Tékozló Homár

Ember legyen a talpán, aki kibogozza, hogy mit is akar mondani a Mobilbirodalom

2016.08.04. 09:35 | Homár Hilda | 40 komment

jk.png

Az, hogy a Mobilbirodalom olyan stílusban levelezik ügyfeleivel, mint más a haverjaival, szórakoztatóan furcsa csak, mert elsősorban mégiscsak mobilértékesítés és szervizelés az ő munkájuk, de hogy utóbbit se végezzék el rendesen, azért az elég gáz.

Kedves Homár!

Szeretném megosztani veled történetemet azzal kapcsolatban, hogy a Mobilbirodalom Kft. hogyan (nem) javít garanciális mobilkészüléket.

Történt, hogy 2015 januárjában vásároltam tőlük egy Sony Xperia M2 Aqua készüléket, ami tökéletesen működött. A készüléket egy újabb vásárlása miatt terveztem eladni és gondoltam eladás előtt beadom a szervizbe, hogy a töltőfedél és az alján található „hangszórómatrica” hiányát pótolják (mindkettő típushiba, hogy leesik a készülékről).

A készüléket 2016.05.30-án adtam le a központi szervizben, ahol a hölgy arról tájékoztatott, hogy körülbelül kettő hét alatt elkészül, én magamban azért 30 nappal számoltam. Két hét elteltével érdeklődtem, hogy sikerült-e megjavítani, de mondták, hogy várjak türelemmel, hamarosan készen lesz.

A 30 nap leteltével június 29-én felhívtam őket, ekkor Máté nevű kollégájuk arról tájékoztatott, hogy a telefon július 1-én már készen lesz, de mivel aznap dolgoztam, így csak július 4-én tudtam bemenni a készülékért, ekkor nagy meglepetésemre arról tájékoztatott a szervizes hölgy, hogy a telefonom még nem érkezett meg. A helyszínen kérésemre rögtön hívta mobilon a főnökét, akit nem tudott elérni, ekkor kértem a vásárlók könyvét, hogy írásban is jelezzem, hogy ezért az akciójukért július 7-én ingyen kiszállítást szeretnék kérni a címemre, mivel a készüléket szeretném aznap eladni.

Vásárlók könyve hiányában kértem, hogy írjon erről egy pár mondatot és szeretnék kérni rá egy cégpecsétet, de a jegyzőkönyv írása közben hívta a főnöke, aki biztosította kolléganőjét arról, hogy ő aznap átveszi a telefont és csütörtökön kiszállítják a címemre.

Csütörtökön futár délután négykor még sehol, gondoltam felhívom a mobilcéget, de megnyugtattak, hogy a Royal Futárszolgálat még este nyolckor is dolgozik, várjak türelemmel (hozzáteszem én aznap csak ezért maradtam otthon, hogy barátomnak este el tudjam adni a készüléket). A telefon sajnos aznap nem az én kezemben pihent le. Közben bánatomat tetézve utánajártam a Royal Futár cégnek és sajnos nem találtam bizalomgerjesztő dolgokat…

Másnap telefonáltam a feladónak, hogy szeretnék kérni egy csomagszámot, hogy tudjak érdeklődni a futárcégnél, valamint kértem, hogy az ügyvezető úrral beszélhessek. Megígérték, hogy továbbítják kérésemet és fog majd hívni, majd Bea nevű kollégájuk arról tájékoztatott, hogy ők szerződött partnerek a futárcéggel és ezért nincsen soha csomagszám, csak a cím, hát gondoltam ez elég furcsa (mivel logisztikát tanultam), sőt szinte lehetetlen, de a mai világban bármi megtörténhet.

Felhívtam a Royal Futárszolgálatot, elmeséltem bánatomat, az ügyintéző hölgy szinte felkacagott, hogy ilyen butaságot még nem hallott, de azért nézzük meg a nevem és a címem alapján. Mit sem kell mondanom nem jártam sikerrel, de ekkor nagy meglepetésemre felajánlotta, hogy adjam meg a Mobilbirodalom számát és utánakérdez a csomagomnak, mivel ez hitelrontásnak minősül.

