Tékozló Homár

Van az a pont, ami utan muszáj benyelnie a webshopnak az elírt ár miatti veszteségét?

2016.11.03. 09:25 | Homár Hilda | komment

shutterstock_387005494.jpg

 Rövid válasz: van. Hosszú válasz a poszt alján.

Üdv!

Szeretnék érdeklődni, hogy jogilag mennyire szabályos az, hogy a bluechip.hu-ról rendeltem 2 db Acer laptopot, melyet 19 000 Ft-ért árultak (az árat elírták, egy nulla a végéről lemaradt).

A laptopokat a megrendelés leadásánál is 19 000 Ft-ra írta az oldal, majd a megerősítő emailnél is szintén a ,,hibás" árat írta az eladó fél. Majd később megkaptam az sms-t is, melyben tájékoztattak, hogy a rendelésemet a futárnak átadták. Aztán később történt az, hogy az eladó fél emailben tájékoztatott, hogy a megrendelésemet törölték.

Erre az emailjükre válaszolva visszaírtam nekik, hogy nem vagyok hajlandó elfogadni ezt a technikai hiba féle magyarázatot ( melyet telefonon közöltek) és továbbra is igényt tartok a megrendelésemre.Önöket kérném segítségül ez ügyben, hogy van-e jogom esetleg, hogy a megrendelt terméket "követeljem" az eladó féltől.

Válaszukat előre is köszönöm!

Lássuk, mennyire erős érv az, hogy "tájékoztattak, hogy a rendelésemet a futárnak átadták":

Valóban jó kérdés, ha egyszer a meghirdetett áron megrendelek egy terméket, a vállalkozás utólag mondhatja-e azt, hogy mégsem adja azon az áron, mert az adminisztratív hiba miatt rosszul lett feltüntetve. A helyes válasz: attól függ érvényesen létrejött-e a szerződés.

A webshopból történő rendelés esetén elsőként általában egy automatikus visszaigazolás érkezik a fogyasztó e-mail címére, ami még nem jelenti azt, hogy az eladó elfogadja a megrendelésünket, mindössze a megrendelésünk eladóhoz történő megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.

A felek között a szerződés azonban érvényesen létrejön, amikor a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben (ez a gyakoribb) vagy például telefonon értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy az üzlethelyiségben való átvétel lehetőségéről. Ettől kezdve köteles az e-mailben megjelölt áron biztosítani a terméket, azt utólag akkor sem módosíthatja, ha adminisztratív hiba miatt valóban rosszul volt feltüntetve az ár a rendelés pillanatában.

Esetedben tehát azt kell megvizsgálni, hogy azelőtt törölte-e már a vállalkozás a megrendelést, hogy a szerződés érvényesen létrejött volna köztetek, vagy utólag tájékoztatott arról, hogy mégsem teljesíti a megrendelést. Első esetben ugyanis nem követelheted a teljesítést, míg utóbbi esetben azonban jogszerűen kérheted, hogy a meghirdetett áron szállítsák ki a megrendelt termékeket. Amiatt, hogy a vállalkozás azzal, hogy nem megfelelően tüntette fel a termék árát és így megtévesztett, bejelentéssel élhetsz a fogyasztóvédelmi hatóságnál.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

The Crazy One 3om 2016.11.03. 09:27:39

No, csak elkerül az a műszer. Jaj, csak el ne törjön...

Terézágyú 2016.11.03. 09:30:25

"Szeretnék érdeklődni, hogy jogilag mennyire szabályos az, hogy a bluechip.hu-ról rendeltem 2 db Acer laptopot, melyet 19 000 Ft-ért árultak (az árat elírták, egy nulla a végéről lemaradt)."

Hogy jogilag mennyire szabályos, azt nem tudom, de azt igen, hogy a pószter egy kib****tt mo***os, ügy****dő g**i.

sarostehen 2016.11.03. 09:30:34

Ha már átadták a futárnak akkor elfogadták a rendelését a poszternek.
Más kérdés hogy mit tudsz csinálni... kb semmit...

Rejtélyes 2016.11.03. 09:32:26

Ha az SMS hamarbb jott, mint az email, akkor nyert ugyed van: azt nem lehet rafogni, hogy automatizalva volt az atadas. Max az arukiadon verik le a cegen belul :)

sarostehen 2016.11.03. 09:32:41

@Terézágyú: Nem értek veled egyet. El volt rontva az ár. Poszter bepróbálkozott... ez most nem jött be.. (Bőven van ideje a webshopnak, hogy tévedésre hivatkozva ne teljesítse a rendelést.) ilyenkor mondjuk szépen csendben kéne dünnyőgni, és nem világgá kürtölni, hogy nyerészkedni akart.

Terézágyú 2016.11.03. 09:34:40

@sarostehen:
"ilyenkor mondjuk szépen csendben kéne dünnyőgni, és nem világgá kürtölni, hogy nyerészkedni akart."

erről beszélek.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:37:55

@Terézágyú: Ezért sanálom a posztolót! Mindenki tiszta lappal születik, akár ember is lehettett volna belőle.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:40:19

Vannak olyanok, akik találnak egy tömött pénztárcát az utcán, és leadják a talált tárgyak osztályán.

Vannak olyanok, akik találnak egy tömött pénztárcát az utcán, és leadják a pénztárcát a talált tárgyak osztályán.

Vannak olyanok, akik találnak egy tömött pénztárcát az utcán.

Manyecska. 2016.11.03. 09:43:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Várom a képet /:DD:P/
"megtévesztés" - poszter a Holdon él..valószínűleg ..:D

CID.. 2016.11.03. 09:43:16

Na, megint egy szarházi tróger...

Manyecska. 2016.11.03. 09:47:10

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: én diák voltam találtam egyszer -8.000 Ft-25 éve.. semmi nem volt benne, kérdezgettem a megállóban állókat /Határ-út/ de semmi a rendőrség eszembe sem jutott. Nagyon jó ruhákat vettem belőle ezúton is köszönöm :P !! Most érted ha leadom a forgalmi irodán első körben lenyúlták volna!! Tuti:(

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:47:44

@CID..: Nem szeretnék olyan helyen vásárolni, ahol azért emelik meg az árakat, hogy az ilyen szar alakokat kifizessék.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 09:49:00

@Manyecs: "Várom a képet"

Sajnos nem fér rá a képre. :( Kéne hozzá halszem optika.

FDToth 2016.11.03. 10:00:14

ez jogilag oké, de erkölcsileg aggályos. Egyszerű megoldása a dolgoknak ilyenkor, hogy nem rendeljük meg és szólunk a boltnak. Ilyenkor vhogy kompenzálják minidig.
ez kb olyan, mintha rosszul adnak vissza bárhol (pl. egy tízessel többet, és nem szólunk).

2016.11.03. 10:15:49

pósztert már lehet ???
Rendezzünk népszavazást ki unja már ezeket a szarrágó alakokat, akik mások véletlen hibájából akarnak előnyt szerezni ? Én baromian unom.

sarostehen 2016.11.03. 10:16:28

@Kulics: Arról kéne egy szavazás hogy ki unja már hilda sablon posztjait...

neménvagyok 2016.11.03. 10:22:46

Rendelt is rögtön kettőt a simlis. Demáménem huszat!?

borso 2016.11.03. 10:23:56

Kedves poszter! Ha az én webáruházamban vásárolnál 190.000.-Ft-os terméket 19.000.-ért (elírás vagy bármi miatt) én sem adnám oda, pláne nem kettőt. Jó hogy nem 10 db-ot rendeltél. Szóval én sem szeretnék bukni 342.000.-Ft-ot. Tőlem nyugodtan elmehetnél az atya úristenhez, jehovához allahhoz békemenet testülethez bárkihez, akkor sem. Mert egyszerűen nonszensz, hogy bár a weblap a hibás az elírás miatt elhiszed hogy 19.000 egy laptop.

