Tékozló Homár

"A türelmem amit kérnek már hetek óta,elfogyott,elég volt belőlük!"

2016.12.15. 12:41 | Homár Hilda | komment

shutterstock_350577482.jpg

A láthatóan egy szuszra kiömlesztett levél és a felkiáltójelek garmadája bizonyítja, hogy olvasónk tényleg csak egész picit túloz, amikor azt írja, hogy az ügy intézése közben eldurrant az agya, és  kihordott lábon egy infarktust meg egy agyvérzést is. Első és legfontosabb üzenetünk: az egészség mindennél fontosabb! A másodikra picit várni kell, de megkérdezzük a tanácsadókat, hogy mennyi ideig üldögélhet törvényileg egy polcon a javításra beadott gép, mielőtt elküldik a szervizbe.

Sziasztok! Megpróbálom röviden,tömören leírni azt ami 1 hónapja húzódik az Extreme Digital és köztem! Szóval...2015.11.16.-án vásároltam a székesfehérvári ED üzletben egy fényképező gépet-nem az olcsóbbik fajtát-aminek idén-1 éven belül-2016.11.02.-án megadta magát a töltője! Volt nagy kapkodás mert én evvel dolgozom és ugye a nyakamon volt 2 havi,napi 2 karácsonyi fotózás,hónapokkal előre lefoglalva! Az ideg szétvágott...nem tudtunk mást tenni,garancia levél elő,futás Fehérvárra leadni a gépet mivel még 14 napig garis volt a készülék! Ott közölték,h maximum 3 hét a javítás! Nem tudtam mást tenni,erre számítottam! Ezután jött a fekete leves...2,5 hét után gondoltam érdeklődök,hogy tudni-e már valamit a javításról? Fogom a telefont,tárcsázom az ED ügyfélszolgálatát ahol egy nagyon készséges néni 28 perc zenehallgatás után szándékozott felvenni a telefont! Darálom a kérdéseimet,h ugyan mi lehet,hol lehet a gépem mert lassan letelik a 3 hét amit ígértek! Erre közli,hogy a gép 11.hó 14.-én (12 nappal később mint ahogy én bevittem) lett elküldve a szervizbe és onnantól számított 30 nap a javítás! MIIIIIIICSOOODAAAAA???MI A F@SZOMAT CSINÁLTAK A GÉPEMMEL 12 NAPIG FEHÉRVÁRON???MIÉRT A GARI LEJÁRTA ELŐTT 2 NAPPAL LETT ELKÜLDVE A SZERVIZBE??? Na ott robbantam...szegényen csattant az ostor,de,hogy azonnal kihordtam lábon egy szívrohamot és egy agyvérzést az fix! Azonnal kapkodni kezdtek,hívták az szervizt majd e-mailben megerősítették,hogy valóban 14.-től számított 30 nap a javítás! Azóta volt már több telefonos harcom is velünk,sz@rnak a dologra,szerintük minden tőlük telhetőt megtettek...ennyi telik tőlük! Uh,felkerestem a fogyasztóvédelmet,a Békéltető testületet megtettem a szükséges lépéseket és ha kell tovább megyek és minden egyes forintot bevasalok rajtuk ami miattuk kiesett, akár peres úton! , Érdemleges válaszokat természetesen azóta sem kaptam semmire! Uh most várok,hogy hogyan tovább! Köszi ha elolvastad! Szép napot mindenkinek!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dóka Bálint 2016.12.15. 12:43:57

Ha valaki ebből él, akkor gáz, ha csak egy készüléke van és nincs "B" terve...

ghck 2016.12.15. 12:48:00

Nos, ha ezzel dolgozol, gazdasági tevékenységeddel összefüggésben használod a gépet, fogyasztónak nem minősülsz, fogyasztóvédelmet hiába keresed.. :/ (Mondjuk fogyasztóként is, tényleg nincs semmi, ami konkrét határidőt szabna ilyen esetben a szerviznek.) Amúgy meg nyilván oldd meg, vállalkozó vagy, ez a dolgod. Bérelj gépet, és csinád meg a fotózásokat, ne itt hisztizz! Na lapozzunk!

