Tékozló Homár

Vajon mi az értelme a kilométeres slejfninek és nulla forintos pótdíjnak?

2016.10.17. 11:37 | Homár Hilda | komment

mav_logo_1.jpg

Az alábbi levél a sokadik pár hónapon belül, ami a vonatjegyek elképesztő, feleslegesnek tűnő hosszán élcelődik, ezúttal hozzácsapva egy 0 forintos, de szintén kinyomtatott  büntetési tételt illetve a nyugtát is. Én jóindulattal töltekezve azt gondolom, hogy ez nem egy papírpazarlás, hanem egy optimalizált kényszer, de azért megkérdezzük erről magát, az előállító MÁV-ot is a dologról.

T. Homár!

A tegnapi nap folyamán programom volt így Érd Alsó vasúti megállóhelyről mentem be Kelenföldre vonattal. A jegypénztár 16 óra után bezárt én kb 16:30-kor értem ki a megállóhelyre így a vonaton kényszerültem jegyet venni. Kedves kaller uraság a Kelenföldi állomás bejárata előtt talált meg. Mondom neki hogy jegyet szeretnék Érd-Alsótól Kelenföldig. Arra viszont nem számítottam hogy megbüntet, méghozzá 0 forintra. A másik vicc hogy míg régen egybe volt a menetjegy meg a nyugta, most kb 2X nyomtatják ki ugyanazt. A "büntetésről" szóló kis rész pedig vicc kategória.

screenshot_2016-10-17_11_30_28.png0 forint pótdíjról számlát adni? Ez szerintem kb olyan mintha vettem volna egy nagy adag semmit. Pazarolják a papírt ilyenekre. Szemléltetésnek odaraktam a jegy mellé egy A4-es papírt. Ennyi erővel inkább a bezárt mellékvonalakat nyithatnák újra, arra nagyobb szükség lenne mint arra hogy én külön nyugtát meg menetjegyet is kapjak. Érdekes, ha a volánbuszon veszek jegyet akkor kapok egy 5cm-es kis cetlit, ezek meg... jó hogy nem adta oda a gépből az egész tekercset. 

dsc_0116_1_1.JPG

Máv-éknál is el kéne gondolkodni hogy mire szórják a pénzt. Mert erre semmi szükség nincs szerintem, ugyanis véleményem szerint a menetjegy nem a termék. Eddig mintha az lett volna a nyugta, de nem baj. A hiperszuperül agyontúlárazott IC kocsikban sem (nemhogy a személykocsikban) volt eddig nagyon WC papír. Úgy látszik MÁV-éknál inkább menetjegyet nyomnak még arra is. 

Norbi ​

UPDATE

A posztot elküldtük a MÁV-nak, ahonnan az alábbi választ kaptuk a miértekkel kapcsolatban. Ezúton is köszönjük.

Tisztelt Homár!                                    

Köszönettel vettük, hogy felhívta figyelmünket a blogban leírtakra, melyekkel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást adjuk:

A korábbi jegykiadó gépek a jegyeket jegy/nyugta megjelöléssel szolgáltatták ki és amennyiben az Utas jelezte számla iránti igényét, úgy pénztáros munkatársunk azt manuális úton, kézzel állította ki.

Társaságunk az állomási, valamint a fedélzeti jegykiadási rendszer korszerűsítése során a korábbi jegykiadó gépeket a jogszabályi előírásoknak megfelelően NAV-hoz bekötött pénztárgépekre cseréli. Az új rendszert alkalmazó pénztár bármelyikében Utasainknak lehetősége van a számlán feltüntetendő vevői adatok előzetes rögzítésére, mely során partnerkódot (ügyfélkódot) kapnak. A partnerkód kiadása jelenleg jegyváltáshoz kötött.  A későbbiekben a jegyváltás során ezen kód megadásával a számla a pénztárban, illetve a vonaton a menetjegykiadás során nyomtatásra kerül. Amennyiben a vevői adatokban bárminemű változás következik be, úgy a módosítás a pénztárban kérhető. A vonaton jegyvizsgáló munkatársunknak lehetősége van az új rendszerben az adott jegykiadáshoz a vevői adatok megadására, de ebben az esetben nem kerül partnerkód (ügyfélkód) rögzítésére, kiadására, így a vevői adatokat minden jegyvásárlásnál újra meg kell adni. A fentiek értelmében a jegykiadás során a jegy mellé gépi úton előállított nyugta, illetve amennyiben a vevő számlaigényét előzetesen jelzi, úgy a nyugta helyett számla kerül kiállításra.

