaza van. Én is laktam ott, a Városliget mellett... botrány, hogy mennyi kutyagitt van a járdákon. Sajnos a környéken lakók nem vitték el a szemben lévő ligetre a kutyát (otthagyni a szart ott is prosztóság, de azért a fűbe csak nem gázol az ember mindennap), hanem megálltak a kapualjban egy papucsban és megvárták, míg fifike odakullant a járdára, aztán nyomás fel szulejmán ismétlést nézni.

Rongyosgárda 2016.07.07. 15:29:56

@Manyecs: "de pl. azt a mondatot ismeri hogy "nem hugyozzuk le a virágot a qrwaéletbe!...mert jön a kertész és lerúg bazmeg" az ilyen összetett mondatokat és ok-okozati összefüggéseket is érti? :)

2016.07.07. 15:33:06

@Rongyosgárda: Újlipótról beszél. Az meg nagyon nem a VII. kerület. Az a XIII. kerület (tudod, a Jászai térnél), és bár '44-ben a hozzá hasonló antiszemiták abból a kerületből, az ideig-óráig védett házakból hurcolták el a zsidókat a Duna-partra és a munkatáborokba, Újlipót nem igazán volt zsidó kerület soha.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 15:35:30

@Pink Petsch: nem vagyok túl vakmerő, pláne ha támadó kutya állna velem szemben. mondjuk ha kicsi kutyát el lehet hessenteni, de fogalmam sincs mi csinálnék egy ötvenkilóssal. azt ugyan hiába rugdalják.

Rongyosgárda 2016.07.07. 15:36:07

@Pink Petsch: Hoppá, eszkuzálom magam. Én a "körülírásából" a hétkerre asszociáltam, lemaradtam valahol :D
Az ottani kutyaszaros állapotokról nem tudok nyilatkozni, egyébről meg nem akarok, ti harcotok!
PÁCSE

2016.07.07. 15:41:34

@sugargiraffusplumps.: A kutyakiképző haverom szerint egy 50+ kilós döggel egy esélyed van: közvetlenül mielőtt ugrik , a földre veted magad, és teljes erőből hason rúgod, mikor szállófélben van. Nem szívesen próbálnám ki ....
No persze, a harci gáz vagy a sörétes mellett ;)

2016.07.07. 15:44:50

@Rongyosgárda: Arra a kommentemre reagált a gyökér, amiben én Újlipótról írtam, illetve az ottani kutyás helyzetről. Szóval, eltéveszthetetlenül Újlipótra értette a "zsidófészek" kifejezést.
Mellesleg egy ilyennel, harcoljon a Moszad. Csak, hogy érezze a törődést! :PPP

KaTe 2016.07.07. 15:48:38

Tegnap lecsaptam egy szúnyogot, csak úgy spriccelt belőle a vér szanaszét a földön.
Előző nap meg egy légynek téptem le a szárnyait miután itt zümmögött körülöttem vagy 10 percet.

Kedves állatvédők! Mikor és hol lesz a nyilvános akasztásom?

Rongyosgárda 2016.07.07. 15:51:38

@Pink Petsch: jólvan, engeggyük el, a moszattal már kissé túltoltad te is ;)
@KaTe: gyorsan szervezek egy fészbukeseményt és nyilvánosan megkövezünk (persze nem kövek lesznek, hanem száraz kutyagitt).

2016.07.07. 15:56:50

@Rongyosgárda: Költői túlzás kategóriában indult a moszat. Én elengedem, naná, pláne, ha ettől Föld körülire áll, és sose talál ide vissza.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 16:10:45

@Rongyosgárda: miért száraz? legyen csak friss, meleg.
nem illendő dolog lejárt szavatosságú matériával dolgozni.

Rongyosgárda 2016.07.07. 16:21:05

@sugargiraffusplumps.: az csak szétkenődik ("placcsan"), de fizikai behatásból eredő fájdalmat nem generál. Mivel a száraz végtermék halmazállapotra szilárdabb, mint a frissen kitermelt salakanyag, így megfelelő sebességgel ütköztetve az alany bőrfelületére, annál idegvégződési reakciót (azaz fájdalmat) idézhetünk elő.
Ennél szakmaibban nem tudom leírni, hogy "ha megb@sznak száraz szarral az jobban fáj, mint a hígfos"... bocsánat :(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.07. 16:26:24

@Rongyosgárda: esetleg még folytonossági hiányt is okozhat a cerebrum vékony burkán.
szerintem hozom a szakállamat!!