CID.. 2016.12.15. 12:50:44

Na, kiderül, hogy nem természetes személyként használja, baszhatja a garanciát:)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 12:56:16

@vadász: túl sok az uh, a ? és a !
uh sz@rok a posztra

@olvasóink írták: úgy hogy

KaTe 2016.12.15. 12:56:32

Mi lett volna, ha a posztoló közvetlen a garanciajegyen szereplő szervizzel vette volna fel a kapcsolatot?

enrico palazzo 2016.12.15. 12:56:32

@Dóka Bálint: Pontosan. Hatalmas szakember lehet :)

@ghck: A 15 napos megoldásra (javítás/csere) törekednie kell a vállalkozásnak, erre lehet hivatkozni később. Vállalkozás is kaphat garanciát, csak nem jár automatikusan.

Terézágyú 2016.12.15. 12:57:26

Ha,olyanjól fotóz-a pószter-,ahogy fogalmaz,ésgépel,akkor,nemcsodálom,hogy nem megy avállakozás,és,csak egygépevan.

Manyecska. 2016.12.15. 12:57:34

@olvasóink írták: nem, lemerült az uhu töltője!!

enrico palazzo 2016.12.15. 12:57:40

@CID..: Nem feltétlenül. Ha céges számla mellé kapott garanciát, akkor az ugyanúgy érvényes.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 12:58:03

@CID..: nem, szekszuális kapcsolatot nem kell létesítenie a garanciával, viszont nem illetik meg a végfelhasználóra vonatkozó jogok [sátáni kacaj]

KaTe 2016.12.15. 12:58:33

@enrico palazzo: A válallkozó törekedett is, elvégre 15 napon belül továbbküldte a garanciajegyen szereplő szerviznek. Vagy mégis mit szeretnél, hogy a vállalkozó kezdje el javítgatni a hibás terméket?

Terézágyú 2016.12.15. 12:59:43

"akár peres úton! , Érdemleges"
a felkiáltójel után vesszőt tesz???? De hát miért?....

enrico palazzo 2016.12.15. 13:02:54

@KaTe: Ez nem így megy. 15 nap alatt pontot kéne tenni az ügyre. Vannak extrém esetek, de a szervizre mutogatás egyáltalán nem menti fel. Nyilván más elbírálás alá esik egy hűtő, meg egy fényképező használatának kiesése.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 13:03:28

@Terézágyú: me' fényképelni tanú't, nem írni-ó'vasni, azé' b+ :P

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 13:07:16

@enrico palazzo: hát nem, és ne kezd el bizonygatni, hogy pedig de, mert nincs igazad :/

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.15. 13:07:21

Odáig olvastam, hogy Extreme Digi...

Vótmá.

ghck 2016.12.15. 13:07:49

@enrico palazzo: "A 15 napos megoldásra (javítás/csere) törekednie kell a vállalkozásnak, erre lehet hivatkozni később."
Ezt, lásd be, csak úgy hasból mondod. Szándékodtól függően tévedsz, blöffölsz, hazudsz, csak te tudod pontosan.. A vállalkozást semmi nem kötelezi erre. Vagy van valami forrásod, ami alátámasztja az állításodat? Na ugye!

Terézágyú 2016.12.15. 13:09:01

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
És,hogy,tanult?, Szóba,mondták el,neki-melyik-!,gombotkell,megnyomni?,

Terézágyú 2016.12.15. 13:12:19

@ghck:
"A 49/2003 GKM számú rendelet 4. § (2) bekezdése szerint törekedni kell a javítás 15 napon belüli elvégzésére"

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 13:13:36

@Terézágyú: há' honnét tuggyam, nem vótam én ottan :P (írni-olvasni viszont jól láthatóan nem tanult meg)

@enrico palazzo: fentebb írták, törekedni kell. Már nincs ökölszabály (törvény), hogy 15 napon belül el KELL intézni. Törekedni kell rá. Ha 30 nap alatt sikerül, akkor 30 alatt lesz elintézve. Semmi nem kötelezi a szervizt/forgalmazót. Ezért volt ott a simley :/, felettébb sajnálatos, hogy ezt(is) felszámolták (kivették a tv-ből).

CID.. 2016.12.15. 13:14:49

@enrico palazzo: @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: ez így van, viszont az elmaradt bevétel miatti kártérítést elfelejtheti.

@KaTe: Elméletileg 15 napon belül vissza kellene kapnia. Szerintem, egyszerűen elfelejtették elküldeni a szervizbe, bár nem igazán értem, hogy mit lehet javítani egy töltőn.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.12.15. 13:15:36

@Terézágyú: de ez nem az, mint ami korábban volt, hogy 15 napon belül el kell intézni, vagy cserekészüléket kell biztosítani, és ha (HJE) 30 napon belül (összesen harminc, tehát az első 15 után +15) sem sikerül, akkor csere.

