Tékozló Homár

Még be se kötött a UPC, de a díjfizetési kötelezettség már él

2016.08.10. 14:59 | Homár Hilda | komment

upc-logo-1200x800.jpg

A sok százalékjel gondolom Tamás idegállapotát hivatott jelezni, ami a történtek fényében még egy higgadt megfogalmazása az érzéseinek.

Kedves Homár!

A UPC-vel kapcsolatos friss élményemet szeretném megolsztani: %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 

A történetem lényege, hogy a UPC akkor is sikeresnek ítél  egy TV szolgáltatás bekapcsolást, ha ki sem szállította a médiabox-ot.

Kiinduló helyzet: meglevő, működő internet + telefon mellé kértem TV szolgáltatást, amihez szükséges egy médiabox.

Az első megadott időpontban nem jöttek ki, értesítés nem volt, és miután felhívtam öket elmodták, hogy adminisztrációs hiba történt.

A második megbeszélt időpontban sem jöttek ki, de miután felhívtam őket azt mondták, hogy a szerelő visszaadta az igényemet, mert nem fért be a többi mellé. Engem persze nem értesített.

Ez után jött a meglepetés: kaptam egy e-mailt, amiben az ált, hogy

Tisztelt X.Y!
Tájékoztatjuk, hogy a 2016.07.27-n igényelt Szolgáltatást 2016.08.02. bekapcsoltuk Önnél. 

Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a Szolgáltatás igénybevételével az Előfizetői Szerződés ráutaló magatartással létrejött Ön és a UPC között. Díjfizetési kötelezettsége, valamint a 14 napos elállási idő a Szolgáltatás bekapcsolásának időpontjával, 2016.08.02.. napjával kezdődik.

Tudta? A My UPC <http://www.upc.hu/myupc> -ben bármikor gyorsan és kényelmesen intézheti szolgáltatásaival és UPC alkalmazásaival kapcsolatos ügyeit.

Tisztelettel:

UPC Magyarország Kft.

Jelenleg itt tart a dolog, rá is kérdeztem, hogy mit értenek sikeren, de még nem jött válasz. 

Pillanatnyilag elég feldúlt vagyok: a vevőkiszolgálás színvonala csapnivaló, bár erről talán Ti többet tudtok.

Üdvözlettel

Kis Tamás
UPDATE
A UPC jelentkezett náunk a poszt megjelenése után, és felvették a kapcsolatot Tamással. 
A UPC Magyarország sajnálattal értesült a Tékozló Homár blogon megjelent ügyfélpanaszról, és azonnali lépéseket tett az ügy megoldása és az ügyfél kellemetlenségeinek orvoslása érdekében. A felmerült hibákért elnézést kérünk, a panaszos ügyfél problémáját az illető megelégedésére a tegnapi nap során megoldottuk: az igényelt szolgáltatáshoz szükséges eszközt eljuttattuk részére, és a díjfizetési kondíciókat az új határidővel rögzítettük. A UPC Magyarország a jövőben is azon dolgozik, hogy ügyfelei részére maximálisan kielégítő szolgáltatást és ügyfélélményt biztosítson, és hasonló problémák ne forduljanak elő a jövőben.
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

koprofágia 2016.08.10. 15:05:38

Nem tudom,miert a homarnak kuldte.
A problema annyira sulyos, hogy en rogton Barack Obamanak irnek.

The Crazy One 3om 2016.08.10. 15:12:43

az első adminisztrációs hiba után meglepődtél a másodikon?
Ne a hildának írjál, főleg ne százalékjeleket. Mi vagy te, bróker?

Rejtélyes 2016.08.10. 15:13:18

Egyszeru: Allj el a szerzodestol legkesobb a 13. napon, majd rendeld meg ujra. Ezt jatszd addig, amig idoben meg nem kapod a boxot :)

FDToth 2016.08.10. 15:38:41

a upc is ezzel szórakozik: természetesen csak onnan él a szezrőzéd, ahonnan megkezdődöt a szolgálttaás (100%-ig)

Girhes macska 2016.08.10. 16:34:16

Nahát, az upc ellopta a kormány plakátkampányának jelszavát. Tutta??

Arcade Macho 2016.08.11. 01:26:00

meg kell nezni hogy milyen hataridovel vallaljak a tenyleges bekotest es akkor ha abbol is kifutnak, akkor nem teljesitessel fel lehet mondani, es utana lehet jatszani a vadaszos temat a magentas szolgaltatonal...

joska61 2016.08.11. 08:34:17

Posztot sem érő napi bosszúság.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 08:43:40

@joska61: sajnos a júpíszí nagyon elpofátlanodott. Majd küldök róla én is posztnak valót...
Basszák meg, rendelni 7x24-ben pusztán az ügyfélszám ismeretében tudtam. Mikor a bekötés után egy héttel visszavittem a szemetüket, közölték, hogy elálláshoz írásbeli meghatalmazás kell az előfizetőtől (párom nevén van a maradék cuccuk).
Lemondani bármit kizárólag munkanapokon lehet, munkaidőben.
És sorolhatnám... (blogocskámban, miért nincs tv-m cím alatt írtam is róla :( )

Circus 2016.08.11. 09:44:58

Nem működő/rendszeresen újraindítandó set-top (vagymi) boxok, elérhetetlen ügyfélszolgálat, akit ha végre elérsz fogalma sincs az ország főbb földrajzi helyeiről (erdélyi csapat működteti, gondolom egyenesen onnan, mer' ócsó), gagyi kiszolgálópontok, amelyek egyik napról a másikra megszűnnek, de a honlapon azért jelzik, mint működőt, szolgáltatás pillanatokra kimarad rendszeresen, a HD szolgáltatás nem működik, mert a szerződést automatikusan meghosszabbították, illetve átállították egy kedvezőbbre, csak valamiért a hozzá járó HD-t nem kapcsolták be, a hibaelhárítás: a zöldszámot felhívod, végigkérdez és újraindíttat mindent, majd a végén 2 perc alatt ő resetelnek, amitől azonnal gyógyul a szoláltatás (várj csak, lehet, hogy kék szám, akkor értem)...
Zanzásítva a tapasztalatok. A többi sem piskóta mondjuk...

