Tékozló Homár

Lehet, hogy az Euronics valójában nem is akar dolgokat eladni?

2016.10.17. 15:32 | Homár Hilda | 58 komment

9531362901.png

Sitti igazán türelmes és jóhiszemű ember lehet, hiszen másfél hónapig bírta az Euronics hitegetését, ami egy valószínűleg heti több alkalommal is használatban lévő mosógép esetén igencsak hosszú és a vásárló türelmét próbára tevő időtáv. De végül - nagyon helyesen - csak szavazott az egerével!

Sziasztok!

Történt egyszer egy szép augusztusi napon, hogy a mosógépünk felől elkezdett fura égett szag jönni. A szerelő olyan javítási árat mondott rá, ami alapján úgy döntöttünk, hogy nem érdemes javítani. Párommal leültünk a számítógép elé, és kiválasztottunk egyet, ami a pénztárcánknak, és az igényeinknek megfelelő. Mivel az Euronics webshopjában volt a legolcsóbb onnan rendeltük meg.

Másnap jött az email, hogy sajnos éppen kifogyott, és a csak következő hónap első felében érkezik be. Beletörődtünk a dologba és vártunk. Bárhol előfordulhat az ilyen....

Majd a hónap eleji ígéretből közepe lett, később pedig már a hónap vége.

Itt jött az első csavar: A hónap közepén két mail is jött. Az egyikben azt közölték, hogy beérkezett végre a mosógép, a másikban pedig egy számla volt a masináról. HALLELÚJA! Végre lesz mosógépünk! 

Ám egy úr felhívott minket, és közölte, hogy annak ellenére, hogy ott van náluk a termék, csak a hónap utolsó hetében fogják kiszállítani, mert náluk ennyi a standard szállítási idő. Punktum!
(2016-ban két hetes szállítási idő? Komoly?)

Itt azért már erősen fogyott a türelmünk....

A következő telefononhívásnál már a standard szállítási határidő helyett leltár volt a kifogás. Pár nap múlva az asszony hívta őket. Akkor már készen volt az állítólagos leltár, de még nem férnek hozzá  a rendszerhez, és nem tudtak semmit mondani. Amikor ezt párom elmesélte nekem ideges lettem. Mi az, hogy bő egy hónap után még lövésük sincs semmiről? Én is felhívtam őket. Valószínűleg hirtelen csoda történhetett, mert már működött a rendszer, és azt mondta az ügyintéző, hogy MÉG BE SEM ÉRKEZETT a termék! Mondom akkor az előző email, és hívás hazugság volt? Szegény srác erre nem tudott mit mondani. Belebonyolódtak a saját hazugságaikba.

Este újra leültünk a gép elé, és rendeltünk mosógépet egy másik webshopból. 

Amikor lemondtuk a megrendelést már az volt a szöveg, hogy mostmàr tényleg bent van a gép, de szállítási sérült volt, ezért újat rendeltek. Csak egy kicsit kellene várni, és itt van. Na mondom felejtsetek el. Ezzel másfél hónapot késtek.... Ettől a cégtől én már biztos nem rendelek. Költői kérdés: Vajon volt egyáltalán ilyen mosógépük?

U.i.: A másik webshopból három nap alatt megérkezett a gép....

Üdv:
Sitti

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

torma99 2016.10.17. 15:36:25

Hűtővel jártam így, igaz 1 hónap után megérkezett, de kamuztak rendesen.

sarostehen 2016.10.17. 15:47:02

Ez miért van itt a homáron? Posztert menyivel károsították meg? kb 200 ft telefonszámla??

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 15:51:36

Lehet, hogy a Helga valójában nem is akar jókat posztolni?

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 15:59:16

Gondolom ezeocca(1500) ft miatt vartak inkabb masfel honapot. Vegulis.
Na meg felenk nem szep nap az, amelyen egett szagok jonnek. Barhonnan is. Meg kozosules kozben is ha fust jon lucsokhangok helyett, hat meg az se' szep!

Majmász Gedeon 2016.10.17. 15:59:28

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Nevek elé nem teszünk névelőt, tehát simán csak Helga (de mintha ezt már említettem volna korábban).

borso 2016.10.17. 16:04:15

megvette emagtól, 1 hónap múlva meg jön az email a garanciális bonyodalmakról. :-)
ettől eltekint tényleg pofátlanság volt az euronics hazugsága.