Másnap telefonált a hölgy, hogy rossz híre van, mert a csomag egyáltalán nem került feladásra.

Ekkor írtam levelet a Mobil Birodalomnak, hogy szeretnék egy új készüléket vagy a készülék 50%-át megkapni, de mivel ők ebben nem dönthetnek várnak az ügyvezető döntésére. Következő hétfőn július 11-én, újra bementem az átvevőpontjukra ahol újból megkérdeztem, hogy van-e vásárlók könyve, a hölgy azt felelte, hogy a főnöke azt mondta, mivel ők online áruháznak minősülnek és ez csak átvevő pont, itt nem kell. Ekkor kértem, hogy ezt jegyzőkönyvezze le nekem és szeretnék kérni egy pecsétet is, valamint írja is alá. A hölgy segítőkész volt és azt is beleírta, hogy a főnöke július 7-re ígérte a telefon kiszállítását.

Itt újból kértem, hogy az ügyvezető hívjon fel, majd újfent hívtam a weboldalukon található számot és azt mondták, hogy hozzájuk egy futár van kirendelve és mindig vannak nála olyan csomagok, amiket nem vitt ki és ezt hozzájuk viszi vissza. Ezzel az információval szintén felhívtam a Royal Futárt, akik azt mondták, hogy ezeket a csomagokat az úgynevezett depóban tárolják és a futárok nem cipelnek magukkal át nem vett csomagokat. Kérésemre ezen információkat, valamint azt, hogy nem lett feladva csomag a nevemre írásba is adták és arról tájékoztatott a hölgy, hogy a Mobilbirodalom Kft-nek több ilyen esete is folyamatban van.

Ezt követően írtam a Mobilbirodalomnak, hogy mégis hol van a csomag, ekkor még mindig azt állították, hogy a futárnál. Próbáltam őket telefonon elérni, hogy magyarázatot kapjak erre az anomáliára, de nem vették fel, így írtam egy SMS-t, hogy akkor én feljelentést teszek a rendőrségen, mivel ők odaadták a telefont a Royal Futárnak, a futár meg azt mondta, hogy nem, ergo valakinél ott van a telefonom. Ekkor rögtön jött egy email, hogy az ügyvezető beszélt a szervizzel és a telefonom nem ment át a teszteken ezért szerepel a feladási listán, de mégsem került feladásra. (Ezt az email-t bemásolom, hogy hihető legyen, mert itt már kínomban nevettem).

screenshot_2016-08-03_18_25_28.png

A történet néhol olyan kusza, hogy én sem értem egyes részeit. Az ügyvezető úrban annyi tisztesség nem volt, hogy három hét alatt felhívjon kérésemre. Legutolsó email váltásom Július 18-a óta annyi a céggel, hogy van egy ígéretem arra, hogy kapok egy újabb készüléket, de hogy mikor, senki sem tudja pedig már Július 27 van…..

Ezen felül van nálam a Royal futártól egy dokumentum, hogy csomag nem lett feladva részemre, 12 db email a Mobilbirodalomtól, ahol ígérgetnek, valamint egy másik dokumentum arról, amit első alkalommal ígértek és nem teljesítették, valamint arról, hogy nincs vásárlók könyve. Ezeket a vicc kedvéért megtalálod a mellékletben

Ha sikerült a végére érnem, akkor azt is megírom neked.

Üdvözlettel:

Tibor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kzsolt 2016.08.04. 09:41:37

Gondolom már rég eladták azt a készüléket újra.

Baldrick68 2016.08.04. 09:47:17

Ez a Mobil birodalom valami sufni cég?

sáros_tehén 2016.08.04. 10:01:06

Vajon miért nem lep meg, hogy egy adócsaló sufni gsm bolt hazudik?