KaTe 2016.12.15. 13:25:07

@enrico palazzo: Egyszerű önszopatás, ha nem közvetlen a garanciajegyen szereplő szervizt hívod. Ezen nincs mit szépíteni. Azért van a garanciajegy és rajta feltüntetve az illetékes szervizhálózat hogy őket baszogasd. Attól, hogy a posztoló az ED-t baszogatja, a szerviz még nem fog gyorsabban dolgozni. (kivéve persze, ha a garanciajegyen az ED szereplene mint szerviz)

Az ED nem felelős azért, mert a termék meghibásodott. Igaz, elküldhették volna hamarabb is a szerviznek (mondjuk aki az elmúlt 2-3 hónapban vásárolt az ED-nél azt tudhatja, hogy most mi megy ott, baromira leterheltek, még vásárolni is nehézkes, nemhogy ilyen ügyeket intézni) de erre ki vagy mi kötelező őket?

Amúgy egy ilyen fényképező töltő mennyibe kerül? 5-6 ezer forint? A posztolónak milyen érzés elesni a karácsonyi munkáktól egy párezer forintos töltő miatt? Tudom, a garancia nagyon csábító, de ha valakinek ez a munkaeszköze, akkor háromszor is meggondolja, hogy beaadja-e az amúgy hibátlan gépet egy hibás töltő miatt. Szerintem.

Ami nekem nagyon szúrja a szemem az ED részéről, az az ügyfélszolgálatos ígérete a 3 hetes javításra. Ha erről a posztolónak van valamilyen írásos, vagy rögzített bizonyítéka, akkor mondjuk egész jó kártérítésre számíthat. :)

enrico palazzo 2016.12.15. 13:25:39

@ghck: @Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: @CID..:

A 15 napra továbbra is törekedni kell. Nem kötelezi ezen a mondanton kívül a vállalkozást rá semmi, de pl. békéltetésnél figyelembe veszik.

enrico palazzo 2016.12.15. 13:29:52

@KaTe: Már, ha ráírják a szervizt. Hiába kötelező, van aki szarik rá. Persze, önszopatás, de ez nem menti fel az Edigial-t.

Cycmen 2016.12.15. 13:33:34

evvel dolgozom és ugye a nyakamon volt 2 havi,napi 2 karácsonyi fotózás,

Van egy -0,5 pixeles Pajtás fényképezőgépem azt oda tudom adni+meg adok egy BIC gyújtót szikráztatni exponáláskor, gáz nincs benne ne fossál!

Terézágyú 2016.12.15. 13:36:13

@Cycmen:
"Van egy -0,5 pixeles Pajtás fényképezőgépem"

Akartam írni, hogy a régi gépekbe nem köllött a töttő...

Cycmen 2016.12.15. 13:39:32

@enrico palazzo: A 15 napra továbbra is törekedni kell. Nem kötelezi ezen a mondanton kívül a vállalkozást rá semmi, de pl. békéltetésnél figyelembe veszik.

Hogy kell egyáltalán törekedni? Vagy megcsinálja, vagy szarik bele a kettő közt lenne a törekvés ami semmiképpen nem megcsinálást jelent de beleszarást sem, eléggé elvont fogalom ez a semmire!

Cycmen 2016.12.15. 13:41:47

@Terézágyú:Akartam írni, hogy a régi gépekbe nem köllött a töttő..

A zujjakba meg film nem köll tellyesen meghüjítik az embert már!

KaTe 2016.12.15. 13:44:00

@enrico palazzo: Olvasd el az alábbiakat:

magyarefk.hu/hu/hasznos-tudnivalok/garancialis-jogok.html

"Van-e határidő a dolog kijavítására vagy kicserélésére?"
Szerintem ez minden, csak nem egyértelmű.

Ha a posztoló esetleg cégre vásárolta volna a terméket, akkor sokkal érdekesebb a helyzet. Alább egy cikk:
kiszamolo.hu/ceg-nevere-notebookot-ugrott-a-jotallas/

enrico palazzo 2016.12.15. 13:45:09

@Cycmen: Van olyan, hogy megcsinálja, csak több, mint egy hónapot kell várnod. És aztán jön egy újabb hiba és megint...Lehet utána magyarázkodni pl. a békéltető testület előtt, hogy elvont fogalom, de ez senkit sem hat meg.

enrico palazzo 2016.12.15. 13:47:26

@KaTe: " A tartós fogyasztási cikkekről szóló rendelet csak fogyasztó és vállalkozás között létrejött szerződéseknél írja elő a kötelező jótállást, így a vállalkozás nem köteles jótállást adni, ha cégként veszed – szerződésben persze megállapodhattok benne.."

