Tékozló Homár

Egyelőre csak mellébeszélésből vizsgázott jelesre a Sony ügyfélszolgálata

2016.10.24. 10:50 | Homár Hilda | 82 komment

via GIPHY

Az ember azt gondolja, hogy amíg garanciális a mobilja, addig nagy baj nem történhet, pláne, ha a garancia meglétét és a garanciális javítás jogosultságát senki nem vonja kétségbe. Aha. Három hetes vesszőfutás naplózása következik.

Garanciás Sony telefonomnak a felső sarkában elvált a kijelzője és az USB fedelének tömítése sem állt a helyzet magaslatán. A telefont szeretem, nem volt vele bajom, de amit az alábbi cégek ügyfélkezelés címén előadnak, az minősíthetetlen. De ne szaladjunk ennyire előre...

A jótállási jeggyel és a számlával a zsebemben irány a Telenor. Első kérdés: "Hol van a töltő?" Mondom, azt ugyan minek, szemmel láthatóan mechanikai problémája van a telefonnak. Ők így akkor sem tudják átvenni, mindenképpen kell a töltő. Már majdnem sarkon fordultam, mikor mondja az eladó, hogy egyébként is jobban járok, ha én viszem el a szervizbe a telefont, pár nappal hamarabb megvan, nem kell megvárni az oda-vissza küldözgetést, még fel is írta egy IX. kerületi szerviz címét. Hurrá, ez itt van pár saroknyira, reggel irány a szerviz. Mint kiderült, valóban Sony szerviz, de öles betűkkel ki van írva, hogy mobilok javításával nem foglalkoznak. Hogy nem én voltam az első, mi sem bizonyítja jobban, hogy a pulton egy laminált A4-es oldalon ki volt írva a Cordon Electronics címe, elérhetősége. Hogy kinek volt a zseniális ötlete a Telenor-nál, hogy oda küldözgessék az ügyfeleket, rejtély. (köszi Telenor #1)

Autóba be, cél Újpest, Cordon Electronics. Leadom a telefont, elmondom mi a probléma, érdekes módon nekik nem kellett a töltő (köszi Telenor #2). Bátorkodtam udvariasan megkérdezni, hogy kb. mikorra várható a javítás. "15 nap a vállalási határidő, viszlát!" (kb ebben a stílusban...) Már ekkor belopták maguk a szívembe. A garanciás telefon így is, úgy is náluk köt ki, a márkaképviselet meg tejel, innentől kezdve az ügyfél csak egy zavaró tényező... Ez volt pénteken.

Két hét múlva, igaz még csak 14 nap telt el, megpróbáltam reggel érdeklődni a szerviznél. 9:10-kor a következő üdvözlő szöveg fogadott:

Szervizünk munkanapokon 9 és 16 óra között tart nyitva, kérjük ismételje meg hívást munkaidőben.

Hát ez vicc. Írtam egy emailt, hogy legyenek már kedvesek visszahívni és csodák csodájára, nem sokkal később megcsörrent a telefon. Minden ami eddig volt, csak bemelegítés, itt kezdődött az igazi lejtmenet.

"Jó napot kívánok, érdeklődnék a két hete leadott telefonomról, gondolván arra, hogy csak holnap, szombaton jár le a 15 nap, de hát szombaton mégsincsenek nyitva." Nem tudják, alkatrészre várnak, ha készen van értesítenek. Mondom ennél azért szeretnék egy kicsit több tájékoztatást, meddig álljak féllábon, egy hét, egy hónap? Szó szót követ, már harmadszor kérdeztem rá, hogy mégis izzadjanak ki magukból valami határidőt (nem hinném, hogy a XXI. században ez olyan nagy ördöngösség), végül azzal sikerült lezárni a dolgot, hogy ha nem tetszik, akkor elvihetem javítatlanul a telefont vagy reklamálhatok a márkaképviseletnél.

Sony ügyfélszolgálat felhív, előadom a sztorit, mondom, hogy a szerviz által felkínált opciók közül a másodikkal élnék, magyarul reklamálok. Első nekifutásból ki is oktattak, hogy nem 15 nap, hanem 15 munkanap a vállalási határidő. Zárójelben: a jogszabály is 15 napot emleget, de ne legyünk kicsinyesek. Szerintem ugyanabból a kottából játszanak, mert itt is elkezdődött a mantrázás, hogy amint megjön az alkatrész megcsinálják, de határidő nincs. Na ettől nem leszünk előrébb...