2016.07.07. 16:30:31

@sugargiraffusplumps.: Az hát :D Rohadt jó reflexek kellenek hozzá, állítólag. Szóval, mint említettem, inkább nem próbálnám ki :DDD

Dikusz 2016.07.07. 16:56:33

@Pink Petsch: a nevemben is elküldheted akárhová trollkodni. Abban a kerületben nőttem fel. Mondhatni a "szülővárosom" a környék. Mindenki érzékeny arra ha azt a várost, kerületet szidalmazzák, ahol született, én is. Régóta nem ott lakom, de máig szívesen gondolok vissza a környékre. A Rottenbiller utcában laktam, ez az utca volt az egyik határa a mára már feledésbe merült "Csikágó"-nak. Mondjuk öööizét elküldtem volna szétnézni a korabeli Verseny utca - Százház utca környékére sötétedés után, kíváncsi lennék mennyire lett volna nagy arca.

2016.07.07. 17:25:15

@Dikusz: Áh, egy ostoba majom.
Huhh, én ugyan nemrég költöztem a kerületbe, és belsőbb részére, a Pozsonyi környékére, de olvastam anno Békés Pál könyvét, és bejártam a környéket. Nagyon tetszik e kerület, a budapesti kerületek közül talán a leginkább.

Rongyosgárda 2016.07.07. 17:30:28

@Dikusz: bocsánatot kívánok, de Rottenbiller u. az pont 7.ker, Erzsébetváros, nem?
Újlipótban nem láttam olyant... :/ (öhömm: egykor.hu/budapest-vii--kerulet/csikago/2955)
őőőő: 1. pont :)

Rongyosgárda 2016.07.07. 17:32:14

@Dikusz: Amúgy a Verseny-Százház köze tényleg dzsungel, ősemberekkel... Én a Marek Józsefban laktam, nagyonközel a Dózsához.

2016.07.07. 17:44:57

@Rongyosgárda: Izabella/Rottenbiller a XIII. kerület szomszédságában van ... szerintem erre érthette Dikusz, amikor a környékről beszélt.

ööö,izé 2016.07.07. 18:23:24

@Pink Petsch: Miért, Újlipótváros mi, te túltájékozott? Látszik, hogy csak az évi egy hajhosszabbításodra mész "újlipótba", ezért fogalmad nincs az ott élő kolóniáról. Komolyan, ekkora egy ütődött birka vagy b+, hát ha egy ilyen mondja megyek és azonnal elásom magam. Csak várd ki.
De előtte írd már meg, hogy mitől vagy ilyen túlérzékeny, hivatásos rettegő? Mert ez a hozzászólásod olyan elmebeteg Dániel Péteres volt, akiktől magyar-zsidó irtózik mint a pestistől. De tudod mit, csak így tovább:-)! Had röhögjek rajtad egy kicsit.

2016.07.07. 18:25:50

@ööö,izé: Ide figyelj, te idióta, kibaszott troll. Takarodj le rólam, és takarodj el a gyűlölködésedel a kurucra, vagy a jó kurva anyádba.
Felfogtad, te senkiházi faszfej?

ööö,izé 2016.07.07. 18:32:42

@Dikusz: akkor valami nagy baj van a fejecskédben, az újlipóti rottenbiller/verseny utcával láthatom mekkora egy hazafi vagy aki utolsó szögletig ismeri a szülőföldjét, amit aztán utolsó csepp véréig védelmez is.
Ekkora égést :-)
De, ha visszaköltöztél a nem tudod hova, hívjál már meg, ha már ekkora majom vagyok, te leszel a buli ásza akinél egy majom a műsor. Mondjuk zenére a nappali közepén szarok és utána szétdobálom a vendégekre. Mindezt gázsi nélkül, csak mert bírlak.