Terézágyú 2016.10.17. 16:18:39

Nyilván úgy tanítják az eladóiskolákban, hogy "a vevőnek sose mondj nemet". Még akkor se, ha nincs olyan terméked...

enrico palazzo 2016.10.17. 16:19:54

Tehát fura égett szaga volt a mosógépnek, új kellett, de fillérmegtermékenyítőék inkább 1 hónapig hagyták magukat szopatni. Íme a 98%.

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 16:25:21

@enrico palazzo: en is basztan mar fillert. Volt, hogy ra is basztam, meg is erdemeltem. De olyan is, hogy nem. Az ember minduig akarja maganak a jot.

enrico palazzo 2016.10.17. 16:26:34

@EurósParaszt Lite: És ez kinek volt jó? A fillérnek?

Tron65 2016.10.17. 16:35:45

Nemis volt nekik olyan gépük, arra vártak, mikor választasz drágábbat, amit azonnalra tudtak volna hozni.

cmx85s 2016.10.17. 16:51:46

Az egy hónap elteltével érkezett egy szép, nagy szállítmány, volt már az EMagnak, volt az Euronicsnak, talán még a CBA-nak is jutott pár példány.

Uni1002 2016.10.17. 17:09:18

@sarostehen: Nem tudom, nálatok hogy van, de egy családban minimum hetente szoktak mosni. Nem a 200Ft veszteség, hanem a másfél hónap, mosógép nélkül, a katasztrófa...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 17:17:51

@enrico palazzo: "fillérmegtermékenyítőék inkább 1 hónapig hagyták magukat szopatni. Íme a 98%."

:))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 17:19:39

@Terézágyú: ""a vevőnek sose mondj nemet". Még akkor se, ha nincs olyan terméked..."

Így van. A vietnámi árus, inkább átszalad a szomszád boltba másik méretért, csak hogy ne engedjen el üres kézzel. Tanítani kéne.

gabors 2016.10.17. 17:23:23

mi ebben a fogyasztovedo dolog ja csak ellenreklam ... ??

amugy hogy mosott posztolo egy honapig ... ?? mert lehet nem is kell akkor mosogepet venni igazabol

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.10.17. 17:42:34

na végre! egy BÜ pószt.

"amugy hogy mosott posztolo egy honapig ... ??"
szárítással (HJE) 2000HUF, bubbles mosodában pölö.
ha csak mosás, azt megúszhatod a feléből (mondjuk szar dolog lehet a vizes ruhákat a metrón cígölni, de mindnkinek megvan a maga perverzióJa :P)

sarostehen 2016.10.17. 17:49:04

@Uni1002: "Másnap jött az email, hogy sajnos éppen kifogyott, és a csak következő hónap első felében érkezik be."

Tudták hogy várni kell rá. Ha olyan sürgős elmész egy boltba és megveszed KP. Poszter spórolni akart 43 Ft-ot ezért rendelte meg.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.10.17. 17:52:00

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: JÓKAT?! Szerintem egyáltalán nem akar. Csak néha rászólnak "fentről", és akkor kiszúrja a szemünket ilyen szarokkal.

gabors 2016.10.17. 17:54:36

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:

hat akkor minek mosogep ?? Nekem 10 evig nem volt miutan a hazat megvettuk. Elotte sem volt mert olyan helyen laktam ahol volt a hazban az alagsorban penzbedobos mosoda. Most is gyakran a nagymososast mosodaban csinaluk mert SOKKAL gyorsabb es nem sokkal dragabb egyszerre akar 4 nagy adag megy egyszerre szarad meg minden mindez otthon kb 6x kell molyozni ....

zserzsenne 2016.10.17. 20:12:38

márkabolt.hu: 12 éve tőlük vettem a mosógépet, most ment tönkre, megint tőlük vettem. 1 nap alatt kint volt a gép, felhívtak előtte, utána, hogy minden rendben ment-e. Párját ritkítóan jó kiszolgálás...