Antalbaba 2016.08.04. 10:07:30

Fonogatom az agytekervényeimet, de ez egyszerűen... Jelentsd már fel őket, ez viccnek is rossz:-( A vásárlók könyvéről meg nyilatkozzon vki hozzáértő!

sáros_tehén 2016.08.04. 10:09:26

Na akkor egy két információ:
mobilbirodalom.com szerint a cég:

Mobil Device Solutions Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-275856
Cégforma: Korlátolt felelősségű társaság
Bejegyezve: 2016/01/05

Viszont az oldalon több helyen is mobilbirodalom.hu van írva. Gondolom ez is hozzájuk köthető. (régi weboldalon nem írták át mindenhol)
A mobilbirodalom.hu tulajdonosa a Me communication Korlátolt Felelősségű Társaság amelyik éppen kényszertörlés alatt van.
Törlés hatálya: 2016/03/12
Törlés módja: hivatalból

Micsoda véletlenek.
Akar még valaki tőlük vásárolni?

The Crazy One 3om 2016.08.04. 10:18:25

játszunk asszociációds játékot? Kinek milyen vicc jut eszébe medvéről és vadászról?

FDToth 2016.08.04. 10:25:59

Alapszabaly h ilyen sufni gsm, sajat garancias cegektol nem veszunk, hiszen kb evente valtozik a mukodteto ceg... De jo nagy hulye volt gyintezo h igy leirta h nincs vasarlok konyve, durva buntit fognak kapni (persze ha gvti nem csak dumal, hanem cselekszik is)

Manyecska. 2016.08.04. 10:30:06

@The Crazy One harmadik regisztrációja: az hogy tegnap este a párna alatt volt a mobil szerintem a karommal nyomogattam később aztán jött is pár gratuláló sms/viber mert pár embert felhívhattunk közben. nem kamu. :DD Nekem pont ilyen sufni bolt kellene mert nem lehet kapni régi telefonhoz fülhallgatót ..:)

The Crazy One 3om 2016.08.04. 10:39:50

@FDToth: azt fogja mondani a sufni főnöke, hogy az csak átvevőhely. Leadod és átveszed a reklamációkat. Műhely. Raktár. Ott nem kell. Kereskedelmi tevékenységet a boltban folytatnak, ott meg tuti ki van akasztva, mert ezen nem múlhat. Bullshit az egész, legyen kinn, ha beleírnak, akkor válaszolsz rá.
@Manyecs: aladárnál nézted már?

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 10:46:13

húdöfákkiz mobilbirodalom?
mellesleg: vadász, vadász ... sufnicég kezébe adod? bátor vagy mond6om.
amúgy nekem sincs jobb ötletem. Sündörség, és lopás/hűtlen kezelés / sikkasztás alapos gyanújával feljelentés. A telefon értéke pedig 50.000 HUF felett van, ha kérdezik. (különben csak szabálysértés, azzal meg nem foglalkoznak).
'B' terv. A royal szerint több ilyen ügy is van. No, akkor a royaltól elkérni az email címeket, vagy rajtuk keresztül felvenni a kapcsolatot a többi érintettel, és együttesen feljelenteni. Úgy már üzletszerűen elkövetettnek minősül, magasabb a büntetési tétel, és talán foglalkoznak is az üggyel.

Manyecska. 2016.08.04. 11:54:39

Lassan ki lehetne adni a Vadászok Évkönyvét, ellenben../Nagy Magyar Parasztkönyv/

Mérgező Hulladék 2016.08.04. 12:24:43

Mi ebben a "vadászság"? Vett tőlük egy telefont, ami jól működött, majd másfél év után leadta a szervizbe, hogy két apróságot megjavítsanak rajta, itt kezdődtek a problémák. Azóta is ezeket próbálja megoldani, nem vett tőlük igénybe semmi mást.
Egy kicsit már agyatokra ment a homározás.

Manyecska. 2016.08.04. 12:36:34

@Mérgező Hulladék: nem kicsit..Tamkó-Sirató verseire emlékeztet...

