Tékozló Homár

Cipőt a cipőboltból, elemes bútort NE az Ikeából

2016.12.12. 10:09 | Homár Hilda | 156 komment

besta-tv-tar-komb_0362160_pe546344_s4.JPG

Régi szép idők, amikor a szerencsebambusz, a Klipan, a Pöang meg az Ivar atombiztos sarrokövei voltak az Ikeának meg az ember életének! Aztán teltek az évek, és a töpörödés elérte a svéd termékeket is. A Bekvam alacsonyabb lett, a Sötsak dammsugare rövidebb, és épp a hétvégén detektáltuk, hogy a mindent benyelő Frakta is kisebb. Ez a tendencia mondjuk elég rosszul érinti azt, aki az elemes bútorcsaládját alapozta a sárga-kék dizájnra.

Cipőt a cipőboltból, elemes bútort NE az Ikeából!

Előrelátó fogyasztóként az Ikea Bestára esett a választásom, amikor elemes bútort vettem azzal a szándékkal, hogy később bővítsem. Hiszen Ikea biztos lesz később is, és talán a Besta rendszer sem szűnik meg.

Feltételezésem helytálló volt. Van Ikea és van Besta. Azonban a szín, amiből vettem az első adag szekrényt, megszűnt, mire a második adag szekrényt vettem.

Bosszúsan, de tudomásul vettem, hogy a színvilág gazdagsága a tervezett kétszerese lesz. Arra azonban még ezután sem számítottam, ami akkor jött, amikor a minap újabb bővítéssel próbálkoztam.

Bár a másodjára használt szín nem szűnt meg, megváltozott az árnyalata és a mintája. Szóval valójában már három színből áll a szekrény. De ez tényleg a legkevesebb...

Amikor az újonnan összeszerelt elemet be akartam tolni a helyére, nekiütközött a szegélynek, aminek régebbi testvérei nem. Persze egyből szemet szúrt a turpisság. A korábban 10 cm-es lábakat az Ikea egyszerűen lecsökkentette 6,3 cm-esre. Az inflációnak ez olyan váratlan megjelenése, amire nem voltam felkészülve. A legszebb az egészben, hogy az Ikea ügyfélszolgálat arról tájékoztatott, hogy ha a korábban vásárolt, 10 centis lábbal bármi baj lenne, akkor sem tudnák cserélni. Nesze neked alkatrész-ellátás!

Azt javasolták, hogy cseréljem ki a régi lábakat is 6,3 centisre, és akkor minden egy magasságban lesz. A megvalósítás pofonegyszerű: kipakolom az összes szekrényem, visszabontom a szegélyt, a falra felfúrt elemeket lejjebb fúrom, a falat újra festem, és már kész is vagyok. Alig pár nap munka az egész.

A javaslatot megfontolom. De addig is tudomásul veszem: az Ikeánál nem szabad elemes bútort venni.

Név és cím a szerkesztőségben

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2016.12.12. 10:13:55

Nem értem, milyen szegéJ - de biztos szar érzés...

Terézágyú 2016.12.12. 10:21:53

"Azonban a szín, amiből vettem az első adag szekrényt, megszűnt, mire a második adag szekrényt vettem."

mennyi idő telt el a két vásárlás között?

aptikjampó 2016.12.12. 10:25:48

@Terézágyú: Én meg az elemes bútort nem értem! Tegyek bele Duracelt? Maargit!!!!

Terézágyú 2016.12.12. 10:27:22

@aptikjampó:
nem vagyok se asztalos, se ikea-vásárló...

Manyecska. 2016.12.12. 10:27:59

@Terézágyú: az a sz.r amikor hazamész, kicsit kapatosan és eltér a szegély és a mintázat színben, aztán mikor már behánytál a vécébe rájössz hogy egy emelettel lejjebb mentél!

Szerintem lesz Ikea, igen, Svédországban!! :D
manapság olyan egyforma minden bútor szerintem..

Terézágyú 2016.12.12. 11:05:48

@Manyecs:
nem szoktam kapatosan hazaérni.

besarock 2016.12.12. 11:06:13

" A megvalósítás pofonegyszerű: kipakolom az összes szekrényem, visszabontom a szegélyt, a falra felfúrt elemeket lejjebb fúrom, a falat újra festem, és már kész is vagyok. Alig pár nap munka az egész."
Anyamnak 3-6 havonta vannak ilyen projectjei.
Meg is orulne,ha egy evig nem valozna semmi radikalisan a lakasban.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.12.12. 11:15:37

@Terézágyú: Én a mostani lakásomba költözéskor (nagyjából 5 éve) vettem egy pár Billy bútort. Most, hogy a barátnőm is beköltözött bővíteni kellett, úgyhogy vettünk még. Ugyanolyan színűt és méretűt. Ezek szerint van amire lehet építeni 5 év után is, van amire nem. Ez benne van.

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 11:28:49

Nekem mar akkumulatoros van.

besarock 2016.12.12. 11:30:22

Az a baj, hogy az Ikea oldalan a termekek reszletes infojanal rengeteg adat megvan,de az cska az anyagra vonatkozik.
Ha odairnak mondjuk , hogy 'Ral 9005' , akkor azert eleg egyertelmu lenne a szin is.
Nem hiszem,hogy egy 'Wenge' ,vagy egy 'Sonoma' mindig ugyanazt jelenti.

Manyecska. 2016.12.12. 11:33:22

@EurósParaszt Lite: vegyél disznotorost akkor kapsz egy lövést is a fejbe, rögtön!!! :D

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 11:34:03

A szodomia mindig ugyanaztat jelenti.
@besarock: es apad mindezt nem erti meg.

besarock 2016.12.12. 11:36:42

@EurósParaszt Lite:
Mar hozzaszokott.
Morog mindig,de kenytelen megcsinalni :D

aptikjampó 2016.12.12. 11:40:26

@Terézágyú: nem vagyok se asztalos, se ikea-vásárló...

Pedig meg mertem volna esküdni hogy asztalos vagy. Miből gondolhattam?

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 11:51:50

@aptikjampó: en siman csak paraszt vagyok, az er?
@besarock: :)
@Manyecs: ezt nem ertem, de dd.
Poxxtolonak: nem szegyelled ossze magad az ilyen szintu 1st world problem miatt? Masnak nincs mit enni (meg lelegeztetogepet sem), tik meg itt. De titeket is meg lehetne enni es olyan lenne az izetek, mint a csirkenek, mert hat tik!