Dikusz 2016.11.03. 10:37:45

@neménvagyok: hát azért, mert a posztoló igenis egy tisztességes(pedig nem) vásárló. Valamint ő a munkahelyén - bárhol is dolgozik - soha nem hibázik.

Dikusz 2016.11.03. 10:40:01

@borso: de ha neki lenne webáruháza, ő biztosan a megrendelt kettő laptop helyett biztosan négyet küldene, hogy a karácsonyi ajándék is meglegyen.

Manyecska. 2016.11.03. 10:42:32

Szóljatok neki hogy a Télapót se nagyon várja..! :D

CID.. 2016.11.03. 10:49:06

@neménvagyok: Lehet, kettő volt készleten.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Az egy dolog, hogy próbálkozik, na de még reklamál is... Nem szar alak ez, hanem egy csutkapöcsű idióta.
Pár éve a Telekom webshopján elírták a SonyZ1 egy árát, rendeltek is belőle, kiváltképp az üzletkötők, egy napon belül javították, de a megrendeléseket teljesítették.

Fausto(tm) 2016.11.03. 10:49:34

@neménvagyok: Húszat akart, csak elírta egy nullával :)

Terézágyú 2016.11.03. 10:50:53

@Fausto(tm):
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

neménvagyok 2016.11.03. 10:53:18

@Dikusz: Hát igen. A kedves vásárlók a saját jogaikkal mindig nagyon tisztában vannak, de a kötelezettségeikkel nemigen. Pl megrendeli 2 helyről, és bassza átvenni az egyiket, meg ilyesmik. A legszebb nálunk az volt, amikor megrendelte a 65ezer ft-os árut, kapta vele a számlát is, de a kollégám véletlenül a DPD díjbekérőjére csak valami 40.000 körüli összeget írt tévedésből. A futár persze oda is adta ennyiért. Aztán, amikor írtunk neki, hogy szíveskedjen már a többit is kifizetni, kétszer is megtagadta. Hát akkor költsed kemóra, geci!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 10:58:35

@Fausto(tm): :))

B+ máskor szólj előre, mert leköptem kávéval a monitort.

RedEye 2016.11.03. 11:17:38

Kb. négy éve jártam hasonlóképp a MediaM..-tal. Reklámújságban Lenovo G585 19000-ért (gondolom 79 000-et akartak írni).
Barátom kettőt, én egyet rendeltem, MIUTÁN ügyfélszolgálatnál rákérdeztem, a Lenovo kapható-e az újságban foglalt konfig. szerint. Nem volt semmi "készlet erejéig", "raktáron", semm hasonló kifogásra okot adó kitétel.
Szóval visszaigazolták a megrendelést, MAJD felhívott a bolt, hogy nyilvánvaló tévedés történt. Én meg mondtam, hogy ŐK rendelték meg az újságot, ŐK adták meg a paramétereket, sőt ŐK is ellenőrizték (ugye?) a tartalmat, mielőtt többezres példánybban telepakolták a postaládákat - szóval ez egy ajánlat, amit visszaigazoltak, tessék csak nyugodta szállítani. És örüljenek, hogy nem a kisker. mennyiséget (5) rendeltünk/fő!
Első ajánlatuk a 79ezres ár volt, amit nyilvánvalóan kiröhögtem. Aztán volt egy közbenső 40ezres, amire szintén nemet mondtam, azzal a közbevetéssel, hogy tudják-e, mi a Fogyasztóvédelmi Hatóság elefonszáma, mert megadhatom, ha gondolják. Ez pénteken volt, kiegyeztünk a 19ezres árban, hétfői szállítással. Hétfőn hívtak, bocsi, csak kedden jön.Gondoltam, ha már ilyen rendesek, megérdeklődöm, csak felkete színben van-e, mert én olyan lilásban gondolnám inkább. Valamiért lecsapták. :-) DE kedden meg is jött, igaz, feketében. Azóta csak egyszer kellett belemászni, +6 GB memóriát kapott.
Szóval nem kell bedőlni a kereskedőknek, van nekik tisztes hasznuk, főleg a sufni-tuningboltoknak, amelyek sokszor negyed-, és féláfa-alapon, vagy kéz alatt, számla nélkül dolgoznak. Volt egy haver, annak mindig karácsony előtt törték fel a PC-boltját - érdekes, mindig csak a földszinti kacatok tüntek el, a minőségi gépek a galériáról soha - és a biztosító évekig tejelt!
EGYSZER te is járhatsz jól!

RedEye 2016.11.03. 11:22:06

borso: Igen, én is hibázok - és felelhetek/felelek érte. Erkölcsileg, anyagilag, munkahely-vesztésssel. Szóval ne presszionálj, mert a posztolónak igaza van. Voltam a pult belső oldalán már, és a saját káromon tanultam meg, A VEVŐNEK IGAZA VaN - és A PÉNZTÁRTÓL TÁVOZÁS UTÁN REKLAMÁCIÓ NINCS mindkét félre vonatkozik! Erre van a többszörös ellenőrzés.

Manyecska. 2016.11.03. 11:30:17

@Terézágyú: óhh és hányszor recskázhattak bele a gépházba amiről nem tud. :DD

neménvagyok 2016.11.03. 11:37:22

@RedEye: Még mielőtt nagyon beleélnéd magad: az összes reklámújságban benne van, hogy a kiadói és nyomdai hibákért nem vállal felelősséget.

EurósParaszt Lite 2016.11.03. 11:49:15

Eeeegyfelől: teret enged ez a tipikus magyar kicsinyesproliknak, akik életük bizniszét, illetőleg lelki elégtételét vélik megélni egy ilyen ölbepottyanós kedvezmény során. Nem elegáns. Másfelől: honnan tudja azt a kedves úser, hogy előleg vagy utólag törölte a kereskedő a megrendelést? Telefonon aszond, amit akar és akkor, amikor akar, mert ha jól veszem ki a GVTi válaszából, ezen áll vagy bukik a dolog, hogy a visszajelzés miben áll, s hogy időben hogyan viszonyul az "A Törlés" eseményéhez. Minek okán erre van kihegyezve a dolog, ez szerencsétlen, hiszen nem bizonyítható, hogy a nemtöröltség pillanataiban hadovált megtévesztőeket a disztri-buttor (Kolónia szekrényshowr) avagy már tényleg az ordas, anyagilag is önrontó hiba kiküszöbölése után közölte a sajnálatos fennforgást.

Nick-son 2016.11.03. 11:55:00

@RedEye: Vannak fokozatai a gerinctelenségnek, azt hiszem hátradőlhetsz, ennél már nincs tovább. Teljesen nyugodtan elmehetsz politikusnak. Sikerre vagy ítélve.

Számomra ez a poszt, meg az összes hasonló egyszerűen hányinger. Ez nem fogyasztóvédelem, hanem fogyasztó gerinctelenség védelem.