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 09:48:31

@Circus: tegyük hozzá, a HD náluk 1080i, ami ugye... szóval izé... (aki nem érti, keressen rá a 1080i vs 1080p kifejezésre!)

_B_ 2016.08.11. 10:51:34

@Hóhér az utolsó barátod:
Az ki térdekel, hogy a mediabox milyenre skálázza a kimenetet :)
A TV is fel tudja skálázni a 720p-t 1080p-re.
A HD adás 720p, az SD meg 480p felbontású.
A 1080 már nem HD, hanem fullHD (vagy super HD)

Lola_bola 2016.08.11. 11:58:30

En teljesen megertem a posztolo busszusagat, hasonlo mar velem is elofordult. Hogy kepzeli egy szolgalatato is, hogy rendelkezhet az ügyfelek idejevel. Nem tudom, hogy dolgozol-e es emiatt el kellett keredzkedni a melobol, vagy eppen a nyariszunetedet toltod, de tok mindegy is. A beigert idointervallumban jonniuk kell, ha megsem kepesek tartani, a minimum egy e-mail. Ha mukodik mas szolgalatato is a hazatokban, gondolkodas nelkul lecserelnem a UPC-t. Bezzeg a szamla kikuldesi idejet tartani tudjak. Felhaborito!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 12:01:55

@_B_: mondjuk ebben lehet valami. :)
Ettől még iszonyatosan szar még az is, amit HD-ként adnak.

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 14:30:03

Hát persze, poszter, írj csak a Homárnak, attól pikk-pakk meg fog oldódni a problémád.

Egy jótanács: bárkinek írhatsz, csak az NMHH-nak ne tedd. Tudod, ők lennének a hírközlési szolgáltatók felügyeleti szerve, ők be tudnák tenni a rajzszoges satuba a szolgáltatók heréjét, de a Homár és a nyilvános hőbörgés ennél sokkal, de sokkal célravezetőbb.

Csak Norris 2016.08.11. 15:05:54

@Lesből Támadó Szárítókötél: Gondolom már sokan megtették. De nem lett jobb az UPC.

Csak Norris 2016.08.11. 15:07:06

UPC-nél előfizetni eleve lúzerség. Az utóbb 6 évben annyi szemetet olvasok róluk, hogy eszembe nem jutott előfizetni. És boldog éltet élek.:D

Ejjnye Bejjnye 2016.08.11. 15:15:26

@Lesből Támadó Szárítókötél: Az NMHH nagyon sok esetben nem tud segíteni, nincs hatásköre.
@joska61: Én is készülök posztot írni, csak megvárom, hogy a Fogyasztóvédelemnél indított, a fogyasztó tudatos megtévesztése miatti hatósági eljárás befejeződjön. Igen tanulságos és cifra történet lesz, olyan ahol a UPC el se megy a Békéltető Testület tárgyalására, ellenben először lépre csal, majd korrekcióval hónapokig ígérget.

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 15:20:54

@Desmond77:

Az ügyfél ne világot akarjon megváltani, hanem elégedjen meg azzal, hogy a hetekig tartó szivatás helyett hirtelen felgyorsulnak az események és bekötik hozzá az internetet. Legyen az a UPC gondja, hogy hányszor szerepel az NMHH statisztikáiban, ne az ügyfélé.

Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 15:25:36

@Ejjnye Bejjnye:

Tekintve hogy felügyeleti szervről van szó, sokkal több lehetősége van, mint például a fogyasztóvédelemnek. A posztoló esetében ráadásul arról van szó, hogy bekamuzták a szolgáltatás indulását, ami azért nem mindegy, mert ahogy a küldött email is írja, egyúttal ezen időpont a szolgáltatás kezdetének időpontja, azaz számlázni is innentől számlázhat a szolgáltató. Vagyis nagyon nem mindegy, mi történt. Tuti érdekelni fogja az NMHH-t, hogy akkor pontosan mikortól is indul az ügyfél szolgáltatása és ha mégsem az email szerint megy, akkor miért küld megtévesztő leveleket.

telkoe 2016.08.11. 19:05:58

@Lesből Támadó Szárítókötél: Es minden alkalommal ha telefonon bejelentjuk a hibat ragaszkodni kell a hibajegy felvetelehez es feljegyezni a beszelgetes azonositojat.

joska61 2016.08.12. 11:00:21

@Hóhér az utolsó barátod: Ez egyébként mindegyik hasonló bűnbandánál ugyanígy van.

DFK 2016.08.17. 12:28:35

Én úgy bontottam szerződést az UPCvel, hogy túlfitetésem volt. A túlfizetést csak akkor akarták visszafizetni, ha újra szerződést kötök velük.

AufWiedersehenMonty 2016.08.17. 16:25:26

@Desmond77: nem szar, semmi gondom velük
nálunk vannak ők, meg a T
A T szar volt
mit ajánlasz?
füstjelekkel netezzek?
süti beállítások módosítása