The Crazy One 3om 2016.08.04. 12:47:06

@Mérgező Hulladék: elképzelésed sincs, hogy miért is a poszter?

Mérgező Hulladék 2016.08.04. 13:17:46

@The Crazy One harmadik regisztrációja: maradjunk annyiban, hogy szerintem túl tágnak veszed ezt a kategóriát. Akkor vadászoztam volna le, ha ezek után náluk vesz egy másik telefont, és azzal is megszívja valahogy...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 13:20:04

@Mérgező Hulladék: "Egy kicsit már agyatokra ment a homározás."
Az ki vanzárva merénazt nemtudom :P
A vadászság ebben az esetben az, hogy van márkaszerviz, úgy konkrétan én kettőhöz kopogtatnék be:
sonyszerviz.hu, ill. fixdirect.hu
nem pedig egy noname "dzsunka"szervizbe. Mellesleg, telefonra nem kizárt, hogy 2 év a garancia (konkrétan nem ismerem a sony hozáállását, a samsung 2 évet ad), ha garis volt, és belebarmolt (nem kell a szar duma, hogy szerviz, nem barmol bele, láttam már ennél cifrább dolgot is) valaki, akkor a még hátralévő fél év ugrott.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 13:24:05

@sáros_tehén: ÉNÉNÉN! Hol lehet sorbaállni a szopóálarcért? :)

Nick-son 2016.08.04. 13:38:15

@Mérgező Hulladék:

Igazad van. Egyeseknek az agyukra ment ez biztos.

CID.. 2016.08.04. 15:15:48

Mit levelezik te szerencsecsomag Hilda, azt a nyamvadt cetlit az átvevőponton kapta a poszter.

Egyébként, meg is érdemli a szivatást, ki az az idióta aki nevenincs helyről rendel mobilt, 10-20 %-os megtakarítás miatt.
És igen, ha nincs értékesítés, nem kell vásárlók könyve.

Bombaló 2016.08.04. 15:51:30

@CID..: De legalább occó vót. Én nem lennék Tibor barátja. Alig szerzi vissza a kütyüt egy ilyen helyről, de már nekem akarja eladni. Hát én vadász nem leszek. :)

bounty112 2016.08.04. 17:18:49

Gondolom hamarosan megszűnik az aktuális kamucégük jogutód nélkül, ezért addig ki akarják húzni már kiadások nélkül. Utána meg cseszheted.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 17:55:15

@CID..: két dologban tévedsz. Egyrészt nem készüléket, hanem (szerviz)szolgáltatást rendelt. Másrészt, a szolgáltatás értékesítése is értékesítés (abban már lehet hibás teljesítés, nem teljesítés, hűtlen kezelés, lopás, károkozás, etc.) , és így már lennie kellene vásárlók (vadászok) könyvének.

koprofágia 2016.08.04. 17:55:41

Egy webaruhaz atvevopontjan tenyleg nem kell panaszkonyv.
Persze ha van nyitvatartasi ido,es tele van az uzlet rendeles nelkul,azonnal atveheto aruval, akkor erosen kerdeses, hogy tenyleg atvevopontrol beszelunk-e ?

CID.. 2016.08.04. 18:08:54

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ott csak leadta a készüléket, másrészt garanciában, semmit nem fizetett.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 18:20:40

@CID..: éppenhogy nem garanciában. Ez egy sufnicég. Nem intéz garanciális javítást. Odaadta nekik, hogy javítsanak ki 2 hibát. Ahelyett, hogy márkaszervÍzbe vitte volna. Az viszont igaz, hogy nem fizetett semmit (még). Már ha a "rá fizetést" nem számítjuk :)

(atpi, hun vagy má'n, már 2x is leírtam csak a TE kedvedé', hogy szervÍz)

CID.. 2016.08.04. 18:32:28

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Gondolom azért nem márkaszervizben adta le, mert jó esetben szürke imporból származik, ezért úgy hajtották volna el, mint a nem kívánt magzatot.
Az, hogy sufnicég, egyértelmű. Érthetetlen számomra, miért kell ilyen helyen telefont venni...