Ezt a te linkedből idézem. Én is olvastam ezt amúgy.

KaTe 2016.12.15. 13:54:31

@enrico palazzo: Nekem az a dilemmám (ami sajnos a posztoló által elmondottakból nem derül ki) hogy a posztoló vajon cégesen, vagy magánszemélyként vásárolta -e a fényképezőt. Ugyanis ha magánszemélyként vásárolta, akkor ő mint egyszerű fogyasztó (SZERINTEM) az ED felé nem élhet kártérítési igénnyel a gép javításának elhúzódásából keletkező kára miatt, mivel ő üzleti tevékenységre használja az eszközt.

Ha cégesen vásárolta az eszközt és megállapodtak a 3 hetes javításban, amiről amúgy van írásos vagy szóbeli bizonyítéka, akkor jobb a helyzet, mivel az ED nem teljesítette a megállapodás ráeső részét.

Terézágyú 2016.12.15. 13:54:37

@Cycmen:
De a film nem is romlik el..!

Cycmen 2016.12.15. 13:56:58

@CID..: nem igazán értem, hogy mit lehet javítani egy töltőn.

Sok mindent ha harminc nap kell hozzá!
Gondolom a kínaiaknak is beletellett vagy öt percbe mire elkészítették!

enrico palazzo 2016.12.15. 13:58:27

@KaTe: Ezért vannak jogászok. Elég hülyeség emiatt perelni szerintem, de kb. úgy lehet csűrni-csavarni, ahogy akarják, mert pro/kopntra érv van. Jogos a dilemma.

sarostehen 2016.12.15. 14:00:37

Van egy haverom.. ő hobby szinten fotóz.. havi max 50 ezret keres vele.. Ha jól tudom neki 3 gépe van otthon.. ebből 1 komolyabb, és 2 ócskább..
Ha egy "profi" fotósnak csak 1 gépe van, az nem profi fotós.

sarostehen 2016.12.15. 14:03:16

De jobbat mondok neked kedves írástudatlan poszter..

Ha beszarik a gépet.. és az ED már másnak elküldi a szervizbe.. ahol megtalálják a hiba okát... és kiderül hogy alkatrészt kell rendelni Kínából/japánból .. ami kb 2-3-4 hét alatt van itt..

Akkor még ki a faszomat fogsz perelni??
T

Beerhead 2016.12.15. 14:16:09

ED szarjon sünt. Ezt azt hiszem kijelenthetjük.
Remélem szegény poszter azért bérelt másik gépet. Gáz lenne emiatt a karácsonyi szezonról lemaradni. Mert ebből, akárhogy bömböl, szerintem maximum januárra lesz gép.
Elmarad hasznot, hiba miatt keletkezett kárt "bevasalni" itthon... Sok sikert kívánok hozzá.

Darth Revan 2016.12.15. 14:21:28

Gyűlölöm az ilyen embereket.
Az ügyfélszolgálatos hölgy nem tehet arról, hogy kevesen vannak és sok a hívás, így a posztolónak várnia kellett és nem ő intézte a garanciális szervizt sem, és ha vele ordított a posztoló, akkor egy utolsó tahó faszkalap!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.12.15. 14:23:13

@Cycmen: "Hogy kell egyáltalán törekedni?"

Ismerek valakit, aki dolgozott tesco vevőszolgálaton. Akkoriban még volt fogyasztóvédelem és azért kúrta meg százezrekre a céget, mert a az első vevőtől számított huszadik napra gyűlt össze annyi gagyi einhell análkrómozó, hogy a céghez kivitessék egy kupacban.
Azt követően a beérkező javítandó termékeket egy fő tetszőlegesen kiválasztott pénztáros taxival néhány napon belül elvitte a szervizbe.
Van, akinek világos az, hogy törekedni kell. Ha bevágod a raktárba, az nem törekvés. Ha a rutinod az, hogy hetente elviszed a termékeket, de a szállításra használt riksád leég, akkor elfogadták, hogy neked két-három nap csúszást jelentett pótolni a szállítóeszközt/alternatív megoldást találni.
Van az a gumiszabály, ami a bírói gyakorlatnál jól működik, van az, amit nem szeretnének, ha jól működne.