Hétfő délután írtam egy emailt a Sony ügyfélszolgálatának, hogy ugyan már legyenek kedvesek, bökjenek már ki egy határidőt, hogy mikorra várható a telefon. Válasz a szokásos sablon szöveg: továbbítottuk az illetékesnek. Másnap reggel jött a következő üzenet, a szokásos mantra, "alkatrészre vár, nem tudjuk, blablabla..." Sebtében vissza is írtam: "Kérdésem továbbra is érvényes: konkrét határidőt szeretnék kapni" Ők ennyire nem kapkodták el a dolgot, mert válaszra sem méltattak, úgyhogy két nap múlva ismét billentyűzetet ragadtam:

Mivel két napja nem kaptam semmilyen választ, kérném szíves segítségét. Érdemesebb a facebook oldalukon vagy esetleg a Tékozló Homár-on (bizonyára Önök is ismerik) próbálkoznom? Vagy forduljak egyenesen a fogyasztóvédelemhez?

Erre megint jön a szokásos "alkatrészre vár, nem tudjuk, blablabla..." De láss csodát, nem sokára rá jött egy SMS, hogy elkészült a telefon. Nosza, uzsgyi a szervizbe.

Hát, ha idáig lejtmenetben voltunk, innentől zuhanórepülés következik...

A szervizben kezembe nyomtak egy vadonat új telefont. Mondom, ezt hogy, alkatrészre vártak. Nem emlékszem a pontos válaszra, de valami olyasmi volt, szóltak a márkaképviselettől, hogy cseréljék ki... Vajon a facebook-tól, a Homártól, vagy a fogyasztóvédelemtől ijedtek meg?

Telefon a zsebemben, otthon bekapcsolom, már elsőre feltűnt, hogy furcsán működik az érintőképernyő. Gondoltam biztos a gyári védőfólia miatt, majd este kicserélem egy rendes fóliára. Mikor leszedtem a gyári fóliát, kiderült, hogy nem az volt a ludas, a képernyő közepe foltokban nem érzékel. Hát ez pazar, kaptam egy új, de hibás telefont. Többszöri gyári visszaállítás után (pedig szűz telefon) a tünetek változatlanok.

Másnap reggel (ez már a harmadik hét vége) felhívom a Sony ügyfélszolgálatot, előadom a sztorit, ekkor már kissé ingerülten közöltem, hogy sürgősen cseréljék ki egy hibátlanra. Válasz:

Ezt sajnos nem tudják, vigyem a szervizbe, megjavítják...

Itt már a vicc jutott az eszembe a vadászról meg a medvéről (vadász-vadász, miért is jársz te az erdőbe...?)

Na, adjunk egy esélyt a szerviznek, hátha velük zöld ágra vergődök. Én naiv, próbáltam felhívni őket, 9 után még mindig üzenetrögzítő. Ismét egy email, hogy ha sikerült kikapcsolni az üzenetrögzítőt, legyenek kedvesek visszahívni. Vissza nem hívtak, ellenben vad levelezgetésbe kezdtünk, jöttek a szokásos dumával, vigyem be a szervizbe, hogy megtehessék a szükséges lépéseket, stb.., ill. ennek a mondatnak a különböző változatai. Felemlegettem nekik, hogy a márkaképviselettel karöltve 3 hete szívatnak, nincs kedvem elölről kezdeni, cseréljék ki. Válasz ugyanaz. Utolsóként du 2-kor nekik szegeztem a kérdést, hogy hajlandóak-e azonnal kicserélni vagy nem? A nagy péntek délutáni hajtásban erre már nem volt érkezésük válaszolni, talán majd hétfőn...

Balázs

UPDATE okt. 19.

Koránt sincs vége a történetek, jelenleg itt tartunk:

screenshot_2016-10-24_10_17_41.png

screenshot_2016-10-24_10_16_48.png

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Crazy One 3om 2016.10.24. 10:59:05

én is facebook buborékban szoktam reklamálni. "írásba foglalt határidő" Ez lehetne kompi új neve, ha emezt megunja a háhá...