Pyrrhus 2016.10.18. 01:39:35

@sarostehen:
Másfél hónapig kézzel mosta a ruháit.

ebella 2016.10.18. 04:56:23

@enrico palazzo: És, ha éppen drágább volt, és arra kellet várni, hogy az bejöjjön, míg a gagyival tele volt a bolt, mert mindenki (te főleg) a gagyit veszi úgy is? Csak úgy kérdezem te nagyonnagyvonalú, te.

ebella 2016.10.18. 05:00:19

@gabors: Régen volt egy olyan idétlen szokás, hogy kézzel mostak az asszonyok. Még áram sem volt, nemhogy gép. Egyes szegény vidékeken ma is úgy van. Még a patakban is mostak. Azért egy ember valahogy csak elvan mosógép nélkül, ha nagyon kell.

ebella 2016.10.18. 05:07:47

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Mondjuk Ilyet Afrikában értem meg. Leültünk a tengerparti sétányon lévő presszófélébe, kértünk sört. Egy tíz perc múlva hozták. Mondom magamban elég sokáig tartott, dehát egye fene. Később esett le a tantusz mikor megismertük a helyet (sehol nem lehetett alkoholos italokat kapni csak a hotelban, illetve egy hely volt aminek volt engedélye sörre, a főtéren), hogy ők nem is árultak sört. A gyereket elugrasztották (láttam én, hogy a rendelésünk után elszalad, és pár perc múlva visszajön, csak akkor még nem tudtam, hogy van összefüggés) a közei boltba ahol árultak olyat és hozattak vele. Rátettek valamennyit Így ők is jól jártak meg mi is.

ebella 2016.10.18. 05:24:12

Egyébként meg, egy éve teljesen meg voltunk elégedve a nevezett céggel. A neten néztük a tv-t, amilyet akartunk (nem nem romlott el a régi, csak akartunk egy újat), náluk volt magasan a legolcsóbb és két nap múlva már hozták is, amikor mondták. Még be is állították. Meg voltunk elégedve. Előtte meg egy hűtőt vettünk náluk, Cetelem kölcsönnel, mert úgy jóval olcsóbb volt (nyilván remélve, hogy nem tudom fizetni és akkor nagyon nagy kamatot vágnak rá, de nem jött össze, nem is kellett volna a kölcsön, de ha úgy sokkal olcsóbb, hát legyen) , és azt ugyan helyben kifizettük, de másnap ahogy ígérték, délelőtt ott voltak vele.

Én eddig csak jól jártam velük. Ha összeadom és máshol a drágábbat (nem a legdrágábbat, csak a közepesen drágábbat ugyanabból, mert nem figyelünk, keresünk a neten is) vásároljuk a tv-ből is, vagy a hűtőből is, akkor egy jó ötven-hatvannal többe fáj. Ami azért majd mindenkinek pénz, szerintem. Persze lehet, hogy fillérbaszás, de mindenesetre a sok fillérből annyi forintom gyűlt össze mára, hogy nem kell sokat gondolkodnom, ha valamit igazán megvennék.

extranjero 2016.10.18. 05:35:59

Euronics...pfhhh, röhej.
Épp most mondtam le egy rendelést náluk mert 3 nap alatt nem bírták visszaigazolni az átvétel időpontját pedig az áruházban elérhető volt a mobil amit a feleségemnek rendeltem. Aztán az Edigital webshopjában 20 perccel a rendelés után átvehettem ugyanazt a készüléket...olcsóbban.

megamedve 2016.10.18. 06:40:00

És tegyük hozzá, valószínűleg valamelyik árukereső dobta első helyre az eutonics-ot, aki így (mivel gyakorlatilag levegőt árult, és nem tudott szállítani) egy kamu árral, tisztességtelenül ellopta az értékesítési lehetőséget egy korrekt konkurrense elől.
Törvényt kellene hozni arról, hogy csak olyan terméket lehessen árukesresőkben megjeleníteni, ami mondjuk egy héten belül szállítható, a nyertes áron.
Így a keresők egyre hiteltelenebbek lesznek, mert ez a szitu nagyon gyakori.
Bár ők meg letojják, hogy ki fizet a kattintásért, csak fizessen valaki.

CID.. 2016.10.18. 07:25:17

@gabors: molyhozni? Fejlettebb országokban már nem csak keverőtárcsás mosógépek vannak :D

enrico palazzo 2016.10.18. 07:36:28

@ebella: Hülyeséget beszélsz. Tök mindegy, hogy milyen minőségű terméket veszel. Ha hetekig hagyod magad hitegetni és te pitizel azért, hogy megevehesd, akkor menthetetlen vagy. Lehet rendelni máshonnan is, akár az EU-n belül (és akkor vám+garancia is megoldva). Amúgy, ha valaki nem vesz gagyit (próbálok legalábbis), az én vagyok. Prémium a helyesírásod egyébként, olvasva a többi kommentedet :) reggeli feles, 2 dekás?