Poszter, hogy tudtad megállni hogy csak kettőt rendelj? Rendelt volna a haverod is, anyád is apád is, meg az összes ismerősöd a facebook -on. Fejenként kaszálnak 180ezret, a felét odaadják neked, mégis te voltál a lángelme aki hozzásegítetted őket a boldogsághoz, ha 150 ismerősöd van máris 13 milliót kasszíroztál. Szerintem ne is cécózz, írd meg hogy mire készülsz és add meg a bankszámlaszámod, hogy utalja a kereskedő egyenesen arra, mert ha nem hát úgy élj te elmész a fogyasztóvédelemhez, de ha kell bármeddig. Hiszen elírták. Tévedtek és most meglakolnak.

A kereskedőknek meg úgyis busás haszna van, hát nem? :) Még ezzel jól is jár, hogy megkegyelmezel és beéred ennyivel.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.11.03. 11:55:30

@neménvagyok: Lehet miatta van minden újságba írva! :D

neménvagyok 2016.11.03. 11:57:51

@Nick-son: + 1000.

Annyiban javítanálak, hogy el sem kell írni, bármilyen szoftver biszbasz, szerver hiba, vagy CSV fájl sérülés okozhat ilyesmit, és észre sem veszed, amíg egy ilyen erkölcsbajnok meg nem rendeli. Ha szerencséje van, és jó sok épp a munkád, esetleg még akkor sem. Amúgy teljesen igazad van.

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2016.11.03. 12:02:08

@Fausto(tm): Mit kettőt? Szerinted balek a poszt toló? Annyit rendelt hogy átfordult az integer csak nem vette észre...

Reactor 2016.11.03. 12:11:06

19 ezret még meg is érne az a laptop...

@Manyecs: Idén nyáron döntöttem meg a rekordod akkor :D Zamárdiban, nem messze a Sound helyszínétől egy húszezrest leltem az egyik mellékutcában, csak úgy a földön. Gyanítom hogy valamelyik alkoholista aranyifjúnak nagyon hiányozhat, de ilyenkor nincs értelme keresni a jogos tulaját, mert egyből ötszázan lennének.

Manyecska. 2016.11.03. 12:22:49

@Reactor: én a medence alján-úszószemüvegben szoktam merülgetni stb. - egy összehajtogatott ezrest! múltkor:) de végigkérdeztem kettő sávot../ugye NEM a magáé? :D/

Yumurdzsak 2016.11.03. 12:26:47

mondjuk egy Acer laptop nem ér sokkal többet

CID.. 2016.11.03. 12:26:59

@Nick-son: egy 190 ezres laptopon, amit megvesz 19 ezerért, hogy a viharba tudnának 180 ezret kaszálni? :) Hacsak nem találnak sok sok madarat ;)

CID.. 2016.11.03. 12:29:00

@Manyecs: stb. ? Na arra most kíváncsi lennék:D

2016.11.03. 12:46:18

tudok 20-ért fasza laptopot, bontatlan dobozban... csak ne nyisd ki, amíg nem adtad át apénzt...

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 12:48:56

De hogy van az, hogy ha a Tecsóban szarul van kiírva a polcra az ár (mert mondjuk a kasszánál kiderül, hogy a rendszer drágábban tartja számon), akkor simán megcsinálhatom, hogy miután kifizettem mindent, egy ügyfélszolgálatossal visszamegyek az adott polchoz és ha ott tényleg egy olcsóbb ár van feltüntetve, akkor szó nélkül visszaadják nekem a különbözetet. Persze azonnal leveszik a hibás polc-címkét, de egy vásárló - én - jól járt.

Ezt miért nem csinálják meg a webshopoknál?

Terézágyú 2016.11.03. 12:51:29

@Tehetséges ugandai buzi:
vajon a tecskóban is van ilyen, hogy 190000 helyett 19000 van kiírva?

neménvagyok 2016.11.03. 12:51:34

@Tehetséges ugandai buzi: Mert ott minden árat egy valós ember a valós kezével ragaszt ki, és tudja ellenőrizni. Egy webshopban meg félóránként-óránként frissül az állomány és bármilyen frissítési hiba elbaszhatja, te meg észre sem veszed. Ezért.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 12:53:53

@EurósParaszt Lite: Romlik a fogalmazásod. Ennek minden mondatát megértettem, sőt, első olvasásra megértettem. Kezded elveszíteni a zérókomponistaságodat. Figyejjé jobban!

CID.. 2016.11.03. 12:55:20

@Tehetséges ugandai buzi: Oszt, ha a Tescóban megveszed az anál vibrátorodat, visszeveszik e vajon, ha két héten belül rájössz, nem a te méreted? ;)

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.11.03. 12:55:28

Pont itt lenne az ideje annak, hogy minden nyilvános közlésnek legyen anyagi és büntetőjogi következménye is.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 12:56:00

@neménvagyok: Na és honnan tudod, hogy a webshopban nem egy valós ember áll a szkriptek mögött?

Amúgy ez hol érv mondjuk egy bíróságon? Nem ember volt, aki lopott, csalt, sikkasztott, hanem egy szkript! Nyugodt lehetsz, mindennek van felelőse. Azt nem értem, hogy egy ilyen elbaszott hibának miért nincs? Ha olsó áron van kírva, akkor aki lecsap rá, annak adják oda annyiért - mint a Tecsóban! Aztán persze a saját érdekükben javítsák az elírást sovány malac vágtában!

The Crazy One 3om 2016.11.03. 12:58:54

igyatok, ne háborúzzatok.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:02:12

@neménvagyok: Mert érdekes módon mégse kapta meg a paripa az elírás miatt jóárasított laptokot. Azért kérdezem. Pedig van rá precedens, amikor ilyen esetben a jóhiszemű vevő megkapja annyiért, amennyiért ki van írva.

@CID..: Különben meg a svéd szopó-nyaló-vibrátor automatára ugyanaz van kiírva, mint a fehérneműre, hogy higiéniás okokból nem cserélik. Máskor járj el gondosabban és még a rendelés leadása előtt mérd le a seggkaliberedet sublerrel.

Darth Revan 2016.11.03. 13:03:02

Lecsapnék-e én is a 19 ezer forintos laptopra?
Le.
Nyafognék-e, ha a webshop még sem adná el annyiért?
Biztos nem :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:04:21

@Terézágyú: "vajon a tecskóban is van ilyen"

A 150 grammos (500 Ft) csíó csipszre volt az egyik polcon kírva a 75 grammos (280 Ft) ára. Mondtam, nekik, hogy javítsák. Következő héten már kettőnek is mondtam, hogy javíccsák. A következő héten pedagógiai okból betettem nyolcat a kocsiba, fizetés után irány az üsz. Odamentünk a polchoz, mutattam. Ő meg meg mutatta, hogy a másik polcon jól van írva. Montam, hogy oké, de én innen vettem. Pár percet játszottam az eszem, mintha ragaszkodnék a kiírt árhoz. Aztán hagytam, hogy visszavegyék. Következő héten már javítva volt.

Lehet, hogy nem kellett volna, mert valamelyik okos vásárló homárposztot írhatott volna belőle.

neménvagyok 2016.11.03. 13:04:55

@Tehetséges ugandai buzi: Jóhiszemű? Aki tisztában van vele, hogy egy nulla lemaradt? Most látom, te csak viccelődsz velem.

