Tékozló Homár

Szíveskedjék terpeszállásba állni, mélyen előrehajolni, s ebben a pozitúrában maradva, a két lába közt hátratekinteni

2016.12.22. 09:20 | Homár Hilda | komment

canon_szerviz.png

Ki gondolta volna 5 hete, amikor megadta magát egy nyomtató, hogy örkény sztori születik történetéből!

Örkény is sírva fakadna

Egy ilyen szép, ősz végi napon kinek lenne kedve dolgozni? - gondolta a Canon nyomtató, és ettől kezdve módszeresen begyűrt minden papírt.
-----
Szerviz: Görgőt kell cserélni, 50.000 oldal után az sajnos előfordul. Ki sem megyünk, előbb megrendeljük.
Ügyfél: De ez még csak 7000 oldalt nyomtatott.
Szerviz: Na jó, akkor mégis kimegyünk. De az 14.000 Ft lesz.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: Ma volt kint a szerelő, azt mondta, hogy csak tisztítani kellett. Ki is fizettük. De továbbra is begyűri a papírt.
Szerviz: Hát akkor görgőt kell cserélni. 3000 Ft lesz. Megrendelhetjük?
Ügyfél: Igen, mindenképpen.
Szerviz: Plusz a munkadíj 14.000.
Ügyfél: Jó.


-----
Ügyfél: Másfél hete tetszett ígérni, hogy görgőt cserélnek. Mikorra várhatjuk?
Szerviz: Sajnos ez nincs raktáron, mi is úgy rendeljük. Akár másfél hét is lehet.
Ügyfél. Hát éppen annyi idő telt már el.
Szerviz: Utánanézek, és visszahívom.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: A múlt héten nem tetszett visszahívni a görgő ügyében.
Szerviz: Jaj, maga az? Hát nem is tudom. Hát megrendeltük. Utánanézek, és visszahívom.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: Csókolom, mivel tud biztatni a megrendelt nyomtatójavítás kapcsán?
Szerviz: Nahát, az még mindig nem lett megcsinálva?
Ügyfél: Nahát, nem.
Szerviz: Én nem tudom, mi van ezzel a rendeléssel.
Ügyfél: Mielőtt magácskát felhívtam, pontosan kettő kattintásba került megkeresni a neten a két alkarészt. Utána pontosan három perc telefonbeszélgetés után kiderült, hogy extra sürgősséggel másnapra, sima rendelésként 3 napon belül házhoz szállítják Dániából.
Szerviz: Utánanézek, és visszahívom.
Ügyfél: Jó.
-----
Szerviz (mert néha tényleg visszahívnak): Na. Hát megérkezett az alkatrész, itt van nálunk, csak nincs bevételezve, mert az a hölgy, aki bevételezné, most beteg.
Ügyfél: Ha gondolja, átmegyek és bevételezem.
Szerviz: Hát majd megoldjuk.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: Csókolom, van egy eladó nyomtatónk. Egyáltalán nem használható, ezért számunkra felesleges. Viszont csak két görgő hibás benne, egyébként mindene jó, Esetleg érdekelné Önöket.
Szerviz: Egy pillanat, meg kell kérdeznem az illetékest. Milyen típusról van szó?
Ügyfél: Canon XXX
Szerviz: Ööö… nem maga az… akinek a görgő...?
Ügyfél: A remegő hangon feltett kérdéséből azt gondolom, hogy pont ettől a választól fél: de igen.
Szerviz: Utánanézek, és visszahívom.
Ügyfél: Jó.
-----
Szerviz: Jó hírem van, minden rendben, holnap megy a szerelő.
Ügyfél: Én már semmiben sem bízom. De várjuk.
-----
Szerelő: Jónapot, jöttem a nyomtatót javítani. De egyszerűen nem találok sehol parkolóhelyet. Az jó, ha hétfőn visszajövök.
Ügyfél: Nem, itt áll a nyomtató lassan egy hónapja.
Szerelő: Hát de nem tudok parkolni.
-----
Ügyfél: Jónapot! Én mindeddig barátságos és elnéző voltam, de talán nem kellett volna, mert azt hiszem egy kis félreértés van közöttünk. Nem azért maguktól kérünk nyomtatószerelést, mert ennyire elégedettek vagyunk, vagy mert ilyen vicces telefonbeszélgetéseket mással nem tudnánk folytatni. Hanem mert maguk az egyetlen Canon szerviz az országban. Továbbá nem arra szerződtünk, hogy valaki parkoljon le az utcánkban, hanem azt, hogy valaki javítsa meg a nyomtatónkat. Tehát vagy a kedves szerelőjük, vagy valamelyik ügyesebben parkoló kollégája, de tőlem akár az ügyvezető igazgatójuk személyesen is kijöhet, de legyen végre beépítve a két szerencsétlen görgőnk, mert a főnököm immáron szó szerint tajtékzik.
-----
A szerelő nem sokkal később mégis megérkezett. Nem tudjuk, hogy duzzogós kedvében volt, vagy csak a szokatlanul hideg idő miatt tűnt annak. De végre megkaptuk a görgőket. Valamint a kegyelemdöfést:
Szerelő: Hát ez így sem működik. Nem a görgő volt a baj, de nem tudom mi. Be kell vinni a szervizbe.
Ügyfél: Rendben, tessék csak. Itt úgyis csak a port gyűjti.
Szerelő: Nem, én nem tudom elvinni. Majd küldünk futárt.
Ügyfél: Jó….