A járataink fedélzetén kiadott jegyek minden információt tartalmaznak az utazásról, így a jegykiadás körülményeiről is. Ezek az információk tájékoztatást tartalmaznak a fedélzeten kiadott jeggyel később kapcsolatba kerülő munkatársak számára is.

Tekintettel arra, hogy egy teljesen új jegykiadási rendszerről van szó, az alapelv az volt, hogy a nyomtatásban minden lehetséges információ megjelenítésre kerüljön, mely a rendszer működésének megértéséhez munkatársaink részére is segítséget nyújt.

A rendszer fejlesztése még nem zárult le, munkatársaink jelenleg is dolgoznak azon, hogy Utasaink kiszolgálására a kellő gyorsasággal kerüljön sor, illetve a jegyen megjelenítendő adatok csökkenjenek.

A 0 Ft-os pótdíjnak is ugyan van információértéke, mindazonáltal nyomtatásban történő megjelenítése a közeljövőben elhagyásra kerül.

Köszönjük megkeresését, bízva abban, hogy az új jegykiadó rendszerrel kapcsolatosan felmerült kérdésekben a segítségükre tudtunk lenni.

Üdvözlettel:

Pallanik László
ügyfélszolgálati szakértő

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska. 2016.10.17. 12:00:06

Jól értem nem tetszik neki hogy a farpofái közt "4 km" díszeleg? Vagy mi?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.17. 12:01:48

Majd ha az adóbevallás ráfér egy söralátétre...

Dikusz 2016.10.17. 12:09:20

Nem tudom hogy lehetne kíméletesen, lehordani a posztolót? Milyen alapon használja a "kaller uraság" megnevezést. Kedves posztoló, ez a levél meglehetősen tahó módon lett megírva.
Miért hibáztatja a kalauzt(jegykezelő) azért, hogy kilométeres jegyet ad ki, nem ő tehet róla. Gondolom nem ott hegyben reklamált ilyen nagy arccal, hanem itt osztja az észt.

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 12:11:52

Norbit senki nem mutatta be eddig Vesszo Urasagnak. Ezen kellene inkább ellamentalni.

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 12:15:29

@Dikusz: kíméletesen lehordani? Mi vagy te, mesterkélt produkcioju, ügyetlen noo? A telefonom meg szetbaszom a belejavitgatasert. Na szóval! A lehordas legyen az, ami, ne pedig félig visszafogott, félig bator(talan) bofoges, mert az a legrosszabb, ellenben ha egy öblös, johangos(an) csattogos, nagy ortaly-bofogest hajtasz végre, hogy még a szomszédok is megallnak az oregedesben, na, az kellemes. De legalábbis emlékezetes. Mert onazonos az előadás! Nempedig egy elkent szar(sag).

Dikusz 2016.10.17. 12:20:27

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Ugyanez a poszt?
Megkérdezném, miért baj az, ha egy ugyanilyen esetről már egyszer már írtak? Ha többször felmerül egy probléma, és nem javítottak rajta az érintettek, akkor miért ne írhatnának róla posztot?

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 12:21:53

Kifejezetten nem mindegy hany meterrol nezed a fejhallgatot. Megkockaztatom, a jegyet is tavolabbrol volna ildomos szemleli, igy a siram merteke is rovidebb lehetne enter azaz entroa nincsvesszo ellopta a kiscica amely nyavogott es szoros antennakent funkcionalt a farka a nalanal magasabb fuvezetu reten mert a tobbiek is ott voltak es a ping-pong jellegu ellenorzo-nyavogast meg meg kellett fejelni azaz farkalni valamivel entroa mostmar tenyleg.