Manyecska. 2016.11.03. 13:05:58

@The Crazy One 3om: 20 dkg zselés cukrot vettem most! Még két nap amíg a párom hazajön. Addig fullra becsavarodok! :D:P és akkor a Wisss júú vőr here számot játsszák a rádióban közel vagyok az érvágáshoz.. Tök igaza van poszternak, jön a karácsony :D,,

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:07:51

@neménvagyok: De ezt honnan veszed, hogy tisztában van vele? Nyócvanéves vidéki mámi nem rendelhet be egy laptokot, hogy szkájpoljon a pösit unokákkal? Nem kell, nem kötelező mindenkinek tisztában lenni a laptok-árakkal!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:08:31

@CID..: Vászka ahhoz a feléhez tartozik a társaságnak, akik amiatt mentek el, mert a másik felét kibaszta a Helga.

CID.. 2016.11.03. 13:08:51

@Tehetséges ugandai buzi: subler? Hát baszki ezen jót röhögtem, te sem kétnyaras ponty vagy :D

Manyecska. 2016.11.03. 13:10:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Te, ezek honnan tudják mi van ráírva a svéd vibrátorstb.automatára?? :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:11:17

@Tehetséges ugandai buzi: "a rendelés leadása előtt mérd le a seggkaliberedet sublerrel."

Egy pasi besétál egy bárba, vállán a majmával. Leül, rendel egy italt. Eközben a majom elkezd randalírozni a pulton és mindent a szájába töm, amit a kezébe tud kaparintani. Hirtelen felkap egy biliárdgolyót, jobbról-balról megnézi, megszagolja s azzal lenyeli. A báros felkiált:
- Nézze, a maga ostoba majma lenyelt egy biliárdgolyót!
- Nem baj, ő mar csak ilyen; mindent felfal, ami a keze ügyébe kerül - mondja a majom gazdája, kifizeti az italát és kedvencével együtt távozik.
Nagyjából két hét múlva visszatér ugyanabba a bárba, ismét leül, italt rendel és a majom megint a pultra ugrik, készen arra, hogy zabálni kezdjen. Talál is egy konyakmeggyet, megnézi, megszagolja, feldugja a fenekébe, aztán kihúzza, és jóízűen elfogyasztja.
- Látta, mit csinált a majma?! - kérdezi a báros.
- Nem baj, ő mar csak ilyen; mindent felfal, ami a keze ügyébe kerül - mondja nyugodtan a majom gazdája. - De mióta két hete lenyelt egy biliárdgolyót, nyelés előtt mindent megmér...

neménvagyok 2016.11.03. 13:11:22

@Tehetséges ugandai buzi: Ja, persze. Nézegeti a neten ugyebár, mert itt most arról van szó, és mit lát?! Mindenütt 19.000 ezer, de találtam egy rendes céget, akik 19-ért adják. :) Nosza küldjenek nekem kettőt, mert jóhiszemű vagyok.

neménvagyok 2016.11.03. 13:12:32

@neménvagyok: Na, látod, elírtam én is! :))))))))))

Manyecska. 2016.11.03. 13:15:17

hát b...sszátok meg befejezem az evést..ON

CID.. 2016.11.03. 13:16:24

@Tehetséges ugandai buzi: pószter írta a posztjában, hogy tisztában volt vele.

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Szomorú, béke poraira.

@Manyecs: fullra becsvarodsz, te ? :D:D

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2016.11.03. 13:17:50

@Tehetséges ugandai buzi: Ez marhaság. Ha a vásárlót védi az, hogy 14 napig visszaküldheti a szemetét, akkor védje annyi a webshopot, hogy kiszállítás előtt törölheti a rendelésedet

Terézágyú 2016.11.03. 13:18:59

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
"A 150 grammos (500 Ft) csíó csipszre volt az egyik polcon kírva a 75 grammos (280 Ft) ára."

Éppen azt kérdeztem, hogy a tecskóban van-e olyan (és itt volt a lényeg), hogy 190 ezer helyett 19 ezer volt kiírva...

Mer hogy 500 helyett 280 az semmi... EZ aztán tényleg nem vágja a földhöz a tecskót (pláne, hogy ott az a lényeg, hogy bemegy valaki, és sokfélét vesz)...

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:20:04

@Manyecs: Őőő, izéé... Nekem is CID.. mesélte, hogy mi van ráírva!

The Crazy One 3om 2016.11.03. 13:22:00

@Manyecs: haribó legalább, a burzsuly mindenedet?

Terézágyú 2016.11.03. 13:23:35

@Kitalátor (másként) gondolkodó:
"Pont itt lenne az ideje annak, hogy minden nyilvános közlésnek legyen anyagi és büntetőjogi következménye is."

Most politizálsz, vagy a fogyasztókra gondolsz?

Mert ha a fogyasztókra, akkor megkérdezném: arra is vonatkozzék ez, hogy "visszaviszem 14 napon belül, mert mégse kell"????

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:25:57

@Terézágyú: Anya! Veszel 777 csipszet, és máris megvan a 171000 forintos nyereséged.

Manyecska. 2016.11.03. 13:27:41

@The Crazy One 3om: Wawel. De most már a sajtos pogiknál tartok amit a gyereknek vettem.:DD Akciós volt :D

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:28:10

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: Ez nem azért van így, hogy viszonosság alapja legyen. Azért van így, mert egy igazi boltban odamész a polchoz és felpróbálod a pólót hab testedre és látod, hogy ebben a boltban XL-es kell, viszont egy másik boltban kicsit el van méretezve, ott M-es is jó. Ugyanakkora mindkét póló, csak kissé eltérően vannak a méretek felcímkézve. Más a kínai XL-es, mint az ámérikai XL-es. Namármos ezt egy virtuális webshopban nem tudod megcsinálni, ott nem tudsz próbálni, ott ez zsákbamacska. (Manyecs kedvéért fransziául: Jacques-ba macska.) Ott ezért van a 14 napos elállási lehetőség. Hogy az egységsugarú fogyasztót védjék. A boltok csak kihasználnak, átdasznak, rászednek. Őket minek védeni? Ha elírtak valamit, viseljék következményeit. Kábé hasonló érzésem van, amikor a kasszánál az van kiírva, hogy a távozás után reklamációt nem fogadnak el. Ha kevesebbek kapok, mint ami ténylegesen visszajárna, akkor megszoptam. De ha többet kapok vissza, akkor az már törvényileg tiltott, illegális gazdagodás? Hogy is van ez? Odafelé lehet, de visszafelé nem?

Uram-uram, a kurva életbe már!

Terézágyú 2016.11.03. 13:29:15

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt:
szerintem 777 csipsz vásárlásakor a tecskó még plusz engedményt is ad :)

Terézágyú 2016.11.03. 13:32:24

@Tehetséges ugandai buzi:
"A boltok csak kihasználnak, átdasznak, rászednek."

Nekem ugyan ezer éve nem fordult elő boltos a családomban - de ezt egy kissé elfogult, túlzó álláspontnak érzem...

"De ha többet kapok vissza, akkor az már törvényileg tiltott, illegális gazdagodás?"

Ilyet ki mondott??

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:35:40

@Terézágyú: Ezer ilyen cikk volt, hogy nem tarthatod meg, ha a benkban véletlenül többet adnak tévedésből, az jogalap nélkli gazdagodás.

Terézágyú 2016.11.03. 13:40:28

@Tehetséges ugandai buzi:
Én ilyen sztoriról nem is hallottam, de biztos létezik...
De most nem erről van szó. Sem a levélben, sem a kommentekben.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:40:37

@Tehetséges ugandai buzi: "nem tarthatod meg, ha a benkban véletlenül többet adnak tévedésből, az jogalap nélkli gazdagodás."