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska. 2016.12.22. 09:21:36

Jó a cím, ott is szültök???? :D
nekem van felesleges nyomtatóm ha köll vadászoknak felárral! :P ON

noflex 2016.12.22. 09:27:34

Hát ez vicces volt!

Terézágyú 2016.12.22. 09:38:37

Ez ilyen drága nyomtató, aminél a tulaj simán lenyel kétszer 14000 Ft javítási díjat...?

"Be kell vinni a szervizbe... Nem, én nem tudom elvinni. Majd küldünk futárt."

Tényleg nem ártott volna megírni, hogy milyen ez a nyomtató, mert máshogy néz ki a történet, ha ez egy asztal nagyságú (ami tényleg nem fért volna bele a szerelő kisautójába), vagy csak egy háromkilós, hónalj alá csapható szerkentyű - mert ez esetben valóban gáz a szerelő hozzáállása...

"Mielőtt magácskát felhívtam, pontosan kettő kattintásba került megkeresni a neten a két alkarészt. Utána pontosan három perc telefonbeszélgetés után kiderült, hogy extra sürgősséggel másnapra, sima rendelésként 3 napon belül házhoz szállítják Dániából."

Na persze... vagy nem - ami persze a történet szempontjából mindegy, de ne hivatkozzunk már olyan netenrendeléses, azonnalkihozós reklámszövegekre, mikor a fél homár ilyen panaszlevelekkel van tele...

Terézágyú 2016.12.22. 09:45:22

"Ügyfél: ...mert a főnököm immáron szó szerint tajtékzik."

Ja, hogy megint nem magánszemélyről van szó, hanem cégről...

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.22. 09:54:12

@Terézágyú: Ez abszolút irreleváns a szerviz ügyfélbarát hozzáállása szemponjából.

enrico palazzo 2016.12.22. 10:00:24

@Terézágyú: "Ez ilyen drága nyomtató, aminél a tulaj simán lenyel kétszer 14000 Ft javítási díjat...?"

Céges, ez kiderül a történetből, és van másik valószínűleg.

"de ne hivatkozzunk már olyan netenrendeléses, azonnalkihozós reklámszövegekre, mikor a fél homár ilyen panaszlevelekkel van tele..."

Ha a rendelés felvételekor ezt írásban vállalják, akkor ez kicsit több, mint reklámszöveg. Pont emiatt a beletörődés miatt merik ezt ennyire lazán kezelni.

Terézágyú 2016.12.22. 10:02:44

@enrico palazzo:
"Ha a rendelés felvételekor ezt írásban vállalják, akkor ez kicsit több, mint reklámszöveg. "

De pont erről van szó, hogy a pószter csak egy reklámszövegre hivatkozik, valójában nem rendelt semmit (nem is az ő dolga)

enrico palazzo 2016.12.22. 10:05:38

@Tehetséges ugandai buzi: Így van! A cégnek amúgy valószínűleg fontosabb egy nyomtató, mint egy mezei halandónak. Megint az van, hogy egy darab szerviz foglalkozik ezzel a márkával és kénye-kedve szerint szopatja a mindenkit.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 10:08:58

Fasznak kell fizikailag kinyomtatni. PDF-be nyomtatod, és Emillel elküldöd.

14000 forintért nem talált parkolót? Nagyon el vannak kapatva ezek a szervizesek.

Jó lenne tudni, hogy tízkilós hónalácsapós, vagy daruval emelgetős az a nyommer?

Egy szar görgőt én is kicserélek, nem agysebészet az.