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 11:53:13

TiTeket. Eh. Ha cirkuszi eloado volnak es szivarosdobozokat dobalnek, 3-rom darabot ehgymas korul, akkor most az egyiket leejtettem volna. Ilyen szintu hibanak felel meg az az 1 charac ter kihagy*s, na de vissza a fo temahoz enterr.

Terézágyú 2016.12.12. 11:54:16

@aptikjampó:
"Pedig meg mertem volna esküdni hogy asztalos vagy. Miből gondolhattam? "

Magadból indultál ki.

Műszaki 2016.12.12. 11:59:48

Én meg betennék a 6,3-as lábak alá 3,7 cm-es léc darabokat aztán megvan a 10 cm.

aptikjampó 2016.12.12. 12:03:01

@Terézágyú: Magadból indultál ki.

Érdekes kifejezés. Nem tud sajátmagából kiindulni az ember mert sajátmaga jön vele. Aztán mit csinál ha egy ajtóhoz érnek és előre akarja engedni sajátmagát udvariasságból, hát az sem lehetséges!

Terézágyú 2016.12.12. 12:04:25

@aptikjampó:
"Érdekes kifejezés."

Azt már hallottad, hogy "Felkel a Nap"?...
Pedig nem kel fel, le se feküdt; sőt forradalomban se vesz részt...

Manyecska. 2016.12.12. 12:10:16

@EurósParaszt Lite: há mekkora izé milyen paraszt vagy te??? a disznót nem szúrják hanem lövik /aztán persze szúrják/.böff OFF

aptikjampó 2016.12.12. 12:13:12

a szín, amiből vettem az első adag szekrényt, megszűnt,

Ja a négerbarna, nem volt polkorrekt!

aptikjampó 2016.12.12. 12:14:16

@Terézágyú: Azt már hallottad, hogy "Felkel a Nap"?..

Soha!

Terézágyú 2016.12.12. 12:16:44

@aptikjampó:
Örülök, hogy újat tudtam mondani neked...

aptikjampó 2016.12.12. 12:19:17

@Terézágyú:Örülök, hogy újat tudtam mondani neked...

Nem nehéz. A suliban mindenből megbuktam, mondjuk tornából nem mert fel voltam mentve!

Tony Almeida 2016.12.12. 12:19:59

Annyira feltűnő lenne, ha a lábak 6.x centire cserélődnének (minusz 3.x centi), és a falra fúrt elemek a helyükön maradnának?

aptikjampó 2016.12.12. 12:30:21

@EurósParaszt Lite: en siman csak paraszt vagyok, az er?

Er! Sot itt elvaras! :)))

Terézágyú 2016.12.12. 12:36:44

@Tony Almeida:
"Annyira feltűnő lenne, ha a lábak 6.x centire cserélődnének (minusz 3.x centi), és a falra fúrt elemek a helyükön maradnának? "

Az már egyfajta MEGOLDÁS lenne, és a homáron az ilyesmi nem játszik...

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.12. 12:45:20

@Tony Almeida: Elképzelhető, hogy hülyén nézne ki a három és fél centis rés a lejjebb került alsó rész és a falon maradt, felfúrt elemek közt.

Tony Almeida 2016.12.12. 12:47:00

@Tehetséges ugandai buzi: Ja, én a csatolt képre asszociáltam.

aptikjampó 2016.12.12. 12:59:08

@Tony Almeida: Ja, én a csatolt képre asszociáltam.

Rá a képre?

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 13:02:57

aptikjampo :DD mokas nick
A Star Trek 8-olcban epp a terdhajtomurol dumikaznak. Ha' noormalis?
@Manyecs: sokkozzak a dissz not. Miutan benyomattak vele efy entert.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 13:22:36

Vettem elemes bútort az IKEÁ-ból. Soha többet! Meg se mozdul, az elem viszont állandóan lemerül.

EurósParaszt Lite 2016.12.12. 14:18:22

aptikjampo aptikja a aptikjampo ptikjampo mpo aptikjampo popop ap aptikjampo tikjampo o apt aptikjampo ikjampo poo aptikjampo aptikjampo oooop aptikjampo aptikjampo aptikjampo ap aptikjampo tikjampo aptikjampo aptikjampo aptikjampo aptikjampo

enrico palazzo 2016.12.12. 14:22:42

A kérdés majdnem költői részemről, de most egy Amerikai Pszichó-n nevelkedett posztoló évente akar venni IKEA-i bútorelemeket a lakásába egyesével? Nehéz lehet ez a hipszter élet: évente kell frizurát váltani, szakállat növeszteni, tetoválni, áttetoválni, eltüntetni a tetoválást...

Terézágyú 2016.12.12. 14:26:34

@enrico palazzo:
eztet te nem érted :)

én se úgy kezdem a beköltözést valahová, hogy viszek egy polcot és akkor amikor x évente rájövök, hogy kevés, mert annyi könyvet vettem, akkor veszek x évente egy újabb polcot... hanem eleve telepolcolom a falat, mert tudom, hogy úgyis tele lesz...

enrico palazzo 2016.12.12. 14:30:45

@Terézágyú: Ne haragudj, de mi az a KÖNYV és mire való? A polcon mindenféle szart tartunk: serlegek 4-9-ik helyezettnek, MECCS-BOKSZ, MatriJÓSKA. Urnák.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 14:34:01

@enrico palazzo: "Urnák."

Évente meghal egy nagynénje, vesz hozzá IKEA polcot, legyen hova tenni a hamvakat? Számolja össze ha már nem születnek újak, és akkor vegyen eleget.