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 12:24:40

@Dikusz: fell teszek egy kerdest, de ne ijedj meg: neked jo mindig ugyanazokat a posztlogokat bamulni? Megertem en, hogy az embernek szuksege van az allandosagra is, de ezt ne egy pont diverzen mukodo (ugy kellene) blogbol probaljuk mar begyujteni enter ertesz egyaltalan enter? Enter. (Ujdonsag meg, hogy enter.)

sarostehen 2016.10.17. 12:26:00

Lőrinc barátnak nemsokára lesz papírgyára is.... szóval ez nem pazarlás.. hanem okos felhasználás

Terézágyú 2016.10.17. 12:26:59

@Dikusz:
Pont ezt akartam írni én is.
Tahó poszter.

Terézágyú 2016.10.17. 12:28:21

"Az alábbi levél a sokadik pár hónapon belül, ami a vonatjegyek elképesztő, feleslegesnek tűnő hosszán élcelődik"

Tényleg, Hilda? És konkrétan mennyi a sokadik?

Terézágyú 2016.10.17. 12:30:56

Egyébként miért csak a jegy egyik felét lehet megnézni nagyban????

Terézágyú 2016.10.17. 12:34:58

@sarostehen:
Nem az volt a kérdés, hogy hány mávos poszt van, hanem az, hogy ez már a "sokadik" aminek a máv-jegyek hossza a témája...

metal · http://electric.blog.hu 2016.10.17. 12:42:35

"nnyi erővel inkább a bezárt mellékvonalakat nyithatnák újra, arra nagyobb szükség lenne mint arra hogy én külön nyugtát meg menetjegyet is kapjak."

Jaj csak azt ne, napi 2 utasra fenn tartani a napi 2 vonatot tiszta gazdaságosság!

Norbi meg szimplán egy okoskodó hülye!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 12:42:56

@Dikusz: Nemrég panaszkodott egy poszter, hogy hosszú jegyet nyomtat a kaller. az még ennél is hosszabb volt.

Az a sanda gyanúm, hogy nem ez a legnagyobb baj a MÁV-val.

Ha naponta posztolják, akkor se hiszem, hogy a MÁV emiatt változtatni fog. Nekünk meg baromi unalmas. Várjon Helga egy évet, és akkor nagyobbat üt. Ilyenkor a keveseb a több.

sarostehen 2016.10.17. 12:50:32

@Terézágyú: Ha elolvasol ott posztot akkor látod hogy már más is panaszkodott erre...

Terézágyú 2016.10.17. 12:51:06

"Érdekes, ha a volánbuszon veszek jegyet akkor kapok egy 5cm-es kis cetlit, ezek meg"

A vonatjegyen mindig is több információ volt egyébként mint egy sima kis buszjegyen.

A pótdíjas rész csak a töredéke ennek. De még mindig nem tudjuk, hogy mi volt a jegy többi részen, mert azt titkolja a pószter.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 12:54:21

Mikor én vonattal utazgattam, ilyen kb 2,5x7 cm kartonlapot adtak jegyként, minden szükséges infó rajta volt, és kalauz szépen kilyukasztotta. Nem halványult el, ha nap érte, előre volt nyomtatva, nem kelett hozzá nyomtató. Be kéne vezetni.

Terézágyú 2016.10.17. 12:58:27

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
És biztos vagy benne, hogy olcsóbb volt, mint ez? :)
Mellesleg minden infó nem lehetett rajta, mert nem gyártottak előre annyiféle jegyet, ahányféle települések közt utazhattál...

Mellesleg a volánbuszok jegyei meg takarékosak ugyan, de igen sok esetben olyan halványak, elcsúszottak stb, hogy abból utólag nem derül ki semmi.

Manyecska. 2016.10.17. 13:05:53

Szólni kéne neki hogy az Érd-Alsó-Kelenföld..repjegy volt. :D

EurósParaszt Lite 2016.10.17. 13:08:23

@metal: selected by Hilda.
@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: na igen, de a mult nem lehet egyenlo a jovovel. Mirol szamolna be akkor az m1-eggy hirado fejlodes cimszo alatt, he?! Erre nem gondoltal! Nekem a MAV-os napellenzok tetszenek, jol korrelalnanak az altalad emlegetett kemenyjeggyel.
Kar, hogy becsuletes jegyvasarlassal ilyen kurva draga ez a vonatozas, mertamugy.