Manyecska. 2016.10.18. 08:59:02

@gabors: ja, nálunk is van mosoda kb tízszer annyi cucc fér bele a gépbe..:D de én hobbimosó vagyok kétnaponta biztos mosok. Amúgy tök jó halászlét csináltam tegnap este amíg itt csettingeltetek: tejföllel, krumplival, jó sok pirospaprikával..:ON :)

PITTA 2016.10.18. 09:43:37

@sarostehen: Mivel mostak 1 hónapig? :-)

2016.10.18. 09:43:56

Cccientológus gecik

The Crazy One 3om 2016.10.18. 09:59:40

szervusztok.

@PITTA: facebookon írta a hős: "Örültünk, hogy végre nem kell anyósomhoz cipelni a ruháinkat mosásra,"
szóval így...

ebella 2016.10.18. 10:15:22

@enrico palazzo: Csak nem ezt tetted szóvá okoska. Hanem élből fillérbaszóztad, pedig azt csak te gondolod, hogy az volt az ok.

Én nem vagyok lumpen-proli mint aki egyből arra gondol, hogy reggel ihatna is.. Soha nem iszom, csak ünnepekkor a családdal. Még haverokkal sem, vagy azt mondhatnám ez elmúlt néhány évtizedben nem, pedig tíz közeli haverom van, akikkel legalább havonta összejárunk. (Persze ők sem annyira vedelnek.) A helyesírásom meg közgazdász diplománál egészen jól megfelelt harmincegypár éve. Te a szakmunkásbizót megszerezted? Legalább OKJ-s tanfolyamon.

enrico palazzo 2016.10.18. 10:27:26

@ebella: Marx Károly Egyetem? Gratulálok, hogy ezzel a helyesírással hozzájutottál. Szerintem a prolizás nagyon nem oké. Tudod, ők csinálják azt, amihez neked nincs gyomrod, vagy szakértelmed. Olvasd el azt az egy, vagy két mondatomat. Azért neveztem fillérszexuálisnak, mert szüksége lett volna a mosógépre (égett szag), de hetekig reszelte a fingot. Ez a "soha nem iszom" érv kb. annyira tiszteletre méltó, mint a diplomád. Nekem is van, de más területen szereztem. És? Ettől okos vagyok? Kikérem magamnak! Ne nézz le másokat. Te vagy a remek példa, hogy a diplomát és az észt nem egy helyen adják.

Audrey80 (törölt) 2016.10.18. 10:27:55

Ja persze, Sitti nem ideges, mert a mosás nem az ő gondja. Kétnaponta telemosom a szárítót, ha azon a hétvégén nem lett volna mosógép, amelyik héten elromlott, igen hisztis lettem volna. A szerelő nálunk másnap már javította a gépet és mostam aznap.

Ja, persze, kézzel mostak az asszonyok, a férfiak meg egész nap kapáltak, mi? Hát igen, amikor a gép elromlott, nekem csak az öblítést kellett csinálnom meg a kicsavarást, azt hiszem, 3 kád víz sem volt elég az öblítéshez és a gyűrött ruha száradt vagy egy hétig.
Régen nem vettek minden nap tiszta ruhát, ezt is tessék belekalkulálni.

Aki másfél hónapig vár egy mosógépre, az se normális, amikor VAN rá pénze.

CID.. 2016.10.18. 10:33:45

@Audrey80: bebaszott volna, ha a férfiaknak kellett volna kapálniuk:D

ebella 2016.10.18. 10:56:01

@enrico palazzo: Akkoriban nem volt más prolikám. Tudom, te a szakmunkásképzőt is csak azért nem végezted el, mert szovjet rendszerű volt, nem a régi inas-segéd-mester rendszerű.

Nem mellesleg három évet dolgoztam az államnak a diploma után, azóta vállalkozó vagyok. Elég jól megy most is.

Mert aki egyből megveszi az első szart mait meglát, az egy úriember ugye? Az nem bassza a fillért, ugye? Ha meg tudta oldani a mosást, hát nem akkor baj, hogy azt szerette volna, ami megfelelt nekik és olyan áron amit el tudtak fogadni. Legfeljebb szerinted baj, bár az nem sokakat érdelek, hogy neked mi lenne a gond. Tudod, okoska?

