A sok százalékjel gondolom Tamás idegállapotát hivatott jelezni, ami a történtek fényében még egy higgadt megfogalmazása az érzéseinek.
Kedves Homár!
A UPC-vel kapcsolatos friss élményemet szeretném megolsztani: %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
A történetem lényege, hogy a UPC akkor is sikeresnek ítél egy TV szolgáltatás bekapcsolást, ha ki sem szállította a médiabox-ot.
Kiinduló helyzet: meglevő, működő internet + telefon mellé kértem TV szolgáltatást, amihez szükséges egy médiabox.
Az első megadott időpontban nem jöttek ki, értesítés nem volt, és miután felhívtam öket elmodták, hogy adminisztrációs hiba történt.
A második megbeszélt időpontban sem jöttek ki, de miután felhívtam őket azt mondták, hogy a szerelő visszaadta az igényemet, mert nem fért be a többi mellé. Engem persze nem értesített.
Ez után jött a meglepetés: kaptam egy e-mailt, amiben az ált, hogy
Tisztelt X.Y!
Tájékoztatjuk, hogy a 2016.07.27-n igényelt Szolgáltatást 2016.08.02. bekapcsoltuk Önnél.Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a Szolgáltatás igénybevételével az Előfizetői Szerződés ráutaló magatartással létrejött Ön és a UPC között. Díjfizetési kötelezettsége, valamint a 14 napos elállási idő a Szolgáltatás bekapcsolásának időpontjával, 2016.08.02.. napjával kezdődik.
Tudta? A My UPC <http://www.upc.hu/myupc> -ben bármikor gyorsan és kényelmesen intézheti szolgáltatásaival és UPC alkalmazásaival kapcsolatos ügyeit.
Tisztelettel:
UPC Magyarország Kft.
Jelenleg itt tart a dolog, rá is kérdeztem, hogy mit értenek sikeren, de még nem jött válasz.
Pillanatnyilag elég feldúlt vagyok: a vevőkiszolgálás színvonala csapnivaló, bár erről talán Ti többet tudtok.
Üdvözlettel
Kis Tamás
A UPC Magyarország sajnálattal értesült a Tékozló Homár blogon megjelent ügyfélpanaszról, és azonnali lépéseket tett az ügy megoldása és az ügyfél kellemetlenségeinek orvoslása érdekében. A felmerült hibákért elnézést kérünk, a panaszos ügyfél problémáját az illető megelégedésére a tegnapi nap során megoldottuk: az igényelt szolgáltatáshoz szükséges eszközt eljuttattuk részére, és a díjfizetési kondíciókat az új határidővel rögzítettük. A UPC Magyarország a jövőben is azon dolgozik, hogy ügyfelei részére maximálisan kielégítő szolgáltatást és ügyfélélményt biztosítson, és hasonló problémák ne forduljanak elő a jövőben.
koprofágia 2016.08.10. 15:05:38
A problema annyira sulyos, hogy en rogton Barack Obamanak irnek.
API bőrtok kartszmentes eladó 2016.08.10. 15:05:55
The Crazy One 3om 2016.08.10. 15:12:43
Ne a hildának írjál, főleg ne százalékjeleket. Mi vagy te, bróker?
Rejtélyes 2016.08.10. 15:13:18
FDToth 2016.08.10. 15:38:41
Girhes macska 2016.08.10. 16:34:16
Arcade Macho 2016.08.11. 01:26:00
joska61 2016.08.11. 08:34:17
Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 08:38:23
Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 08:43:40
Basszák meg, rendelni 7x24-ben pusztán az ügyfélszám ismeretében tudtam. Mikor a bekötés után egy héttel visszavittem a szemetüket, közölték, hogy elálláshoz írásbeli meghatalmazás kell az előfizetőtől (párom nevén van a maradék cuccuk).
Lemondani bármit kizárólag munkanapokon lehet, munkaidőben.
És sorolhatnám... (blogocskámban, miért nincs tv-m cím alatt írtam is róla :( )
Circus 2016.08.11. 09:44:58
Zanzásítva a tapasztalatok. A többi sem piskóta mondjuk...
Borzasztó Károly 2016.08.11. 09:47:49
Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 09:48:31
_B_ 2016.08.11. 10:51:34
Az ki térdekel, hogy a mediabox milyenre skálázza a kimenetet :)
A TV is fel tudja skálázni a 720p-t 1080p-re.
A HD adás 720p, az SD meg 480p felbontású.
A 1080 már nem HD, hanem fullHD (vagy super HD)
Lola_bola 2016.08.11. 11:58:30
Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.08.11. 12:01:55
Ettől még iszonyatosan szar még az is, amit HD-ként adnak.
Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 14:30:03
Egy jótanács: bárkinek írhatsz, csak az NMHH-nak ne tedd. Tudod, ők lennének a hírközlési szolgáltatók felügyeleti szerve, ők be tudnák tenni a rajzszoges satuba a szolgáltatók heréjét, de a Homár és a nyilvános hőbörgés ennél sokkal, de sokkal célravezetőbb.
ebella 2016.08.11. 14:43:29
Csak Norris 2016.08.11. 15:05:54
Csak Norris 2016.08.11. 15:07:06
Ejjnye Bejjnye 2016.08.11. 15:15:26
@joska61: Én is készülök posztot írni, csak megvárom, hogy a Fogyasztóvédelemnél indított, a fogyasztó tudatos megtévesztése miatti hatósági eljárás befejeződjön. Igen tanulságos és cifra történet lesz, olyan ahol a UPC el se megy a Békéltető Testület tárgyalására, ellenben először lépre csal, majd korrekcióval hónapokig ígérget.
Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 15:20:54
Az ügyfél ne világot akarjon megváltani, hanem elégedjen meg azzal, hogy a hetekig tartó szivatás helyett hirtelen felgyorsulnak az események és bekötik hozzá az internetet. Legyen az a UPC gondja, hogy hányszor szerepel az NMHH statisztikáiban, ne az ügyfélé.
Lesből Támadó Szárítókötél 2016.08.11. 15:25:36
Tekintve hogy felügyeleti szervről van szó, sokkal több lehetősége van, mint például a fogyasztóvédelemnek. A posztoló esetében ráadásul arról van szó, hogy bekamuzták a szolgáltatás indulását, ami azért nem mindegy, mert ahogy a küldött email is írja, egyúttal ezen időpont a szolgáltatás kezdetének időpontja, azaz számlázni is innentől számlázhat a szolgáltató. Vagyis nagyon nem mindegy, mi történt. Tuti érdekelni fogja az NMHH-t, hogy akkor pontosan mikortól is indul az ügyfél szolgáltatása és ha mégsem az email szerint megy, akkor miért küld megtévesztő leveleket.
telkoe 2016.08.11. 19:05:58
joska61 2016.08.12. 11:00:21
DFK 2016.08.17. 12:28:35
AufWiedersehenMonty 2016.08.17. 16:25:26
nálunk vannak ők, meg a T
A T szar volt
mit ajánlasz?
füstjelekkel netezzek?