Jessybátsi 2016.12.15. 14:27:41

@KaTe: 15 napon belül meg kell oldania. Azaz törekedni rá, de az, hogy 12 nap után küldi szervízbe, nem erre utal.

Cycmen 2016.12.15. 14:48:52

@enrico palazzo: Van olyan, hogy megcsinálja, csak több, mint egy hónapot kell várnod kell.

Egy szerelő immár harminc napja a töltőt javítja szegény egyfolytában én meg itt komolytalankodok. Kezdem nagyon restellni magam!

Terézágyú 2016.12.15. 14:49:50

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
"Ha a rutinod az, hogy hetente elviszed a termékeket, de a szállításra használt riksád leég, akkor elfogadták, hogy neked két-három nap csúszást jelentett pótolni a szállítóeszközt/alternatív megoldást találni."

vagyis így nézve elfogadható, hogy az ED 12 nap múlva küldte el a cuccot...?

ghck 2016.12.15. 14:52:24

@Terézágyú: Te elolvasod, amit írsz? Mégis miért jössz itt fogyasztói szerződéseket szabályozó rendelettel, ha nem fogyasztói szerződésről van szó?!? Nem is értem. Ittál?

Terézágyú 2016.12.15. 14:55:48

@ghck:
nem ittam... nem kínálsz meg valamivel?

enrico palazzo 2016.12.15. 14:55:51

@Cycmen: Uh! , (csak, hogy minden benne legyen) Nem igazán értem, hogy mit akarsz mondani.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.15. 14:56:21

@Terézágyú: "törekedni kell a javítás 15 napon belüli elvégzésére"

Így van.

Most kérdés, hogy törekedett-e. Az, hogy 12 napig fektette, nekem nem tűnik a 15 napon belül való javításra való törekedésre.

A másik kérdés, hogy ha ezt tudja is bizonyítani, akkor hol tart? Mehet vele bíróságra, és ott mit nyer?

A poszteré a szimpátiám annyiban, hogy egy szar töltő javítása ne kerüóljön már másfél hónapba. Viszont ez a hiszti nagyon ciki.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.12.15. 15:08:47

@Terézágyú: Ha nem tudnák, hogy a javítás 30 nap is lehet, akkor még elfogadható is volna. De tudják, így sanszos, hogy úgy venném, hogy annyira nem törekedtek, hogy meglegyen az a javítás. Részükről a lehető legtöbbet megtettek azért, hogy a fogyasztónak (!) helytálljanak? Eleve olyan szervizpartnerük van, aki 30 napra vállalja a javítást, ráadásul még 12 további napot parkoltatják a cuccot, én nem fogadnám el ezt megfelelő törekvésnek.

Cycmen 2016.12.15. 15:11:09

@enrico palazzo: Nem igazán értem, hogy mit akarsz mondani.

Azt hogy harminc napig nem javítanak, hanem szarakszanak, alkatrészre várnak tököm tudja mit csinálnak! Mondanák el, hogy csanghuapeng alsón már feladták az alkatrészt és egyszercsak megérkezik az, a Fecó pákával becínezi oszt lehet vinni és akkor képbe lesz a fotóművész csóka és lenyugszik, de ezt nem lehet hanem harmincnapoznak meg törekszenek holott ha harminckettő lenne is nyugodtabb lenne ha valaki értelmesen beszélne vele!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.15. 15:15:29

@Cycmen: "ha harminckettő lenne is nyugodtabb lenne ha valaki értelmesen beszélne vele!"

Így van. Viszont ő assziszi, hogy az a 30 nap 30 nap lesz, és ezért még idegel is. Na most mennyire idegelne, ha megtudná, hogy a 30 nap csak beetetés, mert mondjuk a gyakorlatban sose sikerül 45 nap alá a javítás.

enrico palazzo 2016.12.15. 15:23:59

@Cycmen: Tulajdonképpen egyetértünk. Mondjuk ez a "feladták az alkatrészt" annyira béna kifogás (nyilván, ha nem külön kell legyártani, vagy ámerika, csájna, vagy ilyen helyekről jön). Nem igazán érdekel, hogy ki mikor van szabadságon, vagy épp hol tart a folyamat. Megoldották, vagy nem?

A törekvést, vagy a hiányát pedig lehet látni. Egy eljárásban ismertetnie kell, hogy mit tett meg a megoldás érdekében. Ha beleszart, akkor viselnie kell a következményeket.

metal · http://electric.blog.hu 2016.12.15. 16:10:59

@KaTe: "Az ED nem felelős azért, mert a termék meghibásodott."