2016.12.12. 14:35:15

Hm, hát tudomásul kell venni, hgy az Ikea ilyen (meg a Mömax, meg a Kika meg a Poco is). Lego-bútorok, max. 3 évre tervezve. Ezért olcsó. Mint az agyoncsépelt viccben:
"Gyors, olcsó, minőségi. Ebből kettő választható". Az Ikeában is vannak időtállóbb darabok, amikhez 10 év itán is lesznek passzoló kiegészítők vagy cserélhető cuccok, csak azok nem "óccók"

Terézágyú 2016.12.12. 14:35:36

@enrico palazzo:
" Ne haragudj, de mi az a KÖNYV és mire való? A polcon mindenféle szart tartunk"

A könyv - bár én nem nevezném szarnak - pont arra való, hogy polcon tartsuk.
Próbáld ki egyszer, jó poén.

enrico palazzo 2016.12.12. 14:36:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Ne zavarj össze!!! Az urnákra csak 4 évente van szükség. Van belőle mozgó is. Vagy rosszul tudom?

Manyecska. 2016.12.12. 14:52:48

@enrico palazzo: matrijózska-urnák! Nem azért de ittam két deci forraltbort aztán a könyvtárban épp lehajoltam egy könyvért közben átestem a széken és lefejeltem az egész! könyvespolcot roppant szórakoztató volt!!

Manyecska. 2016.12.12. 14:53:59

@enrico palazzo: ..folyt..már annak aki a polc másik oldalán békésen ült! :DD

enrico palazzo 2016.12.12. 15:02:22

@Pink Petsch: Talán attól, hogy annyira ragaszkodik az IKEJÁ-hoz, hogy évente vesz hozzá újabb elemet? Nem egyszer, többször.

2016.12.12. 15:02:36

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Jahogy ... tökéletesen hülyén használja a kifejezést :D

Terézágyú 2016.12.12. 15:10:33

@enrico palazzo:
"Talán attól, hogy annyira ragaszkodik az IKEJÁ-hoz, hogy évente vesz hozzá újabb elemet?"

Próbálja kirakni.
Lehet hogy a végén valami különleges dolog sül ki belőle, ha jól rakja össze...

enrico palazzo 2016.12.12. 15:13:29

@Terézágyú: Akkor lehet, hogy nem is hipszter, hanem kényszeres a lelkem, én meg itt szidom?

Terézágyú 2016.12.12. 15:14:54

@enrico palazzo:
Mindegyikünknek vannak mániái, tudod...

enrico palazzo 2016.12.12. 15:21:14

@Terézágyú: Doktor Úr! Írjon fel svéd cseppet! Nem tudok lemondani az IKEJA életérzésről, meg a szutymákos húsgolyókról.

2016.12.12. 15:23:32

@enrico palazzo: Értem én, de megismétlem: Ez mia f@szomtól hipszter? Ugyanis a hipszter nem ezt jelenti. A posztoló, szegénykém az a rossz értelemben vett "tudatos vásárló", aki a max. 3 évre tervezett bútorokhoz (vagy bármikhez) életre való jótállást vár el. Mint amikor a Tescótól várják a kiszolgálást. Ez nem megy .. diszkont, raktáráruház, olcsó, préselt lemez bútorokkal, többségében. Albérletek berendezéséhez kiváló. Másra alkalmatlan. Mint említettem, vannak jobb minőságű darabok is, de azok nem olcsók.

enrico palazzo 2016.12.12. 15:35:16

@Pink Petsch: Mármint az a tudatos vásárló, aki inkább évente tarhálja össze a bútort, ahelyett, hogy egyszerre venné meg? Na ezért hipszter. Szembe megyen a mainstreammel. Ja és az IKEJA rájuk is gondol: www.dezeen.com/2014/03/13/ikea-reveals-space-saving-ps-2014-furniture-collection/

besarock 2016.12.12. 15:38:58

@Pink Petsch:
Igen.
Az Ikea az olcso szar.
Gondolom borbol az 5000ft/palack alattiakbol meg froccsot sem vagy hajlando csinalni.

2016.12.12. 15:42:25

@enrico palazzo: Hm, tényleg nem vagy tisztában a hipszter fogalmával. Az Ikea rohadtul nem egy hipszter terepe, ugyanis ő valóban tudatos vásárló, aki nem a raktáráruházaktól várja el a minőséget és a sok éves garanciavállalást. Ő az, akit a kézműves termékek örnyékén megtalálsz, legyen szó hamburgerről, sörről vagy szobabútorról. Egy hipszter nem vesz meg akármit, pláne nem Ikeas-féle tömegterméket. Kézművesség, egyediség ... drágán, személyre szabottan.
A poszter nem ez a fajta, csak simán átlagos, aki azt hiszi, hogy low budget-ért 5 csillagos jótállást kap. Tévedett, és most picsog.

2016.12.12. 15:47:18

@besarock: Ne feltételezz, akkor nem futsz lyukra :P
Az Ikea olcsó, és a nagyszüleid tömörfa bútoraihoz képest, tényleg szar. Viszont praktikus, ha nem egy életre tervezel a bútorokkal, hanem csak az üresen bérelt kecódat akarod 3-4 évre berendezni.

enrico palazzo 2016.12.12. 15:48:24

@Pink Petsch: Aranyos vagy, ahogy véded a mundért :)

"ugyanis ő valóban tudatos vásárló"

Ó, hogyne.

hu.wikipedia.org/wiki/Hipszter

2016.12.12. 15:49:08

Emberek, tisztában kell lenni azzal, mit lehet elvárni reális egyes szolgáltatóktól.

Terézágyú 2016.12.12. 15:50:03

A pószter úgy gondolta, hogy ha vett 5 évvel ezelőtt Svejnholm-polcot, akkor az most is kapható (ebben nem is tévedett), és az minden tulajdonságában egyezik az 5 évvel ezelőtti Svejnholmmal - na ez nem jött be.
Evvan.

Hipóallergiás 2016.12.12. 16:53:25

@Terézágyú: benne van az ászf-ben hogy az alkatrėsz ellátást mėg armageddon vagy zombi apokalipszis idejėn is biztosítani kell az ügyfėl rėszėre

2016.12.12. 17:04:42

@enrico palazzo: Milyen mundért, ember??? :DDD
Be vagytok golyózva rendesen otthon, ezzel az "aki nem velem, az tuti a másik és ellenem" felfogással. Csak megjegyeztem, hogy rosszul használod a kifejezést, mert a hipszter valóban tudatos vásárló, bár a sznob és kissé nevetséges fajtából. De legalább tudatos. Míg a posztoló szegénykém meg az a fajta aki a Tescóban eladókat keres (a műszaki osztályon kívül), amikor ott olyanok nincsenek, csak polcfeltöltők. Az Ikea pozdorja-bútorain meg olyan jótállást keres, ami egy asztalosmestertől várható el.