Terézágyú 2016.12.22. 10:10:37

@enrico palazzo:
"A cégnek amúgy valószínűleg fontosabb egy nyomtató, mint egy mezei halandónak. "

Lehet, de ez megint éppolyan szubjektív dolog, mint amikor egy pószternek azért kell MÉG sürgősebben valami, mert kisgyerekes, kutyája/macskája van.

Terézágyú 2016.12.22. 10:14:17

@enrico palazzo:
"Megint az van, hogy egy darab szerviz foglalkozik ezzel a márkával és kénye-kedve szerint szopatja a mindenkit. "

Ezt nem is tagadja senki...
De akkor az is megérne pár szót, hogy éppen a Canon nevű cég termékeivel miért csak egyetlen szerelővállalat foglalkozik ebben az országban...

fiktiv állat 2016.12.22. 10:18:25

@Terézágyú: Nem, rengeteg szerviz foglalkozik Canon nyomtatókkal. Google a barátod. Meg a pószteré is.

Terézágyú 2016.12.22. 10:20:32

@fiktiv állat:
Nem mondod. Hazudik a pószter?............................................

Tudod Te azt jól! 2016.12.22. 10:31:16

Ezt én nem értem!
Beírod a gugliba, hogy: 'canon nyomtató márkaszerviz' és nem egy találatot jelez ki.
Milyen nyomtató lehet az, amibe egy 3kHUF os alkatrészt 2x18kHUF ért szerelnének be?
Az megvan ugye, hogy innentől az előző 'munkavégzések' díjait, hibás teljesítésre hivatkozva nem kellene kifizetni? (Rossz hibabehatárolás, nem a hibát javító szerelés)'

Terézágyú 2016.12.22. 10:36:28

@Tudod Te azt jól!:
Nyilván akkor nem hangzana ilyen jól ez az "örkény-egyperces"... :)

Tudod Te azt jól! 2016.12.22. 10:38:52

Bemegy a zsidó a bölcs rabbihoz:
-Rabbi, beteg a libám, mit tegyek?
-Adj neki kamillát!
Másnap:
-Rabbi, még mindig beteg a libám!
-Adj neki ricinusolajat!
Később:
-Rabbi, meghalt a libám!
-De kár, még annyi ötletem lett volna!

Valamiért ez jutott eszembe a szerviz diagnoszta képességeiről
(Ettől az anekdotától orvos ismerőseim mindig durcásak lesznek)

enrico palazzo 2016.12.22. 10:42:15

@Terézágyú: "Lehet, de ez megint éppolyan szubjektív dolog, mint amikor egy pószternek azért kell MÉG sürgősebben valami, mert kisgyerekes, kutyája/macskája van."

Szerintem elég türelmesen várták itt a fejleményeket. Amúgy szerintem ez pont nem szubjektív. A munkahelyen a nyomtató munkaeszköz. Nem érzelmi zsarolással (gyerekkutyamacska) érvelne a cég, hanem mondjuk bevételkieséssel. Utóbbiért már nyertek pert.

Terézágyú 2016.12.22. 10:44:04

@enrico palazzo:
"Szerintem elég türelmesen várták itt a fejleményeket."

Ez hozta a kontrasztot az irodalmi műhöz.

"A munkahelyen a nyomtató munkaeszköz. Nem érzelmi zsarolással (gyerekkutyamacska) érvelne a cég, hanem mondjuk bevételkieséssel. "

De nem ezzel érvel a pószter, sőt eléggé titkolta is, hogy ő egy cég :)

Terézágyú 2016.12.22. 10:53:07

@enrico palazzo:
sőt, meglehetősen lazán jegyzi meg, hogy vigyék el nyugodtan, úgyis csak porfogó itt...

Cycmen 2016.12.22. 10:56:32

megérkezett az alkatrész, itt van nálunk, csak nincs bevételezve, mert az a hölgy, aki bevételezné, most beteg.

És most elképzelem, hogy a szervizben megbetegszik aki kávét főz, vagy aki borús időben felkapcsolja a világítást, kiteszi a klotyópapírt, aki reggel ki szokta nyitni az irodát. Mit csinálhatnak?