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.10.24. 11:01:08

Tisztelt Ügyfelünk! Elképzelésünk sincs, mikorra tudjuk megjavítani a telefonját.

Most jó? Akkor nyugi lesz?

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.10.24. 11:05:14

@atpijkamo95: dehogy is, akkor amiatt reklamálna, hogy hogy lehet ilyet mondani. Van, akiket a reklamálás éltet :).

Terézágyú 2016.10.24. 11:06:07

"Szó szót követ, már harmadszor kérdeztem rá, hogy mégis izzadjanak ki magukból valami határidőt (nem hinném, hogy a XXI. században ez olyan nagy ördöngösség)"

Mi köze a határidőnek a XXI. századhoz?
Az ügyfélszolgálatos huszonkettedik senki nem fog neked határidőt mondani, mert semmi nem rajta múlik. Viszont ha azt is túllépik, akkor megint csak fel lennének háborodva a kliensek...

"Első nekifutásból ki is oktattak, hogy nem 15 nap, hanem 15 munkanap a vállalási határidő. Zárójelben: a jogszabály is 15 napot emleget, de ne legyünk kicsinyesek."

Ezt nem tudom, de ezek szerint 15 munkanap alatt végülis kaptál egy telefont - vagyis ők védve vannak.

"vigyem be a szervizbe, hogy megtehessék a szükséges lépéseket"
Akkor??? Hogy máshogy gondoltad a kicserélést???

"A nagy péntek délutáni hajtásban"

Óóóóó... ilyenek ezek a... kik is??? Kik nem dolgoznak pénteken kettő után?

Manyecska. 2016.10.24. 11:07:03

@The Crazy One 3om: nem, neki a "túró-áttárolás" nevű nicket szántuk múltkor!
Amúgy ez valami örök körforgásnak tűnik a poszter nemsokára eljut a Nirvánába..:DD:(
Lehet csak előlap- és hátlapcsere volt? :DD

The Crazy One 3om 2016.10.24. 11:12:13

@Manyecs: igen, az is jó. Javasolnám még a "az adott idő alatt a legtöbb japán kutya" nicket is. Szóval választék az van, kérdés, mikor lesz takaríthatnékja a háziasszonynak....

joska61 2016.10.24. 11:21:27

Amilyen az adjonisten.

Terézágyú 2016.10.24. 11:44:23

"Mint kiderült, valóban Sony szerviz, de öles betűkkel ki van írva, hogy mobilok javításával nem foglalkoznak. ... Hogy kinek volt a zseniális ötlete a Telenor-nál, hogy oda küldözgessék az ügyfeleket, rejtély. "

Kommunikáció.
Vagyis az arra való képtelenség.
Ez a magyarság egyik rákfenéje.

A magyar vér monologizálásra hajlamos, a dialógusra nem.

CID.. 2016.10.24. 11:48:45

Kicsit türelmetlen a poszter :) A 15 nap meg úgy, 15 nap, hogy törekedniük kell, ha nincs alkatrész, akkor nincs ;)

FDToth 2016.10.24. 11:53:38

Amig nincs fogyasztovedelem es engedik az ilyeneket, addig ez lesz... bekelteto szart sem er, kvazi a szerencseben bizhatsz.
A fo oroblema, hogy az ugyfelszolgalatosok nem akarnak es nem is tudnak dolgzani mert nem ertenek hozza, uh ide oda tologatjak...

Jessybátsi 2016.10.24. 11:57:21

Ha meg tudod fogalmazni angolul, akkor levél az anyacégnek. Néha segít.