Felvettem a bankból tízezret, hogy a Józsinak megadjam, nem vettem észre bíróúr kérem, hogy ezresek helyett tízezreseket kaptam, és mind odaadtam a józsinak, nem gazdagodtam egy fillérrel se.

Manyecska. 2016.11.03. 13:43:05

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: te egy szabotőr vagy!! a csipszek védőszentje!! :D@Tehetséges ugandai buzi: svédül van az ne terejjé'.. :) @CID..: igen, amikor először találkoztunk akkor már beleestem! hátulról, a nyakába.:DD Ahogy kötötte ki a bringáját olyan!!! nagyon! cuki volt! :P:D ON

The Crazy One 3om 2016.11.03. 13:43:06

én RedEye-nak nem hiszek. Hazudik, mint a vízfolyás.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:45:09

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ez sem áll meg, mert a sztoriban van egy olyan állapot, amikor még nálad van a zsé - amikor felvetted a bankból. Azt a pillanatot vizsgálva igenis te gazdagodtál. Ha ezután az egészet odaadtad Lyózsinak, az már más tészta.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:48:28

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ha akarod, megrajzolom neked péntbe, ahogy egy micisapkás, nagybajszú franszia csávó seggébe félig be van tuszkolva egy cirmos: Jacques-ba macska

:-D

Manyecska. 2016.11.03. 13:50:30

@Terézágyú: áááá, a páárom guminőt akar venni az egészségkártyájával mint prevenciós izé..:P azt mondták nem számolhatja el, hallatlan!!

Terézágyú 2016.11.03. 13:52:27

@Manyecs:
a párod? egy guminőt? mikó ott vagy neki TE?????

Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2016.11.03. 13:53:31

@Tehetséges ugandai buzi: Ez viszont már jogilag nem állja meg a helyét. Elvárható ugyanis minden fogyasztótól, hogy tudatos vásárlóként kellő gondossággal járjon el, és egy ennyire szembetűnő értékaránytalanság feltűnjön neki.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:53:39

@Tehetséges ugandai buzi: Kifizetek neked tízezret ezresekben, de közé csempészek 5 húszezrest. Átveszed, elteszed. Utána kölcsön kér a haverom tőled tízezret, 2 napra 100%-os kamatra. Örömmel odaadod a "tízezres" köteget. 2 nap múlva visszakapsz húszezret, de követelem tőled a 95 ezret, amivel "gazdagodtál".

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 13:57:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Nem számoltad át, nem nézted át aprólékosan - nem jártál el a pénzkezelés szabályaiban leírt kellő gondossággal.

Nem áll meg.

Na? Ne rajzoljak inkább?

:-D

Manyecska. 2016.11.03. 13:59:01

@Terézágyú: nem, az öccse kapja kariajcsiba!!:P valahogy el kell költeni mer megszünteti és le akarjuk vásárolni. De majdnem kiestem a fotelból úgy röhögtem :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.03. 13:59:37

@Tehetséges ugandai buzi: Akkor ez tuti csalás, mert szerinted büntethetetlen. Egy generáció fog "legálisan" meggazdagodni belőle, ha olvassák a csalók a Homárt.

Terézágyú 2016.11.03. 14:02:44

@Manyecs:
Láttad a Plasztik szerelem (Lars and the real girl) című filmet? :)))

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 14:04:41

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: Nézd! Nem lehet mindenki az adott téma szakértője - mint mi, a Homár törzskommentelői. Mi itt mindenhez értünk, mint Illetékes elvtárs.

Szóval ha nem értek a kocsikhoz, viszek magammal egy szerelőt az autópiacra, hogy ne dasszanak át. A szerelőm majd hoz magával uttrahangos festékvastagság-mérőt. Ha nem viszek szakit, akkor van rá sansz, hogy átdasznak. Szerintem ugyanez megáll egy laptok vásárlásakor is. A dédi nem feltétlenül szakértője az informatikának. Nem feltétlenül van tisztában a trendekkel, az árakkal, a processzorok órajelével, a memóriák gégáival. Ha senki nem segíti, ő is belefuthat olyanba, hogy eladnak neki egy korszerű Commodre SX 64-es laptopot. (Bár azzal csak nyerne, mert csillagászati áron tudná eladni az íbéjen. Amikor fiatal voltam és még csak retró-számítógép-buzi voltam, én is csorgattam a nyálam egy ilyenre.) Szóval akár át is verhetik, de oda-vissza alapon _véletlenül_ megrendelhet egy elárazott terméket. Nem kötelező tisztában lennie az árakkal. Laikus.

Terézágyú 2016.11.03. 14:09:32

@Tehetséges ugandai buzi:
Mellébeszélsz. Itt arról van szó, hogy mennyire etikus kihasználni a másik fél nyilvánvaló tévedését.

Teljesen mindegy, hogy ez a másik fél egy cég, bolt stb.

Lehet, hogy jogilag a pószternek van igaza - de mi most arról beszéltünk, hogy mennyire szarember az ilyen, aki teljesen rosszhiszeműen kihasználja a másik tévedését.

Manyecska. 2016.11.03. 14:12:01

@Terézágyú: :) betegnek tűnik. Bár tegnap a kutya bevette a "partiba" a plüss Némót is --a bohóchalat!.- /:p/ beleégett a retinámba a látvány..:DDDD ON

Terézágyú 2016.11.03. 14:13:27

@Manyecs:
egy terhes nő ügyeljen rá, hogy mit néz...

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 14:14:28

@Terézágyú: Hááát, a szaremberséget nem tiltcsa a törvény. Jogilag lehet így gazdagodni.

De ennyi erővel minden eladó, aki feldícséri a portékáját, úgy, hogy kissé háttérbe szorítja, elhallgatja a negatív tulajdonságokat, az összes ilyen eladó átver. Vitatkozhatunk azon, hogy tizes skálán mennyire rosszhiszemű, ha kihasználta azt, hogy tévedésbe ejt téged a termék jó tulajdonságaival kapcsolatban.

Tehetséges ugandai buzi 2016.11.03. 14:17:26

@Terézágyú: Nem fogsz olyan eladót találni, aki lebeszélne egy portékáról, hiszen az az érdeke, hogy eladjon. Márpedig ezt a stratégiát csak úgy tudja eredményesen csinálni, ha dícséri a cuccát, nem pedig lehúzza. Ha nem hülye, akkor dícséri. Kicsit átver, hogy rábeszljen. Aztán amikor hazavitted, kibontod és látod, hogy nem is rozsdamentes acél, csak krómozott lavórbádog.

Dikusz 2016.11.03. 14:19:40

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: hasonló poszt mintha lett volna, csak a madarasnál. A vonalkód lehet a megoldás.

Dikusz 2016.11.03. 14:27:44

@Terézágyú: bárhol, a kereskedelemben is, ha hiány van a pénztárban, azt a pénztárosnak be kell fizetni. Viszont ha többlete van, akkor azt nem tarthatja meg.

Manyecska. 2016.11.03. 14:30:29

@Dikusz: hahh!!! :P :DD simán elte...mindegy..:D /én is pénzzel foglalkozom /is/../ van olyan -volt!! - "mankópénz" amiből a hiányodat fedezhetted..