Dikusz 2016.10.17. 13:19:48

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Nem mondtam én sem, hogy nem szerepelt már ilyen a blogon, nemcsak a MÁV, hanem különböző szolgáltatók-, termékek-, üzletek-, éttermek-, szállásokról is többször írtak már. Attól, hogy mondjuk valakinek a laptopjával volt gond, miért ne írhatná meg posztban, ha előtte a blogon már volt azzal a cégre/márkára valakinek panasza. Még valami: ha egyszer csak ilyeneket küldenek be, akkor nincs más, csak ezeket lehet kitenni.

bendeguz75 2016.10.17. 13:20:04

Gondolom "kaller urasag" azert nyomtat ki 0 Ft-os potdijat, mert a fonokeinel kulonben nem tud elszamolni a potdijazassal, ha megkerdik miert adott jegyet es miert nincs potdij. Bemondasra nem fogadjak el neki, hogy nem volt jegykiadas x helyen.

sarostehen 2016.10.17. 13:21:09

@Terézágyú: elolvasod és kiválasztod..
legyen ez házi feladat.. holnap kikérdezem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 13:25:01

@Dikusz: "ha egyszer csak ilyeneket küldenek be, akkor nincs más, csak ezeket lehet kitenni."

Ha az igaz lenne, hogy Helga megjelenése óta csak szar levelek jönnek, az is Helga bűne volna. De nem igaz. Sebészi pontossággal választja ki a szarokat.

Terézágyú 2016.10.17. 13:35:13

@sarostehen:
B*zd meg! Ha szerinted a SOKADIK levél ilyen, akkor bizonyítsd be te!

Dikusz 2016.10.17. 13:46:34

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: de honnan lehet azt tudni milyen panaszokat küldenek be? Nem csak itt gond ez, máshol is. Olyan is van, ha egy bizonyos témával foglalkozó blognál a a beküldött posztokra azt írják, hogy kamu, nem is egyszer, majd a hozzászólók egymásnak esnek, akkor egy idő után nem lesz aki posztot ír, és a hozzászólók is lelépnek.
Arra azért kíváncsi lennék, hogy lehetne másképp csinálni szerintetek?

ideális hangyászsün 2016.10.17. 13:46:36

De már megint nem a picsog... izé, posztoló fogyasztót védi ez a blog ezzel a poszttal. Ki nem szarja le, hogy mekkora papírt nyomtat a gép? Nem kellett érte fizetnie. Én se reklamálok, hogy a Tecsó meg a Lidl vagy Aldi a számlával egy papírra nyomja a kártyás fizetési bizonylatot. Mindenhol a kicsi papírt adják külön, de eszembe nem jutott ezen felháborodni. Max megjegyzem magamnak, hogy megint nagy papírt kaptam, de nem követelem a bezárt boltok újranyitását. A papíron megspórolt pénzből vehetne a cég egy nyalókát. Nemhogy szárnyvonalakat nyitogasson...

Manyecska. 2016.10.17. 13:49:27

@Dikusz: hát a tömeges öngyi talán segíthet ...OFF ON D

sarostehen 2016.10.17. 13:51:43

@Terézágyú: Nem baszom meg.. :)
Mellesleg te kételkedsz benne.. akkor járj utána te...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 13:52:34

@Dikusz: "onnan lehet azt tudni milyen panaszokat küldenek be?"

Úgyhogy beküldöm. :))

"hogy lehetne másképp csinálni"

Jól. Régebben sokkal jobb posztok voltak, lapozz vissza.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 13:55:07

@sarostehen: @Terézágyú: Ha nem haggyátok abba szétültetlek!

Lehet részletekbemenően, udvariasan kifejteni. Ez nem az.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 14:05:07

Inkább azon kellene változtatni, hogy a benzinkútnál kártyás fizetéskor két papírt nyomtat a gép, egyet, amit megkapok, és egyet, amit aláírok. És melyik jön ki később a gépből? Amit aláírok. Így meg kell várnom mindkét nyomtatást, mire aláírhatok. Ha fordítva lenne, az első papírt már írnám alá, míg a második jön ki a gépből, én is nyernék 5 másodpercet, a kutas eladó is, a mögöttem sorbanálló két ember is, az már összesen 20 másodperc. Az literenként fél másodperc.