cmx85s 2016.10.24. 12:14:25

Érdekes, Sonyék az én problémámra is csak ugyanazt a sablon-üzenetet tudták elküldeni, de 3*. Én mindig újabb megoldási módokat próbáltam felvetni, az ügyfélszolgálat egybites ügyintézője meg minden válaszában copy-paste-ben felhívta a figyelmemet, hogy amennyiben frissítem az Androidot, akkor az úgy marad, magyarán, ők egy szalmaszálat nem tesznek keresztbe a 6.0 Android (amit ők küldtek a telefonra, kéretlenül) hiányosságainak javítására. Nincs DualSim hangbeállítás, nincs SD-kártya elérés, xar a kamera - nem számít, hasnzáld így! Bevittem egy független szerelőhöz, mondom Sony és frissítés, már tudta, miről van szó. Mondta, hogy ahány telefonra felment eddig, mindegyiken okozott valam fennforgást. Felhívtam a céget, ahol vettem a telefont, él még rá a szoftver garancia, úh mondták, hogy próbáljam meg a gyári beállítások visszaállítását, hátha feléled - na, ettől most van SD-kártya, de a többi ugyanolyan maradt. Úh most be kell szereznem két SIM-átalakítót (nano-SIM cool!), aztán lementeni mindent, ami mozdítható, és hetekre megválhatok a készüléktől bízva abban, hogy ismét működőképes lesz.
Sony telefonokon nem lehet letiltani az automatikus frissítést, lekúszik és 2 perces időközökkel üzenget, hogy frissíts. Bírtam 6 napig!

Terézágyú 2016.10.24. 12:19:09

@cmx85s:
én már annak idején is mondtam, hogy mit nekem szoni! polimer!!

Manyecska. 2016.10.24. 12:25:38

@Terézágyú: dehát az egy kazetta-márka.:D

Audrey80 (törölt) 2016.10.24. 12:26:16

Az ember azt hinné, ez valami zugcég, de neem, csak ez a mentalitás van náluk. Most már a legtöbb helyen ez van, ügyintéző nem tud semmit, ha már telefonálgat, az remek, de a másik oldal vagy meghalt vagy szabin van vagy már máshol dolgozik vagy fel sem veszi. Ha nem megy flottul valami, ott már elcsesztek valamit vagy ki van adva, hogy sunnyogjatok, ahogy tudtok, mert gáz van, de nem mondjuk meg az ügyfélnek, hogy mi, mert nem érdekünk. Egyébként meg vinné a fene saját maga a telefonját máshová, ahol vette, ott intézkedjenek izibe.

Terézágyú 2016.10.24. 12:31:38

@Manyecs:
akkoriban a szoni is az vót.
számunkra :)

Terézágyú 2016.10.24. 12:36:18

@Manyecs:
akkoriban nekünk a szoni is csak az vót.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.24. 12:41:36

A szerződéstől való elállás hogy működik? (Nyilván sehogy, de elvileg hogy?) Bejelentem a Pannonnak (mert hiába Sony, meg ilyen-olyan szerviz, a Pannonnál és -tól vettem), hogy kell a francnak a szarjuk, elállok a szerződéstől, és... Utána?

mad-man 2016.10.24. 12:42:39

Tényleg történjen már valami, mert ezek a szervizes szopatások már unalmasak! Az ember kiad egy valag lóvét és ide oda tiki-takizik a szerviz a szolgáltató és a gyártó között. Előbb-utóbb valakinek csúnyán el fog gurulni a gyógyszere és baj lesz... És örüljetek ha nem vadász az illető! :D

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.10.24. 12:42:44

@The Crazy One 3om: A mai retardáltak nem tudják mi az a kézzel fogható fizikai levél (ajánlott vagy tértivevény), ne adj isten fizetési meghagyás vagy e-mail... már csak a fészbukban "hisznek", így bármilyen hihetetlennek tűnik a facsen érdeklődnek, reklamálnak, fenyegetőznek...

ÁM 1. eladó (Telenor) 2. szerviz 3. forgalmazó 4. anyacég felé lehet írni és panaszkodni - fenyegetőzni! Rendszerint ha az anyacégnek írsz angolul pikkpakk megoldódnak az ilyen ügyek, ők tudják mi az a presztízsveszteség a magyar oldal nem igazán, ők szarnak bele - végülis a fogyasztókból élnek!

Terézágyú 2016.10.24. 12:48:09

@mad-man:
"Tényleg történjen már valami, mert ezek a szervizes szopatások már unalmasak!"

Hááát... melyik volt előbb? a szervízek szopatják a népet <> a nép szopatni akarja a szervízt...