2016.12.12. 17:13:32

Tudomásul kell venni, hogy az Ikea és klónjai raktáráruházak, a minőséghez legfeljebb ha 10% közük van. Azért olyan baromi olcsók, mert megjegyzed a kódszámot, a raktárosttól kikéred a cuccost és otthon összelegózod magadnak. Ennyi pénzért ennyi jár. A maradék 10% sem éppen csúcsminőség, de lehet velük tervezni 3 évnél többre is, és az az ismérvük, hogy drágábbak, mint a festett pozdorjalapokból álló bútorok. Ott van garancia meg jótállás, sőt még össze is szerelik neked otthon a kiszállítás után.

enrico palazzo 2016.12.12. 17:15:32

@Pink Petsch: Te hallottál ott kinn olyat, hogy irónia? Tök mindegy, hogy milyen fos anyagból készül az IKEJA bútor. A Nájki cipő is egy rakat szar, de a márkát meg kell fizetni. Amúgy hol olvastál jótállásról?

Manyecska. 2016.12.12. 17:19:16

off nem akartok idejönni, két méter cipzárt kell bevarrnom egy kabátba kézzel! mert lerohadt a varrógép szerintem ez tök hipszter!! :D ON húsz centinél tartok de már furán tikkelek:D

2016.12.12. 17:30:58

@enrico palazzo: Ahham .. szeretem én az iróniát, amikor végső érvként hozzák fel ... különösen akkor :PPP
Nem volt kimondva, de a posztoló valóban azt várta el, hogy az adott Ikea-termék, esetünkben a Besta hosszú évekig változatlan maradjon. Ezt jótállásnak hívja a köznyelv is, nemcsak a jogi szaknyelv.
Hm, hát a Nike-val lehet menőzni (gimiben még lehetsz krály vele), de lakberendezői társaságban azért ne nagyon akarj felvágni azzal, hogy az Ikeából rendezted be a kecód, mert kurvahamar kinéznek :D

gabors 2016.12.12. 17:42:41

IKEA-ban a menza a legjobb, olyan retros a 70-es evekre emlekeztet de vannak jo kis biszbaszok is ... de ott nem evtizedekre vesz az ember butort ... (azert olcso)

Ja, es nem minden jo, es nem minden eri meg okosan viszont nagyon jo dolgokat lehet venni az IKEA-ban mint minden mas aruhazban is ....

Aki hajlando kicsit szerelgetni viszonylag olcson funkcionalis dolgokat tud venni, nem csucsminosegrol van szo. Mindket agyunkat ott vettuk (meg elotte masik kettot is) tobb mas cucc mellett ... az a jo hogy konnyen ki is lehet dobni az egeszet he nem tettszik. kb fele ido alatt szedtem darabokra egy szekrenyt es ment a szemetbe ..

2016.12.12. 17:42:49

@Manyecs: Beadod egy szabóhoz, 10 perc alatt megoldja pár százásért, percek alatt. De ha jobban tetszik neked tikkelni, akkor csak folytasd :D

enrico palazzo 2016.12.12. 17:43:53

@Pink Petsch: Na jó. Nagy a baj. Olvasd vissza, hogy ma hány kommentem nem volt ironikus. Itthon.

"Nem volt kimondva, de a posztoló valóban azt várta el, hogy az adott Ikea-termék, esetünkben a Besta hosszú évekig változatlan maradjon. Ezt jótállásnak hívja a köznyelv is, nemcsak a jogi szaknyelv. "

Atyaisten, te miről beszélsz?

Örülök, hogy sikerült megérteni, hogy miért hoztam fel a NIKE-t. És köszi, hogy szóltál: ezután visszaveszek majd, amikor lakberendezői társaságba botlok NIKE-ban egy smörgajards lámpával a kezemben.

2016.12.12. 17:51:08

@gabors: Jaja .. azok a húsgolyók ... van egy olyan meghatározhatatlan, pállott-menza ízük :D De jó is az :). Csak ivászat előtt nem ajánlatos, mert amikor visszafelé veszik az útjukat, még harmadnap is érzed a bukéjukat a háttérben :D
Mellesleg én pont ágyat vettem az Ikeából, ami már nem a pozdorja-minőség volt, meg még jó pár cuccot, ami viszont de (albérlet, na). Az ágyra én háklis vagyok, és a nézésre hajló fenyő nem túl meggyőző minőség, így abba befektettem. Persze, azt is össze kellett még kissé legózni, de annak az árában már benne volt a legó és a kiszállítás, így az összes többi cuccot is kihozták, amit még vettem, vele együtt. És plusz egy 30-asért (euró), 1 óra alatt a két srác be is rendezte a lakást :DDD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 17:51:39

@Manyecs: "hipszter!!"

Egészségedre! És most töröld meg az orrod!

2016.12.12. 17:52:19

@enrico palazzo: Figyelj, nincs türelmem hozzád. Én vagyok a hülye, te meg az okos helikopter. Oké?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 17:55:13

@gabors: "IKEA-ban a menza a legjobb, olyan retros a 70-es evekre emlekeztet"

Ah, a svéd menza kulináris élvezetei! Összefut a nyál a számban, ha csak rágondolok.

Hétfő: krumpli hallal
Kedd: hal krumplival
Szerda: hal hallal
Csütörtök: krumpli krumplival
...

Az egyetlen jó dolog, hogy sok finom saláta volt.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 17:56:36

@Pink Petsch: @enrico palazzo: Nah, nekünk nincs türelmünk hozzátok. Egyezzünk ki abban, hogy ketten kétféleképpen értelmezitek a hipsztert.

2016.12.12. 17:59:13

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Jó, hogy Igi marhaságaihoz meg van. Én is szeretlek :PPPP
Mi a tök van, már offolni is csak szabályok szerint lehet? :PPP

2016.12.12. 18:00:26

@enrico palazzo: Természetesen, ha te vagy az "okos" a világodban, akkor én inkább hülye vagyok. :PPP

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 18:02:41

@Pink Petsch: Az nem teszik, hogy két normális ember szétoffolja egymást. Nem viselkedtek, szétültetlek!

gabors 2016.12.12. 18:04:15

@Pink Petsch: Itt a kiszallitasi ar brutalisan draga $150 de valoban ugyanazer az arert minden elhoznak ami egy teherautoba befer (szoval tobb cuccot vesz az ember akkor mar lehet megeri), az osszeszereles plane inkabb viszek mindent haza magam es van jo kis LiO-onos csavarhuzom es magam osszerakom ... meg nem volt olyan ami kifogott volna rajtam ... agytol szekrenyig fudoszoba polc stb.