Terézágyú 2016.12.22. 11:00:35

@Cycmen:
"És most elképzelem, hogy a szervizben megbetegszik aki kávét főz, vagy aki borús időben felkapcsolja a világítást, kiteszi a klotyópapírt, aki reggel ki szokta nyitni az irodát. Mit csinálhatnak? "

Amíg azt hihettük - a pószter elmondása alapján - hogy ez az egyedüli magyar cég, ami a Canonokkal foglalkozik (=naaagy cég), addig ez a "nincs bevételezve" is elég gáznak tűnt... viszont ha kiderülne, hogy ez a cég éppen a százhuszonhatodik kis semmi cég, egy darab mellékállású könyvelővel vagy ilyesmi, akkor nem csodálkozunk, hogy emiatt meg van akadva az egész...

enrico palazzo 2016.12.22. 11:07:53

@Terézágyú: "De nem ezzel érvel a pószter, sőt eléggé titkolta is, hogy ő egy cég"

Virág Elvtárs, lehet, hogy én most egy hülyeséget mondok, de a nyomtatók 90%-át nem cégek használják? Amúgy, ő szerintem Mancika, a titkárnő.

"sőt, meglehetősen lazán jegyzi meg, hogy vigyék el nyugodtan, úgyis csak porfogó itt..."

Ez mondjuk inkább egy ironikus utalás arra, hogy nem javították meg.

"Amíg azt hihettük - a pószter elmondása alapján - hogy ez az egyedüli magyar cég, ami a Canonokkal foglalkozik"

Lehet, hogy szerződésesek, csak Mancika nem tudja. Az sokat elárul, hogy erre a levelezős, telefonálgatós bénázásra azért van idő a cégnél.

Terézágyú 2016.12.22. 11:18:43

@enrico palazzo:
"Virág Elvtárs, lehet, hogy én most egy hülyeséget mondok, de a nyomtatók 90%-át nem cégek használják?"

De, most hogy mondod... én nem tudhatom, nekem sose volt.

"Ez mondjuk inkább egy ironikus utalás arra, hogy nem javították meg."

Hát ezt mondom, hogy irónikus, meg laza, meg irodalmi - de hogy pontosan mi történt, és kivel, és miért, azt megint nem tudtuk meg :)
A korábbi leveleknél azért nem, mert nem tudnak írni a panaszosok, itt meg azért nem, mert tud :)

"Az sokat elárul, hogy erre a levelezős, telefonálgatós bénázásra azért van idő a cégnél. "
:)))

Cycmen 2016.12.22. 11:18:50

@Terézágyú: Örkény nem kedvencem, ez a terpeszállós agyréme szerintem elmarad a poszt mögött . Persze ez az "egyetlen Canon szerviz" kicsit fura, ebben nem kellett volna kamuzni a sztori nem kívánta meg, sőt én azzal fejeztem volna be a történetet hogy a konkurens szerviz embere egy perc alatt kipiszkálja a csótányt a lapadogatóból és boldogan élnek míg meg nem jön a Köjál!

Terézágyú 2016.12.22. 11:21:42

@Cycmen:
"a konkurens szerviz embere egy perc alatt kipiszkálja a csótányt a lapadogatóból"

vagy éppen a belepottyant hamburgermorzsát...

Terézágyú 2016.12.22. 11:28:18

Egyébként hadd tegyek még egy destruktív megjegyzést, ahhoz a kitételhez, hogy "nem tok leparkolni, akkor inkább holnap jövök": láttam én már olyan mentegetőzést munkavállalótól, hogy azért nem tudok bejönni reggel, mert áll a metró... de onnan busz is jön - de az félóránként - de hát két órát késtél - igen, mert a buszt nem szeretem olyan sokan vannak - de villamos is van, nem? - jó, de a villamost nem szeretem, mert...

Talán éppen "Mancika, a pószter" volt az illető...

(Bár az a tény, hogy az ügyfél "Csókolom"-mal köszön a javító cég képviselőjének, inkább arra utal, hogy a pószter férfi, és a másik volt nő...)

Serivor 2016.12.22. 11:34:01

@enrico palazzo: Az a sok Canon szerviz lehet, hogy csak az otthoni kategóriájú cuccokkal (vagy akár fényképezőgépekkel) foglalkozik. Nagyobbacska irodai gépek javítására biztosan kevesebb szerviz jogosult, még az is lehet, hogy tényleg csak egy.

Cycmen 2016.12.22. 11:49:16

@Serivor: . Nagyobbacska irodai gépek javítására biztosan kevesebb szerviz jogosult, még az is lehet, hogy tényleg csak egy.

Akik a hülyeség és linkség összes ismérvét felvonultatják szemrebbenés nélkül!

Bluemotion 2016.12.22. 12:04:12

@Tudod Te azt jól!: Például, ha nem a hivatalos márkaszervizzel szerelteti, akkor elveszik a garancia?