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.10.24. 12:51:49

@Audrey80: Ez amúgy a szimpla szarok bele munkamorál, ami mindenhol jelen van - pláne ilyen alacsony munkabérért (mert amúgy egyre retardabbak és életképtelenek az emberek én sem fizetnék szar munkaerőért több százezret - egy nettó 69E-s minimálbéres után a munkáltató összesen 143E Ft-ot fizet, szal ennyit kell "kiteremlnie")
Mert végülis az ügyfélszolgálatnak az lenne a feladata, hogy tájékoztasson... de előttem jól írta valaki: ez magyar népbetegség hogy nem tud kommunikálni csak a saját igazát hajtogatja és amúgy képtelen érvelni is amellett!

Terézágyú 2016.10.24. 12:55:45

@JunkieeeBoy:
"Mert végülis az ügyfélszolgálatnak az lenne a feladata, hogy tájékoztasson... de előttem jól írta valaki: ez magyar népbetegség hogy nem tud kommunikálni csak a saját igazát hajtogatja"

Speciel én nem erre gondoltam, hanem arra, hogy a szervíz és a bolt nem tud kommunikálni egymással :)
Tehát két, elviekben teljesen gondolkodó entitás :)
Az egyik szól a másiknak, hogy "ne kűggyetek hozzánk mobilos klienst, mert nem javítunk mobilt" - a másik entitáson viszont átszivárog ez az információ...

Viszont az ügyfélszolgálat nem számít gondolkodó entitásnak, az ottani robotok csak azt mondhatják, ami ki van nekik adva.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.10.24. 12:58:24

/@Terézágyú: Jó há abból adódik ez is... de ez a szerencsétlen a szervizhez ment, így velük kommunikál, nem pedig szerviz-telenor-ő a láncolat, hanem csak szeviz-ő (de már így elveszik az információ) hátmég ha a telenor is köztük lenne!

mad-man 2016.10.24. 13:03:17

@Terézágyú: Szerintem az első, de nem vagyok naiv, tudom hogy sok a nyerészkedő kisköcsög. A jogszabályok pedig hülyén vannak megfogalmazva és/vagy elavultak.

Ha 15 nap van a jogszabályban, akkor a szerviz ne számoljon 15 munkanappal. Az "alkatrészre várunk" gondolom kimeríti a javításra való törekvést. :)

lanAlaturB 2016.10.24. 13:04:10

Nem kotelezheto a forgalmazo,szerviz arra,hogy konkret hataridot jeloljon meg.
Ha egy alkatreszre hat hetet kell varni, a hatalyos torvenyek alapjan semmit nem tehet a vevo, csak azt, hogy var hat hetet.

Torekedni kell a 10 ,vagy 14 munkanapra, de eselyed nincs bebizonyitani, hogy nem torekedtek ra.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.10.24. 13:05:20

/OFF
A fejlécben valaki nézte már, hogy a homárcímke ára 6693 Ft / kg?
(há pedig simán dupla annyi: www.rozmar.hu/termek/homar-400-g)
:DDDDDDDDD

/OFF2
Basszátok meg OPERA böngésző alatt még mindig nem működik a kommentmező rendesen és látatlanul lehet csak írni

lanAlaturB 2016.10.24. 13:07:37

@FDToth:
Nem.
Az ugyfelszolgalatasok ugy dolgoznak,hogy a kenyes infok egyik felet eltitkoljak eloluk a feletteseik,a masik felet pedig kizarolag belso felhasznalasra adjak ki.
Igazi muveszet ugy lerazni egy problemas ugyfelet,hogy nem mondasz semmi olyat,amit kesobb szamon kerhetnek rajtad (akar az ugyfel,akar a hivasokat visszahallgato "belso ellenorzes")

Terézágyú 2016.10.24. 13:07:45

@mad-man:
"Szerintem az első, de nem vagyok naiv, tudom hogy sok a nyerészkedő kisköcsög."

Na ja... :-/

Terézágyú 2016.10.24. 13:13:54

Egyébként az őszinte boltost/ügyfélszolgálatost nem is szeretik a kliensek...