Eddig a legjobb amit vettem az a konyhai ledes vilagitas ami a szekrenyek ala van szerelve taviranyitos ... modularis lehet hozza adni ugy szerelem ahogy akarom ...

Ja a fuggonytarto is nagyon sikeres volt nem is tartott sokaig osszerakni ...

Persze furo csavarhuzo es egy ket szerszam

Mindket projectnel par darabbal tobbet vettunk (mert nem volt vilagos mibol hany kell majd) Mindent siman visszavettek meg az 1-2 dollaros csatlakozokat is.

gabors 2016.12.12. 18:08:06

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: "Ah, a svéd menza kulináris élvezetei! Összefut a nyál a számban, ha csak rágondolok.

Hétfő: krumpli hallal
Kedd: hal krumplival
Szerda: hal hallal
Csütörtök: krumpli krumplival"

Nem tunik fel mert max ketszer megyunk egy evben ... de elore tudom hogy a harom (negy) fogasbol melyiket eszem... es viszonylag olcso...

Inkabb arra gondoltam hogy muanyag vizespohar olcsonak tun0 aluminum evokeszlet (hogy ne legyen ertelme ellopni) vastag talca ... kis sorallas

A fagyi $1-ert plane nem rossz ...

2016.12.12. 18:13:12

@a gyűlölködő uszítás eredménye, egy rendőr meghalt: Hát vagy nem ért, vagy inkább nem akar ... egyik esetben sem érdekel jelenleg ...
Ha tényleg normális, akkor majd más poszt alatt esetleg beszélgetni s tudunk, és nem csak baszogatn fog. Ha meg nem, akkor nem.

2016.12.12. 18:21:01

@gabors: Én csak a németről nyilatkozhatok. Egy bizonyos árszint felett a kiszállítás ingyenes (amit, ha albérletet rendezel be, akkor simán hozod - 500 euró, egyébként), és bizonyos termékeknél az összeszerelés is. De ha jattolsz a kiszállító srácoknak, akkor összeszerelik a cuccokat.
Mna, mivel én 0 darab szerszámmal rendelkezek, így legfeljebb az állólámpát tudom összeszerelni ;)

Manyecska. 2016.12.12. 18:29:12

@Pink Petsch: :DDD hógyne, három nap és négyezeröccáz. Amúgy most lettem kész:)

2016.12.12. 18:35:52

@Manyecs: Tanyám laksz, ahol csak egy szabó van? Viccvóut :DDD De legalább már nem tikkelsz :DDDDD

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.12. 18:41:50

Egy brit férfi agyvérzést kapott, miután fodrásznál járt. Az orvosok szerint hajmosás közben megsérült egy artéria, ezt szépségszalon-szindrómának hívják. A férfi beperelte a fodrászszalont, 37 millió forintnyi kártérítést kapott.

www.origo.hu/tudomany/20161212-szepsegszalon-szindroma-miutan-fodrasznal-jart-agyverzest-kapott-egy-brit-ferfi.html

The Crazy One 3om 2016.12.12. 18:42:44

Csak én szeretek az ikeában zabálni?

2016.12.12. 18:52:02

@The Crazy One 3om: Néha okés ... nincs azzal semmi baj. Viszont lazacot ne nagyon egyél ott.

tsimike 2016.12.12. 19:04:07

Fehéret kellett volna venni, az mindenhez megy...

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.12. 20:04:21

@tsimike: Dr Gonzo, a szamoai zugügyvéd is megmondta a Félelem és reszketés Las Vegasban c. filmben, hogy VÖRÖS lazacot kívánt meg, nem pedig fehéret...

:-D

megamen1 2016.12.12. 20:21:03

már a poszt címe, a kommentek mennyisége, minden lényeges tényező azt skandálja: su-na, su-na, su-na!!!!

tsimike 2016.12.12. 20:42:27

@Tehetséges ugandai buzi: de most bútorokról beszélünk, nem kajáról.

Dikusz 2016.12.12. 20:53:42

@Pink Petsch: hadd kérdezzem meg, hol olcsó az IKEA?

2016.12.12. 21:53:58

@Dikusz: A dajcsoknál ... bár a Poco olcsóbb ;)

nem_vagyok_dj 2016.12.12. 22:07:42

A poszt tolónak megsúgom, hogy most is lehet 10 centis lábat venni a Bestá-hoz.
www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/60293566/
Max nem ugyan olyan formajú mint a régiek, de magasságra stimmel.

nem_vagyok_dj 2016.12.12. 22:10:42

ja bocs, az olcsóbb az tényleg 6,3 centi, de könyörgöm, 250 forint a különbség, és a nagyobb nem egy ócska alumínium cucc, hanem fa.

gabors 2016.12.12. 22:23:53

@Dikusz: Az hogy az IKEA olcso vagy draga egy relative dolog. Ugyanis nagyon attol fugg mihez hasonlitjuk. De nekem az olcsobb kategoriat jelenti ennel olcsobb butort mar nem veszek meg.

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2016.12.12. 23:51:30

Hány év telt el a két vásárlás között?

besarock 2016.12.13. 06:13:28

@gabors:
De te egy meno amerikai csavo vagy,meg hagymanal is gazdagabb.

Terézágyú 2016.12.13. 07:22:50

@Hipóallergiás:
"benne van az ászf-ben hogy az alkatrėsz ellátást mėg armageddon vagy zombi apokalipszis idejėn is biztosítani kell az ügyfėl rėszėre "

Az nem alkatrészellátás kérdése, hogy a pószter venni akart egy ugyanolyat, mint öt éve, és kiderült, hogy az nem ugyanolyan (mert fejlesztett)...

aptikjampó 2016.12.13. 07:24:21

Látom még senki nem álmodta meg a megoldást!

aptikjampó 2016.12.13. 07:27:30

@Terézágyú: venni akart egy ugyanolyat, mint öt éve, és kiderült, hogy az nem ugyanolyan (mert fejlesztett)..