EurósParaszt Lite 2016.12.22. 12:16:52

@Bluemotion: vagy elveszik a bevetel, melynek toredeke lenne a garancialis veszteseg. Nem mindig merik fel jol az emberek, mivel erdemes szarakodni, csak mennek a betanitott szemellenzok menten nula kreativitassal. Jo, vannak kotottpalyak, de hiaba valtja at viccesnek gondolot szarkazmusba Manci ugynok a keseredettseget, igazanibol megis tragikusan bena az egesz tokoles es csak nagyon raerok, meg passzionistak rojak az ilyen kinkeserves utakat.
Meg valaki kijelentet-kerdezte, hogy milyen nyomato lehet ez mar, hogy ennyi szerelesi kolts vs. a gep ara maga. En meg irtam, hogy oljan ez, mikor a laptopkijelzot 80 ezerert cserelik (ez csak a munkadij:D). Istenem, de felrugnam az ilyet. Hilda meg a roncsolt edesanyukaja holttestmaradvanyait orolgesse a nappali falarol lefele, ne az 1szem artatlan laptopos hasonlatomat a blogfeluletrol, koszonom.

Sluck Ödön 2016.12.22. 12:44:54

Ha eltekintünk a poszt valóságtartalmától és fikcióként és irodalmi alkotásként nézzük a dolgot egész jól leírja a rögvalót itt a magyar ugaron. Képzeld el ezt kormányablakkal, kéménysepróvel, lakossági energiaszolgáltatóval...

Ahoj- 2016.12.22. 12:52:38

Cannon nevű kínai szart vrsz még valaki? HO, Xerox stb inkább kevesebb szivassal jar.

Terézágyú 2016.12.22. 13:06:47

@Ahoj-:
"Cannon nevű kínai szart vrsz még valaki?"

ja igen, ez még nem vót :)))))

Cycmen 2016.12.22. 13:13:43

@Terézágyú:ja igen, ez még nem vót :)))))

Cannon a barbár! Igazi sznob nem vesz ilyet!

Cycmen 2016.12.22. 14:27:38

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt:

Az idős nőgyógyászt gyilkosság gyanújával őrizetbe veszik. Egy újságíró bemegy a börtönbe, hogy beszéljen a doktorral:
– Mondja el, mi az igazság az üggyel kapcsolatban!
– Hát, fiam, az hosszú történet -mondja az orvos.
– Nem baj, meghallgatom -biztatja az újságíró.
– Az úgy kezdődött, hogy egy eléggé zsúfolt napom volt. Napközben hat szülés, négy terhességmegszakítás, harmincnégy vizsgálat. Éjszaka ügyeletes voltam, öt szülés, négy vizsgálat. Másnap délelőtt benn maradtam, mert egy páciensem szült, és ha már ott voltam, levezettem még négy szülést, és megvizsgáltam tizenhét nőt. Délután szólt a kollégám, hogy vállaljam el a műszakját, mert sürgős dolga van. Elvállaltam. Volt hat szülés, négy abortusz, huszonhat vizsgálat. Este végre elszabadultam a kórházból, elindultam haza, de annyira fáradt voltam, hogy le kellett ülnöm egy padra. Erre odajött egy ribanc, és azt mondta, hogy egy százasért megmutatja a pináját. Mondd, fiam, te nem fojtottad volna meg?

Tron65 2016.12.22. 15:51:53

@Terézágyú: Itt figyel tőlem úgy 2 db méterre egy canon Scanner. A listaára pillanatnyilag 4.500.000,- Ft (NÉGYÉSFÉL MILLA) + sarc. Szerintem bevállalok rá akár 15.000-ért is görgőcserét. (Canon ImageFORMULA DR-X10C és összesen 8 db van itt a területen)

wazzu 2016.12.22. 17:35:03

Nem mondom szép pénz, és sok idő! Mostmár tudom, ha tönkremegy a 1102-es HP-m, akkor kidobom és veszek egy másikat 30 ezerért. Persze lehet, hogy a cikkben szereplő nyomtató 3 millió volt, ez nem derült ki.

2016.12.22. 18:29:16

@Terézágyú: vannak nagy nyomtatók, ahol scanner, fénymásoló egyben embernyi géphalom és annak milliós ára van.

Law enforcer 2016.12.22. 19:31:02

ha kiderülne mennyi a nyomtató értéke. de pár év után olcsóbb kidobni és újat venni ez többszöri tapasztalat. Sőt némelyik olcsóbb újonnan tintával feltankolva mint egy patroncsere. Fogyassz, herdálj.

pengusz 2016.12.22. 19:32:55

Azért sokan tévedésben vannak a házhozszállítással. Nem írok márkát, de ha pl. 18.30-ig rendelek egy "kályhaezüst" marót (pl.), akkor másnap délig megérkezik futárszolgálattal, kb. 99%-ban (neten meg lehet nézni van-e EU raktáron, ha igen, itt van délig). Azért elképzelhető, hogy ez nem egy emag szint (hozzáteszem nekem 2 munkanap alatt itt volt a bf-es rendelésem)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.22. 19:49:40

@pengusz: Emelt biztonságú digitális aláírással miért ne.