ööö,izé 2016.07.07. 18:41:08

@Pink Petsch: de annyira leégetted magad, kérlek írjál még valami földrajzosat, olyan jól megy:-)))
De légyszi ilyen kedvesen, csak semmi gyűlölködés, csak annyi ami a te soraidban van.
/Ember, nézz már magadra, nézd meg hogy kijött belőled az állat, úszol a trágyalében, mindezt egy vélt sérelemért és ahelyett, hogy beismernéd, benézted. Én elfogadom a bocsánatkérést, nem te lennél itt az első. De egyelőre úgy tűnik, hogy te nem vagy teljesen normális. Nagyon labilis vagy és gyengék az idegeid. Kérjél segítséget szakembertől, vagy rendezd a problémáidat, mert rámész nagyon hamar :-( /

Dikusz 2016.07.07. 18:57:26

@Pink Petsch: remélem nem rám gondoltál, mint ostoba majomra? :)))

Nem arra értettem, hogy a XIII.kerület szomszédságában van, de tényleg félreérthetően írtam. Annyira gyagyás a korom ellenére sem vagyok még hogy ne tudjam, a Rottenbiller utca a VII.kerületben van:D

2016.07.07. 19:03:08

@Dikusz: Nem, arra teljesen hülye trollra, aki azt hiszi beleugrathat egy jó kis zsidózásba, és végre onanizálhat egyet ennek örömére ;).
Meg voltam győződve róla, hogy tisztában vagy vele, hogy a Rottenbiller hányadik kerületben van. Igen nehezen összetéveszthető utcanév ;) Úgy értettem, hogy Újlipótra gondoltál, mint "környékre", merthogy a szomszéd kerület.

Dikusz 2016.07.07. 19:17:25

@Rongyosgárda: ismételni tudom csak, félreérthetően írtam, jelezni kellett volna a kerületet.
Tényleg igaz az 1. pont :))), megyek is mindjárt a sarokba térdepetyülni, és hamut is szórok a fejemre.

Gyerekkoromban (nagyon régen volt), arra emlékszem, hogy amikor sétáltunk a környéken, akkor a Verseny utca felé nem nagyon volt ajánlatos menni. Akkor az István utcának még más volt a neve, meg a Liget fasornak is. A Rottenbiller utca - Dembinszky utca sarkán (saroktól a második ház) laktam. Sokat sétáltunk, játszottunk a Városligetben, jártunk felétek is. :)

Dikusz 2016.07.07. 19:25:07

@ööö,izé: először nem értettem azt a stílust amiben válaszoltál, tulajdonképpen jogos. Nem szoktam vitába szállni kommentelés közben senkivel, most is csak azért írok, mert az valóban hiba volt, hogy nem írtam a kerületet. Mint mondtam már, annyira még nem hülyültem meg, hogy ne tudjam melyik kerületben van a Rottenbiller utca. Így már rendben van?

ööö,izé 2016.07.07. 19:34:40

@Pink Petsch: Ha újhéberül vagy jiddisül írnád az sokat lendítene az ügyön:-). Nagyon tetszel nekem, a másodpercek alatt idegileg széteső nyomorult, ilyen szerencsétlent azért ritkán látok. Hát had élvezzem ahogy a hátadon pörögsz! Egy pillanat alatt csivitelő lánykából mocskosszájú ordenáré klozet lettél. Családi gondok, apa korán lelépett, anya elhanyagolt, rossz társaság, mi történt? Szerintem betalálok azzal is, ha azt írom, hogy a friss költözésed oka, hogy a rosszlányokon hirdesd magad, a legtöbb ugyanis a 13-ból hirdet. Amíg te sétálsz, és fedezed fel a napsütést a Pozsonyin, Tátrán, addig a kolléganőid terminusban vannak, és a vebkamerás lányok is ott dolgoznak. Ha tudnád hányan csengettek be tévedésből, vagy kértek útbaigazítást. Ha kell kis mellékes adjak pontos címet, vagy már elkéstem? Megmondom neked az őszintét, amilyen balfasz vagyok idő kellett, hogy rájöjjek mi a szitu, hogy adott céget csak kurvák keresnek... Ja, hogy ebből arra is rájöhettél, ha önállóan lenne annyi eszed, hogy (12 évet) laktam a ZSIDÓFÉSZEKBEN, ami kifejezést ott helyben, az érintettektől hallottam. Ők semmi sértőt nem láttak ebbe, szóval mostmár láthatod, hogy a pszichiátriai gondjaid mellett mennyire, de mennyire ostoba vagy. És, csak, hogy lásd a jószándékot: a vendégek előtt csak akkor beszélj mocskosul, ha fizetnek érte, egyébként nagyon hamar a Gubacsi úti lányok között találod magad. Oda pedig hosszú a 13-ból a "munkába" járás.