Az hogy kisebb, szerinted fejlesztett? A férjeddel is ilyen megértő vagy? :)))

Terézágyú 2016.12.13. 07:30:11

@gabors:
" De nekem az olcsobb kategoriat jelenti ennel olcsobb butort mar nem veszek meg. "

Én csak használt bútort használok. Olcsón, vagy ingyen szerzem be.

Terézágyú 2016.12.13. 07:34:16

@aptikjampó:
"Az hogy kisebb, szerinted fejlesztett?"

Ha az ikea annak szánta, akkor az.

"A férjeddel is ilyen megértő vagy? :))) "

Nincs férjem, de ebben a korban már megértő lennék.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.13. 08:07:54

Szerintem írok majd egy könyvet a karácsonyi rohamról. Arról van szó, hogy az emberek teljesen elveszítik a józan eszüket. Nem az ordenáré vadembekre gondolok, hanem akik egyébként értelmesnek tűnnek. Tegnap a faszi írta, hogy olyan minimum 2 kilowattos elektromos konvektort keres, ami nem fogyaszt olyan sokat. Majd atváltott modorosba és közölte, hogy szimpátiája ellenére a pénzét másnál fogja hagyni. Kész :)

füvezőállat 2016.12.13. 08:48:23

@The Crazy One 5tös: a mi konfliktuskezelésünk rém eu-konform a párommal /aki éjjel 60,3 centire nyitva hagyta az ablakot, a Duna mellett ez fokozottabb!../, rájöttem, tegnap éjfélkor 5.sms..: én..: "hülye vagy?" ő..: "alszol itt?" xdxd üdv. Manyi /úgyis untam a csirkés ravatalt!!:D/ Ha már választani lehet én speciel inkább otthon zabálok nem az Ikeában!:D

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.13. 09:04:50

@The Crazy One 5tös: apropó,tavaly is karácsonykor vette elő emez a törlőkendőt, ha agyam jól emlékszik...

aptikjampó 2016.12.13. 09:52:51

@remélemjólesett:a párommal /aki éjjel 60,3 centire nyitva hagyta az ablakot,

Én biztosan EU komform áthajítom azon a 60,3 centin. Különben külföldi párral ér csak dicsekedni itten!

Ha már választani lehet én speciel inkább otthon zabálok nem az Ikeában!:D

Még jó! Ki szereti az áfonyás rémszarvasgolyót! :))))

füvezőállat 2016.12.13. 10:17:51

@aptikjampó: @aptikjampó: én csak a telefonos ébresztőszolgálat vótam. akkor észlelte az anomáliát- ha én ottvagyok egész éjjel a nyakában függök, beterítem mint állat, szellemjárás van nála!!:D

füvezőállat 2016.12.13. 10:29:44

@megamen: szerintem egy megfelelő szögben aláhelyezett kiskutya javított volna a szekrénysor állapotján!! aki kismamát akar hallgassa most a kossuthot valami jó kis örökbefogadásos sztori lesz:)

füvezőállat 2016.12.13. 11:17:34

@Terézágyú: nem, az egy ágyú. miért?:D Mondjuk bele lehet magyarázni pl.gyantahiányt a kozmetikai szalonban, hátnem?:D

Gour 2016.12.13. 11:19:07

Nyugi. Én most éppen a Kika ügyfélszolgálatán ücsörgök mert kihozták a megrendelt ágyat csavarok nélkül. A szerelők ott tanácstalankodtak, fogtam magam és a közeli csavarboltban megvettem hozzá amit tudtam. Most itt ülök és várom azokat a speciális alkatrészeket ami a kereskedelemben nem kapható, eddig nem kért elnézés senki sem. A régi ágyunk Ikeás volt, leszoktunk benne a szexről mert minden ízében recsegett ropogott, ezért is váltottam beszállítót.

füvezőállat 2016.12.13. 11:21:26

@Gour: :)))) őőő az én ágyam is a Kikából van /franszia, szürke huzat ilyen betűkkel/ én most épp ágyrugót keresek hozzá:)) sok sikert!

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.12.13. 11:26:26

Magam is azt tapasztalom és bosszankodom, mint a levelet író.
Hálószoba bútorral és könyvszekrényekkel jártam hasonlóan.
Sőt minőségben óriási visszaesések vannak.
Régebben voltak a szekrényekbe nagyon szép tömörfa polcok, fiókok, tárolók. Mára megszűntek és csak giccses műanyag, meg papírvékony sérülékeny fóliás pozdorja van.
Megszűntek szinte a furnéros külső felületek is. Bár mostanában mintha észbe kaptak volna és kezdik visszahozni. Jobban is teszik, ha visszaállnak minél több fa elemre, mert ha nem, akkor egy törzsvásárlóval kevesebb.

füvezőállat 2016.12.13. 11:28:12

@Iván Gábor IGe: a Kanizsa Bútorgyárnál pl. vannak nagyon szép, tömörfából készült bútorok én is csodálkoztam..:)

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.12.13. 11:28:44

Ja és a furnérozott világos fafelület régebben még egységes színű volt. Rá egy pár éve, mint a zebra.

füvezőállat 2016.12.13. 11:31:05

..sőt, elemjegyzék alapján is összeállíthatod a bútort..jó, hát nyilván nem occsó...

Matteo79 2016.12.13. 11:37:03

Posztolo hulye. Senki nem igerte hogy lesz termèk. Ennek tudataban vasarolt most meg itt picsog

bElannaTorres 2016.12.13. 12:01:09

Én háromféle ajtót vettem, nem így mint te külön-külön hanem egyszerre, és sokkal jobb mint az unalmas egyszínű :D

Treff Bubi 2016.12.13. 13:05:38

Az Ikea régen sem a tartósságért volt népszerű. Nálunk a konyhabútor műanyag lábai jöttek szét, de nem egyszerűen eltörtek, hanem néhány év után kézzel porrá morzsolhatók, mint a kristálycukor tömbök. Valószínűleg valami szar préselt granulátumból készülnek, amiből egy idő után kihal a kötőanyag.