Magyarország évente 2800 millió liter üzemanyagot használ, az 1400 millió másodperc, 390000 óra. Csak ezer forint óradíjjal számolva évi 390 millió elpocsékolt forint, mert egy hülye programozó nem figyelt két utasítás sorrendjére.

sarostehen 2016.10.17. 14:06:58

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: Az lenne az igazi királyság, ha be lehetne állítani, hogy én kérek-e papírt. És ha user nem kért, akkor csak 1 papírt nyomtat.. ami a boltban marad. (bár azt sem értem minek.. elektronikusan megy minden..)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 14:22:06

@sarostehen: Ha futár hoz dolgokat, elektronikusan aláírom a kütyüjét egy pálcikával, mintha toll lenne.

metal · http://electric.blog.hu 2016.10.17. 14:59:28

Ha már MÁV, és jegyméret, akkor az jobban izgat, hogy vajon miért nem sikerül a bérletet olyan méretűre tervezni, hogy beleférjen egy normál bérlettokba?

lanAlaturB 2016.10.17. 15:01:28

Engem a legjobban az fogott meg,hogy nincs budipapir. Mennyire durva mar,hogy a 100 szurkolos mtk 6 milliardert kap stadiont,az olimpia es paks2 olyan tizezer milliard korul lesz, de meglepodsz ,ha egy vonaton van wc papir.

Terézágyú 2016.10.17. 15:03:07

@metal:
Mi a "normál bérlettok"?

Gondolom a békávésra gondolsz...
A volánbuszos bérletek beférnek ebbe?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 15:04:28

@sarostehen: "csak elveszem a csomagot"

És jól fejbevered.

Inkább maganak rendelj, ne mások csomagjait vedd el. :))

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.17. 15:10:05

@EurósParaszt Lite: "minek vagyunk mi itt"

Az ősrobbanás. és későbbi csillagfejlődés eredményeképpen létrejött egy mindenféle anyaggal teli gázfelhő, abból kialakult a Naprendszer és a Föld. Üstökösök hozták a vizet és az életet, természetes kiválasztódás útján létrejött a többsejtű, majd az emberi élet. Gazdagabb legelőket keresve nyugatra vándorolt a Magyarság, és egy lovas affér ellenére ittragadtunk már több, mint ezer éve. Árpádot hibáztasd, hogy nem ment tovább egy országgal.

metal · http://electric.blog.hu 2016.10.17. 16:36:04

@Terézágyú: Arra gondolok, hogy ha már minden igazolvány egyen méret (bankkártya méret), akkor a bérletnek se ártana. A Volánt nem tudom, több mint 10 éve nem használtam, ha ott is nagy, akkor arra is érvényes a megállapításom.

encir 2016.10.17. 17:04:21

A Keletiben a csodás utastájékoztató táblán épp csak az nem látszik jól, hogy mikor és melyik vágányról indul a vonat (a kék mezőben fehér szöveg jobban látható, mint a fehérben a kék), amikor másodpercek is számítanak rohanás közben, de azt, hogy S80-as meg Z60-as, az aztán csudásan feltűnő. Épp csak senkit nem érdekel. Meg a vágányok végén található táblát is lehetne utasbarátabban szerkeszteni, mert ott is a leglényegesebb információk a legláthatatlanabbak.

TsodaSzarvas 2016.10.17. 17:06:36

Szánalmas poszt. Gondolom az író legnagyobb gondja - és ez a levélből is kiderül -, hogy a "kaller uraság" megvetette vele a jegyet Kelenföld előtt fél perccel. Gondolom rutinos elővárosi utazó, aki annyira szánalmasan fillérszexualizáló, hogy még azt a 400 forintot is sajnálta utazásra, és ráadásul a jegyvizsgáló még ki is fizettette vele, pedig fél percre volt tőle, hogy megússza.
Az meg, hogy a pénztár bezár, és ő a vonaton "kényszerül megvenni" a jegyet... Na de kérem... Miért, ha elfogy a pénze a boltban, akkor kártyával "kényszerül" kifizetni a kaját? Vagy azt gondolja, hogy ingyen van a vonat? Tényleg? Vegyen bérletet! De természetesen nem vesz, mert így megúszhatja a jegyvételt, tudja őkelme ugyanis nagyon jól, hogy elővárosi forgalomban úgy meg vannak tömve a vonatok, hogy a jegyvizsgáló - ha az utas jó helyre száll fel - nem fog odaérni 9ből 10 esetben. Tehát 9ből 10 esetben megússza a jegyváltást. Tehát megtakarít egy csomó lóvét. Nyilván a jegyvizsgáló a hülye szemét féreg, hogy őkelmével megveteti a jegyet és ráadásul a szemét még hosszú jegyet is kap, és most szegény levélírónak ez mennyi de mennyi kellemetlenséget okoz...
Érdekli szerintetek a levélírót, hogy milyen mellékvonalakon mi és hogy közlekedik? A nagy lópikulát! Jár a pofája, miközben Érd felé ütemes a menetrend, kb. 20 percenként közlekedik arra valami vonat, ami 98%-ban új és kényelmes Flirt motorvonat. Ki van nyalva a segge, de fizetni nem akar. Grrrrr....