2016.07.07. 19:37:57

@ööö,izé: Nem, nem értesz az anyanyelveden sem.
Mellesleg felesleges ennyit írnod, nem olvastam el egyetlen betűt sem.

ROTFL Manó 2016.07.07. 20:23:02

@Pink Petsch: Én elolvastam és nekem tetszik, Pöcsike.

^LutheR^ 2016.07.07. 21:34:10

Miután oda piszkított a kutyád, és nem is állt szándékodban az eredeti állapotot visszaállítani, részedről a "gyökér" jelző alkalmazása egyáltalán nem indokolt, visszás.

Rongyosgárda 2016.07.07. 22:11:55

NA mostmár mindenki nyugodjon meg a pitsába! Nem kell zsidózni és ezen nem kell sértődni... @Dikusz: megbocsájtok, jobbak is tévedhetnek
@Pink Petsch: @ööö,izé: nyugivan :D
szeressük egymást, de főleg engem... most szervÍÍÍzeltem le egy forrófejű és bungee-jumpingolt dellt és már arról írok... ennek örömére veresbortól derűs a kedvem, örüljetek velem

Reactor 2016.07.08. 00:17:10

A kutyahugyos téma nem új, már Demszky-féreg ideje alatt is előkerült, aki persze minden kampány előtt megesküdött égre-földre, hogy namostaztán TÉLLEG fog tenni valamit a mindent elborító kutyapiszok ellen, aztán jól megfontolt érdekből mégse tett soha semmit, mert hát szükség volt a 400 ezer kutyatartó szavazataira. Nem tudom, saját magán kívül kit sikerült becsapnia, de vélhetően ez is hozzájárult ahhoz, hogy a lőtéri kutyának se hiányzik. Most, Tarlós alatt valamelyest tényleg javult a helyzet, azelőtt az ember kénytelen volt lesütött szemmel, matrózlépésben járni, különösen az olvadások után tavasszal, mert szó szerint terítve volt a város kutyaszarral, még a műútra is jutott belőle (na azt hogy hozták össze? Kivezette a főút kellős közepére és ott szaratta meg?)

Elnézést, ha kicsit off-topic, de arról se érdemes megfeledkezni, hogy a népesség egy elég jelentős hányada követi a kutyák által képviselt trendet. Itt a Homáron is volt Siófokos fárahugyozós cikk, ám nemrég akadtam rá erre a gyöngyszemre, jó olvasgatást (izé, olvaZSgatást!!!) mindenkinek:

mediapanda.blog.hu/2013/10/18/budapest_a_hugyszag_fovarosa

Ha olvassátok a kommenteket, fel fog tűnni hogy pár embernek teljesen természetes, hogy ott könnyít magán így vagy úgy, ahol néki jólesik, aztán amikor felelősségre vonják, felháborodva közli, hogy "hámme' a kutyások...". Ha a kutya szarhat/vizelhet az utcán, akkor neki is szabad. Semmi gond nincs, nye problemá, akkor lakjon kutyaházban, rágcsáljon csontot és szárazkenyeret, ugye aki A-t mond, mondjon B-t is. Ahogy Aladdin mondta Jaffar-nak, amikor mindenható dzsinn akart lenni: "Azzal más is együtt jár..."

On-topic: Relative sok kutyavécé és kutyafuttató épült ki a közelmúltban, ha a gazdinak nincs ingerenciája, hogy odáig vigye a kedvencét, akit elvileg szeret, akkor az a gazdit minősíti. Az "elme'ek vásárolni meg ügyet intézni, a kutya meg intézze a dógát ahova akarja" eléggé proli, balkáni felfogás, de hát egyesek nyilván ott éreznék jól magukat.