Unortodox Mekkmester 2016.12.13. 13:24:32

Én egy (nem az ikea hibájából) elrohadt 50 centi széles konyhaszekrényelem helyére szerettem volna újat venni pár év után. Nincs. Már nem árulnak. Vegyek 40 centiset (túl kicsi) vagy 60 centiset (nem fér be). Végül vettem egy 60-asat és átbarkácsoltam 50-esre.

A remete lejön a hegyről, és bemegy a húsgolyóboltba.
-- Kérek egy Fuud szekényt, egy Trinq tányért és két Noee húsgolyót.
-- Fuud és Trinq van. Sajnos Nooe-vel nem szolgálhatok, van viszont Beela kancsó...

gabors 2016.12.13. 13:32:53

@Terézágyú: "Én csak használt bútort használok. Olcsón, vagy ingyen szerzem be. "

Akkor Neked az IKEA nyilvan draga ..ezt is irtam. Van aki Tiffany-tol vesz ekszert van aki a Tesco-ban .....(vagy hasznaltan a BAV-nal ahol miniszteri learazasban kapja meg ala Szijgyarto)

fda 2016.12.13. 13:48:23

Az IKEA számomra sokat vesztett a minőségéből, a különlegességéből, amióta Magyarországon vannak (2 helyen, egymástól pár km távolságra, de ez más kérdés).

Ennek ellenére szerintem jó az a koncepció, ahol a legolcsóbbtól a legdrágábbik mindenki találhat valamit, és a legolcsóbb is szép, trendi.

Az a kijelentés, hogy IKEÁból többé ne vegyünk elemes bútort, az azért érdekes, mert nem hiszem, hogy van másik cég, akinek a termékskálája állandóbb lenne. Még épp az ikeában van a legnagyobb esély arra, hogy visszamegyek valamiért és még árulják. Aki ezzel nem ért egyet, javasoljon másik áruházat.

kovacsbalint · http://kovacsbalint.blog.hu/ 2016.12.13. 14:15:03

Nekem három darab neonlámpámat kellett kidobnom, amikor kiégett a bele való fénycső. Az IKEÁban közölték, hogy ja, hát ilyet már nem gyártanak, mert ez nem jó, és igazából mindig is szar volt, egészségtelen - de azért nekik jó néhány évig jó volt eladni. És mivel abszolút nem szabványméret volt, természetesen az IKEA úgy találta ki, hogy csak náluk lehessen bele fénycsövet venni, mehetett az egész a kukába...

2016.12.13. 14:42:06

@Gour: @Iván Gábor IGe: Khm, ma is vannak az ikeánál tömördófa ágyak, csak azokat nem lehet összeguberálni 150 ezer forintért matracostól. Amit ennyiért kapsz, azon max. aludni tudsz. mozdulatlanul.
A dajcsoknál egy tömörfa, 2 személyes ágykeret (nem franciaágy) önmagában 450 euró. Leárazva. Erre jön még a matrac .... Itt a nézésre lágyuló és hajló fenyőfa-ágykeretek olyan 150 eurónál kezdődnek ....

2016.12.13. 14:45:40

@kovacsbalint: Ez átlagosnak mondható eljárás. Ez volt a tanulópénzed, de azért legközelebb sasold meg, hogy amikor az 1000 forintos lámpát megveszed, akkor tud figyelmeztető jel lenni, hogy a bele való égő 1200 forint ...

gabors 2016.12.13. 15:42:37

@kovacsbalint: " És mivel abszolút nem szabványméret volt, természetesen az IKEA úgy találta ki, hogy csak náluk lehessen bele fénycsövet venni,"

De hat ez akkor is ugy volt mar amikor megvetted !!! (occsoert)

Erre a nem vadaszok odafigyelnek az IKEA-ban is csak olyan lampat veszek meg amibe szabvanyos ego valo (van olyan is).

Gour 2016.12.13. 17:23:54

@Pink Petsch:

Tudom, éppen ezért nekem ~400e be került az ágy plusz a matrac, na ebbe nem fért az bele, hogy csavart is hozzanak hozzá kiszállításkor! :D Jól látod, ennél olcsóbban csak szart lehet kapni, nem franciaágyat.

Végignéztem az összes ágyat, Ikea- Kika, megrángattam őket és elképedtem, hogy a 100-e kategória az a tüzifa lefestve, 200-nál már volt pár stabilabb darab de még nem meggyőzően, végül kicsengettem a 280-at egy rendes ágyra ami nem akart összecsuklani a 80 kilóm alatt, ami egy vicc amúgy.

CoolKoon 2016.12.13. 18:18:58

@besarock: Hááámihááá...falun eeemegy, városon meg nem nízik :D

CoolKoon 2016.12.13. 18:26:37

@Pink Petsch: "Az Ikea rohadtul nem egy hipszter terepe, ugyanis ő valóban tudatos vásárló, aki nem a raktáráruházaktól várja el a minőséget és a sok éves garanciavállalást." - Hát pedig a picsogásból igencsak úgy tűnik, mintha csórikám kezdő hipszter lenne, aki az álommeló elmaradása (vagy késése) miatt még nem tudja kifizetni a valóban "minőségi" (haha) dolgokat, így egyelőre (jobb híján) az Ikeában próbálkozik. De az is lehet, hogy tényleg hipszter, és benyelte az Ikea olcsó marketingdumáját a minőségről....

CoolKoon 2016.12.13. 18:42:47

@Treff Bubi: Ami azt illeti, a világon az összes műanyagot "préselt granulátumból" gyártják, amit megolvasztanak, aztán belepréselnek az öntőformába. A tiéd viszont tényleg fura, mert ha nem kap fényt, elvileg még a legszarabb műanyagnak se lenne szabad magától szétesnie.

CoolKoon 2016.12.13. 18:45:14

@kovacsbalint: eBay-en meg egyéb, netes helyeken se volt bele való méret?

CoolKoon 2016.12.13. 18:46:43

@Pink Petsch: Hol láttál te az Ikeában tömörfa bármit? Pláne keményfából? Én még a Kikában is csak egyszer láttam olyat, az is asztal volt, nem pedig ágy....