A meséidet meg tartsd meg magadnak! Ki a fasz hiszi el egy ilyen krakéler bugrisnak, aki ráadásul hajnalban már pálinkázik, hogy diplomás? Régen azért megnézték kinek adnak. Persze ha gyerek vagy......De szerintem inkább csak tahó, aki nagy és okos fiúnak hiszi magát, mert megtanult néhány dehonesztáló panelt és azt nyomja minden témában, pedig kilátszik, hogy buta mint a főd.

ebella 2016.10.18. 11:02:32

@Audrey80: Meg tudták oldani máshogy, nem? Két emberre azért nincs három kád öblítővizet igénylő holmi. Szerintem. De mindegy is. Ők döntöttek, hogy várnak. Ha nagy gond lett volna, biztos nem teszik. Ettől még a kereskedő nagyon inkorrekten viselkedett. És ez itt a lényeg, de majd mindenki csak a szegény posztolt basztatja, pedig az egy mellékszál, hogy ő mit miért tett.

Audrey80 (törölt) 2016.10.18. 11:07:49

@ebella: aha, anyóssal mosattak. Nem tudjuk, hányan vannak, de öt kg ruhából mire kiveszed a mosószert, kell pár kád víz. Nekem full mosószeres vízben álltak a ruhák, szóval ki kellett vennem és kiöblíteni. Még a mosoda is olcsóbb. Persze, hogy basztatom, második héten már verni kellett volna az asztalt és elállni a vásárlástól. Ha nincs birka vásárló, a bolt is összekapja magát és nem talál ki kifogásokat meg nem hitegeti a vásárlót, hanem korrektül viselkedik, vagy megy az ügyfél a konkurenciához legközelebb.

Manyecska. 2016.10.18. 11:18:29

@CID..: kapálni csak előrefele /menet/, csaxólok! nem ám mint a gereblyézés olyan slendriánul csak rángatni aztat a botot /:D/ ON

ebella 2016.10.18. 11:36:17

@Audrey80: Az én feleségem (a gépünk) is mosott a fiamra és az élettársára, sőt előtte évekig a fiam csapatára. Szívesen tette, úgy is otthon volt. Annak szentelte az életét, hogy a családot rendben tartsa, csak köszönni tudom neki. (Mondjuk nem is kellett a pénz amit keresni tudott volna, de attól még sokan dolgoznak, hogy nincs égető szükségük pénzre.)

Abban igazad van, hogy én se vártam volna ennyit. De szerintem nem a posztoló "hibáit " kéne itt kitárgyalni. Arra elég lenne egy félmondat.

A mosási mennyiségeket nem tudom. Még igazad is lehetne, de nem tapasztaltam, ha elromlott a mosógép (hála istennek egyszer fordult elő ilyen az életünkben és még garanciális is volt), hogy az asszony kádakat (vagy egy kádat sokszor) engedett volna tele. Persze nem ültem ott és nem néztem, de nem is panaszkodott.

enrico palazzo 2016.10.18. 11:39:11

@ebella: Egy csoda vagy! Egyrészt nem sokan értenek egyet veled és a nagyon szalmabábérveléseiddel. Másrészt gyönyörű, hogy prolizol. Tipikus közgazdász nyelvezet, nem?

"Nem mellesleg három évet dolgoztam az államnak a diploma után, azóta vállalkozó vagyok. Elég jól megy most is."

Jó, hogy mondtad, már akartam kérdezni. Rögtön lecsuktak?

"Mert aki egyből megveszi az első szart mait meglát, az egy úriember ugye? Az nem bassza a fillért, ugye? Ha meg tudta oldani a mosást, hát nem akkor baj, hogy azt szerette volna, ami megfelelt nekik és olyan áron amit el tudtak fogadni. Legfeljebb szerinted baj, bár az nem sokakat érdelek, hogy neked mi lenne a gond. Tudod, okoska?"

Ezt írd le magyarul. (lehet angol is)

"A meséidet meg tartsd meg magadnak! Ki a fasz hiszi el egy ilyen krakéler bugrisnak, aki ráadásul hajnalban már pálinkázik, hogy diplomás? Régen azért megnézték kinek adnak. Persze ha gyerek vagy......De szerintem inkább csak tahó, aki nagy és okos fiúnak hiszi magát, mert megtanult néhány dehonesztáló panelt és azt nyomja minden témában, pedig kilátszik, hogy buta mint a főd."