Mondta volna a szervizes, hogy "nézze uram, mostanság leszarnak minket az anyacégnél, akár egy hónap is eltelhet mire meggyön a zalkatrész, most akkor micsinájjunk???"

mad-man 2016.10.24. 13:39:07

@Terézágyú: Én nem bánom az őszinteséget. Legalább tudom mekkora vadászkalapot/szopóállarcot vegyek fel ha beüt a krach! :D

Manyecska. 2016.10.24. 14:43:47

@mad-man: amin át befér a székelykáposzta! :D /azt főzök ma:D/ ez érdemi hsz?:P
Nem bírom megemészteni hogy a Sanyi is ilyen...mind meghalunk,kész..:D

Manyecska. 2016.10.24. 14:57:11

@Terézágyú: azt kérdezik milyen madár amelyikben sok o-betű és egy r-van..porlogi sos lehet??.. :D ON

Jessybátsi 2016.10.24. 14:57:31

@JunkieeeBoy: Firefox/Linux kombóval sem. Szóval homárfaktort a homárnak. Ha valamit nagyon elírtam, akkor elnézést kérek, nehéz így láthatatlan "tintával" írni.

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.10.24. 15:03:53

@JunkieeeBoy: "A fejlécben valaki nézte már, hogy a homárcímke ára"

Az nem homár, hanem folyami rák.

Terézágyú 2016.10.24. 15:08:24

@atpijkamo95:
???
Mé??????????????????????????

The Crazy One 3om 2016.10.24. 16:08:13

ma is kaotikusra sikerül a posztolás?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.24. 16:35:25

@Terézágyú: Dicsérni bármikor lehet, gátlások nélkül. Látod, már meg is bocsátottam szörnyű vétkeid.

@The Crazy One 3om: Mindig szabad a csetelés. Helgának annyi előnye van, hogy ha akarja, elterelheti a figyelmünket érdekes posztokkal. (Ezt ő lelacsonyító trükknek tartja, és keményen ellenáll bármi kísértésnek, hogy ne a legszarabbakat posztolja.)

sarostehen 2016.10.24. 16:53:36

poszter...
senki nem fog neked pontos időpontot mondani, mivel nincs rá törvényi kötelezettség
Ez van el kell fogadni.

szabidoki 2016.10.24. 19:11:41

Nekem is volt anno gondom a sony Z3C-vel - írtam a sony-nak hogy ilyenkor mi a teendő, küldtek egy futárt a hibás telefonért, kb 2 hét múlva meg küldtek egy teljesen újat. Ja, Angliában élek...

1gazsagos1 2016.10.24. 19:35:06

Garanciás Sony telefonomnak a felső sarkában elvált a kijelzője és az USB fedelének tömítése sem állt a helyzet magaslatán.

A telefon használt, külföldről átvett selejt eladva újként. Lapozzunk.

@szabidoki: a the sony z3cdet kapta újként itt a poszter. Ja, hogy Angliában is meg fogtok dögleni? Sorry.

1gazsagos1 2016.10.24. 19:36:40

Aminek a ragasztása elválik, az már volt egyszer - kétszer javítva.

1gazsagos1 2016.10.24. 19:43:38

Há most sokat úgyse fognak tudni csinálni hacsak nem szarnak egy új telefont valahonnan.

Szervííízek itt kivétel nélkül mind ezt csinálják, amit alkatrészt lehet, ellopnak, kilopnak, ha új cserekészüléket kapsz, az is ugyanolyan használt, mint amit a bolt elad, merthogy kelet felé kivétel nélkül egy rakományban hozza a kamion az összes selejtet amit újként eladnak.

A ragasztás nem válik le csak úgy, több év után sem, nézz meg egy iPhone 4-et. Ha már a kijelző volt javítva, persze a ragasztócsík elkopik könnyebben, mivel az nem olyan minőségű, mint a gyári, hiába ragasztgatják össze-vissza a ragasztó szar.

Ha az usbs rész is leválik akkor meg pláne selejt telefont adogat el a Telenor újként. Mert megteheti. A kedves ügyfélnek ez jár. S nem hinném, hogy ez ritka alkalmak egyike volt, mármint a poszter esete

Aztán az is előfordul néha hogy nem éri meg már azt a kijelzőt sem javíttatni másodszorra...

Evvan, vagy van negyedmiliód egy új telefonra, vagy szart kapsz, olcsón, viszont javíttatás az nuku

ha valami nem jó, elromlik azonnal vételár visszatérítés és másik típusú telefon

1gazsagos1 2016.10.24. 19:45:38

Ja aki privát üzenetben meri elkérni az IMEI számot, az is rohadjon meg ott ahol van.

A poszter helyében közöltem volna velük hogy itt egy név, nézzenek utána ennek alapján.