Manyecska. 2016.11.03. 14:32:00

@Dikusz: jelenleg a páncélszekrénybe zártam a maradék kajámat és felkértem a közelében tartózkodó kollégámat hogy mindenáron akadályozza meg ha arra suhannék kajáért!!

Dikusz 2016.11.03. 15:03:48

@Manyecs: :)) ha egyedül van a pénztárban, akkor igen. Szerintem már olyan, hogy mankópénz, már régóta nincs.

Azt hittem, a kollégád elől zártad el a kaját :))

neménvagyok 2016.11.03. 15:04:35

@Dikusz: Azért meg megbasz a NAV. Van ismerősöm, aki 600 Ft pénztártöbbletért 200.000 büntit fizetett első alkalomra. "Eltitkolt bevétel".

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.11.03. 15:04:53

@Tehetséges ugandai buzi: Én már nem is egyet találtam. Az egyik portékáját leszidja, úgy dicséri fel a másikat, hogy az egyiket nem is adná el úgymond nekem.
(És akkor a kereskedelmi korrupcióról még nem is beszéltünk! Egy ötszázasért szinte bármelyik alkalmazott segít valóban jót választani. Tízezer forint felett megéri! A szart meg esetleg eladja annak, aki köszönni sem tud, vagy megy vissza a nagykerbe.)

Manyecska. 2016.11.03. 15:06:42

@Dikusz: nem pénztár, "házipénztár" = páncéldoboz. Kollégáknak kell anyagvásárlásra előleg folyton..stb.

Dikusz 2016.11.03. 15:12:57

@Manyecs: mekkora az a páncéldoboz, hogy belefér a hami? :)

Manyecska. 2016.11.03. 15:28:19

@Dikusz: szekrény!..riasztóval, be is kapcsolom lehet!:DD

CID.. 2016.11.03. 16:24:19

@Tehetséges ugandai buzi: dehogynem, ha olyan üzletben vásárolsz ahol az eladónak fontos, hogy legközelebb is visszamennj. Ez persze butapesti/multi viszonylatban nehéz.

apaarpi 2016.11.03. 16:42:23

@FDToth: Poszter tuti nem szólt volna, engem k.rvára irritál, mikor valaki a másik hibájából nyerészkedni akar. Mert ha 119 ezer helyett elírásból 109 ezerért árulják a kütyüt, az nem egyértelmű a vevő számára, de itt nyilvánvaló, hogy nem akció, hanem emberi tévedés.
Az ilyenek lopják meg a cégüket, aztán a szomszédjuk kertjéből szedik a barackot :)

apaarpi 2016.11.03. 16:46:26

@RedEye: Neked körülbelül ugyanolyan gerinced van, mint a posztolónak, meg mint egy katicabogárnak.

fda 2016.11.03. 18:50:14

Nyilvánvalóan hibás ár esetén egyből két notebookot rendelni közel áll a pofátlansághoz.
Csendben megrendeled, örülsz. De hogy észreveszik a nyilvánvaló hibát, és még háborog itt?

Mondjuk nem értem, miért nem rendelt belőle inkább 20-at vagy 200-at. Elírt valami nullát a rendelésnél?

fda 2016.11.03. 18:53:06

@Tehetséges ugandai buzi: Amiről beszélsz, az két ár közötti különbségről szól, hogy ilyenkor jogod van elhozni a kisebbik áron.

Azonban ha egyszer a tescoban véletlenül 0000 forint lesz egy tévé alá nyomtatva, ugye nem gondolod komolyan, hogy kiengedik a pénztárnál nulla forintért?

Союз (törölt) 2016.11.03. 20:44:34

Értem én, hog jogszabály, meg anniért rendelted, annyiért kapod. Csak nem kéne ezt annyira kihegyezni, mert hibák az élet minden területén vannak. Meg vannak ügyfelek, akik az életben sehol sem tolerálják a hibát, de ha ők hibáznak, az rendben van és azt mindenki nézze el.
Ja, hogy azért rinyálsz, mert 19.000-ért nem kaptad meg a laptopot. Egyszerűen le lehet ezeket az ügyfeleket rázni, adatban volt ilyen, fizikailag meg nincsen. Hiány keletkezett belőle, aztán az okosabb ügyfelek tudomásul veszik és elállnak a vásárlástól, az oktondi buta ügyfelek meg verik a tam-tamot, hogy de nekem sz.rért-h.gyért jár a kétszázezres laptop. Nem gondolod komolyan, hogy majd az ügyintéző majd puszira vesz neked laptopot kétszázezerért?

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.03. 22:06:07

@Manyecs: most is van, adható. Bár, aki nagyon béna, annak tutira nem kompenzálja a hiányát. Volt olyan pénztárosunk, akinek az éves mankója elment egy egyszeri benézésre.

Nagyapám Ausviccban volt gázszerelő. 2016.11.03. 22:07:03

Mekkora luzer, sosem adnek 19 ezret egy accer leptopert.

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.03. 22:17:52

@neménvagyok: a navnál is többnyire hülyék vannak. A kiccsákó civilben próbálta beszaratni a pénztárost, hogy nem jó a kiadott kp-s számla, mert az áfa összege nincs rajta. Gondolom átaludta az egyszerűsített számlára vonatkozó részt. A kedvencem egy osztályvezetőtől jött kft-vel kapcsolatban, hogy ok, tag, de beltag, vagy kültag? Szőke vót, bár elsőre azt hittem csak festett...

Advanced Flight 2016.11.03. 22:32:51

A kommenteket olvasva az oldal profilját meg kéne változtatni fogyasztóvédőről kereskedővédőre. Merthogy itt akárhány jogos panasz jött tisztességes, jóhiszemű vásárlóktól, akiket válogatott trükkökkel basztak át a kereskedők, egytől egyig megkapták a pofájukba, hogy "figyelmetlen voltál, így jártál, fizess", "máskor olvasd el az apróbetűt", "hinni a templomban kell" stb. Most, hogy kivételesen a fordított eset áll fenn, hirtelen olyan nagyon erkölcsös lesz mindenki és foggal- körömmel védi egy nevenincs webáruház profitját.
Szavak nincsenek arra, hogy mennyire szánalmasak vagytok :-(

gyokkkettto 2016.11.03. 22:32:54

Ha megkapta az ertesitest, hogy elkuldtek a csomagot, akkor szerintem kotelessek lettek volna 19 ezerert elkuldeni. Ezenkivul miutan kettot rendelt illett volna mennyisegi kedvezmenyt adni.

gyokkkettto 2016.11.03. 22:35:15

Ha megkapta az ertesitest, hogy elkuldtek a csomagot, akkor szerintem kotelessek lettek volna 19 ezerert elkuldeni. Ezenkivul miutan kettot rendelt illett volna mennyisegi kedvezmenyt adni.

BéLóg 2016.11.03. 23:54:09

B+, vehettél volna tizet, százat, ezret! Élhetetlen elyüh!

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.04. 00:03:08

remélem a pószter kedvesmamájának a temetési számlájára véletlenül szintén pár nullával többet fognak majd írni.
bár gyanús , hogy egy csiga meg egy féreg szerelméből foganhatott a pószter.

Józsi, a migráns köcsög 2016.11.04. 00:06:21

@Advanced Flight: védi a rosseb. a görény vevő kifogott egy görény eladót, szerintem szép pár.

FikkFakk 2016.11.04. 00:57:15

Tenyleg ilyen szar alak vagy, draga posztolo?

