Boldog karácsonyt mindenkinek!
Kedves Hilda!
Annyi negatív sztori jelenik meg a Homáron, hogy érdemes néha pozitívval is szolgálni.
Történt a minap, hogy a kisebbik fiamat vittem iskolába és felszálltunk a 198-as buszra, majd 2 megállóval később leszálltunk. Itt annyira a csatlakozásra figyeltem, hogy későn vettem észre, a fiam a buszon felejtette a kesztyűjét.
Amint lehetett, hívtam a BKK vonalát, ott is a talált tárgyak kezelőségét, ahol a hölgy nagyon készséges volt, felírta a szükséges adatokat. Egy órával később visszahívott és elsorolta azokat az időpontokat, amikor az a busz, ahol a kesztyű maradt, a felénk eső végállomáson tartózkodik. A kesztyű meglett, sikerült a sofőrtől átvennünk.
Mind az ügyintézés menetével, mind az ügyfélszolgálatos segítsőkészségével maximálisan meg vagyok elégedve!
Üdvözlettel:
Gábor