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 18:42:15

@CID..: bakker ... szórok egy kis hamut a fejemre. Igazad van, tőlük vette, bevések magamnak szövegértésből egy 1/-t (egyes alá).
"2015 januárjában vásároltam tőlük egy Sony Xperia M2 Aqua"
Ettől még vihette volna márkaszervizbe.

"miért kell ilyen helyen telefont venni... "
Lehet, hogy mazochista? szereti a kihívásokat? :D

Karipapa01 2016.08.04. 19:06:24

Imádom a Homárt! Itt annyi tudományos, okos megmondóember van, hogy ha egymást a f..ra húznák elérne a Holdig :)
- miért a piacos Mária néninél veszek leveszöldséget, miért nem az Intermultinál, ahol áfás számlát is adnak, meg HACCP is van?
- miért a szomszéd házban üzemelő Szervíz BT-ben javíttatom a TV-met, miért nem a debreceni márkaszervízben?
- miért a buszmegálló melletti kisboltban veszek buszjegyet, miért nem a BKV-központban? Ha meg ott, akkor miért nem inkább a kisboltban?
- miért ott ebédelek ahol utál a pincér és miért nem máshol, ahol szintén...
Hölgyeim és Uraim! Lehet hisztizni a tükör előtt :D

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.08.04. 19:34:57

@Karipapa01: kevered a fazont a fa**oddal.
marikanéni irreleváns.

tv-javítás félig. Áruld már el. Mostanában néhány chip van a tv-ben. Ha szerencséd van, a tápegység 1-nél több alkatrészből áll, talán az javítható. Ha nincs, akkor az sem. A márkaszerviz sem tud mit csinálni, mint kicserélni a panelt.

Buszmegálló irreleváns. Ott már nem veszel jegyet.

Miért ott zabálsz, ahol utál a pincér? Meg is érdemled, hogy beleköp a levesedbe.

és végül: jobban járt volna a világ, ha téged is a nap keltett volna ki.

droctor (törölt) 2016.08.04. 20:25:53

Ez az ország nem a sufni cégek meg a mutyi miatt tart ott ahol, hanem a hülyék miatt, akik előbb tartják hibásnak a posztert mint a boltot ahol megszivatták. Majmok, így nem lesz rend ha a vásárlót ekézitek.

CID.. 2016.08.04. 20:39:32

@Karipapa01: Azért azt ugye elismered, hogy ha a poszter hivatalos forgalmazótól veszi a sunyiját, kizárt dolog, hogy így megszivassák ;)

@droctor: Nem, azért tart itt az ország, mert sokan baszni is akarnak, meg szűzek is akarnak maradni, így marad a szopás;)

KaTe 2016.08.05. 02:16:20

Rendeltem hűtőt az edigitalból, előre fizettem. Másnap kihozták, a futárok még be is cígölték a bejárati ajtóhoz és csak nagyon nehezen akarták elfogadni, hogy nem kell behozniuk a lakásba. Arról nem is beszélve, hogy egy francos karc vagy horpadás vagy bármilyen sérülés nem volt azon a fránya hűtőn. Ettől annyira rosszul éreztem magam, hogy még aznap rendeltem tőlük egy mosogatógépet is :( Remélem azzal lesz már valami homárra való!

Manyecska. 2016.08.05. 08:54:22

@CID..: :DDD egészen precíz megfogalmazás :D !@droctor: nem elég hogy a blogon csak ilyen sztorik vannak még mink is simizzük őket hát mivé lesz a nemzet puhapö..mindegy. ON :D

Bluemotion 2016.08.05. 11:08:46

Nagyon sokszor el lett már mondva, hogy nem vásárolunk a legolcsóbb cégtől, mert tuti megjárod. Minimum gyári garral kell venni, és persze, hogy ez drágább 20-30E Ft-al.
süti beállítások módosítása