1gazsagos1 2016.10.24. 19:46:57

Totálisan hülyének nézték a poszter, az meg be is dőlt neki. IMEI számot nem küldünk soha privát üzenetben sem. CSak személyesen, vagy telefonon adunk ilyet, de az se kell, ha van egy nyomorult szervizlap!

IMEI SZÁM? MINEK??? ?

Mi köze ehhez a Sonynak? Ezen senki sem akad itt fenn?

lutria 2016.10.24. 20:24:20

Mi lehet az a hihetetlenül ritka alkatrész amit 30+nap alatt nem tudnak beszerezni egy sony alkatrész lerakatból bárhol is legyen az a világon?

2016.10.24. 20:37:31

Aztán még a béhuszat is kilopják belőle, figyeljétek meg!!!4!!négy!!4

The Crazy One 3om 2016.10.24. 21:07:31

@1gazsagos1: igikém, mégis mit gondolsz, mi az ádámok faszáért kell a szoni hungarinak az imej?

1gazsagos1 2016.10.24. 22:08:25

@The Crazy One 3om: figyuzz elakadtál egy ponton

mivel ezt a telcsit SZERVIZELÉS UTÁN KAPTA ÚJONNAN, valószínűleg elég lenne a nyomorult szám is a papírról minek ide IMEI?

nem a telefon a lényeg, tudod, hiszen azt kapta újként

ez esetben nem ez lenne az eljárás ugye szerintem!

1gazsagos1 2016.10.24. 22:09:50

arról nem is beszélve hogy két imei számot is tudnia kéne a poszternek mert ugyi a régit eltüntették az éterbe

1gazsagos1 2016.10.24. 22:12:34

a második legsújjosabb hibája a poszternak miért nem próbálta ki ott helyben a telefont, mikor a kezébe nyomták?

mert ugye ez elvileg érintőképernyő kábelhiba, vagyis mindenképpen javított volt az a telefon is, amit kapott

kétszer sózták rá ugyanazt a szart, harmadszorra akármennyi IMEI szám után se fogják

csúnyán meg nem beszélünk

1gazsagos1 2016.10.24. 22:18:31

most akármennyi új telefont is kap, mindig ugyanaz a selejt jár körbe-körbe mégsem adja fel a poszter

de ő tudja miért kell neki pont az a szart se érő telefon

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.24. 22:24:42

@Csokis: Itt megtekintheted az érdekérvényesítés módját:
homar.blog.hu/2016/06/30/aki_perre_ment_az_extreme_digitallal

Benne van minden klasszikus elem a békéltetőn és fogyasztóvédelmen kívül.
- felszólítás (ha jól írod meg, az esetek 90 %-ában működik)
- fizetési meghagyás
- per

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.10.24. 22:45:34

@1gazsagos1: Egyszer gondolkodnál egy kicsit, mielőtt írni kezdesz, ó, adja ég!

Különben meg rólad jut eszembe, így hadd ajánljak a kedves homárdoknak egy rég elfeledett posztot, ha itt kiszonizták magukat:
homar.blog.hu/2008/06/26/a_nyar_slagere_a_csocs

Ahoj- 2016.10.25. 01:26:58

A Sony egy megbízhatatlan kínai gagyi sz..r. Közé nincs a 15-20 éve még Japán perciz technológiás termékekhez.

Nekem tv-m, rádióm és telefonom is megmurgyadt..naná hogy mind Sony volt, és garancia lejárta után nax 3-4 évig bírta.
Soha többet Sony-t!!!!!!

The Crazy One 3om 2016.10.25. 08:29:13

@Ahoj-: azért ez egy komoly érv a szoni mellett, ha a garancia lejárta után 3-4 évig bírja...

Terézágyú 2016.10.25. 08:41:12

@The Crazy One 3om:
Hol van már az, hogy nekem otthon a Videoton rádióm tökéletesen működik: 1982-ben kaptam :)

The Crazy One 3om 2016.10.25. 09:28:39

@Terézágyú: soroljuk, soroljuk.
Aptinak biztos van Lehet hűtője. Nekünk Calex volt, Pistabáéknál AEG-licenszelte Hajdu. Ezeket mind örök életre gyártották.