Ha pedig egy nullaval kevesebb helyett eggyel tobb nulla lett volna az aron, es te nezed be, es veletlenul 1.9m forintert vetted volna meg, igy lennel kenytelen laptopot vasarolni, akkor a kurvaanyjat a webshopnak?

FikkFakk 2016.11.04. 00:57:15

Tenyleg ilyen szar alak vagy, draga posztolo?

Ha pedig egy nullaval kevesebb helyett eggyel tobb nulla lett volna az aron, es te nezed be, es veletlenul 1.9m forintert vetted volna meg, igy lennel kenytelen laptopot vasarolni, akkor a kurvaanyjat a webshopnak?

FikkFakk 2016.11.04. 00:57:15

Tenyleg ilyen szar alak vagy, draga posztolo?

Ha pedig egy nullaval kevesebb helyett eggyel tobb nulla lett volna az aron, es te nezed be, es veletlenul 1.9m forintert vetted volna meg, igy lennel kenytelen laptopot vasarolni, akkor a kurvaanyjat a webshopnak?

mad-man 2016.11.04. 01:48:30

Gondolkoztam hogy milyen lehet a fél email. Aztán rájöttem hogy az "eladó fél", emailje. Ilyen mikor a nyerészkedő nem ismeri a vesszőt. Pedig előbb-utóbb megvesszőzik.

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.04. 05:35:27

Joga van az eladónak technikai hibára hivatkoznia. Addig amíg a szerződés nem lett teljesítve. Ha mér leszállította és kifizetted, akkor nem kérhet plusz pénzt. De előtte BÁRMIKOR tájékoztathat, hogy az árkiírás téves volt.

Gour 2016.11.04. 07:41:52

Az én webáruházamnál is előfordult, hogy az informatikus elkúrt valamit egy egységes árazásnál és több száz termék között senki sem vette észre. Jó fejek voltak az ügyfelek és jelezték a hibát, megköszöntem, ennyi. Nyugodtan rendelhetett volna bárki a téves áron, nincsen az a fogyasztóvédelem akit nem szarnék le ebben az esetben.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.11.04. 08:37:09

@Terézágyú: Én egy szarember vagyok. Kérdésedre válasz: van a tecsóban ilyen. Nem 190eFt volt, hanem 19eFt helyett vettem 1900-ért lapscannert úgy 15 éve. Hívták a biztonságos őrt, aki megnézte, ellenőrizték a kiírást, majd mehettem dolgomra. Utána gondolom az alkalmazott eltávolította a címkét, vagy bevitték a többit a raktárba, vagy nem tudom, nem érdekel.
Másik: ki volt téve egy raklapnyi ásványvíz. Semmi nem volt fölötte kiírva, mert basztak kirakni a megnevezését az ár fölé. Annyi volt csak kiírva, hogy 69 Ft/db. Én pedig szóltam, a vevőszolgálaton és a töltőknek is, hogy az a kiírás így nem jó, mert megtévesztő lehet. Mondták, hogy teljesen jól van az, ne foglalkozzak vele. Majd megvettem a szokásos havi adag hat fólia vizet és a vevőszolgálaton ismét találkoztunk. Természetesen el akartak hajtani, de az ügyeletes igazgató utasítására visszakaptam a különbözetet, így 10 Ft/palack áron volt az ásványvíz.

Minden ilyen posztnál előjön a horda, hogy legerinctelenezzék az ügyeskedőt, meg hogy kihasználja más ember hibáját. Az egyik retardált még azt is képes felhozni, hogy a gép hibája, meg a "rencer". Nagy szart.
Én pedig mindig elmondom, hogy nem alkotmányos kötelezettség webshopot üzemeltetni.
Vagy odafigyelsz, vagy rábaszol. Pont, mint autóvezetéskor. Az nem a wewő felelőssége, hogy az árak jól legyenek kihelyezve. Az nem nyomdahiba, hogy odaírok valami és el van gépelve. A nyomdahiba az, amikor odaírok valamit és azt valaki átírja. Na, az sem a vevő felelőssége, azért fizessen az, aki átírta. De tudod mit? Megengedő vagyok. Hiába nagy nyilvánosság előtt meghirdetett ár, megrendelés. Ott a lehetőség, hogy ne igazolja vissza a megrendelést. De ezek ezt is elbaszták. Ezek után senki ne pampogjon, hogy a vevő így, a vevő úgy!
Kussol, kiszállít.

2016.11.04. 09:22:04

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: az érveléseddel az a baj, hogy te nem embernek tartod magad, hanem gondolom tökéletes robotnak. Csak azt kívánom, hogy a te saját tévedésedkor is majd ilyen kőkemény szigorúan és antihumánusan hajtsák be rajtad. Uff

maxval bircaman BircaHang szerkesztőség · http://bircahang.org 2016.11.04. 09:46:57

@A csótány is ember:

Visszautalják a pénzedet, pont.

Az, hogy aztán adnak-e neked valami vígaszdíjat már nem jogi kérdés, nem kötelesek rá.

Dolgoztam már onlájn boltban, ott az is megesett, hogy a téves árú árut a cég inkább leszállíttotta - igaz, hogy nem 10-szeres eltérés volt.

Klaric 2016.11.04. 10:03:56

Sziasztok!

Végig olvasva az egész poszt cunamit, egyetlen kérdés maradt bennem azok iránt, akik a webshopot védik:
A fogyasztóvédelmi jogszabályokba miért is kerültek be ezek a passzusok?
Mert a magyar vadkapitálizmusban, simán TV reklámban hirdetett a kezdő webshop gazda tized áron(alatta olyan apró betűvel kiírva a reklámban kb. 1 másodpercre, hogy az ár csak tájékoztató jellegű, hogy még a mai 65' 4k-s tévén sem bírnád 20cm-nél messzebbről elolvasni, pedig akkor még LCD monitor is csak laptokon létezett...) aztán a rendeléskor közölte, hogy bocs, elírtuk az árát... Aha, csak addigra 25000 látogatója lett a nyamvadt oldalának, a web szolgáltatója meg az elhelyezett reklámok után nem győzött neki fizetni, plusz még pár marha be is vásárolt nála 20%-al drágábban, mint bárhol máshol.... A gerinctelen kiskapu bányász meg röhögött a markába, hogy mindenkit sikeresen átbaszott....

Ha kereskedők is meg a vevők is tisztességesen viselkednének, akkor nem is lennének ilyen jogszabályi korlátok.

Egy tisztességes világban a vevő jelölt szólna a kereskedőnek, hogy ecsém elbasztál valamit az árazásnál, amire a tisztességes üzletember köszönete jeléül felajánlaná, hogy az értesítésért cserébe, csak most, csak neked, adok neked egyet a valós és a téves ár között fél úton.... Így mindkét fél jól járna....

Beleért a kezem a bilibe és felébredtem....

Facelessbook · www.dont.think.so 2016.11.04. 12:15:59

Csak azert rendelt a poszter 2db-ot, mert hirtelen csak 38ezer Ft-ja volt. Ha hirtelen felindulasbol hozzafert volna 190ezer forinthoz, akkor biztosan 10db lett volna a megrendelesem. Erre fel mernek tenni 19.000*Ft-ot.
*Tevedes es nullak elirasanak joga fenntartva

tede 2016.11.04. 12:34:44

Lehet hibázni éppenséggel, de szerintem is jogos az a dolog, ha hibás ár átmegy a webshop rendszerén és még levélben meg is erősítik, akkor az az ár. Ha ilyen sokat hibáznak és nincs minőségbiztosítási rendszerük vagy csak annyi, hogy valaki rápillantson a megrendelésre fél perc erejéig, akkor nyeljék be a hibát. Ha sokat hibáznak, akkor meg szűnjenek meg.