Most tételezzük fel, hogy van jótállási kötelezettsége van (tehát nem céges vásárlás volt). Akkor bizony de az ED a felelős, vele van a vásárló jogi kapcsolatban. Soha eszembe nem jutott volna, hogy ne a vásárlás helyére vigyem vissza a terméket (ez jótállásnál érvényes, ha már csak vállalt garancia van, akkor ott az érvényes, ami a szerződésben van).

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.12.15. 17:02:53

Imádom az ilyen önszopató retardokat olvasni! Még "profi", napi 2fotózástól elesik és nem tud venni egy 5-10E Ft-os töltőt vagy nincs akkuja - gépe, stb. OMG! Sírok! xDDD

KétismeretlenS 2016.12.15. 21:46:47

Bár nem éret ezekhez a masinákhoz, ha jól vettem ki a poszter szavaiból, a töltő hslt meg. Ha munka ezköz, miértnem vett egy másik töltőt hozzá? Az gondolom nem olyan masszív drága. Mondjuk igazsága is van a dolognak. 12 napot ülni valamin amire határidőt mondanak az randa dolog.

KétismeretlenS 2016.12.15. 21:52:35

@KétismeretlenS: Utólag elolvasva kommentemet rájöttem, hogy legközelebb sörmentesen dumálok ide.

besarock 2016.12.16. 06:37:48

@KaTe:
Akkor nem 10 nappal kesobb indul a garancialis ugyintezes.
Viszont az is lehet,hogy 80 kilometerre van a legkozelebbi szerviz.
Ezen felul az is fontos,hogy mit mondtak atvetelkor.

Mi mindig jeleztuk a kulso garis cuccoknal,hogy hetente max. 1x tovabbitjuk a hibas termekeket,igy akar 6 nappal is hosszabb lehet az ugyintezes,mintha rogton a szervizbe vinne.
Soha senki nem volt, aki azt mondta,hogy akkor inkabb ott adja le.

Nick-son 2016.12.16. 09:24:21

Idegeskedni nem szabad. Attól hamarabb nem lesz kész a fényképező. Az egészségben meg valóban maradandó nyomokat hagy. Nincs az a fényképezés ami ennyit megér.

Mondhatnám azt, hogy ha annyira fontos az idő tényező akkor nem a kereskedőhöz, hanem közvetlenül a szervizbe vittem volna, ha erre van lehetőség.

A másik meg hogy erre azért készülni kell. Műszaki cikkek között még a legjobb minőségűek is elromolhatnak néha, egy profi fotósnak azért szokott lenni egynél több fényképezője, vagy van kollégája akitől kérni tud egyet, az nem normális dolog hogy elromlik valami és nem készül el időre és menetrendszerűen tönkreteszi magát olyan ideges.

Persze azon is lehet lamentálni ki mit miért ott vesz ahol... nyilván komolyabb fotós üzletben ugyanez drágább lett volna, de talán az ügyintézés is másabb...

ptspts 2016.12.16. 13:16:00

Fogyasztóvédelmi kérdés, hogy az Extreme Ditital milyen javításra törekszik, és milyen hatékonyan működik a vevőszolgálata. A posztban leírtak alapján mindenki eldöntheti, akar-e a jövőben az Extreme Digitalnál vásárolni.

Az viszont üzletszervezési és kockázatkezelési kérdés, hogy egy töltő váratlan kiesése mennyi plusz költséget, visszamondott megbízást (és az ezzel járó kiesett bevételt) és idegeskedést okoz, és hogyan lehet gyorsan pótolni. Erről a posztolók a kommentelőt bőven ellátták jobbára egybehangzó tanáccsal. Kellemes ünnepeket és sok sikeres megbízást kívánok a posztolónak.

ptspts 2016.12.16. 16:02:40

(Fordítva helyes: a kommentelők látták el a posztolót tanáccsal. Jókívánságaimat továbbra is tartom.)

mikober 2016.12.24. 23:02:27

Többször vásároltam a fehérvári ED-nél. A garancia ügyintézés egyenlő a 0-val. A javítási határidőt mindig jelezték hogy hosszabb lesz mert két hetente viszik el a cuccokat. Tehát inkább elvittem gyártói szervízbe. De ha valaki "profi" legyen már plusz töltője, meg esetleg plusz gépe is. Vagy 1 géppel dolgozik...
süti beállítások módosítása