CID.. 2016.12.22. 20:59:06

:D Azért a csókolom után, röhögtem. Látod papi a Hildának is van humora, kb. annyi, mint neked. Ja nem, ha ezt a szöveget ő írta, nagyságrendekkel több :D:D:D:D:D

pengusz 2016.12.23. 10:21:15

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: Rendőr szerinted mit szólna hozzá? (feltételezem tudod mire való a szállítólevél)

EurósParaszt Lite 2016.12.23. 11:11:35

@CID..: hol van itt csókolózni (már látom, de nem törlöm, ahogy a T9 is marad)! Gyökeres jó reggelt:
bonsaieejit.files.wordpress.com/2014/11/dsc_0872.jpg
@pengusz: mi a tököcském-gyököcském az a bf-es? S mér nem fagyállót rendelsz az legalább iható enter?

Manyecska. 2016.12.23. 11:11:52

@CID..: a jóistennek is van mer a kis unokaöcsém RÁM hasonlít eddig a legjobban!!! :D Azok a kis göndör fürtök mint egy kis angyalka:) /húgom sima/..hiába, nnna...:) :)))) Remélem kiálltak a terpeszből a szerkesztőségben is azóta:D OFF

EurósParaszt Lite 2016.12.23. 11:26:53

Egyutterzek Zoltanekkal, fel kene ajanlani valamit, ha mar igy elottoskodtak a tokejuket. Nehez beleszokni ebbe a digital-kapitalista vilagba.
Nyuszifog sir, nyuszifog sir! img2.zergnet.com/1181202_240.jpg Ezt csak ugy. Aszt mondja belulrol: ne ma' baszd meg, ne mAaaaaAaaaA.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.12.23. 11:59:07

@pengusz: Én tudom, hogy mi az a szálítólevél, de te tudod-e?

Itt olvashatsz róla: www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/szallitolevel-tenyek-es-tevhitek/

Elvileg a szállítólevél kiállításának csak akkor van jelentősége, ha úgy mozgatunk árut “A” pontból “B” pontba, hogy az áruk mozgását semmilyen más típusú bizonylat (pl. számla) nem igazolja. Gyakorlatban azonban vannak kivételek. Egyes cégek olyan struktúrában dolgoznak, hogy akár minden számla mellé megkövetelhetik a szállítólevél kiállítását, melyet a megrendelés teljesítésének igazolására használnak.

A nyomtatvány a törvény szerint nyomdai úton előállított, lapjaiban sorszámozott, szétválaszthatatlanul összefűzött formanyomtatvány. Arra vonatkozóan, hogy az elektronikus formában előállított szállítólevelek közül tartalmilag és formailag, mit fogad el az adóhatóság, nincsenek előírások.

Gondolom a rendőr előkapná a tabletjét, és online ellenőrizné az aláírást. Hát mittomén, a fejét biztos nagyon vakarná. :))

Matteo79 2016.12.23. 16:48:47

Altalaban fikàzok, de ez az èv posztja minden szempontbol.

gyilkoshód 2016.12.23. 22:58:51

A poszt végére olyan ideges lettem, hogy iszok is egy sört.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.12.24. 19:44:43

Nekem is tetszett a novella. Bár azt a 2x14 ezret akkor sem értem ha a poszter maga a Rothschild & Co. ügyvezére... Mennyi lehetett akkor az a két görgő? 150 ezer?

MrZed001 2016.12.24. 22:20:14

Canon-t, soha.
A kis Canon Mp... valami scanner-nyomtató pl van egy beépített számlálója ami alapján 1000 nyomtatás után hibát ír ki a készülék.
Rejtett Service menüben lehet nullázni (google jóbarát), utána megint megy 1000 nyomtatás, majd megint kiírja azt a fals hibát és leáll az egész gép.
Chip nyomtatófejben, festék alatt, így egy apró festék folyásra is rövidzárlat, fej ára meg a teljes készülék árának fele.
Kukába az egész a p.csába, soha többet Canon.