The Crazy One 3om 2016.10.25. 09:29:40

@The Crazy One 3om: a Hajdu az mosógép, ha esetleg valaki elakadna rajta...

Dikusz 2016.10.25. 10:11:03

@The Crazy One 3om: nekem van SOKOL rádióm, régi TUNGSRAM villanykörte (jó), még a negyven éve levágott hajam is megvan.

Manyecska. 2016.10.25. 10:55:26

mi meg még mindig ott tartunk hogy öt darab o és egy r betűs madár../többek szerint komondor a megfejtés/ ON

Dikusz 2016.10.25. 11:13:57

@The Crazy One 3om: igen, meg egy SMENA 8M-es fényképezőgép is. :DD

Manyecska. 2016.10.25. 11:24:18

@Dikusz: :DD basszus már, felnyihogtam rámtörik az ajtót mindjárt itt..:D@cmx85s: az jó lehet, ..majd kezeltetem.:P Nincs nyúposzt???

EurósParaszt Lite 2016.10.25. 11:24:49

Dolgóz te fos. iOstórt hajlítok a trampli bokád köré és hasadon csúszva távoloc majd el a gyerr meked töll, mert. Magam felé huzz lak, karmaiddal meg szánthatod fell a pad-lót (lovat). A gyerek e-közben meg bönnböl (235dB).
- Dolgozol márt, gecciiii?
- Igen-igen, most márr fogok, norrmálissann, csak eresz az ivadékomhóz, mert kikel cserélni a szarát, mert megin' ki jőt belölle. Perfekt főzelékt szoktunk belöle készítni. Hiányzik a szar zamata, kérlek eresz, jjo leszek.

Manyecska. 2016.10.25. 11:32:52

@EurósParaszt Lite: - Null kilométeres tehénbőgés eladó. Ugyanitt kétkazettás Sony integetőgép tenyérbemászáshoz elcserélhető gyökérkefére. Tetszik a solyomkomondor nikknév? mert betárolhatod..:D

EurósParaszt Lite 2016.10.25. 11:49:23

@Manyecs: :D
Nehez az evtizedes berogzultsegeket torolni, markanevek teren is. Kijelzocsere: kedvencem azok az idok, mikor fos TN laptopkijelzopanelt 80 ezerert csereltek. Talan ma is vannak hasonlo arak.

Mi is sok integetest vettunk fel kazira anno. Jo moka! Te pisalnal ra tehenszarra, ha ugy adodna?

Kivarom, mig eleminialodik a letezesi skalarol a jelenlegi. Multheten valamelyik telos poszt agybaszo szokapcsolata-kifejezese lett volna a kovetkezo, sulyos volt, kifejezo es markans, de egy pedans huszarvagassal siman kijottem abbol a tortenetbol, ugyanis elfelejtettem.

Manyecska. 2016.10.25. 11:54:11

@EurósParaszt Lite: te mit nem felejtsz el bébi? ne válaszolj :D

Manyecska. 2016.10.25. 12:18:01

@EurósParaszt Lite: ilyentől még ívet is húznék!! :D azóta én is rászoktam futás előtt ezekre a szarokra..:
www.kepfeltoltes.hu/view/161025/ny_l_energi_val_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
/ez a kézműves étcsokinyúl kommentelőnk lába! :DDDD / ON

holdlányka 2016.10.26. 12:27:28

Először is, a Telenornak át kellene venni, ha ő volt a viszonteladó. Meccseljék ők le a Sonyval.
Mondjuk,ők is megérik a pénzüket, én isbirkóztam velük egy telefon garis cseréje miatt.

Müller Ferenc 2016.12.21. 10:19:14

A hivatalos Sony serviz, nevezzük nevén, Cordon kb 1 hónapja a javításra küldött telefonból csak a sim kártyát volt hajlandó visszajuttatni. A telefonban lévő memóriakártya gondolom valamelyik alkalmazott zsebébr landolt. Többszöri telefonálgatásra voltak hajlandók állítólag utánnanézni, de kapásból a szolgáltatót próbálták bevádolni, hogy ott vették ki. Csakhogy a szolgáltatónál elöttem tette zárt csomagba, és zárta azt le.
Elég rosszul mehet a bolt, ha már az ügyfelek memóriakártyáját kell lopni hozá!