FDToth 2016.07.08. 07:53:32

Az mas ha belerugsz es na ha labbal arrebrakod. Sk kutyas gazda nem huzza vissza az allatat, az pedig odajon es pl neked dorgolodzik, megszagol, megnyal, stb. Ezt elkerulven elofordul h labbal picit arrabb lehet lokni az allatot. Ha pedig patkany meretu az allat, akkor figyelni kell, nehogy ratapossal.

Manyecska. 2016.07.08. 08:34:17

Ez besza-behu, kutya vs. lépcső olx
www.youtube.com/embed/gghfoRKVPCo?rel=0
@Reactor: kellene még biciklis-kutya csoport is na az aztán tényleg mindennek a teteje lenne! Tegnap simán szőkecica becikázott a szűk járdán ötünk közé -mer ő jött mink meg csak a zebrához mentünk sebaj- nagy svunggal milyen jó lesz bevágni harminc centi résen a sok suttyó paraszt gyalogos közé, igen ám csak épp akkor váltottam "véletlen" táskát, azt a fejet!!! kicsikét megingott a zegyensúlya. Ezek tényleg hol élnek?? annyáér nem bír megállni én mindig megállok ha sokan jönnek a járdán. A járdán vaze. Ja.

joska61 2016.07.08. 10:31:26

"pont, ahogy egy vásárlóval illik" Itt nem vásárló voltál, hanem az élelmiszerbolt elé kutyát hugyoztató.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.08. 12:39:16

amúgy ezen a fotón a pékség egy lerobbant dél-venezuelai árvaháznak néz ki.
ha ennyire igényes a tulaj akkor miért nem pimpítja ki ezt a retkes disznóólat amit pékségnek hív?

juhaszvik 2016.07.08. 13:22:39

kicsit megkésve (bsszus, mennyi komment): ha valakit arcon hugyoznak, még akkor sem rúghat bele a másikba, mivel erőszakot jogszerűen csak önvédelemből és csak arányosan lehet alkalmazni (rendőr, határőr stb. kivétel). persze ha pl. a fulladás esete áll fenn, és máshogy nem tud előle menekülni, akkor lehet rúgni.
és mielőtt: a pék ettől még nem hugyozhatja le se a kutya, se a gazdi házát.

pöndörödő macskaseggszőr 2016.07.09. 20:08:22

Akárkit látnék belerúgni egy kutyába, beküldeném az orrát az agyába.... állatot nem bántunk, embert nyugodtan......

gyedmaróz 2016.07.12. 19:16:05

Érdekes problémát vet fel ez a kutyabrunzolási ügy. Az elhivatott, modern, felvilágosult kutyatartók kis zacskóval feltakarítják a kutya többé-kevésbé szilárd outputját.
Na de mi van a folyékonnyal? Láttam már olyan kapualji kerékvető kőről csörgedező húgypatakot, mely méltán emelte székesfővárosunk világvárosi fényét. A kutya ugyanis hajlamos a "felüljelölésre" ezáltal egy-egy ponton kumulálódik több kutya ilyen jellegű produktuma. A jelenséggel szemben a gazdi túl sok mindent nem tud tenni.
Nekem az a véleményem, hogy a városi kutyatartást be kéne tiltani. (Ezt nem vitaindítónak szántam.)

Hedley Lamarr 2016.07.12. 22:39:00

hogyan kapcsolódik a fogyasztóvédelemhez egy hugyozó kutya?
legközelebb feltöltök egy képet egy épületről ahol feltehetőleg ember lakik, aki a parkolóhelyemre állt, kb. ilyen szinten lehetne cikkezni még.

Potpolett 2016.07.13. 07:36:19

Én egyetértek a posztolóval, csak az nem vili, miért akart bemenni abba a pékségbe, ahol a bunkó eladó (pék?) megrúgta a kutyáját és undorítóan viselkedett vele? Biztos a külvárosban sem csak egy pékség van azért, hogy rákényszerüljön az ember.

zsiroskenyer8686 2016.07.13. 09:41:54

A kutyások amúgy fizetnek valamilyen különadót?

Manyecska. 2016.07.20. 08:10:34

@zsiroskenyer8686: hát, évtizedekig ebadót, most csippelés volt, bünti 45.000 minimum, nyugoggy meg.
süti beállítások módosítása