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.10.17. 18:42:42

Nekem a kedvencem, hogy a jegyvisszaváltást úgy könyveli el, mintha kifizette volna nekem a teljes árat, majd utána én befizettem volna a kezelési költséget. Még külön nyugtát is ad a kezelési költségről, holott én egy vasat nem adtam neki.

Meg a matek se erősségük. Olyan alapműveleteket is számológépbe üt be, mint pl. 2*35+500

Az meg végképp nem értem, hogy miért kellenek a személyes adataim a visszaváltáshoz.

szsuzsanna 2016.10.18. 11:36:26

@TsodaSzarvas: Igen, a "panaszkodó", egy beképzelt büdös bunkó, az én szememben is, aki valószínűleg, azért a legdühösebb, mert, most nem tudott potyázni...
-"kaller uraság": -te, ki és mi a nagy lófa@sz vagy? -mert intelligens ember biztos nem...
-mert, ha az lennél, nem gúnyolódnál, azon a nyomorult ALKALMAZOTTON, aki, "szarér-hugyér" dolgozik ott, és a MÁV összes f@szságát rajta "verik le", mert vele találkoznak..
-(nem rég olvastam, hogy egyre nehezebb "izéket" cipeltetnek velük, hosszú műszakokon át)
-néha, valamelyik TV megszólaltatja a szóvivő p...-t, -aki, megmagyarázza, hogy miért nem bírják, az "óberszar szoftvereiket" hosszú időn keresztül kijavítani...
-hála a "jóistennek" már nagyon régen nem kellett velük utaznom...
-nincs, sem rokonom, sem ismerősöm a személyzetükben, -DE, hányingerem van, az ilyen stílusú beképzelt f@szoktól, mint a fönti "panasz író"...

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2016.10.19. 12:45:55

ez a poszt mi a fasz, de komolyan?

ér még keseregni, hogy milyen kurva jó kis blog volt ez mondjuk 5 éve? :(

2016.10.24. 10:53:05

@gio: jajaj akkor még voltak Edék megilyenek. ma már csak a papír sok ez a probléma.

GutBesserWasser · http://blog.gutbesserwasser.com 2016.10.25. 21:39:04

A MÁV-nál úgy látszik, leütésszámra fizetnek, az ÜF szagértő munkatárs is jó bő lére eresztette.
Csak lazán tartozik ide, de muszáj elmesélnem egy viccet: háború, általános mozgósítás, sorozás. A legények között egy vézna ötvenes fickó szemüvegben. Kérdi a sorozó őrmester:
- Mi a civil foglalkozása?
- Az Állami Bakteriológiai Intézet munkatársa vagyok.
- A honvédségnél nem kell hosszan beszélni. Legközelebb mondja, hogy vasutas.

lcsaszar 2016.10.26. 17:05:42

Most akkor az volt, hogy a "kaller uraság" Kelenföldön pont az ajtók kinyitása előtt elkapta potyázásért, kifizettette vele a vonatjegyet, de jószívűségből nem büntette meg?

Vagy külön szabály vonatkozik az MNV-nél (gyengébbek kedvéért hamarosan: Magyar Nemzeti Vasutak) arra, hogy ha a felszállási állomáson a vonatindulás időpontjában jegykiadás nem volt, akkor nincs pótdíj? De mivel a vonaton vette meg a jegyet, a pótdíjat MINDIG meg kell fizetni, amely logikai ellentmondást csak úgy tudták áthidalni, hogy a pótdíj összegét ilyen esetekre nullára állították be? Valószínűleg ez lehet.
süti beállítások módosítása