Jakab.gipsz 2016.12.24. 22:30:50

Üdvözlet a szép új világrendünkből.

mikober 2016.12.24. 22:46:29

Ez a poszt ott hazugság ahol kitalálták.
1. Ha garanciális, akkor minden javítás ingyenes. Persze nem szándékos rongálás esetén. Céges nyomtató esetén a 7000 oldal alig valami.
2. Ha nem garanciás, akkor nem kell kimondottan canon szervíz. Bárki megjavíthatja. Van egy pár jó szervizes ismerősöm.
3. Ki az a hülye aki elhiszi hogy a szervizes azért nem megy fel mert nincs parkoló.

dmwd 2016.12.24. 22:51:10

7000 oldal után hiba??? Nálunk a cégnél van olyan Kyocera, amit 1.000.000 (nem elírás, egymillió) oldal után raktunk félre, hogy jó lesz tartaléknak, mert még működik.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2016.12.24. 23:07:30

@a gyűlölködő uszitás eredménye, egy rendőr meghalt: Erről,hogy minek kinyomtatni beszélgess el a törvényhozókkal. Pl, amikor építőipari cégnél dolgoztam,panelszigetelési pályázatokat, - mindenestül mondjuk 200 oldal - 6 kinyomtatott példányban kellett beadni. Meg társai...volt, hogy 1-1 nagyobb közbeszerzéses pályázatra olyan 60-70 kiló papírt nyomtattunk ki az irodában. Mert a törvény szerint úgy kellett beadni. Nagy élmény volt órákon át csinálni egy olyan nyomtatóval, ami szó szerint fossa a papírt magából. Még azzal is eltartott pár órát...

plokmi 2016.12.25. 01:11:30

Az átlagember (és gyanítom, hogy a hozzászólók többsége ebbe a kategóriába tartozik) által hasznát néhány 10 eFt-os nyomtatók, szkennerek, mfp-k világában a 14eFt-os óradíj és egy ilyen "szerviz" szolgáltatásának a kivárása valóban szokatlan lehet. Viszont ha átlépünk a (több) milliós kategóriába egészen más a helyzet. Ott az ilyen díjak teljesen normálisak. A kiszolgálás persze nem, de az más kérdés.
Ha autós példát kéne mondani, olyan mintha Toyota,Mercedes,Renault,BMW,Suzuki stb. tulajdonosok próbálnának Rolls-Royce,Bentley,Koenigsegg problémához hozzászólni.
Egészen más világ a nyomtatás kicsiben mint nagyban.

FikkFakk 2016.12.25. 04:32:36

Eleg targyilagos cikknek tunik.

Dzsontra Volta 2016.12.25. 07:15:47

Nyomtató... Egy faszság, de, ha nagyon kell papírozni, akkor ricoh, ha múlik is rajta valami akkor océ, ha kis méretűt kell nyomtatni (blokk, számla), akkor epson, ha olyat, ami ragad(vonalkód, címke), akkor zebra.

melaena 2016.12.25. 09:32:55

@Tehetséges ugandai buzi:
Persze,hogy az,de ez a patkany nem is tudna masnap felkelni,ha akar egyetlen sztorit is kritikus komment nelkul hagyna.

melaena 2016.12.25. 09:35:12

@Tudod Te azt jól!:
Ebben biztos vagy?
Autoszerelesnel igen gyakori,hogy 2-3 hibatlan alkatreszt is kicserelnek,mire megoldodik a problema.
Soha senkitol nem hallottam,hogy csak az utolso javitast kellett volna kifizetnie.

zuhanorepulesss 2016.12.25. 09:38:31

@Dzsontra Volta: Az océ már a múlt. Pár éve megvette..a Canon ;)

upho 2016.12.25. 10:02:55

@plokmi: köszi, tiéd az első értelmes felismerés. Szórakoztató olvasni a sok ezermestert, akik jó magyar szakbarbár módon nekiesnének egy sokmilliós nyomtatónak, meg persze van iyen szerelő haverjuk is, micsoda meglepetés... Ismét csak a lényeg mellett ment el a nagyérdemű: a szerviz nem teljesít az igérgetések ellenére sem. A javítási tippjeiket, márka fikázását, pdf-be nyomtatást (gondolom 00-ás műszaki rajzot is laptopon nézegetsz okostojás) tartsa már magában legyenkedves.

eßemfaßom meg áll 2016.12.25. 10:05:20

@Bluemotion: Spec céges viszonylatban nem is létező fogalom a garancia (volt erről már nem egy poszt itt is)

eßemfaßom meg áll 2016.12.25. 10:22:37

@plokmi: Ha átlépünk a többmilliós kategóriába akkor a 7ezer oldal azt jelenti, hogy a gépet tegnap hozta ki a forgalmazó szóval ötletként se merül fel senkiben, hogy fizetni kellene bármiféle meghibásodás miatt, harmadrészt ahol egy sokmilliós gépet simán nélkülözni tudnak egy hónapig ott nincs szükség sokmilliós nyomtatóra.