Szalmabábérvelés a hajnali ivás, nem is reagálok rá. A munkáltató elhitte a diplomámat, nekem ez elég. Te legyél rá mindenesetre nagyon büszke, nekem túl sokat nem jelent az enyém. A stílusod alapján... és azt hiszem ezt a mondatot nem is kell befejezni.

Audrey80 (törölt) 2016.10.18. 11:52:30

@ebella: nem tapasztaltad, nem voltál otthon :) Mondjuk nekünk kis kádunk van, az tény, mini Ravak. Nem is tudom, hiba-e, amit a posztoló csinált, mondjuk, hogy konvzerválja az Euronics simlis ügyfélkezelését, nem a legjobb. Hadováltak össze-vissza. Az ilyet ott kell hagyni, behinteni sóval. Megrendelhető, ami kifogyott, akkor kellett volna máshol gépet keresni.

Manyecska. 2016.10.18. 11:58:58

@enrico palazzo: láttam én ám hogy a kétdiplomás párom vasárnap délután -mosás közben!- szintén öblített a törkölyből.:DDD ..OFF Gondolta majd asszony kitereget hát lóf...t! /elnézést csak levelezőn szereztem egy diplomám../:D

Manyecska. 2016.10.18. 12:00:29

én már múltkor is mostam izé mondtam-freudi elírás :D- hogy kézzel mosom a napi adagot sajnálom az áramot, a centrizés a problema lássuk már be :D Most, hogy rámszakadt az a kibaszott fregoli már az se..

enrico palazzo 2016.10.18. 12:09:03

@Manyecs: Ezzel most adtál egy jó tippet! A törkölyt mondjuk kösz' szépen, nem. Micsoda fedőtevékenység. Látod, ezért van neki 2db diplomája.

Manyecska. 2016.10.18. 12:16:02

@enrico palazzo: amúgy igen, kiteregettem.. :D Aztán becsatlakoztam a 50x140-es "jacuzzinkba":D a törköly mellé..muszáj a náthámat kikezelnem bár aztán mesztelen szaladgáltunk kétórán át a lakásban pfff. szerintem azért vagyok 3dikk hete megfázva.:D

Manyecska. 2016.10.18. 12:18:11

@enrico palazzo: írt már könyvet is. Szoktam olvasgatni a kéziratait:) Addig sem kell mosogatnom.:DD amúgy tök jókat ír, pl. a nihilizmusról szólót felrakhatnánk ide a Homárra simán..:D najó On

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.18. 12:19:10

@Manyecs: "kézzel mosom a napi adagot"

Nem szégyen az.

A házaspár elhatározza, hogy mostantól kezdve, ha egyikőjük megkívánja a másikat, az lesz a jelszó, hogy "mossunk géppel", így a gyerek nem érti meg, hogy mire gondolnak.
Első este az apa odamegy a feleségéhez, és kedvesen mondja: Te szívem, mossunk géppel...
Mire az asszony: most ne, mert fáradt vagyok.
Rá két napra apuci újra próbálkozik, de hasonló választ kap.
Így megy ez 1 hétig, mikor aztán végre anyuci bújik oda apucihoz és mondja neki: Drágám, mossunk ki géppel...
Mire a férj: Köszi, de már kimostam kézzel...

Manyecska. 2016.10.18. 12:21:28

@enrico palazzo: a törkölyt a kollégáitől kapta! az egész főosztály továbbképzésen volt /hogyan legyünk alkoholisták/ a Balcsinál..:DD reggel hatig ittak mint állat.:P mindegyik vitt valami sz..rt..nekünk mondjuk nincs pénzünk ilyenekre hálisten:)

GhostBusters 2016.10.18. 14:01:40

Sose onnan rendelünk, ahol a legolcsóbb, mikor tanuljuk már meg végre!

Manyecska. 2016.10.18. 14:34:07

@Manyecs: asszonta "b..sszam bele" a gépbe a türcsit.. :dd ON

Kiss Merci 2018.12.14. 02:14:39

Na hàt ez jó! Remélem 3_munka nap alatt itt lessz a telefon ha nem akkor én nem vàrok hónapokat! Nekem fontos a telefon mert elromlott! Amúgy nem is értem miért vàrtatok ennyit! Simon észre lehet venni ha hazudgàlnak egy hétnél tovább nem érdemes vàrni! Még nekem is az első megrendelések innen! Szóval még nincs véleményem mert 13_àn rendeltem meg a telót!
süti beállítások módosítása