A termék beárazása az a kereskedő munkája. Nehogy már a vevőt b.sztassuk azért, mert megvette volna a meghirdetett ÉS visszaigazolt áron a terméket.

Ugyanez mondjuk a tőzsdén. Voltak már elütések és akkor mi volt? Ja bocs, elírtuk, vissza az egészet? A túrót. Megsz.vtad kispajtás, dolgozz legközelebb hiba nélkül.

Dinkainka 2016.11.04. 14:01:36

@FikkFakk: Webes vásárlásnál van elállási jog kézhez vételtől számított 8 napon belül.

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.11.04. 23:06:53

@A csótány is ember: igen, ez így lenne fair, pl olaszban az uccsó kis trattoria kihoz fejenként egy gesztusértékű limoncsellót, ha elfelejti az olajat, vagy majonézt kihozni, amit kérsz. Itt egyszerűen kevesen vállalják fel a felelősséget, ha tévednek.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.06. 15:54:41

@Klaric: "A fogyasztóvédelmi jogszabályokba miért is kerültek be ezek a passzusok?"
EU-s jogharmonizáció. Amihez nem értesz, abba jobb, ha nem szólsz bele.

@Homár Hilda: Ez megint egy kapitális f@ßság. A gvti keveri a ptk-t a kereskedelmi törvénnyel (a ptk szerint igazuk lenne, de a ker.tv. szerint nincs, és az utóbbi felülírja a ptk-t. Aki ilyen ügyben nyilatkozik, annak ezzel tisztában kell lennie!). Sajnos a webbótnak teljesítenie kell :/ Ezt szoptuk meg mi is, 30k-ba fáj ez a tudás. A GVTI-nek nem ez az első orbitális baromsága. Mi a bánatos f...ért nincsenek még elhajtva? Ennél (hogy dezinformálnak) még az is jobb lenne, ha senki nem válaszolna

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.06. 16:03:38

@RedEye: létesítsen veled fényes nappal cekcuális kapcsolatot a keletinél egy aidses viziló

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.06. 16:21:42

@Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit: feltűnt neki. Le is csapott az ajánlatra.
Ezt a tudatos "vásárló" szöveget "mi" is bevetettük. A büdös parasztja még megjegyzésnek be is írta, hogy "a feltüntetett áron kérem". Hát a kurvaanyád. Pontosan tudta, hogy hibás ár volt feltüntetve. Ugyan arról az IP-ről rendelt többször egymás után (pár percen belül, és az összes rendelésébe ugyan azt a megjegyzést írta) a fogyatékosvédő ribancok leszarták az egészt. Megbasztak minket 30k-ra. A büdös gyökere viszont egy dolgot elfelejtett. Neve/címe megvan ... meg fogja kapni amit megérdemel (ami olyan kibaszottul kellett neki, azt már megkapta, majd ajcsiba kap valami 8 napon túl gyógyulót, hogy gyógyszerre költhesse amit megspórolt) ;)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.06. 18:31:48

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ezt most nagyon nem értem. Talán félreértetteél valamit? Ha megmondod, mit, akkor megmagyarázom.

lacas65 2016.11.07. 13:21:22

Nagyon nehéz igazságot tenni. Ha jogilag nézzük, akkor a cég bukott, ha nem szállítja le a terméket 30-50 k büntit fog kapni. Az is alap elvárás, hogy ezeket a hibákat alapvetően kiszűrjék, mert az üzleti világban nincs olyan, hogy bocs hibáztam. Persze mindenki megbocsát, de a cekk a tiéd.
A vásárló részéről pedig az erkölcsi rész merülhet fel, de két vadidegen fél között, akik még a kontaktot is online tarják, sajnos egy életképes egyed ilyenkor próbálkozik amíg csak lehet. Itt ugye több száz ezer forintról beszélünk. Magánban persze gondolom mindenkinek megvan róla a véleménye :)
Ami nekem csípi kicsit a szememet az kapásból a vásárlói elállás lehetősége több mint 1 hétig, ugyanakkor az eladó pedig 1 perc után már mehet a rákba. Mindezt úgy sem tartom korrektnek, hogy én mint csak vásárló vagyok a témában érintett, tehát a másik oldalon állok.
A másik gondom pedig ezzel a kötelező visszaváltással, hogy ezzel keményen vissza is élnek. Láttam olyan nyomtatót amit 3 nap után visszaküldtek, és a teszt oldalon már több mint 600 oldal nyomtatását jelezte vissza az epson gép.
Ugyan ez az ismerősöm mutatott fényképezőgépeket is, amikett fullosan összerakattak szettbe. /atom gép, fényerős obi, stb/ aztán hétfőn már küldték is vissza. ez pl. elég gyakori dolog, és a kiolvasásnál már több száz, de akár ezres nagyságrendben exponáltak vele...
Én okosságot nem tudok ezekre az esetekre, de az azért alap lenne, hogy lassan már az ilyeneket is valahogy szankcionálni kellene.
Magyarán a vásárlói rétegben még rosszabb a helyzet mint eladó fronton.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.11.07. 22:11:50

@lacas65: Az általad említett eseteknél a kereskedő nem köteles benyelni a visszaadott cuccot. Csak el kell olvasni a vonatkozó szabályokat. Nem olyan bonyolult.
Egyedi megrendelés esetén nem köteles (fényképező), a normál használatot meghaladó módon kipróbáltat sem köteles (nyomtató).

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.11.09. 19:54:17

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: kend be vazelinnel, és dugd fel magadnak jó mélyen a címed ;) (ne válaszolj, nem fogom látni)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.11.10. 01:00:50

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Ne merd bántani, Chicken (így ell kibetűzni) a védelmem alatt áll!

Egyébként veled értek egyet.

lacas65 2016.11.10. 12:23:55

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: De! Kénytelen benyelni, mint ahogy be is nyelte. A meccselésnek semmi értelme. Mind két kapásból felhozott termék, nagyteljesítményű eszköz. A nyomtató: Külső tartályos, tehát késöbb ezrével nyomtatnának rajta. Ha valaki próbaként kinyom pár száz darabot, akkor egy ilyen eszköz esetében sanszos, hogy belefér a próba kategóriába. Itt, ilyen esetekben, a tinta használatára van valamilyen térítési kötelezettség. És ennyi. :)
Profi fényképezőgép: 1000-1500 expo pont lehet egy próba kategória, mert egy esküvő, vagy profi portréfotózáskor, ezt pár óra alatt belelehet verni. Az meg ebben az árkategóriában simán lehet próbamenyiség /1 használat/
Pont ez a lényeg, ezek a simlis vásárlók nem a gagyi párszázas termékeket rendelik be, hanem a profi cuccokat. Nem, nem rendelnek egyedi terméket, hanem a készletből, tehát ez sem opció.
Nevet nem mondok, de egy nagyon ismert cégről van szó. Igaz nagy a forgalmuk, de akkor is bahha a csőrüket, hogy ez a trükközés pár naponta előfordul. Továbbá pont ezért eléggé tisztában vannak joggal, és esélytelennek tartják a győzelmet. Marad egy eszközük, ameddig csak lehet, tarják a pénzét...
süti beállítások módosítása