plokmi 2016.12.25. 11:21:07

@eßemfaßom meg áll:
Azért ebben sem lennék teljesen biztos. Nem tudni mi a folytatás vagy mi lett a vége. De a leírtak alapján papírfelszedési, papírtovábbítási problémája lehet a nyomtatónak.
A papír minősége nagyban befolyásolja a nyomtató élettartamát. Pl. a Canon papír etalonnak számít. Manapság mindenki papírt gyárt. Egyik porosabb (gyártás során rákerülő finom szemcséjű papír por) mint a másik. Ez a papír por lerakódik a gumihengereken és azok simák és csúszósak lesznek, tehát elvesztik a tapadásukat. Nagy sebességű papírmozgatásnál ez felszedési és gyűrődési hibához vezet.
Illetve nem tudom hányan tudják a hozzászólók közül, hogy mi az a nyíl, ami a csomagolt papírok oldalán látható. (Persze ezt is csak a normálisabb gyártóknál láthatjuk.) Amikor a papírt méretre vágják, az oldalán keletkezik egy kicsi ív. Ezt szabad szemmel nem is lehet látni. Amikor a vágó szerszám fentről lefelé halad, elhajlítja a papírt. Az a nyíl mutatja, hogy milyen irányba kell a papírt a nyomtatóba tenni, azért hogy ezek a pici kis ívek ne akadályozzák a papír felszedést.
Tehát, egy gyorsabb nyomtatónak (50+ oldal/perc) nagyon nem mindegy, hogy mennyire poros a papír, és hogy megfelelően van-e berakva a tálcába.
7000 oldalnyi nyomtatással, ha ezekre nem figyelnek simán haza lehet vágni egy lapfelszedő mechanikát. A lapfelszedő gumihengert csak forog a poros papíron, de az nem tapad hozzá, vagy felszedi, de el is fordul a papír és már gyűrődik is.
Erre biztosan nem terjed ki a garancia. Ez hibás használatnak minősül.
Azért kíváncsi lennék mi lesz a vége a javításnak.

eßemfaßom meg áll 2016.12.25. 12:22:18

@plokmi: "Ez hibás használatnak minősül."

Tudsz erről linket adni valami nyomtaó garanciális leírásából?

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.12.25. 19:07:53

Általában nem egy nyomtató van a cégnél. Nálunk, általános iskolában az egyik épületben van 6 fekete-fehér (ebből egy fénymásoló és hálózati szkenner is egyben) és egy színes, a másik épületben 4 fekete-fehér (ebből egy fénymásoló és hálózati szkenner egyben) és egy színes.

pengusz 2017.01.01. 17:48:41

@a gyűlölködő uszítás eredménye egy rendőr meghalt: Nézd én nem google-ból másolom be, hanem a cégnél használjuk. Tőled azért többet vártam volna tekintve, hogy több jól menő sikeres családi vállalkozásod van :)
Nálunk nem a régi nyomtatvány van, hanem pl. az általad használt számlakészítő program is alapból nyomtatja a szállítót.
A rendőr meg nem kap elő semmit, hacsak nem a bírságostömbjére gondolsz.

testnedv (törölt) 2017.01.02. 12:09:15

nem kicsit modoros..., és 31 ezerből már kijön egy másik nyomtató...

HnRcO 2017.01.29. 09:06:17

"Szerelő: Nem, én nem tudom elvinni. Majd küldünk futárt."

Milliós gép esetében inkább szállítót küldene az ember.. szóval ez valami hatalmas értékű nyomtató lehet. Ezekhez a nyomtatókhoz meg úgy általában csokorban lehet szervizest gyűjteni. Bár, ha erre már nem volt garancia, tényleg elgondolkodtató, hogy ilyen kis géphez kihívnak egy szerelőt. Az ilyennél a költséghatékonyság a fontos.. tehát vagy kidobja és vesz másikat, vagy saját maga keres egy szervizt és beadja, majd ott vesz egy újat, mert megmagyarázzák neki, hogy úgy a jobb. A személyes kedvencem, hogy mire pl egy tintasugaras köpködőt beviszel szervizre azzal, hogy rosszul nyomtat, első a fejcsere, ja meg eredeti VAGY tele patron mert a benne lévő rossz... és máris kifizetted a nyomtató 1,5x-ét.
süti beállítások módosítása