Iván Gábor IGe · vilagnezet.blog.hu 2016.12.13. 18:47:40

@Pink Petsch:

Ágyat amikor vettük az Cardo volt igaz vagy 17 éve, de akkor többe került mint félmillió forint. Úgy emlékszem talán 540.000Ft volt és kb fele a keret, fele a matrac. Tehát IKEA dolgokat sem azért vettük mert olcsó, nem is volt az, hanem mert tetszett. Tetszettek a gardób szekrények tömör fa belső kiegészítői és a külső fa furnérozott nyírfa ajtók is, nyírfa faragott ajtókilincsekkel. Azok a fa fiókok még össze voltak rakva és szívesen adtam darabjáért ha jól emlékszem 10 ezer ft körüli összeget. Ja és ezek az ágy és a fiókok is a mai napig fiókok és ágy.

Ami nekem a legnagyobb bosszúság volt IKEA termékben az a HENRIKSDAL 20793 valódi bőr, keményfa lábú székek. Az sem volt olcsó, sőt drágább volt, mintha más helyen vettem volna. Mindkettő 6-8 hónap alatt, az ülőlap felett a háttámlája szépen hátraesett, eltört. Kapni már nem lehetett mert kivonták a forgalomból, amit meg is értettem miért, amikor úgy döntöttem, hogy nem viszem vissza, nem kérem vissza az árát, hanem szétszedem és megpróbálom megjavítani. Szóval szétszedte és mit látok? A tömör keményfa láb az ülőlap felett fésűsen, ragasztva toldva van egy gyalulatlan puhafa darabbal. Persze pont ott, ahol aki tanult egy kis mechanikát, az tudja, ahol a legnagyobb hajlítóerő jelentkezik. A ragasztót nem kenték fel egységesen, szinte fele felület sem kapott, így szépen eltört. Megcsiszoltam a fésűs felületeket, teljes mértékben beenyveztem, összeragasztottam és két oldalt facsavarokkal rögzített fém pántokkal stabilizáltam. Azóta is szék és szeretjük. Csak azt nem értem, minek az IKEA részéről ez a sz@revés, hogy megkövetelhette a szállítótól a spórolást a kemény fával, mert épeszű gyártó ilyet nem tesz és nem az ő művük. Ez az IKEAra val. Semmi értelme nem volt tönkretenni egy egyébként jó terméket egy nem látszó, filléres spórolás miatt. Miért nem mehetett az a 2 keményfa láb egészen a háttámla tetejéig egyben? Lenne egy legendásan jó termékük. Így meg lett egy az ellenkezője.

cardiobascuralis 2016.12.14. 00:00:23

Ez elemes bútor elve hülyeség.
Akkumulátorost kell venni, azt lehet tölteni hálózatról.

Magyar Gábor6817 2016.12.14. 01:20:48

Ikeaban gyertyát, lábtörlőt, meg műanyag dobozt szabad venni...

Sandor Akarki 2016.12.14. 03:59:14

Ikea olcsó és szar. Jót Magyarországon nem tudok. Sajnos a Domus már bezárt.

szsuzsanna 2016.12.14. 06:05:00

@Manyecs: Legmélyebb részvétem, kész lett?
Én ezt már nem jáccom, irány a cipzáros, igaz, csak két villamosmegálló.

igazi hős 2016.12.14. 08:24:52

@tsimike: "Fehéret kellett volna venni, az mindenhez megy..." Mi anno '94-ben az első konyhába fehér Ikea szekrényt vettünk. Aztán költözés után kellett még 2 vagy 3 rész, de akkor már az az ajtó fajta nem volt. Viszont korrekten azt mondták, hogy vigyük be az összes ajtót (nem baj, hogy nincs meg a számla) és beszámítják az újak árába. Nem szerencsés dolog, de legalább igyekeztek maximálisan korrektek lenni.

ungabunga 2016.12.14. 08:56:32

@Gour: Hát 400-ért már normális bútort is vehettél volna az Ikea/Kika fos helyett.

ungabunga 2016.12.14. 09:01:33

@Iván Gábor IGe: Konkrétan ennyi erővel már elég lett volna néhány tölgyfadeszkát venned, és magadnak megcsinálni a székeket.

Gour 2016.12.14. 09:09:04

@ungabunga:

Kezdem sejteni most már én is, hogy igazad van. A probléma nálam a keresgélési faktor, nincsen hozzá elég türelmem és valamiért a naivitás is ott lappang, hogy ennyi pénzért csak nem szart árulnak. Mondjuk annyit már fejlődtem, hogy az Ikeába csak húsgolyóért megyek be nem pedig bútort venni.

ungabunga 2016.12.14. 09:37:03

@Gour: Nekünk hálisten nem kellett keresgélni, mert van egy százéves antik tömörfa ágykeretünk, szép és tökéletesen funkcionál. BÁV-ban ha bemész, szerintem most is bármikor kapsz ilyet öt számjegyért. A gyereknek egy ismerős által ajánlott asztalossal csináltattunk galériaágyat, tömörfából, öt évvel ezelőtt 60e volt. Gondolom, egy tömörfa ágykeret méretre, asztalostól ma is kijön max. 100-ból. A matrac még egy százas, az ágyvég (opcionális) meg kizárólag díszítőelem, szóval olyat veszel, amilyen tetszik, de annak nem kell tartós anyagból lennie.

joska61 2016.12.14. 09:46:13

Oktalan csacska nyafogás.

Zephyré 2016.12.14. 11:44:33

@enrico palazzo: Ez nem szpész, hanem alapanyag széving. De legalább a ketrecbe az anyóst is beteheted.

Zephyré 2016.12.14. 11:53:41

Ha fel van fúrva, akkor nem mindegy mekkora a lába? o.O

CsakLajosAz 2016.12.14. 15:59:23

IKEA ilyen.

Vettünk régebben "KÜÓÖÜŐÁÉÜÜÖR" típusú sörös poharakat. Jó nagy. Gyerek, asszony abból issza a banán turmixot :)

Eltört 2.

Irány az IKEA. Veszek 4 másikat. Puff neki. Ugyan olyan kinézetre, de pár cm hiányzik a magasságából :) Kohn bácsi erre mondja: Ügyes...

CID.. 2016.12.16. 09:48:57

@CsakLajosAz: Az IKEA csak vigyáz az asszonyod alakjára, kisebb pohár, kevesebb édes szar, kevesebb zsírpárna.
süti beállítások módosítása